abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 9 september 2010 @ 08:53:12 #76
147316 crew  DJMO
#trut
pi_86232115
arme amelie :*

* DJMO geeft Estrys een rol glasvezelbehang en extra sterke behanglijm
;)

lief lijstje zo Oeke! O+

Joep :D :D

Sly: Dan gloeit je hart van trots he ;)

Jan heeft vanmorgen tot 8 uur geslapen, ik was elk uur wakker en werd vanmorgen wakker met dichtgeplakte ogen en een kop vol snot. (zoals de afgelopen week, dus niks nieuws) ik was blij dat m'n man water en de flesvoeding had klaargezet, hoefde het alleen maar aan te zetten in de fleswarmer. mén ik haat het niet hebben van een beetje weerstand :{ Jan is weer vrijwel helemaal zichzelf ..
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  donderdag 9 september 2010 @ 09:09:59 #77
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_86232407
Huup als ze er zo'n last van heeft dan is er wel iets wat de huisarts voor kan schrijven maar ik zou niet weten hoe het heet. Een kennisje van mij haar zoontje kreeg ACHT van die ondingen tegelijk en die kroop werkelijk door het bedje heen 's nachts en werd er ook echt naar van. Misschien eens naar de ha bellen en het voorleggen. Wat er is wel een middeltje voor op recept.
pi_86240721
quote:
Op donderdag 9 september 2010 09:09 schreef Books het volgende:
Huup als ze er zo'n last van heeft dan is er wel iets wat de huisarts voor kan schrijven maar ik zou niet weten hoe het heet. Een kennisje van mij haar zoontje kreeg ACHT van die ondingen tegelijk en die kroop werkelijk door het bedje heen 's nachts en werd er ook echt naar van. Misschien eens naar de ha bellen en het voorleggen. Wat er is wel een middeltje voor op recept.
Ah okay ik hou het in gedachten thanks!

Ik hoop de oplossing te hebben nu haha, ik keek op het doosje zetpillen vanmorgen en wij hebben 120 mg, daar staat tot 1 jaar bij. Ik ben langs Etos gegaan en nu hebben we een doosje voor 1 tot 3 jaar, 240 mg. Wellicht dat die het verschil gaan maken. Vanavond eens proberen.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86246129
Jan vind je met andere kindjes en nieuw gezichten maar spannend :* hopelijk volgende keer al meer op je gemak.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  donderdag 9 september 2010 @ 16:34:15 #80
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_86246243
quote:
Op woensdag 8 september 2010 23:07 schreef oeke het volgende:
Mijn moeder wilde voor morgen (ze gaat de hele dag oppassen) een lijstje met de dingen waar Ko van houdt. En dat heb ik net gemaakt en ik vind het zo schattig, de voorkeuren van mijn zoon. O+

Kobus houdt van:
-een appel plukken bij de buren, laten schillen en lekker opeten.
-niet van korstjes, dus we geven hem vaak stukjes brood zonder korst.
-van op zijn buik slapen, met een shirtje van mama bij zijn hoofd en een speen.
-van spelen met de plastic toren en het liefst in combinatie met water. Een teiltje en een emmertje met
handwarm water buiten zetten en hij is wel een uurtje zoet.
-zijn crackertje in 2 delen te krijgen, in elke hand 1.
-actie, dus een wandeling naar de speeltuin is altijd leuk.
-de luikjes open en dicht doen van het speelhuisje in de speeltuin.
-schommelen in de babyschommel, en het is nog leuker als de ander ook schommelt op de schommel
ernaast.
-samen het boekje lezen over de muis die op zoek is naar een vriendje. Vooral de bladzijde van de leeuw is
leuk, want die kan zo mooi grommen.
-de druiven achter het huisje, maar die op zijn plukhoogte zijn nog te groen, dus moet mama de paarse voor
hem plukken.
-torens bouwen maar nog meer van torens omgooien.
mooie lijst! O+
in de haak.
pi_86248036
Ach arme Amélie, zo naar he, die tandjes en kiesjes als ze er zo'n last van hebben.

oeke, wat een heerlijk lijstje van Ko O+
Weet je wat ik zo mooi vind? Dat ik degene ben die al die dingetjes weet van Senna. Die haar kent als geen ander. En dat zo'n lijstje dan helemaal niet uit grootse moeilijke dingen hoeft te bestaan, maar juist die kleine dingetjes waar je kleintje van houdt O+

Wij gaan morgen op vakantie *O*
Ik heb,m niet gepland maar het was niet anders, tot vanmiddag gewerkt en ik geloof dat ik nog nooit zo ongestructureerd en laat de boel regelend op vakantie ben gegaan :o Maar we gaan naar Frankrijk, dus niet de andere kant van de wereld en alles komt vast goed. Heb er zoooon zin in!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_86249304
Lekker Miss!! Veel plezier!
Niet mieten! Door gieten!
  donderdag 9 september 2010 @ 20:23:23 #83
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_86254243
Veel plezier miss!

Verder heb ik alleen het lijstje van Oeke onthouden O+ en de tandjes van Amélie, au! O ja, en Tess die de deur kan openmaken vanuit bed en Jan die naar de PSZ gaat. En het springen van Joep :)
(toch iedereen gehad geloof ik)

Wij hadden ons vanmorgen bijna geslapen, tien voor half 8 schrok ik uit bed dus toen was het haasten. Maarten lag dus ook nog lekker te slapen. Met flink haasten waren we toch om vijf over 8 op het kdv.
Toen ik hem vanmiddag kwam halen had ik een flink huilend jongetje mee, hij wilde niet lopen en ik vind hem te zwaar worden voor een tocht van de groep naar de auto.
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_86254538
Och arme Amélie, tandjesleed.. Hier is het ook weer zover.. Grote blaar in zn mond waar een kies op knappen staat en ondertussen de 2 bovenhoektanden die doorkomen. Een is er nu door, de ander zal van de week hopelijk doorkomen en die kies moet ook echt opschieten want hij heeft er echt zoveel pijn van :(
Huup hoe zwaar is Amélie nu? En merk je echt verschil nu je de 240 hebt? Ik heb voor Timo nog de 120 omdat hij vrij licht is maar misschien ook maar eens de 240 halen..
Gelukkig is hij niet meer echt ziek verder nu, de antibiotica doet zn werk goed :)

Miss fijne vakantie! *O* En wat fijn dat Senna het zo fijn heeft gehad op het feest O+

Ohh en het lijstje van Kobus O+
pi_86255192
Ahw arme Timo -O-
Ik heb geen idee of het werkt hoor! We gaan het merken, ze ligt nu net op bed met een zetpil van 240. Ik had er eerlijk gezegd niet zo bij stil gestaan dat de dosering misschien wel wat aan de lage kant kon zijn, maar misschien maakt het wel niets uit.

Laatste cb controle woog ze 9 kg, dat is nu een maand geleden dus het zal tussen de 9 en 9.5 zitten nu denk ik zo? Ik weet niet hoe dat met gewicht zit, er stond gewoon een leeftijdsaanduiding op het pakje, maar als Timo idd erg aan de lichte kant is dan is die 120 misschien wel genoeg.

Miss fijne vakantie!! *O*

Oeke hoe hebben je moeder en Kobus het gehad?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 9 september 2010 @ 21:58:35 #86
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_86258759
9 kilo? Oei, Thomas was laatst (1 september bij het consultatiebureau) 11,2 kilo.
Ik heb een groot mannetje :)

Gelukkig is het hier nog rustig op tandjesvlak. Dat hoeven we er nu even niet bij te hebben :P Hopelijk slaapt Amélie beter met de 240 mg, Huup. En hopelijk zijn ze snel door.

Er hing op het kinderdagverblijf een briefje dat er een kind was met vermoedelijk rode hond. De BMR prikken moet Thomas nog gaan krijgen natuurlijk. Dus dat betekent dat hij nu wel besmet zou kunnen worden. Toch wel een raar idee eigenlijk.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_86258789
quote:
Op donderdag 9 september 2010 17:20 schreef miss_sly het volgende:
Weet je wat ik zo mooi vind? Dat ik degene ben die al die dingetjes weet van Senna. Die haar kent als geen ander. En dat zo'n lijstje dan helemaal niet uit grootse moeilijke dingen hoeft te bestaan, maar juist die kleine dingetjes waar je kleintje van houdt O+

Mooi he..... Ik zei vanmiddag tegen Sorbo en Vlindur - toen Thijs ging huilen omdat ik wegliep - dat ik het zo mooi vind dat er een kindje is dat mij mist.... Ik heb jaren met andere kindjes 'gezeten' die verdrietig waren omdat hun vader of moeder weggingen, en nu ben ik degene die niet weg mag O+ O+ O+

Fijne vakantie Miss!!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_86258929
quote:
Op woensdag 8 september 2010 16:10 schreef DJMO het volgende:

[..]

hij heeft onder toezicht gestaan van jeugdzorg, maar er was geen grond meer om dat te verlengen. toen werd de eis om de ots niet te verlengen dus dat jan naar een psz zou gaan zodat er toezicht op zijn ontwikkeling zou blijven.
Oh zo! Wat fijn dat de OTS 'weg' is! Gefeliciteerd daarmee!
En de peuterzaal gaat hij vast erg leuk vinden!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_86261384
Ja he Miss, tijdens het maken van dat lijstje besefte ik me dat precies zo. :Y
En wat heerlijk morgen lekker chaotisch op vakantie dat wordt vast heerlijk! Veel plezier met zijn drietjes. O+

Arme Timo en Amelie, allebei zo'n kiesjesleed. Hopelijk helpt die zwaardere dosering Huup. Zo naar om je kindje pijn te zien hebben. :* :*

Pfft, Marie, ze worden steeds zwaarder he? Omdat ik Ko altijd draag in de doek/of de rugdrager, heb ik het gevoel dat mijn armspieren niet echt extra ontwikkeld zijn. En dan 3 trappen op. :%

Huup, wat ik al verwachtte, ze hebben het heerlijk gehad. *;
Alhoewel Ko een superlang slaapje heeft gedaan, van 1 tot half 5 dus dat was wat saai voor mijn moeder. In de zon in de tuin. ;)
Maar hij keek al meteen weer helemaal verliefd naar haar toen ze elkaar zagen. En niet gehuild toen we weggingen.
De houten vloer eruit halen ging super goed, dus die gaan we binnenkort leggen, ik ben benieuwd. O+
En nu zijn Ko en ik bij mijn moeder, we logeren hier, morgen gaan we naar zeeland om zaterdagochtend mijn opa's as bij te zetten. ;(
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  donderdag 9 september 2010 @ 23:10:43 #90
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_86261771
Sterke Oeke.
D'n inne komt en d'n ander gaat zei mijn oma toen Thomas geboren werd. Helaas is ze zelf toen ook veel te snel vertrokken.

Miss, fijne vakantie he!
(en mooie foto's maken voor het desbetreffende topic hoor :Y )
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_86267619
Huup, hoe is het vannacht met Amélie gegaan?

Miss, ik zie dat je op vakantie gaat. Veel plezier gewenst!

Oeke, ik vind je lijstje heel ontroerend. Wil je dat lijstje alsjeblieft op een papiertje schrijven en in een doosje doen voor later? Ik vind zulke dingen nu zó leuk om over mezelf te lezen.

McLaura, ik kan daar nog steeds niet over uit, dat ik nu een kindje heb dat het allerliefst bij mij is. Als ik erover nadenk voelt het enerzijds heel vanzelfsprekend (bij wie zou hij anders horen?) maar ook beangstigend (wat een verantwoordelijkheid!) en mooi (dat iemand zoveel van mij houdt).
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_86267817
Hihi Ko toch :D had oma zo uitgekeken naar t dagje, ga je liggen slapen ;) Fijn dat ze het zo leuk hebben gehad samen, leuk is dat toch om te zien hè onze kindjes met de opa's en oma's O+
Sterkte vandaag!

Claudia het ging wel, de eerste helft van de nacht is ze redelijk goed doorgekomen, Bart is haar 's avonds 2 keer gaan troosten en ze heeft tot 2 uur geslapen daarna. Toen een fles en daarna is ze wel weer ieder uur wakker geworden. We zijn er niet iedere keer uitgegaan want we merkten dat ze meer wakker werd als wij haar gingen troosten, als we niet gingen dan sliep ze na een minuut of twee minuten jammeren weer verder, als we gaan kijken zijn we zomaar drie kwartier tot een uur troosten verder :')
Maar goed, al met al denk ik dus dat de zwaardere zetpil wel geholpen heeft, maar dat hij rond 2 uur wel "op" was, dus een nieuwe rond die tijd had beter geweest. Om te onthouden voor vanavond dus...

Verder maken we er hier vandaag gewoon lekker een relaxed pyjamadagje van denk ik. Even helemaal niets.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86267876
Naast het briefje: op dit kdv is hoofdluis geconstateerd hing vandaag een ander briefje: Op dit kdv is Krentenbaard geconstateerd. }:| En Seb klampte zich helemaal vast aan mij, moest hem loswrikken om weg te gaan ;( Ben benieuwd hoe ie vanavond is
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_86267889
Sounds like a plan, Huup. (Zowel van de tweede zetpil 's nachts als het pyjamadagje. :+ ) Ivan bleef gister als een gek krijsen toen het bedtijd was. Het blijft lastig vast te stellen waar dat door komt. Misschien heeft hij toch ook wel last van zijn doorkomende tanden. Hij is tegen mij in slaap gevallen (na wat Dentinox en een zetpil) en heeft de hele nacht zo verontrustend goed geslapen dat ik al vanaf 5 uur wakker lag omdat hij zo stil was.
pi_86267959
Och gos Ivan -O-
het is inderdaad gewoon vooral lastig om te achterhalen wat er nou precies aan de hand is. Wel fijn dat hij goed geslapen heeft. Ik vind het altijd zo sneu als ze ziekig zijn en dan slecht slapen, dan duurt het ook een stuk langer voor ze een beetje opknappen.
Beterschap voor Ivan.

Get Estrys :{
hopelijk blijft het jullie allebei bespaard.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86268005
Oh, met Ivan hoef je geen medelijden te hebben, hoor. :+ Zoals je zelf al zegt: als ze maar goed slapen is het niet zo'n drama. Wel fijn dat Amélie vaak weer zelf in slaap valt!

Nou, daar word je vrolijk van, Estrys! Heel fijn hoor, die informatievoorziening, maar zo hangt er altijd iets als het zwaard van Damocles boven je hoofd, lijkt me.
pi_86268030
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 08:40 schreef Claudia_x het volgende:
Oh, met Ivan hoef je geen medelijden te hebben, hoor. :+ Zoals je zelf al zegt: als ze maar goed slapen is het niet zo'n drama. Wel fijn dat Amélie vaak weer zelf in slaap valt!

Nou, daar word je vrolijk van, Estrys! Heel fijn hoor, die informatievoorziening, maar zo hangt er altijd iets als het zwaard van Damocles boven je hoofd, lijkt me.
Er is altijd wel iets hoor op een kinderdagverblijf. Hoewel ik de waarschuwing voor hoofdluis nog nooit heb gezien op het andere verblijf. Maar deze zit bij de basisschool in het gebouw, die andere niet, misschien is dat het verschil.
ti amo più di ieri ma meno di domani
  vrijdag 10 september 2010 @ 14:06:10 #98
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_86277253
Dat zou best wel eens verschil kunnen maken, bij ons op het kdv heb ik het ook nog niet gezien, totdat het op de nieuwste groep (vlakbij de BSO) voor kwam.

Wanneer zijn jullie kids uit een gewone beker gaan drinken? Maarten drinkt wel slokjes uit mijn glas en dit gaat (vaak) goed. Wel moet ik hem helpen. Verder heb ik het wel eens geprobeerd een gewone beker met drinken voor hem neer te zetten, maar hij drinkt niet, totdat er een tuit opgaat.
18-11-2008 Maarten Alexander
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 10 september 2010 @ 15:38:57 #99
147316 crew  DJMO
#trut
pi_86280630
Jan kán wel uit een gewone binker drinken, gewoon aangeboden bij het middag eten ,(ik blijf er wel bij en houd de beker nog _voorzichtig_ vast tegen het gooi en smijtwerk wat er anders op volgt ;) ) en hij drinkt overigens ook nog tuitbeker en soms zelf een fles (als hij ziek is, of als ik te lui ben :@ ) maar hij kan het wel in ieder geval. Hij is nu 21 maanden en ik ben begonnen met aanbieden in een gewone beker een maand of 2,5 á 3 geleden denk ik.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_86281935
Ik geef Iris tussen de middag wel eens een bodempje drinken uit een gewone beker, ze kan het best goed, maar vaak wordt er zo enthousiast doorgegoten dat de helft ernaast gaat. Dus met slab met vangbakje doen we dat dan maar... ;). Meestal doe ik iets van yoki ofzo, dat is wat dikker ;), zo blijven we maar een beetje oefenen ;).
Fake it till you make it...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')