Toyota dusquote:Op woensdag 8 september 2010 13:49 schreef Rick_dB het volgende:
jullie weten zeker niet dat Daihatsu van Subaru is?
quote:Daihatsu (ダイハツ工業株式会社, Daihatsu Kōgyō Kabushiki-gaisha) is een Japans automerk dat voor 51% eigendom van Toyota is
quote:De Daihatsu Sirion 2 is een compacte stadsauto van het Japanse merk Daihatsu. De auto wordt in Japan verkocht als de Toyota Passo en de Daihatsu Boon. In Nederland is de auto ook verkrijgbaar onder de vlag van Subaru, als Subaru Justy.
Begrijpelijk. Heb die Justy (Jostiquote:Op woensdag 8 september 2010 14:02 schreef Rick_dB het volgende:
hm, ik dacht dat ik ergens zag staan dat het van subaru was. lame old me\
Edit: hierdoor dus:
[..]
Nee, want dat is voor de helft van Toyotaquote:Op woensdag 8 september 2010 13:49 schreef Rick_dB het volgende:
jullie weten zeker niet dat Daihatsu van Subaru is?
ja de sirion 2 was ook in justy variant, vandaar dat ik dacht dat daihatsu van subaru wasquote:Op woensdag 8 september 2010 20:15 schreef zuivelyoghurt het volgende:
[..]
Nee, want dat is voor de helft van Toyota
al gepost zie ik nu
Dit is het prototype, hij is iets minder gaaf in het echt.quote:Op donderdag 9 september 2010 20:05 schreef Mr-Z het volgende:
[ afbeelding ]
De nieuwe Honda CRZ... opvolger van de CR-X
Vind em gaaf hoor, en nee ik doel dan niet op de proto.quote:Op donderdag 9 september 2010 22:57 schreef Zwappel het volgende:
Khad hier een Honda folder liggen met de CR-Z erin..
Dus binnenkort zie je al die leaselui ermee rond rijden waarschijnlijk.
Er kan wat aardigs van gemaakt worden ja.quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:53 schreef Bolleke_666 het volgende:
[..]
Vind em gaaf hoor, en nee ik doel dan niet op de proto.
[ afbeelding ]
Vraag me niet waarom maar ik heb deze Mazda 323 altijd al bloedmooi gevonden.
Sodeknetterquote:Op vrijdag 10 september 2010 21:02 schreef Zwappel het volgende:
[..]
Er kan wat aardigs van gemaakt worden ja.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daarvan staan er 2 hier in de straatquote:Op vrijdag 10 september 2010 20:53 schreef Bolleke_666 het volgende:
[..]
Vind em gaaf hoor, en nee ik doel dan niet op de proto.
[ afbeelding ]
Vraag me niet waarom maar ik heb deze Mazda 323 altijd al bloedmooi gevonden.
Alleen al voor t soort velgenquote:Op vrijdag 10 september 2010 21:14 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
SodeknetterEn dat meen je serieus ??
![]()
Ik heb helemaal niks tegen een spoilerkitje, maar dit is toch wel een belediging voor het ontwerp van die auto als je het mij vraagt, er blijft geen lijn over zo![]()
En dat is nog buiten het feit dat hij aan voorkant belachelijk hoog staat, omdat anders die koekiemonsterbumper 3 cm boven de straat ligt![]()
Deze is ook niet echt mooi, maar hij past wél bij de auto ;
[ afbeelding ]
die furai is ook te geil, maar bijna alles van mazda is tofquote:
QFTquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:08 schreef zquing het volgende:
[..]
die furai is ook te geil, maar bijna alles van mazda is tof
OMG Wat een kannon!!!!!!!quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:06 schreef Rick_dB het volgende:
hey uh.. guppies.. laten we maar niet met kitjes rond gaan strooien tenzij ze
1. JDM
2. Effectief zijn
voldoen ze niet aan bovenstaanden? Dan staat het pannetje rijst op overkook
ohja, een echt bestaande mazda waarvan ik altijd dacht dat het een tekening was, zelfs toen ik reallife fotos zag:
Mazda Furai
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
heerlijk geluid van die 20B motorquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:06 schreef Rick_dB het volgende:
hey uh.. guppies.. laten we maar niet met kitjes rond gaan strooien tenzij ze
1. JDM
2. Effectief zijn
voldoen ze niet aan bovenstaanden? Dan staat het pannetje rijst op overkook
ohja, een echt bestaande mazda waarvan ik altijd dacht dat het een tekening was, zelfs toen ik reallife fotos zag:
Mazda Furai
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haha, nee, kwam ik toevallig langs. Dacht; wel een leuk plaatje zo.quote:Op zondag 12 september 2010 00:39 schreef Sounddragon het volgende:
Ah, je bent bekistings timmerman ??
Als je zon schattig wagentje rijd krijg je een kusje op je voorhoofd :x. Of Nouja dat zou ik willen doen bij zoon vertoon van lievigheid.quote:Op zondag 12 september 2010 10:22 schreef Meike26 het volgende:
Zelf hebben we hier ook een Japanse schoonheid staan. Momenteel gebruik ik hem/haar voor woon-werk verkeer en zodra het niet regent, warmer is dan 10 graden boven nul en het is niet te winderig, dan gaat het kapje open![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En het wagentje rijd echt goddelijk lekker...![]()
ah, dat moet mn eerste gaan wordenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |