die deepack plaat isquote:
Daar kan ik me wel in vinden Bartjequote:Op dinsdag 7 september 2010 21:28 schreef Tha_Bartman het volgende:
@ Koepert
ik zal eens voor je gaan denken dan:) ik geloof wel dat ik iets leuks in elkaar kan flansen voor je
18:00 - 18:45 Dock 45 (NL) -> lekker rustig binnenkomen
18:45 - 20:30 Hardheadz (NL) -> tandje harder met de early hardstyle beatzzzz
20:30 - 22:15 Digital Punk (NL) -> hardstyle
22:15 - 00:00 Zatox (IT) -> held
00:00 - 01:00 Panic (NL) "Neophyte Records 1999 - 2006" -> early rave etc (L)
01.00 - 03.00 Eten/rondlopen/kijken waar je iets leuks/ gezelligs kan vinden
03:00 - 04:00 Nero (UK) -> Nero![]()
03:30 - 05:15 B-Front (NL) -> die rooie is gek![]()
05:15 - 07:00 Nosferatu & Weapon X (NL) -> laatste restje energie eruit
De afsluiter is ook vervangbaar door tha playah (mocht het buiten te koud zijn) of Crypsis mocht je geen zin hebben in Hardcore
Ik denk dat je zo wel een leuke nacht gaat hebben![]()
Wat denk je ervan?
idd das nie leuk, b-front hoef ik niet te zien maar ik wou echt alphaverb zien nadat hij meesterlijk afsloot vorig jaar, maar ook die b2b2b set lijkt me gruwelijkquote:Op dinsdag 7 september 2010 19:38 schreef ReMcOrE het volgende:
baggerAlphaverb, B-Front en Alpha2 vs. Ran-D dus tegelijk
![]()
maar eens gaan puzzelen...
Dat dacht ik welquote:Op dinsdag 7 september 2010 23:28 schreef Koepert het volgende:
[..]
Daar kan ik me wel in vinden BartjeMaar ik ga nog ff puzzelen/wikken/wegen. Waar kom k jou allemaal tegen?
DVD?quote:
Op Decibel was hij ook echt gruwelijk. Openen met Alphaverb en dan al de kleine massa mensen in de tent op zijn kop krijgen. Lekkere set, deed 'ie netjes!quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:39 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
alphaverb blijf ik heel de set staan, imho beste DJ van dit moment, dus dat ga'k echt niet missen
Hoe kom je op het idee om naar Australie te gaan voor Defqon? Winnaar actie, woon je al in Australie, of ben je gewoon gek?quote:
Scheelt niet veel met mijn time-table, maar ja, zit met de rest natuurlijkquote:Op dinsdag 7 september 2010 23:10 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
idd das nie leuk, b-front hoef ik niet te zien maar ik wou echt alphaverb zien nadat hij meesterlijk afsloot vorig jaar, maar ook die b2b2b set lijkt me gruwelijk
18:45 – 20:30 Josh & Wesz (NL)
20:30 – 22:00 Noisia (NL) /// 20:30 – 22:15 Digital Punk (NL)Coone (BE)
21:30 – 22:30 Deepack (NL)
22:30 – 00:00 Zatox (IT)
23:00 – 00:00 Psyko Punkz (NL)
01:45 – 03:30 Zany (NL)
03:30 – 05:15 Alphaverb (NL) B-Front
04:00 – 06:00 Alpha² VS Ran-D (NL)
05:15 – 07:00 Crypsis (NL)
ik ben alleen dus als iemand dit een leuke timetable vind pm me maar kunnen we meeten
Leek me welleuk.quote:Op woensdag 8 september 2010 00:26 schreef Levitas het volgende:
[..]
Hoe kom je op het idee om naar Australie te gaan voor Defqon? Winnaar actie, woon je al in Australie, of ben je gewoon gek?
303!! Whoohoo, nog maar een paar te gaan!quote:Op woensdag 8 september 2010 08:45 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Tis net als een sitdown, als iemand het doet dan gaan wij het allemaal doen.
Dus free tracks bij 2500 views:
Thats a damn shamequote:Op dinsdag 7 september 2010 23:56 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Dat dacht ik welik heb ook de hoeveleheid van hot naar her lopen proberen te bperken
Mij vind je voornamelijk thuis evt op mijn werk. Ik heb nog even getwijfeld om te gaan, maar er zijn omstandigheden waar ik mijn geld harder voor nodig heb op dit moment
Dus dit jaar vlieg je solo, young grasshopper
Dat is absoluut waar, maar verhuizen kost (jammergenoeg) geldquote:
vanwaar dit muzikale intermezzo??quote:
Bart, als je wilt kan ik wel een oogje in het zeil houden bij je protegé. Als hij niet zijn best doet (lees: The Force niet gebruikt) zal ik dit vanzelfsprekend naar jou doorspelen.quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:56 schreef Tha_Bartman het volgende:
Dus dit jaar vlieg je solo, young grasshopper
Ridin solo, Jwtz!quote:Op woensdag 8 september 2010 09:43 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Dat is absoluut waar, maar verhuizen kost (jammergenoeg) geld
[..]
vanwaar dit muzikale intermezzo??
Aha hij valtquote:Op woensdag 8 september 2010 11:38 schreef Koepert het volgende:
[..]
Ridin solo, Jwtz!
Maar niet helemaal, k heb alweer een 'gang' gevormd, we ridin hard!
Qlimaxquote:Op woensdag 8 september 2010 12:00 schreef -Menn0- het volgende:
Geen Qbase maar wel Fusion en (hopelijk) Climax
staat als optie, misschien wel kijkje nemenquote:Op woensdag 8 september 2010 14:49 schreef haakon het volgende:
Dangerouz Mind
Vrijdag 24 september van 22.00uur - 05.00uur.
Voor 15 euro deurverkoop kun je niets zeggen van die line-upquote:Op woensdag 8 september 2010 14:55 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
staat als optie, misschien wel kijkje nemen
ik blijf meestal tot half 4 - 4 uur, dus dan heb ik een uur Outsider, uur Vecino, uur Solutio & The I's, uur AVIO en 1,5 uur B-Front & Frontliner; dus eigenlijk alleen AVIO en B-Front & Frontliner (qua grote/goede namen) voor ¤ 15quote:Op woensdag 8 september 2010 14:56 schreef haakon het volgende:
[..]
Voor 15 euro deurverkoop kun je niets zeggen van die line-up
Oja, klopt ! die heb ik zelfs nog in mn PF-agenda staanquote:Op woensdag 8 september 2010 15:11 schreef poiuytr het volgende:
DM zit ik nog even over in misschien dan gelijk door na werk.
Wat betreft Dieka kan je beter 9 Oktober naar Superbash gaan in Enschede:
Line-up:
Dualdriven
Hyperdrive
Psyko Punkz
Zatox
MC: Apster
Kost niks
DM nog maar even bekijken... jammer van het volk dat normaal bij Dieka komt, anders was dat een grote zekerheid geweestquote:Op woensdag 8 september 2010 15:05 schreef haakon het volgende:
Das nog niet veel
Ik ga er ook heen voor die rooie en Frontliner en AVIO
Ook leuk in de buurt voor ons, Remco:
Cross Night, Vrijdag 29 oktober, 22.00uur.
Dieka
B-Front
D-Block & S-te-Fan
Deepack
Ran-D
MC: Da Syndrome
Deurverkoop: 10tje.
dat geluid bij Atak was vorig jaar echt werelds, mini-HMH daar in Enschedequote:Op woensdag 8 september 2010 15:11 schreef poiuytr het volgende:
Line-up:
Dualdriven
Hyperdrive
Psyko Punkz
Zatox
Kost niks
Heb ook vele positieve verhalen over Atak gehoord hopelijk hebben ze het dit jaar net zo dik voor elkaar als toen. Lucky hoef je ook nooit over het geluid te klagen, altijd top voor elkaar.quote:Op woensdag 8 september 2010 15:17 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
DM nog maar even bekijken... jammer van het volk dat normaal bij Dieka komt, anders was dat een grote zekerheid geweestmaar wel gruwelijke line-up, heb daar ooit 4 uur Dee-Block & S-te-Pack mogen aanschouwen
(Deepack was op tijd en draaide toen maar voor de grap mee met DBSTF
)
[..]
dat geluid bij Atak was vorig jaar echt werelds, mini-HMH daar in Enschedeheb alleen die dag ook personeelsfeest, echt bagger
volgens mij gaan we richting Deventerquote:Op woensdag 8 september 2010 15:20 schreef haakon het volgende:
Stel je voor om met personeelsfeest daarheen te gaan
vroeger was het geluid stukken beter dan de laatste tijd...quote:Op woensdag 8 september 2010 15:20 schreef poiuytr het volgende:
Lucky hoef je ook nooit over het geluid te klagen, altijd top voor elkaar.
oxygen remixquote:Op woensdag 8 september 2010 12:14 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Aha hij valt
En T-killer gaat op je letten voor mij, zodat je niet in de problemen komt
En dan presenteer ik nu:
Oftewel ik ga even douchen
Kan allebei zie ik nu netquote:Op woensdag 8 september 2010 15:11 schreef poiuytr het volgende:
Line-up:
Dualdriven
Hyperdrive
Psyko Punkz
Zatox
Kost niks
969 inmiddels... track van het filmpje klinkt wel aardigquote:Op woensdag 8 september 2010 08:45 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Oh... My... FUCKING... Godquote:Op woensdag 8 september 2010 12:14 schreef Tha_Bartman het volgende:
En dan presenteer ik nu:
Oftewel ik ga even douchen
puike trackquote:
lekkere kicksquote:Op woensdag 8 september 2010 08:45 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Oeh weer lekker track van de Actifeitaaaah!!quote:
Eensch!quote:Op woensdag 8 september 2010 19:39 schreef StM het volgende:
Activator is gewoon een zwaar ondergewaardeerde held
Roep ik al jarenquote:Op woensdag 8 september 2010 19:39 schreef StM het volgende:
quote:
Dit. Held!quote:Op woensdag 8 september 2010 20:38 schreef Just_Shut_Up het volgende:
puike drives
Vind deze beter dan de productie die eerder hier is gepostquote:Op woensdag 8 september 2010 21:03 schreef Tha_Bartman het volgende:
Deze plaat vat dat mooi samen, en klonk op decible heerlijk
Ik herken ook wat! Geen idee waarvan..quote:Op woensdag 8 september 2010 21:35 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Die Acti plaat doet me sterk aan een ander nummer denken... wie weet het?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Just close your eyes...Forget your name...Forget the world...Now go insaneee
Achter elkaarquote:20. Noisecontrollers – Night After Night
21. Zany meets The Beholder – Who Wants This
22. Zany meets The Beholder – Do You Want Heavy
23. Mind Hunterz vs Phuture Boy – Skanks (Carnifex Remix)
Dat ook jaquote:Op woensdag 8 september 2010 19:39 schreef StM het volgende:
quote:Op woensdag 8 september 2010 21:40 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Ik herken ook wat! Geen idee waarvan..![]()
Om deze post dan niet compleet nutteloos te maken wil ik even melden dat de nieuwste Theracords podcast 084 met Geck-o echt niet normaal lekker is:Ben ik nou gek of is dat NIET de nieuwste?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wel dikke set overigens..It starts with a shiver, an itch, a slow boil
Dat dusquote:Op woensdag 8 september 2010 19:49 schreef T-Force het volgende:
Ik vind die Acti zo op het eerste gezicht niet zo vet eigenlijkIk ben het wel dik eens met StM
Nee idd, mijn iTunes is niet zo goed met updatenquote:Op woensdag 8 september 2010 22:53 schreef Koepert het volgende:
[..]
Ben ik nou gek of is dat NIET de nieuwste?
Wel dikke set overigens..
Tot en met de vocal vind ik 'm in top, heerlijke sound klinkt vernieuwdquote:
iTunesquote:Op donderdag 9 september 2010 09:49 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Nee idd, mijn iTunes is niet zo goed met updaten
Tja, iritante aan podcasts he... Apple uitvindingkje.quote:Op donderdag 9 september 2010 10:50 schreef Koepert het volgende:
[..]
iTunes(tenzij op Apple, waar t hoort)
OMG Bassmechanics HQ!quote:Op donderdag 9 september 2010 14:13 schreef mstx het volgende:
http://twitter.com/dancetunes/status/24003282643
Lekkere set van de Psyko'squote:
Wat een held is het toch. Ik kan niet wachten tot Qlimax waar hij weer geniale teksten als "This shit is spreading like my semen" gaat schreeuwen.quote:Op donderdag 9 september 2010 16:32 schreef 16meter het volgende:
Ruffian is weer helemaal op stoom in Frontliner @ Mysteryland. Wat een baas blijft het, zo dwars door die climax heen zijn lyrics droppen.![]()
Ik kan niet wachten tot iemand hem een baksteen voert..quote:Op donderdag 9 september 2010 16:39 schreef mstx het volgende:
[..]
Wat een held is het toch. Ik kan niet wachten tot Qlimax waar hij weer geniale teksten als "This shit is spreding like my semen" gaat schreeuwen.
voeren is te zacht handig,quote:Op donderdag 9 september 2010 16:47 schreef Koepert het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten tot iemand hem een baksteen voert..
Kan je beter niet doen, we weten allemaal waarom hij uit zijn voormalige bookingbureau is gekickedquote:Op donderdag 9 september 2010 17:14 schreef Dalton_ het volgende:
[..]
voeren is te zacht handig,
gewoon die baksteen zn mik in stompe
Ik vind hem eigenlijk niet heul verkeerdquote:Op donderdag 9 september 2010 16:47 schreef poiuytr het volgende:
Wordt langzamerhand ook beetje moe van die MC die elk optreden van Psyko Punkz in de microfoon zit te schreeuwen. In setje van ML zegt hij in een halfuur tijd wel 100 x Psyko.
Zijn set op Qontinent was ook echt leuk! Toen ramde hij er Chubby, Our Power, Rambo is a Pussy enzo inquote:Op donderdag 9 september 2010 18:04 schreef Sethje het volgende:
beetje jammer van frontliner idd...hij was in de periode rond in qontrol zo goed bezig
No one excluded - Wel aardig. Tis er eentje die gewoon op een feestje moet horen....quote:Op donderdag 9 september 2010 18:10 schreef NLS04 het volgende:
Die Fortuna is trouwens ook wel relaxtAlleen die marked for life doet me niks..
Och, die smurf met zn grote bek..quote:Op donderdag 9 september 2010 17:28 schreef Baronpilsener het volgende:
[..]
Kan je beter niet doen, we weten allemaal waarom hij uit zijn voormalige bookingbureau is gekicked
Weet ik, maar die werd gewoon niet goed opgepikt en te weinig gedraaid. Deze was helemaal top op XQ Scantraxx, toen die vocal dus anders was, ging ik allemaal los...quote:Op donderdag 9 september 2010 18:48 schreef Koepert het volgende:
[..]
Och, die smurf met zn grote bek..
en @ Boy.. Dat was t origineel al.
fijne kick zegquote:Op woensdag 8 september 2010 21:03 schreef Tha_Bartman het volgende:
Deze plaat vat dat mooi samen, en klonk op decible heerlijk
oei, wat een drive!quote:
mwoah, niet topquote:Op donderdag 9 september 2010 17:36 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
wat vinden jullie van deze track dan?
ik vind 'em fijn.
No One Excluded: wel lekkerquote:Op donderdag 9 september 2010 18:10 schreef NLS04 het volgende:
Die Fortuna is trouwens ook wel relaxtAlleen die marked for life doet me niks..
quote:
quote:
Veritas / Veritas Edit / Veritas Remixquote:Op donderdag 9 september 2010 18:53 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Weet ik, maar die werd gewoon niet goed opgepikt en te weinig gedraaid. Deze was helemaal top op XQ Scantraxx, toen die vocal dus anders was, ging ik allemaal los...
helemaal mee eens!quote:Op donderdag 9 september 2010 19:02 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Hier kan ik het wel op doen.
Net iets minder...
Opzich wel maar dat neemt niet weg dat ik gruwelijk hard los was gegaan bij deze set (als ik erbij was geweest)quote:Op donderdag 9 september 2010 18:04 schreef Sethje het volgende:
beetje jammer van frontliner idd...hij was in de periode rond in qontrol zo goed bezig
quote:Op donderdag 9 september 2010 22:04 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
wat vinden jullie hiervan dan? misschien oud maarja.
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:01 schreef mstx het volgende:
Wat een bagger nummer. Lekker gejat van Zatox - So High. Valt me een beetje tegen van meneer Zeta.
De rest van de vinyl is trouwens ook kut.
http://www.soundboards.com ?quote:Op donderdag 9 september 2010 23:48 schreef RiKe het volgende:
Allen, ik heb een vraag...of verzoek...ligt er aan hoe je het bekijkt.
Ik ben op zoek naar soundboards...van die gratis samples die je op commando kan gebruiken.
En dan moet je aan dingen denken als South Park, Ome Henk, New Kids en Hans Teeuwen.
Iemand een idee waar ik dat vandaan kan halen?
Desnoods via PM
Helaas hebben ze daar niets van wat ik zoek, toch bedankt!quote:
B-Frontquote:How can we characterize your music style?
I play more the ruff and hard hardstyle. I play tracks that give me a good vibe, and I hope to pass that onto the audience. So my style is hard but achievable.
check:quote:Op vrijdag 10 september 2010 00:40 schreef RiKe het volgende:
[..]
Helaas hebben ze daar niets van wat ik zoek, toch bedankt!
De CD voor morgen zal Ruffian proof zijnquote:Op vrijdag 10 september 2010 09:42 schreef Koepert het volgende:
Die Ruffian @ Frontliner is ook echt TE TREURIG![]()
"Unexpected moves will be recorded" Saywhut?
bedoel je wel zulke soort soundboards ?quote:Op vrijdag 10 september 2010 00:40 schreef RiKe het volgende:
[..]
Helaas hebben ze daar niets van wat ik zoek, toch bedankt!
Wat bedoel je daarmee? Volgens mij gaat dat nummer op feestjes lekker hardquote:Op vrijdag 10 september 2010 11:01 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Het kunnen niet altijd pareltjes zijn
Geen topper voor mij..... Wel die lekker Zatox kick, maar het begin is al matig... maar hij raakt mij niet zoals andere tracks dat wel gedaan hebben...quote:Op vrijdag 10 september 2010 11:23 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Wat bedoel je daarmee? Volgens mij gaat dat nummer op feestjes lekker hard
I kinda like itquote:Op vrijdag 10 september 2010 11:01 schreef Boy_Snakeye het volgende:
MP3's is niet wat ik direct zoek (ik kan zelf samples opnemenquote:Op vrijdag 10 september 2010 10:35 schreef haakon het volgende:
[..]
bedoel je wel zulke soort soundboards ?
of echt waar je mp3-tjes van kan pakken ?
Ik vind dit een heerlijk plaatjequote:Op vrijdag 10 september 2010 11:01 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Oke oke, maar op soundboards.com kun je zelf invoeren welke je wiltquote:Op vrijdag 10 september 2010 13:07 schreef RiKe het volgende:
[..]
MP3's is niet wat ik direct zoek (ik kan zelf samples opnemen)
Ik bedoel meer wat Niels plaatste
Grammatikaquote:
Die plaat zou ook zomaar door Zatox gemaakt kunnen zijn. Echt n Zatox-sound zit erinquote:Op vrijdag 10 september 2010 10:25 schreef NLS04 het volgende:
Zow nu ik die bassmechanics vaker heb geluisterd moet ik alsnog zeggen dat er een aparte maar wel lekkere melodie inzit![]()
De remix en god of the Underworld kunnen mij zeker bekorenquote:Op vrijdag 10 september 2010 13:54 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Beter dan het origineel vind ik toch wel
Al bekend, nog te weinig gehoord, dus mag nog vaker op feestjes ten gehore worden gebracht![]()
Ja dat is expres zo, sarcasme jeweet.quote:
Mijn TTquote:Op vrijdag 10 september 2010 14:59 schreef Sc0tTy het volgende:
Jonges waar gaan we morge meeten ?ik ben zoals vanouds altijd links voor en goed te herkennen.
Draag een geel shirt met voor up SHUT THE FUCK UP en gezicht van chuck norris ( van sziget <3 ) en witte nikies
Misschien is dat net te vroeg. Ik ben er misschien wel, maar de rest.....quote:
Ow Bartje, krabbelen we terugquote:Op vrijdag 10 september 2010 15:07 schreef Tha_Bartman het volgende:
Ik zeg: Die rooie is gek
Held van 2009: Zatox
Held van 2010: B-front
ik verheug me nu alweer op de jaarmixcompetitieen de fok hardstyleverkiezingen
![]()
Niet beter dan Talk Iz The Remix.. Ik vind hem nogal matig..quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:54 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Eerste paar keren dat ik 'm hoorde vond ik hem best matig. Maar zit echt een lekkere drive in, ook al is de melodie simpeler dan wat we van Zatox gewend zijn. En live gaat die plaat gewoon keihard!quote:Op vrijdag 10 september 2010 11:01 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Vind het een hele sterke plaat.. dikke kicks, goede melodie. Maar wordt nog niet echt opgepikt heb ik het idee.quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:25 schreef NLS04 het volgende:
Zow nu ik die bassmechanics vaker heb geluisterd moet ik alsnog zeggen dat er een aparte maar wel lekkere melodie inzit![]()
BRING ON THE PAAAAINquote:Op vrijdag 10 september 2010 12:38 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ondanks mijn negatieve commentaar op sommige releases.... zijn er ook wel echt knallers tussen
Ok.. ok.. de waan van de dag regeertquote:Op vrijdag 10 september 2010 15:10 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ow Bartje, krabbelen we terugMoet ik nog even een quote zoeken die in dit jaar gemaakt is dat hij een held is....
Zatox held 1e deel 2010
B-front held 2e deel 2010
Die zocht ik al, op lololyrics stond Seizoen 5 ep.3 maar kon niks vinden...quote:
Raw Hardstyle FTW!quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:29 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Ok.. ok.. de waan van de dag regeert
Miss is dat beter jaMaar als een paal boven water staat dat ze allebei ver boven de rest uitsteken
Maar toch vind ik ook dat B-Front lichtjes wordt overgewaardeerd. Okee, hij heeft af en toe erg goede sets, maar er zijn nog wel meer hele goede DJ's die ook hele goede sets draaien...quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:29 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Ok.. ok.. de waan van de dag regeert
Miss is dat beter jaMaar als een paal boven water staat dat ze allebei ver boven de rest uitsteken
Noem het dan gewoon "muziek". Hardstyle is ook een hokje.quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:35 schreef Sethje het volgende:
wat een bullshit dat die hangar 1 trouwens raw hardstyle heet, flikker toch eens op met je hokjes. Noem het gewoon hardstyle PUNT
Of geluidquote:Op vrijdag 10 september 2010 15:41 schreef mstx het volgende:
[..]
Noem het dan gewoon "muziek". Hardstyle is ook een hokje.
of 'geluid'quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:41 schreef mstx het volgende:
[..]
Noem het dan gewoon "muziek". Hardstyle is ook een hokje.
Ik ben nog steeds pro scheidingquote:Op vrijdag 10 september 2010 15:35 schreef Sethje het volgende:
wat een bullshit dat die hangar 1 trouwens raw hardstyle heet, flikker toch eens op met je hokjes. Noem het gewoon hardstyle PUNT
Rawstylequote:Op vrijdag 10 september 2010 15:35 schreef Sethje het volgende:
Mooi shirtquote:
Oooo wat een uber track is dat, wist dat et van die stem was wist alleen neit welke ep thxquote:
quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:07 schreef Tha_Bartman het volgende:
Ik zeg: Die rooie is gek
Held van 2009: Zatox
Held van 2010: B-front
bij alle bij de quotes kan ik alleen zeggen... ALPHAVERB! die gast producert beter zijn setjes zijn beter en gaat los als een malle. vorrig jaar was hij echt de beste artiest op q-base met kilometers voor sprong, die set van b-rfront vond ik vergeleke bij die van alphaverb niet byzonderquote:Op vrijdag 10 september 2010 15:45 schreef de_huig het volgende:
[..]
of 'geluid'
en wat betreft b-front..ik denk dat zijn uitstraling achter de draaitafel ook eraan bijdraagt dat hij erg gewaardeerd wordt. Helpt bij mij persoonlijk iig wel mee. Hij straalt iets uit van: gas met die zooi
En alphaverb heeft ook die X-factor achter de decks idd, maar zijn set beter dan die van B-front nee absoluut niet...quote:
Daar moet ik je gelijk geven, die indeling vind ik ook raarquote:Op vrijdag 10 september 2010 17:05 schreef Sethje het volgende:
ja maar hoezo nou weer raw hardstyle en dan J&W en alphaverb programmeren, noem het gewoon lekker area 1, of gewoon hardstyle ( los van de scheidings discussie )
zeker lekkahquote:
We Are One is primaquote:
ben het met je eensquote:Op vrijdag 10 september 2010 11:01 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Talk Iz The Remix was beterquote:Op vrijdag 10 september 2010 13:54 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Al bekend, nog te weinig gehoord, dus mag nog vaker op feestjes ten gehore worden gebracht![]()
prima, dan ben ik al wel binnenquote:
vocals inderdaad wat minder, maar verder heerlijke plaatquote:Op vrijdag 10 september 2010 18:29 schreef Grrommit het volgende:
Edit:
Fusion anthem online:
Lekker nr, vocalen verpesten alleen wel de break.
x2. Al is de verwijzing naar hardstyle followers wel leuk gedaan.quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:22 schreef ReMcOrE het volgende:
Vocals inderdaad wat minder, maar verder heerlijke plaat![]()
quote:normaal reageer ik niet echt (op commentaren over mijn muziek.. aangezien je niet iedereen kunt pleasen), maar ik wil toch wat technical info geven :-)
De kicks van Fortuna gaan in de zaal juist erg dik. Ik heb dit keer gekozen om in een wat lagere pitch te produceren. Dit betekent dat computer speakers het laag vaak niet aan kunnen.
Om je een idee te geven hoe laag de eerste noot zit: die zit op 43.65 Hz. Veel speakers halen die frequentie niet en daarom hoor / voel je de bass niet.
De reden dat je de edit van Veritas zo vet vind (qua kicks waarschijnlijk), is omdat die hele plaat op ongeveer 65 hz zit. Dat klinkt op veel systemen goed, behalve op echte subs in de zaal ;-)
De in en outro van Fortuna zitten constant op 49 hz. ook dat trekken veel systemen niet. Dit is nou helaas het effect van de "nieuwe" hardstyle kicks. Op het Second Identity album staan genoeg 'oude' type kicks (in een nieuw jasje, hehe)
Boy, thx voor je commentaar op de tracks. Ieder z'n ding en ieder z'n mening. Gelukkig is niet alle hardstyle hetzelfde toch? Luister ze maar een keer als ik draai ergens. :-p
Netjes van hem!quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:49 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Nog even wat inside info over de tracks van A-lusion. Had mijn commentaar ook op hyves achtergelaten. Tof dat hij erop reageert![]()
[..]
Variatie vind ik niet per se een eigenschap om door te breken tot de top, want de meeste dj's aan de top hebben een trucje ontdekt, en dat melken ze uit.quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:27 schreef NLS04 het volgende:
vooral in zijn solowerk mag wel wat meer variatie als je het mij vraagt.
quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:29 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Meer goed nieuws, Acti album 2 komt binnenkort:
Activator - International dance Session
Label: Edinet Music
Catalog Number: EDNCD0XX
Release Date: soon
Format: CD
Source: http://www.facebook.com/posted.php?id=5 ... 0431734007
0X. - Activator - The Sign
Zag je comments al staan, leuk dat hij zo reageert.quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:49 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Nog even wat inside info over de tracks van A-lusion. Had mijn commentaar ook op hyves achtergelaten. Tof dat hij erop reageert![]()
[..]
En de melodie van Neophobia is weer hetzelfde als die van Aliens (Noisecontrollers). etc.. etc..quote:Zo mag het van mij altijd hard en rauw zijn maar hoeft die stortvloed aan zware stemmen over darkness en nightmares niet zo. En als ik dan helemaal loop te mierenneuken dan vind ik die 2e climax van scary noises bijvoorbeeld gewoon kut met al die roffelende kicks en heeft een Sleepwalker eigenlijk bijna dezelfde mids als innocent.![]()
GMTAquote:Op zaterdag 11 september 2010 07:38 schreef 16meter het volgende:
En de melodie van Neophobia is weer hetzelfde als die van Aliens (Noisecontrollers). etc.. etc..Vind B-Front's eigen producties ook niet heel bijzonder, maar tracks als Auditory Nerve, Magic en Godzzzzz Power zijn wel lekker. Dát i.c.m. zijn energie achter de draaitafels en het alleen maar hardere tracks draaien zorgt voor waardering.
Schaam je Bart. Zany natuurlijkquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:29 schreef Tha_Bartman het volgende:
Ik zou geen enkele artiest kunnen noemen die enorm gevarieerd produceert.
Tof dat hij reageert, A-Lusionquote:Op vrijdag 10 september 2010 21:49 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
J&W ?quote:
ok die geef ik je, alleen pure en science zijn uit en andere periode dus die zou ik niet meetellen:pquote:Op zaterdag 11 september 2010 08:23 schreef NLS04 het volgende:
Schaam je Bart. Zany natuurlijkNog altijd de man met de meest varierende sound. Van Pure, naar Science & Religion naar Solar, naar Psychedelic trip tot Frequency. Het is lang niet altijd even goed (mr. Monster) maar hij doet bijna nooit hetzelfde trucje voor succes en het verveelt nooit
![]()
J&W vind ik goed...ik ben om 19.15 binnen als het goed is...links/midden voorquote:Op zaterdag 11 september 2010 12:47 schreef T_Killer het volgende:
[..]
J&W ?
Niet normaal hoeveel zin ik heb in straks, vanmiddag lekker m'n rust houden en vnvnd hemmel los
Inderdaad een vette plaat!quote:
i'll be your guidequote:Op zaterdag 11 september 2010 13:55 schreef Dalton_ het volgende:
eerste keer Q-base straks, ben benieuwd!
Zag 'm voorbij komen. Erg nice bedachtquote:Op zaterdag 11 september 2010 15:37 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Thx de rest ook
<--- dit shirt
veel plezier kerelquote:Op zaterdag 11 september 2010 17:58 schreef Deeltjesversneller het volgende:
-Menn0-, haakon en Gezicht ik zal zo aan jullie denken![]()
Doe maar een stampje voor ons!quote:Op zaterdag 11 september 2010 17:58 schreef Deeltjesversneller het volgende:
-Menn0-, haakon en Gezicht ik zal zo aan jullie denken![]()
Ik ben niet snel van het afkraken, maar met zulke schaamteloze zelfpromotie wil ik toch wel zeggen dat áls je dan iets van jezelf post zonder dat expliciet te zeggen, dat je dan wel moet zorgen dat het énige kwaliteit heeft. En deze mixingkwaliteiten zijn werkelijk waar triest.quote:Op zaterdag 11 september 2010 23:20 schreef TheMrCrump het volgende:
check deze shit [ afbeelding ]
en deze paar
DEFQON
[..]
NICE
[..]
Helaas...quote:Op zaterdag 11 september 2010 08:23 schreef NLS04 het volgende:
[..]
GMTAJammer trouwes dat er vanaaf niet bij bent man.
Datquote:
Welke 'vage gasten area bedoel je ?quote:Op zondag 12 september 2010 19:00 schreef NLS04 het volgende:
\ Ook die vage gasten area had erg aangename muziek zeg![]()
Rest mij niks anders dan koepert,T-K & Rip ook nog te bedanken voor de reis en de gezelligheid
Dat is wel gek, ik heb alleen pull your string 2x gehoord. Bij wie heb je ze dan zo vaak gehoord? Toch verkeerde plekkie?quote:Op zondag 12 september 2010 17:29 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Dat
Omdat we met een redelijke groep waren heb ik besloten er maar een gezelligheidsfeestje ipv kwaliteitsfeestje van te maken. Op het begin Brennan Heart, draaide wel een aantal leuke nummers maar het deed me niet veel. Psyko Punkz waren aardig, Noisecontrollers vond ik niks aan, Alphaverb was goedMaar lang niet al m'n favo artiesten gezien dus
Yellow Minute remix 4x
Just As Easy 3x
Feel the Rhythm 3x
Chemical 2x
In & Out 2x
Waar zijn die tracklists te vinden?quote:Op maandag 13 september 2010 09:24 schreef Tha_Bartman het volgende:
Ook de tracklists die ik gezien heb bevestigen deze verhalen, niet allemaal uiteraard![]()
Vooralsnog spreekt die van Zany me ,zo op het eerste gezicht, het meest aan; gevarieerd, oud en nieuw etc..
Die van Crypsis en Zatox zien er ook goed uit, die van BH en HHZ vs Wildstylez zijn echt
dat was inderdaad zo geniaal, wat een rammelen daar in de Hangarquote:Op maandag 13 september 2010 09:24 schreef Tha_Bartman het volgende:
P.s Dikke props voor Alphaverb omdat hij Radio Alarm draait
http://hardstyle.harderst(...)weeze-t2172-240.htmlquote:Op maandag 13 september 2010 09:48 schreef kollie het volgende:
[..]
Waar zijn die tracklists te vinden?
Hardheadz waren er niet eensquote:Op maandag 13 september 2010 10:12 schreef eNGine10 het volgende:
Hardheadz was trouwens een lekkere set om mee binnen te komen vond ik
quote:
Hardheadz = Pavo & The Prophet... en van wat ik heb begrepen, stond alleen Pavo erquote:Op maandag 13 september 2010 10:17 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
![]()
Dan heb ik geen idee wie er rond die tijd op de open air aan het draaien was. Door wie zijn die vervangen volgens jou dan?
Oké zou goed kunnen. Dan draaide Pavo primaquote:Op maandag 13 september 2010 10:29 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Hardheadz = Pavo & The Prophet... en van wat ik heb begrepen, stond alleen Pavo er
The Prophet zou ten tijde van de set bij de Scantraxx merchandise hebben gestaanquote:Op maandag 13 september 2010 10:42 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Oké zou goed kunnen. Dan draaide Pavo prima![]()
Alhoewel ik toch echt meen dat ze met z'n 2e waren. Misschien heb ik DV8 voor the prophet aangezien ofzo![]()
The Vision draaide hem (origineel of remix, weet ik zo niet) en Alphaverb draaide natuurlijk zijn remix, wat een geweld zit er in die plaatquote:Op maandag 13 september 2010 11:51 schreef eQuaL het volgende:
Nummer van de dag:
Kende hem nog niet en wel 2 keer gehoord op Q-Base
wij hebben bij hh gestaan, The prophet is wel langs geweest, kwam achter het podium doorlopen, en dat was het. Pavo begon met early maar daarna ouwe en nieuwe platen door elkaar. Weet nog steeds niet goed of ik dat nu een succes vond eigenlijk, maar sowieso goed vermaakt daar.quote:Op maandag 13 september 2010 10:54 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
The Prophet zou ten tijde van de set bij de Scantraxx merchandise hebben gestaanen Hardheadz staan bij mij voor early hardstyle (net als Stana dat doet), maar als de 4e plaat al Gangstah is, dan doe je toch iets verkeerd in mijn ogen
quote:Op maandag 13 september 2010 15:49 schreef Tha_Bartman het volgende:
ongelofelijk... wat een kindergenre is dit aan het worden
quote:
Dat nummer natuurlijkquote:Op maandag 13 september 2010 16:05 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]naar mij of naar het nummer?
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just close your eyes...Forget your name...Forget the world...Now go insaneee
quote:Op zaterdag 11 september 2010 15:37 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Thx de rest ook
<--- dit shirt
gelukkig maar anders zou ik niet weten wat ik met mezelf aan zou moetenquote:
wutquote:Op zondag 12 september 2010 21:01 schreef Koepert het volgende:na enige overleg na deze set ons begeven richting Brennan Heart, wat een heldenset..........oh nee wacht, WAT DE FUCK DENK JE ZELF!!!
quote:Op maandag 13 september 2010 15:49 schreef Tha_Bartman het volgende:
Ten eerste: Stana = Hardtrancequote:Op maandag 13 september 2010 10:54 schreef ReMcOrE het volgende:
The Prophet zou ten tijde van de set bij de Scantraxx merchandise hebben gestaanen Hardheadz staan bij mij voor early hardstyle (net als Stana dat doet), maar als de 4e plaat al Gangstah is, dan doe je toch iets verkeerd in mijn ogen
Beter lezen knulquote:Op maandag 13 september 2010 17:06 schreef 16meter het volgende:
[..]
wut
Rip, NLS waarom naar Brennan Heart in vredesnaam?![]()
Oftewel hij hij heeft 'm vorig jaar ook gedraaid....quote:Q-base was massive!thnx everyone!At Q-base 2009 the cdj1000 broke during 'Just as Easy',this time no technical failure(played with Traktor!)
quote:Op maandag 13 september 2010 18:23 schreef Koepert het volgende:
[..]
Beter lezen knul
we zijn niet naar BH geweestKijk wel uit.. (nou ja, onderweg n paar minuten blijven staan geloof ik)
Dat laatste kan natuurlijk ook alleen over zijn set gaan.quote:wat een heldenset..........oh nee wacht, WAT DE FUCK DENK JE ZELF!!!
Gangsta ook paar keer gehoordquote:Op zondag 12 september 2010 17:29 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Dat
Omdat we met een redelijke groep waren heb ik besloten er maar een gezelligheidsfeestje ipv kwaliteitsfeestje van te maken. Op het begin Brennan Heart, draaide wel een aantal leuke nummers maar het deed me niet veel. Psyko Punkz waren aardig, Noisecontrollers vond ik niks aan, Alphaverb was goedMaar lang niet al m'n favo artiesten gezien dus
Yellow Minute remix 4x
Just As Easy 3x
Feel the Rhythm 3x
Chemical 2x
In & Out 2x
Iemand die met mij mee wil voor 20 euro?quote:Actie van Hysteria Outdoor:
Om bezoekers tegemoet te komen, twijfelaars over de streep te trekken, Binnenmaas groots op zijn kop te zetten en de zomer knallend af te sluiten, mogen er op elk ticket tot 17.00 uur twee personen tegelijk naar binnen (gastenlijst en vrijkaarten/winacties zijn uitgesloten van deze actie). Dit betekent 50% korting op de entree oftewel nog geen 20 euro per persoon. De organisatie verwacht met deze actie een volle bak. Wacht dus niet te lang!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik vond em toch wel errrug hard knallen zaterdagquote:Op maandag 13 september 2010 19:25 schreef Solique het volgende:
Blijf vinden dat het opnoemen wat ruwer kan. Maar we mogen weer dingen stemmen.
Hij kickt lekker, maar dat hele seduction-vocalenwerk heb ik toch echt eerder gehoord, en das nie goed in dit geval..quote:Op maandag 13 september 2010 20:06 schreef ElDani het volgende:
Woei! Saifam begint ineens (weer) bommetjes te maken!
na Hear This en Yeah! ook al deze:
Wij willen ook gaan. Effe kijken hoe het met de centjes zit...quote:Op maandag 13 september 2010 19:18 schreef T-Force het volgende:
[..]
Iemand die met mij mee wil voor 20 euro?
Eventueel ook met Krulliewullie (weet ik niet zeker, maar ik denk dat ze niemand anders vind die mee wil helaas)
Echt wel een dijken-line-up![]()
Nou, voor 20 euro wil ik zo'n line-up absoluut niet missen hoor! (Voor 40 ook niet, KW en ik hadden al een kaartjequote:Op maandag 13 september 2010 21:15 schreef 16meter het volgende:
Wij willen ook gaan. Effe kijken hoe het met de centjes zit...
Die line up is er wel 1 om je vingers bij af te likken.Ben heel benieuwd naar die gasten van Theracords, allen nog nooit live gezien/gehoord. Een uur lang AVIO erbij.. yum!
Helden track man!quote:Op maandag 13 september 2010 20:37 schreef Sc0tTy het volgende:
waarom duwen ze altijd van die kansloooooze tekst in tracks
SMD – Helemaal Kapot
Klopt, maar die vocalsquote:
Net vriendin gesproken... gaat 'm financieel niet worden helaas. Andere prioriteiten.quote:Op maandag 13 september 2010 21:28 schreef T-Force het volgende:
[..]
Nou, voor 20 euro wil ik zo'n line-up absoluut niet missen hoor! (Voor 40 ook niet, KW en ik hadden al een kaartje) En AVIO gaat echt geweldig worden inderdaad. Evenals Geck-O vs. Thera
En Acti
En zie dat Deepack & Crypsis ook komen, hoe vetttttt. Zo'n zin!
Die vocals zijn een verwijzing naar de internet hype van het stone island filmpjequote:Op maandag 13 september 2010 21:34 schreef T-Force het volgende:
[..]
Klopt, maar die vocalsNet zoals de vocals van Harde Rag (Stone Island Edit)...waar de fuck slaat dat op? " Yo bradda, alles gut? Check die vest die ik gekocht heb, Stone Island vriend! Jeweettoch"
Ik vind hem eerlijk gezegd best aardigquote:Op maandag 13 september 2010 15:49 schreef Tha_Bartman het volgende:
Klinkt goedtquote:Op maandag 13 september 2010 20:06 schreef ElDani het volgende:
Tjuu toch, wat ben ik een n00b. Ik maar denken, waar slaat dit op maar dit verklaart allesquote:Op maandag 13 september 2010 21:47 schreef Tha_Bartman het volgende:
Die vocals zijn een verwijzing naar de internet hype van het stone island filmpje![]()
Hoe zo'n ontzettende bladhark ben je dan!quote:rofllzz
4 uur geleden
Maak de hardstyle maar kapot met je kinderlijke bagger, stelletje mongolen. Bah...
Was wel algemeen bekend toch?quote:Op maandag 13 september 2010 22:07 schreef T-Force het volgende:
Lees een tijdje geleden op Theracords-forum @ Partyflock dat onze vriend JDX vroeger plaatjes maakte onder de (alombekende) naam: Thalamus![]()
Wat een heldenplaten
Nee hoeft niet per sé, maar ik heb er gewoon geen geld voor nu.quote:Op maandag 13 september 2010 21:52 schreef T-Force het volgende:
[..]
Tjuu toch, wat ben ik een n00b. Ik maar denken, waar slaat dit op maar dit verklaart alles![]()
kk strak
@ 16m, moet je per se met vriendin gaan dan? Ik bedoel, je kunt toch ook een maat meevragen ofzo?![]()
Ach so, ja dat is gewoon balenquote:Op maandag 13 september 2010 22:12 schreef 16meter het volgende:
Nee hoeft niet per sé, maar ik heb er gewoon geen geld voor nu.
quote:Op maandag 13 september 2010 22:23 schreef Sc0tTy het volgende:
Tatarola ft. Da Rook MC - Insane / Train To Nowhere (French Edit) / KYHU (Wildstylez Remix) / Digital Society
ahh geen wonder dak er geen kut van versta en verstondquote:
C'est le train, pour nulle partquote:Op maandag 13 september 2010 22:31 schreef Sc0tTy het volgende:
ahh geen wonder dak er geen kut van versta en verstond
vette avatar btw
ik ook..moet noisecontrollers of begin van zany geweest zijnquote:Op maandag 13 september 2010 22:41 schreef Sc0tTy het volgende:
Ik heb ook nog ergens pounding sences gehoord ergens, weet alleen echt niet in welke set, was et Zatox ?
IQ 2006quote:
ah einde van nc's jah, toen loepen we weg, stampend de hangar uitquote:Op maandag 13 september 2010 22:47 schreef de_huig het volgende:
[..]
ik ook..moet noisecontrollers of begin van zany geweest zijn
Downloadingquote:Op maandag 13 september 2010 19:33 schreef T-Force het volgende:
Pfffff, voor de liefhebbers van Early Hardstyle een setje van Norman @ Early Hardstyle Megamix vol.1 op LSDB die echt fucking dik is
quote:Op maandag 13 september 2010 20:06 schreef ElDani het volgende:
Gast... Doe eens normaalquote:Op maandag 13 september 2010 21:34 schreef T-Force het volgende:
[..]
Klopt, maar die vocalsNet zoals de vocals van Harde Rag (Stone Island Edit)...waar de fuck slaat dat op? " Yo bradda, alles gut? Check die vest die ik gekocht heb, Stone Island vriend! Jeweettoch"
quote:@JoshWesz waar was "Brokkie Hard" nou? Ik had me er helemaal op verheugd...... Afgezien dat het wel een top set was met oude en nieuwe HS!
quote:@DailymomentsNL helemaal vergeten! Net als ive lost you btw. Sorry!
Mwua dit heeft niks met Scantraxx te maken. Dit is puur een gek idee geweest en ze hebben veel lol gehad bij het maken. Je moet dit gewoon bij het rijtje zoals Gevaarlijke Daan en Harry Herrie zien. Wss zal hij nog wel paar keer hier of daar gedraaid worden (Bv op de SWAT in Denemarken) en dan weer vergeten worden of als free release. De ene keer komt er wat beters uit als de andere keer, maar het begint gewoon steeds met een beetje aankloten... En 90% van hun tracks is wel serieusquote:Op maandag 13 september 2010 17:06 schreef 16meter het volgende:in navolging van syndroom van Down with the hardstyle weer een mooi staaltje uit de Scantraxx stal.
Ja! Die krengen waren gruwelijk irritant.quote:Op maandag 13 september 2010 17:40 schreef T-Force het volgende:
Nog meer mensen die de strobo's in de Hangar echt vreselijk irritant vonden? Heb dit normaal nooit, maar in combinatie met het kapot zijn, slaap tekort en het nog door willen gaan werd ik op een gegeven moment echt kei dol! Ben toen maar even weggelopen anders was ik zeker flauw gevallen
Achja, ik heb Kartong ook nergens gehoord, had die best graag eens op een PA systeem gehoordquote:Op maandag 13 september 2010 23:15 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
[..]
![]()
Hoe kun je die track nou vergeten![]()
quote:Op maandag 13 september 2010 19:18 schreef T-Force het volgende:
[..]
Iemand die met mij mee wil voor 20 euro?
Eventueel ook met Krulliewullie (weet ik niet zeker, maar ik denk dat ze niemand anders vind die mee wil helaas)
Echt wel een dijken-line-up
Klopt! Ik zit al een week of 2 met een schuin oog er naar te kijken, vooral omdat het relatief dichtbij is. Als ik ga zal het wss een last minute beslissing worden. Maar ik wil eigenlijk gewoon Activator op herhaling hebben na DecibelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
zeker niet bij de Vage gasten geweest ? Het enige wat ze daar hadden waren die dingen, stond ook continue met me ogen dicht of omgedraait... Die dingen moeten niet richting het publiek maar vanaf achteren fzo, veel beterquote:Op dinsdag 14 september 2010 00:18 schreef StM het volgende:
[..]
Ja! Die krengen waren gruwelijk irritant.
[..]
Inderdaad, zodat de DJ niet meer weet wat voor of achter isquote:Op dinsdag 14 september 2010 00:36 schreef Sc0tTy het volgende:
Die dingen moeten niet richting het publiek maar vanaf achteren fzo, veel beter
Goed te praten valt het niet maar we hadden wat gegeten en waren op ons gemak het hele terrein aan het verkennen toen we van die vage gasten area af kwamen om het hoofdpodium te bekijken. We wisten dat Brennan Heart draaide maar waren verbaasd dat we al 3 tracks waaronder paranoid achter elkaar hadden gehoord die niet van hemzelf waren.. Dus wij iets naar voren om het nog eens van dichterbij bekijken toen we door hadden dat het een valstrik was.. Gelukkig waren we net op tijd weg voor de eerste klanken van in the end..quote:Op maandag 13 september 2010 17:06 schreef 16meter het volgende:
wut
Rip, NLS waarom naar Brennan Heart in vredesnaam?![]()
prima beschrevenquote:Op zondag 12 september 2010 21:01 schreef Koepert het volgende:
Zo ik ben weer 'fit' ... Wat een feestje...
Deed me beetje denken aan deze gouwe ouwequote:Op maandag 13 september 2010 23:15 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Low E en AE wilden volgens mij gewoon ff de draak steken met die video en dat doen ze op deze manier. Ik moet elke keer hard lachen als ik die edit hoor.
Kan best ja, want ik had er tijdens mijn dipje, net voor Zany ineens ook last van, maar verders niet/nauwelijks eigenlijkquote:Op dinsdag 14 september 2010 00:49 schreef StM het volgende:
Ik ben wel een poos bij Vage Gasten geweest maar ik kan me niet herinneren dat ik er daar veel last van had... Maar dat was rond 23:00. Als je moe bent zijn ze volgens mij veel hinderlijker?
Thnx.... en dat kippevel kreeg Rip onderweg naar Nijmegen in de auto ook alquote:Op dinsdag 14 september 2010 08:21 schreef NLS04 het volgende:
[
prima beschrevenIk vond het trouwens ook een prachtig moment toen we aan het begin voor het eerst de hangar in liepen en rip gewoon zichtbaar kippevel kreeg bij de eerste diepe basslijn die we hoorden, held
wanneer vertrek je dan?quote:Op dinsdag 14 september 2010 11:12 schreef mstx het volgende:
Iemand nog tips voor setjes die ik absoluut op m'n mp3-spelert moet hebben staan voor in het vliegtuig?
Morgenochtendquote:
Thanksquote:Op dinsdag 14 september 2010 11:22 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik wens je een hele bak met plezier toemaak ze gek daar Down Under
Neilio @ My Favourites 2003-2010quote:
AVIO Podcastsquote:Op dinsdag 14 september 2010 11:24 schreef mstx het volgende:
[..]
ThanksMaar nu moet ik nog wel tips voor setjes hebben
Die is zoooo dikquote:Op dinsdag 14 september 2010 11:40 schreef NLS04 het volgende:
Henzel, Disco Nova & OJ System @ Q-base Warming up mix
quote:01. Hardstyle Masterz - B Cool (Hardstyle Masterz vs. Technoboy Mix)
02. Zatox - Vintage
03. Black & White - Dirty Games (Tatanka Mix)
04. Technoboy - Guns 'N Noses (Super Bass Mix)
05. Zatox - Tanz Elektric (Original Mix)
06. Headhunterz & Wildstylez - Project One
07. Tat & Zat - Gold Medley With Strange
08. D-Block & Stefan vs. Josh & Wesz - Let It Go
09. Max Enforcer - Loudness (Hardstyle Masterz Remix)
10. The R3bels - Tempation
11. Catatonic Overload - The Sexual Thrill
12. Zero Vision & Balistic ft. MC Jeff - Upgrade The Noize
13. Zatox & Vamper - The Crew
14. The R3bels - Motherland
15. Francesco Zeta - Fairyland
16. 2 Sidez - Magic Spell
Hoe kon ik die vergetenquote:
Dezen ook dik? Henzel , Disco Nova & OJ Symstem @ Q-BASE - Vage Gasten Mixquote:Op dinsdag 14 september 2010 11:43 schreef Koepert het volgende:
[..]
Die is zoooo dikOk geen HS, maar wel... oh dik
Yuaa idd, die is góéd bezig!quote:Op dinsdag 14 september 2010 11:52 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Mind Illusion setjes van de afgelopen tijd
bijv:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just close your eyes...Forget your name...Forget the world...Now go insaneee
quote:
quote:Op dinsdag 14 september 2010 11:37 schreef Tha_Bartman het volgende:
Vince @ Qlimax 2005
Promo @ Qlimax 2006
quote:Op dinsdag 14 september 2010 11:52 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Mind Illusion setjes van de afgelopen tijd
Deze had ik alquote:Op dinsdag 14 september 2010 11:54 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Hoe kon ik die vergeten![]()
[..]
Dezen ook dik? Henzel , Disco Nova & OJ Symstem @ Q-BASE - Vage Gasten Mix
Ben benieuwd maar kon de WarmUp-set niet vinden, anders doe ik gewoon deze even luisteren
[..]
Yuaa idd, die is góéd bezig!Zoals ook Mind.Illusion @ Hardtraxx Community Sessions #2
quote:Op dinsdag 14 september 2010 08:21 schreef NLS04 het volgende:
[..]
e wisten dat Brennan Heart draaide maar waren verbaasd dat we al 3 tracks waaronder paranoid achter elkaar hadden gehoord die niet van hemzelf waren.. Dus wij iets naar voren om het nog eens van dichterbij bekijken toen we door hadden dat het een valstrik was.. Gelukkig waren we net op tijd weg voor de eerste klanken van in the end..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |