Ik heb er 1, idealiter is het een auto voor erbij(tenzij in goede technische staat)maar prima als dagelijks vervoer te gebruiken als je niet zo'n zware rechtervoet hebt. Reken op zo'n 3k aanschaf..quote:Op zondag 12 september 2010 15:32 schreef Rick_dB het volgende:
[..]
ah, dat moet mn eerste gaan wordenben alleen benieuwd wat het me ongeveer gaat kosten.. heb alleen kosten staan van de mods en de vaste lasten
Je hoeft ons niet te betalen hoor; wij krijgen een riante vergoeding van FOK!quote:Op zondag 12 september 2010 15:32 schreef Rick_dB het volgende:
[..]
ah, dat moet mn eerste gaan wordenben alleen benieuwd wat het me ongeveer gaat kosten.. heb alleen kosten staan van de mods en de vaste lasten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
idd als auto erbij, ik als student met 2 baantjes zou het redelijk kunnen halen, maar gezien ik dan al snel de driftvirus binnen zal krijgen weet ik gewoon al dat het vrij duur wordt voor nu. daarom begin ik maar met een leuke k11 om die beetje nismo te makenquote:Op zondag 12 september 2010 19:02 schreef PallominnoX het volgende:
[..]
Ik heb er 1, idealiter is het een auto voor erbij(tenzei in goede technische staat)maar prima als dagelijks vervoer te gebruiken als je niet zo'n zware rechtervoet hebt. Reken op zo'n 3k aanschaf..
Je hebt hopelijk wel gezien dat de auto op het plaatje een speelgoed autootje is hé?quote:Op zondag 12 september 2010 20:38 schreef Rick_dB het volgende:
[..]
idd als auto erbij, ik als student met 2 baantjes zou het redelijk kunnen halen, maar gezien ik dan al snel de driftvirus binnen zal krijgen weet ik gewoon al dat het vrij duur wordt voor nu. daarom begin ik maar met een leuke k11 om die beetje nismo te makenof beetje zelf met poly gaan werken om het een beetje skyline look te maken
(geen grote lamp conversies, maar egwoon bumpers aanpassen) kan ik later altijd nog doorsparen voor een r34 of een s15
de k11 nismo:
[ afbeelding ]
maar dan in Millennium Jade kleur, of dezelfde kleur als mn broer zn r33.. heowel ik millennium jade toch wel goed vind passen bij de k11:
[ afbeelding ]
de k11 of de r34gtr? want de r34gtr ging het gewoon om de kleur, en ja die is echtquote:Op maandag 13 september 2010 07:26 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Je hebt hopelijk wel gezien dat de auto op het plaatje een speelgoed autootje is hé?
Die r34gtr dus want dat (vorige) plaatje is van een speelgoedautootje..quote:Op dinsdag 14 september 2010 08:34 schreef Rick_dB het volgende:
[..]
de k11 of de r34gtr? want de r34gtr ging het gewoon om de kleur, en ja die is echt
[ afbeelding ]
Luchthapper is standaard voor de Intercoolerquote:Op woensdag 15 september 2010 10:25 schreef fonsoy het volgende:
[ afbeelding ]
Subaru impreza WRX
Jammer dat de nieuwe versie afzichtelijk is
En die luchthapper is volgens mij standaard![]()
/carequote:Op woensdag 15 september 2010 10:37 schreef Koepert het volgende:
[..]
Die r34gtr dus want dat (vorige) plaatje is van een speelgoedautootje..
sowieso n auto kopen en die stil laten staan..quote:Op woensdag 15 september 2010 23:07 schreef Rick_dB het volgende:
[..]
/care
de r34 gtr is hoe dan ook ee nspeelgoed auto. mensen die een gtr kopen om op een beurs stil te staan verdienen ze niet. zulke autos moet je op het circuit los laten, niet in eenh al stil laten staan.
k11 nismoquote:Op zondag 12 september 2010 20:38 schreef Rick_dB het volgende:
[..]
idd als auto erbij, ik als student met 2 baantjes zou het redelijk kunnen halen, maar gezien ik dan al snel de driftvirus binnen zal krijgen weet ik gewoon al dat het vrij duur wordt voor nu. daarom begin ik maar met een leuke k11 om die beetje nismo te makenof beetje zelf met poly gaan werken om het een beetje skyline look te maken
(geen grote lamp conversies, maar egwoon bumpers aanpassen) kan ik later altijd nog doorsparen voor een r34 of een s15
de k11 nismo:
[ afbeelding ]
maar dan in Millennium Jade kleur, of dezelfde kleur als mn broer zn r33.. heowel ik millennium jade toch wel goed vind passen bij de k11:
[ afbeelding ]
Ben ik het helemaal mee eens. Suzuki ging echt tot het randje om de Capo zowel binnen de regels voor kei-cars te laten vallen als er een sportief karretje van te maken. Op bochtige wegen kon je iedereen helemaal zoekrijden met deze mini-MX5. De Capo is nog steeds erg populair bij drifters.quote:Op zaterdag 11 september 2010 01:39 schreef Meike26 het volgende:
Mijn favoriete japanner momenteel is toch wel de Suzuki Cappuccino
[ afbeelding ]
Alleen balen dat de Cappuccino 2 er nooit is gekomen, een concept die ze eind 90'er jaren gemaakt hebben op het chasis van z'n voorganger. De C2 :
[ afbeelding ]
oh ja, en maandelijks schulden staan omdat ze in fast en furious na een flinke klap meteen een nieuwe auto hebbenquote:Op donderdag 16 september 2010 08:17 schreef Zwappel het volgende:
[..]
k11 nismo![]()
Sorry hoor, maar die ziet er toch afschuwelijk uit?
Dan kan je je nog beter inhouden om toch een driftbak te halen, dat ziet er nog fatsoenlijk uit..
Ja maar die k11 is gewoon te lelijkquote:Op donderdag 16 september 2010 15:42 schreef Rick_dB het volgende:
[..]
oh ja, en maandelijks schulden staan omdat ze in fast en furious na een flinke klap meteen een nieuwe auto hebben![]()
als i khet makkelijk kon betalen had ik ook wel een s13 gehaald, maar aangezien ik nog geen vaste baan heb is het risico voor mij gewoon te groot
succes met je ek dan, hou je er ff rekening mee dat ze meer uitgewoond zijn dan een budgethoertje?quote:Op donderdag 16 september 2010 15:48 schreef Zwappel het volgende:
[..]
Ja maar die k11 is gewoon te lelijk![]()
Ik heb ook geen geld voor een Supra, ik ga denk ik een civic EK halen.
Maar een k11...
Daarom, ik heb al gekeken..quote:Op donderdag 16 september 2010 15:55 schreef Rick_dB het volgende:
[..]
succes met je ek dan, hou je er ff rekening mee dat ze meer uitgewoond zijn dan een budgethoertje?daarom zocht ik niet op civics maar op een simpele k11, goedkoop met alles en tot zover nog geen sjonnie of negert in gezien
overigens, supras en skylines r33 vallen tegenwoordig best mee met aanschaf, maar dan ben je er nog lang niet
met uitgewoond bedoel ik dat civics al wel een naam hebben dat ze vooral worden afgeragt net als bij golfjes.quote:Op donderdag 16 september 2010 16:00 schreef Zwappel het volgende:
[..]
Daarom, ik heb al gekeken..
4-6k voor een Supra, maar dat zal wel een reden hebben.
En ze slurpen als gekken, dat zal ik het eerste jaar nog wel kunnen betalen maar daar zal ik na een tijdje wel goed gek van worden waarschijnlijk. En als je een beetje gas geeft ben je zo door de tank heen..
Civics hoeven niet perse uitgewoont te zijn lijkt me, als ik er eentje koop die er nog burgerlijk uit ziet. (Met standaardvelgen etc alles d'r op.)
Maar ik weet niet, ik heb de k11 altijd al verschrikkelijk gevonden![]()
Net zoals die sjonnys tegenwoordig in Astra's en Corsa's rijden, snap ik ook niet.
Waarom dan niet een Colt ofzo, die zijn ook wel lachen op zich
Daar was ik laatst naar op zoek, hier staat de Starion niet tussen namelijk:quote:Op donderdag 16 september 2010 15:05 schreef DDDDDaaf het volgende:
Mooi van (lompe) lelijkheid; de Mitsubishi Starion. Het is dat iemand bij ons in het dorp er in de jaren '80 eentje had, anders had ik de Starion totaal niet gekend. Volgens mij zijn er in totaal wel 3 verkocht in Nederland!![]()
[ afbeelding ]
FTO is inderdaad leuk ja, maar ik vind de achterkant van de Supra toch een stuk mooier.quote:Op donderdag 16 september 2010 20:23 schreef Meike26 het volgende:
Het viel me laatst op dat de Mitsubishi FTO zo goedkoop was. Voor ca 5.000 Euro heb je er al één, met een goeie kilometerstand:
Mitsubishi FTO - 170pk
Dit is nog een redelijk tamme versie, wel 170pk. Maar het model zelf spreekt me gewoon erg aan. Niet eens zo veel aan de voorkant, maar de achterzijde is erg herkenbaar als FTO
laten we het erop houden dat ik de micra niet voor de mooi koop. als ik een mooie jap wil wacht i kwel 40k verder voor een mooie gtr34quote:Op donderdag 16 september 2010 23:17 schreef Zwappel het volgende:
[..]
Enne Rick, zelfs een 100NX is mooier dan een micra, en die kost ook geen ruk
Of de almera?
Voor rond de 26k pond heb je al een GT-R R-34 En voor veel minder al een R43-GTT. Alleen zijn die om de een of andere reden vaak automaat.quote:Op vrijdag 17 september 2010 09:32 schreef Rick_dB het volgende:
[..]
laten we het erop houden dat ik de micra niet voor de mooi koop. als ik een mooie jap wil wacht i kwel 40k verder voor een mooie gtr34of 12k voor een mooie s15
en ach, de micra is wel mooi te maken, simpel verlaging, mooie donkerbronzen velgen met blauwe rand achter de multispaak en baysideblue lakje en het ziet er al wat leuker uit.
Die hebben ze bij de Mazda dealer in Rilland staan. Leuk bakkie hoor, en best vlot voor z'n formaat.quote:
Wats best vlot?quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die hebben ze bij de Mazda dealer in Rilland staan. Leuk bakkie hoor, en best vlot voor z'n formaat.
Als er maar geen vlotte pittige kapsels in zittenquote:Op vrijdag 17 september 2010 20:18 schreef Meike26 het volgende:
VW Golf 6 GTI jaloersmakend vlotTenminste, bij de acceleratie, maar tot ca 120km/u schat ik dat de Mazda de Golf voor kan blijven ! En daar word je echt niet vrolijk van als je in de Golf rijd...In de AZ-1 "Autozam" daarintegen, kan je je lol niet op
![]()
En daarbuiten, als je in zo'n klein vlot gebakje rijd... krijg je eeeerg veel aandacht en alleen maar positieve reacties
quote:Op donderdag 16 september 2010 16:00 schreef Zwappel het volgende:
[..]
Net zoals die sjonnys tegenwoordig in Astra's en Corsa's rijden, snap ik ook niet.
Waarom dan niet een Colt ofzo, die zijn ook wel lachen op zich
Maak je geen illusies... ik mag dan wel een kort geknipt kapsel hebben...maar pittig ?quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:51 schreef Zwappel het volgende:
[..]
Als er maar geen vlotte pittige kapsels in zitten
quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:51 schreef Zwappel het volgende:
[..]
Als er maar geen vlotte pittige kapsels in zitten
Ik vraag me af hoe, want ik lees een 0-100 tijd van 17 seconden en dan red je het met een doorgewone Golf 1.4 nog wel. Makkelijk zelfs.quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:18 schreef Meike26 het volgende:
VW Golf 6 GTI jaloersmakend vlotTenminste, bij de acceleratie, maar tot ca 120km/u schat ik dat de Mazda de Golf voor kan blijven !
Die nieuwe gens zien er meestal niet uit.quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:53 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar ja, da's geen echte Japanner.
De CA en CJ series.quote:Op zaterdag 18 september 2010 10:11 schreef Zwappel het volgende:
[..]
Die nieuwe gens zien er meestal niet uit.
Deze Colts doelde ik meer op:
[ afbeelding ]
[ http://designercars.be/biler/Mitsubishi-Colt-24850.jpg&t=1]afbeelding ]
Die vind ik dan weer spuuglelijkquote:Op zaterdag 18 september 2010 10:45 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
De CA en CJ series.
Beide was ik niet zo kapot van, de C5 serie daarvoor en dan de 1.8 GTI versie vond ik leuker.
[ afbeelding ]
Jammer dat die auto's altijd naar de galemiezen geholpen worden door 'doe het zelf' tuners.
enquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:27 schreef Meike26 het volgende:
Die tijd van 17 seconden lijkt mij niet te kloppen... die auto weegt net 720 kilo.... met een 670cc turbo blokje moet dat echt veel sneller gaan.
Zelfs als de 8 seconden kloppen, dan nog is een Golf GTI veel sneller naar de 100, laat staan de 120. Niet zo gek, want weegt ruwweg het dubbele, maar heeft ruim drie keer zoveel vermogen.quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:48 schreef Faxie het volgende:
Acceleration 0-62 mph: 8.0 seconds
Maximum output: 64 PS/63.1 bhp @ 6500 rpm
Maximum torque: 8.7 kgm/62.9 lb ft @ 4000 rpm
bron:
http://www.suzuki-collect(...)5841388e6e/index.htm
Autozam is eigenlijk Mazda, maar dit model is gemaakt door Suzuki.
Nee, als het goed is zijn het de prestaties die je in optimale omstandigheden kan halen. Nou wil dat bij een Jap doorgaans erg lastig zijn (die houden ervan om de prestaties op te kloppen...), maar in beginsel zou je de prestaties moeten kunnen halen.quote:Op zaterdag 18 september 2010 09:45 schreef Rick_dB het volgende:
zowiezo, afgaan van nummertjes en cijfertjes die nooit 100% kloppen. Het zijn richtlijnen..
Niet dat ik de "waar" nog kan plaatsen in deze zin (immers, het is altijd op zeeniveau...), maar bij welk toerental je 450pk hebt is helemaal niet van belang. 450pk = 450pk en ik verwacht dat iedere producent in staat is om een bak te bouwen die bij de motor past.quote:Je kan wel zeggen dat je bijv 450 pk heb, maar bij hoeveel toeren, en waar?
En als twee auto's gelijkwaardig zijn aan elkaar kan het zo maar betekenen dat auto A de ene keer wint en auto B de andere keer. Als een van de twee auto's merkelijk sneller is, dan verdampt iedere voorsprong na enkele meters in het resterende deel van de run.quote:En de 0 - 100 tijd zul je nooit altijd hetzelfde krijgen, de ene keer koppel en schakel je juist, de andere keer wat minder, dan ben je sneller en dan minder.
De bron is overigens wel lachwekkend. Bloedjeserieus deze auto vergelijken met een icoon uit de autohistorie, de originele Mercedes SL...quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:48 schreef Faxie het volgende:
bron:
http://www.suzuki-collect(...)5841388e6e/index.htm
01. inderdaad, en hoevaak komen die optimale omstandigheden voor?quote:Op zaterdag 18 september 2010 11:44 schreef DS4 het volgende:
[01]
Nee, als het goed is zijn het de prestaties die je in optimale omstandigheden kan halen. Nou wil dat bij een Jap doorgaans erg lastig zijn (die houden ervan om de prestaties op te kloppen...), maar in beginsel zou je de prestaties moeten kunnen halen.
[02]
Niet dat ik de "waar" nog kan plaatsen in deze zin (immers, het is altijd op zeeniveau...), maar bij welk toerental je 450pk hebt is helemaal niet van belang. 450pk = 450pk en ik verwacht dat iedere producent in staat is om een bak te bouwen die bij de motor past.
[03]
En als twee auto's gelijkwaardig zijn aan elkaar kan het zo maar betekenen dat auto A de ene keer wint en auto B de andere keer. Als een van de twee auto's merkelijk sneller is, dan verdampt iedere voorsprong na enkele meters in het resterende deel van de run.
Hoe meer vermogen, hoe meer tractie een rol speelt. Bij dit soort vermogens zit je op droog eigenlijk altijd goed. En dan nog: beiden hebben last van dezelfde omstandigheden.quote:Op zaterdag 18 september 2010 13:17 schreef Rick_dB het volgende:
01. inderdaad, en hoevaak komen die optimale omstandigheden voor?
Dat scheelt in de tractie en nogmaals: bij deze vermogens scheelt dat nauwelijks. Heb er overigens gewoon iets over gezegd...quote:02. waar als in pk op de achterwielen, voorwielen, enz enz daar zit namelijk ook nog verschil in
Bij dit soort auto's van 0-120 km/u... echt, dan kun je een behoorlijke fout goed maken met een Golf GTI. En dan nog: als ik morgen roep dat ik met een Prius een GT-R er uit kan rijden ga ik ook niet de volgende dag zeggen: ik bedoelde als de bestuurder van de GT-R de motor af liet slaan (overigens, bij de GT-R is dat best knap, maar dat terzijde).quote:03. als A verkeerd koppelt dan zou B dus voor moeten lopen voor even, en andersom. zelfs als a+b dezelfde bestuurder zou hebben zou hij de 1e keer 0-100 in 4 kunnen doen, 2e run 0-100 in 4,5 > 4,2 > 4,8 enz enz.
Nou... ik wel dus. Maar een sprintje in rechte lijn is wel iets heel anders dan rijden op de Ring.quote:maw als jij net een Nissan GTR heb gekocht en kan patsen met de nurburgringtijden wilt niet zeggen dat jij die tijd ook kan en zal neerzetten hoe aantoonbaar de cijfertjes wel niet zijn.
Iedereen die enigszins kan rijden kan met de auto's waar het hier om gaat op misschien 2 tienden na het maximale eruit halen. Zo simpel is het nl. met weinig vermogen. En al rijdt iemand met 2 dagen zijn rijbewijs in de Golf GTI tegen Schumacher in die Suzuzda... dan wint die gozert met net zijn rijbewijs makkelijk. Zo enorm groot is het verschil.quote:again, cijfers zijn cijfers, uitgebracht om een indicatie te geven. je kan een auto met 150 pk of een auto met 400 pk hebben, iedereen rijd anders, en dus niet iedereen zal dezelfde 0-100 tijd krijgen zoals in het boekje staat.
UItgaande van exact dezelfde bak heb je gelijk. Maar een bak wordt nu eenmaal afgestemd op de motor.quote:het is wel van belang bij hoeveel rpm het aantal pk loskomt, want je bouwt het op met rotaties. niets voor niets staat er vermogen xpk @ xxxx rpm / koppel xnm @ xxxx rpm.
met sommige punten ben ik het niet geheel met je oneens, maar kom op, je bent geen meester van de ring, dus het lijkt me sterk dat jij net zo'n snelle tijd zou behalen als nissan dat heeft gedaan die dag. dan zou zelfs mn oma die tijd nog kunnen neerzetten. zoals die man/vrouw die dag reed doen weinig hem/haar na, omdat het momentopnames zijn. misschien zetten ze een nog snellere tijd neer als ze het weer proberen maar zo kun je door blijven gaan tot je niet meer vooruit komt.quote:Op zaterdag 18 september 2010 14:37 schreef DS4 het volgende:
Nou... ik wel dus. Maar een sprintje in rechte lijn is wel iets heel anders dan rijden op de Ring.
Misschien vanwege de deuren?quote:Op zaterdag 18 september 2010 11:47 schreef DS4 het volgende:
[..]
De bron is overigens wel lachwekkend. Bloedjeserieus deze auto vergelijken met een icoon uit de autohistorie, de originele Mercedes SL...
Nou, die tijd van Nissan haal je inderdaad niet, omdat dat geen standaard GT-R was. Die 7:26 is, kortom, een leugen.quote:Op zaterdag 18 september 2010 15:23 schreef Rick_dB het volgende:
met sommige punten ben ik het niet geheel met je oneens, maar kom op, je bent geen meester van de ring, dus het lijkt me sterk dat jij net zo'n snelle tijd zou behalen als nissan dat heeft gedaan die dag. dan zou zelfs mn oma die tijd nog kunnen neerzetten. zoals die man/vrouw die dag reed doen weinig hem/haar na, omdat het momentopnames zijn.
Ze kunnen inderdaad vast de auto nog meer vermogen meegeven.quote:misschien zetten ze een nog snellere tijd neer als ze het weer proberen
Bij deze.quote:ik wacht je tegenreactie af
Dat zal best... maar toch... Het is lachwekkend.quote:
Ja, hoor. Een Toyota nog wel. De 2000GT. Die vind ik mooi.quote:Of heb je heeeel misschien nog een bijdrage voor hier? Doe eens goed je best, er moet toch wel een Jap naar jouw smaak zijn.
ah, zoals porsche ook beweerdequote:Op zaterdag 18 september 2010 19:04 schreef DS4 het volgende:
[..]
Nou, die tijd van Nissan haal je inderdaad niet, omdat dat geen standaard GT-R was. Die 7:26 is, kortom, een leugen.
SportAuto: 7:38 voor het bekende niet volledige rondje (scheelt 8 seconden), dus 7:46. 20 seconden verschil omdat er een mislukte F1 coureur achter het stuur zat? Lamenielache.quote:
In Japan staat er een 2000GT te koop. Er staat alleen geen prijs bijquote:Op zaterdag 18 september 2010 19:05 schreef DS4 het volgende:
[..]
Dat zal best... maar toch... Het is lachwekkend.
[..]
Ja, hoor. Een Toyota nog wel. De 2000GT. Die vind ik mooi.
Voor een linksgestuurde (en ik zou altijd een linksgestuurde willen hebben zo lang ik in NL woon of ieder land waar men aan de goede kant rijdt) betaal je al snel 3 ton in goede staat...quote:Op zaterdag 18 september 2010 20:33 schreef Meike26 het volgende:
In Japan staat er een 2000GT te koop. Er staat alleen geen prijs bij
Goed idee. Geldt ook voor het andere topic, DS4.quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:20 schreef Koepert het volgende:
JOngens, ga elkaar PM-en ofzo met dat geneuzel... Of maak n eigen topic ofzo... K raak er n beetje vermoeid van..
RHD is ook veel fijner op snelwegen, niet telkens het licht direct in je knat van de zijspiegel, als je vaak rechts rijd niet dat moeilijke over de schouder gedoe. blij dat na de micra een r34 of een s15 komt ^_^quote:Op zaterdag 18 september 2010 22:11 schreef Meike26 het volgende:
@DS4,
Dus alleen maar omdat hij rechtsgestuurd is, zal je hem hoe dan ook laten staan ? Wat dom !!
In een rechtsgestuurde auto in Nederland is helemaal zo erg niet. Het went binnen een dag en je hebt direct het gevoel dat je iets bijzonders rijd! Bovendien zorgt het wel eens voor leuke situaties![]()
De Figaro is dus ook rechts-gestuurd en daarbij ook richting-aanwijzerhendel zit rechts ipv links. Maar waar je zou verwachten, dat je daar aan moet wennen.. moet ik er juist vaak aan wennen dat ik weer in een linksgestuurde auto rijd, met stuiterende ruitenwissers tot gevolg
KLZE motor dusquote:Op zaterdag 18 september 2010 23:13 schreef Etimm het volgende:
dees vink nou echt heul mooiMazda MX-6 2.5V6 ('91-'97)
Voorkant is vet, achterkant imo spuug- en spuuglelijk..quote:Op zondag 19 september 2010 01:20 schreef Rick_dB het volgende:
neem dan aub het fortune model:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en optische tuning bestaat niet, dat heet styling
Fantastisch ding inderdaad! Zij die hier überhaupt op de markt geweest?quote:Op zondag 19 september 2010 04:16 schreef Faxie het volgende:
Ow en deze niet vergeten trouwens, de allereerste Mazda rotatiemotor auto uit 67, de Cosmo Sport
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 19 september 2010 04:16 schreef Faxie het volgende:
Ow en deze niet vergeten trouwens, de allereerste Mazda rotatiemotor auto uit 67, de Cosmo Sport
[ afbeelding ]
Die RX7 uitvoering van de onderste die jij hebt is volgens mij hetzelfde als deze:quote:Op zondag 19 september 2010 01:20 schreef Rick_dB het volgende:
neem dan aub het fortune model:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en optische tuning bestaat niet, dat heet styling
De japanse MX-6 had standaard de KLZE erin liggen. (200pk) Bij mij ligt de KLDE (170pk) erin vanuit de fabriek. KLZE is natuurlijk wel een leuke upgradequote:Op zondag 19 september 2010 00:30 schreef Rick_dB het volgende:
[..]
KLZE motor dusvind het leuke autos ja mar de achterkant vind ik niet echt kloppen, te lang, vooral zonder spoiler. over klze gesproken:
[ afbeelding ]
Weet ik niet zeker eigenlijk. Ik denk het niet, maar wellicht dat er wel 1 of 2 in NL zijn nu.quote:Op zondag 19 september 2010 10:15 schreef MrSoreto het volgende:
[..]
Fantastisch ding inderdaad! Zij die hier überhaupt op de markt geweest?
ik dacht dat klze 250pk wasquote:Op zondag 19 september 2010 11:27 schreef Etimm het volgende:
[..]
De japanse MX-6 had standaard de KLZE erin liggen. (200pk) Bij mij ligt de KLDE (170pk) erin vanuit de fabriek. KLZE is natuurlijk wel een leuke upgrade
Het klinkt wel vet, maar van buiten is het helaas nogsteeds een Micraquote:Op zondag 19 september 2010 20:21 schreef Rick_dB het volgende:
oh zwabber, sr20det k11 ook niet goed?
Inderdaad over gehoord, en dit is een vrij extreem geval op zichquote:Op zondag 19 september 2010 22:23 schreef Rick_dB het volgende:
daarom juist, ever heard of "sleeper"? "wolf in sheeps clothes?"
Hoeveel geld ben je verder voordat je zoiets voor elkaar hebt dan?quote:Op zondag 19 september 2010 22:26 schreef Rick_dB het volgende:
haha no shit, 175 pk op 700 kilo![]()
K10 vind i kook wel grappig maar vind het jammer dat de bumpers zo hoog zitten..zaten ze gelijk met de zijschorten had ik zo de k10 willen nemen
zal behoorlijk wat zijn, een sr20det blok alleen kost al zo'n 2k, dan moet je je motorruim nog aanpassen, inlaat, uitlaat, ophanging.. zover wil ik niet gaan met een eerste bak, meer kleine dingen (verlagen, inlaat, uitlaat, strippen van binnen behalve 1 sportstoel,stuur en 1 oem stoel voor passagier) en wie weet met de tijd zien wat er is. de k10 vind ik zelf bruter dan de k11 maar de bumpersquote:Op zondag 19 september 2010 22:32 schreef Zwappel het volgende:
[..]
Hoeveel geld ben je verder voordat je zoiets voor elkaar hebt dan?
Ziet er inderdaad aardig uit.quote:Op maandag 20 september 2010 07:54 schreef DrDarwin het volgende:
[ afbeelding ]
Een mooie Mitsubishi Galant Sigma..oftewel GTO..uit 1972
Wow!quote:Op zondag 19 september 2010 00:30 schreef Rick_dB het volgende:
[..]
KLZE motor dusvind het leuke autos ja mar de achterkant vind ik niet echt kloppen, te lang, vooral zonder spoiler. over klze gesproken:
[ afbeelding ]
bij jeroentje kun je een klze swap uit laten voeren, kost zo'n 2200 dacht ik incl blok. ik wou eerst ook een 1.8 v6 > 2.5 v6 maar de kosten zijn best wat, dat gewicht + v6quote:Op maandag 20 september 2010 09:15 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Wow!![]()
Zó hoort een MX3 uit te zien.
Ik ben nog altijd méér dan tevreden met mijn 98'er MX3, ondanks dat het model inmiddels bijna 20 jaar oud is ziet 'ie er nog altijd niet verouderd of oubollig uit. Bovendien rijdt het echt heerlijk, ik stap nog altijd iedere keer ontzettend tevreden uit. Jammer genoeg heeft de mijne geen KLZE, maar de standaard 1.8 V6 aan boord. Hopelijk brengt Mazda ooit nog eens een opvolger uit, met de Kabura hebben ze iig wel al een voorzet gegeven op hoe zo'n opvolger uit zou kunnen zien:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |