Nicee.quote:
Wat jij in je handschoenenkastje hebt liggen kunnen we niet op de foto zien hoor...quote:Op woensdag 29 september 2010 02:31 schreef winterstorm666 het volgende:
mijn grote kleine trots.
pocket rocket!!
[ afbeelding ]
Netjes.quote:Op donderdag 30 september 2010 15:23 schreef 2NutZ het volgende:
Alle Type-R modellen van Honda.
Waaronder mijn eigen Civic Type-R.
[ afbeelding ]
Deze Type-R heeft standaard 200pk. In 6.3sec naar de 100 ongeveer.quote:Op donderdag 30 september 2010 15:26 schreef Zwappel het volgende:
[..]
Netjes.
Maar wat is eigenlijk het verschil tussen een normale en een Type-R honda?
Maar ook heul een stuk duurder of niet?quote:Op donderdag 30 september 2010 15:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Deze Type-R heeft standaard 200pk. In 6.3sec naar de 100 ongeveer.
Zijn dus motorisch sterkere modellen. inclusief v-tec.
Mijn eerste auto was een colt uit 1998
Uiteraardquote:Op donderdag 30 september 2010 15:31 schreef Zwappel het volgende:
[..]
Maar ook heul een stuk duurder of niet?
geen idee hoeveel rijervaring je hebt, maar supra's zijn monsters en niet echt geschikt als eerste auto. zowiezo met verzekeringen gaat het moeilijk worden. supra van 4-6k zou ik niet aan beginnen. na de sunny coupe zou ik zelf ook willen kijken naar een rx-7 fd of supra 2jzgte en die lopen allemaal rond de 14kquote:Op donderdag 30 september 2010 08:44 schreef Zwappel het volgende:
[..]
Nicee.
Ik zit nogsteeds te twijfelen om een Supra van 4-6k aanschaf te halen, maar of het slim is weet ik niet.
Een non-turbo dus, maar wel met handschakel. En rechts gestuurd zou dan ook niet erg zijn.
Dus als tweede auto is het misschien wel beter?quote:Op donderdag 30 september 2010 15:45 schreef Rick_dB het volgende:
[..]
geen idee hoeveel rijervaring je hebt, maar supra's zijn monsters en niet echt geschikt als eerste auto. zowiezo met verzekeringen gaat het moeilijk worden. supra van 4-6k zou ik niet aan beginnen. na de sunny coupe zou ik zelf ook willen kijken naar een rx-7 fd of supra 2jzgte en die lopen allemaal rond de 14k
Het meeste pk en koppel voor je geld is de Subaru Impreza.quote:Op donderdag 30 september 2010 23:30 schreef Zwappel het volgende:
[..]
Dus als tweede auto is het misschien wel beter?
Ik was wel altijd eerste in Trackmania/Gran Turismo als dat ook als rijervaring telt![]()
![]()
Valt me tegenwoordig ook op dat hier in Eindhoven opeens deze Astra's heel erg in trek zijn, ik heb al 3 dezelfde met allemaal bodykits etc zien rijden terwijl ik er 1 jaar terug gewoon geen zag.
[ afbeelding ]
Ze zijn rap. maar niet zo rap. Meer rond de 7 sec...quote:Op donderdag 30 september 2010 15:29 schreef 2NutZ het volgende:
Deze Type-R heeft standaard 200pk. In 6.3sec naar de 100 ongeveer.
De UK versie in 6.2 sec.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 08:32 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ze zijn rap. maar niet zo rap. Meer rond de 7 sec...
Je verwart 0-60 mph met 0-100 km/u. En verder baseer ik mij op de Supertest in Sport Auto. Daaruit bleek een 0-100 tijd van exact 7 seconden. Fabrieksopgave is inderdaad 6,6.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 09:39 schreef 2NutZ het volgende:
De UK versie in 6.2 sec.
De EU versie in 6.6
Primaquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:32 schreef DS4 het volgende:
[..]
Je verwart 0-60 mph met 0-100 km/u. En verder baseer ik mij op de Supertest in Sport Auto. Daaruit bleek een 0-100 tijd van exact 7 seconden. Fabrieksopgave is inderdaad 6,6.
Hoeveel kg en hoe?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:18 schreef 2NutZ het volgende:
Prima
Ik heb mijn tijd geklokt, maar mijne is iets verlicht qua kg.
is wel een MF, kan ook snel voor onderstuur zorgen als hij teveel wilt planken met vrienden. Ik zou het idd houden bij FF of makkelijke FR, zoals de MX-5quote:Op donderdag 30 september 2010 23:47 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Het meeste pk en koppel voor je geld is de Subaru Impreza.
Maar als je een iets ´vriendelijkere´ versie zoekt voor een Supra, is een MR2 misschien iets? Vind ik zelf wel eenzelfde soort charme hebben namelijk
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
MX5 kunnen maar 2 personen in..quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:58 schreef Rick_dB het volgende:
[..]
is wel een MF, kan ook snel voor onderstuur zorgen als hij teveel wilt planken met vrienden. Ik zou het idd houden bij FF of makkelijke FR, zoals de MX-5
oh enne, GT5 en Trackmania ervaring is geen ervaring. wat je met je controller doet doe je niet met je stuur en met 200km/u tegen de railing overleef je in het echt niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |