MX-3 en MX-6 hebben wel een achterbankquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:17 schreef Zwappel het volgende:
[..]
MX5 kunnen maar 2 personen in..
Ik wil wel met achterbank erbij..
En dat van GT5/Trackmania was ook sarcasme
En wat als je wil chillen met meer dan 1 iemand?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:15 schreef Rick_dB het volgende:
en ach, sportauto's et achterbanken hebben amper nut, waarom denk je dat het beenbrekers zijnpuur opvulling voor de "gewone mens". Tis dat ik van de sleepers ben, anders had ik de achterbank er zo uitgemieterd
heb je toch niet, dus maak je geen zorgen (geintjuhquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:40 schreef Zwappel het volgende:
[..]
En wat als je wil chillen met meer dan 1 iemand?
Dan rij je naar de kroeg.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:40 schreef Zwappel het volgende:
[..]
En wat als je wil chillen met meer dan 1 iemand?
Thanks! Ik heb m nog niet zo heel lang. Ik vind m persoonlijk ook mooier met de hardtop, maar momenteel rijd ik nog vooral met open dakquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:32 schreef Meike26 het volgende:
Wat hebben we hier toch mooi spul staan. De 1st gen CRX (USA) van Winterstorm666 en de S2000 van StOrM81 zien er beide gewoon erg goed uit ! Moie van de CRX vind ik dat hij nog zo mooi hoekig is, samen met de verzonken USA-koplampen echt een plaatje
De s2000 vind ik vooral mooi op die foto door de perfecte hardtop. Staat hem erg goed
Een MF ?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:58 schreef Rick_dB het volgende:
[..]
is wel een MF, kan ook snel voor onderstuur zorgen als hij teveel wilt planken met vrienden.
WTF... WHY???!!quote:
Valt wel mee toch? Mijn zus heeft er eentje uit 1995 en die je nog best veel rijden hoor...Zijn ook heel betrouwbaar natuurlijk.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:32 schreef Xaobotnik het volgende:
De Starlet was juist een erg karakterloze auto. Vooral de jaren '90 versie. Die werd ook zeer slecht verkocht, toch? Dan doet Toyota het met de Aygo wel een stuk beter (al weet ik niet of het ook Toyota is geweest die het uiterlijk ontworpen heeft (de motor is wel van hun), aangezien het zo'n samenwerkingsding is en de C1 en 107 voor het grootste deel dezelfde auto zijn.
Verder ben ik wel verrast dat er een paar Suzuki's te vinden zijn hier. Da's wel een uitdaging: Je favoriete Suzuki. Ik zou de Swift 1.3 GTi noemen uit de jaren '90. Niet mooi, maar wel een kanonnetje. Maar van de hedendaagse Suzuki's zou ik niet weten welke ik zou willen hebben. Jullie?
Je ziet die bakken idd. niet zo heel veel rijden. Jammer van die spoilerkit op deze trouwens...quote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:09 schreef DDDDDaaf het volgende:
Het laatste model Prelude heb ik trouwens ook altijd een schitterende auto gevonden en als díe geen karakter heeft, dan weet ik het ook niet meer...
[ afbeelding ]
Daihatsu motor als ik me niet vergisquote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:32 schreef Xaobotnik het volgende:
De Starlet was juist een erg karakterloze auto. Vooral de jaren '90 versie. Die werd ook zeer slecht verkocht, toch? Dan doet Toyota het met de Aygo wel een stuk beter (al weet ik niet of het ook Toyota is geweest die het uiterlijk ontworpen heeft (de motor is wel van hun), aangezien het zo'n samenwerkingsding is en de C1 en 107 voor het grootste deel dezelfde auto zijn.
Ik vind de 3th en 5th gen toch iets mooier dan die 4th gen, maar smaken verschillen. Als ik het geld had etc zou ik ook tevreden zijn met een 4th gen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 06:15 schreef killurz het volgende:
ik ben nog altijd blij met mijn 4e generatie prelude
vind de voorkant van de 5e generatie echt lelijk..de achetrkant is daarintegen wel mooi
maar ik hou het lekker bij mijn (uitgebouwde) 4thgen:)
Is die nieuwe lancer alleen in evo uitvoering of ook in normale?quote:
Hij ziet er inderdaad zo uit, maar dan meer richting de bordeaux rood en volgens mij gewoon helemaal géén spoiler.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:55 schreef Catch_me het volgende:
Zowel de nieuwe als de evo versie
De Lancer Sport sedan (2008-2010) is fabrieks af met 2 verschillende spoilers te krijgen, een hele kleine die eigenlijk niet opvalt.
Of deze, dat staat toch veel beter op de sedan
[ afbeelding ]
uitgebouwde 4thgen? Post eens een picquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 06:15 schreef killurz het volgende:
ik ben nog altijd blij met mijn 4e generatie prelude
vind de voorkant van de 5e generatie echt lelijk..de achetrkant is daarintegen wel mooi
maar ik hou het lekker bij mijn (uitgebouwde) 4thgen:)
Bah, 5th gen is lelijker dan de 4th gen, behalve zijn kont.. zou ik liever een 4,5Gen willen.. Neusje van de 4th en kontje van de 5th..quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 08:28 schreef Zwappel het volgende:
[..]
Ik vind de 3th en 5th gen toch iets mooier dan die 4th gen, maar smaken verschillen. Als ik het geld had etc zou ik ook tevreden zijn met een 4th gen.
Juistquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:23 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Bah, 5th gen is lelijker dan de 4th gen, behalve zijn kont.. zou ik liever een 4,5Gen willen.. Neusje van de 4th en kontje van de 5th..
ehhmm hijs nog niet af:( ik moet hem nog spuiten racegaas erin e.dquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:22 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
uitgebouwde 4thgen? Post eens een pic
Ik heb spijt dat ik het heb gevraagdquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:31 schreef killurz het volgende:
[..]
ehhmm hijs nog niet af:( ik moet hem nog spuiten racegaas erin e.d
maar ik kan wel ff pics posten geeft je een idee
hij word pacific blue
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
LET OP!!! hijs nog niet af:P
om jou ook gelijk ff antwoord te geven...dit was niet mijn eerste keusquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:17 schreef Koepert het volgende:
OK persoonlijke smaak, en uiteraard hoef je je daar niks van aan te trekken...... maar wat is die spoiler SPUUGLELIJK!! Dikkere bumpers gaat nog wel, dat kan prima, zeker als t allemaal in kleur is straks.... maar dat handdoekenrek
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:31 schreef killurz het volgende:
[..]
ehhmm hijs nog niet af:( ik moet hem nog spuiten racegaas erin e.d
maar ik kan wel ff pics posten geeft je een idee
hij word pacific blue
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
LET OP!!! hijs nog niet af:P
Rood is te, spuit ze goud..quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:26 schreef Catch_me het volgende:
Ik wil morgen de remklauwen van mijn auto rood spuiten, of vinden jullie dat ook te pimp![]()
[ afbeelding ]
maar die VIS kit past er wel mooi op vind ik. de term RICE is dan ook meer bedoeld voor mja, kits die niet echt aansluiten op de basis. Bijv een ferrari voorbumper op een swift, ik noem maar wat.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 11:15 schreef Zwappel het volgende:
Ik ga ook wel plastic/fantastic zooi erop gooien, maar dan niet te overdreven..
Zoals die prelude hierboven wilde ik het ook nog wel eens doen op NFS toen ik 12/13 was![]()
Maar het zal er inderdaad al beter uit gaan zien als ie gespoten is..
Ik denk dat als je zo'n grote spoiler wilde je beter zoiets erop had kunnen zetten:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar dat is dan weer mijn smaak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |