abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86348759
quote:
Op zondag 12 september 2010 10:43 schreef T-Force het volgende:
kapot!
Dat

Omdat we met een redelijke groep waren heb ik besloten er maar een gezelligheidsfeestje ipv kwaliteitsfeestje van te maken. Op het begin Brennan Heart, draaide wel een aantal leuke nummers maar het deed me niet veel. Psyko Punkz waren aardig, Noisecontrollers vond ik niks aan, Alphaverb was goed _O_ Maar lang niet al m'n favo artiesten gezien dus ;(

Yellow Minute remix 4x
Just As Easy 3x
Feel the Rhythm 3x
Chemical 2x
In & Out 2x

[ Bericht 18% gewijzigd door Deeltjesversneller op 12-09-2010 17:50:55 ]
  zondag 12 september 2010 @ 17:32:01 #202
258885 Solique
I Kill You !
pi_86348854
Net uit coma gekomen na een goede nacht Q-base.
Vond eerlijk gezegd vorig jaar beter maar kan aan mij gelegen hebben.
Eigenlijk geen idee of ik fokkers ben tegen gekomen, zat met mensen staan praten.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
pi_86350314
Als de blaren onder je voetjes zitten dan weet je dat je goed je best gedaan hebt :P

Toppers:

Alphaverb
J&W (Vet dat ze ook bij Deepack nog even langskwamen!)
Da Tweekaz
En toch wel een beetje Heatzone, ondanks dat ik bevooroordeeld ben..

Voor de rest was zowat overal het geluid ronduit kut, de helft van het drinken om half 6 al niet meer te krijgen en de meeste DJ's de naam DJ verre van waardig. Ik kan wel een hele rant er over schrijven maar daar schieten we toch niks mee op en al met al was het een prima feestje :)

De enigste stage met een ziek geluid was die van Vage Gasten, vage muziek maar best lekker om gewoon eens een half uurtje bij te staan :)
  zondag 12 september 2010 @ 19:00:56 #204
197724 NLS04
moeilijk hard
pi_86351957
oef wat een fokking hell om vandaag trappen te moeten lopen :'( Desondanks heerlijke nacht gehad met erg vette sets van zatox, Alpha2 & Ran-D, Zany (vet hoor dat nieuwe speeltje van hem *; ) en Pavelow. Ook die vage gasten area had erg aangename muziek zeg :)

Rest mij niks anders dan koepert,T-K & Rip ook nog te bedanken voor de reis en de gezelligheid ^O^
Hard Tripping, Overclipping, Psykomatik Beatz Skipping,
Straight Jacket, Rage Package, This is how we used to have it.
  zondag 12 september 2010 @ 19:46:36 #205
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_86353664
quote:
Op zondag 12 september 2010 19:00 schreef NLS04 het volgende:
\ Ook die vage gasten area had erg aangename muziek zeg :)

Rest mij niks anders dan koepert,T-K & Rip ook nog te bedanken voor de reis en de gezelligheid ^O^
Welke 'vage gasten area bedoel je ? :)

Vet dat jullie het allemaal zo gaaf hebben gehad !

Eerste aankomende feest Fusion ?
The Outside Agency
pi_86355399
http://www.vagegasten.nl/

Hun mochten een kleine open air hosten bij de ammo bunkers :)
  zondag 12 september 2010 @ 20:58:32 #207
177079 incognitoomuch
Kin op je borst!
pi_86357135
Pffff mijn hart voor DJ Thera blijft toch iedere keer weer harder kloppen....
Hardstyle zoals het hoort! _O_
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
Casual MMA fan :')
  zondag 12 september 2010 @ 21:01:14 #208
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_86357282
Zo ik ben weer 'fit' ... Wat een feestje...

Gisteren om half 3 vanuit Emmen vertrokken (na Ripper bij het station op te hebben gepikt) om van daaruit naar Nijmegen te rijden om T-Killer NLS en aanhang op te pikken. (bij deze, NLS, Rinske is tof) Na een klein drankje deze uiterst relaxte rit vervolgd en uiteindelijk rond 19u aangekomen in Weeze. Parkeren ging weer soepel, naar binnen ook uitermate relaxed. Spul in kluisjes gedropt, QBase App ff gecheckt (de papieren versie vind de nostalgicus in mij toch wat aangenamer) om vervolgens Josh&Wesz maar eens op te zoeken. Erg oké setje, vooral omdat we dien jongens toch niet al te vaak zien, maar toch bleef er een 'gebrek' knagen, alsof er iets aan de set niet helemaal ok was (buiten dat het geluid vrij lomp stond afgesteld waardoor hoge tonen overstemd werden door brommende bassen) maar verder knalde het sehr toll... Inmiddels ook de nodige andere Fok!kers tegengekomen (nogmaals Hoi) en na enige overleg na deze set ons begeven richting Brennan Heart, wat een heldenset..........oh nee wacht, WAT DE FUCK DENK JE ZELF!!! Na een tijdje Digital Punk rondje gelopen, tijd tot Zatox (22.15u) vol gemaakt met eten (weer uitstekend ^O^ ) en toen dus naar Zatox. WAT EEN HELD!.. Nu helpt het ook dat de zal meeging, maar erg lekkere mix van erg lekkere platen, ik mag zijn beukwerk wel :) Tijdens deze set hebben we de Psyko Punkz ook nog ff gecheckt, maar dat was TE druk en NIET relaxed. Dus jammer, maar terug naar Zatox.

Na deze heldenset waren de Noisecontrollers aan de beurt. Misschien omdat het inmiddels gevestigde namen zijn, misschien om een andere reden, maar ik vond de platen, makkelijk, goedkoop en KUT.. Daardoor de hele set ook om te huilen.. Showtekplaten, Brennan Heart platen, algehele niveau bedroevend. En begrijp me niet verkeerd, Face The Enemy (BH) en Stereophonic vind ik technisch goede platen, en kan ik prima op stampen. Maar de vocals/breaks/andere meuk halen het tempo en de energie eruit. Ik vond t niks iig.

Tijdens de Noisecontrollerset maar even rondgelopen en gekeken bij Panic (Oldschool Neophyte Record 99-06) wat klonk als een erg lekkere set, maar binnen te vol, en buiten niet relaxed. Vervolgens ook nog een tijdje (toen toch? of tijdens t 'voor-Zatox-Rondje' ?) bij de Vage Gasten staan kijken, een beetje achteraf weggemoffelde stage, maar erg vet, erg chill en erg prima! Niet geheel verwacht. Wel uitstekend vermaakt.

Vervolgens het setje van Zany gecheckt. Die was ook zeker erg nice.. Goed staan rammen. Zn speeltje is idd leuk ;) Mijn oren begonnen inmiddels echter toch een beetje te protesteren ( oordoppen in de auto laten liggen FTW!!!) dus na een korte break naar Pavelow gegaan voor a change of pace. Uitermate relaxte set gehoord. Melbourne Shuffle (mits goed uitgevoerd) past uitermate goed op deze muziek (tip vd Duitsers, ga naar Pavelow en aanverwante, dan val je minder uit de toon! ;) ) Na een klein stukje Thilo&Evanti naar de Scantraxx area voor Alpha2 vs Ran-D. Hoewel Ran-D soms een beetje teveel met het wegdraaien vd bass (rest vd muziek) aan het kutten was, uitermate lekkere en HARDE set gehoord! Heerlijk. 'Afsluiten' met een soort Hardstyle Remix van La Roux - In For The Kill was ook een uitermate chille verrassing. Mijn benen wilden toch echter NIET MEER. NLS-vrouw was inmiddels ook al een tijd kapot! dus wij maar richting auto begeven om de rest vd jongens de kans te geven even heerlijk af te sluiten. Nadat zij op Crypsis zich hebben leeg staan stampen (naar ik begreep iig) hebben wij in de auto nog ff liggen luisteren naar een erg hard gaande Panic om vervolgens te beginnen aan de hel die 'van het parkeerterrein afkomen' heet. Het ging wel, maar niet snel.... Damn...

De hieropvolgende terugreis naar Nijmegen was prima, met een NLS die zn bek NIET kon houden ;) en een ietwat timide rest. Eenmaal aangekomen bij de woonruimte waar NLS nog korte tijd vertoefd werd er een heerlijk ontbijt voor ons geprepareerd (NLS daarvoor nogmaals grote dank) met gebakken ei, koffie en croissants. NLS-vrouw was inmiddels haar eigen nestje al in gekropen. Na afscheid van T-K en NLS te hebben genomen zijn Rip en ik vertrokken richting Emmen. Bij Apeldoorn was echter mijn pijp leeg. Na een goede bak koffie (waarvoor dank Rip) bij een tankstation kon ik er echter weer ff tegenaan en zijn we naar Emmen gereden zonder verdere problemen. Eenmaal bij het station Rip en goede reis gewenst en mijn eigen bedje opgezocht. Inmiddels was het toen dus half 2 ofzo. K kon goed slapen :) maar het was een grandioos feest. Met als hoogtepunt.... de-Huig die er toch was!!!!!! Bravo kerel! Te weinig gesproken/samen gestampt, maar held dat je er was.
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
pi_86363411
Gister naar Qbase geweest en het volgende viel me op.

Vanaf zany de hele tijd in de hangar gestaan. Super tijd gehad maar wat me opviel dat iedere nummer een goede qlimax heeft en een soort pauze van 10/15 seconde.

Is dit de nieuwe raw hardstyle, vooral alphaverb had veel van zulke nummers.
pi_86363831
Ow en er werd weer "down with hardstyle" gedraaid..... tis wel zo'n tekst die verdomd makkelijk meezingt..... :P
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pi_86367134
Zo. Ik ben eens weer op Fok! Afgelopen week te veel gefeest en dergelijke, dus moet morgen even bijlezen.
Mixes onder de naam Khadber
  maandag 13 september 2010 @ 07:10:25 #212
285940 Krulliewullie
Come on, dance with me!
pi_86371618
quote:
Op zondag 12 september 2010 17:29 schreef Deeltjesversneller het volgende:

[..]

Dat

Omdat we met een redelijke groep waren heb ik besloten er maar een gezelligheidsfeestje ipv kwaliteitsfeestje van te maken. Op het begin Brennan Heart, draaide wel een aantal leuke nummers maar het deed me niet veel. Psyko Punkz waren aardig, Noisecontrollers vond ik niks aan, Alphaverb was goed _O_ Maar lang niet al m'n favo artiesten gezien dus ;(

Yellow Minute remix 4x
Just As Easy 3x
Feel the Rhythm 3x
Chemical 2x
In & Out 2x
Dat is wel gek, ik heb alleen pull your string 2x gehoord. Bij wie heb je ze dan zo vaak gehoord? Toch verkeerde plekkie? :9
Just close your eyes...Forget your name...Forget the world...Now go insaneee
  maandag 13 september 2010 @ 09:24:03 #213
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_86373171
Leuke Q-base verhalen, ik begrijp dat het een goed feest was maar niet legendarisch (maar dat kon ook niet want ik was er niet bij :+ )

Ook de tracklists die ik gezien heb bevestigen deze verhalen, niet allemaal uiteraard ;)
Vooralsnog spreekt die van Zany me ,zo op het eerste gezicht, het meest aan; gevarieerd, oud en nieuw etc..
Die van Crypsis en Zatox zien er ook goed uit, die van BH en HHZ vs Wildstylez zijn echt :')

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

http://www.a-lusion.com/facebook5000/

Allemaal op Like klikken graag :Y

Voor een free release van A-lusion, nou ja lees het zelf maar :P

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

P.s Dikke props voor Alphaverb omdat hij Radio Alarm draait _O_

[ Bericht 41% gewijzigd door Tha_Bartman op 13-09-2010 09:35:56 ]
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
pi_86373726
quote:
Op maandag 13 september 2010 09:24 schreef Tha_Bartman het volgende:

Ook de tracklists die ik gezien heb bevestigen deze verhalen, niet allemaal uiteraard ;)
Vooralsnog spreekt die van Zany me ,zo op het eerste gezicht, het meest aan; gevarieerd, oud en nieuw etc..
Die van Crypsis en Zatox zien er ook goed uit, die van BH en HHZ vs Wildstylez zijn echt :')

Waar zijn die tracklists te vinden?
Bobby Robson forever!
Stadio Oreste Granillo ---- Stadio Angelo Massimino ---- Stadio Euganeo ---- Stadio Olimpico
pi_86373758
quote:
Op maandag 13 september 2010 09:24 schreef Tha_Bartman het volgende:
P.s Dikke props voor Alphaverb omdat hij Radio Alarm draait _O_
dat was inderdaad zo geniaal, wat een rammelen daar in de Hangar _O_ :9~

P.S.: mijn verdere reactie op Q-Base komt nog wel, hier en/of in het Q-Base topic :+
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  maandag 13 september 2010 @ 10:08:01 #216
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_86374184
quote:
Op maandag 13 september 2010 09:48 schreef kollie het volgende:

[..]

Waar zijn die tracklists te vinden?
http://hardstyle.harderst(...)weeze-t2172-240.html

Nog lang niet compleet, maar toch...
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
pi_86374286
Hardheadz was trouwens een lekkere set om mee binnen te komen vond ik ^O^
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_86374328
quote:
Op maandag 13 september 2010 10:12 schreef eNGine10 het volgende:
Hardheadz was trouwens een lekkere set om mee binnen te komen vond ik ^O^
Hardheadz waren er niet eens :{w
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_86374427
quote:
Op maandag 13 september 2010 10:13 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

Hardheadz waren er niet eens :{w
:?
Dan heb ik geen idee wie er rond die tijd op de open air aan het draaien was. Door wie zijn die vervangen volgens jou dan?
pi_86374689
quote:
Op maandag 13 september 2010 10:17 schreef eNGine10 het volgende:

[..]

:?
Dan heb ik geen idee wie er rond die tijd op de open air aan het draaien was. Door wie zijn die vervangen volgens jou dan?
Hardheadz = Pavo & The Prophet... en van wat ik heb begrepen, stond alleen Pavo er ;)
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_86374974
quote:
Op maandag 13 september 2010 10:29 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

Hardheadz = Pavo & The Prophet... en van wat ik heb begrepen, stond alleen Pavo er ;)
Oké zou goed kunnen. Dan draaide Pavo prima :P
Alhoewel ik toch echt meen dat ze met z'n 2e waren. Misschien heb ik DV8 voor the prophet aangezien ofzo :D

[ Bericht 8% gewijzigd door engine op 13-09-2010 10:49:39 ]
pi_86375327
quote:
Op maandag 13 september 2010 10:42 schreef eNGine10 het volgende:

[..]

Oké zou goed kunnen. Dan draaide Pavo prima :P
Alhoewel ik toch echt meen dat ze met z'n 2e waren. Misschien heb ik DV8 voor the prophet aangezien ofzo :D
The Prophet zou ten tijde van de set bij de Scantraxx merchandise hebben gestaan :P en Hardheadz staan bij mij voor early hardstyle (net als Stana dat doet), maar als de 4e plaat al Gangstah is, dan doe je toch iets verkeerd in mijn ogen -O-
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_86376998
Nummer van de dag:
Kende hem nog niet en wel 2 keer gehoord op Q-Base :Y)
pi_86377565
quote:
Op maandag 13 september 2010 11:51 schreef eQuaL het volgende:
Nummer van de dag:
Kende hem nog niet en wel 2 keer gehoord op Q-Base :Y)
The Vision draaide hem (origineel of remix, weet ik zo niet) en Alphaverb draaide natuurlijk zijn remix, wat een geweld zit er in die plaat _O_
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  maandag 13 september 2010 @ 12:31:11 #225
285940 Krulliewullie
Come on, dance with me!
pi_86378126
quote:
Op maandag 13 september 2010 10:54 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

The Prophet zou ten tijde van de set bij de Scantraxx merchandise hebben gestaan :P en Hardheadz staan bij mij voor early hardstyle (net als Stana dat doet), maar als de 4e plaat al Gangstah is, dan doe je toch iets verkeerd in mijn ogen -O-
wij hebben bij hh gestaan, The prophet is wel langs geweest, kwam achter het podium doorlopen, en dat was het. Pavo begon met early maar daarna ouwe en nieuwe platen door elkaar. Weet nog steeds niet goed of ik dat nu een succes vond eigenlijk, maar sowieso goed vermaakt daar.

The Prop is volgens mij een zwaar arrogant kerel

Edit: Deze track hoor ik vandaag voor het eerst! Melodie die erin komt op 1.32 geeft fijne kriebels O+

[ Bericht 11% gewijzigd door Krulliewullie op 13-09-2010 15:44:42 ]
  maandag 13 september 2010 @ 15:49:41 #226
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_86384329
:')

ongelofelijk... wat een kindergenre is dit aan het worden :X
  maandag 13 september 2010 @ 15:58:10 #227
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_86384699
quote:
Op maandag 13 september 2010 15:49 schreef Tha_Bartman het volgende:

:|W
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
  maandag 13 september 2010 @ 16:05:58 #228
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_86384993
quote:
Op maandag 13 september 2010 15:58 schreef mstx het volgende:

[..]

:|W
:|W naar mij of naar het nummer? :P ):O

nog een goed voorbeeld:

|:( :r
  maandag 13 september 2010 @ 16:06:59 #229
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_86385036
quote:
Op maandag 13 september 2010 16:05 schreef Tha_Bartman het volgende:

[..]

:|W naar mij of naar het nummer? :P ):O
Dat nummer natuurlijk oO<
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
  maandag 13 september 2010 @ 16:11:12 #230
285940 Krulliewullie
Come on, dance with me!
pi_86385216
Het piratennummer + praatje van 1:16-1:36 doen me toch wel hard aan deze lyrics denken :7 :

So this is for everybody right now
If you're in your car or you're outside
I need everybody to get ready
We gonna all sing along
Just like this
Everybody, come on

en etc..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 13 september 2010 @ 16:13:47 #231
200922 Sqoudson
Cookiemonsterrrr!
pi_86385335
Waar heb je dit shirt vandaannnnn :o

quote:
Op zaterdag 11 september 2010 15:37 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Thx de rest ook :)

<--- dit shirt
= Cause we'll hit you hard with yet another classic =
  maandag 13 september 2010 @ 16:16:23 #232
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_86385441
quote:
Op maandag 13 september 2010 16:06 schreef mstx het volgende:

[..]

Dat nummer natuurlijk oO<
gelukkig maar anders zou ik niet weten wat ik met mezelf aan zou moeten :+

@ KW:

het syndroom van Down met de hardstyle is idd erg toepasselijk.

Ik heb nu Dailucia - Hardbass full, en het is nog een grotere ripoff dan ik dacht.. gewoon vanaf seconde 1 hoor je magic :P

[ Bericht 12% gewijzigd door Tha_Bartman op 13-09-2010 16:38:39 ]
pi_86387432
quote:
Op zondag 12 september 2010 21:01 schreef Koepert het volgende:na enige overleg na deze set ons begeven richting Brennan Heart, wat een heldenset..........oh nee wacht, WAT DE FUCK DENK JE ZELF!!!
wut

Rip, NLS waarom naar Brennan Heart in vredesnaam? :'(

Leuk verslag verder, klinkt alsof jullie het gezellig hebben gehad met z'n allen! ^O^

quote:
Op maandag 13 september 2010 15:49 schreef Tha_Bartman het volgende:

:r in navolging van syndroom van Down with the hardstyle weer een mooi staaltje uit de Scantraxx stal.

Noisecontrollers tracklist @ Q-base :N zelfde set als in Arnhem op een klein feestje paar weken terug. Weer die Brennan Heart plaat en Electronic Stereophonic etc.. Snap niet waarom sommige 'artiesten' het niet eens op kunt brengen een leuke set samen te stellen. Het is niet alsof ze er niet goed voor betaald krijgen ofzo... en materiaal hebben ze ook genoeg. Jammer dat ze zo afglijden.

[ Bericht 25% gewijzigd door 16meter op 13-09-2010 17:17:05 ]
pi_86388638
quote:
Op maandag 13 september 2010 10:54 schreef ReMcOrE het volgende:
Ten eerste: Stana = Hardtrance
Ten tweede: Pavo draaide eerst toch echt een stuk of 8 Early Hardstyle nummers (oa. Cocaine MF, Derb) en gooide er toen Gangsta in. Ik liep gelijk naar voren naar de booth (samen met willekeurig andere liefhebbers van EHS) en hebben Pavo toen duidelijk gemaakt dat dit niet kon. Na Gangsta was het nog 1 nieuwe plaat en daarna meteen Motherfuck van de Donkeys. En toen bleef het weer voor een tijdje Early en daarna ging hij pas Early & normaal door elkaar draaien.

Al met al gewoon een goede set van de man en hij luisterde dus naar de liefhebbers :Y

Nog meer mensen die de strobo's in de Hangar echt vreselijk irritant vonden? Heb dit normaal nooit, maar in combinatie met het kapot zijn, slaap tekort en het nog door willen gaan werd ik op een gegeven moment echt kei dol! Ben toen maar even weggelopen anders was ik zeker flauw gevallen -O-
  maandag 13 september 2010 @ 18:23:31 #235
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_86389867
quote:
Op maandag 13 september 2010 17:06 schreef 16meter het volgende:

[..]

wut

Rip, NLS waarom naar Brennan Heart in vredesnaam? :'(

Beter lezen knul ;)

we zijn niet naar BH geweest ;) Kijk wel uit.. (nou ja, onderweg n paar minuten blijven staan geloof ik)
pi_86390134
Toen ik richting BH liep hoorde ik Just as easy, maar wat lees ik nou op twitter van deze man:

quote:
Q-base was massive!thnx everyone!At Q-base 2009 the cdj1000 broke during 'Just as Easy',this time no technical failure(played with Traktor!)
Oftewel hij hij heeft 'm vorig jaar ook gedraaid.... :X
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pi_86390847
quote:
Op maandag 13 september 2010 18:23 schreef Koepert het volgende:

[..]

Beter lezen knul ;)

we zijn niet naar BH geweest ;) Kijk wel uit.. (nou ja, onderweg n paar minuten blijven staan geloof ik)
quote:
wat een heldenset..........oh nee wacht, WAT DE FUCK DENK JE ZELF!!!
Dat laatste kan natuurlijk ook alleen over zijn set gaan. ;)
  maandag 13 september 2010 @ 19:08:47 #238
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_86391387
quote:
Op zondag 12 september 2010 17:29 schreef Deeltjesversneller het volgende:

[..]

Dat

Yellow Minute remix 4x
Just As Easy 3x
Feel the Rhythm 3x
Chemical 2x
In & Out 2x
Gangsta ook paar keer gehoord :( 3x dat ik iig weet
Bum papi ook 3x eerste keer wast echt van :s) maar bij de laatste keer mog die wel weer uit

BH :r
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
pi_86391756
quote:
Actie van Hysteria Outdoor:
Om bezoekers tegemoet te komen, twijfelaars over de streep te trekken, Binnenmaas groots op zijn kop te zetten en de zomer knallend af te sluiten, mogen er op elk ticket tot 17.00 uur twee personen tegelijk naar binnen (gastenlijst en vrijkaarten/winacties zijn uitgesloten van deze actie). Dit betekent 50% korting op de entree oftewel nog geen 20 euro per persoon. De organisatie verwacht met deze actie een volle bak. Wacht dus niet te lang!
Iemand die met mij mee wil voor 20 euro?
Eventueel ook met Krulliewullie (weet ik niet zeker, maar ik denk dat ze niemand anders vind die mee wil helaas)
Echt wel een dijken-line-up :D
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 13 september 2010 @ 19:25:15 #240
258885 Solique
I Kill You !
pi_86392027
Blijf vinden dat het opnoemen wat ruwer kan. Maar we mogen weer dingen stemmen.

| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
pi_86392095
Ze geven echt superveel kaartjes weg, en dan ook nog zo'n actie. Klinkt onzeker...

Maar ik heb mijn gewonnen kaartjes toch al verkocht want het is toch te ver weg en dan heb ik wat meer geld voor Fusion :D
  maandag 13 september 2010 @ 19:26:51 #242
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_86392097
@ T-Force , ik ga sowieso , is voor mij 2 sloten verder op :P
Maar ik koop een eige kaartje en neem me broertje fzo mee

quote:
Op maandag 13 september 2010 19:25 schreef Solique het volgende:
Blijf vinden dat het opnoemen wat ruwer kan. Maar we mogen weer dingen stemmen.

ik vond em toch wel errrug hard knallen zaterdag
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
pi_86392413
Pfffff, voor de liefhebbers van Early Hardstyle een setje van Norman @ Early Hardstyle Megamix vol.1 op LSDB die echt fucking dik is _O_
pi_86394008
Woei! Saifam begint ineens (weer) bommetjes te maken!
na Hear This en Yeah! ook al deze:
Mixes onder de naam Khadber
  maandag 13 september 2010 @ 20:17:38 #245
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_86394522
quote:
Op maandag 13 september 2010 20:06 schreef ElDani het volgende:
Woei! Saifam begint ineens (weer) bommetjes te maken!
na Hear This en Yeah! ook al deze:
Hij kickt lekker, maar dat hele seduction-vocalenwerk heb ik toch echt eerder gehoord, en das nie goed in dit geval..

Onder andere in
  maandag 13 september 2010 @ 20:37:16 #246
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_86395568
waarom duwen ze altijd van die kansloooooze tekst in tracks

SMD – Helemaal Kapot
pi_86397497
quote:
Op maandag 13 september 2010 19:18 schreef T-Force het volgende:

[..]

Iemand die met mij mee wil voor 20 euro?
Eventueel ook met Krulliewullie (weet ik niet zeker, maar ik denk dat ze niemand anders vind die mee wil helaas)
Echt wel een dijken-line-up :D
Wij willen ook gaan. Effe kijken hoe het met de centjes zit...

Die line up is er wel 1 om je vingers bij af te likken. :9 Ben heel benieuwd naar die gasten van Theracords, allen nog nooit live gezien/gehoord. Een uur lang AVIO erbij.. yum!

Fusion (icm hotelletje) en Happy Hardcore staan ook nog op de planning komende tijd. Wordt dus krap 'an.
pi_86398324
quote:
Op maandag 13 september 2010 21:15 schreef 16meter het volgende:
Wij willen ook gaan. Effe kijken hoe het met de centjes zit...

Die line up is er wel 1 om je vingers bij af te likken. :9 Ben heel benieuwd naar die gasten van Theracords, allen nog nooit live gezien/gehoord. Een uur lang AVIO erbij.. yum!
Nou, voor 20 euro wil ik zo'n line-up absoluut niet missen hoor! (Voor 40 ook niet, KW en ik hadden al een kaartje :P ) En AVIO gaat echt geweldig worden inderdaad. Evenals Geck-O vs. Thera _O_ En Acti :9~ En zie dat Deepack & Crypsis ook komen, hoe vetttttt. Zo'n zin! :D
  maandag 13 september 2010 @ 21:32:36 #249
301430 Baronpilsener
twitter.com/black_outmedia
pi_86398570
quote:
Op maandag 13 september 2010 20:37 schreef Sc0tTy het volgende:
waarom duwen ze altijd van die kansloooooze tekst in tracks

SMD – Helemaal Kapot
Helden track man!
Aka Black/Out
http://twitter.com/black_outmedia
Zany | B-Front | Titan | Chris One | Zatox | Donkey Rollers | Noisecontrollers | Digital Punk | Ran-D | The Machine | 4v10 | Max Enforcer | Beholder | Alpha² | Crypsis | A-lusion
pi_86398680
quote:
Op maandag 13 september 2010 21:32 schreef Baronpilsener het volgende:
Helden track man!
Klopt, maar die vocals :r Net zoals de vocals van Harde Rag (Stone Island Edit)...waar de fuck slaat dat op? " Yo bradda, alles gut? Check die vest die ik gekocht heb, Stone Island vriend! Jeweettoch" :?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')