abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86351998
quote:
Op zondag 12 september 2010 15:32 schreef Rick_dB het volgende:

[..]

ah, dat moet mn eerste gaan worden :D ben alleen benieuwd wat het me ongeveer gaat kosten.. heb alleen kosten staan van de mods en de vaste lasten
Ik heb er 1, idealiter is het een auto voor erbij(tenzij in goede technische staat)maar prima als dagelijks vervoer te gebruiken als je niet zo'n zware rechtervoet hebt. Reken op zo'n 3k aanschaf.. :)

[ Bericht 0% gewijzigd door PallominnoX op 12-09-2010 20:34:15 (hele pijnlijke spelfout) ]
  zondag 12 september 2010 @ 19:06:41 #102
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_86352159
quote:
Op zondag 12 september 2010 15:32 schreef Rick_dB het volgende:

[..]

ah, dat moet mn eerste gaan worden :D ben alleen benieuwd wat het me ongeveer gaat kosten.. heb alleen kosten staan van de mods en de vaste lasten
Je hoeft ons niet te betalen hoor; wij krijgen een riante vergoeding van FOK! ^O^

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_86356039
Deze spoiler (met daarvoor als je goed kijk een Suzuki Escudo) is trouwens ook hard:


_O_
pi_86356089
quote:
Op zondag 12 september 2010 19:02 schreef PallominnoX het volgende:

[..]

Ik heb er 1, idealiter is het een auto voor erbij(tenzei in goede technische staat)maar prima als dagelijks vervoer te gebruiken als je niet zo'n zware rechtervoet hebt. Reken op zo'n 3k aanschaf.. :)
idd als auto erbij, ik als student met 2 baantjes zou het redelijk kunnen halen, maar gezien ik dan al snel de driftvirus binnen zal krijgen weet ik gewoon al dat het vrij duur wordt voor nu. daarom begin ik maar met een leuke k11 om die beetje nismo te maken :) of beetje zelf met poly gaan werken om het een beetje skyline look te maken :9 (geen grote lamp conversies, maar egwoon bumpers aanpassen) kan ik later altijd nog doorsparen voor een r34 of een s15

de k11 nismo:



maar dan in Millennium Jade kleur, of dezelfde kleur als mn broer zn r33.. heowel ik millennium jade toch wel goed vind passen bij de k11:

Anytime you have a dream and you think you're great at something, go do it and find out if you suck.
pi_86370535


De mitsuoka orochi :) 8-)
Life is hard as it is, and still there are people that can make it even tougher. (The government)
  maandag 13 september 2010 @ 07:26:09 #106
163194 DrDarwin
Novio-magenta
pi_86371687
quote:
Op zondag 12 september 2010 20:38 schreef Rick_dB het volgende:

[..]

idd als auto erbij, ik als student met 2 baantjes zou het redelijk kunnen halen, maar gezien ik dan al snel de driftvirus binnen zal krijgen weet ik gewoon al dat het vrij duur wordt voor nu. daarom begin ik maar met een leuke k11 om die beetje nismo te maken :) of beetje zelf met poly gaan werken om het een beetje skyline look te maken :9 (geen grote lamp conversies, maar egwoon bumpers aanpassen) kan ik later altijd nog doorsparen voor een r34 of een s15

de k11 nismo:

[ afbeelding ]

maar dan in Millennium Jade kleur, of dezelfde kleur als mn broer zn r33.. heowel ik millennium jade toch wel goed vind passen bij de k11:

[ afbeelding ]
Je hebt hopelijk wel gezien dat de auto op het plaatje een speelgoed autootje is hé?
pi_86398634
pi_86411379
quote:
Op maandag 13 september 2010 07:26 schreef DrDarwin het volgende:

[..]

Je hebt hopelijk wel gezien dat de auto op het plaatje een speelgoed autootje is hé?
de k11 of de r34gtr? want de r34gtr ging het gewoon om de kleur, en ja die is echt ;)

Anytime you have a dream and you think you're great at something, go do it and find out if you suck.
pi_86452711

Subaru impreza WRX
Jammer dat de nieuwe versie afzichtelijk is :r

En die luchthapper is volgens mij standaard >:)

[ Bericht 21% gewijzigd door fonsoy op 15-09-2010 10:34:39 ]
  woensdag 15 september 2010 @ 10:37:52 #110
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_86453028
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 08:34 schreef Rick_dB het volgende:

[..]

de k11 of de r34gtr? want de r34gtr ging het gewoon om de kleur, en ja die is echt ;)

[ afbeelding ]
Die r34gtr dus want dat (vorige) plaatje is van een speelgoedautootje..
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
pi_86457275
quote:
Op woensdag 15 september 2010 10:25 schreef fonsoy het volgende:
[ afbeelding ]
Subaru impreza WRX
Jammer dat de nieuwe versie afzichtelijk is :r

En die luchthapper is volgens mij standaard >:)
Luchthapper is standaard voor de Intercooler ;) :)
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
  woensdag 15 september 2010 @ 20:23:20 #112
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_86473377




Een buitenbeentje tussen al het PK geweld in dit topic: De burgerlijke Mitsubishi Galant.
Waarom? Omdat het een tijdloos ontwerp is die anno 2010 nog best te pruimen is. Zeker wanneer je het design vergelijkt met enkele Europese en Japanse generatiegenoten zoals de Ford Mondeo en Opel Vectra en Toyota Avensis.
Die laatsten hebben de tand des tijds minder goed doorstaan. :)
pi_86474719
Idd een erg mooie auto :Y Het ligt vooral aan de kleur, maar in lichte kleuren vind ik de sedan mooier, in donkere kleuren juist de wagon...precies zoals je voorbeeld dus :D
pi_86481441
quote:
Op woensdag 15 september 2010 10:37 schreef Koepert het volgende:

[..]

Die r34gtr dus want dat (vorige) plaatje is van een speelgoedautootje..
/care

de r34 gtr is hoe dan ook ee nspeelgoed auto. mensen die een gtr kopen om op een beurs stil te staan verdienen ze niet. zulke autos moet je op het circuit los laten, niet in eenh al stil laten staan.
Anytime you have a dream and you think you're great at something, go do it and find out if you suck.
  donderdag 16 september 2010 @ 00:14:50 #115
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_86483850
quote:
Op woensdag 15 september 2010 23:07 schreef Rick_dB het volgende:

[..]

/care

de r34 gtr is hoe dan ook ee nspeelgoed auto. mensen die een gtr kopen om op een beurs stil te staan verdienen ze niet. zulke autos moet je op het circuit los laten, niet in eenh al stil laten staan.
sowieso n auto kopen en die stil laten staan..
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
pi_86486997
quote:
Op zondag 12 september 2010 20:38 schreef Rick_dB het volgende:

[..]

idd als auto erbij, ik als student met 2 baantjes zou het redelijk kunnen halen, maar gezien ik dan al snel de driftvirus binnen zal krijgen weet ik gewoon al dat het vrij duur wordt voor nu. daarom begin ik maar met een leuke k11 om die beetje nismo te maken :) of beetje zelf met poly gaan werken om het een beetje skyline look te maken :9 (geen grote lamp conversies, maar egwoon bumpers aanpassen) kan ik later altijd nog doorsparen voor een r34 of een s15

de k11 nismo:

[ afbeelding ]

maar dan in Millennium Jade kleur, of dezelfde kleur als mn broer zn r33.. heowel ik millennium jade toch wel goed vind passen bij de k11:

[ afbeelding ]
k11 nismo :')
Sorry hoor, maar die ziet er toch afschuwelijk uit?
Dan kan je je nog beter inhouden om toch een driftbak te halen, dat ziet er nog fatsoenlijk uit..
404 - Not Found
pi_86492516
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 01:39 schreef Meike26 het volgende:

Mijn favoriete japanner momenteel is toch wel de Suzuki Cappuccino

[ afbeelding ]

Alleen balen dat de Cappuccino 2 er nooit is gekomen, een concept die ze eind 90'er jaren gemaakt hebben op het chasis van z'n voorganger. De C2 :

[ afbeelding ]


Ben ik het helemaal mee eens. Suzuki ging echt tot het randje om de Capo zowel binnen de regels voor kei-cars te laten vallen als er een sportief karretje van te maken. Op bochtige wegen kon je iedereen helemaal zoekrijden met deze mini-MX5. De Capo is nog steeds erg populair bij drifters.

"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_86499395
Mooi van (lompe) lelijkheid; de Mitsubishi Starion. Het is dat iemand bij ons in het dorp er in de jaren '80 eentje had, anders had ik de Starion totaal niet gekend. Volgens mij zijn er in totaal wel 3 verkocht in Nederland! :+

“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_86500720
quote:
Op donderdag 16 september 2010 08:17 schreef Zwappel het volgende:

[..]

k11 nismo :')
Sorry hoor, maar die ziet er toch afschuwelijk uit?
Dan kan je je nog beter inhouden om toch een driftbak te halen, dat ziet er nog fatsoenlijk uit..
oh ja, en maandelijks schulden staan omdat ze in fast en furious na een flinke klap meteen een nieuwe auto hebben :')

als i khet makkelijk kon betalen had ik ook wel een s13 gehaald, maar aangezien ik nog geen vaste baan heb is het risico voor mij gewoon te groot
Anytime you have a dream and you think you're great at something, go do it and find out if you suck.
pi_86500960
quote:
Op donderdag 16 september 2010 15:42 schreef Rick_dB het volgende:

[..]

oh ja, en maandelijks schulden staan omdat ze in fast en furious na een flinke klap meteen een nieuwe auto hebben :')

als i khet makkelijk kon betalen had ik ook wel een s13 gehaald, maar aangezien ik nog geen vaste baan heb is het risico voor mij gewoon te groot
Ja maar die k11 is gewoon te lelijk :'(
Ik heb ook geen geld voor een Supra, ik ga denk ik een civic EK halen.
Maar een k11... :{
404 - Not Found
pi_86501170
quote:
Op donderdag 16 september 2010 15:48 schreef Zwappel het volgende:

[..]

Ja maar die k11 is gewoon te lelijk :'(
Ik heb ook geen geld voor een Supra, ik ga denk ik een civic EK halen.
Maar een k11... :{
succes met je ek dan, hou je er ff rekening mee dat ze meer uitgewoond zijn dan een budgethoertje? :) daarom zocht ik niet op civics maar op een simpele k11, goedkoop met alles en tot zover nog geen sjonnie of negert in gezien :D

overigens, supras en skylines r33 vallen tegenwoordig best mee met aanschaf, maar dan ben je er nog lang niet
Anytime you have a dream and you think you're great at something, go do it and find out if you suck.
pi_86501366
quote:
Op donderdag 16 september 2010 15:55 schreef Rick_dB het volgende:

[..]

succes met je ek dan, hou je er ff rekening mee dat ze meer uitgewoond zijn dan een budgethoertje? :) daarom zocht ik niet op civics maar op een simpele k11, goedkoop met alles en tot zover nog geen sjonnie of negert in gezien :D

overigens, supras en skylines r33 vallen tegenwoordig best mee met aanschaf, maar dan ben je er nog lang niet
Daarom, ik heb al gekeken..
4-6k voor een Supra, maar dat zal wel een reden hebben.
En ze slurpen als gekken, dat zal ik het eerste jaar nog wel kunnen betalen maar daar zal ik na een tijdje wel goed gek van worden waarschijnlijk. En als je een beetje gas geeft ben je zo door de tank heen..

Civics hoeven niet perse uitgewoont te zijn lijkt me, als ik er eentje koop die er nog burgerlijk uit ziet. (Met standaardvelgen etc alles d'r op.)

Maar ik weet niet, ik heb de k11 altijd al verschrikkelijk gevonden :'(
Net zoals die sjonnys tegenwoordig in Astra's en Corsa's rijden, snap ik ook niet.
Waarom dan niet een Colt ofzo, die zijn ook wel lachen op zich :D
404 - Not Found
pi_86502993
quote:
Op donderdag 16 september 2010 16:00 schreef Zwappel het volgende:

[..]

Daarom, ik heb al gekeken..
4-6k voor een Supra, maar dat zal wel een reden hebben.
En ze slurpen als gekken, dat zal ik het eerste jaar nog wel kunnen betalen maar daar zal ik na een tijdje wel goed gek van worden waarschijnlijk. En als je een beetje gas geeft ben je zo door de tank heen..

Civics hoeven niet perse uitgewoont te zijn lijkt me, als ik er eentje koop die er nog burgerlijk uit ziet. (Met standaardvelgen etc alles d'r op.)

Maar ik weet niet, ik heb de k11 altijd al verschrikkelijk gevonden :'(
Net zoals die sjonnys tegenwoordig in Astra's en Corsa's rijden, snap ik ook niet.
Waarom dan niet een Colt ofzo, die zijn ook wel lachen op zich :D
met uitgewoond bedoel ik dat civics al wel een naam hebben dat ze vooral worden afgeragt net als bij golfjes.
de k11 is ook geen droomauto van me, maar het is altijd beter dan een corsa. en waarom geen micra, sja, nissan fan he ;)
Anytime you have a dream and you think you're great at something, go do it and find out if you suck.
pi_86503173
quote:
Op donderdag 16 september 2010 15:05 schreef DDDDDaaf het volgende:
Mooi van (lompe) lelijkheid; de Mitsubishi Starion. Het is dat iemand bij ons in het dorp er in de jaren '80 eentje had, anders had ik de Starion totaal niet gekend. Volgens mij zijn er in totaal wel 3 verkocht in Nederland! :+

[ afbeelding ]
Daar was ik laatst naar op zoek, hier staat de Starion niet tussen namelijk:

http://www.autoweek.nl/verkoopcijfers.php?merk=Mitsubishi

Ik weet eigenlijk niet meer waarom ik er nou naar zocht...
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
pi_86510888
Het viel me laatst op dat de Mitsubishi FTO zo goedkoop was. Voor ca 5.000 Euro heb je er al één, met een goeie kilometerstand:

Mitsubishi FTO - 170pk

Dit is nog een redelijk tamme versie, wel 170pk. Maar het model zelf spreekt me gewoon erg aan. Niet eens zo veel aan de voorkant, maar de achterzijde is erg herkenbaar als FTO :)
pi_86519522
quote:
Op donderdag 16 september 2010 20:23 schreef Meike26 het volgende:
Het viel me laatst op dat de Mitsubishi FTO zo goedkoop was. Voor ca 5.000 Euro heb je er al één, met een goeie kilometerstand:

Mitsubishi FTO - 170pk

Dit is nog een redelijk tamme versie, wel 170pk. Maar het model zelf spreekt me gewoon erg aan. Niet eens zo veel aan de voorkant, maar de achterzijde is erg herkenbaar als FTO :)
FTO is inderdaad leuk ja, maar ik vind de achterkant van de Supra toch een stuk mooier.
FTO heeft dan weer meer weg van een porsche, die achterkant.

Maar FTO is weer veel exclusiever, echt nog nooit een zien rijden.

Enne Rick, zelfs een 100NX is mooier dan een micra, en die kost ook geen ruk :D
Of de almera?
404 - Not Found
  donderdag 16 september 2010 @ 23:18:23 #127
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_86519563
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_86519609
quote:
Op donderdag 16 september 2010 23:18 schreef Catch22- het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie CRX, zeker wel stylo zo.
404 - Not Found
  donderdag 16 september 2010 @ 23:53:59 #129
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_86521144
omdat ik de galant niet kon betalen:



Mooi bakkie, de Carisma, totaal charisma-loos! :D
Thinking about thinking of you.
pi_86526884
quote:
Op donderdag 16 september 2010 23:17 schreef Zwappel het volgende:

[..]

Enne Rick, zelfs een 100NX is mooier dan een micra, en die kost ook geen ruk :D
Of de almera?
laten we het erop houden dat ik de micra niet voor de mooi koop. als ik een mooie jap wil wacht i kwel 40k verder voor een mooie gtr34 :) of 12k voor een mooie s15 :) en ach, de micra is wel mooi te maken, simpel verlaging, mooie donkerbronzen velgen met blauwe rand achter de multispaak en baysideblue lakje en het ziet er al wat leuker uit.
Anytime you have a dream and you think you're great at something, go do it and find out if you suck.
pi_86526969
lolwut

Anytime you have a dream and you think you're great at something, go do it and find out if you suck.
  vrijdag 17 september 2010 @ 10:12:05 #132
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_86527826
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 09:32 schreef Rick_dB het volgende:

[..]

laten we het erop houden dat ik de micra niet voor de mooi koop. als ik een mooie jap wil wacht i kwel 40k verder voor een mooie gtr34 :) of 12k voor een mooie s15 :) en ach, de micra is wel mooi te maken, simpel verlaging, mooie donkerbronzen velgen met blauwe rand achter de multispaak en baysideblue lakje en het ziet er al wat leuker uit.
Voor rond de 26k pond heb je al een GT-R R-34 En voor veel minder al een R43-GTT. Alleen zijn die om de een of andere reden vaak automaat.
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_86535189
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 09:37 schreef Rick_dB het volgende:
lolwut

[ afbeelding ]
Die hebben ze bij de Mazda dealer in Rilland staan. Leuk bakkie hoor, en best vlot voor z'n formaat.
pi_86535276
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 13:48 schreef Faxie het volgende:

[..]

Die hebben ze bij de Mazda dealer in Rilland staan. Leuk bakkie hoor, en best vlot voor z'n formaat.
Wats best vlot?
404 - Not Found
pi_86549116
VW Golf 6 GTI jaloersmakend vlot :) Tenminste, bij de acceleratie, maar tot ca 120km/u schat ik dat de Mazda de Golf voor kan blijven ! En daar word je echt niet vrolijk van als je in de Golf rijd...In de AZ-1 "Autozam" daarintegen, kan je je lol niet op :P

En daarbuiten, als je in zo'n klein vlot gebakje rijd... krijg je eeeerg veel aandacht en alleen maar positieve reacties :D
pi_86550568
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 20:18 schreef Meike26 het volgende:
VW Golf 6 GTI jaloersmakend vlot :) Tenminste, bij de acceleratie, maar tot ca 120km/u schat ik dat de Mazda de Golf voor kan blijven ! En daar word je echt niet vrolijk van als je in de Golf rijd...In de AZ-1 "Autozam" daarintegen, kan je je lol niet op :P

En daarbuiten, als je in zo'n klein vlot gebakje rijd... krijg je eeeerg veel aandacht en alleen maar positieve reacties :D
Als er maar geen vlotte pittige kapsels in zitten :')
404 - Not Found
  vrijdag 17 september 2010 @ 20:53:41 #137
163194 DrDarwin
Novio-magenta
pi_86550674
quote:
Op donderdag 16 september 2010 16:00 schreef Zwappel het volgende:

[..]

Net zoals die sjonnys tegenwoordig in Astra's en Corsa's rijden, snap ik ook niet.
Waarom dan niet een Colt ofzo, die zijn ook wel lachen op zich :D


Maar ja, da's geen echte Japanner.
pi_86550961
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 20:51 schreef Zwappel het volgende:

[..]

Als er maar geen vlotte pittige kapsels in zitten :')
Maak je geen illusies... ik mag dan wel een kort geknipt kapsel hebben...maar pittig ? :N
pi_86551870
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 20:51 schreef Zwappel het volgende:

[..]

Als er maar geen vlotte pittige kapsels in zitten :')
:') +1
Anytime you have a dream and you think you're great at something, go do it and find out if you suck.
pi_86556708
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 20:18 schreef Meike26 het volgende:
VW Golf 6 GTI jaloersmakend vlot :) Tenminste, bij de acceleratie, maar tot ca 120km/u schat ik dat de Mazda de Golf voor kan blijven !
Ik vraag me af hoe, want ik lees een 0-100 tijd van 17 seconden en dan red je het met een doorgewone Golf 1.4 nog wel. Makkelijk zelfs.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_86559839
Die tijd van 17 seconden lijkt mij niet te kloppen... die auto weegt net 720 kilo.... met een 670cc turbo blokje moet dat echt veel sneller gaan.
pi_86561721
Acceleration 0-62 mph: 8.0 seconds
Maximum output: 64 PS/63.1 bhp @ 6500 rpm
Maximum torque: 8.7 kgm/62.9 lb ft @ 4000 rpm

bron:

http://www.suzuki-collect(...)5841388e6e/index.htm

Autozam is eigenlijk Mazda, maar dit model is gemaakt door Suzuki.
pi_86563907
zowiezo, afgaan van nummertjes en cijfertjes die nooit 100% kloppen :') . Het zijn richtlijnen.. Je kan wel zeggen dat je bijv 450 pk heb, maar bij hoeveel toeren, en waar? En de 0 - 100 tijd zul je nooit altijd hetzelfde krijgen, de ene keer koppel en schakel je juist, de andere keer wat minder, dan ben je sneller en dan minder. Of iets sneller is dan een ander leer je wel op een normaal circuit, want begin aub niet over dragracen. Dat is door luie amerikanen verzonnen die pk geil zijn.
Anytime you have a dream and you think you're great at something, go do it and find out if you suck.
pi_86564301
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 20:53 schreef DrDarwin het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Maar ja, da's geen echte Japanner.
Die nieuwe gens zien er meestal niet uit.
Deze Colts doelde ik meer op:



404 - Not Found
  zaterdag 18 september 2010 @ 10:45:55 #145
163194 DrDarwin
Novio-magenta
pi_86564979
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 10:11 schreef Zwappel het volgende:

[..]

Die nieuwe gens zien er meestal niet uit.
Deze Colts doelde ik meer op:

[ afbeelding ]

[ http://designercars.be/biler/Mitsubishi-Colt-24850.jpg&t=1]afbeelding ]
De CA en CJ series.
Beide was ik niet zo kapot van, de C5 serie daarvoor en dan de 1.8 GTI versie vond ik leuker.



Jammer dat die auto's altijd naar de galemiezen geholpen worden door 'doe het zelf' tuners.
pi_86565255
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 10:45 schreef DrDarwin het volgende:

[..]

De CA en CJ series.
Beide was ik niet zo kapot van, de C5 serie daarvoor en dan de 1.8 GTI versie vond ik leuker.

[ afbeelding ]

Jammer dat die auto's altijd naar de galemiezen geholpen worden door 'doe het zelf' tuners.
Die vind ik dan weer spuuglelijk :{
404 - Not Found
pi_86565918
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 00:27 schreef Meike26 het volgende:
Die tijd van 17 seconden lijkt mij niet te kloppen... die auto weegt net 720 kilo.... met een 670cc turbo blokje moet dat echt veel sneller gaan.
en

quote:
Op zaterdag 18 september 2010 01:48 schreef Faxie het volgende:
Acceleration 0-62 mph: 8.0 seconds
Maximum output: 64 PS/63.1 bhp @ 6500 rpm
Maximum torque: 8.7 kgm/62.9 lb ft @ 4000 rpm

bron:

http://www.suzuki-collect(...)5841388e6e/index.htm

Autozam is eigenlijk Mazda, maar dit model is gemaakt door Suzuki.
Zelfs als de 8 seconden kloppen, dan nog is een Golf GTI veel sneller naar de 100, laat staan de 120. Niet zo gek, want weegt ruwweg het dubbele, maar heeft ruim drie keer zoveel vermogen.

Ik vind de 8 seconden ook optimistisch overigens (waar de 17 seconden inderdaad wat traag aan doet, maar dat was wat ik vond op het magische interweb). Dat is ruwweg de tijd die een 205 1.9 GTI er over doet die ruim 2 keer zoveel vermogen heeft en slechts 20% meer weegt.

Als je een vergelijkbare auto pakt (b.v. Renault 5 GTS uit 1987, die meer weegt en meer vermogen heeft... resp. 7% en 6%), dan kom je op een tijd van ruim 12 seconden (12,2 om precies te zijn). Nou heeft de 5 GTS ook nog een gearing die een veel lagere topsnelheid toe laat, waardoor de 5 GTS zelfs sneller zou moeten zijn. De Suzuzda zou dus in meest gunstige geval, uitgaande van meer tractie op 11 seconden uit kunnen komen, maar minstens zo realistisch is 13-14 seconden. Kortom: ergens in het midden tussen die 8 en 17 seconden in. Waarbij ik die 17 seconden nog niet uit wens te sluiten, die 8 seconden gaat never nooit niet lukken met een gearing die tot 187 km/u gaat.

(voor je gevoel gaat zo'n klein bakje natuurlijk wel rap)

Die 17 seconden zal dus wellicht niet kloppen, maar een Golf GTI er uit trekken? No way.

[ Bericht 9% gewijzigd door DS4 op 18-09-2010 12:09:00 ]
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_86566041
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 09:45 schreef Rick_dB het volgende:
zowiezo, afgaan van nummertjes en cijfertjes die nooit 100% kloppen :') . Het zijn richtlijnen..
Nee, als het goed is zijn het de prestaties die je in optimale omstandigheden kan halen. Nou wil dat bij een Jap doorgaans erg lastig zijn (die houden ervan om de prestaties op te kloppen...), maar in beginsel zou je de prestaties moeten kunnen halen.

quote:
Je kan wel zeggen dat je bijv 450 pk heb, maar bij hoeveel toeren, en waar?
Niet dat ik de "waar" nog kan plaatsen in deze zin (immers, het is altijd op zeeniveau...), maar bij welk toerental je 450pk hebt is helemaal niet van belang. 450pk = 450pk en ik verwacht dat iedere producent in staat is om een bak te bouwen die bij de motor past.

quote:
En de 0 - 100 tijd zul je nooit altijd hetzelfde krijgen, de ene keer koppel en schakel je juist, de andere keer wat minder, dan ben je sneller en dan minder.
En als twee auto's gelijkwaardig zijn aan elkaar kan het zo maar betekenen dat auto A de ene keer wint en auto B de andere keer. Als een van de twee auto's merkelijk sneller is, dan verdampt iedere voorsprong na enkele meters in het resterende deel van de run.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_86566116
quote:
De bron is overigens wel lachwekkend. Bloedjeserieus deze auto vergelijken met een icoon uit de autohistorie, de originele Mercedes SL...
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_86568384
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 11:44 schreef DS4 het volgende:

[01]

Nee, als het goed is zijn het de prestaties die je in optimale omstandigheden kan halen. Nou wil dat bij een Jap doorgaans erg lastig zijn (die houden ervan om de prestaties op te kloppen...), maar in beginsel zou je de prestaties moeten kunnen halen.
[02]

Niet dat ik de "waar" nog kan plaatsen in deze zin (immers, het is altijd op zeeniveau...), maar bij welk toerental je 450pk hebt is helemaal niet van belang. 450pk = 450pk en ik verwacht dat iedere producent in staat is om een bak te bouwen die bij de motor past.
[03]

En als twee auto's gelijkwaardig zijn aan elkaar kan het zo maar betekenen dat auto A de ene keer wint en auto B de andere keer. Als een van de twee auto's merkelijk sneller is, dan verdampt iedere voorsprong na enkele meters in het resterende deel van de run.
01. inderdaad, en hoevaak komen die optimale omstandigheden voor?
02. waar als in pk op de achterwielen, voorwielen, enz enz daar zit namelijk ook nog verschil in
03. als A verkeerd koppelt dan zou B dus voor moeten lopen voor even, en andersom. zelfs als a+b dezelfde bestuurder zou hebben zou hij de 1e keer 0-100 in 4 kunnen doen, 2e run 0-100 in 4,5 > 4,2 > 4,8 enz enz.

maw als jij net een Nissan GTR heb gekocht en kan patsen met de nurburgringtijden wilt niet zeggen dat jij die tijd ook kan en zal neerzetten hoe aantoonbaar de cijfertjes wel niet zijn. again, cijfers zijn cijfers, uitgebracht om een indicatie te geven. je kan een auto met 150 pk of een auto met 400 pk hebben, iedereen rijd anders, en dus niet iedereen zal dezelfde 0-100 tijd krijgen zoals in het boekje staat. het is wel van belang bij hoeveel rpm het aantal pk loskomt, want je bouwt het op met rotaties. niets voor niets staat er vermogen xpk @ xxxx rpm / koppel xnm @ xxxx rpm.
Anytime you have a dream and you think you're great at something, go do it and find out if you suck.
pi_86570316
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 13:17 schreef Rick_dB het volgende:

01. inderdaad, en hoevaak komen die optimale omstandigheden voor?
Hoe meer vermogen, hoe meer tractie een rol speelt. Bij dit soort vermogens zit je op droog eigenlijk altijd goed. En dan nog: beiden hebben last van dezelfde omstandigheden.

quote:
02. waar als in pk op de achterwielen, voorwielen, enz enz daar zit namelijk ook nog verschil in
Dat scheelt in de tractie en nogmaals: bij deze vermogens scheelt dat nauwelijks. Heb er overigens gewoon iets over gezegd...

quote:
03. als A verkeerd koppelt dan zou B dus voor moeten lopen voor even, en andersom. zelfs als a+b dezelfde bestuurder zou hebben zou hij de 1e keer 0-100 in 4 kunnen doen, 2e run 0-100 in 4,5 > 4,2 > 4,8 enz enz.
Bij dit soort auto's van 0-120 km/u... echt, dan kun je een behoorlijke fout goed maken met een Golf GTI. En dan nog: als ik morgen roep dat ik met een Prius een GT-R er uit kan rijden ga ik ook niet de volgende dag zeggen: ik bedoelde als de bestuurder van de GT-R de motor af liet slaan (overigens, bij de GT-R is dat best knap, maar dat terzijde).

quote:
maw als jij net een Nissan GTR heb gekocht en kan patsen met de nurburgringtijden wilt niet zeggen dat jij die tijd ook kan en zal neerzetten hoe aantoonbaar de cijfertjes wel niet zijn.
Nou... ik wel dus. Maar een sprintje in rechte lijn is wel iets heel anders dan rijden op de Ring.

quote:
again, cijfers zijn cijfers, uitgebracht om een indicatie te geven. je kan een auto met 150 pk of een auto met 400 pk hebben, iedereen rijd anders, en dus niet iedereen zal dezelfde 0-100 tijd krijgen zoals in het boekje staat.
Iedereen die enigszins kan rijden kan met de auto's waar het hier om gaat op misschien 2 tienden na het maximale eruit halen. Zo simpel is het nl. met weinig vermogen. En al rijdt iemand met 2 dagen zijn rijbewijs in de Golf GTI tegen Schumacher in die Suzuzda... dan wint die gozert met net zijn rijbewijs makkelijk. Zo enorm groot is het verschil.

quote:
het is wel van belang bij hoeveel rpm het aantal pk loskomt, want je bouwt het op met rotaties. niets voor niets staat er vermogen xpk @ xxxx rpm / koppel xnm @ xxxx rpm.
UItgaande van exact dezelfde bak heb je gelijk. Maar een bak wordt nu eenmaal afgestemd op de motor.

Als je acceleratietijden wil voorspellen heb je voldoende aan vermogen en gewicht, uitgaande van een vergelijkbare topsnelheid (waarbij een lagere top kortere verhoudingen in houdt en dat mag je corrigeren met gelijke percentages tot op zekere hoogte (want schakelen kost tijd).

Bij hoge vermogens komt tractie echt om de hoek kijken, net als dat de soort bak een rol speelt (gewone handbak, automaat, dsg, al dan niet launch control). Maar bij huis en tuin en keuken auto's kun je met vermogen, gewicht en topsnleheid prima voorspellen en toerentallen zijn VOLLEDIG onbelangrijk... want dat zit begrepen in die topsnelheid.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_86571439
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 14:37 schreef DS4 het volgende:
Nou... ik wel dus. Maar een sprintje in rechte lijn is wel iets heel anders dan rijden op de Ring.
met sommige punten ben ik het niet geheel met je oneens, maar kom op, je bent geen meester van de ring, dus het lijkt me sterk dat jij net zo'n snelle tijd zou behalen als nissan dat heeft gedaan die dag. dan zou zelfs mn oma die tijd nog kunnen neerzetten. zoals die man/vrouw die dag reed doen weinig hem/haar na, omdat het momentopnames zijn. misschien zetten ze een nog snellere tijd neer als ze het weer proberen maar zo kun je door blijven gaan tot je niet meer vooruit komt.

ik wacht je tegenreactie af en dan maar weer ontopic :D
Anytime you have a dream and you think you're great at something, go do it and find out if you suck.
pi_86572510
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 11:47 schreef DS4 het volgende:

[..]

De bron is overigens wel lachwekkend. Bloedjeserieus deze auto vergelijken met een icoon uit de autohistorie, de originele Mercedes SL... :')
Misschien vanwege de deuren?

Deze bron geeft 17 sec inderdaad:

http://www.gtcarreviews.com/id151.html

Deze bron ook nog gevonden, die zegt 9,2 sec.

http://www.carfolio.com/specifications/models/car/?car=10109

Meer kan ik niet vinden eigenlijk. Dus uiteindelijk weten we nog niets.

En zou je nu zo vriendelijk willen zijn om naar het 'lelijke' topic te gaan, ipv dit topic ook te vervuilen? Of heb je heeeel misschien nog een bijdrage voor hier? Doe eens goed je best, er moet toch wel een Jap naar jouw smaak zijn. :)
pi_86575832
En nog één
klikbaar
pi_86576565
lol steak and eggs xD

S12 is ook wel mooi, beetje een trueno van nissan:

Anytime you have a dream and you think you're great at something, go do it and find out if you suck.
pi_86577645
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 15:23 schreef Rick_dB het volgende:

met sommige punten ben ik het niet geheel met je oneens, maar kom op, je bent geen meester van de ring, dus het lijkt me sterk dat jij net zo'n snelle tijd zou behalen als nissan dat heeft gedaan die dag. dan zou zelfs mn oma die tijd nog kunnen neerzetten. zoals die man/vrouw die dag reed doen weinig hem/haar na, omdat het momentopnames zijn.
Nou, die tijd van Nissan haal je inderdaad niet, omdat dat geen standaard GT-R was. Die 7:26 is, kortom, een leugen.

Maar dat bedoel ik helemaal niet: je merkt bij mij echt wel of een auto in 7:45 rond gaat, of in 8:00. Het gaat toch niet om de exacte tijd, maar om een vergelijk van performance.

Iemand die de Ring niet kent... die kun je een rappe auto meegeven en die wordt door het eerste het beste golfje 1 met een ervaren Ringer voorbij gestoken.

En zo is het ook met sprinttijden. Een auto die in 6,9 seconden naar de 100 gaat is gewoon sneller dan een auto die er 8 seconden over doet (laat staan een auto die er 12 seconden over doet) en ook al haal je niet het laatste beetje eruit, dan nog ben je met een 7,1 sneller.

quote:
misschien zetten ze een nog snellere tijd neer als ze het weer proberen
Ze kunnen inderdaad vast de auto nog meer vermogen meegeven.

quote:
ik wacht je tegenreactie af
Bij deze.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_86577721
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 16:09 schreef Faxie het volgende:

Misschien vanwege de deuren?
Dat zal best... maar toch... Het is lachwekkend.

quote:
Of heb je heeeel misschien nog een bijdrage voor hier? Doe eens goed je best, er moet toch wel een Jap naar jouw smaak zijn. :)
Ja, hoor. Een Toyota nog wel. De 2000GT. Die vind ik mooi.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_86578176
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 19:04 schreef DS4 het volgende:

[..]

Nou, die tijd van Nissan haal je inderdaad niet, omdat dat geen standaard GT-R was. Die 7:26 is, kortom, een leugen.
ah, zoals porsche ook beweerde :')

http://www.autoblog.com/2(...)f-cheating-the-ring/
http://www.motorauthority(...)res-used-in-the-test
http://www.autoblog.nl/ar(...)-door-nissan-reclame
Anytime you have a dream and you think you're great at something, go do it and find out if you suck.
  zaterdag 18 september 2010 @ 19:20:53 #159
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_86578284
JOngens, ga elkaar PM-en ofzo met dat geneuzel... Of maak n eigen topic ofzo... K raak er n beetje vermoeid van..
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
pi_86578815
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 19:17 schreef Rick_dB het volgende:

ah, zoals porsche ook beweerde :')

SportAuto: 7:38 voor het bekende niet volledige rondje (scheelt 8 seconden), dus 7:46. 20 seconden verschil omdat er een mislukte F1 coureur achter het stuur zat? Lamenielache.

SportAuto heeft overigens van alle tests op de Ring de tijd het meest benaderd.

De tijd van nissan is gewoon aantoonbaar gelogen.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_86580737
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 19:05 schreef DS4 het volgende:

[..]

Dat zal best... maar toch... Het is lachwekkend.
[..]

Ja, hoor. Een Toyota nog wel. De 2000GT. Die vind ik mooi.
In Japan staat er een 2000GT te koop. Er staat alleen geen prijs bij :(
pi_86581087
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 20:33 schreef Meike26 het volgende:

In Japan staat er een 2000GT te koop. Er staat alleen geen prijs bij :(
Voor een linksgestuurde (en ik zou altijd een linksgestuurde willen hebben zo lang ik in NL woon of ieder land waar men aan de goede kant rijdt) betaal je al snel 3 ton in goede staat...

Voor dat geld zijn er veel hele leuke oude auto's te koop. :9

Ik hou het dus maar bij de twee die ik nu heb.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_86581206
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 19:20 schreef Koepert het volgende:
JOngens, ga elkaar PM-en ofzo met dat geneuzel... Of maak n eigen topic ofzo... K raak er n beetje vermoeid van..
Goed idee. Geldt ook voor het andere topic, DS4.
pi_86584396
@DS4,

Dus alleen maar omdat hij rechtsgestuurd is, zal je hem hoe dan ook laten staan ? Wat dom !!

In een rechtsgestuurde auto in Nederland is helemaal zo erg niet. Het went binnen een dag en je hebt direct het gevoel dat je iets bijzonders rijd! Bovendien zorgt het wel eens voor leuke situaties :D

De Figaro is dus ook rechts-gestuurd en daarbij ook richting-aanwijzerhendel zit rechts ipv links. Maar waar je zou verwachten, dat je daar aan moet wennen.. moet ik er juist vaak aan wennen dat ik weer in een linksgestuurde auto rijd, met stuiterende ruitenwissers tot gevolg :)
pi_86586361
dees vink nou echt heul mooi O-) Mazda MX-6 2.5V6 ('91-'97)


Kwam er gister achter dat de witte de allereerste MX-6 is die in Nederland op kenteken is gezet. De oudste in NL. 19 years old and still going! zoom zoom! _O_


Maar ik vind de RX-7 FD wel echt de allermooiste :9~

[ Bericht 7% gewijzigd door Etimm op 18-09-2010 23:45:17 ]
pi_86588431
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 22:11 schreef Meike26 het volgende:
@DS4,

Dus alleen maar omdat hij rechtsgestuurd is, zal je hem hoe dan ook laten staan ? Wat dom !!

In een rechtsgestuurde auto in Nederland is helemaal zo erg niet. Het went binnen een dag en je hebt direct het gevoel dat je iets bijzonders rijd! Bovendien zorgt het wel eens voor leuke situaties :D

De Figaro is dus ook rechts-gestuurd en daarbij ook richting-aanwijzerhendel zit rechts ipv links. Maar waar je zou verwachten, dat je daar aan moet wennen.. moet ik er juist vaak aan wennen dat ik weer in een linksgestuurde auto rijd, met stuiterende ruitenwissers tot gevolg :)
RHD is ook veel fijner op snelwegen, niet telkens het licht direct in je knat van de zijspiegel, als je vaak rechts rijd niet dat moeilijke over de schouder gedoe. blij dat na de micra een r34 of een s15 komt ^_^
Anytime you have a dream and you think you're great at something, go do it and find out if you suck.
pi_86588482
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 23:13 schreef Etimm het volgende:
dees vink nou echt heul mooi O-) Mazda MX-6 2.5V6 ('91-'97)
KLZE motor dus :o vind het leuke autos ja mar de achterkant vind ik niet echt kloppen, te lang, vooral zonder spoiler. over klze gesproken:

Anytime you have a dream and you think you're great at something, go do it and find out if you suck.
pi_86588497
Mijn eerste auto een nissan sunny


tuurlijk het was een waardeloze auto maar het was mijn 1e auto *;
pi_86588558
Van die RX-7's waren er ook zoveel in de Gran Turismo series... Maar zachts gezegd vond ik dat gewone MX-5jes met een dak erop en een plattere kont. Totdat ik de RX-7 zag met een front wat past bij 24uurs racers:



En op de zoektocht naar dit frontje, kwam ik zoveel verschillende versies tegen van de RX-7...Dat ik echt niet weet over welke versie ik het nu heb, zal kunnen dat dit ook een FD is..? Maar zo is ie dus goed :D
pi_86588832
is fd ja
Anytime you have a dream and you think you're great at something, go do it and find out if you suck.
pi_86588851
neusje van rx-8 erop is ook mooi

Anytime you have a dream and you think you're great at something, go do it and find out if you suck.
pi_86589105
Ik vond deze wel wat hebben, tijdens m'n zoektocht net: RX-7 meets Lotus neusje:



Optische tuning ben ik niet zo'n fan van, of het moet goed gebeuren... Maar dit is gewoon goed gejat !! :D
pi_86589852
neem dan aub het fortune model:




en optische tuning bestaat niet, dat heet styling :9
Anytime you have a dream and you think you're great at something, go do it and find out if you suck.
  zondag 19 september 2010 @ 01:25:24 #174
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_86589998
quote:
Op zondag 19 september 2010 01:20 schreef Rick_dB het volgende:
neem dan aub het fortune model:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

en optische tuning bestaat niet, dat heet styling :9
Voorkant is vet, achterkant imo spuug- en spuuglelijk..
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
pi_86590501
achterlichten kloppen niet, denk dat ze het wel konden houden, dat originele

ook niet de mooiste maar wel lekker hard

Anytime you have a dream and you think you're great at something, go do it and find out if you suck.
pi_86592074
Ik denk niet dat dit topic over getunede auto's gaat... zo kan je bezig blijven....

Niks mis met een RX7, maar aub zonder plastic.
pi_86592182
Ow en deze niet vergeten trouwens, de allereerste Mazda rotatiemotor auto uit 67, de Cosmo Sport :)

  zondag 19 september 2010 @ 09:39:53 #178
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_86593041
300ZX O+



Iets moderner... de Lancer Evo X O+



Maar de enige echte onverwoestbare heldenbak O+ O+ :

Half bezopen is weggegooid geld.
pi_86593448
quote:
Op zondag 19 september 2010 04:16 schreef Faxie het volgende:
Ow en deze niet vergeten trouwens, de allereerste Mazda rotatiemotor auto uit 67, de Cosmo Sport :)

[ afbeelding ]
Fantastisch ding inderdaad! Zij die hier überhaupt op de markt geweest?
  zondag 19 september 2010 @ 10:24:24 #180
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_86593568
quote:
Op zondag 19 september 2010 04:16 schreef Faxie het volgende:
Ow en deze niet vergeten trouwens, de allereerste Mazda rotatiemotor auto uit 67, de Cosmo Sport :)

[ afbeelding ]
:o O+

Evenals deze, begin jaren "70 :9

Half bezopen is weggegooid geld.
pi_86593972
quote:
Op zondag 19 september 2010 01:20 schreef Rick_dB het volgende:
neem dan aub het fortune model:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

en optische tuning bestaat niet, dat heet styling :9
Die RX7 uitvoering van de onderste die jij hebt is volgens mij hetzelfde als deze:




Als die achterkant standaard bleef zag het er nog wel uit, dat vind ik juist zo mooi aan de RX7..
404 - Not Found
pi_86594767
quote:
Op zondag 19 september 2010 00:30 schreef Rick_dB het volgende:

[..]

KLZE motor dus :o vind het leuke autos ja mar de achterkant vind ik niet echt kloppen, te lang, vooral zonder spoiler. over klze gesproken:

[ afbeelding ]
De japanse MX-6 had standaard de KLZE erin liggen. (200pk) Bij mij ligt de KLDE (170pk) erin vanuit de fabriek. KLZE is natuurlijk wel een leuke upgrade :9
pi_86602974
quote:
Op zondag 19 september 2010 10:15 schreef MrSoreto het volgende:

[..]

Fantastisch ding inderdaad! Zij die hier überhaupt op de markt geweest?
Weet ik niet zeker eigenlijk. Ik denk het niet, maar wellicht dat er wel 1 of 2 in NL zijn nu.
pi_86608739
quote:
Op zondag 19 september 2010 11:27 schreef Etimm het volgende:

[..]

De japanse MX-6 had standaard de KLZE erin liggen. (200pk) Bij mij ligt de KLDE (170pk) erin vanuit de fabriek. KLZE is natuurlijk wel een leuke upgrade :9
ik dacht dat klze 250pk was ;(

- RX7 Fortune is idd de Tokyo Drift RX-7 maar die vind ik gaar, vind hem in het grijs mooier -
- optische is zowel in so-cal als japan een beetje begonnen. wat ik post is geen goedkoop plastic maar gewoon respectabele wagens, zoals de top secret supra. als het een ferrari was met een ander lipje was het natuurlijk wel geil geweest.......
Anytime you have a dream and you think you're great at something, go do it and find out if you suck.
pi_86608942
Welke nissan is dat? met FL-TD-56?

om het "plastic" maar weer van de plank te halen:

Mine's R34 GTR


Impreza die ik zag toen ik naar mn werk ging


Stagea


R35 GTR


RA concept


erg dikke RX-7


[ Bericht 2% gewijzigd door Rick_dB op 19-09-2010 20:07:58 ]
Anytime you have a dream and you think you're great at something, go do it and find out if you suck.
pi_86611541
oh zwabber, sr20det k11 ook niet goed? ;)

Anytime you have a dream and you think you're great at something, go do it and find out if you suck.
  zondag 19 september 2010 @ 21:29:11 #187
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_86615316
quote:
Op zondag 19 september 2010 19:06 schreef Rick_dB het volgende:
Welke nissan is dat? met FL-TD-56?


Micra, onverwoestbaar :D
Half bezopen is weggegooid geld.
pi_86615426
de K10 dus, ik dacht al die herken ik :P dacht eerst aan een sunny gt.. hm. heb wel voor een k10 staan kijken haha mss ook een idee, lekker strippen en gaan met die banaan :D
Anytime you have a dream and you think you're great at something, go do it and find out if you suck.
pi_86618509
quote:
Op zondag 19 september 2010 20:21 schreef Rick_dB het volgende:
oh zwabber, sr20det k11 ook niet goed? ;)

Het klinkt wel vet, maar van buiten is het helaas nogsteeds een Micra :')
404 - Not Found
pi_86618692
daarom juist, ever heard of "sleeper"? "wolf in sheeps clothes?" :D
Anytime you have a dream and you think you're great at something, go do it and find out if you suck.
pi_86618783
quote:
Op zondag 19 september 2010 22:23 schreef Rick_dB het volgende:
daarom juist, ever heard of "sleeper"? "wolf in sheeps clothes?" :D
Inderdaad over gehoord, en dit is een vrij extreem geval op zich :o
404 - Not Found
pi_86618822
haha no shit, 175 pk op 700 kilo :D
K10 vind i kook wel grappig maar vind het jammer dat de bumpers zo hoog zitten..zaten ze gelijk met de zijschorten had ik zo de k10 willen nemen
Anytime you have a dream and you think you're great at something, go do it and find out if you suck.
pi_86619135
quote:
Op zondag 19 september 2010 22:26 schreef Rick_dB het volgende:
haha no shit, 175 pk op 700 kilo :D
K10 vind i kook wel grappig maar vind het jammer dat de bumpers zo hoog zitten..zaten ze gelijk met de zijschorten had ik zo de k10 willen nemen
Hoeveel geld ben je verder voordat je zoiets voor elkaar hebt dan? :o
404 - Not Found
pi_86619483
quote:
Op zondag 19 september 2010 22:32 schreef Zwappel het volgende:

[..]

Hoeveel geld ben je verder voordat je zoiets voor elkaar hebt dan? :o
zal behoorlijk wat zijn, een sr20det blok alleen kost al zo'n 2k, dan moet je je motorruim nog aanpassen, inlaat, uitlaat, ophanging.. zover wil ik niet gaan met een eerste bak, meer kleine dingen (verlagen, inlaat, uitlaat, strippen van binnen behalve 1 sportstoel,stuur en 1 oem stoel voor passagier) en wie weet met de tijd zien wat er is. de k10 vind ik zelf bruter dan de k11 maar de bumpers ;( te hoog ;( en ik kan zo snel niet wat anders vinden
Anytime you have a dream and you think you're great at something, go do it and find out if you suck.
  maandag 20 september 2010 @ 07:54:35 #195
163194 DrDarwin
Novio-magenta
pi_86626018


Een mooie Mitsubishi Galant Sigma..oftewel GTO..uit 1972
pi_86626110
quote:
Op maandag 20 september 2010 07:54 schreef DrDarwin het volgende:
[ afbeelding ]

Een mooie Mitsubishi Galant Sigma..oftewel GTO..uit 1972
Ziet er inderdaad aardig uit.
404 - Not Found
pi_86626140




Die gucci tas die bij dat tweede plaatje uitsteekt is een bedelaar :') met een gucci tas :')
404 - Not Found
pi_86627094
quote:
Op zondag 19 september 2010 00:30 schreef Rick_dB het volgende:

[..]

KLZE motor dus :o vind het leuke autos ja mar de achterkant vind ik niet echt kloppen, te lang, vooral zonder spoiler. over klze gesproken:

[ afbeelding ]
Wow! :o :9~ Zó hoort een MX3 uit te zien.

Ik ben nog altijd méér dan tevreden met mijn 98'er MX3, ondanks dat het model inmiddels bijna 20 jaar oud is ziet 'ie er nog altijd niet verouderd of oubollig uit. Bovendien rijdt het echt heerlijk, ik stap nog altijd iedere keer ontzettend tevreden uit. Jammer genoeg heeft de mijne geen KLZE, maar de standaard 1.8 V6 aan boord. Hopelijk brengt Mazda ooit nog eens een opvolger uit, met de Kabura hebben ze iig wel al een voorzet gegeven op hoe zo'n opvolger uit zou kunnen zien:

“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_86633596
quote:
Op maandag 20 september 2010 09:15 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]

Wow! :o :9~ Zó hoort een MX3 uit te zien.

Ik ben nog altijd méér dan tevreden met mijn 98'er MX3, ondanks dat het model inmiddels bijna 20 jaar oud is ziet 'ie er nog altijd niet verouderd of oubollig uit. Bovendien rijdt het echt heerlijk, ik stap nog altijd iedere keer ontzettend tevreden uit. Jammer genoeg heeft de mijne geen KLZE, maar de standaard 1.8 V6 aan boord. Hopelijk brengt Mazda ooit nog eens een opvolger uit, met de Kabura hebben ze iig wel al een voorzet gegeven op hoe zo'n opvolger uit zou kunnen zien:

[ afbeelding ]
bij jeroentje kun je een klze swap uit laten voeren, kost zo'n 2200 dacht ik incl blok. ik wou eerst ook een 1.8 v6 > 2.5 v6 maar de kosten zijn best wat, dat gewicht + v6 ;(
Anytime you have a dream and you think you're great at something, go do it and find out if you suck.
pi_86714114
Toyota Soarer GT twin turbo


Toyota Celica GT liftback
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')