quote:Op maandag 13 september 2010 15:49 schreef Tha_Bartman het volgende:
ongelofelijk... wat een kindergenre is dit aan het worden
quote:
Dat nummer natuurlijkquote:Op maandag 13 september 2010 16:05 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]naar mij of naar het nummer?
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just close your eyes...Forget your name...Forget the world...Now go insaneee
quote:Op zaterdag 11 september 2010 15:37 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Thx de rest ook
<--- dit shirt
gelukkig maar anders zou ik niet weten wat ik met mezelf aan zou moetenquote:
wutquote:Op zondag 12 september 2010 21:01 schreef Koepert het volgende:na enige overleg na deze set ons begeven richting Brennan Heart, wat een heldenset..........oh nee wacht, WAT DE FUCK DENK JE ZELF!!!
quote:Op maandag 13 september 2010 15:49 schreef Tha_Bartman het volgende:
ongelofelijk... wat een kindergenre is dit aan het worden
Ten eerste: Stana = Hardtrancequote:Op maandag 13 september 2010 10:54 schreef ReMcOrE het volgende:
The Prophet zou ten tijde van de set bij de Scantraxx merchandise hebben gestaanen Hardheadz staan bij mij voor early hardstyle (net als Stana dat doet), maar als de 4e plaat al Gangstah is, dan doe je toch iets verkeerd in mijn ogen
Beter lezen knulquote:Op maandag 13 september 2010 17:06 schreef 16meter het volgende:
[..]
wut
Rip, NLS waarom naar Brennan Heart in vredesnaam?![]()
Oftewel hij hij heeft 'm vorig jaar ook gedraaid....quote:Q-base was massive!thnx everyone!At Q-base 2009 the cdj1000 broke during 'Just as Easy',this time no technical failure(played with Traktor!)
quote:Op maandag 13 september 2010 18:23 schreef Koepert het volgende:
[..]
Beter lezen knul
we zijn niet naar BH geweestKijk wel uit.. (nou ja, onderweg n paar minuten blijven staan geloof ik)
Dat laatste kan natuurlijk ook alleen over zijn set gaan.quote:wat een heldenset..........oh nee wacht, WAT DE FUCK DENK JE ZELF!!!
Gangsta ook paar keer gehoordquote:Op zondag 12 september 2010 17:29 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Dat
Omdat we met een redelijke groep waren heb ik besloten er maar een gezelligheidsfeestje ipv kwaliteitsfeestje van te maken. Op het begin Brennan Heart, draaide wel een aantal leuke nummers maar het deed me niet veel. Psyko Punkz waren aardig, Noisecontrollers vond ik niks aan, Alphaverb was goedMaar lang niet al m'n favo artiesten gezien dus
Yellow Minute remix 4x
Just As Easy 3x
Feel the Rhythm 3x
Chemical 2x
In & Out 2x
Iemand die met mij mee wil voor 20 euro?quote:Actie van Hysteria Outdoor:
Om bezoekers tegemoet te komen, twijfelaars over de streep te trekken, Binnenmaas groots op zijn kop te zetten en de zomer knallend af te sluiten, mogen er op elk ticket tot 17.00 uur twee personen tegelijk naar binnen (gastenlijst en vrijkaarten/winacties zijn uitgesloten van deze actie). Dit betekent 50% korting op de entree oftewel nog geen 20 euro per persoon. De organisatie verwacht met deze actie een volle bak. Wacht dus niet te lang!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik vond em toch wel errrug hard knallen zaterdagquote:Op maandag 13 september 2010 19:25 schreef Solique het volgende:
Blijf vinden dat het opnoemen wat ruwer kan. Maar we mogen weer dingen stemmen.
Hij kickt lekker, maar dat hele seduction-vocalenwerk heb ik toch echt eerder gehoord, en das nie goed in dit geval..quote:Op maandag 13 september 2010 20:06 schreef ElDani het volgende:
Woei! Saifam begint ineens (weer) bommetjes te maken!
na Hear This en Yeah! ook al deze:
Wij willen ook gaan. Effe kijken hoe het met de centjes zit...quote:Op maandag 13 september 2010 19:18 schreef T-Force het volgende:
[..]
Iemand die met mij mee wil voor 20 euro?
Eventueel ook met Krulliewullie (weet ik niet zeker, maar ik denk dat ze niemand anders vind die mee wil helaas)
Echt wel een dijken-line-up![]()
Nou, voor 20 euro wil ik zo'n line-up absoluut niet missen hoor! (Voor 40 ook niet, KW en ik hadden al een kaartjequote:Op maandag 13 september 2010 21:15 schreef 16meter het volgende:
Wij willen ook gaan. Effe kijken hoe het met de centjes zit...
Die line up is er wel 1 om je vingers bij af te likken.Ben heel benieuwd naar die gasten van Theracords, allen nog nooit live gezien/gehoord. Een uur lang AVIO erbij.. yum!
Helden track man!quote:Op maandag 13 september 2010 20:37 schreef Sc0tTy het volgende:
waarom duwen ze altijd van die kansloooooze tekst in tracks
SMD – Helemaal Kapot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |