Fantastisch ding inderdaad! Zij die hier überhaupt op de markt geweest?quote:Op zondag 19 september 2010 04:16 schreef Faxie het volgende:
Ow en deze niet vergeten trouwens, de allereerste Mazda rotatiemotor auto uit 67, de Cosmo Sport
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 19 september 2010 04:16 schreef Faxie het volgende:
Ow en deze niet vergeten trouwens, de allereerste Mazda rotatiemotor auto uit 67, de Cosmo Sport
[ afbeelding ]
Die RX7 uitvoering van de onderste die jij hebt is volgens mij hetzelfde als deze:quote:Op zondag 19 september 2010 01:20 schreef Rick_dB het volgende:
neem dan aub het fortune model:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en optische tuning bestaat niet, dat heet styling
De japanse MX-6 had standaard de KLZE erin liggen. (200pk) Bij mij ligt de KLDE (170pk) erin vanuit de fabriek. KLZE is natuurlijk wel een leuke upgradequote:Op zondag 19 september 2010 00:30 schreef Rick_dB het volgende:
[..]
KLZE motor dusvind het leuke autos ja mar de achterkant vind ik niet echt kloppen, te lang, vooral zonder spoiler. over klze gesproken:
[ afbeelding ]
Weet ik niet zeker eigenlijk. Ik denk het niet, maar wellicht dat er wel 1 of 2 in NL zijn nu.quote:Op zondag 19 september 2010 10:15 schreef MrSoreto het volgende:
[..]
Fantastisch ding inderdaad! Zij die hier überhaupt op de markt geweest?
ik dacht dat klze 250pk wasquote:Op zondag 19 september 2010 11:27 schreef Etimm het volgende:
[..]
De japanse MX-6 had standaard de KLZE erin liggen. (200pk) Bij mij ligt de KLDE (170pk) erin vanuit de fabriek. KLZE is natuurlijk wel een leuke upgrade
Het klinkt wel vet, maar van buiten is het helaas nogsteeds een Micraquote:Op zondag 19 september 2010 20:21 schreef Rick_dB het volgende:
oh zwabber, sr20det k11 ook niet goed?
Inderdaad over gehoord, en dit is een vrij extreem geval op zichquote:Op zondag 19 september 2010 22:23 schreef Rick_dB het volgende:
daarom juist, ever heard of "sleeper"? "wolf in sheeps clothes?"
Hoeveel geld ben je verder voordat je zoiets voor elkaar hebt dan?quote:Op zondag 19 september 2010 22:26 schreef Rick_dB het volgende:
haha no shit, 175 pk op 700 kilo![]()
K10 vind i kook wel grappig maar vind het jammer dat de bumpers zo hoog zitten..zaten ze gelijk met de zijschorten had ik zo de k10 willen nemen
zal behoorlijk wat zijn, een sr20det blok alleen kost al zo'n 2k, dan moet je je motorruim nog aanpassen, inlaat, uitlaat, ophanging.. zover wil ik niet gaan met een eerste bak, meer kleine dingen (verlagen, inlaat, uitlaat, strippen van binnen behalve 1 sportstoel,stuur en 1 oem stoel voor passagier) en wie weet met de tijd zien wat er is. de k10 vind ik zelf bruter dan de k11 maar de bumpersquote:Op zondag 19 september 2010 22:32 schreef Zwappel het volgende:
[..]
Hoeveel geld ben je verder voordat je zoiets voor elkaar hebt dan?
Ziet er inderdaad aardig uit.quote:Op maandag 20 september 2010 07:54 schreef DrDarwin het volgende:
[ afbeelding ]
Een mooie Mitsubishi Galant Sigma..oftewel GTO..uit 1972
Wow!quote:Op zondag 19 september 2010 00:30 schreef Rick_dB het volgende:
[..]
KLZE motor dusvind het leuke autos ja mar de achterkant vind ik niet echt kloppen, te lang, vooral zonder spoiler. over klze gesproken:
[ afbeelding ]
bij jeroentje kun je een klze swap uit laten voeren, kost zo'n 2200 dacht ik incl blok. ik wou eerst ook een 1.8 v6 > 2.5 v6 maar de kosten zijn best wat, dat gewicht + v6quote:Op maandag 20 september 2010 09:15 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Wow!![]()
Zó hoort een MX3 uit te zien.
Ik ben nog altijd méér dan tevreden met mijn 98'er MX3, ondanks dat het model inmiddels bijna 20 jaar oud is ziet 'ie er nog altijd niet verouderd of oubollig uit. Bovendien rijdt het echt heerlijk, ik stap nog altijd iedere keer ontzettend tevreden uit. Jammer genoeg heeft de mijne geen KLZE, maar de standaard 1.8 V6 aan boord. Hopelijk brengt Mazda ooit nog eens een opvolger uit, met de Kabura hebben ze iig wel al een voorzet gegeven op hoe zo'n opvolger uit zou kunnen zien:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |