abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86156645
Het dreumestopic (1-2 jaar) deel 72

De dreumessen:

21 oktober 2008: Mavie Cecilia Louise, dochter van geppie en poepoog
18 november 2008: Maarten Alexander, zoon van marie79
20 november 2008: Avalon, dochter van Owlet
10 december 2008: Merel Joanna Elisabeth, dochter van Fuente en Buurvrouw_Rietman
24 december 2008: Bastiaan Jens, zoon van Jose81 en Pianoman
28 december 2008: Jan Junior, zoon van DJMO
03 januari 2009: Elin Milo Rose, dochter van Dakota
04 januari 2009: Fee Anne Reine, dochter van Cattie
05 januari 2009: Annicka Maria, dochter van GreatWhiteSilence
06 januari 2009: Sebastian Julius (Seb), zoon van Estrys en Tubby
06 januari 2009: Lola, dochter van Floria
11 januari 2009: Mila, dochter van Raissa en Milanese
11 januari 2009: Elodie, dochter van Bass-Miss
23 januari 2009: Lennon Thom Jeb, zoon van Diaan en peaceman
23 januari 2009: Ruben Sebastiaan, zoon van Jelief
23 januari 2009: Levi Dinand zoon van admiraal-anaal
28 januari 2009: Danique Nova, dochter van Fruppel
02 februari 2009 Jair Amitai, zoon van Tinuviel & Iamredleader
06 februari 2009: Joshua, zoon van Joshua.
28 maart 2009: James Joseph Danyel, zoon van S_oepstengel
*** 30 maart 2009: Hannah Niesje, dochter van Texelonia en Micha ***
09 april 2009: Julian, zoon van nummer_zoveel
20 mei 2009: Robin en Viggo, zoons van MamaNik
07 juni 2009: Kobus, zoon van Oeke
08 juni 2009: Tess, dochter van Vicky
14 juni 2009: "tweeling", zonen van mikoxx
20 juni 2009: Graeme James, zoon van Tessie
09 juli 2009: Finn, zoon van Flower-Ti-Amo
12 juli 2009: Thijs, zoon van McLaura
*** 20 juli 2009: Senna, dochter van miss_sly en het_fokschaap ***
01 augustus 2009: Timo Ruben, zoon van Chan
03 augustus 2009: Iris, dochter van Nijna
07 augustus 2009: Roy, zoon van Bar
08 augustus 2009: Willow, dochter van innepin
23 augustus 2009: Thomas, zoon van Ca.ra
*** 23 augustus 2009: Evi Mare, dochter van DuchessX en Juup©***
*** 24 augustus 2009: Oscar Morrison, zoon van Brighteyes en Stinkie ***
27 augustus 2009: Toby Benjamin, zoon van Kersjes
30 augustus 2009: Dorien, dochter van Hi_flyer en Bromfly_er
31 augustus 2009: Lena, dochter van Poppedein
11 september 2009: Lars, zoon van XXXKarinXXX
17 september 2009: Esmee, dochter van Stiemie

[ Bericht 2% gewijzigd door RockabeIIa op 18-09-2010 12:08:10 ]
pi_86156693
En mijn laatste post:

quote:
Op dinsdag 7 september 2010 10:17 schreef Raissa het volgende:
Mila dr rug en buik is weer vrij van vlekken! Alleen nog een paar op haar armen en benen. Het lijkt inderdaad wel op de foto van saskia maar dan begrijp ik niet helemaal waarom de dokter er niet aan denkt.. Nou ja, ze had iig gelijk dat het snel weg zou zijn...
pi_86157749
Dat is fijn Raissa!
Fake it till you make it...
pi_86157942
Raissa fijn dat de vlekken wegtrekken!

Bodpa wat schattig je verliefde mannetje O+

Timo is nog steeds flink ziek.. Oorontsteking en hij is nu aan de antibiotica.. Het is echt zó zielig :'( Nou ja, hopelijk gaat de antibiotica snel werken, dan zal hij morgen al wel weer een stuk beter zijn hoop ik..
pi_86158018
Wat fijn Raissa dat Mila weer beter is.

Beterschap Chan voor Timo. Hopelijk werkt de ab snel.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_86162454
Timo :* beterschap ventje.

Raissa, wat fijn dat de uitslag al weg is zeg!

Nog bedankt voor de reacties over mijn pap vraag. Dan blijf ik gewoon nog even pap geven in de avond. Hij wil gewoon ineens bij het ontbijt geen brood :{ als hij zijn papfles ziet, dan begint ie te trappelen en te wijzen dat hij een fles wil. Naja, misschien gewoon een fase... voorlopig maar weer even pap in de fles als ontbijt.

Joep is ook weer helemaal pleisterloos :) en het ziet er goed uit. Een heel klein beetje zie je het tuurlijk nog wel. Maar ik heb goede hoop dat het helemaal mooi gaat wegtrekken.
Niet mieten! Door gieten!
pi_86163910
Raissa fijn dat de uitslag weg is!

Timo beterschap. :*

Mijn dreumesje wil niet slapen, gisteren ook niet. Ik vind het nog geen tijd om net meer te slapen overdag!
pi_86174765
Poeh, even geprobeerd bij te lezen, maar het is veel!
Dit is me bijgebleven...

* Huup, vond Amelie de roti lekker? :9
* Arme Mila, die vlekken, fijn dat ze zo goed als weg zijn.
*DJMO, als Jan je begrijpt, komt het praten vanzelf wel. :*
*Timo, beterschap! :*
* Miss, ga je ook verhuizen? :o
Je woont daar toch nog maar net? En dan zijn mijn 2 FOK buurtjes weg. ;(
*Ca.ra, door dat geklets over scholen moest ik ook even slikken hoor. ;)
*Bodpa, is M. bang in het donker? En wat klinkt hij heerlijk verliefd! O+

En nu mijn nieuwtje: Ko heeft besloten dat lopen leuk is! *O*
Dus hij loopt lekker op de korte stukjes, kruipt nog steeds graag en snel op de lange en onbetrouwbare stukken. :D
Maar hij wil nog steeds absoluut niet aan de hand lopen. Je mag hem wel onder de oksels vasthouden maar dat is het.
En op dit moment zijn alle tanden en 4 kiezen door. We moeten dus nog 4 kiezen, maar dat mag van mij nog even duren...
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  dinsdag 7 september 2010 @ 19:50:24 #9
257049 Grasjes
met bloemetje
pi_86176505
Oeke *O* voor Ko! Lopen is ook leuk! En fijn dat alle tandjes door zijn. Volgens mij duren de volgende kiezen nog wel een jaartje.

Fijn dat Mila ook weer wat beter is! Ik heb ook altijd angst bij vlekjes :s

Pfoe Ingrid, blijft Tyler de hele dag wakker dan? Zonder dreinen?

Beterschap voor Timo. Hopelijk werkt de ab snel!

M. verliefd O+ lief!

Seilram, Joep weer helemaal heel :) En die papfles, ach ja, het zal vanzelf wel weer ophouden! Ik zou daar ook niet te moeilijk over doen.

Ik moet leren om toch echt goed te luisteren naar mijn meisje :@ Gisteravond zei ze echt een paar keer " mama, poepen" en ik, ja is goed schat, ga maar poepen maar zag niks gebeuren en rook in het voorbijgaan ook niets... Heeft ze echt haar hele luier en daarbuiten vol gepoept... arm kind. :{ Ze mocht wel nog in bad om half 8 :D
pi_86176578
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 19:50 schreef Grasjes het volgende:
Ik moet leren om toch echt goed te luisteren naar mijn meisje :@ Gisteravond zei ze echt een paar keer " mama, poepen" en ik, ja is goed schat, ga maar poepen maar zag niks gebeuren en rook in het voorbijgaan ook niets... Heeft ze echt haar hele luier en daarbuiten vol gepoept... arm kind. :{ Ze mocht wel nog in bad om half 8 :D
Dat had ik hier dus ook laatst :D
  dinsdag 7 september 2010 @ 19:53:12 #11
257049 Grasjes
met bloemetje
pi_86176629
O-) Gelukkig ben ik niet de enige!
pi_86176668
quote:
Pfoe Ingrid, blijft Tyler de hele dag wakker dan? Zonder dreinen?

:Y En met af en toe een beetje dreinen, maar viel mee. Wel extreem knuffelig en kusserig. O+
Wel jammer van mijn rust. ;)

Awww, kan ze het wel goed aangeven iig. Vind ze badderen leuk?
pi_86176823
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 14:33 schreef _Ingrid_ het volgende:
Mijn dreumesje wil niet slapen, gisteren ook niet. Ik vind het nog geen tijd om net meer te slapen overdag!
Toen ik Mila ging ophalen van het kdv vandaag hoorde ik dat ze vandaag overdag ook niet geslapen heeft.. Hopen dus dat ze daardoor vannacht heerlijk slaapt :) Normaal gesproken slaapt ze door hoor maar ze is nu verkouden en dan wordt ze soms wakker..
pi_86177176
Tyler is ook erg verkouden, de groene snotklodders vliegen in het rond. Gelukkig pakt hij nu zelf een (hydrofiele) doek om snel zijn neus te vegen.
En eindelijk na weken lijken de 2 tandjes door te komen! *O*
's nachts slaapt hij goed door.. * _Ingrid_ klopt heel hard af!
pi_86178968
oeke O+ Ko loopt *O* wat goed van hem! En alle tanden en vier kiezen al, wow! Ik verbaas me sowieso over al die gebitten van de dreumesjes. Onze dreumes is nu haar 5e tandje aan eht kweken ')
Hoe is het op de tuin?
Verhuizen, ja, zijn we aan het overdenken. Eigenlijk willen we hier neit weg, maar ja, een tuin he. Je weet zelf hoe fijn dat is voor zo'n kleintje O+

Chan, beterschap voor Timo :*

seilram, fijn dat Joep weer pleisterloos is *O*

Raissa, die vlekken zien er heftig uit :o gelukkig dat het weer minder aan het worden is en ze er geen last van heeft.

Beterschap voor de verkouden kindjes ook.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_86181140
Ko aan de wandel *O*

Timo beterschap *O*

Raissa dat ziet er zeker onplezierig uit,gelukkig lijkt het mee te vallen.
Collega vertelde vandaag het zelfde, zoontje van haar ineens onder de rode vlekken, maar verder nergens last van.

Joep weer helemaal gaaf ;)

Jeuh... hier is het opvoeden begonnen :P
Roy en kastjes, roy op tv meubels klimmend.... nee Roy zeggen helpt niet, Nee Roy zeggen en hem eraf halen, werkt ook niet. :N
Hem net even steviger vastpakken nee zeggen en uitleggen waarom niet, werkt nog minder ;)
Een zachte tik op de vingers, werkt bij Roy in een schaterbui :') en probeer dan zelf niet ook in lachen uit te barsten :X

Het is echt een kwajongen geworden, een leuke overgens, vol met streken.
Zo vertelde oma vandaag, dat hij daar ook streken uithaalde terwijl hij op bed lag.
Ineens hoorden ze een hoop gestommel, dan een harde knal, en weer een knal.
Roy had een kastdeurtje ontdekt die hij met gemak vanuit zijn bed open en dicht kon gooien, en dat was een heel vermakelijk spelletje :7

Echt zo leuk O+
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_86183851
quote:
Oeke *O* voor Ko! Lopen is ook leuk! En fijn dat alle tandjes door zijn. Volgens mij duren de volgende kiezen nog wel een jaartje.
Ik hoop het van harte. Dit ging best snel namelijk. :{
Lekker nog even in bad voor het slapen gaan, dan sliep ze vast lekker daarna. O+
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 20:43 schreef miss_sly het volgende:
oeke O+ Ko loopt *O* wat goed van hem! En alle tanden en vier kiezen al, wow! Ik verbaas me sowieso over al die gebitten van de dreumesjes. Onze dreumes is nu haar 5e tandje aan eht kweken ')
Hoe is het op de tuin?
Verhuizen, ja, zijn we aan het overdenken. Eigenlijk willen we hier neit weg, maar ja, een tuin he. Je weet zelf hoe fijn dat is voor zo'n kleintje O+
Dan neem je ook een tuinhuis! Dan zijn we dubbel buren! *O*

Het is veel werk op de tuin. En we merkten dat Ko het niet zo leuk meer vond, mama en papa waren alleen maar aan het klussen. dus bewust heb ik een dag niet geklust en alleen maar met Ko gespeeld, naar de winkel gefietst en hij knapte er enorm van op.
Dus het gaat nu weer een stuk beter. Donderdag gaan we een tweedehands houten vloer uit een huis halen, en dan is hij de hele dag met mijn moeder op de tuin. Best spannend vind ik het. Maar ze vinden elkaar erg leuk, dus het zal wel goed gaan. :Y
Kus voor Senna's tandje! :*

Bar, wat een heerlijke ondeugd! Klinkt echt gezellig.
Hier moet Ko altijd een beetje huilen als je nee zegt. Voornamelijk als hij mama of papa in het gezicht slaat. Dat vinden we namelijk niet zo fijn.
Dan kan meneer echt lekker dramatisch zielig doen. O+
pi_86184758
Oh, een filmpje van Ko zijn wandelen. In het tuinhuis, dus let niet op de troep aub.
  dinsdag 7 september 2010 @ 23:02:27 #19
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_86186559
Hè Oeke, wat gemeen! Lig ik net nog even in bed bij te lezen en dan plaats jij een filmpje dat ik op de telefoon niet kan kijken. Schaam je!

Over schamen gesproken, het kinderdagverblijf hangt nu dankzij ons vol met posters 'zesde ziekte, wat zijn de symptomen'. Oei.
(Misschien komt er daardoor dan volgende week een plaatsje vrij op de groep, hihi. Ik moet Thomas een dagje extra kwijt :P )
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_86187207
Sorry! :D
Is Thomas nog steeds ziek?
pi_86187360
Ko aan de wandel *O*

Roy, boefje ;)

Iris heeft er weer een blauwe plek bij... ze probeerde vanmorgen de "knikkerbaan" te koppen, hele streep over haar ooglid, volgens mij niet in haar oog, want t was verder niet rood ofzo...
Zijn de blauwe plekken op haar voorhoofd bijna weg, valt ze weeeer. Brokkenpilootje.
Maar wel een scheet, ze geeft nu met open mond kusjes met de nodige kwijlerij erbij O+ heerlijk :{
pi_86194357
Ik vond het al zo raar dat er zo weinig werd gepost in het dreumestopic... was ie allang gesloten :o :@

Ko loopt! *O* Woei!
En ik las dat Amélie ook al stapjes los zet :o Wow, wat snel joh! Was dat niet dezelfde dame waarvan je zei dat ze alles zo rustig aan deed en d'r eigen plekje op de grond wel prima vond? :D
Mijn muppet heeft nog heul geen zin om te lopen. Ze loopt als een malle langs tafel, bank, kast etcetera, maar als ze ergens naartoe wil waar ze geen houvast heeft, zie je d'r denken... "Hmm. Een stap? Nah. Ik laat mij zakken en dan kan ik lekker kruipen. :Y) ". Ik vind het allang prima, ze gaat al hard genoeg :P (hoewel ik toegeef dat ik, omdat ze in het begin zo razendsnel ging qua ontwikkeling, wel half verwacht had dat ze al zou kunnen lopen :@ )

Fijn dat de plekken weg zijn, Raissa! *O*

Oh Bar dat ken ik ja, ik heb hier ook zo'n boefje en als ik nee zeg of boos doe gaat ze alleen maar lachen :') Muhhh! (ze had gister in een onbewaakt ogenblik de halve boekenkast leeggehaald en was al fotoalbums aan het stukscheuren toen ik terugkwam van de wc... :X ) En toch zijn die streken zo leuk. En die glinsteroogjes van d'r als ze ondeugend bezig is O+

Slapen gaat hier eindelijk beter *O* Het zevende tandje is door, én we gebruiken 's nachts niet meer de nieuwe superdunne ohzogeweldige pampersluier, want die heeft 3x achter elkaar tot een zeiknatte pyjama/slaapzak/matras gezorgd :{w Zal ook wel wat nachtrust schelen, als je niet in je eigen plas hoeft te liggen.
D. heeft haar geleerd hoe ze van het bed af moet klimmen :') En dat heeft ze nu helemaal door. Ze racet naar de rand, draait zich om, ene been eraf, andere been eraf, en dan zichzelf eraf laten glijden. :D O+

Oh en in ander goed nieuws gaat het eten steeds een beetje beter! Gisteren toch wel ruim anderhalve boterham op, en flink wat fruit, en een deel van mijn avondeten, en stukken losse mango, en soepstengels... *O* En ze drinkt tegenwoordig uit haar rietjesbeker zonder alles weer uit haar mond te laten lopen, hele bekers fruitsap/diksap/water/thee gaan er in :o *O*
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_86194488
*O* Go Ko! *O*
en wat staat ie meteen goed op!!

*O* Fijn dat de vlekken wegzijn Raissa!

*O* Amelie ook aan de stap *O*

*O* Willow aan het eten en beter aan het slapen *O*
En wat super dat ze zo goed het bed af gaat. Tess doet dat ook steeds. Ik heb het haar niet eens geleerd :D

*O* Hier vanancht ook een goede nacht.. Na een aantal nachten flink spoken ging het deze nacht goed! Tess hoest wel verschrikkelijk en is nog behoorlijk verkouden.

O+ Ze is gek op dansen. Zodra ik muziek aanzet gaat ze staan draaien en zwieren. High five is hier zwaar favoriet en mevrouw is ineens helemaal van de knuffel. O+ Ze pakt me dan met 2 armpjes stevig vast om mijn nek en klemt dan nog even wat harder O+
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_86194737
quote:
Op woensdag 8 september 2010 09:11 schreef Vicky het volgende:
*O* Go Ko! *O*
en wat staat ie meteen goed op!!
Ja, dat is zo grappig he? Zo opstaan doet hij al zeker anderhalve maand en het lopen dus nu een week ofzo. Raar kind. Hij wilde zeker weten dat hij goed kon staan voor hij een stap verzette. O+

Wat heerlijk die knuffelbuien. En dansen, wat leuk! O+
Hopelijk is ze gauw weer helemaal beter, je meisje.

Innepin, wat fijn dat het zo goed gaat en dat Willow zo lekker kan schransen.
En met een natte pyjama slapen is natuurlijk totaal ongepast. :{w Fijn dat de nieuwe luiers ook voor meer nachtrust zorgen. :)
pi_86194933
quote:
Op woensdag 8 september 2010 09:11 schreef Vicky het volgende:O+ Ze is gek op dansen. Zodra ik muziek aanzet gaat ze staan draaien en zwieren. High five is hier zwaar favoriet en mevrouw is ineens helemaal van de knuffel. O+ Ze pakt me dan met 2 armpjes stevig vast om mijn nek en klemt dan nog even wat harder O+
O+ Heerlijk Vicky!
Willow danst ook altijd. Soms met de radio, zeker als er een hoem-pa-pabeat onder zit. Soms met d'r eigen hysterische speelgoeddingen (waarom vinden ze dat nou altijd zo leuk? Ik heb zoveel leuk houten speelgoed maar de vtech-achtige troep is favoriet :') ). Soms als ik pianospeel :D O+ (hoewel ze dan meestal meteen naar me toe komt om mee te spelen, wat het pianeren enigszins moeilijker maakt, maar wel vele malen gezelliger O+ ).

En nu je over knuffelen begint: ik denk dat Willow dat ook ineens doorheeft :o Sinds een week stopt ze een natte, half-open mond op je lippen als je zegt: "mama kus?" :D O+ Ik smelt iedere keer weer O+
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 8 september 2010 @ 09:41:15 #26
147316 crew  DJMO
#trut
pi_86195092
ik lees maar ik sla het amper op ... iris brokkenpilootje toch :*
Willow boefje, fotoalbums scheuren is niet leuk voor je mamaa hoor! Wel fijn dat je beter eet en slaapt!
Vicky dat knuffelen is zo fijn O+ Jan doet dat vaak bij mijn benen .. als ik dan door mijn knieeen zak is het al weer over helaas ..

Wel Jan is naar de psz .. hij hoefde niet te huilen geloof ik toen ik wegging, maar keek wel wat beteuterd vanacht het zwaairaam :{ ik hoop zo dat hij het naar zijn zin heeft daar :X ik heb een paar foto's gemaakt, zal zo wat uploaden en plaatsen. *snik m'n mannetje wordt nu toch echt groot ;( *
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_86195608
Goodmorning! *O*

Ko :o O+
je eten ook stevig vast blijven houden hè _O- prioriteiten hahaha

DJMO ben benieuwd hoe Jan het vond, vast leuk!

Iris :* op de blauwe plek.

Innepin fijn dat het zo goed gaat met het eten van Willow!

Ze vindt het nog steeds wel prima op haar plekje. Ze heeft gewoon niet de drang om te oefenen, oefenen, vallen, opstaan en weer proberen. Ze observeert, probeert het een keertje, kijkt nog es goed en dan doet ze het zelf. Ik vind het zo stom om te zien, zo de ene dag kon ze niet kruipen, de volgende dag kroop ze zo de hele woonkamer door. Zelfde verhaal met gaan staan en langs de randjes lopen. Ik verbaas me er echt over :D
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 8 september 2010 @ 10:09:24 #28
147316 crew  DJMO
#trut
pi_86195694
ik ga nu even bellen huup :@ ik was vergeten door te geven dattie last heeft van rooie billen en dat de bepanthen in z'n tas zit :') (kan ik gelijk vragen hoe het gaat O-) )
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_86195968
Oh spannend DJMO! Hij gaat het vast naar zijn zin hebben. Zeker wel stil he? Thuis? :*

Huup, je eten vasthouden is ook erg belangrijk! *)
Vertel nu eens, vond Amelie de roti lekker? Ko smult er namelijk van. :Y)
Klinkt trouwens alsof Amelie dezelfde tactiek toepast als Ko, eerst goed kijken, zeker weten dat het de moeite waard is, en dat je weet hoe het moet, want vallen enzo is zo genant en dan pas gaan! :P
pi_86196116
quote:
Op woensdag 8 september 2010 10:20 schreef oeke het volgende:
Oh spannend DJMO! Hij gaat het vast naar zijn zin hebben. Zeker wel stil he? Thuis? :*

Huup, je eten vasthouden is ook erg belangrijk! *)
Vertel nu eens, vond Amelie de roti lekker? Ko smult er namelijk van. :Y)
Klinkt trouwens alsof Amelie dezelfde tactiek toepast als Ko, eerst goed kijken, zeker weten dat het de moeite waard is, en dat je weet hoe het moet, want vallen enzo is zo genant en dan pas gaan! :P
haha ja de roti vond ze erg lekker :D ik heb voor ons de madame jeanet er pas later bij gedaan, leek me wel zo handig :') En lekker die flubbertjes kikkererwt tussen de rotiplaat vandaan pielen :Y)
Vanavond eten we rijst met teriyaki-rundvlees. Ben benieuwd wat ze daar van vindt haha

En ja die tactiek, inderdaad, even zeker weten dat ze het kan, dan zie je haar denken van oh okay, die heb ik in mn assortiment, dit kan ik ook nu. En dan zit het inderdaad in het assortiment van truukjes :D
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 8 september 2010 @ 10:26:50 #31
147316 crew  DJMO
#trut
pi_86196142
hij vind het maar niks ;( zit de hele tijd bij de leidsters, te snifhuilen .. al sinds ik weg ben :{ heb afgesproken dat als hij na de kring nog zo is, ze me bellen dat ik m voor nu wat eerder kom halen, en voorlopig de eerste keren ook wat later breng, zodat we rustig en duidelijk afscheid kunnen nemen en uitleggen dat mama echt weer terug komt. als ik dat doe in de drukte gaat het helemaal mis straks, en ik wil wel dat het leuk blijft voor 'm .

pi_86196201
a gossie wat sneu... Vanaf welke leeftijd mogen ze komen bij jullie?
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_86196265
Ach wat sneu, DJMO -O-

@Huup en oeke, leuk is dat he, dat ze ineens wat kunnen :o Willow doet ook niet aan oefenen. Die heeft gewoon nog helemaal geen behoefte aan los lopen :+
Aan de hand lopen is leuk - zolang het wel twéé handen zijn, anders stopt ze gelijk - maar meer hoeft niet. :+
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 8 september 2010 @ 10:33:09 #34
147316 crew  DJMO
#trut
pi_86196286
normaal 2 jaar vicky, dus jan is wel erg jong, maar dat is in opdracht/samenspraak met jeugdzorg geweest dat hij eerder geplaatst werd. Ergens, en dat zei ik vanmorgen ook al op de psz, vind ik hem zelf ook nog te jong, maar het is ook voor mezelf noodzakelijk om even op te kunnen laden. dus dan maar met opbouwen.

pi_86196312
Ik snap het DJMO... Hopelijk gaat Jan het net zo leuk vinden als Amber destijds.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_86196335
Oh, dat is zielig. Hopelijk kan hij snel wennen. Straks extra lekker knuffelen.

Huup, leuk is dat he? Dat ze al dat gekke eten eigenlijk lekkerder vinden dan gewoon aardappels-groenten etc. Tenminste die van mij dus wel. Roti aardappels, heerlijk en de tempe ging ook glad naar binnen.
Heb jij niet toevallig wat leuke Indische recepten voor me? Zonder vlees? Dreumes-geschikt? O-)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 8 september 2010 @ 10:35:38 #37
147316 crew  DJMO
#trut
pi_86196350
Dat zal vast wel, en daar hoop ik ook ook :Y

Oeke: ik denk dat als ik m straks kom halen, hij me t eerste uur niet meer loslaat O+ :')

pi_86196351
quote:
Op woensdag 8 september 2010 10:34 schreef oeke het volgende:
Oh, dat is zielig. Hopelijk kan hij snel wennen. Straks extra lekker knuffelen.

Huup, leuk is dat he? Dat ze al dat gekke eten eigenlijk lekkerder vinden dan gewoon aardappels-groenten etc. Tenminste die van mij dus wel. Roti aardappels, heerlijk en de tempe ging ook glad naar binnen.
Heb jij niet toevallig wat leuke Indische recepten voor me? Zonder vlees? Dreumes-geschikt? O-)
voor mij ook, maar dan met vlees?? :D
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_86196809
oi hm, vegetarisch wordt lastiger :P
ik heb hier wel het kookboek van Bep Vuyk staan O+ heel basic vormgegeven maar zooo fijn, echt een schat aan informatie met alle sambals en marinades en gerechten enzo.
Mijn favoriet daaruit zijn de indische eieren, sambal goreng telor. Ik maak wel een foto van wat recepten stuur k wel door.

Vicky ik pm je wel met mn eigen rendang-recept!
Das wel wat teveel vlees voor Oeks :+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86196893
Oh, ik doe heel vaak het vlees gewoon vervangen door tofu of een andere vleesvervanger.

Way off-topic trouwens! :@
pi_86196907
Ach wat sneu DJMO Misschien het beste om het zo op te bouwen dat hij steeds wat langer daar blijft. Dus een uurtje, twee uurtjes etc.
Jan zit al vanaf zijn geboorte ongeveer 24/7 bij jou. Op zich niet verkeerd hoor :) Maar ik kan me voorstellen dat hij veel moeite heeft met loslaten.

Seb heeft enkel moeite met afscheid nemen. En dat gaat ongeveer zo:
Ik:Goedemorgen,
Leidster: goedemorgen alles goed met Seb?
Ik: Ja alles goed met Seb. Jas uitdoen, spullen in bakje doen.
Ik: Dag Seb tot straks :W (meteen weggaan en niet meer omkijken)
Seb: :{ :'( :{ :) :D

En dat alles in een tijdbestek van 3 minuten denk ik. Laten we het allemaal niet lastiger maken dan het al is. Gewoon hoppa. Hij moet toch, er is geen andere keus. Correctie, er is wel een andere keus, maar die kies ik niet :P
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_86197006
Seb heeft toch een een tijd veel last van verlatingsangst gehad? Dat je niet weg mocht? Of ben ik nu in de war?
pi_86197076
quote:
Op woensdag 8 september 2010 10:58 schreef oeke het volgende:
Seb heeft toch een een tijd veel last van verlatingsangst gehad? Dat je niet weg mocht? Of ben ik nu in de war?
Heeft ie nog steeds. Hij heeft moeite met mensen die hij kent die weggaan of zo. Echt verlatingsangst wil ik het niet meer noemen. Hij moet ook huilen als de ouders van andere kindjes weggaan op het kinderdagverblijf :D
pi_86197214
Seb is een slimmerd. Gisterochtend mocht hij even de wereld is mooi kijken van mijn moeder. Maar Bumba was al geweest dus zegt mn moeder: Bumba komt niet vandaag. Waarop Seb opstaat, naar de tv kast loopt en een dvd van Bumba uit de la trekt en deze aan mijn moeder geeft met een blik van 'Hoezo Bumba komt niet?' _O-
pi_86197447
quote:
Op woensdag 8 september 2010 11:01 schreef Estrys het volgende:
Heeft ie nog steeds. Hij heeft moeite met mensen die hij kent die weggaan of zo. Echt verlatingsangst wil ik het niet meer noemen. Hij moet ook huilen als de ouders van andere kindjes weggaan op het kinderdagverblijf :D
Hier dus ook zo'n dramaqueen. Maar even afleiden en het is al weer over. :P
Slimme Seb, had hij je moeder even tuk. :D
pi_86198277
Wat een leuk filmpje, oeke. O+

Zie ik nou goed dat jullie de keuken eruit hebben gehaald?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_86198581
hahaha Seb :D O+

Amélie heeft weer op het potje gepoept :D
niet dat ze er zelf om vraagt hoor ;) maar als ik zie dat ze gaat poepen dan zet ik haar op t potje, kan ze vast wennen :+ ze blijft netjes zitten tot ze klaar is en tot ik haar er vanaf til.
Ze heeft nu al een keer of 7 zo gepoept :D en als ik ga plassen mag ze ook op t potje zitten bij mij op de wc. Ze is bijna sneller bij de wc dan ik als ze doorheeft dat ik het potje pak _O-
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86198607
wow wat supergoed van Amélie!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 8 september 2010 @ 12:10:04 #49
147316 crew  DJMO
#trut
pi_86199468
goed hoor amelie!
slimme seb :D

we gaan t idd opbouwen. alle ouders komen tussen half negen en negen, ik breng jan om negen uur, tien over negen. rustig en duidelijk afscheid nemen en uitleggen dat hij gaat spelen en ik schoonmaken bv, is het motto. en dat ik hem uiteraard weer gewoon kom ophalen. Ik heb er dit keer de laatste 20 minuutjes bij gezeten, en hij was niet bij me weg te slaan O+

pi_86201499
Wat goed van Amelie! :D *O*
quote:
Op woensdag 8 september 2010 11:37 schreef Claudia_x het volgende:
Zie ik nou goed dat jullie de keuken eruit hebben gehaald?
Nee, de keuken zit er helaas nog in. Maar die lelijke witte spaanplaatbuffetkast is al weg. En de koelkast staat ook ergens anders vanwege de vloer. Wat geld en tijd betreft laten we de keuken er nu even in zitten. Eerst de rest. :)
  woensdag 8 september 2010 @ 14:09:50 #51
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_86203479
Marktplaats is ook een goeie bron van keukens he Oeke. Of je doet nieuwe deurtjes en een ander blad op je oude keuken, mits die niet compleet is weggerot natuurlijk.
Wat gaat Ko stoer staan, zonder handen te gebruiken! Knap hoor. En hij heeft een lief stemmetje. O+

Thomas gaat nog even door met zijn antibiotica tot volgende week woensdag. Volgende week vrijdag krijgt hij dan buisjes. Door de antibiotica te blijven geven weten we in ieder geval dat hij in de tussentijd geen pijn meer zal krijgen. Omdat er nog vocht achter zijn trommelvlies zit is de kans dat het weer ontsteekt als we niks doen groot. En bovendien is de kans dat de buisjes eruit vallen wat groter als ze gezet worden als de oortjes ontstoken zijn.
Verder wel heerlijk dat we zo snel aan de beurt zijn! De KNO arts had ons eigenlijk komende vrijdag al langs willen hebben, maar dan draaien ze geen kinder-programma.

Ik merk aan zijn eetlust dat hij zich echt weer beter voelt. Gisteren kon ik pasta voor hem blíjven opscheppen... En vanochtend heeft hij 1/2 krentenbol en een cracker gehad, vanmiddag een hele boterham (met chocopasta, verwennerij!). Toch wel een fijn gevoel, ik vond dat slecht eten maar moeilijk om te zien. En moeilijk om mezelf te bedwingen om er niet onder zachte dwang nog één hapje in te duwen.

Meneer doet vandaag maar een slaapje denk ik. Vanochtend is hij niet naar bed geweest. Och, mijn frummeltje wordt groot. En hij wil alleen maar lopen, lopen, lopen. Wel nog aan 2 handen vasthouden. Maar vanochtend met de fysio heeft hij wel tig keer het huis op en neer gelopen. En bij het naar bed gaan daarstraks is hij zelf alle trappen op geklommen, en in een oud huis is dat best veel! (in totaal 36 treden).
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_86203639
DJMO, zit Jan op sociale indicatie op de peuterzaal?
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_86204268
Amelie, knap zeg *O*
pi_86207544
fijn.... ik mag de deurkruk van Tess' kamer al om gaan zetten...
als ze in d'r bed staat kan ze de deur dus openmaken blijkt nu. Bed op andere plek gaat niet en een haakje op de deur zou wel kunnen alleen blijft haar kamertje dan op een kiertje staan en Tess slaapt bij de trap. Ze slaapt zo ontzettend licht.. wordt al wakker van een muis bij wijze van spreken.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 8 september 2010 @ 16:10:01 #55
147316 crew  DJMO
#trut
pi_86207922
quote:
Op woensdag 8 september 2010 14:14 schreef McLaura het volgende:
DJMO, zit Jan op sociale indicatie op de peuterzaal?
hij heeft onder toezicht gestaan van jeugdzorg, maar er was geen grond meer om dat te verlengen. toen werd de eis om de ots niet te verlengen dus dat jan naar een psz zou gaan zodat er toezicht op zijn ontwikkeling zou blijven.

pi_86209469
quote:
Op woensdag 8 september 2010 14:09 schreef Ca.ra het volgende:
Marktplaats is ook een goeie bron van keukens he Oeke. Of je doet nieuwe deurtjes en een ander blad op je oude keuken, mits die niet compleet is weggerot natuurlijk.
Wat gaat Ko stoer staan, zonder handen te gebruiken! Knap hoor. En hij heeft een lief stemmetje. O+
Dat is waar, maar met de aanschaf van het tuinhuis zelf, de nieuwe vloer/behang/verf/hout voor de buitenkant/planten/verf voor de buitenkant/meubels laten we de keuken even voor wat het is. Misschien geef ik hem nog een verfje en nieuwe greepjes oid. ;)
En Ko is lief, ja! Tegenwoordig vraagt hij mama, en dan antwoord ik Ja Kobus? En dan weer mama? En zo gaan we heen en weer tot hij een lachstuip krijgt. O+

Wat spannend buisjes. Heel erg fijn dat de antibiotica goed aanslaat. En dat Thomas daardoor weer ruimte heeft om lekker goed te eten en te spelen en te lopen en trappen te klauteren! Super!

Nou Tess, je weet dus nu al hoe je moet ontsnappen? Oei oei, aan dat dametje ga je nog je handen vol krijgen, Vicks. ;) O+
  woensdag 8 september 2010 @ 18:04:01 #57
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_86211751
Voor een scheidende vriendin hebben we twee ' gratis ophalen' keukens gecombineerd tot één goede. De enige kosten die ze daaraan had was voor het afvoeren van het overgebleven spul en een tube houtlijm ;)
Maar ik kan me goed voorstellen dat het na al het graven, schroeven en verven de zijn ook wel even over is.

Sorry Nu ga ik echt weer wayyy offtopic he.

We hebben net samen de vuilniswagen bewonderd, Thomas was helemaal gebiologeerd. En nu valt hij weer aan op een lekker bordje pasta. De kleine dingen zijn soms zo fijn he...
pi_86213505
Zo, kind is met alleen pap naar bed. Niks mee te beginnen. Hij was aan een stuk aan het brullen en sloeg het eten weg. Zelfs papfles weigerde hij in eerste instantie maar heb hem in zijn bedje gedaan en de fles gegeven. Nu snikt hij nog wat na maar volgens mij is hij zo moe, te moe om te eten. Arm schaapje.
Ow en op de deur van Kdv een waarschuwing dat er hoofdluis geconstateerd is bij sommige kindjes. Aaaargh nou dat weer. Kreeg gelijk jeuk.
pi_86213622
quote:
Op woensdag 8 september 2010 10:52 schreef huuphuup het volgende:
oi hm, vegetarisch wordt lastiger :P
ik heb hier wel het kookboek van Bep Vuyk staan O+ heel basic vormgegeven maar zooo fijn, echt een schat aan informatie met alle sambals en marinades en gerechten enzo.
Mijn favoriet daaruit zijn de indische eieren, sambal goreng telor. Ik maak wel een foto van wat recepten stuur k wel door.
:D Kijk ik net in de keuken heb ik dat boek ook staan! :D
Maar ik raak altijd overdonderd door de grote hoeveelheid recepten. Ik ga die eieren proberen. :Y
Ik dacht natuurlijk dat jij allemaal secret inside information had omtrent de Indonesische keuken. ;)

O+ Ca.ra, dat weet ik, ik had ook moeten specificeren, de moeite en het geld dat een busje al kost is me op dit moment niet waard. Eerst de vloer erin en de buitenkant waterdicht maken.
Ik wil graag oude houten scheepsdelen gaan gebruiken als aanrecht, maar dat is enorm veel schuurwerk, dus dat is een project voor volgende zomer. O+
pi_86213938
Oeke (lol, mijn telefoon maakt er oelek van, toepasselijk), ik heb een Indisch vegetarisch kookboekje, ik zal je vandaag of morgen wel wat pm-en. Is er een specifiek gerecht waar je naar op zoek bent?
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_86214565
Lief Twink, maar het is niet special nodig hoor, het was gewoon een idee dat bij me opkwam, Huup vragen naar lekkere Indische dreumesrecepten. :P
  woensdag 8 september 2010 @ 19:58:23 #62
257049 Grasjes
met bloemetje
pi_86216148
Ca.ra, wat mag Thomas lekker snel!! Wat fijn zeg... ook al is het echt niet leuk om hem onder narcose te zien gaan. Het helpt zoveel! (Isis moet ook weer van de winter...)

Amelie, wat knap op het potje poepen!!

DJMo, hopelijk went Jan snel op de psz. Het is ook een hele omschakeling natuurlijk!

Kobus O+ Zo lief met lopen!

Estrys, ach gos, te moe om te eten.. Hopelijk slaapt Seb wel lekker door vannacht! En zonder luizen :X

Oeh lekkere indische vega recepten? :9 Ik merk wel dat Isis echt veel lekkerder eet als we nasi, pasta met zelfgemaakte tomatensaus etc eten... Het enige dat ik weglaat is een rood pepertje. Roti zal ik ook eens maken :) Valt vast goed in de smaak
pi_86216607
*O* Tess is trouwens al weer 15 maanden vandaag *O*
Morgen naar het cb... prikkentijd. Maar ik weet nog niet of ik ze laat geven.. Ze is nog steeds wat ziekig..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_86218792
Grasjes :o :D

Aaaa DJMO, hoe ging het met het ophalen? Hij was zeker dolblij je te zien?

Tess :D gewoon al de deur openmaken? Wat is de volgende stap jonge dame? je bedje uit?

Oeke, die Kobus, wat een scheet, wat stapt ie gelijk al goed ook zeg!

Cara, fijn dat Thomas een beetje aan het opknappen is. Dat slecht eten vind ik ook altijd lastig als Joep ziek is.

Amelie, wat ben jij snel daarmee! Knap hoor!

Ow en Vicky, hier ook een dans freak. Helemaal uit zijn plaat gaat ie bij sommige liedjes. Toenstraks deden we samen een spring dansje :D ... naja, ik spring, Joep ligt dan helemaal in een deuk en doet een poging tot springen (door zijn knieen zakken en dan een soort hupjes met zijn kontje naar achter :D ), maar goed, het begin van springen is er.

Seb, arm ventje... zo uitgeput. Morgenvroeg maar een stevig ontbijt dan :Y)

Joep eet ook gewoon mee als we iets pittigers eten. Hij stouwt het gewoon naar binnen. Ik merk het alleen altijd de volgende dag :D dan gaat het poepen ongeveer zo: :% :% en dan een gilletje "aaaa" :% :% "aaaa" :%
pi_86219011
het volgende wordt denk ik idd uit bed klimmen..

Hihi, ik zie het helemaal voor me dat springen O+ Tess probeer thet ook soms :D
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  woensdag 8 september 2010 @ 21:13:54 #66
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_86219757
Oh, Joep met hete poep... arme jongen ;)
pi_86220036
Hihi, Joep met extra geluidjes bij hete poep. :D
Wij hadden laatst een redelijk pittige roti gehaald en Ko bleef ervan eten, maar wel af en toe erbij kuchen.

Dat pogen tot springen klinkt zo lief, ik ben heel benieuwd hoe dat hier gaat.
pi_86224167
Ik heb niet echt bijgelezen, maar ik wil even de supertrotse moeder uithangen, hoor :P

Wij hadden vandaag een feestje vanwege de 40-jarige bruiloft van mijn schoonouders. Van 15 tot 21 uur, dus dat is nogal lang voor zo'n kleintje. Maar Senna heeft het zo goed gedaan en ze was de belle van het bal :D O+ Ze liep zo lekker overal tussendoor te wandelen, klapte en lachte mee als er geklapt en gelachen werd, danste zodra er een muziekje was en was tegen iedereen even lief en aardig O+

En ow, wat klopt mijn moederhart van trots als ik weer achter me hoor zeggen: och, kijk dat kleinjtje dan, wat een moppie, wat lacht ze lief, wat loopt ze goed, wat danst ze mooi O+

En nu ligt ze volledig uitgeteld te slapen. Ben benieuwd of ze morgen nog een terugslag heeft van de drukke dag. Ik was nog met haar gaan wandelen in de doek, maar ze ging niet slapen :N slapen is voor baby's en doe je niet tijdens een feestje natuurlijk :{w
pi_86224607
Oh Miss, wat heerlijk! Wat een fijn gevoel! Je mooie meisje is ook superlief en leuk. O+
pi_86224958
Mijn moeder wilde voor morgen (ze gaat de hele dag oppassen) een lijstje met de dingen waar Ko van houdt. En dat heb ik net gemaakt en ik vind het zo schattig, de voorkeuren van mijn zoon. O+

Kobus houdt van:
-een appel plukken bij de buren, laten schillen en lekker opeten.
-niet van korstjes, dus we geven hem vaak stukjes brood zonder korst.
-van op zijn buik slapen, met een shirtje van mama bij zijn hoofd en een speen.
-van spelen met de plastic toren en het liefst in combinatie met water. Een teiltje en een emmertje met
handwarm water buiten zetten en hij is wel een uurtje zoet.
-zijn crackertje in 2 delen te krijgen, in elke hand 1.
-actie, dus een wandeling naar de speeltuin is altijd leuk.
-de luikjes open en dicht doen van het speelhuisje in de speeltuin.
-schommelen in de babyschommel, en het is nog leuker als de ander ook schommelt op de schommel
ernaast.
-samen het boekje lezen over de muis die op zoek is naar een vriendje. Vooral de bladzijde van de leeuw is
leuk, want die kan zo mooi grommen.
-de druiven achter het huisje, maar die op zijn plukhoogte zijn nog te groen, dus moet mama de paarse voor
hem plukken.
-torens bouwen maar nog meer van torens omgooien.
pi_86225998
quote:
Op woensdag 8 september 2010 20:57 schreef Vicky het volgende:
het volgende wordt denk ik idd uit bed klimmen..

Nee toch he... :o dan heb ik nog een maand of 2 om te bedenken hoe ik dat ga oplossen ;). Iris kan inmiddels op de bank klimmen... en dan is het leuk om te gaan staan.
Zegt mama 100 keer dat je moet gaan zitten omdat je er anders af valt, maar natuurlijk luister je niet en BENG weer een blauwe plek op je koppie... Echt het ene is nog net niet weggetrokken en ze valt er weer wat nieuws bij. Maar goed, gaat vast ook wel weer over ;).

Oh dat lijstje van Ko O+
pi_86231263
Ik hoop het niet hoor nijna :)

Oke, ik zit in dubio...
Vandaag moeten we naar het cb voor 2 prikken. Tess is echter verkouden en hoest, ze heeft geen koorts. Wat zouden jullie doen?
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_86231925
Verplaatsen Vicky? Of eerst overleggen?
Nou seb is met hetzelfde humeur uit zijn bed gekomen als waarmee hij er in ging. Drama tot en met al vanaf kwart voor zes. One of those days. Behang en plak iemand?
pi_86232027
Ik zou even overleggen denk ik Vicky. En als je jezelf er niet goed bij voelt dan gewoon een weekje opschuiven ofzo.

Oef Seb. Sterkte Estrys :*

Amélie krijgt weer kiesjes, of hoektanden, of allebei, geen idee want ik mag weer niet kijken :')
overdag gaat het wel maar 's nachts is ze weer ieder uur wakker. T is zo sneu want er helpt weinig tegen de pijn. Dentinox lijkt ze niet echt meer van onder de indruk, de zetpillen werken wel maar dan wordt ze een uur later iets minder hard en sneu huilend wakker dan zonder dus ook niet heel veel effect. Beh.
En dan zo zielig dat handje op die wang en jammeren ;( Dat ie maar snel door mag zijn (of allemaal in geval van meervoud :X ) want ik vind het maar ondingen die tandjes/kiesjes die doorkomen.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86232031
Op advies van onze eigen doktersass. ga ik de afspraak verplaatsen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 9 september 2010 @ 08:53:12 #76
147316 crew  DJMO
#trut
pi_86232115
arme amelie :*

* DJMO geeft Estrys een rol glasvezelbehang en extra sterke behanglijm
;)

lief lijstje zo Oeke! O+

Joep :D :D

Sly: Dan gloeit je hart van trots he ;)

Jan heeft vanmorgen tot 8 uur geslapen, ik was elk uur wakker en werd vanmorgen wakker met dichtgeplakte ogen en een kop vol snot. (zoals de afgelopen week, dus niks nieuws) ik was blij dat m'n man water en de flesvoeding had klaargezet, hoefde het alleen maar aan te zetten in de fleswarmer. mén ik haat het niet hebben van een beetje weerstand :{ Jan is weer vrijwel helemaal zichzelf ..

donderdag 9 september 2010 @ 09:09:59 #77
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_86232407
Huup als ze er zo'n last van heeft dan is er wel iets wat de huisarts voor kan schrijven maar ik zou niet weten hoe het heet. Een kennisje van mij haar zoontje kreeg ACHT van die ondingen tegelijk en die kroop werkelijk door het bedje heen 's nachts en werd er ook echt naar van. Misschien eens naar de ha bellen en het voorleggen. Wat er is wel een middeltje voor op recept.
pi_86240721
quote:
Op donderdag 9 september 2010 09:09 schreef Books het volgende:
Huup als ze er zo'n last van heeft dan is er wel iets wat de huisarts voor kan schrijven maar ik zou niet weten hoe het heet. Een kennisje van mij haar zoontje kreeg ACHT van die ondingen tegelijk en die kroop werkelijk door het bedje heen 's nachts en werd er ook echt naar van. Misschien eens naar de ha bellen en het voorleggen. Wat er is wel een middeltje voor op recept.
Ah okay ik hou het in gedachten thanks!

Ik hoop de oplossing te hebben nu haha, ik keek op het doosje zetpillen vanmorgen en wij hebben 120 mg, daar staat tot 1 jaar bij. Ik ben langs Etos gegaan en nu hebben we een doosje voor 1 tot 3 jaar, 240 mg. Wellicht dat die het verschil gaan maken. Vanavond eens proberen.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86246129
Jan vind je met andere kindjes en nieuw gezichten maar spannend :* hopelijk volgende keer al meer op je gemak.
  donderdag 9 september 2010 @ 16:34:15 #80
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_86246243
quote:
Op woensdag 8 september 2010 23:07 schreef oeke het volgende:
Mijn moeder wilde voor morgen (ze gaat de hele dag oppassen) een lijstje met de dingen waar Ko van houdt. En dat heb ik net gemaakt en ik vind het zo schattig, de voorkeuren van mijn zoon. O+

Kobus houdt van:
-een appel plukken bij de buren, laten schillen en lekker opeten.
-niet van korstjes, dus we geven hem vaak stukjes brood zonder korst.
-van op zijn buik slapen, met een shirtje van mama bij zijn hoofd en een speen.
-van spelen met de plastic toren en het liefst in combinatie met water. Een teiltje en een emmertje met
handwarm water buiten zetten en hij is wel een uurtje zoet.
-zijn crackertje in 2 delen te krijgen, in elke hand 1.
-actie, dus een wandeling naar de speeltuin is altijd leuk.
-de luikjes open en dicht doen van het speelhuisje in de speeltuin.
-schommelen in de babyschommel, en het is nog leuker als de ander ook schommelt op de schommel
ernaast.
-samen het boekje lezen over de muis die op zoek is naar een vriendje. Vooral de bladzijde van de leeuw is
leuk, want die kan zo mooi grommen.
-de druiven achter het huisje, maar die op zijn plukhoogte zijn nog te groen, dus moet mama de paarse voor
hem plukken.
-torens bouwen maar nog meer van torens omgooien.
mooie lijst! O+
in de haak.
pi_86248036
Ach arme Amélie, zo naar he, die tandjes en kiesjes als ze er zo'n last van hebben.

oeke, wat een heerlijk lijstje van Ko O+
Weet je wat ik zo mooi vind? Dat ik degene ben die al die dingetjes weet van Senna. Die haar kent als geen ander. En dat zo'n lijstje dan helemaal niet uit grootse moeilijke dingen hoeft te bestaan, maar juist die kleine dingetjes waar je kleintje van houdt O+

Wij gaan morgen op vakantie *O*
Ik heb,m niet gepland maar het was niet anders, tot vanmiddag gewerkt en ik geloof dat ik nog nooit zo ongestructureerd en laat de boel regelend op vakantie ben gegaan :o Maar we gaan naar Frankrijk, dus niet de andere kant van de wereld en alles komt vast goed. Heb er zoooon zin in!
pi_86249304
Lekker Miss!! Veel plezier!
  donderdag 9 september 2010 @ 20:23:23 #83
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_86254243
Veel plezier miss!

Verder heb ik alleen het lijstje van Oeke onthouden O+ en de tandjes van Amélie, au! O ja, en Tess die de deur kan openmaken vanuit bed en Jan die naar de PSZ gaat. En het springen van Joep :)
(toch iedereen gehad geloof ik)

Wij hadden ons vanmorgen bijna geslapen, tien voor half 8 schrok ik uit bed dus toen was het haasten. Maarten lag dus ook nog lekker te slapen. Met flink haasten waren we toch om vijf over 8 op het kdv.
Toen ik hem vanmiddag kwam halen had ik een flink huilend jongetje mee, hij wilde niet lopen en ik vind hem te zwaar worden voor een tocht van de groep naar de auto.
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_86254538
Och arme Amélie, tandjesleed.. Hier is het ook weer zover.. Grote blaar in zn mond waar een kies op knappen staat en ondertussen de 2 bovenhoektanden die doorkomen. Een is er nu door, de ander zal van de week hopelijk doorkomen en die kies moet ook echt opschieten want hij heeft er echt zoveel pijn van :(
Huup hoe zwaar is Amélie nu? En merk je echt verschil nu je de 240 hebt? Ik heb voor Timo nog de 120 omdat hij vrij licht is maar misschien ook maar eens de 240 halen..
Gelukkig is hij niet meer echt ziek verder nu, de antibiotica doet zn werk goed :)

Miss fijne vakantie! *O* En wat fijn dat Senna het zo fijn heeft gehad op het feest O+

Ohh en het lijstje van Kobus O+
pi_86255192
Ahw arme Timo -O-
Ik heb geen idee of het werkt hoor! We gaan het merken, ze ligt nu net op bed met een zetpil van 240. Ik had er eerlijk gezegd niet zo bij stil gestaan dat de dosering misschien wel wat aan de lage kant kon zijn, maar misschien maakt het wel niets uit.

Laatste cb controle woog ze 9 kg, dat is nu een maand geleden dus het zal tussen de 9 en 9.5 zitten nu denk ik zo? Ik weet niet hoe dat met gewicht zit, er stond gewoon een leeftijdsaanduiding op het pakje, maar als Timo idd erg aan de lichte kant is dan is die 120 misschien wel genoeg.

Miss fijne vakantie!! *O*

Oeke hoe hebben je moeder en Kobus het gehad?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 9 september 2010 @ 21:58:35 #86
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_86258759
9 kilo? Oei, Thomas was laatst (1 september bij het consultatiebureau) 11,2 kilo.
Ik heb een groot mannetje :)

Gelukkig is het hier nog rustig op tandjesvlak. Dat hoeven we er nu even niet bij te hebben :P Hopelijk slaapt Amélie beter met de 240 mg, Huup. En hopelijk zijn ze snel door.

Er hing op het kinderdagverblijf een briefje dat er een kind was met vermoedelijk rode hond. De BMR prikken moet Thomas nog gaan krijgen natuurlijk. Dus dat betekent dat hij nu wel besmet zou kunnen worden. Toch wel een raar idee eigenlijk.
pi_86258789
quote:
Op donderdag 9 september 2010 17:20 schreef miss_sly het volgende:
Weet je wat ik zo mooi vind? Dat ik degene ben die al die dingetjes weet van Senna. Die haar kent als geen ander. En dat zo'n lijstje dan helemaal niet uit grootse moeilijke dingen hoeft te bestaan, maar juist die kleine dingetjes waar je kleintje van houdt O+

Mooi he..... Ik zei vanmiddag tegen Sorbo en Vlindur - toen Thijs ging huilen omdat ik wegliep - dat ik het zo mooi vind dat er een kindje is dat mij mist.... Ik heb jaren met andere kindjes 'gezeten' die verdrietig waren omdat hun vader of moeder weggingen, en nu ben ik degene die niet weg mag O+ O+ O+

Fijne vakantie Miss!!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
pi_86258929
quote:
Op woensdag 8 september 2010 16:10 schreef DJMO het volgende:

[..]

hij heeft onder toezicht gestaan van jeugdzorg, maar er was geen grond meer om dat te verlengen. toen werd de eis om de ots niet te verlengen dus dat jan naar een psz zou gaan zodat er toezicht op zijn ontwikkeling zou blijven.
Oh zo! Wat fijn dat de OTS 'weg' is! Gefeliciteerd daarmee!
En de peuterzaal gaat hij vast erg leuk vinden!
pi_86261384
Ja he Miss, tijdens het maken van dat lijstje besefte ik me dat precies zo. :Y
En wat heerlijk morgen lekker chaotisch op vakantie dat wordt vast heerlijk! Veel plezier met zijn drietjes. O+

Arme Timo en Amelie, allebei zo'n kiesjesleed. Hopelijk helpt die zwaardere dosering Huup. Zo naar om je kindje pijn te zien hebben. :* :*

Pfft, Marie, ze worden steeds zwaarder he? Omdat ik Ko altijd draag in de doek/of de rugdrager, heb ik het gevoel dat mijn armspieren niet echt extra ontwikkeld zijn. En dan 3 trappen op. :%

Huup, wat ik al verwachtte, ze hebben het heerlijk gehad. *;
Alhoewel Ko een superlang slaapje heeft gedaan, van 1 tot half 5 dus dat was wat saai voor mijn moeder. In de zon in de tuin. ;)
Maar hij keek al meteen weer helemaal verliefd naar haar toen ze elkaar zagen. En niet gehuild toen we weggingen.
De houten vloer eruit halen ging super goed, dus die gaan we binnenkort leggen, ik ben benieuwd. O+
En nu zijn Ko en ik bij mijn moeder, we logeren hier, morgen gaan we naar zeeland om zaterdagochtend mijn opa's as bij te zetten. ;(
  donderdag 9 september 2010 @ 23:10:43 #90
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_86261771
Sterke Oeke.
D'n inne komt en d'n ander gaat zei mijn oma toen Thomas geboren werd. Helaas is ze zelf toen ook veel te snel vertrokken.

Miss, fijne vakantie he!
(en mooie foto's maken voor het desbetreffende topic hoor :Y )
pi_86267619
Huup, hoe is het vannacht met Amélie gegaan?

Miss, ik zie dat je op vakantie gaat. Veel plezier gewenst!

Oeke, ik vind je lijstje heel ontroerend. Wil je dat lijstje alsjeblieft op een papiertje schrijven en in een doosje doen voor later? Ik vind zulke dingen nu zó leuk om over mezelf te lezen.

McLaura, ik kan daar nog steeds niet over uit, dat ik nu een kindje heb dat het allerliefst bij mij is. Als ik erover nadenk voelt het enerzijds heel vanzelfsprekend (bij wie zou hij anders horen?) maar ook beangstigend (wat een verantwoordelijkheid!) en mooi (dat iemand zoveel van mij houdt).
pi_86267817
Hihi Ko toch :D had oma zo uitgekeken naar t dagje, ga je liggen slapen ;) Fijn dat ze het zo leuk hebben gehad samen, leuk is dat toch om te zien hè onze kindjes met de opa's en oma's O+
Sterkte vandaag!

Claudia het ging wel, de eerste helft van de nacht is ze redelijk goed doorgekomen, Bart is haar 's avonds 2 keer gaan troosten en ze heeft tot 2 uur geslapen daarna. Toen een fles en daarna is ze wel weer ieder uur wakker geworden. We zijn er niet iedere keer uitgegaan want we merkten dat ze meer wakker werd als wij haar gingen troosten, als we niet gingen dan sliep ze na een minuut of twee minuten jammeren weer verder, als we gaan kijken zijn we zomaar drie kwartier tot een uur troosten verder :')
Maar goed, al met al denk ik dus dat de zwaardere zetpil wel geholpen heeft, maar dat hij rond 2 uur wel "op" was, dus een nieuwe rond die tijd had beter geweest. Om te onthouden voor vanavond dus...

Verder maken we er hier vandaag gewoon lekker een relaxed pyjamadagje van denk ik. Even helemaal niets.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86267876
Naast het briefje: op dit kdv is hoofdluis geconstateerd hing vandaag een ander briefje: Op dit kdv is Krentenbaard geconstateerd. }:| En Seb klampte zich helemaal vast aan mij, moest hem loswrikken om weg te gaan ;( Ben benieuwd hoe ie vanavond is
pi_86267889
Sounds like a plan, Huup. (Zowel van de tweede zetpil 's nachts als het pyjamadagje. :+ ) Ivan bleef gister als een gek krijsen toen het bedtijd was. Het blijft lastig vast te stellen waar dat door komt. Misschien heeft hij toch ook wel last van zijn doorkomende tanden. Hij is tegen mij in slaap gevallen (na wat Dentinox en een zetpil) en heeft de hele nacht zo verontrustend goed geslapen dat ik al vanaf 5 uur wakker lag omdat hij zo stil was.
pi_86267959
Och gos Ivan -O-
het is inderdaad gewoon vooral lastig om te achterhalen wat er nou precies aan de hand is. Wel fijn dat hij goed geslapen heeft. Ik vind het altijd zo sneu als ze ziekig zijn en dan slecht slapen, dan duurt het ook een stuk langer voor ze een beetje opknappen.
Beterschap voor Ivan.

Get Estrys :{
hopelijk blijft het jullie allebei bespaard.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86268005
Oh, met Ivan hoef je geen medelijden te hebben, hoor. :+ Zoals je zelf al zegt: als ze maar goed slapen is het niet zo'n drama. Wel fijn dat Amélie vaak weer zelf in slaap valt!

Nou, daar word je vrolijk van, Estrys! Heel fijn hoor, die informatievoorziening, maar zo hangt er altijd iets als het zwaard van Damocles boven je hoofd, lijkt me.
pi_86268030
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 08:40 schreef Claudia_x het volgende:
Oh, met Ivan hoef je geen medelijden te hebben, hoor. :+ Zoals je zelf al zegt: als ze maar goed slapen is het niet zo'n drama. Wel fijn dat Amélie vaak weer zelf in slaap valt!

Nou, daar word je vrolijk van, Estrys! Heel fijn hoor, die informatievoorziening, maar zo hangt er altijd iets als het zwaard van Damocles boven je hoofd, lijkt me.
Er is altijd wel iets hoor op een kinderdagverblijf. Hoewel ik de waarschuwing voor hoofdluis nog nooit heb gezien op het andere verblijf. Maar deze zit bij de basisschool in het gebouw, die andere niet, misschien is dat het verschil.
  vrijdag 10 september 2010 @ 14:06:10 #98
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_86277253
Dat zou best wel eens verschil kunnen maken, bij ons op het kdv heb ik het ook nog niet gezien, totdat het op de nieuwste groep (vlakbij de BSO) voor kwam.

Wanneer zijn jullie kids uit een gewone beker gaan drinken? Maarten drinkt wel slokjes uit mijn glas en dit gaat (vaak) goed. Wel moet ik hem helpen. Verder heb ik het wel eens geprobeerd een gewone beker met drinken voor hem neer te zetten, maar hij drinkt niet, totdat er een tuit opgaat.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 10 september 2010 @ 15:38:57 #99
147316 crew  DJMO
#trut
pi_86280630
Jan kán wel uit een gewone binker drinken, gewoon aangeboden bij het middag eten ,(ik blijf er wel bij en houd de beker nog _voorzichtig_ vast tegen het gooi en smijtwerk wat er anders op volgt ;) ) en hij drinkt overigens ook nog tuitbeker en soms zelf een fles (als hij ziek is, of als ik te lui ben :@ ) maar hij kan het wel in ieder geval. Hij is nu 21 maanden en ik ben begonnen met aanbieden in een gewone beker een maand of 2,5 á 3 geleden denk ik.

pi_86281935
Ik geef Iris tussen de middag wel eens een bodempje drinken uit een gewone beker, ze kan het best goed, maar vaak wordt er zo enthousiast doorgegoten dat de helft ernaast gaat. Dus met slab met vangbakje doen we dat dan maar... ;). Meestal doe ik iets van yoki ofzo, dat is wat dikker ;), zo blijven we maar een beetje oefenen ;).
pi_86306627
*O* karin en Lars, welkom!! *O*
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_86326020
Lars meldt zich! 1 jaar!!!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_86326182
Brrr Estrys, luis, daar wil je nog helemaal niet mee geconfronteerd worden dat is basisschoolgedoe, en nog ver weg! :{w
Hopelijk blijft dat alles hem bespaard.

Ko kan ook uit een gewone beker drinken, maar hem nog niet vasthouden. We bieden elke dag wel een keer drinken uit een gewone beker aan.

Nou, ik had net zo'n trots gevoel als Miss Sly. Met zijn negenen zijn we gisteravond ter ere van mijn opa mosselen gaan eten en Ko was zo gezellig. Hij heeft enorm veel patat gesmuld.
We sliepen met mijn zus, mijn nicht en Ko en ik op 1 kamer en de dames hielden er al rekening mee dat ze vroeg wakker zouden worden, maar Ko sliep tot 9.45! :D

Daarna de as van opa bijgezet in zo'n nis en met zijn allen geluncht en hij heeft zich goed gedragen. Iedereen was zo over hem te spreken. Zo lief en rustig en makkelijk en vrolijk. O+
Heerlijk is dat!
En een troost in alle verdriet wat er natuurlijk ook was.
Bij het weggaan liepen we nog even langs het nisje, en Ko gaf er een paar klopjes op, alsof hij opa nog een schouderklopje gaf. O+
pi_86326203
Hey Lars! Gefeliciteerd! *O* *O* *O*
Heb jullie een fijne dag gehad?
Welkom!
pi_86326587
Ik moet er nog helemaal inkomen hier hoor, ben nog helemaal niet ingelezen

Het was een fijne dag! Onze gezamelijke verjaardag....het blijft apart.
Op mijn verjaardag bevallen, het heeft me wel weer de hele dag beziggehouden
Lars had zijn eigen "taart", ik heb een koemelkvrije cake voor hem gemaakt, en hij heeft er echt giga van gesmuld! Hij heeft zoveel kado's gehad! Echt super veel te veel...!
Veel auto's, een blokkenkar, hobbelpaard, boekjes, duplo enz enz
Hij vond het allemaal ook erg gezellig, vooral bij de tafel waar de hapjes op stonden.... :P
Toen de visite weg was heeft ie nog een hele poos met zijn nieuwe blokjes gespeeld.....dat vind hij echt geweldig!

Verder gaat het goed met Lars! Hij heeft nog wel aangepast eten, waaronder pepti melk, en hij krijgt nog niet alle groentes, maar we introduceren zo af en toe eens wat.
Hij kan inmiddels langs de tafel lopen, en zo af en toe staat hij per ongeluk eventjes los.
Woordjes zegt hij nog niet echt, behalve papa en mama, verder hij heeft kabaal zat maar nog niet iets wat wij kunnen ontcijferen.
Tandjesscore: 3, 2 boven en 1 onder.
(en die zijn er in de afgelopen 3 weken allemaal gekomen, maar zonder noemenswaardig veel last)

tot zover!
En nog een fotootje!
  zaterdag 11 september 2010 @ 22:31:06 #106
257049 Grasjes
met bloemetje
pi_86326858
Welkom Lars :) Wat fijn dat hij zelf zo genoten heeft van zijn verjaardag Karin!

Oeke , wat klinkt dat als een fijne dag! Ook al is dat natuurlijk een beetje raar om zo te zeggen..
En je lijstje is echt O+

Dochterlief kan trouwens prima uit een beker drinken, maar vaak meestal geef ik een tuitbeker, want een gewone beker is ook heel erg leuk om om te gooien *ohoh, opluime* })

[ Bericht 25% gewijzigd door Grasjes op 11-09-2010 22:37:36 ]
pi_86326995
:W Lars! O+
pi_86327242
Lars, wat een heerlijke dag was dat! Goed verwend in elk geval. En wat een lekker koppie heeft je zoon, Karin.

Ja, Grasjes, het was een ontspannen, leuke en emotionele dag. Dat was eigenlijk wel bijzonder, dat je kon merken dat het heftige verdriet van de afscheidsdienst begin juni nu al iets gesleten was.
En dat we er met een aantal mensen van de familie nog weer even samen stil bij konden staan.
pi_86336596
Lars, welkom en nog gefeliciteerd met je verjaardag (en die van je mama).
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 12 september 2010 @ 12:10:20 #110
147316 crew  DJMO
#trut
pi_86338220
Fijn dat het zo'n intieme dag was Oeke! (sorry, kweet niet hoe k t beter kan omschrijven, maar je snapt me denk ik wel).

Lars gefeliciteerd *O*

drinken uit een beker? Kan Jan heel goed, als hij tenminste goeie zin heeft, zoals vanmorgen:

Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 12 september 2010 @ 17:23:30 #111
147316 crew  DJMO
#trut
pi_86348570

zondag 12 september 2010 @ 19:54:51 #112
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_86354042
Lars, welkom jongen en wat een leuke verjaardag heb je gehad :)

Oeke, dat klinkt als een mooie bijzondere dag :*

Jan een patatjesmonster en goed uti een beker drinken ^O^

Maarten was vanavond ons shoarma monster, we hadden apart wat shoarma-reepjes in zijn bordje gedaan, verder een pitabroodje en komkommer. Ik had op een klein stukje brood wat knoflooksaus gedaan, nou hij heeft het er nog net niet helemaal afgelikt _O- en ook nog bijna een halve komkommer op. Het was echt een vreetzakje :P
pi_86354371
Leuke Jan filmpjes!

Maarten goed gegeten zeg!

Tyler heeft een paar stukjes stokbrood met een mini beetje kruidenboter op en een beetje tomatensoep van ons.
pi_86357036
Oh dat klinkt grappig, die shoarma-aanval!
Leuk dat ze zo kunnen mee eten dan he, gezellig!
(en makkelijk)
Ik durf het met Lars nog niet aan ivm zijn allergieen, maar dat komt vast ook!

Inmiddels is tandje nr 4 een feit, ik zag hem vanmorgen ineens.
Heel fijn dat hij er zo weinig last van heeft! (afkloppen)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 12 september 2010 @ 20:59:42 #115
147316 crew  DJMO
#trut
pi_86357199
jullie begrijpen wel dat hij alleen in de stoel uit n beker mag drinken? :+ en 's avonds bij het tandenpoetsen wil ik m ook z'n beker nog wel eens geven, maar dat is maar een klein laagje water, en ook dan sta ik in de aanslag om de beker op te vangen als hij wil gaan gooien (hij lust geen water nl :') )

Als je allergievrije dingen kookt, kan lars toch gewoon mee-eten Karin ?

pi_86357358
Hij eet wel bij ons aan tafel hoor, tegelijk met ons, maar hij krijgt vaak zijn eigen prutje.
Soms probeer ik wel eens wat nieuws, maar dat moet hij ook lang niet altijd.
Hoe vaak bieden jullie nieuwe dingen aan?
Want zoals bijv rode kool en bietjes....daar gruwelt hij echt van.
En krijgen jullie kindjes nu ook zout over de aardappels enzo, en ook wel groentes uit een pot?
pi_86357587
Zout over de aardappels doe ik nooit, ook niet voor ons. Groentes uit een pot doe ik wel eens, maar ik moet zeggen dat we vaker vers eten nu we kinderen hebben :).
Ik probeer dingen die minder in de smaak vallen wel af en toe aan te blijven bieden... wie weet wordt het dan op een keer wel met smaak gegeten ;).
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 12 september 2010 @ 21:08:37 #118
147316 crew  DJMO
#trut
pi_86357682
Jan eet gewoon potgroente mee, zout nog steeds niet. Ik bak het vlees in bak&braad met een bouillonblikje (voor de smaak en lekkere jus :P ) en dat is meer dan genoeg zout. Hij krijgt meestal een halve eetlepel jus over z'n aardappels heen, en verder is het eten zoutloos. Hij krijgt ook nog andere dingen waar zouten inzitten (soms chips, soms een stukje kaas). dus extra zout is imo niet nodig.

Nieuwe dingen blijf ik aanbieden (met uizondering van de dingen die ik zelf niet lust) en vaak eet hij het dan na twee of drie keer wel gewoon mee. soms eet hij dus een dag minder avondeten, maar dat compenseer ik dan de andere dag wel weer door iets te maken wat hij wel graag lust.

zondag 12 september 2010 @ 21:29:41 #119
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_86358950
Ik doe wel een beetje zout over de aardappelen/rijst/pasta of groenten maar verder helemaal niet (doe ik eigenlijk nooit) over bijv. de macaroni ofzo.
Iets nieuws aanbieden gaat heel onregelmatig, dan moet ik er echt aan denken dat we iets al lang niet hebben gegeten, maar geloof dat we nu het meeste wel gehad hebben qua groente. Maarten is heel wisselend, het ene moment eet hij heel graag sperzieboontjes, en de andere keer moet hij er helemaal niks van hebben...
  zondag 12 september 2010 @ 22:02:19 #120
108648 cattie
lieve moeder
pi_86361301
Zout kun je beter nog niet toevoegen voor dreumesjes. Ik doe het zout er meestal pas overheen als ik Fee's portie op haar bord heb gelegd. Verder eet ze gewoon met ons mee. Sushi (niet die met rauwe vis), eieren, olijven, allemaal geen probleem voor mevrouw. Wij eten nooit potgroenten, zij dus ook niet.
pi_86361774
Ik doe nooit ergens zout over eigenlijk :')
Mijn zoutbus staat er ook echt voor de sier _O- ik heb zo'n toffe voor het jeugdsentiment, met een walvis erop, een Franse :D

Blik/potgroenten, tsja, we eten wel eens mexicaans, en aangezien ik lui ben gebruik daar wel blikspul voor. Dat krijgt Amélie wel, eens in de zoveel tijd. En ze eet thais, hindoestaans, japans en chinees mee, met name in de chinese gerechten wil nog best wel eens wat soya zitten (zout!) dus daar ben ik wat matiger mee.

Ze heeft vandaag zomaar een tomaat zitten snoepen :D
Ik had van die roma-tomaten gepakt uit de koelkast en er viel er 1 uit het bakje, ze ging er als een idioot op af haha, ze had haar tandjes er al instaan dus ik heb hem maar afgewassen en teruggegeven, kijken wat ze ermee doet. He-le-maal op :o
Ik ben zelf niet zo'n fan van zomaar rauwe tomaat dus het was nog niet zo bij me op gekomen om dat zo als tussendoortje in zn geheel te geven. Ze vond het heerlijk!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 12 september 2010 @ 22:10:25 #122
108648 cattie
lieve moeder
pi_86361861
Wat leuk huup, van die tomaat!
En nu je het zegt, we hebben wel mais uit blik.
pi_86362101
Ja ik zie mezelf al staan, een dag van tevoren de bonen gaan weken, mais koken en af gaan schrapen enzo.
Meh :P daar ben ik te lui voor hoor... hahaha
Dus dingen als mais, kidneybonen, capucijners, linzen die komen hier uit blik. :P
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86363603
quote:
Op zondag 12 september 2010 21:08 schreef DJMO het volgende:
Jan eet gewoon potgroente mee, zout nog steeds niet. Ik bak het vlees in bak&braad met een bouillonblikje (voor de smaak en lekkere jus :P ) en dat is meer dan genoeg zout. Hij krijgt meestal een halve eetlepel jus over z'n aardappels heen, en verder is het eten zoutloos. Hij krijgt ook nog andere dingen waar zouten inzitten (soms chips, soms een stukje kaas). dus extra zout is imo niet nodig.

Nieuwe dingen blijf ik aanbieden (met uizondering van de dingen die ik zelf niet lust) en vaak eet hij het dan na twee of drie keer wel gewoon mee. soms eet hij dus een dag minder avondeten, maar dat compenseer ik dan de andere dag wel weer door iets te maken wat hij wel graag lust.
potgroenten = zout
bak&braad = zout
bouillionblokje = 100% zout

als je dat 1x per week eet, heeft je peuter voor een week naar aan zout binnen. Daar heb je dan geen kaas of chips meer voor nodig. (in gewoon brood zit ook zout)
pi_86375000
Tyler wil ineens niet veel vers meer proeven/eten. Krijgt wat vaker een potje.
Hij vind soep wel lekker ineens Krijgt nu hapjes van ons. Eens kijken hoe je dat het beste dikker kunt maken. Nu lukt het hemzelf niet.
Lasagne vind hij wel heerlijk. En vlees, net als zijn zus. Brood en (turkse) yoghurt is hij gek op. Net als appels en bananen.
Tot nu toe heeft hij een papfles op, doen we altijd 's morgens in bed. In de supermarkt een kapje, plakje worst en een schuimpje. Onderweg naar huis een grote banaan en thuis een bekertje yoghurt met aardbeienmoes onderin. En hij heeft water en een beetje movicolon op.( voor de stoelgang)

Ohja, hij kan ineens Kim en ook wel Jim ;) zeggen. Vind ze erg leuk!
pi_86378654
Elin kan haarzelf aankleden :o

sokken, schoenen (nog niet strikken uiteraard)

t-shirt (weliswaar binnenstebuiten of andersom) en r broek helemaal goed :o
knap O+
pi_86378725
Wow! Dat is megaknap idd! Gaaf hoor.

Goed je weer eens hier te zien trouwens!
pi_86378744
ik kwam even opscheppen uiteraard :+
pi_86379347
Elin *O* goed zeg!
pi_86380019
welkom Karin en Lars *O*

Elin wat knap *O*

Normale niet gewateerde slaapzakken waar kun je die nog ergens vinden? vanaf 90 cm
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 13 september 2010 @ 13:43:22 #131
147316 crew  DJMO
#trut
pi_86380158
quote:
Op maandag 13 september 2010 13:38 schreef _Bar_ het volgende:
welkom Karin en Lars *O*

Elin wat knap *O*

Normale niet gewateerde slaapzakken waar kun je die nog ergens vinden? vanaf 90 cm
prenatal!

pi_86380257
Knap van Elin!

Tyler helpt wel goed mee. En pakt zijn broek en gaat voor me staan met 1 been omhoog.
pi_86380400
Thx Djmo, dat word een ronde tunnel dan ;)
pi_86380521
ook bij de wibra, lekker cheapo
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 13 september 2010 @ 14:03:19 #135
147316 crew  DJMO
#trut
pi_86380789
quote:
Op maandag 13 september 2010 13:51 schreef _Bar_ het volgende:
Thx Djmo, dat word een ronde tunnel dan ;)
huh .. die vat ik effe niet :D

btw .. hoe zijn de ervaringen met verhuizen en een dreumes hier ? uit logeren laten gaan tijdens het (grote) verhuiswerk ? hoe doen andere ouders dat?

pi_86380909
quote:
Op maandag 13 september 2010 14:03 schreef DJMO het volgende:

[..]

:P de dichtbijzijnde Prenatal is hier aan de andere kant van het water, en daar kun je alleen maar het snelst komen via de tunnel.

Toen mijn ouders gingen verhuizen toen ik zo klein was, hebben ze mij een paar nachten bij opa en oma laten logeren, puur vanwege de drukte enzo

@Kleurdoos hier bij de Wibra hadden ze alleen nog maar klene maten helaas
pi_86380948
quote:
Op maandag 13 september 2010 14:03 schreef DJMO het volgende:

[..]

btw .. hoe zijn de ervaringen met verhuizen en een dreumes hier ? uit logeren laten gaan tijdens het (grote) verhuiswerk ? hoe doen andere ouders dat?
jij let op Jan..en je zet dan een paar stoere mannen aan het werk :+
  maandag 13 september 2010 @ 14:09:52 #138
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_86380989
Oeke O+ die Kobus die opa nog een schouderklopje geeft!

Lars welkom *O*

Elin! Knap!

Wij eten juist bietjes uit een pot. Heb nog nooit een verse biet zelf klaargemaakt. Ik zou niet weten wat ik met zo'n ding moet doen :D Voor de rest eigenlijk alles vers. Oja en mais ook uit een pot... al twijfel ik steeds meer aan het nut van mais... bij Joep komt het er in zijn geheel weer uit. Heeft het dan wel voedingswaarde vraag ik me af.

Bar, bij de AH XL hebben ze ook normale niet gevulde slaapzakken. (Daar hebben ze trouwens nu ook hele leuke pyama's, ik heb voor Joep een badstoffen gehaald voor de winter).
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 13 september 2010 @ 14:14:27 #139
147316 crew  DJMO
#trut
pi_86381110
bietjes: half uurtje koken, ontvellen en raspen. ui.tje en mosterd erdoor .. even opwarmen en smullen maar :Y)

Ah ik snap t Bar :P

KD: Mja, ik wil wel ook wel wat doen qua inrichten en inpakken etc etc..

maandag 13 september 2010 @ 15:23:42 #140
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_86383377
Bar, de Hema heeft ook leuke slaapzakken... :Y
Make love, not war ☮
pi_86384552
DJMO, toen wij gingen verhuizen was Mirte al anderhalf, wij hebben haar heel bewust erbij laten zijn. Er kwamen verhuizers inpakken, alles ging in de auto en we hebben ze uitgezwaaid. De volgende dag kwamen ze de spullen in het nieuwe huis brengen. We hebben die nacht bij opa en oma geslapen (halverwege) en haar daar gelaten toen wij naar het nieuwe huis gingen.
Toen de grote spullen zo'n beetje uitgeladen waren zijn mijn ouders gekomen met Mirte en heeft ze nog gezien hoe de rest uit de vrachtwagen werd geladen.
Ook om duidelijk te maken dat we echt weg gingen uit het oude huis en dat dit het nieuwe huis werd.
Ik moet zeggen dat dat best goed is gegaan eigenlijk!
pi_86385341
quote:
Op maandag 13 september 2010 15:54 schreef Nijna het volgende:
DJMO, toen wij gingen verhuizen was Mirte al anderhalf, wij hebben haar heel bewust erbij laten zijn. Er kwamen verhuizers inpakken, alles ging in de auto en we hebben ze uitgezwaaid. De volgende dag kwamen ze de spullen in het nieuwe huis brengen. We hebben die nacht bij opa en oma geslapen (halverwege) en haar daar gelaten toen wij naar het nieuwe huis gingen.
Toen de grote spullen zo'n beetje uitgeladen waren zijn mijn ouders gekomen met Mirte en heeft ze nog gezien hoe de rest uit de vrachtwagen werd geladen.
Ook om duidelijk te maken dat we echt weg gingen uit het oude huis en dat dit het nieuwe huis werd.
Ik moet zeggen dat dat best goed is gegaan eigenlijk!
Wij hebben Seb er niet bij betrokken eigenlijk. En ook dat ging eigenlijk zonder problemen. Oma heeft hem opgehaald en is naar huis gegaan, ook ons nieuwe tijdelijke huis dus. Hij vond er niks vreemds aan. Deed ook niet moeilijk. Alleen dat al zijn speelgoed bij opa en oma was, volgens mij dacht hij in het begin: heej dat heb ik thuis ook :)
Ik heb hem wel heel bewust niet meer meegenomen toen we ons oude huis gingen poetsen en zo. Hij heeft het dus nooit leeg gezien. Laatst moesten we post ophalen bij de nieuwe bewoners maar dan neem ik hem ook niet mee, lijkt me verwarrend voor hem dat er andere mensen wonen.

Als we in februari/maart/april :{w gaan verhuizen dan is hij natuurlijk wel ouder dus ik denk dat ik hem er dan wat meer bij ga betrekken. Hij is natuurlijk al een paar keer mee gaan kijken bij het nieuwe huis. En vorige week zijn we illigaal onder het hek door gekropen samen met hem. Nou gingen we zaterdag weer even kijken, wilde hij gelijk weer onder het hek kruipen :D
En misschien gaan we voor die tijd dus nog een keer verhuizen, maar dan gaan er weinig spullen mee dus ik denk dat we dat meer als een soort van vakantie gaan brengen. Gelukkig is het wel zo, waar wij zijn is thuis voor hem. (dat zei Sylvie van der vaart ook van de week :') )
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 13 september 2010 @ 16:57:56 #143
147316 crew  DJMO
#trut
pi_86387090
Laat ik eerst maar afwachten of we het huis uberhaupt krijgen ;) en me dan pas echt druk maken om wat ik met Jan "aanmoet". Bedankt voor jullie ervaringen iig!

pi_86388566
quote:
Op maandag 13 september 2010 14:09 schreef seilram het volgende:
Oeke O+ die Kobus die opa nog een schouderklopje geeft!

Lars welkom *O*

Elin! Knap!

Wij eten juist bietjes uit een pot. Heb nog nooit een verse biet zelf klaargemaakt. Ik zou niet weten wat ik met zo'n ding moet doen :D Voor de rest eigenlijk alles vers. Oja en mais ook uit een pot... al twijfel ik steeds meer aan het nut van mais... bij Joep komt het er in zijn geheel weer uit. Heeft het dan wel voedingswaarde vraag ik me af.

Bij mij ook :')
maar t is wél lekker :9 dus och.

Elin wat goed!!! *O* *O*
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86389122
Zo wij komen ook weer eens even binnenvallen.
We zijn weer terug van vakantie en hebben het heerlijk gehad! Finn heeft het perfect gedaan in het vliegtuig (de terugreis zelfs van de 8 uur en 40 min. 7 uur geslapen!!)
Hij heeft de volle aandacht gekregen daar van alle vrouwen en versierde ze dan ook stuk voor stuk!
Iedere dag zwemmen vond hij helemaal geweldig, kortom gewoon echt een top vakantie!

Alleen nu thuis is het een beetje bal. Daar heeft hij geen last gehad van het tijdsverschil, maar hier thuis krijgen we het dubbelop! Iedere dag pas om half 1/1 uur willen slapen en dan tot half 12 in bed liggen. Vanochtend zijn we om 8uur opgestaan en is hij de hele dag niet te genieten. Hopelijk komt hij morgen weer een beetje in zijn ritme!

De mooiste foto van de vakantie:
pi_86393004
Oh FTA die foto O+ wat een geweldig plaatje zo O+ O+

Wij hadden Isabeau en Sorbo op visite vandaag, supergezellig! O+ En Isabeau is zo leuk, ze hebben zo leuk samen gespeeld enzo <3 maar nu is Amélie wel een beetje van de leg. Spugen en ze wil alleen maar hangen bij me. Papa is niet goed genoeg en ik mag ook niet teveel bewegen van dr :{
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86394141
Och Amelie, zo onder de indruk van Isabeau?
Of een virusje....anywayz...sterkte!

Die foto FTA, die handjes op jouw gezicht....echt heel O+ wat lief!
En fijn dat jullie het zo leuk hebben gehad...
En het ritme komt ook vast weer goed, even weer wennen.....

Estrys, jullie wonen nu dus tijdelijk bij je ouders in?
Voor hoe lang?
En hoe bevalt dat?
Wij hebben ons huis verkocht, en moeten er in januari uit....
De kopers willen helaas niet wat langer wachten, dat hadden we gevraagd omdat ons nieuwe huis pas in maart/april klaar is.... dus dan moeten wij ook een periode overbruggen....ik zit er best mee in mijn maag hoor, niet wetende waar we terecht komen straks (we kunnen dus ook naar mijn ouders als we zouden willen) en we hebben een kat die dus ook 2 keer moet verhuizen :{
Lastig....
Maar goed, we willen helemaal voor het huis gaan, en dan is dit nu even flink K maar straks als alles klaar is en we zitten in het nieuwe huis dan is het het allemaal waard geweest waarschijnlijk....
pi_86394615
Elin, wat goehoed! *O* O+

FTA, wat een prachtige foto. O+
Fijn dat jullie vakantie zo goed was. Hopelijk zit Finn snel weer in een lekker ritme.

Arme Amelie. Hopelijk is ze gauw beter. Wat gezellig trouwnes die twee dametjes aan het spelen. O+

Lastig Karin, ik geloof dat het Estrys niet zo goed bevalt. :{
Sterkte.

Hier ook een jongetje van de leg. Gister was ik weg en hij wilde niet slapen.
Nu herhaalt hij het nog maar eens. Dus een rondwandelend manneke.
En het lopen gaat zo goed. O+
pi_86394719
Loopt Ko los? (of zelf, hoe moet ik het zeggen, los klinkt zo of het een hond is :D ) Knap ja!!
pi_86394833
Ja! Als een zombie! Met zijn armen zo voor zich uit. :D
pi_86395320
Haha, doe's een foto van je zombie, Oek?

En jij ook, Huup, van de twee dametjes? Je jasje is trouwens binnen. En ze past 'm nog! :P Thanks!
pi_86395756
Ja zombie-walker willen we zien!!!
Ben benieuwd!

tis wel anders hoor, vind ik, nu Lars staat en langs loopt....
Hij wil echt alles pakken....
Ik heb het er maar druk mee.
Hij wil steeds de cd's uit het kastje trekken, foto's door de kamer smijten. bij de prullenbak....dan gaat het bij de prullenbak staan en krabbelt er net zo lang op tot ie open gaat...en dan roept hij "bah!"
We hebben hier ook al niks meer op de lage tafel staan, want hij graait alles eraf....

ik vind het wel heel leuk ook hoor, het is al zoveel meer een mens nu...niet meer dat babietje wat ligt en verder weinig, nee een echt kereltje met "ondeugende" apenstreken!
pi_86395936
Wat stom, ik heb er helemaal geen foto van. :D
Alleen dus het filmpje dat ik al geplaatst heb. Ga morgen meteen een foto ervan maken.

Schattig he? Dat gestruin door het huis op zoek naar dingen om mee te spelen. Ook al is dat voor ons niet altijd spelen maar troep maken. Onze brutaaltjes. O+
pi_86396185
O maar een filmpje lust mij ook wel hoor :9~ waar waar?
pi_86396201
He Karin, het huis verkocht! Dat is op zich wel lekker! Maar jammer dat jullie er "te snel" uit moeten om gelijk naar het nieuwe huis te kunnen gaan. Kan je niet tijdelijk op t bungalowpark daar gaan zitten?

als een zombie wandelende Ko ;). Dat deed Iris ook, hahaha.
Inmiddels gaat t al een stuk beter ;). Maar mevrouw dramaqueen... :o krijgt ze haar zin niet, gaat ze met haar koppie op de bank bonken... thank god nog op de bank, hoop dat ze ontdekt dat het niet helpt voordat ze bedenkt dat het vast effectiever is als je mama wilt laten schrikken om op de grond te bonken.
Volgens mij hebben we een dametje met wat meer pit dan grote zus... Maar ze is wel schattig :).
pi_86396283
Op de eerste pagina van dit topic, Karin. ;)

Och jee, bonken, dat is niet leuk. ;(
Lekker eigenwijs willetje dus!
pi_86396404
Ko _O- :D

even snel van de twee dametjes samen,

O+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86396532
Ohh, Amelie en Isabeau O+ O+ Wat leuk dat jullie gemeet hebben!

Wat een lieve foto FTA! O+
quote:
Op maandag 13 september 2010 20:23 schreef oeke het volgende:
Ja! Als een zombie! Met zijn armen zo voor zich uit. :D
_O-
Maar wat knap van Ko!!!
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  dinsdag 14 september 2010 @ 10:51:51 #159
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_86414111
Aaaa Huup O+

Oeke :D Joep was toen ie net ging lopen een superman :D Met een arm vooruit en een arm in zijn zij hahaha.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 14 september 2010 @ 10:57:36 #160
147316 crew  DJMO
#trut
pi_86414231
quote:
Op maandag 13 september 2010 20:49 schreef Nijna het volgende:
He Karin, het huis verkocht! Dat is op zich wel lekker! Maar jammer dat jullie er "te snel" uit moeten om gelijk naar het nieuwe huis te kunnen gaan. Kan je niet tijdelijk op t bungalowpark daar gaan zitten?

als een zombie wandelende Ko ;). Dat deed Iris ook, hahaha.
Inmiddels gaat t al een stuk beter ;). Maar mevrouw dramaqueen... :o krijgt ze haar zin niet, gaat ze met haar koppie op de bank bonken... thank god nog op de bank, hoop dat ze ontdekt dat het niet helpt voordat ze bedenkt dat het vast effectiever is als je mama wilt laten schrikken om op de grond te bonken.
Volgens mij hebben we een dametje met wat meer pit dan grote zus... Maar ze is wel schattig :).
Jan heeft dat nu soms nog wel eens, en ik reageer er tegenwoordig op met .. ja joh, nog wat harder dan heb je straks hoofdpijn .. dan kijkt hij me echt zo verbaasd aan en heeft zoiets van .. hmm heeft geen zin dus. en stopt er dan weer mee ..

pi_86414481
quote:
Op maandag 13 september 2010 20:09 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Och Amelie, zo onder de indruk van Isabeau?
Of een virusje....anywayz...sterkte!

Die foto FTA, die handjes op jouw gezicht....echt heel O+ wat lief!
En fijn dat jullie het zo leuk hebben gehad...
En het ritme komt ook vast weer goed, even weer wennen.....

Estrys, jullie wonen nu dus tijdelijk bij je ouders in?
Voor hoe lang?
En hoe bevalt dat?
Wij hebben ons huis verkocht, en moeten er in januari uit....
De kopers willen helaas niet wat langer wachten, dat hadden we gevraagd omdat ons nieuwe huis pas in maart/april klaar is.... dus dan moeten wij ook een periode overbruggen....ik zit er best mee in mijn maag hoor, niet wetende waar we terecht komen straks (we kunnen dus ook naar mijn ouders als we zouden willen) en we hebben een kat die dus ook 2 keer moet verhuizen :{
Lastig....
Maar goed, we willen helemaal voor het huis gaan, en dan is dit nu even flink K maar straks als alles klaar is en we zitten in het nieuwe huis dan is het het allemaal waard geweest waarschijnlijk....
Of het goed gaat of niet hangt voor een groot gedeelte aan de personen af natuurlijk. Drie maanden is nog net te doen denk ik.

Tja voor hoe lang wij hier moeten wonen? Wisten we het maar. minimaal tot en met februari. We zitten er dus nu vanaf 1 juni. En het is een ramp, werkelijk een ramp :X Zeker omdat je met een kind ergens gaat wonen. Met vier volwassenen die allemaal aan het opvoeden zijn. Na een heftige ruzie met mijn moeder gaat het deze week aardig. Ze bemoeit zich deze week niet zo met de opvoeding. Alleen nu doet mijn vader dat :( (Wij gaan deze week even kijken op een bungalowpark die speciale tarieven hebben voor tijdelijke bewoning vanaf minimaal 3 maanden)
ik weet 1 ding zeker ik doe het NOOIT NOOIT NOOIT meer. In ieder geval niet met kinderen :N
Maar ik weet ook zeker als we volgend jaar in ons huis zitten dan zijn we het snel vergeten :P
pi_86414885
quote:
Op maandag 13 september 2010 20:53 schreef huuphuup het volgende:
Ko _O- :D

even snel van de twee dametjes samen,
[ afbeelding ]

O+
Oh kijk nou O+

En Karin nog gefeliciteerd met je grote man! Stoere blouse had ie ook aan O+
pi_86418033
de dames O+

@Karin, zag je vraag staan over dat zout over eten enzo.
Roy eet hier met de pot mee, wij eten eigenlijk alles vers, (vers uit de groentetuin ook nog eens dus echt verser kan haast bijna niet ;) )

En hier kruiden we gewoon wat we normaal al doen, het enige wat ik zelf nooit doe is zout over de aardappelen. komt vanuit m'n vorige relatie uit, marco heeft maar 1 nier en moet je beetje oppassen met teveel kruiden
Maar hier kookt meestal Peter en die kruid echt alles normaal.
Roy heeft nergens last van.

Roy heeft bij oma een blauw oog opgelopen, doordat hij tegen een stoelpoot viel, zo sneu
pi_86418100
Ko de zombie :D O+
Die twee meiskes samen, wat ontzettend leuk om te zien! is het al tijd voor een nieuwe OUD-meet? Dan kunnen al die mupkes lekker spelen samen O+
Ik had Lars nog niet welkom geheten hier, dus bij dezen: welkom Karin en Lars! *O* En gefeliciteerd!
FTA, wat een prachtige foto zo! Die handjes die je helemaal vastgrijpen! O+
:* voor Roys blauwe oog.

En de rest ben ik vergeten :Y)
pi_86418673
Roy :* pas op met die stoelen hoor!
pi_86418706
Kijk die twee meisjes nou! Helemaal geweldig! O+

Haha, Joep de superman! Ik zie het helemaal voor me. O+
pi_86423185
ahw amelie en Isabeau O+

Hier heb ik een klein monstertje puur uit verveling maar een bak water en wat eendjes gegeven.. wat een rust (en natte keuken :') opeens
pi_86423281
:D ach en dan straks een dweil door de keuken en dan is dat ook weer gebeurd :+
Ik ben gestopt met de plakjes ham van de grond schrapen hier vandaag, ik dweil vanavond wel weer, als ze weer in bad gaat zit ofzo. :')

Wat knap trouwens dat Elin zichzelf aan kan kleden!! Is dat niet keivroeg? :o goed zeg *O*
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86424370
Ja ik heb r net onder de douche gezet en nu is alles weer droog, dus koekie + drinken + tv = ff rust O+ :P
pi_86425891
Ja dat is keivroeg van Elin, Meike is op zich vrij vlot overal mee, maar zichzelf aankleden lukt haar nog niet hoor!

Leuke foto van de meiden!

Hmm Estrys, bungalowpark...ik zou het haast overwegen....
Misschien toch eens informeren wat dat kost....

Huh Iris, bonken.....zonde van dat leuke koppie!

Hoi Bar! Ik las net dat Roy oma een blauw oog had geslagen haha!!!! _O- helaas is hij zelf blauw.....

En nu op naar de Kobus-movie.....
pi_86430397
Ah gos Roy -O- met je blauwe oog.

Boh :X alweer spuug. Ze projectielspoog zo heel B. onder :X :') Hop al het eten eruit. Ze lijkt verder geen koorts ofzo te hebben vooralsnog dus ze zitten even samen in bad schoon te weken.
Ik zag wel een kiesje linksonder dat door is en rechtsonder een bult die op springen staat.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86433175
Ach gut Amélie blijft ook maar kwakkelen he -O-

Inderdaad knap van Elin! :o *O* Willow "helpt" wel met uitkleden (arm uitsteken, been uitsteken) en ze probeert nog wel eens een sok aan te doen (hoewel ze ze meestal alleen maar uittrekt) maar ik kan me echt niet voorstellen dat ze binnen afzienbare tijd zich aan kan kleden :o

En @Kleurdoos, goeie tip van dat water. Als Willow nog één keer al jengelend aan m'n been gaat hangen vandaag ga ik hetzelfde doen vrees ik :')
pi_86434152
Heerlijk als het jongske lekker en makkelijk gaat slapen! O+
Na gisteravond. }:|

Arme Amelie, poeh, het zit je niet mee he? Alweer spugen. Naar hoor. Beterschap! :* :*

Water is hier ook altijd een goed idee om hem lekker bezig te houden, zo'n plastic toren erbij en hij is in zijn sas!

Arme Roy, met je blauwe oog! :*
pi_86436256
Gossie Amelie weer spugen. :{

Elin zelf aankleden :o Wat knap. Seb interesseert zich daar totaal niet voor, een echte kerel :D

Hoewel mijn moeder heeft hem vandaag mijn pop van vroeger gegeven. Hij heeft er de hele dag mee rond gelopen. Samen een boterham gegeten en ze is nu ook met hem mee naar bed. En de pop heet... Cathelientje. Heb ik zelf bedacht toen ik een jaar of vier was O+
pi_86450617
Amelie, heb je wel lekker geslapen meisje?
pi_86451107
Goeiemorgen!
Nijna ze heeft redelijk geslapen. Ging wel. Ik weet ook niet zo goed wat er is of waar het van komt dat spugen eigenlijk.
Nu ben ik zelf wel ziekig aan t worden :') zul je altijd zien, dus we doen maar weer een beetje rustig aan met zn twee vandaag. T is wel redelijk weer geloof ik, misschien even een stukje fietsen ofzo.

Estrys wat schattig van die pop! O+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86452571
Cathelientje! O+

Gelukkig Huup, wel naar dat jij je niet zo lekker voelt. :*

Poeh, al de tweede nacht dat Ko om 4 uur ineens klaarwakker is. En ook echt 2 uur erover doet om weer in slaap te vallen. :{
Hij sliep zo lekker door. Al zijn tanden en kiezen zijn door dus wat er nu aan de hand is? Hij huilt ook niet, is gewoon klaarwakker...

P. en ik hebben vanochtend besloten dat Ko nu toch echt wel loopt.
P. zei tegen iedereen dat Ko nog niet kon lopen, terwijl hij eigenlijk de hele tijd aan de wandel is. :')
Dus nu is het officieel! :D
pi_86452664
Ko loopt *O*

Cathelientje ja O+
en M zegt consequent: Carolientje. Waarop ik steeds weer zeg: neehee ze heet Cathelientje :D
pi_86452972
Carolientje, ik schreef net al per ongeluk Cathelijntje. Geen makkelijke naam hoor, die je op je 4de bedacht hebt. :P
pi_86453566
Mijn ouders hebben ook werkelijk geen idee waar ik de naam Cathelientje vandaan heb.

Ik heb drie poppen: Cathelientje, Maike en Loesje O+

Mijn lief wil een eventueel zusje van Seb geen Cathelientje noemen -O- Ook niet als tweede naam, flauw he
pi_86455068
hih elin heeft ook een pop :+ en t is maar goed dat ze nog geen broertje of zusje heeft, want ze gaat niet zo braaf om met LAALIEEEE (ook wel lily) en als Lily 'mama'zegt dan kan ze een klap verwachten :')

jaloers much :+?
pi_86455739
Elin :D wat een lieverd is het toch ook O+
pi_86456244
echt een schatje idd :')

maar ze geeft wel (hand)kusjes aan iedereen die ze tegenkomt :o
pi_86457901
Hier is alles Aaaaaaa Biieeeee of Piieeeeee (vooral dieren en baby's).
En gisteren toen ze dierenplaatjes zat te kijken was de aap "PAPA", tja... hij probeert haar altijd mama te laten zeggen bij koeien en varkens, dat doet ze niet, dus ik vind het wel grappig ;).
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 15 september 2010 @ 13:34:16 #185
147316 crew  DJMO
#trut
pi_86458637
quote:
Op woensdag 15 september 2010 13:12 schreef Nijna het volgende:
Hier is alles Aaaaaaa Biieeeee of Piieeeeee (vooral dieren en baby's).
En gisteren toen ze dierenplaatjes zat te kijken was de aap "PAPA", tja... hij probeert haar altijd mama te laten zeggen bij koeien en varkens, dat doet ze niet, dus ik vind het wel grappig ;).
als ik dus vraag aan jan: Wat doet papa 's nachts? dan maakt hij een knorgeluid .. als ik vervolgens vraag: Wat doet een varken? precies het zelfde geluid .. tot slot de vraag .. wat is papa dan? en ik krijg meteen weer dat geluid als antwoord .. dan lach je toch wel effe hoor ;)

straks bijlezen, kleintje is wakker :P

pi_86458853
Zo grappig is dat he.
Seb zag laatst op zijn little people garage een sticker met een donker poppetje erop, Hij wijst het aan en zegt PAPA. Nou is papa wel getint maar niet zo donker als dat poppetje :D Vond het ook zo komisch. Mama zegt hij overigens echt nooit. Alleen als ik het 100 keer zeg dan zegt hij me uiteindelijk na.

Als hij iets duidelijk wil maken dan gaat hij gebaren. Als ik iets op moet pakken bijvoorbeeld. Dan wijst hij naar mij, vervolgens naar het ding wat ik op moet pakken en maakt hij echt het gebaar van oppakken. En dat alles zonder 1 woord te zeggen. Soms heb ik het idee dat we hints aan het spelen zijn of zo.
pi_86459808
Hihihi Jan :).

Seb, dat is ook slim! Zo weet iedereen precies wat je wilt!
pi_86459912
Seb heeft personeel! :D

Lars is watervlug joh, echt alles wat op tafel staat moet hij hebben. Gister had oma net een beker drinken van Meike voor zijn neus weggehaald en verderop gezet, waar Lars niet bij kon (dacht ze)
3 tellen later lag de inhoud van de beker over het vloerkleed.... :o
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 15 september 2010 @ 15:33:00 #189
147316 crew  DJMO
#trut
pi_86463016
in de aanbieding: poepfabriek op pootjes :r ;)

pi_86471731
Seb :D hints spelen is leuk! :Y

Jan :D poepfabriek spelen is toch iets minder!

Amelie, hoe gaat het met het spugen meisje?

Hier een snotverkouden kereltje. De hele dag eigenlijk gewoon vrolijk, maar tegen de avond krijgt ie wat koorts (38,1/38,2) en is ie echt hangerig.... en dit is nu al de 3e avond zo. Kan dat door het verkouden zijn komen??
  woensdag 15 september 2010 @ 20:03:52 #191
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_86472484
quote:
Op woensdag 15 september 2010 15:33 schreef DJMO het volgende:
in de aanbieding: poepfabriek op pootjes :r ;)
Die mag je houden... bleeeeeeeeeeeeeeeeeegh :D

En nu ben ik heel alles verder vergeten. Gaat lekker...

Hier doet het kind het nog. Morgen 18 maanden prikjes en controle. Zal wel weer krijsen worden :D
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 15 september 2010 @ 20:06:09 #192
147316 crew  DJMO
#trut
pi_86472578
quote:
Op woensdag 15 september 2010 19:41 schreef seilram het volgende:
Seb :D hints spelen is leuk! :Y

Jan :D poepfabriek spelen is toch iets minder!

Amelie, hoe gaat het met het spugen meisje?

Hier een snotverkouden kereltje. De hele dag eigenlijk gewoon vrolijk, maar tegen de avond krijgt ie wat koorts (38,1/38,2) en is ie echt hangerig.... en dit is nu al de 3e avond zo. Kan dat door het verkouden zijn komen??
ja hoor, dan zijn ze moe en uitgeput van de hele dag en komt de koorts sneller opzetten dan overdag wanneer ze vol energie zitten. ;)

pi_86472858
quote:
Op woensdag 15 september 2010 20:06 schreef DJMO het volgende:

[..]

ja hoor, dan zijn ze moe en uitgeput van de hele dag en komt de koorts sneller opzetten dan overdag wanneer ze vol energie zitten. ;)
Stom he, ik kan me zo'n zorgen maken als ie koorts heeft :@

Basboussa, sterkte morgen :* ik hoop dat het alles mee zal vallen voor jullie.
  woensdag 15 september 2010 @ 20:15:32 #194
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_86473013
Oh koorts en zorgen, praat eens met die man van me... :D Die heeft als favoriete zorg: ze voelt warm aan. Ze voelt echt warm aan, hoe warm voelt ze wel niet aan!

Sterkte met Joep, verkouden zijn is geen pretje, en vooral, het duurt vaak zo laaaaaaaaaaaaaang... :(

Zal wel meevallen verder hier... De man zal er wel weer de meeste moeite mee hebben...
pi_86473145
Volgens mij is Tess alvast aan het peuterpuberen geslagen.
Ze doet dus echt ALLES dat niet mag.. op tafel klimmen, in het raamkozijn klimmen, op de basbox klimmen en dan over de leuning van de bank duiken, in de keuken kjomen als ik aan het koken ben, de prullenbak leegplukken, de schoenenkast leeghalen, de planten slopen, aan de lamp zitten..

Ik loop de hele dag alleen maar: Nee Tess, niet doen Tess, blijf af Tess.... arrgghhhhhhh
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_86475768
Geweldig KD, dat Elin zo van haar mama houdt dat zelfs Lily geen mama mag zeggen. O+
Gek kind! Doe je weer eens een fotootje?

Beterschap voor Joep! :*

Lekker hoor zo'n ondeugd in huis. Of beter een wervelwindje zo te horen, Vicky. Sterkte.

Sterkte ook met de prikken morgen, Basboussa.

Huup, dametje alweer beter? Gezellig gefietst?

Ko heeft zo lekker gespeeld in de kinderboerderij vandaag, contact maken met andere kindjes en gewoon stug doorspelen, ook al roepen die oudere kindjes dat het toch echt hun kruiwagen is.
Schattig altijd die territoriumdrang.
We hebben rozijntjes gedeeld met een meisje dat Elin heette. O+
  woensdag 15 september 2010 @ 21:21:48 #197
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_86476200
Ik sluit me volledig bij Oeke aan :)

En verder natuurlijk Ko die officieel kan lopen *O*

En Peuterpuber, hier ook één die ook begint met de "ik ben nog geen 2, maar zeg alvast nee" periode!
En als hij ondeugd uithaalt, kan hij me echt zo aankijken, vragend, "hoe ga jij nu reageren, mama?"

O ja, ik las iets over een spuugdagje gisteren Ik had dat vandaag op mijn werk, een (verstandelijk gehandicapte) cliënt ging projectiel spugen :X
pi_86476528
Leuk dat Ko zo lekker speelde, wat zijn ze dan nog onschuldig he....zomaar met iemand anders zijn kruiwagen zonder er ook maar enig kwaad in te zien.

Ai Basboussa, prikjestijd...succes!

Lars heeft vanmorgen per ongeluk een verkeerd potje fruit gehad, daar zat koek bij door, met koemelk....die had mijn vriend eens meegenomen, en niet gezien dat er koemelk in zit.
De potjes staan hier in de kast te wachten tot we een keer een dagje weggaan en ze meemogen, maar vanmorgen ging oma even oppassen omdat wij naar de bank moesten, en die had hem dat potje gegeven.
Geeft ook niks, ze kon het niet weten, we hadden die potjes gewoon weg moeten doen ook.
Resultaat: 5 mega poepluiers in een paar uur tijd. Een jengelende Lars die later overging in echt huilen, echt zielig....
hij ligt nu met een zetpilletje op bed, hopelijk is het morgen weer over.
Zo sneu....

En wij maar denken dat hij misschien ook wel over de koemelkallergie heen was gegroeid.....niet dus.
nou ja, weten we dat ook weer....

Hij is vanmiddag nog wel even mee geweest naar de speeltuin met Meike en 2 grote vriendinnen (eentje van 9 en eentje van 6)
Vooral dat meisje van 9 vindt Lars helemaal geweldig en andersom.....
Toen hij haar zag begon hij er gewoon van te schaterlachen, zo blij was hij.
In de speeltuin samen met de meisjes schommelen en van de glijbaan....dat was wel heel leuk!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 15 september 2010 @ 22:07:41 #199
147316 crew  DJMO
#trut
pi_86478634
quote:
Op woensdag 15 september 2010 20:12 schreef seilram het volgende:

[..]

Stom he, ik kan me zo'n zorgen maken als ie koorts heeft :@

Basboussa, sterkte morgen :* ik hoop dat het alles mee zal vallen voor jullie.
heb ik ook als het om mijn eigen kind(eren) gaat .. tov anderen kan ik dan wel weer nuchter zijn en helder nadenken ;) :P

sterkte basboussa!

ik las trouwens over peuterpuberende tess ? bandje opnemen misschien vicky ? ik heb die periode ook (gehad) en nu is het alleen nog dat ik hem moet verbieden aan mijn toetsenbord te komen (ik heb dan ook de slaapstandknop op mijn tobo uitgeschakeld, omdat hij het geweldig vond dat de computer uitging als hij op dat knopje drukte :') ) en voor de rest .. hij klimt maar op de tafel hoor, dat scheelt mij verbieden, en het gaat hem vanzelf vervelen.. ik heb het van me afgezet, dit huis is gewoon te klein om alles te verbieden .. hopelijk komt daar zeer snel verandering in!

pi_86479359
quote:
Op woensdag 15 september 2010 21:27 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Leuk dat Ko zo lekker speelde, wat zijn ze dan nog onschuldig he....zomaar met iemand anders zijn kruiwagen zonder er ook maar enig kwaad in te zien.
En die kindjes, die dan naar mij kijken, haal hem weg! Het is jouw baby!
Of dat jongetje dat tegen me zei, Baby's horen niet in het park, die moeten thuis blijven, hoor. :{w

Arme Lars, weer zo'n last van de koemelk. Naar is het. ;(
Maar grote meisjesvriendinnen zijn wel erg leuk! Die maken het weer helemaal goed. O+
pi_86487893
Isabeau en Amélie O+

En Kobus wat knap jongen!!

Vicky dat klinkt héél bekend.. Ik was het zo zat de hele dag nee te moeten zeggen dat ik nu met een aantal meubels een stuk van de kamer afgeschermd heb waar níks staat waar Timo niet aan mag komen en daar mag hij dus spelen. Wát een rust ineens :D maar het scheelt wel dat hij dus nog niet op die meubels klimt :P

Jan gaat wel heel netjes weer van de tafel af! Als Timo op bed zit of zo moet je m echt vast blijven houden, hij duikt er zo voorover vanaf als je niet uitkijkt..

Lars arme jongen :* Hopelijk voel je je gauw weer beter..

Ohw ja en Elin kan zichzelf al aankleden! Knap zeg!

Timo zit tegenwoorig in de smijtfase of zo.. De gooifase hebben we een tijd geleden al gehad en ik was blij dat dat over was, maar nu is het dus nog véél erger.. En ik weet even niet meer wat ik er mee moet.. Als ik hem uitleg dat hij het niet mag doen en waarom niet en zo dan gaat hij het juist nog vaker doen, maar negeren lijkt me ook niet helemaal de oplossing.. Ik probeer nu maar telkens hem af te leiden als ik zie dat hij ergens mee wil gaan smijten.. Maar meestal ben ik gewoon te laat.
En van de week mn eerste echte blunder gehad, nou ja, moest er een keer van komen natuurlijk.. Timo heeft per ongeluk chocola gegeten (ik wilde daarmee graag wachten tot hij in elk geval 2 jaar is), en lekker dat hij het vond :o Dus boos toen ik het afpakte.. Tot zover mijn voornemen dus.
pi_86487974
Ik kan niet zoveel afschermen Chan....

*O* Tess zegt eindelijk papa :D en mama en tess en amber en bal en poes en opa en oma en oh oh en kijk en die en toeeeetttt O+
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_86488354
quote:
Op woensdag 15 september 2010 22:21 schreef oeke het volgende:

[..]

En die kindjes, die dan naar mij kijken, haal hem weg! Het is jouw baby!
Of dat jongetje dat tegen me zei, Baby's horen niet in het park, die moeten thuis blijven, hoor. :{w

Assertieve opvoeding zeker :') :D

Arme Lars, wat sneu! Maar wát een womanizer zeg!! :D en die foto's Karin in het fototopic ooooh, je mag wel dranghekken gaan bestellen alvast voor als ie 16 is, die kleine man van je O+

Chan lastig ja, smijten is van een hele andere orde inderdaad :{ Hopelijk is t snel voorbij.

Ik wilde nog wat zeggen maar k ben t vergeten :?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86491763
Gnork }:|
alweer spuug. En omdat B. uiteraard gewoon aan het werk is ben ik er zelf heerlijk drie keer achteraan gegaan ;( T is zo sneu, het lijkt weer slijm te zijn ofzo, irritant gedoe. Er draait weer een wasje en ik hoop dat de kotslucht weg is getrokken voordat mn moeder en mn broertje over een half uur voor de deur staan :+ :Y)
Misschien sowieso wel een plan om even naar buiten te gaan met zn allen, frisse lucht enzo, kan k zelf ook wel gebruiken bet bn berdopte deus *snnrff* :')
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86491974
Oef das irritant Huup! Even een frisse neus halen zal jullie wel goed doen denk ik!
pi_86494224
Amelie, :* Huup hoop dat het snel weggetrokken is de lucht ;)

Ko officieel aan de wandel *O*
Elin zichzelf al aan kunnen kleden, helemaal super !!!
Kobus lekker slapen hoor snachts :*
Tess, ben je heerlijk aan het dreumpeuterpuberen O+ ;)
Lars weer lekker opknappen :*

Heeft iemand hier oordopjes te leen ;) Roy brabbeld niet, maar Gilt en kraait op vol volume, hij doet er ook echt zijn best voor, dan vormt hij zijn handjes tot knuistjes en je ziet hem een hap adem pakken en dan keihard gillen/kraaien. 8)7 8-) :7
En een plezier wat hij dan heeft ;)
pi_86495880
Amelie :* en Huup :*

Roy ;) lolbroek :)

Tess, leuk dat geklets!

Chan, zal je zien he dat ze dat inderdaad erg lekker vinden... nou ja dat ene stukje krijgt hij vast niks van...
pi_86498139
Amélie en huup -O- dat arme meiske van jou blijft maar kwakkelen he ;(
Kwebbelkous Roy O+
Én kwebbelkous Tess! O+ Wat leuk dat ze zoveel woordjes zegt. En fijn dat het uiteindelijk wel komt, de 'papa'. Hier is alles nog mama :P

Mijn meiske is zielig en ik weet niet waarom -O- Eergister had ze al een hang-en-plakdag, nou ja, goed, gebeurt wel eens. Gisteren net zo. Vannacht is ze meerdere keren helemaal hysterisch wakker geworden... ze wordt wel es wakker 's nachts, we geven d'r nog wel eens een extra flesje als 't moet, maar zo ontroostbaar heb ik het nog niet eerder meegemaakt. ;( Ze was om 6 uur al wakker en na een half uurtje troosten en een klein verdund flesje is ze weer gaan slapen, tot half tien, en nu is d'r ritme helemaal in de war en zij ook. Ze blijft maar zielig en huilerig en ik weet écht niet wat er aan de hand kan zijn. Geen koorts, geen spuug, geen vlekjes of wat dan ook. Ze is gewoon uit haar hum.
Ik heb haar tien minuten geleden pas in bed kunnen leggen :{ Nu slaapt ze eindelijk (denk ik)... hoop dat ze wat tot rust komt, arme mop ;(
pi_86498538
Oh, Chan, dat lijkt me pittig. Dat smijtwerk. Laat het lolletje er maar gauw af zijn. :*
Klein chocomonster. :Y)
Nou, het telt niet hoor, je hebt het toch niet zelf gegeven? ;)
Doe je weer eens een foto posten van je jochie? Ik vind hem altijd zo leuk om te zien!

Amelie, wat doe je nou? Zielig! :*

Roy, probeer je je stembanden uit? Hard kunnen ze gillen he? Die kleintjes. Het is soms niet te geloven. :N

Arme Willow, ook al niet lekker? Dat je maar snel weer je vrolijke zelf bent, meisje. :*

Ko heeft vannacht gelukkig weer doorgeslapen. Werd om half 6 wakker, lekker drinken en sliep weer lekker door. Daar waar we na 2 nachten bal weer even aan toe. :)
pi_86499466
Oh fijn Oeks! Soms kun je dat echt nodig hebben en dan merk je ook dat hij dat net zo hard nodig heeft, fjin, kunnen jullie er weer even tegen ;)

Willow -O- zielepietje. Lastig ook dat je dan niet weet wat er aan de hand is.

Het kwakkelen valt wel mee eerlijk gezegd hoor, ze is gewoon weer verkouden denk ik, dit keer ben ik zelf ook flink verkouden. Ik merk dat zij alleen niet per se heel erg snotterig wordt van een verkoudheid maar dat ze last krijgt van slijm en dat merk je met hoesten :X Het zal met een paar dagen wel weer over zijn. Ik heb in elk geval alvast wasmiddel en wasverzachter bijgekocht :')

Als ik tegenwoordig zeg "Amélie waar is mama's navel? :o " dan trekt ze heel enthousiast mn shirt omhoog en mn broek omlaag om daarna met haar vingertje in mijn krater te prikken _O- :D Echt té schattig. Als ik zeg "waar is mama/papa" dan prikt ze met haar vingertje in me/B. en zegt die!
Alleen haar eigen naveltje aanwijzen is nog wel eens lastig, ik vergeet nog wel eens dat ze een romper aanheeft en dan kan ze haar navel dus niet vinden :') in bad lukt t wel! :P
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86500416
Willow niet helemaal lekker meid :* we hebben allemaal wel eens een baaldag hoor ;) ik momenteel ook

Leuk die kleintjes die dingen na gaan doen en dingen al kunnen vinden, dat is echt nog een ver van Roy zijn bedshow.

Heerlijk is dat als je na een paar gebroken nachten ineens weer kunt slapen, helaas blijf ik daardoor best nog lang moe.
Roy besloot ook vannacht om om half 2 ineens wakker te worden, en daarna om half 6 weer, wat het was geen idee, beide keren lekker een bekertje melk gegeven en meneer sliep daarna weer fijn verder.
pi_86501188
Willow toch, niet helemaal lekker in je vel meiske? Hopelijk voel je je gauw weer beter! :*
pi_86503639
Hihi Amélie de navelprikker :D Wat knap joh!
Willow doet nooit wat op commando :') ze weet ondertussen bv best wat een oor is en waar die zit, maar ze zal never nooit luisteren als je vraagt "waar is mama's oor?" oid. Een tikkeltje eigenwijs is ze wel :X

Ze is weer wakker en wat beter gehumeurd al. Ze heeft last van d'r darmen ofzo, zit de hele tijd scheetjes te laten, misschien was dat het. Nou ja, wij houden lekker ene pyjamadagje en dan komt het wel weer goed :) O+
pi_86503765
Ik begin hier zo langzamerhand ook maar mee te posten. :)

Beterschap voor je eigenwijsje, In. Hoop dat het nu goed blijft gaan. :*

Haha, knap hoor! Lente ontdekte op vakantie ook ineens d'r navel. Normaagesproken ziet ze die niet door d'r romper, maar op het strand droeg ze alleen een zwembroekje. Ze bleef maar prikken met d'r vingertje. :D
pi_86504434
leuk he? dat ontdekken

hier is t ook raak hoor, ogen prikt ze uit *OOOOOOOOOWWWWG*
MOOOOOOOOOOOOT NEEEEEEEEEEEEEEEU, HAndjies, voetjies, oortjies haatjies vingies teenties :')

en nu zit ze in de viezehandenfase

ze wil constant r handen wassen want alles is vies :') (en vandaag lag ze op d grond te spartelen in t kruidvat, fijn die peuterpubers :D )
pi_86505953
Hahaha KD :D
mocht ze wéér niks hebben? Ze mag ook nooit wat -O- dat arme kind.
:+

Ik vind t zo leuk om t te lezen dat Elin al zo goed praat :D ze is al zo groot! Gek idee is dat vind ik, dat mijn kind over een driekwart jaar misschien ook wel zulke dingen zegt en doet. of misschien houdt ze dr mond tot ze twee-en-half is, kan ook :')
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86508470
jah en net had ze een 'ENIN HAHHA BAH' onder de douche

*O*

drolletjes terwijl ze samen met me aan t douchen was.
pi_86509948
_O- Elin. Yummie!
pi_86509978
Fee praat ook steeds meer, maar nog niet zo goed als Elin. Fee zegt nog geen woordjes achter elkaar. het zijn meer commando's die ze geeft. :+
pi_86509989
Lekkerrrrr kleurdoos ;). Maar ze had t dus wel in de gaten :).
pi_86510005
Ik vind het ook gek hoor, Elin en Lars in 1 topic, het verschil is zoooo enorm!

Huup, jouw reactie op mijn ventje O+ zo lief!
Beterschap voor jouw en je meisje..... :*
Lief dat zoeken naar haar naveltje!

Ssserpente stiekem aan het oversteken....Lente ontgroeid de baby's ook echt! wat een rappe!
Die foto's ook in het fototopic, zo groot, en lopen enzo.... O+

Is Willow al weer opgeknapt? zo sneu als ze niet lekker zijn!

Smijtende Timo.... :o lastig hoor, het is natuurlijk allemaal nog proberen en ontdekken maar toch...je hele huisraad hoeft ook niet aan diggelen.
En lekker chocola smikkelen :Y) Tis ook lekker!!! ik geef hem geen ongelijk!

Oeke weer lekker geslapen. Fijn! En ko dus ook. Enig idee waarom hij zo slecht slaapt? Tanden? :*

Lars had vandaag geen last meer van het fruitpotje van gister. Hij heeft oma weer flink laten lopen vandaag....(ik moest werken) Hij houdt je goed bezig op het moment.... >:) Maaierdemaai.....en het lijkt wel of hij alleen maar dingen opzoekt die niet mogen....snoeren trekken, cd's pakken, prullenbak leeg graaien.... :r op de tv rammen....en als je nee zegt doet Lars: *) en gaat er dan voor de volle 100% voor }:|
Maar dan komt hij vanavond weer thuis, en die uitgestoken armpjes als hij me ziet.... O+ smelt.....
  donderdag 16 september 2010 @ 21:26:30 #222
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_86513671
quote:
Op donderdag 16 september 2010 20:04 schreef XXXKarinXXX het volgende:
het lijkt wel of hij alleen maar dingen opzoekt die niet mogen....
Check! We zitten nu al een maand ofzo aan een lege salontafel omdat alles wat er op staat 'voor Thomas' is.

Morgen gaan we naar Maastricht voor buisjes in zijn oortjes. Hopelijk is het dan eens gedaan met de oorontstekingen, want het was wat al te erg de afgelopen maanden. In 2 maanden tijd 4 keer ontstoken met koorts en 5 keer een loopoor zonder koorts.

Thomas heeft volgens mij last van twee doorkomende kiesjes. Hij moest steeds huilen tijdens het kauwen van zijn stukjes vlees. En dan wel steeds een nieuw stukje pakken, de druif. Hij ligt nu met een paracetamolletje te bed, het lijkt wel goed te gaan.
Ik ga manlief en mezelf straks ook maar op tijd naar bed schoppen, we vertrekken morgen om kwart voor zeven en om kwart voor 8 zijn we (als eerste, wel fijn) aan de beurt voor de buisjes.
  donderdag 16 september 2010 @ 21:28:28 #223
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_86513772
Ik heb net een boel gelezen echt... en alles gewoon weer half vergeten ofzo, fijn is dat, not :(

Maarten heeft vannacht (per ongeluk) tussen ons in geslapen, hij was wakker geworden en W. ging hem troosten. Ik sliep alweer half en merkte wel dat Maarten tussen ons in werd gelegd. Daarna weer heerlijk verder geslapen. Nu hoorde ik vanavond van W. dat Maarten heel lief zijn armpjes uit had gestrekt en W. had hem automatisch mee genomen, was niet echt zijn bedoeling :')

O ja, praten, nou Maarten praat wel, maar alleen als HIJ zin heeft, en enkel nog wat woordjes. Wel kan hij nu ook visje, poesje, zingen (klinkt als China met een spraakgebrek), ikke (als je vraagt wie wil er wat drinken?) en meer.
Vanavond zei hij poepen, daar verder nog geen aandacht aan besteed, maar toen ging hij toch echt poepen. Volgende keer dus maar snel op het potje laten zitten!
Maar over het algemeen houdt hij hele verhalen in zijn eigen brabbeltaaltje en snappen wij er niks van.
pi_86513837
Ik heb dat ook met Elin, Huup. Heb het idee dat ze mijlen voorloopt op Lente, terwijl we straks gewoon in hetzelfde topic zitten. Oke, oke, ze is wel een stukkie ouder natuurlijk, maar in mijn hoofd is ze al een jaar of drie. :')

Ik kan me bij een pratende Lente sowieso nog nauwelijks iets voorstellen. Ze zegt iets wat op 'papa' lijkt, blert 'mamamamama' als ze iets wil wat niet lukt, zegt 'da' als ze wijst en 'prffft' tegen het paardje. Da's d'r vocabulaire tot nu toe.

Ik las dat iemand (Twinkly dacht ik) is begonnen met dingen van tafel te halen om te voorkomen dat ze alleen maar 'nee' aan het roepen is de hele dag. Ik ben sinds deze week juist begonnen met alles terug op tafel te zetten en Lente te leren dat ze er met d'r tengeltjes af moet blijven. Ze lijkt het vrij snel in de gaten te hebben gelukkig (na een halve freezia te hebben opgegeten :Y) ).
  donderdag 16 september 2010 @ 21:31:49 #225
257049 Grasjes
met bloemetje
pi_86513956
Ca.ra, heel veel sterkte morgenochtend! En met een beetje geluk is Thomas om 11 uur weer thuis gezellig aan het doen :)
pi_86514061
Oeh, sterkte morgen, Cara. Hoop dat ie er niet te veel last van heeft. :*
pi_86514318
Och Thomas en Cara, sterkte morgen. Hopelijk is hij snel weer de oude maar dan zonder die stomme oorontstekingen. :*
pi_86514393
Roy goed oefenen he, die stembanden van je :P

Och arme Amélie :* gauw weer helemaal fit worden hoor! Maar wat super leuk dat ze je navel zo te vinden weet! Vandaag toevallig met Timo ook gedaan, en ik realiseerde me ook iets te laat dat zn eigen navel wat lastig was met romper aan :P Maar bij Timo gaat het andersom, hij wijst van alles aan en ik zeg wat het is. Hoewel sommige dingen weet hij wel. Als ik "Dribbel" zeg, wijst ie meteen naar de tv O-)

Enne Oeke.. het telt wel, want ik heb het hem dus wel zelf gegeven 8)7 Maar dan wel in dichte verpakking en dat ging de hele tijd prima, tot ik heel even niet zo goed oplette.. Nou ja, hij zal er wel niks aan overhouden..
Fijn dat Ko weer een goede nacht gehad heeft!

Och Willow ook al niet lekker in dr vel :* hopelijk heeft het pyjamadagje geholpen!

Sserpente en Lente welkom hier :)

Karin herkenbaar gevoel, Elin is al zó groot en dan toch in hetzelfde topic als Timo
Fijn dat Lars geen last meer had van het potje van gisteren! En hij is ook lekker aan het ontdekken zo te lezen :D

Over praten, dat doet Timo dus echt nog niet. Ja één keer mama, af en toe per ongeluk papa en verder heel veel gebrabbel en verschillende klanken, maar hij benoemt niks. Nou ja, hoeft ook nog niet natuurlijk. Hij is wel heel goed in dingen duidelijk maken zonder woorden. Ik vind het wel een heel bijzonder idee dat dat zomaar heel anders kan zijn over een maand of 6..
pi_86514773
Thomas en Cara veel succes morgen!

Marie gezellig toch :) Timo slaapt ook wel eens tussen mn man en mij in als hij 's nachts wakker wordt. Het gebeurt niet vaak en ik vind het echt super gezellig als hij zo gezellig bij ons ligt in elk geval :)

Sserpente dat je dat al aandurft zeg :D Klinkt wel als heel handig en fijn als ze gewoon van de spullen afblijft.. Maar nee, bij Timo gaat dat écht nog niet werken, hij wil vooral alles hebben wat hij niet mag hebben :P
  donderdag 16 september 2010 @ 21:49:49 #230
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_86515052
Thomas en Cara heel veel succes morgen!

Is ook wel gezellig hoor Chan, maar er is een periode geweest dat hij zowat elke nacht bij ons lag en toen zijn we wat strenger gaan zijn (naar onszelf toe, hem niet steeds meenemen) en nu gebeurt het gelukkig nog maar zelden. Ik ben anders bang dat (ook al vinden we het heel gezellig) dat hij dan standaard 's avonds al in ons bed slaapt.
pi_86515686
ghe, en dat terwijl elin pas 20 maanden is, kan je nagaan wat ze leren in een halfjaar tijd :)
maar ik snap het wel hoor, ik had t ook met Lilah en beppie enzo..dat ik dacht dat die al veeeeel groter waren :P
En toch duurt het nog een paar maanden tot Elin 2 wordt :) (en t helpt ook niet echt mee dat t best een vlotte tante was (snel lopen, kruipen zitten) dat maakt ook al een heel verschil in t fototopic... een beetje zoals lente, die gaat geloof ik gelijk op als Elin toen :)
  donderdag 16 september 2010 @ 22:05:55 #232
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_86515992
Succes morgen Cara/Thomas!

Hier slaapt dochter niet bij ons in bed, God zij dank. Dan zou ik volgens mij niet meer levend het bed uitkomen. Priemende vingers, trappende voeten, bleeeeeeegh :D Heb er overigens geen bezwaar tegen, ofzo, maar met deze dochter, neuhhhhh. Ze slaapt nog wel bij ons op de kamer, gezellig genoeg... :D

Vandaag eerste keer mee op mijn werk, was wel overdonderd door het grote (10) aantal kinderen, maar stond ze al snel te kopieren. En toen de les was afgelopen was ze heul verdrietig dat ze niet mee mocht met de kindjes, want moeders moest nog even opruimen. Ze gedroeg zich verder natuurlijk voorbeeldig. Goed opgevoed! :D Ben benieuwd hoe het volgende week zal gaan...

Verder probeert ze de hele dag te springen, maar dat gaat nog niet zo goed.... :D Wel een leuk gezicht. En ze break danst. Ze heeft youtube clipjes gezien van breakdansende peuters, en nu ligt ze dus op de vloer op Kabouter Plop te dansen. Benen in de lucht, rondje draaien, heul koeeeeeeeeel.... Laat haar voorlopig nog maar geen clipje zien van paaldansen, wat minder goed uit te leggen :D
  donderdag 16 september 2010 @ 22:09:34 #233
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_86516181
Aan de ene kant heb ik dat ook wel, nu 'we' hier ineens weer bij de kleintjes horen. Maar aan de andere kant is het ook zo leuk om te lezen wat ons binnenkort allemaal te wachten staat.
pi_86525833
Thomas en Ca.ram, succes vandaag!

Lente, was de freezia lekker...? :Y) ;).
  vrijdag 17 september 2010 @ 12:23:35 #235
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_86532052
Thomas en ca.ra heel veel succes vandaag!! ^O^
Make love, not war ☮
pi_86543120
Lente aan de fresia :D _O-

Ca.ra hoe is het gegaan? Hopelijk heeft Thomas verder weinig last.

Ik heb net groeimelk ingeslagen haha. Bij mijn c1000 stonden pakken van Bambix/Nutrilon die uit het assortiment gaan. Van 9.95 voor 3,50. Jeuh voor mij *O* houdbaar tot volgend jaar ergens dus t is een mooie meevaller :7
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 17 september 2010 @ 17:25:13 #237
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_86543321
Ah lekker Huup. Dan scheelt het volgens mij bijna niks meer met 'gewone' melk, toch?

De buisjes gingen goed, 10 minuten werk of minder. Daarna was het echter wel een uur lang gillen, brullen, overstekken. Meneer was het er duidelijk niet mee eens. Maar zodra ik hem aan ging kleden was het oké. Onderweg in de auto heeft hij heerlijk liggen slapen en de rest van de dag is hij heel lief geweest.
pi_86543492
Neuh volgens mij niet, maar normaalgesproken gebruiken we kruidvatmelk dat is 5,50 ofzo dus dat kost me ook geen vermogen :P maar hey goedkoper is altijd leuk :+

Fijn dat het goed is gegaan, t is ook niet niks voor zo'n kleintje, hoe standaard de ingreep ook is. Wel fijn dat hij verder lief is geweest.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86543959
:W
Wij zijn weer thuis van een heerlijke vakantie.
Nog niet bijgelezen, alleen die laaste post van Ca.ra, fijn dat he goed is gegaan!
pi_86544104
Welkom Thuis, Miss, Schaap & Lammetje!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 17 september 2010 @ 17:52:51 #241
147316 crew  DJMO
#trut
pi_86544153
fijn dat het goed gegaaan is Ca.ra!
Welkom thuis Miss ;)

Draak hier ligt op bed .. oververmoeid, ontzettend aan ;t kwijlen, slecht gegeten, niet luisteren, krabbel van de kat door het niet luisteren, dreinen dreinen en nog eens dreinen. slaap lekker knul :W

en nu ga ik me even inlezen in K&W :+

vrijdag 17 september 2010 @ 17:58:32 #242
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_86544348
Ca.ra fijn dat het zo goed is gegaan vandaag :)

Miss welkom thuis :)

DJMO een ander huis begrijp ik??? Wat heerlijk :)

Wij zijn zomaar eens al klaar met eten, meestal eten we pas om 6 uur, maar vandaag was W. lekker vroeg thuis en ik dus ook vroeg aan het koken gegaan. Maarten heeft zoals gewoonlijk weer heerlijk gesmult, zo toetje en dan even spelen en ook maar eens op tijd te bed :)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 17 september 2010 @ 18:11:17 #243
147316 crew  DJMO
#trut
pi_86544726
Ja Marie: gisteren en vannacht volledig in de zenuwen gezeten want we waren 2e kandidaat voor de woning (een vier kamer eensgezinswoning met bergzolder + grote tuin). De inlevertermijn voor de benodigde papieren liep gisteren af. 's middags had de nr1 nog niets laten weten, maar het kon zijn dat hun spullen nog bij de post zaten, die moesten ze nog nakijken enzo. Vanmorgen om vijf voor negen ofzo ging eindelijk mijn telefoon: "jullie zijn 1e kandidaat hoor, maandag kun je de woning bekijken" ik heb letterlijk staan dansen en schreeuwen in de woonkamer hier van blijdschap. De normale wachttijd hier in de regio is langer dan vijf jaar ( :') ) en daar konden wij absoluut niet op wachten. Nu had ik met maatschappelijk werk de afspraak gemaakt om deze week tóch een urgentie verklaring aan te vragen, ondanks het zeer waarschijnlijke afwijzen ervan. Dat is dus nu niet meer nodig, Jan krijgt een eigen kamer, de baby een eigen kamer (hoewel ik die wellicht nog wel bij ons op de kamer wil t eerste jaar). We hebben een grotere tuin ( O+ ) waar ik gras, de zandbak, een zwembad en een schommel ( :') ) in wil hebben. Zandschelp en een (peuter) glijbaan hebben we al :+ )

tot zover mijn relaas over ons nieuwe huisje O+

vrijdag 17 september 2010 @ 18:15:00 #244
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_86544852
Wat fijn, Ca.ra!
Welkom thuis, Miss, en nu foto's en verhalen!

Kind ligt hier te slapen, uurtje speeltuin gedaan, en het is nu op. Gisteren prikjes, ze was weg van de dokter, maar toen ze eenmaal doorhad dat het weer pijntijd was, toen pakte ze haar jas en was het tijd om te gaan. Volgens de dokter is ze 90 cm. Nou, dat is fantastisch, kind vliegt van de statistieken af, maar ik hou het toch maar op een wat gematigder 86. Nog steeds best lang, maar wat realistischer. Ze weegt nu 11 kilo, das dan wel weer heul gemiddeld, maar in combo met de lengte niet zo... :)

Verder ging ze ook nog even met de dokter meer prikjes klaarmaken, zonder ons. Ik spiekte om het hoekje, en ze zat heel netjes naast de dokter op de stoel... En ze kreeg een stickervelletje toe.
  vrijdag 17 september 2010 @ 19:24:48 #245
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_86547214
Wat knap van Beisan dat ze zo stoer meegaat met de dokter :)
pi_86547248
Gefeliciteerd met het huis, DJMO!

De foto's moet ik zelf nog bekijken, maar het was een heerlijke week. We zaten in Zuid-Frankrijk aan de Cote d'Azur op een prima camping in een huisje. We hebben de hele week heelrijk weer gehad, zonnig, lekker warm maar niet te. Behalve gisteren, toen was het wel erg heet met 32 graden :%
Senna heeft zich zo goed geamuseerd O+ Ze heeft heel wat afgewandeld, in de buggy wilde ze alleen als ze echt, echt moe was. Ze heeft gezwommen, in de speeltuin gespeeld en veeeeel gebabbeld :D Niet dat we er iets van begrijpen, maar het mondje staat niet stil. Het franse brood is aan Senna niet besteed: ze houd tniet van pain, baguette, croissants of wat voor ander brood we ook hebben geprobeerd. Ze heeft dus voornamelijk geleefd op fruit, maar dat heeft ze dan ook met smaak gegeten en gedronken.

We zijn een dagje naar St Tropez geweest, wat een lief stadje is dat O+ het pleintje in het centrum is ook erg leuk. Er liggen wat terrasjes omheen en verder is het er een komen en gaan van mensen en kinderen. Ze heeft daar lekker rondgedwaald, wildvreemde kinderen geknuffeld (die lang niet altijd gediend waren van dat veel te enthousaiste kleine grietje dat ineens op ze af kwam om ze te omhelzen :D ) en ze was de belle van het plein. Mensen kwamen in allerlei talen vertellen wat een lief, mooi, schattig meisje ze is O+ en zelfs een aantal maakten foto's :? Vond ik wel wat vreemd; wat moet je nou met de foto van een vreemd kind?

Ze had trouwens het roze jurkje met smockwerk van Elin aan en dat stond haar ook inderdaad heel schattig O+
  vrijdag 17 september 2010 @ 19:33:03 #247
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_86547511
Klinkt als een heerlijke vakantie Miss! Een echt familiegebeuren, en ik vind dat dat steeds meer wordt naarmate ze ouder worden. Dat ze een eigen input hebben, zelf dingen ontdekken, vertellen (ook al begrijp je er niets van) en interesse tonen voor iets...

quote:
Op vrijdag 17 september 2010 19:25 schreef miss_sly het volgende:
Vond ik wel wat vreemd; wat moet je nou met de foto van een vreemd kind?
Ik zat te denken, novib kalender. Dat is mij weleens overkomen in Jordanie, stond een Amerikaanse toeriste foto's van mij en Beisan te maken. Ja, zal ze straks wel in haar kerk (want het was een Heilige Land trip, zoveel begreep ik wel) vertellen over de ontzettende welbespraakte Jordaanse dame met haar oh zo schattige kind, en vervolgens beland ik op de dia-serie. ;)

Ik heb niets gezegd natuurlijk.... Vond het zo bizar dat het grappig werd... (And you speak so well English, where did you learn that? Op school natuurlijk!)
pi_86547688
Wij mogen ons hier ook melden vanaf vandaag O+ Mijn kleine frutje is 1 geworden en we zijn vandaag naar Artis geweest. Ze vond het helemaal geweldig

Cadeautjes uitpakken was ook te gek

Morgen geven we een pannenkoekenfeestje voor haar verjaardag (jeeeh 1 pak is inmiddels gebakken, nog maar 3 te gaan :') )
pi_86547731
Oh miss klinkt als een supervakantie O+

En dat van die foto's heb ik ook wel eens gehad. Vooral Japanners zijn gek op foto's maken (duh!) van kleine blonde meisjes
pi_86547972
Gefeliciteerd Stiemie, met je mooie Esmee! En welkom hier! *O*

Welkom thuis Miss, klinkt als een heerlijke vakantie. O+
En wie wil er nu geen foto's van je knappe dochter maken? ;)
Fijn dat jullie er weer zijn!

Ca.ra, wat fijn dat het goed ging met de buisjes zetten. Tis toch even heftig he? :* voor jullie drie.

Beisan, wat slim van je dame, om er gauw vandoor te gaan voor de prikken gezet werden. :D

Leuk DJMO! Ik kan me voorstellen dat je daar even erg hard om moest juichen!

Kruipen is uit! Eergister ging hij nog kruipen als hij viel na een paar stappen, nu staat hij weer op en loopt verder. De hele dag loopt hij rond. O+
En vandaag heeft hij geleerd dat een bal bal heet. De hele tijd: ba, ba, baa, bal, ballle, bal, ba. Superlief!
pi_86548078
Oh wat leuk dat hij loopt zeg! Ziet er altijd zo lief uit die eerste stappen O+

Zijn er hier trouwens nog meer kindjes zonder tanden? Die van mij is nog volledig tandeloos :D
pi_86548088
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 19:38 schreef Stiemie het volgende:
Oh miss klinkt als een supervakantie O+

En dat van die foto's heb ik ook wel eens gehad. Vooral Japanners zijn gek op foto's maken (duh!) van kleine blonde meisjes
Chinezen ook. Ik sta in menig Chinees fotoalbum inmiddels ;( en zo klein was ik niet toen en blond ook niet :P
Ik vind het een raar fenomeen idd onbekende kindjes fotograferen. Maar goed.

Klinkt als een super vakantie miss! Welkom terug :)

Stiemie O+ *O*
gefeliciteerd met je kleine mupke! En welkom in dit topic *O* *O*
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86548135
Stiemie, wat een geweldige foto!
pi_86548165
*O* Lopende Ko *O*
*O* Jarige Esmee *O* Gefeliciteerd en welkom!
*O* DJMO, gefeliciteerd met het huis
*O* Ca.ra, fijn dat het goed gegaan is!
*O* Welkom thuis Miss! Klinkt als een heerlijke vakantie :Y

Mijn muppet heeft heel erg last van verlatingsangst. Vanmorgen was ze moe en heb ik haar op bed gelegd. Ze was helemaal overstuur. Ik ben bij haar gaan zitten en binnen 5 minuten sliep ze!

De nachten zijn momenteel weer helemaal bal hier. Tess hoest behoorlijk en wordt daar wakker van. Gevolg: ze kan niet meer inslapen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_86548187
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 19:51 schreef Claudia_x het volgende:
Stiemie, wat een geweldige foto!
Oh dankjewel O+ Vond het ook al zo lief wat je in het fototopic schreef :Y

Esmee was ook gek op het aquarium. Ze heeft alleen wel 20 keer haar hoofd gestoten omdat ze de vissen wilde pakken...
pi_86548274
Ik vind het zo leuk om te zien dat jonge kinderen al van die uitstapjes genieten. Als ik zoiets opper dan zegt mijn schoonmoeder dat zulke kleine kinderen daar toch niets van begrijpen en dus niks aan vinden. Ik ben ervan overtuigd dat Ivan nu een kinderboerderij of aquarium al heel leuk zou vinden. Nog eventjes en dan gaan wij ook naar een dierentuin. O+
  vrijdag 17 september 2010 @ 20:01:15 #257
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_86548450
Om eerlijk te zeggen denk ik dat Beisan weinig heeft meegekregen van het hele dierentuin gebeuren, de prullenbak daar was wel net zo interessant. Ja, aquarium is altijd een hit (maar die hebben we ook in de dierenwinkel), maar het hele sfeertje, eruit zijn, veel kindjes, papa die bang is voor ijsberen, ik denk dat ze daar wel erg van heeft genoten. Ze was het meeste weg van de konijnen, en die hebben we in de dierenwinkel dus ook... Ach, die olifanten komen vanzelf wel een keertje :D
pi_86548470
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 19:55 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind het zo leuk om te zien dat jonge kinderen al van die uitstapjes genieten. Als ik zoiets opper dan zegt mijn schoonmoeder dat zulke kleine kinderen daar toch niets van begrijpen en dus niks aan vinden. Ik ben ervan overtuigd dat Ivan nu een kinderboerderij of aquarium al heel leuk zou vinden. Nog eventjes en dan gaan wij ook naar een dierentuin. O+
Joh ze zal vast geen idee hebben dat we naar Artis waren, maar ze werd echt helemaal driftig toen we bij de apenrots wegliepen. Pas bij de pelikanen werd ze weer rustig en begon ze weer te 'da! da! da!'-en. En bij de vissen bleef ze maar lachen, de vlindertuin was super enz

En ach je betaalt meestal tot 3 jaar toch geen entree dus dan kan je 'm net zo goed meenemen ;)
  vrijdag 17 september 2010 @ 20:04:31 #259
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_86548554
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 20:01 schreef Stiemie het volgende:
En ach je betaalt meestal tot 3 jaar toch geen entree dus dan kan je 'm net zo goed meenemen ;)
En dat ook!
Wij hebben meteen een jaarpas gehaald voor ons. Kindvriendelijk uitje, straks ook met de beeb, en ze hebben een mooie speeltuin, goede picknickplaatsen en veel toiletten met babyvoorzieningen. Das alles wat we nodig hebben... ;)

En wat snel van Ko, niets geen overgang, gewoon meteen hardcore alles :D
pi_86548856
Welkom terug miss sly :W Wat leuk dat Senna het ook zo leuk heeft gehad, kleine charmeur O+

Cara, fijn dat het zo gepiept was, en wat sneu dat ie er zo'n last van heeft ;( Maar hopelijk heeft het het gewenste effect, en dan heeft ie in elk geval geen last meer van oorontstekingen, want dat is ook écht niet leuk he... :*

DJMO, gefeliciteerd met je huis! *O* Woeiii!

Stiemie! Esmee! *O* Welkom hier O+ En gefeliciteerd met de eerste verjaardag van je grote kleine meid O+

Wat leuk dat Ko het lopen zo door heeft ineens :D Kruipen is voor baby's :{w hihi. Loopt ie nog steeds als een zombie of wordt dat al minder?

@Claudia, Willow vond de dierentuin ook niet zo boeiend hoor. Je kan niet dicht genoeg bij de dieren komen om het interessant te laten zijn voor zo'n kleintje, merkte ik. Hoewel ze het boeiend genoeg vond om niet te klagen in elk geval :P Het aquarium is dan wel leuk, want daar kan je met je neus tegen het glas felgekleurde blobs zien bewegen. En de kinderboerderij is top want daar kan je beessies aaien O+ (Bij Willow geldt: hoe groter hoe beter. Dus de schapen waren wel leuk, maar de koeien en de paarden nog véél leuker :D O+ )

M'n mupke is weer de oude denk ik! Ze was helemaal vrolijk toen ik haar vandaag ophaalde bij het kdv. Wel wéér een schimmel, het lijkt wel een tweewekelijks gebeuren :{ Maar die zag ik gister al aankomen, dus smeren maar weer. En maandag maar weer eens de huisarts bellen want vier (vaginale!) schimmelinfecties voor zo'n klein meisje kan toch niet normaal zijn!

Ik heb vandaag een (plas)potje gekocht... ze komt altijd kijken als ik op de wc zit, dus ik dacht, nou, dan zet ik haar op d'r eigen potje, kan ze mooi vast oefenen. Terwijl ik het ding in m'n hand had dacht ik weemoedig: ohhh wat wordt ze al groot zeg!
Toen ik thuis dochterlief op het potje zette, begon ze echter direct hartverscheurend te huilen. Mamamamaaa!
Mijn kleine babytje :P O+
pi_86548928
Innepin, Tess is ook heel erg schimmelinfectie-gevoelig. Wat bij ons geholpen heeft is overstappen op andere luiers en sowieso bij elke luierwisseling billen schoonmaken met doekje, dan droogdeppen en dan goed insmeren met sudo.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_86549727
Stiemie gefeliciteerd met Esmee *O* en welkom in het topic! Geweldige foto O+
Senna is niet compleet tandloos, maar is nu al een week of 3 bezig met het laten groeien van haar 5e tandje :') het gaat langzaam, maar ze komen er wel :P

Iedereen was echt weg van Senna, dat was zo leuk. En ze is helemaal neit verlegen ofzo, loopt zo op mensen af en begint dan onverstaanbaar tegen ze te brabbelen. Alle dieren doen kra kra volgens haar (honden, vogels, poezen, koeien). Als ze iets van eten wil, wijst ze ernaar en roept heel enthousiast jiehaaaa! Haar pop is sinds gisteren ineens bjeebjie O+

En ze snapt echt zo veel, daar ben ik iedere keer weer verbaasd over. De eerste avond van de vakantie had ik haar haar flesje gegeven en zei: dan ga ik je nu naar bedje brengen. Begon ze heel heftig van nee te schudden. Dus ik zei: jawel, we geven papa een kusje, dan ga ik je slaapzak aandoen, tanden poetsen en dan ga je nog even bij mama drinken en dan ga je slapen. Toen zei ze Jaaah!

En ze is zo schattig met kusjes geven/vragen. De hele dag door komt ze zomaar ineens naar een van ons toe terwijl ze "hmmmm" doet, biedt haar hoofdje aan (we mogen haar op haar hoofd kussen :') ) en loopt dan naar de ander om er daar ook een te halen. ze verdeelt het heel eerlijk O+
pi_86549770
Vicky, welke luiers gebruiken jullie nu dan? Maakt dat echt zo'n verschil? Wij gebruiken al vanaf de geboorte Pampers, alleen op het kdv gebruiken ze andere...
pi_86549781
Ow, en wat goed dat Ko het lopen nu helemaal hip vindt!
pi_86550095
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 20:33 schreef innepin het volgende:
Vicky, welke luiers gebruiken jullie nu dan? Maakt dat echt zo'n verschil? Wij gebruiken al vanaf de geboorte Pampers, alleen op het kdv gebruiken ze andere...
wij hebben altijd pampers gebruikt, zijn toen overgestapt naar Aldi luiers en toen had Tess ineens veel vaker een schimmelinfectie. Nu zijn we dus weer terug bij Pampers
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_86550259
Miss, leuk!! Fijn dat jullie zo'n leuke vakantie hadden

Cara gelukkig is het achter de rug, en nu hopen dat Thomas ook van de ooronstekingen af is!

yeah Esmee en Stiemie ook over!!! Gefeliciteerd met je tandloosje!
Lars heeft sinds 3 weken ineens 3,5 tanden!

Kinderboerderij is heel erg leuk!
ik moet Lars echt wel erg afremmen, want het liefst klimt hij bovenop de geiten :o
pi_86551380
Wow dat doet ie snel zeg Karin!

Pff heb inmiddels 37 pannenkoeken gebakken voor het feestje van morgen. Nog 1 pak te gaan -O-
pi_86551621
Wat stoer van Lars, Karin!

Oe Stiemie, nogal een karwei. Sterkte nog met het laatste pak, maar iig vast veel plezier morgen!
pi_86551912
En dan moet je morgen ook nog pannenkoeken eten.....volgens mij heb je daar straks helemaal geen zin meer in haha!
Have fun met het feestje morgen!

Tja, het klinkt als vreselijk, al die tanden ineens, en het CB had me al flink gewaarschuwd dat het wel eens heel erg vervelend kon worden en dat we maar flink moesten pcm-en, maar niks van dat alles....
Soms is er een nieuwe dag en dan zie ik ineens weer een nieuwe tand! Zomaar...zonder voortekenen...! *O*
Kan nog, bij de rest van zijn gebit natuurlijk, maar vooralsnog gaat het er zo bij door!

Poeh vanmorgen naar een verjaardag geweest...dat is wel aanpoten zo hoor, kopje thee drinken zit er niet in, want ik moest echt constant Lars bij de tafel wegslepen....er stonden natuurlijk allemaal kopjes en etenswaren enzo op, en Lars was weer in grijpmodus.....
En dan de visite...."mag hij wat slagroom? mag hij kaas? mag hij chips?"
En dan vinden ze het zielig, maar het kan echt echt niet met zijn allergie.....
  vrijdag 17 september 2010 @ 21:30:01 #270
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_86552306
Miss, klinkt als een heerlijke vakantie :)

Fijn DJMO van jullie nieuwe huis, althans jullie moeten natuurlijk nog kijken enzo...

Esmee, welkom hier :W

En Ko, als je loopt zie je de wereld weer van een andere kant, ik geef je groot gelijk hoor :)

(ik heb weer eens een hele pagina gemist, snel verder lezen gaat dus..)
pi_86552482
Karin lastig hoor zo. Mensen snappen toch wel dat je het ook allemaal niet voor je lol doet zeg }:|

En bij een 2e kindje lijkt het me allemaal nog veel lastiger. Zo heb ik Linde er al een paar keer op 'betrapt' dat ze Esmee iets had gegeven wat niet helemaal de bedoeling is. Linde had laatst bij een kinderpannenkoek een lollie gekregen en die mocht ze op de terugweg in de bakfiets opeten. Drie keer raden wie er ineens met een lollie in haar mond zat :X En zo ging het ook al eens met een boterham met chocopasta en een rietjesbeker met limonadesiroop... Nu is het bij ons alleen lastig, maar in jouw geval is het echt heel lastig :*
  vrijdag 17 september 2010 @ 21:37:50 #272
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_86552673
Wat vervelend voor Willow, steeds die schimmelinfecties :{

En Stiemie, nog sterkte met bakken! :*

En ook Karin postte nog: wat lijkt me dat naar, dat je constant op je hoede moet zijn dat Lars niet iets mag wat hij niet mag hebben!
pi_86553099
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 20:12 schreef innepin het volgende:
Wat leuk dat Ko het lopen zo door heeft ineens :D Kruipen is voor baby's :{w hihi. Loopt ie nog steeds als een zombie of wordt dat al minder?
Nu loopt hij meer alsof hij een poepbroek heeft. :D
Maar hij kruipt dus geen meter meer, alleen nog maar lopen. En als hij dan moe is, in de avond, valt hij de hele tijd om, en dan stug opstaan en weer doorlopen. O+

Wauw, Stiemie, dat klinkt heerlijk, een pannenkoeken feest! Ben je al klaar?

Vervelend zeg, al die infecties, Innepin. Dat lijkt me heel naar voor Willow. Misschien helpt een wisseling van luiers wel. Beterschap. :*

Kusjes vragen is zo leuk he Miss? Als we hier om een kusje vragen, krijgen we een wang toegekeerd en zegt meneer moewhaaa. Zo schattig.

Lastig is dat, Karin. Nu let ik er met Ko ook op omdat hij van mij nog geen chips/snoep hoeft, maar hij word er in elk geval niet ziek van als hij het krijgt. Erg jammer dat je zo weinig begrip voor zijn allergieen krijgt.

[ Bericht 6% gewijzigd door oeke op 17-09-2010 21:56:03 ]
pi_86553977
Arme Willow met de schimmeltjes -O-
Ik weet niet of je dat al doet, maar als Senna een poepluier heeft gehad en er ook wat poep rond/op haar schaamlipjes zit, haal ik het met een luierdoekje wel weg, maar doe dan nog even met een flink nat washandje wassen. In de luierdoekjes zit toch allerlei toevoegingen zoals parfum en ik merk als ik dat niet doe, dat Senna ook helemaal rode uitslag krijgt.

Karin, wat naar en vreemd dat er zo op wordt gereageerd op je zorgen. Hier hetzelfde als bij oeke, ze krijgt het allemaal nog niet omdat we het nog niet nodig vinden, maar ze zou er iig niet ziek van worden. DE meeste mensen vinden ons ook te streng en Senna zielig, maar in het geval van Lars is het pas echt zielig als hij iets krijgt wat hij niet mag hebben en er veel last van krijgt.

Er zitten hele leuke vakantiefoto's tussen, maar ik denk dat dat morgen wordt. We zijn vannacht naar huis gereden en zijn nu wel toe aan slaap, denk ik zo/
pi_86554437
Goedeavond allemaal,
Ik ben hier HEUL lang niet meer geweest, maar ik kwam McLaura en Vlindur tegen in het zwembad en toen dacht ik, ik moet hier ook maar weer meeposten!
Mag ik ook weer in het lijstje?
20 februari 2009, Lianne dochter van Zweefvliegje :)

Ben nu druk vanalles aan het bijlezen, want ik heb alle maanden dat ik weg ben geweest niet eens gelurkt.
pi_86554489
Even een foto die ik zo leuk vind, hoewel de kwaliteit niet al te best is:

pi_86554519
Schetig Miss :Y
en wat een heel kind al zo. Wat groot al :D
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86555013
Hoi Zweefvliegje! Welkom terug!

Senna! Grote meis! O+
pi_86555590
Miss wat is ze al groot O+ :o En dat zonnebrilletje O+

Pff nou ik heb 49 pannenkoeken gebakken (en 2 opgegeten tijdens het bakken :9 ) dus we zijn er klaar voor!
pi_86558003
zo, Senna is al een flinke dame zo :o
pi_86563652
Ko zijn eerste woord vanochtend was bal! :D
pi_86563756
Wij hebben net spontaan de box afgebroken :o wat een ruimte ineens weer. Dadelijk wat dingen in V&A zetten en op MP die in de weg staan en even op pad voor een leuk setje voor Senna voor haar speelgoed.

Ja, ze wordt groot, onze kleine smurf van (maandag weten we het zeker maar gezien haar kleertjes) nog steeds geen 74 cm O+

Ko O+ ballen zijn leuk :Y
pi_86564444
Haha Ko :D O+

Miss dat zal idd een ruimte geven zeg! Wij laten hem nog maar even staan, ze vindt het nog wel leuk soms om erin te spelen en om het ding nou in november af te breken en in januari weer op te zetten sja och.
Hoewel, ik zie ineens wel mogelijkheden voor de kerstboom :+

En ik vind zo'n leuke speelton leuk. je wordt bedankt Oeks o|O ik wil echt álles hebben van die site
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86564616
Oh, sorry Huup! :@
Ik wil de box ook weghalen maar P. vind het geloof ik nog wel fijn. Terwijl Ko er niet eens meer in kan omdat er een hobbelpaard in staat. :')
Weet je wat ik trouwens ook heel mooi vind? Van die grote manden om speelgoed in te doen. Van Piet Hein Eek. Maar dat is meer voor in het tuinhuis.

Beetje duur ook wel. :')
  zaterdag 18 september 2010 @ 11:08:57 #285
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_86565322
Oh ja, die zag ik laatst ook staan bij de wereldwinkel Oeke. Een mooie balans tussen natuurlijk en 'strak'.
Wij hebben een oude kaaskast voor Thomas, nog gemaakt door mijn opa. Onderin staat het speelgoed en bovenin de boekjes (en momenteel nog speelgoed waar hij nog niet aan toe is)
pi_86577641
Het verschil tussen Bah en Bal is nog best moeilijk bleek vandaag!

Oh, ik ben benieuwd naar je kaaskast Ca.ra, foto?
  zaterdag 18 september 2010 @ 19:32:25 #287
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_86578603
Vertel Oeks?

Wat is Senna groot en stoer!

Hoe was het pannenkoekenfeest Stiemie?

Zweefvliegje en Lianne, welkom (terug) :W

Ik heb mijn kind vandaag niet veel gezien, heb de Dam tot Dam (wandel)tocht gelopen. Misschien ben ik wel bij wat fok!kers door de straat/wijk gelopen :D
pi_86579180
Oh die manden zijn mooi Oeke! Heb ik ook al eens naar staan kijken, maar ik kan nog niks bedenken om ze voor te gebruiken en dan vind ik ze toch wel erg duur :@

Oeke je maakt me nieuwsgierig O-)

Klinkt leuk zeg die wandeltocht Marie!

Het pannenkoekenfeest was leuk O+ Esmee is erg verwend, mocht zelf een stukje taart eten en ze heeft zich over de hele kinderboerderij gesleept :D
  zaterdag 18 september 2010 @ 20:09:47 #289
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_86579856
Morgen als het licht is Oeke.

Esmeetje, je pannenkoekenfeest klinkt heerlijk. En je slabber kleurt bij je ogen ;)
pi_86580597
wij hebben hier thuis een echte brokkepiloot, Roy wilt zoveel maar ook dingen die hij nog helemaal niet kan.
En dus val je ineens om als je los wilt gaan staan, en dan heb je zomaar ineens een bloedneus te pakken.

Denk erover na om een helm, knie, pols en oorbeschermers aan te schaffen ;)

Alle zieken :*

Is de efteling al leuk voor kleine mannetjes van 13 maandjes?
We gaan morgen naar de efteling namelijk.

Senna knappe dame O+
En ik zie heerlijke pannenkoeken voorbij komen :9
pi_86581049
Esmee, wat een heerlijke foto! Mooie ogen heb je. Fijn dat het feestje een succes voor haar was, Stiemie.
Kon je nog wel een pannenkoek zien?

Arme Roy, een bloedneus! Ik zie hem al in zo'n ijshockey-outfit Bar! :D

Het Bah-Bal-verhaal is niet heel bijzonder hoor, dames. We zaten een vijg te eten maar Ko vond het vies, dus ik zei, Bah! En hij zoeken naar de bal. O+
Dus het was even uitleggen dat sommige eten Bah is en dat je een Bal hebt.

Wat goed Marie! Kon Je jochie niet mee in de kar, dan had je een lekker leuningkje. :)

Vanavond terwijl Ko in bad zat zitten skypen met mijn vader in Z-Amerika. Dat was wel leuk, kon hij zien hoe zijn kleinkind een beetje zat te rommelen met bakjes water en zo in bad. O+
Ko vond het maar raar, die man in de laptop. :D
pi_86581151
@ Oeke heel misschien gaan we volgend jaar op wintersport, misschien dat ik daar wel zo'n pakje kan bemachtigen :P
Dan zorg ik dat die foto hier geplaatst word ;)

kobus en opa O+
pi_86581589
Och, kijk Esmee nou O+ Fijn dat het leuk was, Stiemie!

Marie, wat goed van je. Ik wist helemaal niet dat die loop vandaag was.

Arme Roy, een bloedneus. Lijkt me heel naar als je kindje zich pijn doet en er komt bloed bij kijken.

Ca.ra ik ben ook benieuwd naar het kastje :Y

haha, Bah en Bal is ook maar een klein verschilletje natuurlijk nog. Grappig is dat he?

Nou, hier is de box weg, een setje gekocht van tafeltje en 2 stoeltjes en een bankje waar speelgoed in kan. 4 plankjes van de boekenkast ingebruik genomen door boeken en speelgoed en nu heeft ze een leuk hoekje. Nog een kleedje onder het tafeltje, dat staat gezelliger. Ik dacht alleen dat Senna veel speelgoed had, maar dat valt eigenlijk best mee :D
pi_86581659
Het is ook sneu, kun je het voor je trekken, Roy had al een blauw oog, en een wondje aan zijn vinger, vandaag een bloedneus.
Hij ziet er een klein beetje gehavend uit.
Alleen als je hem bezig hoort, qua humeur is hij nog steeds op en top een blije vrolijke baby.
pi_86584736
Roy is wel een stunter zeg! Pakje ligt klaar hoor Bar, komt eran!

Die foto Miss, dat jurkje O+ te cute!

Esmee mooierd, lekker genoten dus van je feestje! super!

Ach ja, de meeste mensen om ons heen weten heel goed dat Lars dingen niet mag, en die vragen verder ook nooit of hij iets mag of niet. Maar juist vreemden doen zo moeilijk.
Laatst bij AH aan de kassa nog: Mag hij een snoepje? Ik: :? nee doe maar niet
Kassiere: nou hij mag toch wel een banaantje???? Ik: :? :o o|O nee hij is allergisch...
Alleen nee moet ook voldoende zijn lijkt me. echt soms......tssss

Oeke, wat gezellig dat Ko zo begint te kletsen!

Oh ja de box eruit, dat geeft ruimte idd! Hier is de box allang weg, we konden de ruimte ook wel gebruiken en Lars zat er toch nooit in. nu hebben we weer een gezellig speelhoekje voor de beiden.
pi_86585022
Roy kleine brokkenpiloot!

Esmee zit bijna nog dagelijks in de box :D Al is het alleen maar omdat ze zodra ik me omdraai een aanval voorbereid op haar zus, de kattenbrokjes, het waterbakje van de kat, de krantenbak, de plant etc. Heerlijk als ik haar dan even in de box kan zetten als ik de kamer uit moet en ze vermaakt zich er (meestal) prima.
pi_86585717
Pff, wat een volhoudster, karin.

Ik vind Lente ook nog veel te jong voor snoep (en die is niet eens allergisch). Het enige 'slechte' dat ze heeft gegeten is een likje ijs op vakantie, that's it. D'r eerste snoepje zal ze wel op een kinderfeestje krijgen of, maar niet van mij iig.
pi_86586804
Dames, ik wil even meedelen dat Ko en zijn familie vanaf morgen weer voor onbepaalde tijd op de tuin zitten en dus niet tot weinig online zullen zijn. ;(
Volgens mij wordt het nog best lekker weer! *O*
pi_86588348
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 09:18 schreef oeke het volgende:
Ko zijn eerste woord vanochtend was bal! :D
dat was ook Elin's eerste woordje O+
  Moderator zondag 19 september 2010 @ 08:43:34 #300
5428 crew  miss_sly
pi_86592614
Goed van Ko *O*
Veel plezier op de tuin, oeke :*

Bij Senna doet de koe sinds gisteren iedere keer boe :D
  Moderator zondag 19 september 2010 @ 09:04:07 #301
5428 crew  miss_sly
pi_86592737
Bar veel plezier vandaag in de Efteling! Ik ben benieuwd wat Roy ervan vindt. Wij gaan as vrijdag als laatste dag van schaaps ouderschapsverlof met mijn ouders en twee neefjes.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')