969 inmiddels... track van het filmpje klinkt wel aardigquote:Op woensdag 8 september 2010 08:45 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Tis net als een sitdown, als iemand het doet dan gaan wij het allemaal doen.
Dus free tracks bij 2500 views:
Oh... My... FUCKING... Godquote:Op woensdag 8 september 2010 12:14 schreef Tha_Bartman het volgende:
En dan presenteer ik nu:
Oftewel ik ga even douchen
puike trackquote:
lekkere kicksquote:Op woensdag 8 september 2010 08:45 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Tis net als een sitdown, als iemand het doet dan gaan wij het allemaal doen.
Dus free tracks bij 2500 views:
Oeh weer lekker track van de Actifeitaaaah!!quote:
Eensch!quote:Op woensdag 8 september 2010 19:39 schreef StM het volgende:
Activator is gewoon een zwaar ondergewaardeerde held
Roep ik al jarenquote:Op woensdag 8 september 2010 19:39 schreef StM het volgende:
quote:
Dit. Held!quote:Op woensdag 8 september 2010 20:38 schreef Just_Shut_Up het volgende:
puike drives
Vind deze beter dan de productie die eerder hier is gepostquote:Op woensdag 8 september 2010 21:03 schreef Tha_Bartman het volgende:
Deze plaat vat dat mooi samen, en klonk op decible heerlijk
Ik herken ook wat! Geen idee waarvan..quote:Op woensdag 8 september 2010 21:35 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Die Acti plaat doet me sterk aan een ander nummer denken... wie weet het?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Just close your eyes...Forget your name...Forget the world...Now go insaneee
Achter elkaarquote:20. Noisecontrollers – Night After Night
21. Zany meets The Beholder – Who Wants This
22. Zany meets The Beholder – Do You Want Heavy
23. Mind Hunterz vs Phuture Boy – Skanks (Carnifex Remix)
Dat ook jaquote:Op woensdag 8 september 2010 19:39 schreef StM het volgende:
quote:Op woensdag 8 september 2010 21:40 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Ik herken ook wat! Geen idee waarvan..![]()
Om deze post dan niet compleet nutteloos te maken wil ik even melden dat de nieuwste Theracords podcast 084 met Geck-o echt niet normaal lekker is:Ben ik nou gek of is dat NIET de nieuwste?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wel dikke set overigens..It starts with a shiver, an itch, a slow boil
Dat dusquote:Op woensdag 8 september 2010 19:49 schreef T-Force het volgende:
Ik vind die Acti zo op het eerste gezicht niet zo vet eigenlijkIk ben het wel dik eens met StM
Nee idd, mijn iTunes is niet zo goed met updatenquote:Op woensdag 8 september 2010 22:53 schreef Koepert het volgende:
[..]
Ben ik nou gek of is dat NIET de nieuwste?
Wel dikke set overigens..
Tot en met de vocal vind ik 'm in top, heerlijke sound klinkt vernieuwdquote:
iTunesquote:Op donderdag 9 september 2010 09:49 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Nee idd, mijn iTunes is niet zo goed met updaten
Tja, iritante aan podcasts he... Apple uitvindingkje.quote:Op donderdag 9 september 2010 10:50 schreef Koepert het volgende:
[..]
iTunes(tenzij op Apple, waar t hoort)
OMG Bassmechanics HQ!quote:Op donderdag 9 september 2010 14:13 schreef mstx het volgende:
http://twitter.com/dancetunes/status/24003282643
Lekkere set van de Psyko'squote:
Wat een held is het toch. Ik kan niet wachten tot Qlimax waar hij weer geniale teksten als "This shit is spreading like my semen" gaat schreeuwen.quote:Op donderdag 9 september 2010 16:32 schreef 16meter het volgende:
Ruffian is weer helemaal op stoom in Frontliner @ Mysteryland. Wat een baas blijft het, zo dwars door die climax heen zijn lyrics droppen.![]()
Ik kan niet wachten tot iemand hem een baksteen voert..quote:Op donderdag 9 september 2010 16:39 schreef mstx het volgende:
[..]
Wat een held is het toch. Ik kan niet wachten tot Qlimax waar hij weer geniale teksten als "This shit is spreding like my semen" gaat schreeuwen.
voeren is te zacht handig,quote:Op donderdag 9 september 2010 16:47 schreef Koepert het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten tot iemand hem een baksteen voert..
Kan je beter niet doen, we weten allemaal waarom hij uit zijn voormalige bookingbureau is gekickedquote:Op donderdag 9 september 2010 17:14 schreef Dalton_ het volgende:
[..]
voeren is te zacht handig,
gewoon die baksteen zn mik in stompe
Ik vind hem eigenlijk niet heul verkeerdquote:Op donderdag 9 september 2010 16:47 schreef poiuytr het volgende:
Wordt langzamerhand ook beetje moe van die MC die elk optreden van Psyko Punkz in de microfoon zit te schreeuwen. In setje van ML zegt hij in een halfuur tijd wel 100 x Psyko.
Zijn set op Qontinent was ook echt leuk! Toen ramde hij er Chubby, Our Power, Rambo is a Pussy enzo inquote:Op donderdag 9 september 2010 18:04 schreef Sethje het volgende:
beetje jammer van frontliner idd...hij was in de periode rond in qontrol zo goed bezig
No one excluded - Wel aardig. Tis er eentje die gewoon op een feestje moet horen....quote:Op donderdag 9 september 2010 18:10 schreef NLS04 het volgende:
Die Fortuna is trouwens ook wel relaxtAlleen die marked for life doet me niks..
Och, die smurf met zn grote bek..quote:Op donderdag 9 september 2010 17:28 schreef Baronpilsener het volgende:
[..]
Kan je beter niet doen, we weten allemaal waarom hij uit zijn voormalige bookingbureau is gekicked
Weet ik, maar die werd gewoon niet goed opgepikt en te weinig gedraaid. Deze was helemaal top op XQ Scantraxx, toen die vocal dus anders was, ging ik allemaal los...quote:Op donderdag 9 september 2010 18:48 schreef Koepert het volgende:
[..]
Och, die smurf met zn grote bek..
en @ Boy.. Dat was t origineel al.
fijne kick zegquote:Op woensdag 8 september 2010 21:03 schreef Tha_Bartman het volgende:
Deze plaat vat dat mooi samen, en klonk op decible heerlijk
oei, wat een drive!quote:
mwoah, niet topquote:Op donderdag 9 september 2010 17:36 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
wat vinden jullie van deze track dan?
ik vind 'em fijn.
No One Excluded: wel lekkerquote:Op donderdag 9 september 2010 18:10 schreef NLS04 het volgende:
Die Fortuna is trouwens ook wel relaxtAlleen die marked for life doet me niks..
quote:
quote:
Veritas / Veritas Edit / Veritas Remixquote:Op donderdag 9 september 2010 18:53 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Weet ik, maar die werd gewoon niet goed opgepikt en te weinig gedraaid. Deze was helemaal top op XQ Scantraxx, toen die vocal dus anders was, ging ik allemaal los...
helemaal mee eens!quote:Op donderdag 9 september 2010 19:02 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Hier kan ik het wel op doen.
Net iets minder...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |