Ja. Alleen heeft het nog heel veel gaten die nog met genialiteit opgevuld moeten worden, maar de genialiteit is schaars dus het is moeilijkquote:Op woensdag 8 september 2010 20:50 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Heb je in grote lijnen al idee van plot?

Proostquote:

We zijn niet viesquote:

Nee jij was lekker snel met je besluitvorming.quote:

quote:

c&aquote:

Genialiteit kan niet geforceerd worden.quote:Op woensdag 8 september 2010 20:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja. Alleen heeft het nog heel veel gaten die nog met genialiteit opgevuld moeten worden, maar de genialiteit is schaars dus het is moeilijk.

Precies.quote:Op woensdag 8 september 2010 20:53 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Genialiteit kan niet geforceerd worden.

Viel best mee, maar moest eerst dus bedenken wat, toen nog wit versus rood, toen nog wat voor rood. dan naar de kelder en de wijn openen en inschenkenquote:Op woensdag 8 september 2010 20:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee jij was lekker snel met je besluitvorming.

quote:

Verschrikkelijk.quote:Op woensdag 8 september 2010 20:53 schreef iBenny het volgende:
Die beelden van 9/11 blijven toch ehm,.. apart om te zien

Mijn zus' verjaardagquote:Op woensdag 8 september 2010 20:53 schreef iBenny het volgende:

welke griek heb je genomen ?quote:

Symp wat ben je vroegquote:

Ik zap even over en krijg nou alweer kriebels. Eind juli van dat jaar stond ik daar nog bovenop.quote:Op woensdag 8 september 2010 20:53 schreef iBenny het volgende:

quote:

was het maar waarquote:Op woensdag 8 september 2010 20:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hey symph
Is het alweer een beetje rustiger op je werk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |