Ik heb er 1, idealiter is het een auto voor erbij(tenzij in goede technische staat)maar prima als dagelijks vervoer te gebruiken als je niet zo'n zware rechtervoet hebt. Reken op zo'n 3k aanschaf..quote:Op zondag 12 september 2010 15:32 schreef Rick_dB het volgende:
[..]
ah, dat moet mn eerste gaan wordenben alleen benieuwd wat het me ongeveer gaat kosten.. heb alleen kosten staan van de mods en de vaste lasten
Je hoeft ons niet te betalen hoor; wij krijgen een riante vergoeding van FOK!quote:Op zondag 12 september 2010 15:32 schreef Rick_dB het volgende:
[..]
ah, dat moet mn eerste gaan wordenben alleen benieuwd wat het me ongeveer gaat kosten.. heb alleen kosten staan van de mods en de vaste lasten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
idd als auto erbij, ik als student met 2 baantjes zou het redelijk kunnen halen, maar gezien ik dan al snel de driftvirus binnen zal krijgen weet ik gewoon al dat het vrij duur wordt voor nu. daarom begin ik maar met een leuke k11 om die beetje nismo te makenquote:Op zondag 12 september 2010 19:02 schreef PallominnoX het volgende:
[..]
Ik heb er 1, idealiter is het een auto voor erbij(tenzei in goede technische staat)maar prima als dagelijks vervoer te gebruiken als je niet zo'n zware rechtervoet hebt. Reken op zo'n 3k aanschaf..
Je hebt hopelijk wel gezien dat de auto op het plaatje een speelgoed autootje is hé?quote:Op zondag 12 september 2010 20:38 schreef Rick_dB het volgende:
[..]
idd als auto erbij, ik als student met 2 baantjes zou het redelijk kunnen halen, maar gezien ik dan al snel de driftvirus binnen zal krijgen weet ik gewoon al dat het vrij duur wordt voor nu. daarom begin ik maar met een leuke k11 om die beetje nismo te makenof beetje zelf met poly gaan werken om het een beetje skyline look te maken
(geen grote lamp conversies, maar egwoon bumpers aanpassen) kan ik later altijd nog doorsparen voor een r34 of een s15
de k11 nismo:
[ afbeelding ]
maar dan in Millennium Jade kleur, of dezelfde kleur als mn broer zn r33.. heowel ik millennium jade toch wel goed vind passen bij de k11:
[ afbeelding ]
de k11 of de r34gtr? want de r34gtr ging het gewoon om de kleur, en ja die is echtquote:Op maandag 13 september 2010 07:26 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Je hebt hopelijk wel gezien dat de auto op het plaatje een speelgoed autootje is hé?
Die r34gtr dus want dat (vorige) plaatje is van een speelgoedautootje..quote:Op dinsdag 14 september 2010 08:34 schreef Rick_dB het volgende:
[..]
de k11 of de r34gtr? want de r34gtr ging het gewoon om de kleur, en ja die is echt
[ afbeelding ]
Luchthapper is standaard voor de Intercoolerquote:Op woensdag 15 september 2010 10:25 schreef fonsoy het volgende:
[ afbeelding ]
Subaru impreza WRX
Jammer dat de nieuwe versie afzichtelijk is
En die luchthapper is volgens mij standaard![]()
/carequote:Op woensdag 15 september 2010 10:37 schreef Koepert het volgende:
[..]
Die r34gtr dus want dat (vorige) plaatje is van een speelgoedautootje..
sowieso n auto kopen en die stil laten staan..quote:Op woensdag 15 september 2010 23:07 schreef Rick_dB het volgende:
[..]
/care
de r34 gtr is hoe dan ook ee nspeelgoed auto. mensen die een gtr kopen om op een beurs stil te staan verdienen ze niet. zulke autos moet je op het circuit los laten, niet in eenh al stil laten staan.
k11 nismoquote:Op zondag 12 september 2010 20:38 schreef Rick_dB het volgende:
[..]
idd als auto erbij, ik als student met 2 baantjes zou het redelijk kunnen halen, maar gezien ik dan al snel de driftvirus binnen zal krijgen weet ik gewoon al dat het vrij duur wordt voor nu. daarom begin ik maar met een leuke k11 om die beetje nismo te makenof beetje zelf met poly gaan werken om het een beetje skyline look te maken
(geen grote lamp conversies, maar egwoon bumpers aanpassen) kan ik later altijd nog doorsparen voor een r34 of een s15
de k11 nismo:
[ afbeelding ]
maar dan in Millennium Jade kleur, of dezelfde kleur als mn broer zn r33.. heowel ik millennium jade toch wel goed vind passen bij de k11:
[ afbeelding ]
Ben ik het helemaal mee eens. Suzuki ging echt tot het randje om de Capo zowel binnen de regels voor kei-cars te laten vallen als er een sportief karretje van te maken. Op bochtige wegen kon je iedereen helemaal zoekrijden met deze mini-MX5. De Capo is nog steeds erg populair bij drifters.quote:Op zaterdag 11 september 2010 01:39 schreef Meike26 het volgende:
Mijn favoriete japanner momenteel is toch wel de Suzuki Cappuccino
[ afbeelding ]
Alleen balen dat de Cappuccino 2 er nooit is gekomen, een concept die ze eind 90'er jaren gemaakt hebben op het chasis van z'n voorganger. De C2 :
[ afbeelding ]
oh ja, en maandelijks schulden staan omdat ze in fast en furious na een flinke klap meteen een nieuwe auto hebbenquote:Op donderdag 16 september 2010 08:17 schreef Zwappel het volgende:
[..]
k11 nismo![]()
Sorry hoor, maar die ziet er toch afschuwelijk uit?
Dan kan je je nog beter inhouden om toch een driftbak te halen, dat ziet er nog fatsoenlijk uit..
Ja maar die k11 is gewoon te lelijkquote:Op donderdag 16 september 2010 15:42 schreef Rick_dB het volgende:
[..]
oh ja, en maandelijks schulden staan omdat ze in fast en furious na een flinke klap meteen een nieuwe auto hebben![]()
als i khet makkelijk kon betalen had ik ook wel een s13 gehaald, maar aangezien ik nog geen vaste baan heb is het risico voor mij gewoon te groot
succes met je ek dan, hou je er ff rekening mee dat ze meer uitgewoond zijn dan een budgethoertje?quote:Op donderdag 16 september 2010 15:48 schreef Zwappel het volgende:
[..]
Ja maar die k11 is gewoon te lelijk![]()
Ik heb ook geen geld voor een Supra, ik ga denk ik een civic EK halen.
Maar een k11...
Daarom, ik heb al gekeken..quote:Op donderdag 16 september 2010 15:55 schreef Rick_dB het volgende:
[..]
succes met je ek dan, hou je er ff rekening mee dat ze meer uitgewoond zijn dan een budgethoertje?daarom zocht ik niet op civics maar op een simpele k11, goedkoop met alles en tot zover nog geen sjonnie of negert in gezien
overigens, supras en skylines r33 vallen tegenwoordig best mee met aanschaf, maar dan ben je er nog lang niet
met uitgewoond bedoel ik dat civics al wel een naam hebben dat ze vooral worden afgeragt net als bij golfjes.quote:Op donderdag 16 september 2010 16:00 schreef Zwappel het volgende:
[..]
Daarom, ik heb al gekeken..
4-6k voor een Supra, maar dat zal wel een reden hebben.
En ze slurpen als gekken, dat zal ik het eerste jaar nog wel kunnen betalen maar daar zal ik na een tijdje wel goed gek van worden waarschijnlijk. En als je een beetje gas geeft ben je zo door de tank heen..
Civics hoeven niet perse uitgewoont te zijn lijkt me, als ik er eentje koop die er nog burgerlijk uit ziet. (Met standaardvelgen etc alles d'r op.)
Maar ik weet niet, ik heb de k11 altijd al verschrikkelijk gevonden![]()
Net zoals die sjonnys tegenwoordig in Astra's en Corsa's rijden, snap ik ook niet.
Waarom dan niet een Colt ofzo, die zijn ook wel lachen op zich
Daar was ik laatst naar op zoek, hier staat de Starion niet tussen namelijk:quote:Op donderdag 16 september 2010 15:05 schreef DDDDDaaf het volgende:
Mooi van (lompe) lelijkheid; de Mitsubishi Starion. Het is dat iemand bij ons in het dorp er in de jaren '80 eentje had, anders had ik de Starion totaal niet gekend. Volgens mij zijn er in totaal wel 3 verkocht in Nederland!![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |