Anne | dinsdag 7 september 2010 @ 20:33 |
TS begint uiteraard.![]() Meer plaatjes van de NSX vind je hier ![]() | |
Lekiamh | dinsdag 7 september 2010 @ 20:40 |
![]() RX-7. | |
bas-beest | dinsdag 7 september 2010 @ 20:44 |
Misschien dat 'ie nog gaat veranderen, maar voorlopig deze...![]() | |
Der_Rudi | dinsdag 7 september 2010 @ 20:56 |
![]() Toyota Supra RZ Twin turbo ![]() ![]() | |
Xaobotnik | dinsdag 7 september 2010 @ 21:11 |
Nissan Skyline GT-R R34![]() Mitsubishi Lancer Evolution 9 ![]() Honda S2000 ![]() Honda NSX-R ![]() Allemaal niet perse om hun uiterlijk, maar maar om wat ze toevoegden aan wat er kwa techniek al was. De Skyline is natuurlijk een icoon. De NSX vind ik gewoon de mooiste uitvoering ervan, plus het gegeven dat daar de input van Ayrton Senna nog in zit. De S2000 is tot op de dag van vandaag de beste roadster volgens velen en de Lancer Evo heeft natuurlijk het wereldkampioens-bloed dat Tommi Mkkinen erin gereden heeft, en de hele slimme vierwiel-aandrijvings techniek. | |
ukga | dinsdag 7 september 2010 @ 21:12 |
Leuk zo een skyline en supra topic | |
Rick_dB | dinsdag 7 september 2010 @ 21:22 |
Nissan 200SX S13![]() Nissan 200SX S14 ![]() Nissan 200SX S15 ![]() Nissan Skyline R33 GTR ![]() Nissan Skyline R34 GTR ![]() Nissan GTR ![]() Toyota Soarer ![]() Toyota Haichiroku (Trueno AE86) ![]() Mazda RX-7 FD ![]() Mazda RX-8 ![]() | |
Tha_Flash | dinsdag 7 september 2010 @ 21:23 |
Nissan Skyline GTR R34 in midnight purple :![]() | |
Rick_dB | dinsdag 7 september 2010 @ 21:26 |
quote:vind persoonlijk bayside blue beter staan ![]() | |
08gnoT. | dinsdag 7 september 2010 @ 21:40 |
Japanse auto's ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() [ Bericht 15% gewijzigd door 08gnoT. op 07-09-2010 21:49:14 ] | |
Hyperdude | dinsdag 7 september 2010 @ 21:53 |
![]() | |
Tha_Flash | dinsdag 7 september 2010 @ 21:53 |
quote:Meer zoals op de foto, paars met een blauwe gloed al naar gelang de hoek van kijken naar de auto. | |
08gnoT. | dinsdag 7 september 2010 @ 21:54 |
![]() En mijn eigen auto sinds 9 dagen ![]() ![]() | |
DrDarwin | dinsdag 7 september 2010 @ 21:56 |
![]() | |
08gnoT. | dinsdag 7 september 2010 @ 22:06 |
![]() ![]() 1936 ![]() [ Bericht 56% gewijzigd door 08gnoT. op 07-09-2010 22:18:50 ] | |
ukga | dinsdag 7 september 2010 @ 22:08 |
Zwappel | dinsdag 7 september 2010 @ 22:17 |
![]() RX7 ![]() Supra ![]() R33 ![]() Corolla AE86 ![]() FTO ![]() GT3000 ![]() Evo ![]() 200SX ![]() NSX ![]() Prelude ![]() Silvia S15 ![]() Impreza ![]() Civic EK CRX Integra | |
bas-beest | dinsdag 7 september 2010 @ 22:37 |
Aan degenen die hier meer dan 1 auto plaatsen... Het woord 'favoriete' in de TT limiteert het tot n. ![]() Niet dat er in die lijstjes geen leuke tussenstaan trouwens (zoals die Toyota 2000GT van Hyperdude) | |
bas-beest | dinsdag 7 september 2010 @ 22:37 |
damn... dubbel | |
08gnoT. | dinsdag 7 september 2010 @ 22:41 |
quote:Japanse auto's verdienen het in meervoud gepost te worden | |
bas-beest | dinsdag 7 september 2010 @ 22:42 |
quote:Sommige wel idd., maar daar is dit topic niet voor. ![]() | |
Rick_dB | dinsdag 7 september 2010 @ 22:49 |
japanse autos zijn ook geen acura's, lexus of corolla, maar honda, toyota en trueno / haichiroku ![]() | |
bas-beest | dinsdag 7 september 2010 @ 22:54 |
Ik ben aan het twijfelen nu, moet ineens aan deze denken... ![]() ![]() | |
wormtrein | dinsdag 7 september 2010 @ 23:57 |
Nissan 240Z natuurlijk![]() ![]() | |
Xaobotnik | woensdag 8 september 2010 @ 00:06 |
![]() Foeilelijk, maar rijdt echt messcherp. | |
bas-beest | woensdag 8 september 2010 @ 00:08 |
quote:De oudere types zien er beter uit. ![]() | |
Michelle.T | woensdag 8 september 2010 @ 00:31 |
quote:In volle zon lichtpaars. In gewone daglicht echt mooi paars: ![]() 780 AWHP ![]() ![]() ![]() | |
arnold-d | woensdag 8 september 2010 @ 00:33 |
![]() 'T leuke spul, Lancer 2000 Turbo En onze Lancer, ![]() Veelste mooi | |
flyguy | woensdag 8 september 2010 @ 01:29 |
![]() | |
Rick_dB | woensdag 8 september 2010 @ 10:24 |
quote:is dat geen sentra? B14? | |
noutie | woensdag 8 september 2010 @ 10:51 |
Honda S 800![]() | |
zuivelyoghurt | woensdag 8 september 2010 @ 10:58 |
Mazda ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() [ Bericht 10% gewijzigd door zuivelyoghurt op 08-09-2010 12:38:48 ] | |
Zwappel | woensdag 8 september 2010 @ 11:02 |
quote:Waar is de RX7? ![]() | |
Elegy | woensdag 8 september 2010 @ 11:11 |
![]() Nissan Skyline GT-R R34 V-Spec II Als ik het geld (en de ruimte) had, dan had ik 'm gekocht ![]() Heb helaas het Japanse Autofestival moeten missen afgelopen weekend. | |
Deimos000 | woensdag 8 september 2010 @ 11:45 |
minder bekend maar een goede GTI killer; Subaru Vivio RX-R (AWD, Supercharger, 625 Kg, ~ 70PK) ![]() Anders maar een Subaru Alcyone SVX ![]() Ook niet minder geil; de Subaru Legacy B4 Blitzen (Joint Subaru/Porsche design) ![]() Nee hoor, ben geen subaru fan ![]() | |
Rick_dB | woensdag 8 september 2010 @ 12:06 |
hm, die laatste lijkt een beetje op een verrijste subaru met een ferrarilook bumpertje ![]() die lange sub heb ik nooit gezien ![]() | |
Zwappel | woensdag 8 september 2010 @ 12:12 |
Tommykaira ZZ II![]() | |
Rick_dB | woensdag 8 september 2010 @ 12:23 |
![]() | |
zuivelyoghurt | woensdag 8 september 2010 @ 12:37 |
quote:tada | |
Yuki | woensdag 8 september 2010 @ 12:41 |
Ik heb nog geen daihatsu gezien ![]() Auto waarin ik echt heb leren rijden na het behalen van mijn rijbewijs ![]() ![]() En een andere leukerd, die ik best voor de deur zou willen ![]() ![]() | |
Zwappel | woensdag 8 september 2010 @ 12:46 |
Daihatsu ![]() | |
Yuki | woensdag 8 september 2010 @ 12:49 |
quote:Het gaat toch om mijn favoriet? ![]() Mensen die Daihatsu bashen ![]() | |
Zwappel | woensdag 8 september 2010 @ 12:54 |
quote:Bejaardenauto's ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | |
Yuki | woensdag 8 september 2010 @ 13:06 |
quote:De auto van m'n pa ![]() | |
Zwappel | woensdag 8 september 2010 @ 13:08 |
quote:Welke? ![]() | |
Yuki | woensdag 8 september 2010 @ 13:18 |
quote:Klik eens op de link ![]() | |
Zwappel | woensdag 8 september 2010 @ 13:19 |
quote:Die vind ik er nog het stoerste uit zien van het zooitje wat ik postte.. Heeft wat weg van een hotrod ![]() | |
Yuki | woensdag 8 september 2010 @ 13:20 |
quote:Wel he ![]() Beetje een hotrod voor 50+er, maar toch ![]() Rijdt heerlijk trouwens ![]() | |
Rick_dB | woensdag 8 september 2010 @ 13:49 |
jullie weten zeker niet dat Daihatsu van Subaru is? ![]() | |
Pool | woensdag 8 september 2010 @ 13:50 |
![]() | |
Yuki | woensdag 8 september 2010 @ 13:54 |
quote:Toyota dus ![]() | |
Yuki | woensdag 8 september 2010 @ 14:01 |
http://nl.wikipedia.org/wiki/Daihatsuquote: | |
Rick_dB | woensdag 8 september 2010 @ 14:02 |
hm, ik dacht dat ik ergens zag staan dat het van subaru was. lame old me ![]() Edit: hierdoor dus: quote: | |
Yuki | woensdag 8 september 2010 @ 14:12 |
quote:Begrijpelijk. Heb die Justy (Josti ![]() Helaas is die niet meer ![]() | |
Mr_Moon | woensdag 8 september 2010 @ 18:15 |
![]() | |
El_Liberaliste | woensdag 8 september 2010 @ 18:25 |
http://www.tacn.nl/Meetings/JCS2006/JCS2006.htm Hier staan heel veel mooie Japanse youngtimers tussen ![]() | |
Zwappel | woensdag 8 september 2010 @ 18:33 |
quote: ![]() | |
zuivelyoghurt | woensdag 8 september 2010 @ 20:15 |
quote:Nee, want dat is voor de helft van Toyota ![]() al gepost zie ik nu ![]() | |
Rick_dB | donderdag 9 september 2010 @ 00:23 |
quote:ja de sirion 2 was ook in justy variant, vandaar dat ik dacht dat daihatsu van subaru was | |
Thas | donderdag 9 september 2010 @ 14:04 |
![]() Voor mij toch wel een van de mooiste niet-zo-sportieve auto's ![]() | |
Rick_dB | donderdag 9 september 2010 @ 14:51 |
nieuwe 6 is inderdaad heeel erg mooi en hoewel geen sportauto toch heel sportief vormgegeven. Vond de vorige 6 maitg, maar hier sta ik nu nog te kijken als ze voorbij komen. liever de 6 dan een audi a5 | |
matthisl | donderdag 9 september 2010 @ 19:16 |
![]() Amuse Carbon R | |
Mr-Z | donderdag 9 september 2010 @ 20:05 |
![]() De nieuwe Honda CRZ... opvolger van de CR-X ![]() | |
noutie | donderdag 9 september 2010 @ 20:38 |
quote:Dit is het prototype, hij is iets minder gaaf in het echt. | |
Zwappel | donderdag 9 september 2010 @ 22:57 |
Khad hier een Honda folder liggen met de CR-Z erin.. Dus binnenkort zie je al die leaselui ermee rond rijden waarschijnlijk. | |
zeeeend | donderdag 9 september 2010 @ 23:14 |
http://blognyamitra.wordp(...)ang-gak-jadi-nongol/ | |
ForzaScuderiaFerrari | vrijdag 10 september 2010 @ 19:43 |
Subaru Impreza GT Turbo.....blijft een leuke kar om mee rond te crossen....met sneeuw is het helemaal lachen ![]() | |
Bolleke_666 | vrijdag 10 september 2010 @ 20:53 |
quote:Vind em gaaf hoor, en nee ik doel dan niet op de proto. ![]() Vraag me niet waarom maar ik heb deze Mazda 323 altijd al bloedmooi gevonden. | |
Zwappel | vrijdag 10 september 2010 @ 21:02 |
quote:Er kan wat aardigs van gemaakt worden ja. ![]() ![]() | |
Sounddragon | vrijdag 10 september 2010 @ 21:14 |
quote:Sodeknetter ![]() ![]() Ik heb helemaal niks tegen een spoilerkitje, maar dit is toch wel een belediging voor het ontwerp van die auto als je het mij vraagt, er blijft geen lijn over zo ![]() En dat is nog buiten het feit dat hij aan voorkant belachelijk hoog staat, omdat anders die koekiemonsterbumper 3 cm boven de straat ligt ![]() Deze is ook niet echt mooi, maar hij past wl bij de auto ; ![]() | |
GenesiZ | vrijdag 10 september 2010 @ 22:52 |
Toyota Celica T20 ![]() ![]() | |
08gnoT. | vrijdag 10 september 2010 @ 23:00 |
quote:Daarvan staan er 2 hier in de straat ![]() | |
zquing | vrijdag 10 september 2010 @ 23:00 |
![]() Mazda Eunos Cosmo met 20B ![]() en natuurlijk alle rx7's met de RX7 FC's als hoogtepunt ![]() en met de meest bazige auto ooit gemaakt, de 787B ![]() dat geluid ![]() [ Bericht 2% gewijzigd door zquing op 12-09-2010 00:55:45 ] | |
MrSoreto | vrijdag 10 september 2010 @ 23:04 |
![]() ![]() en iets betaalbaarder: ![]() | |
Rick_dB | vrijdag 10 september 2010 @ 23:06 |
hey uh.. guppies.. laten we maar niet met kitjes rond gaan strooien tenzij ze 1. JDM 2. Effectief zijn voldoen ze niet aan bovenstaanden? Dan staat het pannetje rijst op overkook ohja, een echt bestaande mazda waarvan ik altijd dacht dat het een tekening was, zelfs toen ik reallife fotos zag: Mazda Furai ![]() ![]() | |
ukga | vrijdag 10 september 2010 @ 23:37 |
quote: ![]() | |
Koepert | zaterdag 11 september 2010 @ 00:04 |
quote:Alleen al voor t soort velgen ![]() | |
zquing | zaterdag 11 september 2010 @ 00:08 |
quote:die furai is ook te geil, maar bijna alles van mazda is tof ![]() | |
08gnoT. | zaterdag 11 september 2010 @ 00:14 |
quote:QFT ![]() | |
Turquaz52 | zaterdag 11 september 2010 @ 01:24 |
![]() ![]() ![]() ![]() Al jaren verliefd... Honda Prelude 2.2i VTEC.. Al vind ik het jammer dat hij FWD is en maar een 4 pittertje is.. ![]() | |
Meike26 | zaterdag 11 september 2010 @ 01:39 |
Prelude's zijn dan ook helemaal niet bedoeld als sportwagens, maar echte gran turismo's. Ze komen traag op gang, maar als je eenmaal op snelheid bent, trein je zo honderden kilometers door ! ![]() Mijn favoriete japanner momenteel is toch wel de Suzuki Cappuccino ![]() Alleen balen dat de Cappuccino 2 er nooit is gekomen, een concept die ze eind 90'er jaren gemaakt hebben op het chasis van z'n voorganger. De C2 : ![]() ![]() | |
Faxie | zaterdag 11 september 2010 @ 02:38 |
RX8 ![]() ![]() Eunos Cosmo ![]() RX7 FC ![]() 787B ![]() Furai ![]() En de Shinari Concept (daar moet een rotatiemotor in ol ol) ![]() ![]() | |
Bolleke_666 | zaterdag 11 september 2010 @ 11:28 |
quote:OMG Wat een kannon!!!!!!! ![]() | |
N.I.M.B.Y. | zaterdag 11 september 2010 @ 13:54 |
![]() ![]() ![]() | |
Koepert | zaterdag 11 september 2010 @ 13:56 |
![]() of de 'gewone' GTFour ![]() En de gewone GTSi ![]() | |
NickB | zaterdag 11 september 2010 @ 14:05 |
Mijn favo is natuurlijk de nissan skyline R34 v-spec! De GTR is natuurlijk ook super alleen is hij me te duur ![]() ![]() | |
Rick_dB | zaterdag 11 september 2010 @ 14:14 |
ik zag heirboven over mazda, uberbetrouwbaar en rijd heerlijk. Thats JDM for ya ![]() Lambo, Ferrari: veel power, maar ook knetterduur en wat er in rijd zijn vaak van die "haha, nissan, hahaha" figuren Duitse markt is ook kwalitatief goed maar betaal je ook nog knetterveel voor, om maar over de inruilwaarde te spreken. daarnaast zien we allemaal wel wat er in oudere bmws en mercedessen rondtuffen, nee dank u ![]() en dan naar japan: performance, design, en prijs die voor iedereen betaalbaar is. Zelfs de Nissan GTR is "betaalbaar" te noemen als je zijn soortgenoten bekijkt op de prijslijst. leuk spotje ook: ![]() ![]() ![]() ![]() trouwens, mooie velgen op die integra, volk racing gts dacht ik..of 5Zigen's | |
Rick_dB | zaterdag 11 september 2010 @ 14:17 |
deze iig met VR GT-S velgen, ook leuk Nissan embleempje ^_^![]() | |
Megakroelbeestje | zaterdag 11 september 2010 @ 15:35 |
quote:heerlijk geluid van die 20B motor ![]() | |
wiltoyo | zaterdag 11 september 2010 @ 23:51 |
![]() And my own ![]() ![]() | |
Sounddragon | zondag 12 september 2010 @ 00:39 |
Ah, je bent bekistings timmerman ?? ![]() | |
The-Hobo-Clown | zondag 12 september 2010 @ 01:50 |
Lexus ls430 van 2006 zeer goede wagen erg tevreden over maar staat al dik 18 maanden stil.![]() nissan patrol van 2000 Ingeruild op een toyota landcruiser... ![]() Toyota lancruiser V8 uit 2009 behoorlijk stevige wagen ![]() ![]() Ik beweeg mij nu tijdelijk voort in een bmw M5 E60 uit 2006 van een goede vriend en moet echt op zoek naar iets anders want dit vraagt gewoon om ongelukken. | |
Meike26 | zondag 12 september 2010 @ 10:22 |
Zelf hebben we hier ook een Japanse schoonheid staan. Momenteel gebruik ik hem/haar voor woon-werk verkeer en zodra het niet regent, warmer is dan 10 graden boven nul en het is niet te winderig, dan gaat het kapje open ![]() ![]() ![]() ![]() En het wagentje rijd echt goddelijk lekker... ![]() | |
PallominnoX | zondag 12 september 2010 @ 11:33 |
![]() | |
wiltoyo | zondag 12 september 2010 @ 12:48 |
quote:Haha, nee, kwam ik toevallig langs. Dacht; wel een leuk plaatje zo. | |
Grielen | zondag 12 september 2010 @ 13:19 |
Subaru Legacy... stationwagon... MET hood scoop!!![]() | |
Granduppaaaaah | zondag 12 september 2010 @ 13:29 |
quote:Als je zon schattig wagentje rijd krijg je een kusje op je voorhoofd :x. Of Nouja dat zou ik willen doen bij zoon vertoon van lievigheid. | |
Rick_dB | zondag 12 september 2010 @ 15:32 |
quote:ah, dat moet mn eerste gaan worden ![]() | |
rickyszz | zondag 12 september 2010 @ 16:52 |
Deze! ![]() ![]() Nissan GT-R ![]() | |
Radja | zondag 12 september 2010 @ 16:55 |
![]() ![]() | |
PallominnoX | zondag 12 september 2010 @ 19:02 |
quote:Ik heb er 1, idealiter is het een auto voor erbij(tenzij in goede technische staat)maar prima als dagelijks vervoer te gebruiken als je niet zo'n zware rechtervoet hebt. Reken op zo'n 3k aanschaf.. ![]() [ Bericht 0% gewijzigd door PallominnoX op 12-09-2010 20:34:15 (hele pijnlijke spelfout) ] | |
Sounddragon | zondag 12 september 2010 @ 19:06 |
quote:Je hoeft ons niet te betalen hoor; wij krijgen een riante vergoeding van FOK! ![]() SPOILER | |
El_Liberaliste | zondag 12 september 2010 @ 20:37 |
Deze spoiler (met daarvoor als je goed kijk een Suzuki Escudo) is trouwens ook hard:![]() ![]() | |
Rick_dB | zondag 12 september 2010 @ 20:38 |
quote:idd als auto erbij, ik als student met 2 baantjes zou het redelijk kunnen halen, maar gezien ik dan al snel de driftvirus binnen zal krijgen weet ik gewoon al dat het vrij duur wordt voor nu. daarom begin ik maar met een leuke k11 om die beetje nismo te maken ![]() ![]() de k11 nismo: ![]() maar dan in Millennium Jade kleur, of dezelfde kleur als mn broer zn r33.. heowel ik millennium jade toch wel goed vind passen bij de k11: | |
MrBrush | maandag 13 september 2010 @ 01:33 |
![]() De mitsuoka orochi ![]() ![]() | |
DrDarwin | maandag 13 september 2010 @ 07:26 |
quote:Je hebt hopelijk wel gezien dat de auto op het plaatje een speelgoed autootje is h? | |
wiltoyo | maandag 13 september 2010 @ 21:34 |
![]() | |
Rick_dB | dinsdag 14 september 2010 @ 08:34 |
quote:de k11 of de r34gtr? want de r34gtr ging het gewoon om de kleur, en ja die is echt ![]() ![]() | |
fonsoy | woensdag 15 september 2010 @ 10:25 |
![]() Subaru impreza WRX Jammer dat de nieuwe versie afzichtelijk is ![]() En die luchthapper is volgens mij standaard ![]() [ Bericht 21% gewijzigd door fonsoy op 15-09-2010 10:34:39 ] | |
Koepert | woensdag 15 september 2010 @ 10:37 |
quote:Die r34gtr dus want dat (vorige) plaatje is van een speelgoedautootje.. | |
Turquaz52 | woensdag 15 september 2010 @ 12:53 |
quote:Luchthapper is standaard voor de Intercooler ![]() ![]() | |
Kleffe_Dop | woensdag 15 september 2010 @ 20:23 |
![]() ![]() Een buitenbeentje tussen al het PK geweld in dit topic: De burgerlijke Mitsubishi Galant. Waarom? Omdat het een tijdloos ontwerp is die anno 2010 nog best te pruimen is. Zeker wanneer je het design vergelijkt met enkele Europese en Japanse generatiegenoten zoals de Ford Mondeo en Opel Vectra en Toyota Avensis. Die laatsten hebben de tand des tijds minder goed doorstaan. ![]() | |
Meike26 | woensdag 15 september 2010 @ 20:53 |
Idd een erg mooie auto ![]() ![]() | |
Rick_dB | woensdag 15 september 2010 @ 23:07 |
quote:/care de r34 gtr is hoe dan ook ee nspeelgoed auto. mensen die een gtr kopen om op een beurs stil te staan verdienen ze niet. zulke autos moet je op het circuit los laten, niet in eenh al stil laten staan. | |
Koepert | donderdag 16 september 2010 @ 00:14 |
quote:sowieso n auto kopen en die stil laten staan.. | |
Zwappel | donderdag 16 september 2010 @ 08:17 |
quote:k11 nismo ![]() Sorry hoor, maar die ziet er toch afschuwelijk uit? Dan kan je je nog beter inhouden om toch een driftbak te halen, dat ziet er nog fatsoenlijk uit.. | |
Sabata | donderdag 16 september 2010 @ 11:46 |
quote:Ben ik het helemaal mee eens. Suzuki ging echt tot het randje om de Capo zowel binnen de regels voor kei-cars te laten vallen als er een sportief karretje van te maken. Op bochtige wegen kon je iedereen helemaal zoekrijden met deze mini-MX5. De Capo is nog steeds erg populair bij drifters. ![]() | |
DDDDDaaf | donderdag 16 september 2010 @ 15:05 |
Mooi van (lompe) lelijkheid; de Mitsubishi Starion. Het is dat iemand bij ons in het dorp er in de jaren '80 eentje had, anders had ik de Starion totaal niet gekend. Volgens mij zijn er in totaal wel 3 verkocht in Nederland! ![]() ![]() | |
Rick_dB | donderdag 16 september 2010 @ 15:42 |
quote:oh ja, en maandelijks schulden staan omdat ze in fast en furious na een flinke klap meteen een nieuwe auto hebben ![]() als i khet makkelijk kon betalen had ik ook wel een s13 gehaald, maar aangezien ik nog geen vaste baan heb is het risico voor mij gewoon te groot | |
Zwappel | donderdag 16 september 2010 @ 15:48 |
quote:Ja maar die k11 is gewoon te lelijk ![]() Ik heb ook geen geld voor een Supra, ik ga denk ik een civic EK halen. Maar een k11... ![]() | |
Rick_dB | donderdag 16 september 2010 @ 15:55 |
quote:succes met je ek dan, hou je er ff rekening mee dat ze meer uitgewoond zijn dan een budgethoertje? ![]() ![]() overigens, supras en skylines r33 vallen tegenwoordig best mee met aanschaf, maar dan ben je er nog lang niet | |
Zwappel | donderdag 16 september 2010 @ 16:00 |
quote:Daarom, ik heb al gekeken.. 4-6k voor een Supra, maar dat zal wel een reden hebben. En ze slurpen als gekken, dat zal ik het eerste jaar nog wel kunnen betalen maar daar zal ik na een tijdje wel goed gek van worden waarschijnlijk. En als je een beetje gas geeft ben je zo door de tank heen.. Civics hoeven niet perse uitgewoont te zijn lijkt me, als ik er eentje koop die er nog burgerlijk uit ziet. (Met standaardvelgen etc alles d'r op.) Maar ik weet niet, ik heb de k11 altijd al verschrikkelijk gevonden ![]() Net zoals die sjonnys tegenwoordig in Astra's en Corsa's rijden, snap ik ook niet. Waarom dan niet een Colt ofzo, die zijn ook wel lachen op zich ![]() | |
Rick_dB | donderdag 16 september 2010 @ 16:39 |
quote:met uitgewoond bedoel ik dat civics al wel een naam hebben dat ze vooral worden afgeragt net als bij golfjes. de k11 is ook geen droomauto van me, maar het is altijd beter dan een corsa. en waarom geen micra, sja, nissan fan he ![]() | |
08gnoT. | donderdag 16 september 2010 @ 16:42 |
quote:Daar was ik laatst naar op zoek, hier staat de Starion niet tussen namelijk: http://www.autoweek.nl/verkoopcijfers.php?merk=Mitsubishi Ik weet eigenlijk niet meer waarom ik er nou naar zocht... | |
Meike26 | donderdag 16 september 2010 @ 20:23 |
Het viel me laatst op dat de Mitsubishi FTO zo goedkoop was. Voor ca 5.000 Euro heb je er al n, met een goeie kilometerstand: Mitsubishi FTO - 170pk Dit is nog een redelijk tamme versie, wel 170pk. Maar het model zelf spreekt me gewoon erg aan. Niet eens zo veel aan de voorkant, maar de achterzijde is erg herkenbaar als FTO ![]() | |
Zwappel | donderdag 16 september 2010 @ 23:17 |
quote:FTO is inderdaad leuk ja, maar ik vind de achterkant van de Supra toch een stuk mooier. FTO heeft dan weer meer weg van een porsche, die achterkant. Maar FTO is weer veel exclusiever, echt nog nooit een zien rijden. Enne Rick, zelfs een 100NX is mooier dan een micra, en die kost ook geen ruk ![]() Of de almera? | |
Catch22- | donderdag 16 september 2010 @ 23:18 |
![]() | |
Zwappel | donderdag 16 september 2010 @ 23:19 |
quote:Mooie CRX, zeker wel stylo zo. | |
shifto | donderdag 16 september 2010 @ 23:53 |
omdat ik de galant niet kon betalen:![]() Mooi bakkie, de Carisma, totaal charisma-loos! ![]() | |
Rick_dB | vrijdag 17 september 2010 @ 09:32 |
quote:laten we het erop houden dat ik de micra niet voor de mooi koop. als ik een mooie jap wil wacht i kwel 40k verder voor een mooie gtr34 ![]() ![]() | |
Rick_dB | vrijdag 17 september 2010 @ 09:37 |
lolwut![]() | |
Elegy | vrijdag 17 september 2010 @ 10:12 |
quote:Voor rond de 26k pond heb je al een GT-R R-34 En voor veel minder al een R43-GTT. Alleen zijn die om de een of andere reden vaak automaat. | |
Faxie | vrijdag 17 september 2010 @ 13:48 |
quote:Die hebben ze bij de Mazda dealer in Rilland staan. Leuk bakkie hoor, en best vlot voor z'n formaat. | |
Zwappel | vrijdag 17 september 2010 @ 13:50 |
quote:Wats best vlot? | |
Meike26 | vrijdag 17 september 2010 @ 20:18 |
VW Golf 6 GTI jaloersmakend vlot ![]() ![]() En daarbuiten, als je in zo'n klein vlot gebakje rijd... krijg je eeeerg veel aandacht en alleen maar positieve reacties ![]() | |
Zwappel | vrijdag 17 september 2010 @ 20:51 |
quote:Als er maar geen vlotte pittige kapsels in zitten ![]() | |
DrDarwin | vrijdag 17 september 2010 @ 20:53 |
quote: ![]() Maar ja, da's geen echte Japanner. | |
Meike26 | vrijdag 17 september 2010 @ 21:00 |
quote:Maak je geen illusies... ik mag dan wel een kort geknipt kapsel hebben...maar pittig ? ![]() | |
Rick_dB | vrijdag 17 september 2010 @ 21:21 |
quote: ![]() | |
DS4 | vrijdag 17 september 2010 @ 23:08 |
quote:Ik vraag me af hoe, want ik lees een 0-100 tijd van 17 seconden en dan red je het met een doorgewone Golf 1.4 nog wel. Makkelijk zelfs. | |
Meike26 | zaterdag 18 september 2010 @ 00:27 |
Die tijd van 17 seconden lijkt mij niet te kloppen... die auto weegt net 720 kilo.... met een 670cc turbo blokje moet dat echt veel sneller gaan. | |
Faxie | zaterdag 18 september 2010 @ 01:48 |
Acceleration 0-62 mph: 8.0 seconds Maximum output: 64 PS/63.1 bhp @ 6500 rpm Maximum torque: 8.7 kgm/62.9 lb ft @ 4000 rpm bron: http://www.suzuki-collect(...)5841388e6e/index.htm Autozam is eigenlijk Mazda, maar dit model is gemaakt door Suzuki. | |
Rick_dB | zaterdag 18 september 2010 @ 09:45 |
zowiezo, afgaan van nummertjes en cijfertjes die nooit 100% kloppen ![]() | |
Zwappel | zaterdag 18 september 2010 @ 10:11 |
quote:Die nieuwe gens zien er meestal niet uit. Deze Colts doelde ik meer op: ![]() ![]() | |
DrDarwin | zaterdag 18 september 2010 @ 10:45 |
quote:De CA en CJ series. Beide was ik niet zo kapot van, de C5 serie daarvoor en dan de 1.8 GTI versie vond ik leuker. ![]() Jammer dat die auto's altijd naar de galemiezen geholpen worden door 'doe het zelf' tuners. | |
Zwappel | zaterdag 18 september 2010 @ 11:04 |
quote:Die vind ik dan weer spuuglelijk ![]() | |
DS4 | zaterdag 18 september 2010 @ 11:39 |
quote:en quote:Zelfs als de 8 seconden kloppen, dan nog is een Golf GTI veel sneller naar de 100, laat staan de 120. Niet zo gek, want weegt ruwweg het dubbele, maar heeft ruim drie keer zoveel vermogen. Ik vind de 8 seconden ook optimistisch overigens (waar de 17 seconden inderdaad wat traag aan doet, maar dat was wat ik vond op het magische interweb). Dat is ruwweg de tijd die een 205 1.9 GTI er over doet die ruim 2 keer zoveel vermogen heeft en slechts 20% meer weegt. Als je een vergelijkbare auto pakt (b.v. Renault 5 GTS uit 1987, die meer weegt en meer vermogen heeft... resp. 7% en 6%), dan kom je op een tijd van ruim 12 seconden (12,2 om precies te zijn). Nou heeft de 5 GTS ook nog een gearing die een veel lagere topsnelheid toe laat, waardoor de 5 GTS zelfs sneller zou moeten zijn. De Suzuzda zou dus in meest gunstige geval, uitgaande van meer tractie op 11 seconden uit kunnen komen, maar minstens zo realistisch is 13-14 seconden. Kortom: ergens in het midden tussen die 8 en 17 seconden in. Waarbij ik die 17 seconden nog niet uit wens te sluiten, die 8 seconden gaat never nooit niet lukken met een gearing die tot 187 km/u gaat. (voor je gevoel gaat zo'n klein bakje natuurlijk wel rap) Die 17 seconden zal dus wellicht niet kloppen, maar een Golf GTI er uit trekken? No way. [ Bericht 9% gewijzigd door DS4 op 18-09-2010 12:09:00 ] | |
DS4 | zaterdag 18 september 2010 @ 11:44 |
quote:Nee, als het goed is zijn het de prestaties die je in optimale omstandigheden kan halen. Nou wil dat bij een Jap doorgaans erg lastig zijn (die houden ervan om de prestaties op te kloppen...), maar in beginsel zou je de prestaties moeten kunnen halen. quote:Niet dat ik de "waar" nog kan plaatsen in deze zin (immers, het is altijd op zeeniveau...), maar bij welk toerental je 450pk hebt is helemaal niet van belang. 450pk = 450pk en ik verwacht dat iedere producent in staat is om een bak te bouwen die bij de motor past. quote:En als twee auto's gelijkwaardig zijn aan elkaar kan het zo maar betekenen dat auto A de ene keer wint en auto B de andere keer. Als een van de twee auto's merkelijk sneller is, dan verdampt iedere voorsprong na enkele meters in het resterende deel van de run. | |
DS4 | zaterdag 18 september 2010 @ 11:47 |
quote:De bron is overigens wel lachwekkend. Bloedjeserieus deze auto vergelijken met een icoon uit de autohistorie, de originele Mercedes SL... ![]() | |
Rick_dB | zaterdag 18 september 2010 @ 13:17 |
quote:01. inderdaad, en hoevaak komen die optimale omstandigheden voor? 02. waar als in pk op de achterwielen, voorwielen, enz enz daar zit namelijk ook nog verschil in 03. als A verkeerd koppelt dan zou B dus voor moeten lopen voor even, en andersom. zelfs als a+b dezelfde bestuurder zou hebben zou hij de 1e keer 0-100 in 4 kunnen doen, 2e run 0-100 in 4,5 > 4,2 > 4,8 enz enz. maw als jij net een Nissan GTR heb gekocht en kan patsen met de nurburgringtijden wilt niet zeggen dat jij die tijd ook kan en zal neerzetten hoe aantoonbaar de cijfertjes wel niet zijn. again, cijfers zijn cijfers, uitgebracht om een indicatie te geven. je kan een auto met 150 pk of een auto met 400 pk hebben, iedereen rijd anders, en dus niet iedereen zal dezelfde 0-100 tijd krijgen zoals in het boekje staat. het is wel van belang bij hoeveel rpm het aantal pk loskomt, want je bouwt het op met rotaties. niets voor niets staat er vermogen xpk @ xxxx rpm / koppel xnm @ xxxx rpm. | |
DS4 | zaterdag 18 september 2010 @ 14:37 |
quote:Hoe meer vermogen, hoe meer tractie een rol speelt. Bij dit soort vermogens zit je op droog eigenlijk altijd goed. En dan nog: beiden hebben last van dezelfde omstandigheden. quote:Dat scheelt in de tractie en nogmaals: bij deze vermogens scheelt dat nauwelijks. Heb er overigens gewoon iets over gezegd... quote:Bij dit soort auto's van 0-120 km/u... echt, dan kun je een behoorlijke fout goed maken met een Golf GTI. En dan nog: als ik morgen roep dat ik met een Prius een GT-R er uit kan rijden ga ik ook niet de volgende dag zeggen: ik bedoelde als de bestuurder van de GT-R de motor af liet slaan (overigens, bij de GT-R is dat best knap, maar dat terzijde). quote:Nou... ik wel dus. Maar een sprintje in rechte lijn is wel iets heel anders dan rijden op de Ring. quote:Iedereen die enigszins kan rijden kan met de auto's waar het hier om gaat op misschien 2 tienden na het maximale eruit halen. Zo simpel is het nl. met weinig vermogen. En al rijdt iemand met 2 dagen zijn rijbewijs in de Golf GTI tegen Schumacher in die Suzuzda... dan wint die gozert met net zijn rijbewijs makkelijk. Zo enorm groot is het verschil. quote:UItgaande van exact dezelfde bak heb je gelijk. Maar een bak wordt nu eenmaal afgestemd op de motor. Als je acceleratietijden wil voorspellen heb je voldoende aan vermogen en gewicht, uitgaande van een vergelijkbare topsnelheid (waarbij een lagere top kortere verhoudingen in houdt en dat mag je corrigeren met gelijke percentages tot op zekere hoogte (want schakelen kost tijd). Bij hoge vermogens komt tractie echt om de hoek kijken, net als dat de soort bak een rol speelt (gewone handbak, automaat, dsg, al dan niet launch control). Maar bij huis en tuin en keuken auto's kun je met vermogen, gewicht en topsnleheid prima voorspellen en toerentallen zijn VOLLEDIG onbelangrijk... want dat zit begrepen in die topsnelheid. | |
Rick_dB | zaterdag 18 september 2010 @ 15:23 |
quote:met sommige punten ben ik het niet geheel met je oneens, maar kom op, je bent geen meester van de ring, dus het lijkt me sterk dat jij net zo'n snelle tijd zou behalen als nissan dat heeft gedaan die dag. dan zou zelfs mn oma die tijd nog kunnen neerzetten. zoals die man/vrouw die dag reed doen weinig hem/haar na, omdat het momentopnames zijn. misschien zetten ze een nog snellere tijd neer als ze het weer proberen maar zo kun je door blijven gaan tot je niet meer vooruit komt. ik wacht je tegenreactie af en dan maar weer ontopic ![]() | |
Faxie | zaterdag 18 september 2010 @ 16:09 |
quote:Misschien vanwege de deuren? Deze bron geeft 17 sec inderdaad: http://www.gtcarreviews.com/id151.html Deze bron ook nog gevonden, die zegt 9,2 sec. http://www.carfolio.com/specifications/models/car/?car=10109 Meer kan ik niet vinden eigenlijk. Dus uiteindelijk weten we nog niets. En zou je nu zo vriendelijk willen zijn om naar het 'lelijke' topic te gaan, ipv dit topic ook te vervuilen? Of heb je heeeel misschien nog een bijdrage voor hier? Doe eens goed je best, er moet toch wel een Jap naar jouw smaak zijn. ![]() | |
wiltoyo | zaterdag 18 september 2010 @ 18:04 |
En nog n klikbaar ![]() | |
Rick_dB | zaterdag 18 september 2010 @ 18:29 |
lol steak and eggs xD S12 is ook wel mooi, beetje een trueno van nissan: ![]() | |
DS4 | zaterdag 18 september 2010 @ 19:04 |
quote:Nou, die tijd van Nissan haal je inderdaad niet, omdat dat geen standaard GT-R was. Die 7:26 is, kortom, een leugen. Maar dat bedoel ik helemaal niet: je merkt bij mij echt wel of een auto in 7:45 rond gaat, of in 8:00. Het gaat toch niet om de exacte tijd, maar om een vergelijk van performance. Iemand die de Ring niet kent... die kun je een rappe auto meegeven en die wordt door het eerste het beste golfje 1 met een ervaren Ringer voorbij gestoken. En zo is het ook met sprinttijden. Een auto die in 6,9 seconden naar de 100 gaat is gewoon sneller dan een auto die er 8 seconden over doet (laat staan een auto die er 12 seconden over doet) en ook al haal je niet het laatste beetje eruit, dan nog ben je met een 7,1 sneller. quote:Ze kunnen inderdaad vast de auto nog meer vermogen meegeven. quote:Bij deze. | |
DS4 | zaterdag 18 september 2010 @ 19:05 |
quote:Dat zal best... maar toch... Het is lachwekkend. quote:Ja, hoor. Een Toyota nog wel. De 2000GT. Die vind ik mooi. | |
Rick_dB | zaterdag 18 september 2010 @ 19:17 |
quote:ah, zoals porsche ook beweerde ![]() http://www.autoblog.com/2(...)f-cheating-the-ring/ http://www.motorauthority(...)res-used-in-the-test http://www.autoblog.nl/ar(...)-door-nissan-reclame | |
Koepert | zaterdag 18 september 2010 @ 19:20 |
JOngens, ga elkaar PM-en ofzo met dat geneuzel... Of maak n eigen topic ofzo... K raak er n beetje vermoeid van.. | |
DS4 | zaterdag 18 september 2010 @ 19:38 |
quote:SportAuto: 7:38 voor het bekende niet volledige rondje (scheelt 8 seconden), dus 7:46. 20 seconden verschil omdat er een mislukte F1 coureur achter het stuur zat? Lamenielache. SportAuto heeft overigens van alle tests op de Ring de tijd het meest benaderd. De tijd van nissan is gewoon aantoonbaar gelogen. | |
Meike26 | zaterdag 18 september 2010 @ 20:33 |
quote:In Japan staat er een 2000GT te koop. Er staat alleen geen prijs bij ![]() | |
DS4 | zaterdag 18 september 2010 @ 20:43 |
quote:Voor een linksgestuurde (en ik zou altijd een linksgestuurde willen hebben zo lang ik in NL woon of ieder land waar men aan de goede kant rijdt) betaal je al snel 3 ton in goede staat... Voor dat geld zijn er veel hele leuke oude auto's te koop. ![]() Ik hou het dus maar bij de twee die ik nu heb. | |
Anne | zaterdag 18 september 2010 @ 20:47 |
quote:Goed idee. Geldt ook voor het andere topic, DS4. | |
Meike26 | zaterdag 18 september 2010 @ 22:11 |
@DS4, Dus alleen maar omdat hij rechtsgestuurd is, zal je hem hoe dan ook laten staan ? Wat dom !! In een rechtsgestuurde auto in Nederland is helemaal zo erg niet. Het went binnen een dag en je hebt direct het gevoel dat je iets bijzonders rijd! Bovendien zorgt het wel eens voor leuke situaties ![]() De Figaro is dus ook rechts-gestuurd en daarbij ook richting-aanwijzerhendel zit rechts ipv links. Maar waar je zou verwachten, dat je daar aan moet wennen.. moet ik er juist vaak aan wennen dat ik weer in een linksgestuurde auto rijd, met stuiterende ruitenwissers tot gevolg ![]() | |
Etimm | zaterdag 18 september 2010 @ 23:13 |
dees vink nou echt heul mooi ![]() ![]() Kwam er gister achter dat de witte de allereerste MX-6 is die in Nederland op kenteken is gezet. De oudste in NL. 19 years old and still going! zoom zoom! ![]() Maar ik vind de RX-7 FD wel echt de allermooiste ![]() [ Bericht 7% gewijzigd door Etimm op 18-09-2010 23:45:17 ] | |
Rick_dB | zondag 19 september 2010 @ 00:27 |
quote:RHD is ook veel fijner op snelwegen, niet telkens het licht direct in je knat van de zijspiegel, als je vaak rechts rijd niet dat moeilijke over de schouder gedoe. blij dat na de micra een r34 of een s15 komt ^_^ | |
Rick_dB | zondag 19 september 2010 @ 00:30 |
quote:KLZE motor dus ![]() ![]() | |
Evertjan | zondag 19 september 2010 @ 00:30 |
Mijn eerste auto een nissan sunny ![]() tuurlijk het was een waardeloze auto maar het was mijn 1e auto ![]() | |
Meike26 | zondag 19 september 2010 @ 00:32 |
Van die RX-7's waren er ook zoveel in de Gran Turismo series... Maar zachts gezegd vond ik dat gewone MX-5jes met een dak erop en een plattere kont. Totdat ik de RX-7 zag met een front wat past bij 24uurs racers: ![]() En op de zoektocht naar dit frontje, kwam ik zoveel verschillende versies tegen van de RX-7...Dat ik echt niet weet over welke versie ik het nu heb, zal kunnen dat dit ook een FD is..? Maar zo is ie dus goed ![]() | |
Rick_dB | zondag 19 september 2010 @ 00:42 |
is fd ja | |
Rick_dB | zondag 19 september 2010 @ 00:43 |
neusje van rx-8 erop is ook mooi![]() | |
Meike26 | zondag 19 september 2010 @ 00:53 |
Ik vond deze wel wat hebben, tijdens m'n zoektocht net: RX-7 meets Lotus neusje: ![]() Optische tuning ben ik niet zo'n fan van, of het moet goed gebeuren... Maar dit is gewoon goed gejat !! ![]() | |
Rick_dB | zondag 19 september 2010 @ 01:20 |
neem dan aub het fortune model:![]() en optische tuning bestaat niet, dat heet styling ![]() | |
Koepert | zondag 19 september 2010 @ 01:25 |
quote:Voorkant is vet, achterkant imo spuug- en spuuglelijk.. | |
Rick_dB | zondag 19 september 2010 @ 01:44 |
achterlichten kloppen niet, denk dat ze het wel konden houden, dat originele ook niet de mooiste maar wel lekker hard ![]() | |
Faxie | zondag 19 september 2010 @ 03:47 |
Ik denk niet dat dit topic over getunede auto's gaat... zo kan je bezig blijven.... Niks mis met een RX7, maar aub zonder plastic. | |
Faxie | zondag 19 september 2010 @ 04:16 |
Ow en deze niet vergeten trouwens, de allereerste Mazda rotatiemotor auto uit 67, de Cosmo Sport ![]() ![]() | |
PierreTT | zondag 19 september 2010 @ 09:39 |
300ZX ![]() ![]() Iets moderner... de Lancer Evo X ![]() ![]() Maar de enige echte onverwoestbare heldenbak ![]() ![]() ![]() | |
MrSoreto | zondag 19 september 2010 @ 10:15 |
quote:Fantastisch ding inderdaad! Zij die hier berhaupt op de markt geweest? | |
PierreTT | zondag 19 september 2010 @ 10:24 |
quote: ![]() ![]() Evenals deze, begin jaren "70 ![]() ![]() | |
Zwappel | zondag 19 september 2010 @ 10:48 |
quote:Die RX7 uitvoering van de onderste die jij hebt is volgens mij hetzelfde als deze: ![]() ![]() Als die achterkant standaard bleef zag het er nog wel uit, dat vind ik juist zo mooi aan de RX7.. ![]() | |
Etimm | zondag 19 september 2010 @ 11:27 |
quote:De japanse MX-6 had standaard de KLZE erin liggen. (200pk) Bij mij ligt de KLDE (170pk) erin vanuit de fabriek. KLZE is natuurlijk wel een leuke upgrade ![]() | |
Faxie | zondag 19 september 2010 @ 15:46 |
quote:Weet ik niet zeker eigenlijk. Ik denk het niet, maar wellicht dat er wel 1 of 2 in NL zijn nu. | |
Rick_dB | zondag 19 september 2010 @ 18:58 |
quote:ik dacht dat klze 250pk was ![]() - RX7 Fortune is idd de Tokyo Drift RX-7 maar die vind ik gaar, vind hem in het grijs mooier - - optische is zowel in so-cal als japan een beetje begonnen. wat ik post is geen goedkoop plastic maar gewoon respectabele wagens, zoals de top secret supra. als het een ferrari was met een ander lipje was het natuurlijk wel geil geweest....... | |
Rick_dB | zondag 19 september 2010 @ 19:06 |
Welke nissan is dat? met FL-TD-56? om het "plastic" maar weer van de plank te halen: Mine's R34 GTR ![]() Impreza die ik zag toen ik naar mn werk ging ![]() Stagea ![]() R35 GTR ![]() RA concept ![]() erg dikke RX-7 ![]() [ Bericht 2% gewijzigd door Rick_dB op 19-09-2010 20:07:58 ] | |
Rick_dB | zondag 19 september 2010 @ 20:21 |
oh zwabber, sr20det k11 ook niet goed? ![]() | |
PierreTT | zondag 19 september 2010 @ 21:29 |
quote:Micra, onverwoestbaar ![]() | |
Rick_dB | zondag 19 september 2010 @ 21:31 |
de K10 dus, ik dacht al die herken ik ![]() ![]() | |
Zwappel | zondag 19 september 2010 @ 22:20 |
quote:Het klinkt wel vet, maar van buiten is het helaas nogsteeds een Micra ![]() | |
Rick_dB | zondag 19 september 2010 @ 22:23 |
daarom juist, ever heard of "sleeper"? "wolf in sheeps clothes?" ![]() | |
Zwappel | zondag 19 september 2010 @ 22:25 |
quote:Inderdaad over gehoord, en dit is een vrij extreem geval op zich ![]() | |
Rick_dB | zondag 19 september 2010 @ 22:26 |
haha no shit, 175 pk op 700 kilo ![]() K10 vind i kook wel grappig maar vind het jammer dat de bumpers zo hoog zitten..zaten ze gelijk met de zijschorten had ik zo de k10 willen nemen | |
Zwappel | zondag 19 september 2010 @ 22:32 |
quote:Hoeveel geld ben je verder voordat je zoiets voor elkaar hebt dan? ![]() | |
Rick_dB | zondag 19 september 2010 @ 22:40 |
quote:zal behoorlijk wat zijn, een sr20det blok alleen kost al zo'n 2k, dan moet je je motorruim nog aanpassen, inlaat, uitlaat, ophanging.. zover wil ik niet gaan met een eerste bak, meer kleine dingen (verlagen, inlaat, uitlaat, strippen van binnen behalve 1 sportstoel,stuur en 1 oem stoel voor passagier) en wie weet met de tijd zien wat er is. de k10 vind ik zelf bruter dan de k11 maar de bumpers ![]() ![]() | |
DrDarwin | maandag 20 september 2010 @ 07:54 |
![]() Een mooie Mitsubishi Galant Sigma..oftewel GTO..uit 1972 | |
Zwappel | maandag 20 september 2010 @ 08:04 |
quote:Ziet er inderdaad aardig uit. | |
Zwappel | maandag 20 september 2010 @ 08:08 |
![]() ![]() Die gucci tas die bij dat tweede plaatje uitsteekt is een bedelaar ![]() ![]() | |
DDDDDaaf | maandag 20 september 2010 @ 09:15 |
quote:Wow! ![]() ![]() Ik ben nog altijd mr dan tevreden met mijn 98'er MX3, ondanks dat het model inmiddels bijna 20 jaar oud is ziet 'ie er nog altijd niet verouderd of oubollig uit. Bovendien rijdt het echt heerlijk, ik stap nog altijd iedere keer ontzettend tevreden uit. Jammer genoeg heeft de mijne geen KLZE, maar de standaard 1.8 V6 aan boord. Hopelijk brengt Mazda ooit nog eens een opvolger uit, met de Kabura hebben ze iig wel al een voorzet gegeven op hoe zo'n opvolger uit zou kunnen zien: ![]() | |
Rick_dB | maandag 20 september 2010 @ 13:16 |
quote:bij jeroentje kun je een klze swap uit laten voeren, kost zo'n 2200 dacht ik incl blok. ik wou eerst ook een 1.8 v6 > 2.5 v6 maar de kosten zijn best wat, dat gewicht + v6 ![]() | |
john_ven24 | woensdag 22 september 2010 @ 16:03 |
Toyota Soarer GT twin turbo![]() Toyota Celica GT liftback ![]() | |
SimtekF1 | woensdag 22 september 2010 @ 16:32 |
Heb zelf een standaard versie van onderstaand plaatje gehad en deze auto liep werkelijk altijd, en zelfs met 250.000 op de teller en een leeftijd van 16 jaar reed hij nog goed. Vooral bij stoplicht sprintjes heb ik heel wat Golfjes achter me gelaten. ![]() ![]() | |
Rick_dB | woensdag 22 september 2010 @ 20:44 |
9 oktober mss mn eerste jap voor de deur ![]() | |
PierreTT | woensdag 22 september 2010 @ 21:13 |
quote: ![]() ![]() | |
Rick_dB | woensdag 22 september 2010 @ 21:32 |
mss ook wat later, mss kunnen ze di dag ook niet en mn pa wilt geen 2 uur rijden ![]() ![]() | |
Zwappel | woensdag 22 september 2010 @ 23:06 |
quote: ![]() | |
zeeeend | donderdag 23 september 2010 @ 17:39 |
quote:K10 ,denk je goh interessant klinkt een beetje als een R34of 35 is het een MICRA ![]() ![]() | |
Rick_dB | donderdag 23 september 2010 @ 21:03 |
ach boeie, tis een dik apparaat zoek maar eens micra super s. Supercharged Turbo jonguh! | |
Koepert | donderdag 23 september 2010 @ 21:59 |
You can put a pretty ribbon around a turd, its still a turd.. | |
RMD | vrijdag 24 september 2010 @ 00:43 |
als iemand al supercharged turbo zegt, hoeft het voor mij al niet meer | |
Rick_dB | vrijdag 24 september 2010 @ 08:09 |
quote:lol nja ach, mooie autos (althans, die ik mooi vind, skyline r34, rx-7 fd, trueno, silvia s12/13/15 etc etc) zijn voor mij nog niet echt te betalen, dus dan maar zuinig beginnen en tussendoor doorsparen voor het echte werk | |
Zwappel | vrijdag 24 september 2010 @ 08:23 |
quote:Same here, maar geen zin om zuinig te beginnen ![]() | |
Rick_dB | dinsdag 28 september 2010 @ 00:22 |
K10 was verkocht, maar hier heel vlak in de buurt een B12 gezien! 1.6 met 90 pk ![]() | |
08gnoT. | dinsdag 28 september 2010 @ 01:08 |
quote:B12? Een oude Sunny? | |
Rick_dB | dinsdag 28 september 2010 @ 08:43 |
jep ![]() ![]() | |
Zwappel | dinsdag 28 september 2010 @ 08:51 |
quote:Beter dan een Micra ![]() | |
Rinnie | dinsdag 28 september 2010 @ 10:18 |
Onze Suzuki Jimny mag -vind ik- niet bij de mooie auto's ontbreken. 2,02m hoog, geheel aangepast aan het terrein. ![]() http://i456.photobucket.c(...)nsvoort/IMG_8268.jpg Een standaard Jimny houd ik niet zo van, maar deze is nu toch wel erg leuk geworden. Suzuki Samurai blijf ik ook een mooie auto vinden, maar dat zullen het er veel niet met me eens zijn denk ik. | |
Koepert | dinsdag 28 september 2010 @ 13:15 |
@ rinnie, van die Samurai ben ik wel met je eens... hoewel ik (volgens mij de eerste generatie) vitara, die lijkt op n samurai maar dan 'dikker' nog net iets mooier vind.. Kennis van mn vader is zo'n model aan t restaureren, die zijn ook ontzettend tof.. ![]() | |
Rinnie | dinsdag 28 september 2010 @ 15:02 |
Die oude Landcruisers zijn inderdaad ook erg gaaf. Onze voorloper van de Jimny:![]() ![]() En een vriend van ons ![]() http://www.suzuki-samurai.nl/saverne2005/uipko-breekt-alles.jpg | |
scoloo | dinsdag 28 september 2010 @ 22:54 |
![]() nog niet voor bij zien komen. | |
Koepert | dinsdag 28 september 2010 @ 23:18 |
quote:k zie niks... | |
winterstorm666 | woensdag 29 september 2010 @ 02:31 |
mijn grote kleine trots. pocket rocket!! de honda crx type 1 1.5 12v. still kicking ass every day. ![]() ![]() | |
08gnoT. | woensdag 29 september 2010 @ 02:40 |
quote: ![]() | |
Rauw. | woensdag 29 september 2010 @ 08:41 |
![]() ![]() ![]() ![]() 4 van de dikste Honda's ooit gebouwd. Maar eigenlijk heb ik van elk merk wel een favoriet. | |
Turquaz52 | woensdag 29 september 2010 @ 12:44 |
Deze staat bij ons in de straat: ![]() Een echte Type R in champions white volgens mij ![]() | |
Tjabbo | woensdag 29 september 2010 @ 16:16 |
ik zal dan mijn eigen favoriete japanse bak posten Damn wat kost dat kreng me een geld zeg ![]() ![]() | |
Koepert | woensdag 29 september 2010 @ 16:22 |
Maar goddomme Tjabbo t is dan ook n beauty ![]() | |
wiltoyo | woensdag 29 september 2010 @ 22:47 |
Machtig ding ![]() | |
illusions | woensdag 29 september 2010 @ 23:13 |
quote:Helaas, is geen Mazda maar een Ford met een Mazda logo. | |
illusions | woensdag 29 september 2010 @ 23:33 |
Vind de Pathfinder een vette bak, ook nog niet voorbij zien komen.![]() Die Toyota Tundra is ook vet, wat een reusachtige bak (ok, beetje gelift, maar nog): | |
Rick_dB | donderdag 30 september 2010 @ 00:21 |
Zwappel | donderdag 30 september 2010 @ 08:44 |
quote:Nicee. Ik zit nogsteeds te twijfelen om een Supra van 4-6k aanschaf te halen, maar of het slim is weet ik niet. Een non-turbo dus, maar wel met handschakel. En rechts gestuurd zou dan ook niet erg zijn. | |
DS4 | donderdag 30 september 2010 @ 09:23 |
quote:Wat jij in je handschoenenkastje hebt liggen kunnen we niet op de foto zien hoor... | |
2NutZ | donderdag 30 september 2010 @ 15:23 |
Alle Type-R modellen van Honda. Waaronder mijn eigen Civic Type-R. ![]() | |
Zwappel | donderdag 30 september 2010 @ 15:26 |
quote:Netjes. Maar wat is eigenlijk het verschil tussen een normale en een Type-R honda? | |
2NutZ | donderdag 30 september 2010 @ 15:29 |
quote:Deze Type-R heeft standaard 200pk. In 6.3sec naar de 100 ongeveer. Zijn dus motorisch sterkere modellen. inclusief v-tec. Mijn eerste auto was een colt uit 1998 ![]() | |
Zwappel | donderdag 30 september 2010 @ 15:31 |
quote:Maar ook heul een stuk duurder of niet? | |
2NutZ | donderdag 30 september 2010 @ 15:31 |
quote:Uiteraard ![]() | |
Rick_dB | donderdag 30 september 2010 @ 15:45 |
quote:geen idee hoeveel rijervaring je hebt, maar supra's zijn monsters en niet echt geschikt als eerste auto. zowiezo met verzekeringen gaat het moeilijk worden. supra van 4-6k zou ik niet aan beginnen. na de sunny coupe zou ik zelf ook willen kijken naar een rx-7 fd of supra 2jzgte en die lopen allemaal rond de 14k | |
SToRM81 | donderdag 30 september 2010 @ 19:13 |
Doe mij maar een Nissan Skyline R35, maar voorlopig voldoet mijn S2000 nog prima ![]() ![]() | |
Zwappel | donderdag 30 september 2010 @ 23:30 |
quote:Dus als tweede auto is het misschien wel beter? Ik was wel altijd eerste in Trackmania/Gran Turismo als dat ook als rijervaring telt ![]() ![]() Valt me tegenwoordig ook op dat hier in Eindhoven opeens deze Astra's heel erg in trek zijn, ik heb al 3 dezelfde met allemaal bodykits etc zien rijden terwijl ik er 1 jaar terug gewoon geen zag. ![]() | |
08gnoT. | donderdag 30 september 2010 @ 23:47 |
quote:Het meeste pk en koppel voor je geld is de Subaru Impreza. Maar als je een iets ´vriendelijkere´ versie zoekt voor een Supra, is een MR2 misschien iets? Vind ik zelf wel eenzelfde soort charme hebben namelijk ![]() ![]() ![]() | |
Rick_dB | donderdag 30 september 2010 @ 23:55 |
astras zijn duits, geen jappen ![]() ja, zulke bakken kun je als goede spaarder wel aankopen, maar het zou zonde zijn als je even teveel gas geeft en je tegen een rail aanzit. kijk maar naar mij, ik ben ook gek van de r34 (gtt/gtr) en de supra 2jzgte, maar zelfs als ik het kon betalen begon ik eerst wat milder. 90 pk op 1000 kg is een leuke beginner, kan altijd nog een sr20det blok in voor de 200 pk ongeveer, klaar. daarna doorsparen voor het echte werk ![]() | |
Zwappel | vrijdag 1 oktober 2010 @ 08:24 |
Ik weet dat Astra's duits zijn ![]() Ja, het is inderdaad misschien wel zonde om meteen zo'n auto te kopen. Dus waarschijnlijk toch met een Civic beginnen ![]() | |
DS4 | vrijdag 1 oktober 2010 @ 08:32 |
quote:Ze zijn rap. maar niet zo rap. Meer rond de 7 sec... | |
2NutZ | vrijdag 1 oktober 2010 @ 09:39 |
quote:De UK versie in 6.2 sec. De EU versie in 6.6 ![]() | |
DS4 | vrijdag 1 oktober 2010 @ 12:32 |
quote:Je verwart 0-60 mph met 0-100 km/u. En verder baseer ik mij op de Supertest in Sport Auto. Daaruit bleek een 0-100 tijd van exact 7 seconden. Fabrieksopgave is inderdaad 6,6. | |
2NutZ | vrijdag 1 oktober 2010 @ 13:18 |
quote:Prima ![]() Ik heb mijn tijd geklokt, maar mijne is iets verlicht qua kg. | |
DS4 | vrijdag 1 oktober 2010 @ 13:39 |
quote:Hoeveel kg en hoe? En hoe heb je geklokt? | |
Rick_dB | vrijdag 1 oktober 2010 @ 13:58 |
quote:is wel een MF, kan ook snel voor onderstuur zorgen als hij teveel wilt planken met vrienden. Ik zou het idd houden bij FF of makkelijke FR, zoals de MX-5 oh enne, GT5 en Trackmania ervaring is geen ervaring. wat je met je controller doet doe je niet met je stuur en met 200km/u tegen de railing overleef je in het echt niet | |
Zwappel | vrijdag 1 oktober 2010 @ 19:17 |
quote:MX5 kunnen maar 2 personen in.. Ik wil wel met achterbank erbij.. En dat van GT5/Trackmania was ook sarcasme ![]() | |
08gnoT. | vrijdag 1 oktober 2010 @ 19:24 |
quote:MX-3 en MX-6 hebben wel een achterbank | |
Rick_dB | vrijdag 1 oktober 2010 @ 21:15 |
en ach, sportauto's et achterbanken hebben amper nut, waarom denk je dat het beenbrekers zijn ![]() | |
Meike26 | vrijdag 1 oktober 2010 @ 21:32 |
Wat hebben we hier toch mooi spul staan. De 1st gen CRX (USA) van Winterstorm666 en de S2000 van StOrM81 zien er beide gewoon erg goed uit ! Moie van de CRX vind ik dat hij nog zo mooi hoekig is, samen met de verzonken USA-koplampen echt een plaatje ![]() De s2000 vind ik vooral mooi op die foto door de perfecte hardtop. Staat hem erg goed ![]() | |
Zwappel | vrijdag 1 oktober 2010 @ 21:40 |
quote:En wat als je wil chillen met meer dan 1 iemand? ![]() | |
j0rrit | vrijdag 1 oktober 2010 @ 21:42 |
T&E Vertex Lang S15 Silvia ![]() ![]() ![]() | |
Rick_dB | vrijdag 1 oktober 2010 @ 23:14 |
quote:heb je toch niet, dus maak je geen zorgen (geintjuh ![]() wat heb je aan een sportwagen met extra gewicht? als je echt wilt sporten haal je hem leeg, een perfecte stoel vor jou, een normale lichte voor je meis/vriend die dan meerijd af en toe. weg luxe, weg comfort, hallo powerrrr zit er ineens aan te denken om een klein stickertje met (danoontje powerrr inside) haha | |
Meike26 | vrijdag 1 oktober 2010 @ 23:16 |
Leuk idee van dat Danoontje power ![]() | |
Rick_dB | vrijdag 1 oktober 2010 @ 23:28 |
ja maar om er 5 euro voor te betalen voor een kenteken sticker. ach fuck it ![]() | |
illusions | zaterdag 2 oktober 2010 @ 05:36 |
quote:Dan rij je naar de kroeg. ![]() | |
SToRM81 | zaterdag 2 oktober 2010 @ 11:48 |
quote:Thanks! Ik heb m nog niet zo heel lang. Ik vind m persoonlijk ook mooier met de hardtop, maar momenteel rijd ik nog vooral met open dak ![]() Binnenkort gaat de hardtop er terug op en tegen november gaat ie voor een paar maanden op stal om te overwinteren. | |
Michel2GRFE | dinsdag 5 oktober 2010 @ 01:59 |
quote:Een MF ? Mijn droom die ik hoogstwaarschijnlijk nooit zal kunnen betalen : ![]() Dus moet ik het hier maar mee doen, niet geheel ontevreden : ![]() | |
DrDarwin | dinsdag 5 oktober 2010 @ 07:24 |
quote:MotherFucker...denk ik dan. | |
Rick_dB | dinsdag 5 oktober 2010 @ 10:02 |
Mid-engine Frontwheeldrive ![]() | |
Turquaz52 | dinsdag 5 oktober 2010 @ 10:36 |
quote:WTF... WHY???!! ![]() | |
Michel2GRFE | dinsdag 5 oktober 2010 @ 11:37 |
Ik mag hopen dat het een grapje is ![]() | |
Rick_dB | dinsdag 5 oktober 2010 @ 14:44 |
oh sorry, MR ![]() ![]() | |
casejunkie | donderdag 7 oktober 2010 @ 11:16 |
Mazda MX6 1ste gen:![]() | |
Rick_dB | woensdag 13 oktober 2010 @ 08:51 |
Leuke beginnersautos uit japan Baleno Sport ![]() Charade ![]() Starlet ![]() ![]() Met natuurlijk de dikke Glanza ![]() | |
casejunkie | donderdag 14 oktober 2010 @ 09:43 |
Galanza's zijn erg leuke bommetjes | |
Xaobotnik | donderdag 14 oktober 2010 @ 13:32 |
De Starlet was juist een erg karakterloze auto. Vooral de jaren '90 versie. Die werd ook zeer slecht verkocht, toch? Dan doet Toyota het met de Aygo wel een stuk beter (al weet ik niet of het ook Toyota is geweest die het uiterlijk ontworpen heeft (de motor is wel van hun), aangezien het zo'n samenwerkingsding is en de C1 en 107 voor het grootste deel dezelfde auto zijn. Verder ben ik wel verrast dat er een paar Suzuki's te vinden zijn hier. Da's wel een uitdaging: Je favoriete Suzuki. Ik zou de Swift 1.3 GTi noemen uit de jaren '90. Niet mooi, maar wel een kanonnetje. Maar van de hedendaagse Suzuki's zou ik niet weten welke ik zou willen hebben. Jullie? | |
ForzaScuderiaFerrari | donderdag 14 oktober 2010 @ 14:27 |
quote:Valt wel mee toch? Mijn zus heeft er eentje uit 1995 en die je nog best veel rijden hoor...Zijn ook heel betrouwbaar natuurlijk. Hedendaagse Suzuki's...ehm tja....moet ik even over nadenken hoor ![]() | |
Zwappel | donderdag 14 oktober 2010 @ 14:30 |
Nu ik er ook over nadenk, Suzuki heeft niet echt mooie of lompe auto's uitgebracht ![]() Alleen dit vliegtuig: ![]() | |
Koepert | donderdag 14 oktober 2010 @ 14:33 |
Ach... karakter in n auto is ook overschat. Ok granted n toyota is vaak wat saai, daarentegen een "karaktervolle" auto is meer dan eens ontzettend lelijk... (vorige 5 serie iemand? ) Maar goed dat is meer ook persoonlijke smaak.. er zullen vast mensen die 5 wel mooi vinden.. | |
DDDDDaaf | donderdag 14 oktober 2010 @ 15:09 |
Het laatste model Prelude heb ik trouwens ook altijd een schitterende auto gevonden en als de geen karakter heeft, dan weet ik het ook niet meer...![]() | |
Rick_dB | vrijdag 15 oktober 2010 @ 00:08 |
lijkt een beetje op een skyline, op de lampen na, heb ik altijd wel gevonden | |
bas-beest | vrijdag 15 oktober 2010 @ 01:01 |
quote:Je ziet die bakken idd. niet zo heel veel rijden. Jammer van die spoilerkit op deze trouwens... | |
killurz | vrijdag 15 oktober 2010 @ 06:15 |
ik ben nog altijd blij met mijn 4e generatie prelude vind de voorkant van de 5e generatie echt lelijk..de achetrkant is daarintegen wel mooi maar ik hou het lekker bij mijn (uitgebouwde) 4thgen:) | |
kalejapie | vrijdag 15 oktober 2010 @ 06:24 |
quote:Daihatsu motor als ik me niet vergis ![]() ![]() | |
Zwappel | vrijdag 15 oktober 2010 @ 08:28 |
quote:Ik vind de 3th en 5th gen toch iets mooier dan die 4th gen, maar smaken verschillen. Als ik het geld had etc zou ik ook tevreden zijn met een 4th gen. ![]() | |
Catch_me | vrijdag 15 oktober 2010 @ 10:32 |
![]() ![]() | |
Zwappel | vrijdag 15 oktober 2010 @ 10:45 |
quote:Is die nieuwe lancer alleen in evo uitvoering of ook in normale? Er staat hier in de buurt ook een rode, maar die schreeuwt echt om een spoiler ![]() | |
Catch_me | vrijdag 15 oktober 2010 @ 10:55 |
Zowel de nieuwe als de evo versie ![]() De Lancer Sport sedan (2008-2010) is fabrieks af met 2 verschillende spoilers te krijgen, een hele kleine die eigenlijk niet opvalt. Of deze, dat staat toch veel beter op de sedan ![]() ![]() | |
Zwappel | vrijdag 15 oktober 2010 @ 10:58 |
quote:Hij ziet er inderdaad zo uit, maar dan meer richting de bordeaux rood en volgens mij gewoon helemaal gn spoiler. | |
Turquaz52 | vrijdag 15 oktober 2010 @ 11:22 |
quote:uitgebouwde 4thgen? Post eens een pic ![]() | |
Turquaz52 | vrijdag 15 oktober 2010 @ 11:23 |
quote:Bah, 5th gen is lelijker dan de 4th gen, behalve zijn kont.. zou ik liever een 4,5Gen willen.. Neusje van de 4th en kontje van de 5th.. ![]() | |
Zwappel | vrijdag 15 oktober 2010 @ 11:31 |
quote:Juist ![]() | |
wormtrein | vrijdag 15 oktober 2010 @ 11:55 |
Zo'n nieuwe Suzuki Swift met sportieve velgjes en 'sport' bumpers/wielkasten ziet er nog wel leuk uit vind ik!![]() Lekker vlot, goedkoop, zuinig, betrouwbaar.. ![]() | |
killurz | vrijdag 15 oktober 2010 @ 16:31 |
quote:ehhmm hijs nog niet af:( ik moet hem nog spuiten racegaas erin e.d maar ik kan wel ff pics posten geeft je een idee hij word pacific blue ![]() ![]() ![]() LET OP!!! hijs nog niet af:P | |
Turquaz52 | vrijdag 15 oktober 2010 @ 17:14 |
quote:Ik heb spijt dat ik het heb gevraagd ![]() maar WHAT THE FUCK heb jij die auto aangedaan, WAT IS DAT DAAR ACHTER ![]() ![]() Sorry hoor, maare je hebt hem officieel echt goed verneukt.. Wat was er mis met de originele bumpers en strakke kofferbak? ![]() Ter vergelijking: ![]() ![]() Of in de kleur wat jij wilt: ![]() Dan had je ipv al dat geld wat je aan dat plastic hebt uitgegeven, uitgegeven aan je blok en reed EN sneller EN ook nog es positieve bekijks door een blow off valve ipv mensen die omkijken om te lachen om je plastic ![]() Face it boy, Plastic Fantastic tjoening is soo 2004 ![]() | |
Koepert | vrijdag 15 oktober 2010 @ 17:17 |
OK persoonlijke smaak, en uiteraard hoef je je daar niks van aan te trekken...... maar wat is die spoiler SPUUGLELIJK!! Dikkere bumpers gaat nog wel, dat kan prima, zeker als t allemaal in kleur is straks.... maar dat handdoekenrek ![]() | |
killurz | vrijdag 15 oktober 2010 @ 17:17 |
zoals ik al zei...hij is nog niet klaar en ff hard...het intereseerd me dus echt geen kloot wat jij vind het is mijn auto..ik rijd erin en ik hoor meer positive reacties dan negatieve ieder zo zijn eigen ding dus als jij een roodhaar leuk vind en ik een blondje ga ik je er toch ook niet op afrekenen en ik vond hem orgineel wel mooi...maar niet mooi genoeg en als ik pk monster wil dan koop ik wel een evo:) quote:om jou ook gelijk ff antwoord te geven...dit was niet mijn eerste keus wou er eigenlijk scheermesje op hebben maar als ze dat zien trekken ze me gelijk van de weg ik moet al oppassen met deze uitlaat | |
Turquaz52 | vrijdag 15 oktober 2010 @ 17:41 |
![]() Dit vind jij wel mooi? | |
Turquaz52 | vrijdag 15 oktober 2010 @ 17:41 |
Wil je aub een project topic aanmaken? ![]() | |
Meike26 | vrijdag 15 oktober 2010 @ 23:14 |
Ik snap ook niet hoe mensen dit mooi kunnen vinden !? Die plastic-fantastic-tupperware bumpers en achterspoilers zie je op bijna elke getunede auto. Zelfde lijn, zelfde welvingen (de achterspoiler lijkt op een slechte interpretatie van een Porsche 911 GT2 achtervleugel), bizar vormgegeven achterbumper alsof dat een diffuser moet voorstellen ??? Nee, ik kan mij deze smaak totaal niet voorstellen en ook totaal niet origineel meer. Ik vraag mij dan ook af hoe eerlijk de mensen zijn die positief over jouw auto zijn, of hoe oud deze zijn ? Want tot een jaar of 14/15, ja dan kan ik het nog wel begrijpen dat kleine pubertjes bij je auto komen kwijlen....op die leeftijd is alles mooi met een achtervleugel. Maar ik ben dan ook wel weer eerlijk als ik ook van mening ben dat iedereen zijn eigen smaak heeft en dat hij deze ook zeker moet aanhouden ! Als jij dit mooi vind, dan is het ook zo en moet je je niet laten beinvloeden door ons. En ik denk ook zeker wel dat de auto er straks beter uitziet als hij gespoten is. Pas wel op en zoek een goede spuiter, want door al het plastic kan je bij de eerste de beste habbi-babbi spuiter op lelijke kleurverschillen stuiten, wat sowieso al gaat gebeuren, kleur verschil ga je houden, maar ga wel op zoek naar een echt goede autospuiter ! | |
Catch_me | vrijdag 15 oktober 2010 @ 23:26 |
Ik wil morgen de remklauwen van mijn auto rood spuiten, of vinden jullie dat ook te pimp ![]() ![]() | |
Rick_dB | zaterdag 16 oktober 2010 @ 00:06 |
quote: ![]() ![]() ![]() maar als jij het leuk vind, vooral doen! | |
Anne | zaterdag 16 oktober 2010 @ 00:10 |
Ja, het punt is nu wel duidelijk gemaakt dacht ik zo. | |
Turquaz52 | zaterdag 16 oktober 2010 @ 11:12 |
quote:Rood is te, spuit ze goud.. ![]() (yeah serieus..) | |
Zwappel | zaterdag 16 oktober 2010 @ 11:15 |
Ik ga ook wel plastic/fantastic zooi erop gooien, maar dan niet te overdreven.. Zoals die prelude hierboven wilde ik het ook nog wel eens doen op NFS toen ik 12/13 was ![]() Maar het zal er inderdaad al beter uit gaan zien als ie gespoten is.. Ik denk dat als je zo'n grote spoiler wilde je beter zoiets erop had kunnen zetten: ![]() ![]() Maar dat is dan weer mijn smaak. | |
Rick_dB | zaterdag 16 oktober 2010 @ 12:01 |
niet goud, bronze ![]() quote:maar die VIS kit past er wel mooi op vind ik. de term RICE is dan ook meer bedoeld voor mja, kits die niet echt aansluiten op de basis. Bijv een ferrari voorbumper op een swift, ik noem maar wat. | |
Weltschmerz | zaterdag 16 oktober 2010 @ 12:13 |
Japanners zijn over het algemeen de enige auto's die mooier worden van een grote spoiler, omdat je dan minder van de auto zelf ziet. Maar de rotaries van Mazda zijn toch wel vaak heel leuk, de Cosmo sport is al genoemd, deze is ook mooi, de R 130 coupe. ![]() Verder vond ik veel Honda's uit midden jaren 80 wel aardig, de prelude, de accord aerodeck en die gewone 3-deurs civic. |