abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86570316
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 13:17 schreef Rick_dB het volgende:

01. inderdaad, en hoevaak komen die optimale omstandigheden voor?
Hoe meer vermogen, hoe meer tractie een rol speelt. Bij dit soort vermogens zit je op droog eigenlijk altijd goed. En dan nog: beiden hebben last van dezelfde omstandigheden.

quote:
02. waar als in pk op de achterwielen, voorwielen, enz enz daar zit namelijk ook nog verschil in
Dat scheelt in de tractie en nogmaals: bij deze vermogens scheelt dat nauwelijks. Heb er overigens gewoon iets over gezegd...

quote:
03. als A verkeerd koppelt dan zou B dus voor moeten lopen voor even, en andersom. zelfs als a+b dezelfde bestuurder zou hebben zou hij de 1e keer 0-100 in 4 kunnen doen, 2e run 0-100 in 4,5 > 4,2 > 4,8 enz enz.
Bij dit soort auto's van 0-120 km/u... echt, dan kun je een behoorlijke fout goed maken met een Golf GTI. En dan nog: als ik morgen roep dat ik met een Prius een GT-R er uit kan rijden ga ik ook niet de volgende dag zeggen: ik bedoelde als de bestuurder van de GT-R de motor af liet slaan (overigens, bij de GT-R is dat best knap, maar dat terzijde).

quote:
maw als jij net een Nissan GTR heb gekocht en kan patsen met de nurburgringtijden wilt niet zeggen dat jij die tijd ook kan en zal neerzetten hoe aantoonbaar de cijfertjes wel niet zijn.
Nou... ik wel dus. Maar een sprintje in rechte lijn is wel iets heel anders dan rijden op de Ring.

quote:
again, cijfers zijn cijfers, uitgebracht om een indicatie te geven. je kan een auto met 150 pk of een auto met 400 pk hebben, iedereen rijd anders, en dus niet iedereen zal dezelfde 0-100 tijd krijgen zoals in het boekje staat.
Iedereen die enigszins kan rijden kan met de auto's waar het hier om gaat op misschien 2 tienden na het maximale eruit halen. Zo simpel is het nl. met weinig vermogen. En al rijdt iemand met 2 dagen zijn rijbewijs in de Golf GTI tegen Schumacher in die Suzuzda... dan wint die gozert met net zijn rijbewijs makkelijk. Zo enorm groot is het verschil.

quote:
het is wel van belang bij hoeveel rpm het aantal pk loskomt, want je bouwt het op met rotaties. niets voor niets staat er vermogen xpk @ xxxx rpm / koppel xnm @ xxxx rpm.
UItgaande van exact dezelfde bak heb je gelijk. Maar een bak wordt nu eenmaal afgestemd op de motor.

Als je acceleratietijden wil voorspellen heb je voldoende aan vermogen en gewicht, uitgaande van een vergelijkbare topsnelheid (waarbij een lagere top kortere verhoudingen in houdt en dat mag je corrigeren met gelijke percentages tot op zekere hoogte (want schakelen kost tijd).

Bij hoge vermogens komt tractie echt om de hoek kijken, net als dat de soort bak een rol speelt (gewone handbak, automaat, dsg, al dan niet launch control). Maar bij huis en tuin en keuken auto's kun je met vermogen, gewicht en topsnleheid prima voorspellen en toerentallen zijn VOLLEDIG onbelangrijk... want dat zit begrepen in die topsnelheid.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_86571439
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 14:37 schreef DS4 het volgende:
Nou... ik wel dus. Maar een sprintje in rechte lijn is wel iets heel anders dan rijden op de Ring.
met sommige punten ben ik het niet geheel met je oneens, maar kom op, je bent geen meester van de ring, dus het lijkt me sterk dat jij net zo'n snelle tijd zou behalen als nissan dat heeft gedaan die dag. dan zou zelfs mn oma die tijd nog kunnen neerzetten. zoals die man/vrouw die dag reed doen weinig hem/haar na, omdat het momentopnames zijn. misschien zetten ze een nog snellere tijd neer als ze het weer proberen maar zo kun je door blijven gaan tot je niet meer vooruit komt.

ik wacht je tegenreactie af en dan maar weer ontopic :D
Anytime you have a dream and you think you're great at something, go do it and find out if you suck.
pi_86572510
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 11:47 schreef DS4 het volgende:

[..]

De bron is overigens wel lachwekkend. Bloedjeserieus deze auto vergelijken met een icoon uit de autohistorie, de originele Mercedes SL... :')
Misschien vanwege de deuren?

Deze bron geeft 17 sec inderdaad:

http://www.gtcarreviews.com/id151.html

Deze bron ook nog gevonden, die zegt 9,2 sec.

http://www.carfolio.com/specifications/models/car/?car=10109

Meer kan ik niet vinden eigenlijk. Dus uiteindelijk weten we nog niets.

En zou je nu zo vriendelijk willen zijn om naar het 'lelijke' topic te gaan, ipv dit topic ook te vervuilen? Of heb je heeeel misschien nog een bijdrage voor hier? Doe eens goed je best, er moet toch wel een Jap naar jouw smaak zijn. :)
pi_86575832
En nog één
klikbaar
pi_86576565
lol steak and eggs xD

S12 is ook wel mooi, beetje een trueno van nissan:

Anytime you have a dream and you think you're great at something, go do it and find out if you suck.
pi_86577645
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 15:23 schreef Rick_dB het volgende:

met sommige punten ben ik het niet geheel met je oneens, maar kom op, je bent geen meester van de ring, dus het lijkt me sterk dat jij net zo'n snelle tijd zou behalen als nissan dat heeft gedaan die dag. dan zou zelfs mn oma die tijd nog kunnen neerzetten. zoals die man/vrouw die dag reed doen weinig hem/haar na, omdat het momentopnames zijn.
Nou, die tijd van Nissan haal je inderdaad niet, omdat dat geen standaard GT-R was. Die 7:26 is, kortom, een leugen.

Maar dat bedoel ik helemaal niet: je merkt bij mij echt wel of een auto in 7:45 rond gaat, of in 8:00. Het gaat toch niet om de exacte tijd, maar om een vergelijk van performance.

Iemand die de Ring niet kent... die kun je een rappe auto meegeven en die wordt door het eerste het beste golfje 1 met een ervaren Ringer voorbij gestoken.

En zo is het ook met sprinttijden. Een auto die in 6,9 seconden naar de 100 gaat is gewoon sneller dan een auto die er 8 seconden over doet (laat staan een auto die er 12 seconden over doet) en ook al haal je niet het laatste beetje eruit, dan nog ben je met een 7,1 sneller.

quote:
misschien zetten ze een nog snellere tijd neer als ze het weer proberen
Ze kunnen inderdaad vast de auto nog meer vermogen meegeven.

quote:
ik wacht je tegenreactie af
Bij deze.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_86577721
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 16:09 schreef Faxie het volgende:

Misschien vanwege de deuren?
Dat zal best... maar toch... Het is lachwekkend.

quote:
Of heb je heeeel misschien nog een bijdrage voor hier? Doe eens goed je best, er moet toch wel een Jap naar jouw smaak zijn. :)
Ja, hoor. Een Toyota nog wel. De 2000GT. Die vind ik mooi.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_86578176
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 19:04 schreef DS4 het volgende:

[..]

Nou, die tijd van Nissan haal je inderdaad niet, omdat dat geen standaard GT-R was. Die 7:26 is, kortom, een leugen.
ah, zoals porsche ook beweerde :')

http://www.autoblog.com/2(...)f-cheating-the-ring/
http://www.motorauthority(...)res-used-in-the-test
http://www.autoblog.nl/ar(...)-door-nissan-reclame
Anytime you have a dream and you think you're great at something, go do it and find out if you suck.
  zaterdag 18 september 2010 @ 19:20:53 #159
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_86578284
JOngens, ga elkaar PM-en ofzo met dat geneuzel... Of maak n eigen topic ofzo... K raak er n beetje vermoeid van..
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
pi_86578815
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 19:17 schreef Rick_dB het volgende:

ah, zoals porsche ook beweerde :')

SportAuto: 7:38 voor het bekende niet volledige rondje (scheelt 8 seconden), dus 7:46. 20 seconden verschil omdat er een mislukte F1 coureur achter het stuur zat? Lamenielache.

SportAuto heeft overigens van alle tests op de Ring de tijd het meest benaderd.

De tijd van nissan is gewoon aantoonbaar gelogen.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_86580737
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 19:05 schreef DS4 het volgende:

[..]

Dat zal best... maar toch... Het is lachwekkend.
[..]

Ja, hoor. Een Toyota nog wel. De 2000GT. Die vind ik mooi.
In Japan staat er een 2000GT te koop. Er staat alleen geen prijs bij :(
pi_86581087
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 20:33 schreef Meike26 het volgende:

In Japan staat er een 2000GT te koop. Er staat alleen geen prijs bij :(
Voor een linksgestuurde (en ik zou altijd een linksgestuurde willen hebben zo lang ik in NL woon of ieder land waar men aan de goede kant rijdt) betaal je al snel 3 ton in goede staat...

Voor dat geld zijn er veel hele leuke oude auto's te koop. :9

Ik hou het dus maar bij de twee die ik nu heb.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_86581206
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 19:20 schreef Koepert het volgende:
JOngens, ga elkaar PM-en ofzo met dat geneuzel... Of maak n eigen topic ofzo... K raak er n beetje vermoeid van..
Goed idee. Geldt ook voor het andere topic, DS4.
pi_86584396
@DS4,

Dus alleen maar omdat hij rechtsgestuurd is, zal je hem hoe dan ook laten staan ? Wat dom !!

In een rechtsgestuurde auto in Nederland is helemaal zo erg niet. Het went binnen een dag en je hebt direct het gevoel dat je iets bijzonders rijd! Bovendien zorgt het wel eens voor leuke situaties :D

De Figaro is dus ook rechts-gestuurd en daarbij ook richting-aanwijzerhendel zit rechts ipv links. Maar waar je zou verwachten, dat je daar aan moet wennen.. moet ik er juist vaak aan wennen dat ik weer in een linksgestuurde auto rijd, met stuiterende ruitenwissers tot gevolg :)
pi_86586361
dees vink nou echt heul mooi O-) Mazda MX-6 2.5V6 ('91-'97)


Kwam er gister achter dat de witte de allereerste MX-6 is die in Nederland op kenteken is gezet. De oudste in NL. 19 years old and still going! zoom zoom! _O_


Maar ik vind de RX-7 FD wel echt de allermooiste :9~

[ Bericht 7% gewijzigd door Etimm op 18-09-2010 23:45:17 ]
pi_86588431
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 22:11 schreef Meike26 het volgende:
@DS4,

Dus alleen maar omdat hij rechtsgestuurd is, zal je hem hoe dan ook laten staan ? Wat dom !!

In een rechtsgestuurde auto in Nederland is helemaal zo erg niet. Het went binnen een dag en je hebt direct het gevoel dat je iets bijzonders rijd! Bovendien zorgt het wel eens voor leuke situaties :D

De Figaro is dus ook rechts-gestuurd en daarbij ook richting-aanwijzerhendel zit rechts ipv links. Maar waar je zou verwachten, dat je daar aan moet wennen.. moet ik er juist vaak aan wennen dat ik weer in een linksgestuurde auto rijd, met stuiterende ruitenwissers tot gevolg :)
RHD is ook veel fijner op snelwegen, niet telkens het licht direct in je knat van de zijspiegel, als je vaak rechts rijd niet dat moeilijke over de schouder gedoe. blij dat na de micra een r34 of een s15 komt ^_^
Anytime you have a dream and you think you're great at something, go do it and find out if you suck.
pi_86588482
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 23:13 schreef Etimm het volgende:
dees vink nou echt heul mooi O-) Mazda MX-6 2.5V6 ('91-'97)
KLZE motor dus :o vind het leuke autos ja mar de achterkant vind ik niet echt kloppen, te lang, vooral zonder spoiler. over klze gesproken:

Anytime you have a dream and you think you're great at something, go do it and find out if you suck.
pi_86588497
Mijn eerste auto een nissan sunny


tuurlijk het was een waardeloze auto maar het was mijn 1e auto *;
pi_86588558
Van die RX-7's waren er ook zoveel in de Gran Turismo series... Maar zachts gezegd vond ik dat gewone MX-5jes met een dak erop en een plattere kont. Totdat ik de RX-7 zag met een front wat past bij 24uurs racers:



En op de zoektocht naar dit frontje, kwam ik zoveel verschillende versies tegen van de RX-7...Dat ik echt niet weet over welke versie ik het nu heb, zal kunnen dat dit ook een FD is..? Maar zo is ie dus goed :D
pi_86588832
is fd ja
Anytime you have a dream and you think you're great at something, go do it and find out if you suck.
pi_86588851
neusje van rx-8 erop is ook mooi

Anytime you have a dream and you think you're great at something, go do it and find out if you suck.
pi_86589105
Ik vond deze wel wat hebben, tijdens m'n zoektocht net: RX-7 meets Lotus neusje:



Optische tuning ben ik niet zo'n fan van, of het moet goed gebeuren... Maar dit is gewoon goed gejat !! :D
pi_86589852
neem dan aub het fortune model:




en optische tuning bestaat niet, dat heet styling :9
Anytime you have a dream and you think you're great at something, go do it and find out if you suck.
  zondag 19 september 2010 @ 01:25:24 #174
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_86589998
quote:
Op zondag 19 september 2010 01:20 schreef Rick_dB het volgende:
neem dan aub het fortune model:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

en optische tuning bestaat niet, dat heet styling :9
Voorkant is vet, achterkant imo spuug- en spuuglelijk..
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
pi_86590501
achterlichten kloppen niet, denk dat ze het wel konden houden, dat originele

ook niet de mooiste maar wel lekker hard

Anytime you have a dream and you think you're great at something, go do it and find out if you suck.
pi_86592074
Ik denk niet dat dit topic over getunede auto's gaat... zo kan je bezig blijven....

Niks mis met een RX7, maar aub zonder plastic.
pi_86592182
Ow en deze niet vergeten trouwens, de allereerste Mazda rotatiemotor auto uit 67, de Cosmo Sport :)

  zondag 19 september 2010 @ 09:39:53 #178
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_86593041
300ZX O+



Iets moderner... de Lancer Evo X O+



Maar de enige echte onverwoestbare heldenbak O+ O+ :

Half bezopen is weggegooid geld.
pi_86593448
quote:
Op zondag 19 september 2010 04:16 schreef Faxie het volgende:
Ow en deze niet vergeten trouwens, de allereerste Mazda rotatiemotor auto uit 67, de Cosmo Sport :)

[ afbeelding ]
Fantastisch ding inderdaad! Zij die hier überhaupt op de markt geweest?
  zondag 19 september 2010 @ 10:24:24 #180
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_86593568
quote:
Op zondag 19 september 2010 04:16 schreef Faxie het volgende:
Ow en deze niet vergeten trouwens, de allereerste Mazda rotatiemotor auto uit 67, de Cosmo Sport :)

[ afbeelding ]
:o O+

Evenals deze, begin jaren "70 :9

Half bezopen is weggegooid geld.
pi_86593972
quote:
Op zondag 19 september 2010 01:20 schreef Rick_dB het volgende:
neem dan aub het fortune model:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

en optische tuning bestaat niet, dat heet styling :9
Die RX7 uitvoering van de onderste die jij hebt is volgens mij hetzelfde als deze:




Als die achterkant standaard bleef zag het er nog wel uit, dat vind ik juist zo mooi aan de RX7..
404 - Not Found
pi_86594767
quote:
Op zondag 19 september 2010 00:30 schreef Rick_dB het volgende:

[..]

KLZE motor dus :o vind het leuke autos ja mar de achterkant vind ik niet echt kloppen, te lang, vooral zonder spoiler. over klze gesproken:

[ afbeelding ]
De japanse MX-6 had standaard de KLZE erin liggen. (200pk) Bij mij ligt de KLDE (170pk) erin vanuit de fabriek. KLZE is natuurlijk wel een leuke upgrade :9
pi_86602974
quote:
Op zondag 19 september 2010 10:15 schreef MrSoreto het volgende:

[..]

Fantastisch ding inderdaad! Zij die hier überhaupt op de markt geweest?
Weet ik niet zeker eigenlijk. Ik denk het niet, maar wellicht dat er wel 1 of 2 in NL zijn nu.
pi_86608739
quote:
Op zondag 19 september 2010 11:27 schreef Etimm het volgende:

[..]

De japanse MX-6 had standaard de KLZE erin liggen. (200pk) Bij mij ligt de KLDE (170pk) erin vanuit de fabriek. KLZE is natuurlijk wel een leuke upgrade :9
ik dacht dat klze 250pk was ;(

- RX7 Fortune is idd de Tokyo Drift RX-7 maar die vind ik gaar, vind hem in het grijs mooier -
- optische is zowel in so-cal als japan een beetje begonnen. wat ik post is geen goedkoop plastic maar gewoon respectabele wagens, zoals de top secret supra. als het een ferrari was met een ander lipje was het natuurlijk wel geil geweest.......
Anytime you have a dream and you think you're great at something, go do it and find out if you suck.
pi_86608942
Welke nissan is dat? met FL-TD-56?

om het "plastic" maar weer van de plank te halen:

Mine's R34 GTR


Impreza die ik zag toen ik naar mn werk ging


Stagea


R35 GTR


RA concept


erg dikke RX-7


[ Bericht 2% gewijzigd door Rick_dB op 19-09-2010 20:07:58 ]
Anytime you have a dream and you think you're great at something, go do it and find out if you suck.
pi_86611541
oh zwabber, sr20det k11 ook niet goed? ;)

Anytime you have a dream and you think you're great at something, go do it and find out if you suck.
  zondag 19 september 2010 @ 21:29:11 #187
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_86615316
quote:
Op zondag 19 september 2010 19:06 schreef Rick_dB het volgende:
Welke nissan is dat? met FL-TD-56?


Micra, onverwoestbaar :D
Half bezopen is weggegooid geld.
pi_86615426
de K10 dus, ik dacht al die herken ik :P dacht eerst aan een sunny gt.. hm. heb wel voor een k10 staan kijken haha mss ook een idee, lekker strippen en gaan met die banaan :D
Anytime you have a dream and you think you're great at something, go do it and find out if you suck.
pi_86618509
quote:
Op zondag 19 september 2010 20:21 schreef Rick_dB het volgende:
oh zwabber, sr20det k11 ook niet goed? ;)

Het klinkt wel vet, maar van buiten is het helaas nogsteeds een Micra :')
404 - Not Found
pi_86618692
daarom juist, ever heard of "sleeper"? "wolf in sheeps clothes?" :D
Anytime you have a dream and you think you're great at something, go do it and find out if you suck.
pi_86618783
quote:
Op zondag 19 september 2010 22:23 schreef Rick_dB het volgende:
daarom juist, ever heard of "sleeper"? "wolf in sheeps clothes?" :D
Inderdaad over gehoord, en dit is een vrij extreem geval op zich :o
404 - Not Found
pi_86618822
haha no shit, 175 pk op 700 kilo :D
K10 vind i kook wel grappig maar vind het jammer dat de bumpers zo hoog zitten..zaten ze gelijk met de zijschorten had ik zo de k10 willen nemen
Anytime you have a dream and you think you're great at something, go do it and find out if you suck.
pi_86619135
quote:
Op zondag 19 september 2010 22:26 schreef Rick_dB het volgende:
haha no shit, 175 pk op 700 kilo :D
K10 vind i kook wel grappig maar vind het jammer dat de bumpers zo hoog zitten..zaten ze gelijk met de zijschorten had ik zo de k10 willen nemen
Hoeveel geld ben je verder voordat je zoiets voor elkaar hebt dan? :o
404 - Not Found
pi_86619483
quote:
Op zondag 19 september 2010 22:32 schreef Zwappel het volgende:

[..]

Hoeveel geld ben je verder voordat je zoiets voor elkaar hebt dan? :o
zal behoorlijk wat zijn, een sr20det blok alleen kost al zo'n 2k, dan moet je je motorruim nog aanpassen, inlaat, uitlaat, ophanging.. zover wil ik niet gaan met een eerste bak, meer kleine dingen (verlagen, inlaat, uitlaat, strippen van binnen behalve 1 sportstoel,stuur en 1 oem stoel voor passagier) en wie weet met de tijd zien wat er is. de k10 vind ik zelf bruter dan de k11 maar de bumpers ;( te hoog ;( en ik kan zo snel niet wat anders vinden
Anytime you have a dream and you think you're great at something, go do it and find out if you suck.
  maandag 20 september 2010 @ 07:54:35 #195
163194 DrDarwin
Novio-magenta
pi_86626018


Een mooie Mitsubishi Galant Sigma..oftewel GTO..uit 1972
pi_86626110
quote:
Op maandag 20 september 2010 07:54 schreef DrDarwin het volgende:
[ afbeelding ]

Een mooie Mitsubishi Galant Sigma..oftewel GTO..uit 1972
Ziet er inderdaad aardig uit.
404 - Not Found
pi_86626140




Die gucci tas die bij dat tweede plaatje uitsteekt is een bedelaar :') met een gucci tas :')
404 - Not Found
pi_86627094
quote:
Op zondag 19 september 2010 00:30 schreef Rick_dB het volgende:

[..]

KLZE motor dus :o vind het leuke autos ja mar de achterkant vind ik niet echt kloppen, te lang, vooral zonder spoiler. over klze gesproken:

[ afbeelding ]
Wow! :o :9~ Zó hoort een MX3 uit te zien.

Ik ben nog altijd méér dan tevreden met mijn 98'er MX3, ondanks dat het model inmiddels bijna 20 jaar oud is ziet 'ie er nog altijd niet verouderd of oubollig uit. Bovendien rijdt het echt heerlijk, ik stap nog altijd iedere keer ontzettend tevreden uit. Jammer genoeg heeft de mijne geen KLZE, maar de standaard 1.8 V6 aan boord. Hopelijk brengt Mazda ooit nog eens een opvolger uit, met de Kabura hebben ze iig wel al een voorzet gegeven op hoe zo'n opvolger uit zou kunnen zien:

“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_86633596
quote:
Op maandag 20 september 2010 09:15 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]

Wow! :o :9~ Zó hoort een MX3 uit te zien.

Ik ben nog altijd méér dan tevreden met mijn 98'er MX3, ondanks dat het model inmiddels bijna 20 jaar oud is ziet 'ie er nog altijd niet verouderd of oubollig uit. Bovendien rijdt het echt heerlijk, ik stap nog altijd iedere keer ontzettend tevreden uit. Jammer genoeg heeft de mijne geen KLZE, maar de standaard 1.8 V6 aan boord. Hopelijk brengt Mazda ooit nog eens een opvolger uit, met de Kabura hebben ze iig wel al een voorzet gegeven op hoe zo'n opvolger uit zou kunnen zien:

[ afbeelding ]
bij jeroentje kun je een klze swap uit laten voeren, kost zo'n 2200 dacht ik incl blok. ik wou eerst ook een 1.8 v6 > 2.5 v6 maar de kosten zijn best wat, dat gewicht + v6 ;(
Anytime you have a dream and you think you're great at something, go do it and find out if you suck.
pi_86714114
Toyota Soarer GT twin turbo


Toyota Celica GT liftback
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')