Ah okay ik hou het in gedachten thanks!quote:Op donderdag 9 september 2010 09:09 schreef Books het volgende:
Huup als ze er zo'n last van heeft dan is er wel iets wat de huisarts voor kan schrijven maar ik zou niet weten hoe het heet. Een kennisje van mij haar zoontje kreeg ACHT van die ondingen tegelijk en die kroop werkelijk door het bedje heen 's nachts en werd er ook echt naar van. Misschien eens naar de ha bellen en het voorleggen. Wat er is wel een middeltje voor op recept.
mooie lijst!quote:Op woensdag 8 september 2010 23:07 schreef oeke het volgende:
Mijn moeder wilde voor morgen (ze gaat de hele dag oppassen) een lijstje met de dingen waar Ko van houdt. En dat heb ik net gemaakt en ik vind het zo schattig, de voorkeuren van mijn zoon.![]()
Kobus houdt van:
-een appel plukken bij de buren, laten schillen en lekker opeten.
-niet van korstjes, dus we geven hem vaak stukjes brood zonder korst.
-van op zijn buik slapen, met een shirtje van mama bij zijn hoofd en een speen.
-van spelen met de plastic toren en het liefst in combinatie met water. Een teiltje en een emmertje met
handwarm water buiten zetten en hij is wel een uurtje zoet.
-zijn crackertje in 2 delen te krijgen, in elke hand 1.
-actie, dus een wandeling naar de speeltuin is altijd leuk.
-de luikjes open en dicht doen van het speelhuisje in de speeltuin.
-schommelen in de babyschommel, en het is nog leuker als de ander ook schommelt op de schommel
ernaast.
-samen het boekje lezen over de muis die op zoek is naar een vriendje. Vooral de bladzijde van de leeuw is
leuk, want die kan zo mooi grommen.
-de druiven achter het huisje, maar die op zijn plukhoogte zijn nog te groen, dus moet mama de paarse voor
hem plukken.
-torens bouwen maar nog meer van torens omgooien.
Mooi he..... Ik zei vanmiddag tegen Sorbo en Vlindur - toen Thijs ging huilen omdat ik wegliep - dat ik het zo mooi vind dat er een kindje is dat mij mist.... Ik heb jaren met andere kindjes 'gezeten' die verdrietig waren omdat hun vader of moeder weggingen, en nu ben ik degene die niet weg magquote:Op donderdag 9 september 2010 17:20 schreef miss_sly het volgende:
Weet je wat ik zo mooi vind? Dat ik degene ben die al die dingetjes weet van Senna. Die haar kent als geen ander. En dat zo'n lijstje dan helemaal niet uit grootse moeilijke dingen hoeft te bestaan, maar juist die kleine dingetjes waar je kleintje van houdt
Oh zo! Wat fijn dat de OTS 'weg' is! Gefeliciteerd daarmee!quote:Op woensdag 8 september 2010 16:10 schreef DJMO het volgende:
[..]
hij heeft onder toezicht gestaan van jeugdzorg, maar er was geen grond meer om dat te verlengen. toen werd de eis om de ots niet te verlengen dus dat jan naar een psz zou gaan zodat er toezicht op zijn ontwikkeling zou blijven.
Er is altijd wel iets hoor op een kinderdagverblijf. Hoewel ik de waarschuwing voor hoofdluis nog nooit heb gezien op het andere verblijf. Maar deze zit bij de basisschool in het gebouw, die andere niet, misschien is dat het verschil.quote:Op vrijdag 10 september 2010 08:40 schreef Claudia_x het volgende:
Oh, met Ivan hoef je geen medelijden te hebben, hoor.Zoals je zelf al zegt: als ze maar goed slapen is het niet zo'n drama. Wel fijn dat Amélie vaak weer zelf in slaap valt!
Nou, daar word je vrolijk van, Estrys! Heel fijn hoor, die informatievoorziening, maar zo hangt er altijd iets als het zwaard van Damocles boven je hoofd, lijkt me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |