MX-3 en MX-6 hebben wel een achterbankquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:17 schreef Zwappel het volgende:
[..]
MX5 kunnen maar 2 personen in..
Ik wil wel met achterbank erbij..
En dat van GT5/Trackmania was ook sarcasme
En wat als je wil chillen met meer dan 1 iemand?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:15 schreef Rick_dB het volgende:
en ach, sportauto's et achterbanken hebben amper nut, waarom denk je dat het beenbrekers zijnpuur opvulling voor de "gewone mens". Tis dat ik van de sleepers ben, anders had ik de achterbank er zo uitgemieterd
heb je toch niet, dus maak je geen zorgen (geintjuhquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:40 schreef Zwappel het volgende:
[..]
En wat als je wil chillen met meer dan 1 iemand?
Dan rij je naar de kroeg.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:40 schreef Zwappel het volgende:
[..]
En wat als je wil chillen met meer dan 1 iemand?
Thanks! Ik heb m nog niet zo heel lang. Ik vind m persoonlijk ook mooier met de hardtop, maar momenteel rijd ik nog vooral met open dakquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:32 schreef Meike26 het volgende:
Wat hebben we hier toch mooi spul staan. De 1st gen CRX (USA) van Winterstorm666 en de S2000 van StOrM81 zien er beide gewoon erg goed uit ! Moie van de CRX vind ik dat hij nog zo mooi hoekig is, samen met de verzonken USA-koplampen echt een plaatje
De s2000 vind ik vooral mooi op die foto door de perfecte hardtop. Staat hem erg goed
Een MF ?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:58 schreef Rick_dB het volgende:
[..]
is wel een MF, kan ook snel voor onderstuur zorgen als hij teveel wilt planken met vrienden.
WTF... WHY???!!quote:
Valt wel mee toch? Mijn zus heeft er eentje uit 1995 en die je nog best veel rijden hoor...Zijn ook heel betrouwbaar natuurlijk.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:32 schreef Xaobotnik het volgende:
De Starlet was juist een erg karakterloze auto. Vooral de jaren '90 versie. Die werd ook zeer slecht verkocht, toch? Dan doet Toyota het met de Aygo wel een stuk beter (al weet ik niet of het ook Toyota is geweest die het uiterlijk ontworpen heeft (de motor is wel van hun), aangezien het zo'n samenwerkingsding is en de C1 en 107 voor het grootste deel dezelfde auto zijn.
Verder ben ik wel verrast dat er een paar Suzuki's te vinden zijn hier. Da's wel een uitdaging: Je favoriete Suzuki. Ik zou de Swift 1.3 GTi noemen uit de jaren '90. Niet mooi, maar wel een kanonnetje. Maar van de hedendaagse Suzuki's zou ik niet weten welke ik zou willen hebben. Jullie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |