Ridin solo, Jwtz!quote:Op woensdag 8 september 2010 09:43 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Dat is absoluut waar, maar verhuizen kost (jammergenoeg) geld
[..]
vanwaar dit muzikale intermezzo??
Aha hij valtquote:Op woensdag 8 september 2010 11:38 schreef Koepert het volgende:
[..]
Ridin solo, Jwtz!
Maar niet helemaal, k heb alweer een 'gang' gevormd, we ridin hard!
Qlimaxquote:Op woensdag 8 september 2010 12:00 schreef -Menn0- het volgende:
Geen Qbase maar wel Fusion en (hopelijk) Climax
staat als optie, misschien wel kijkje nemenquote:Op woensdag 8 september 2010 14:49 schreef haakon het volgende:
Dangerouz Mind
Vrijdag 24 september van 22.00uur - 05.00uur.
Voor 15 euro deurverkoop kun je niets zeggen van die line-upquote:Op woensdag 8 september 2010 14:55 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
staat als optie, misschien wel kijkje nemen
ik blijf meestal tot half 4 - 4 uur, dus dan heb ik een uur Outsider, uur Vecino, uur Solutio & The I's, uur AVIO en 1,5 uur B-Front & Frontliner; dus eigenlijk alleen AVIO en B-Front & Frontliner (qua grote/goede namen) voor ¤ 15quote:Op woensdag 8 september 2010 14:56 schreef haakon het volgende:
[..]
Voor 15 euro deurverkoop kun je niets zeggen van die line-up
Oja, klopt ! die heb ik zelfs nog in mn PF-agenda staanquote:Op woensdag 8 september 2010 15:11 schreef poiuytr het volgende:
DM zit ik nog even over in misschien dan gelijk door na werk.
Wat betreft Dieka kan je beter 9 Oktober naar Superbash gaan in Enschede:
Line-up:
Dualdriven
Hyperdrive
Psyko Punkz
Zatox
MC: Apster
Kost niks
DM nog maar even bekijken... jammer van het volk dat normaal bij Dieka komt, anders was dat een grote zekerheid geweestquote:Op woensdag 8 september 2010 15:05 schreef haakon het volgende:
Das nog niet veel
Ik ga er ook heen voor die rooie en Frontliner en AVIO
Ook leuk in de buurt voor ons, Remco:
Cross Night, Vrijdag 29 oktober, 22.00uur.
Dieka
B-Front
D-Block & S-te-Fan
Deepack
Ran-D
MC: Da Syndrome
Deurverkoop: 10tje.
dat geluid bij Atak was vorig jaar echt werelds, mini-HMH daar in Enschedequote:Op woensdag 8 september 2010 15:11 schreef poiuytr het volgende:
Line-up:
Dualdriven
Hyperdrive
Psyko Punkz
Zatox
Kost niks
Heb ook vele positieve verhalen over Atak gehoord hopelijk hebben ze het dit jaar net zo dik voor elkaar als toen. Lucky hoef je ook nooit over het geluid te klagen, altijd top voor elkaar.quote:Op woensdag 8 september 2010 15:17 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
DM nog maar even bekijken... jammer van het volk dat normaal bij Dieka komt, anders was dat een grote zekerheid geweestmaar wel gruwelijke line-up, heb daar ooit 4 uur Dee-Block & S-te-Pack mogen aanschouwen
(Deepack was op tijd en draaide toen maar voor de grap mee met DBSTF
)
[..]
dat geluid bij Atak was vorig jaar echt werelds, mini-HMH daar in Enschedeheb alleen die dag ook personeelsfeest, echt bagger
volgens mij gaan we richting Deventerquote:Op woensdag 8 september 2010 15:20 schreef haakon het volgende:
Stel je voor om met personeelsfeest daarheen te gaan
vroeger was het geluid stukken beter dan de laatste tijd...quote:Op woensdag 8 september 2010 15:20 schreef poiuytr het volgende:
Lucky hoef je ook nooit over het geluid te klagen, altijd top voor elkaar.
oxygen remixquote:Op woensdag 8 september 2010 12:14 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Aha hij valt
En T-killer gaat op je letten voor mij, zodat je niet in de problemen komt
En dan presenteer ik nu:
Oftewel ik ga even douchen
Kan allebei zie ik nu netquote:Op woensdag 8 september 2010 15:11 schreef poiuytr het volgende:
Line-up:
Dualdriven
Hyperdrive
Psyko Punkz
Zatox
Kost niks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |