quote:Op dinsdag 7 september 2010 10:17 schreef Raissa het volgende:
Mila dr rug en buik is weer vrij van vlekken! Alleen nog een paar op haar armen en benen. Het lijkt inderdaad wel op de foto van saskia maar dan begrijp ik niet helemaal waarom de dokter er niet aan denkt.. Nou ja, ze had iig gelijk dat het snel weg zou zijn...
Dat had ik hier dus ook laatstquote:Op dinsdag 7 september 2010 19:50 schreef Grasjes het volgende:
Ik moet leren om toch echt goed te luisteren naar mijn meisjeGisteravond zei ze echt een paar keer " mama, poepen" en ik, ja is goed schat, ga maar poepen maar zag niks gebeuren en rook in het voorbijgaan ook niets... Heeft ze echt haar hele luier en daarbuiten vol gepoept... arm kind.
Ze mocht wel nog in bad om half 8
![]()
quote:Op dinsdag 7 september 2010 19:50 schreef Grasjes het volgende:
Pfoe Ingrid, blijft Tyler de hele dag wakker dan? Zonder dreinen?
Ik moet leren om toch echt goed te luisteren naar mijn meisjeGisteravond zei ze echt een paar keer " mama, poepen" en ik, ja is goed schat, ga maar poepen maar zag niks gebeuren en rook in het voorbijgaan ook niets... Heeft ze echt haar hele luier en daarbuiten vol gepoept... arm kind.
Ze mocht wel nog in bad om half 8
![]()
Toen ik Mila ging ophalen van het kdv vandaag hoorde ik dat ze vandaag overdag ook niet geslapen heeft.. Hopen dus dat ze daardoor vannacht heerlijk slaaptquote:Op dinsdag 7 september 2010 14:33 schreef _Ingrid_ het volgende:
Mijn dreumesje wil niet slapen, gisteren ook niet. Ik vind het nog geen tijd om net meer te slapen overdag!
Ik hoop het van harte. Dit ging best snel namelijk.quote:Op dinsdag 7 september 2010 19:50 schreef Grasjes het volgende:
Oekevoor Ko! Lopen is ook leuk! En fijn dat alle tandjes door zijn. Volgens mij duren de volgende kiezen nog wel een jaartje.
Dan neem je ook een tuinhuis! Dan zijn we dubbel buren!quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:43 schreef miss_sly het volgende:
oekeKo loopt
wat goed van hem! En alle tanden en vier kiezen al, wow! Ik verbaas me sowieso over al die gebitten van de dreumesjes. Onze dreumes is nu haar 5e tandje aan eht kweken ')
Hoe is het op de tuin?
Verhuizen, ja, zijn we aan het overdenken. Eigenlijk willen we hier neit weg, maar ja, een tuin he. Je weet zelf hoe fijn dat is voor zo'n kleintje
Ja, dat is zo grappig he? Zo opstaan doet hij al zeker anderhalve maand en het lopen dus nu een week ofzo. Raar kind. Hij wilde zeker weten dat hij goed kon staan voor hij een stap verzette.quote:Op woensdag 8 september 2010 09:11 schreef Vicky het volgende:
Go Ko!
![]()
en wat staat ie meteen goed op!!
quote:Op woensdag 8 september 2010 09:11 schreef Vicky het volgende:
Ze is gek op dansen. Zodra ik muziek aanzet gaat ze staan draaien en zwieren. High five is hier zwaar favoriet en mevrouw is ineens helemaal van de knuffel.
Ze pakt me dan met 2 armpjes stevig vast om mijn nek en klemt dan nog even wat harder
haha ja de roti vond ze erg lekkerquote:Op woensdag 8 september 2010 10:20 schreef oeke het volgende:
Oh spannend DJMO! Hij gaat het vast naar zijn zin hebben. Zeker wel stil he? Thuis?![]()
Huup, je eten vasthouden is ook erg belangrijk!![]()
Vertel nu eens, vond Amelie de roti lekker? Ko smult er namelijk van.![]()
Klinkt trouwens alsof Amelie dezelfde tactiek toepast als Ko, eerst goed kijken, zeker weten dat het de moeite waard is, en dat je weet hoe het moet, want vallen enzo is zo genant en dan pas gaan!
voor mij ook, maar dan met vlees??quote:Op woensdag 8 september 2010 10:34 schreef oeke het volgende:
Oh, dat is zielig. Hopelijk kan hij snel wennen. Straks extra lekker knuffelen.
Huup, leuk is dat he? Dat ze al dat gekke eten eigenlijk lekkerder vinden dan gewoon aardappels-groenten etc. Tenminste die van mij dus wel. Roti aardappels, heerlijk en de tempe ging ook glad naar binnen.
Heb jij niet toevallig wat leuke Indische recepten voor me? Zonder vlees? Dreumes-geschikt?
Heeft ie nog steeds. Hij heeft moeite met mensen die hij kent die weggaan of zo. Echt verlatingsangst wil ik het niet meer noemen. Hij moet ook huilen als de ouders van andere kindjes weggaan op het kinderdagverblijfquote:Op woensdag 8 september 2010 10:58 schreef oeke het volgende:
Seb heeft toch een een tijd veel last van verlatingsangst gehad? Dat je niet weg mocht? Of ben ik nu in de war?
Hier dus ook zo'n dramaqueen. Maar even afleiden en het is al weer over.quote:Op woensdag 8 september 2010 11:01 schreef Estrys het volgende:
Heeft ie nog steeds. Hij heeft moeite met mensen die hij kent die weggaan of zo. Echt verlatingsangst wil ik het niet meer noemen. Hij moet ook huilen als de ouders van andere kindjes weggaan op het kinderdagverblijf![]()
Nee, de keuken zit er helaas nog in. Maar die lelijke witte spaanplaatbuffetkast is al weg. En de koelkast staat ook ergens anders vanwege de vloer. Wat geld en tijd betreft laten we de keuken er nu even in zitten. Eerst de rest.quote:Op woensdag 8 september 2010 11:37 schreef Claudia_x het volgende:
Zie ik nou goed dat jullie de keuken eruit hebben gehaald?
hij heeft onder toezicht gestaan van jeugdzorg, maar er was geen grond meer om dat te verlengen. toen werd de eis om de ots niet te verlengen dus dat jan naar een psz zou gaan zodat er toezicht op zijn ontwikkeling zou blijven.quote:Op woensdag 8 september 2010 14:14 schreef McLaura het volgende:
DJMO, zit Jan op sociale indicatie op de peuterzaal?
Dat is waar, maar met de aanschaf van het tuinhuis zelf, de nieuwe vloer/behang/verf/hout voor de buitenkant/planten/verf voor de buitenkant/meubels laten we de keuken even voor wat het is. Misschien geef ik hem nog een verfje en nieuwe greepjes oid.quote:Op woensdag 8 september 2010 14:09 schreef Ca.ra het volgende:
Marktplaats is ook een goeie bron van keukens he Oeke. Of je doet nieuwe deurtjes en een ander blad op je oude keuken, mits die niet compleet is weggerot natuurlijk.
Wat gaat Ko stoer staan, zonder handen te gebruiken! Knap hoor. En hij heeft een lief stemmetje.![]()
quote:Op woensdag 8 september 2010 10:52 schreef huuphuup het volgende:
oi hm, vegetarisch wordt lastiger![]()
ik heb hier wel het kookboek van Bep Vuyk staanheel basic vormgegeven maar zooo fijn, echt een schat aan informatie met alle sambals en marinades en gerechten enzo.
Mijn favoriet daaruit zijn de indische eieren, sambal goreng telor. Ik maak wel een foto van wat recepten stuur k wel door.
Nee toch he...quote:Op woensdag 8 september 2010 20:57 schreef Vicky het volgende:
het volgende wordt denk ik idd uit bed klimmen..
Ah okay ik hou het in gedachten thanks!quote:Op donderdag 9 september 2010 09:09 schreef Books het volgende:
Huup als ze er zo'n last van heeft dan is er wel iets wat de huisarts voor kan schrijven maar ik zou niet weten hoe het heet. Een kennisje van mij haar zoontje kreeg ACHT van die ondingen tegelijk en die kroop werkelijk door het bedje heen 's nachts en werd er ook echt naar van. Misschien eens naar de ha bellen en het voorleggen. Wat er is wel een middeltje voor op recept.
mooie lijst!quote:Op woensdag 8 september 2010 23:07 schreef oeke het volgende:
Mijn moeder wilde voor morgen (ze gaat de hele dag oppassen) een lijstje met de dingen waar Ko van houdt. En dat heb ik net gemaakt en ik vind het zo schattig, de voorkeuren van mijn zoon.![]()
Kobus houdt van:
-een appel plukken bij de buren, laten schillen en lekker opeten.
-niet van korstjes, dus we geven hem vaak stukjes brood zonder korst.
-van op zijn buik slapen, met een shirtje van mama bij zijn hoofd en een speen.
-van spelen met de plastic toren en het liefst in combinatie met water. Een teiltje en een emmertje met
handwarm water buiten zetten en hij is wel een uurtje zoet.
-zijn crackertje in 2 delen te krijgen, in elke hand 1.
-actie, dus een wandeling naar de speeltuin is altijd leuk.
-de luikjes open en dicht doen van het speelhuisje in de speeltuin.
-schommelen in de babyschommel, en het is nog leuker als de ander ook schommelt op de schommel
ernaast.
-samen het boekje lezen over de muis die op zoek is naar een vriendje. Vooral de bladzijde van de leeuw is
leuk, want die kan zo mooi grommen.
-de druiven achter het huisje, maar die op zijn plukhoogte zijn nog te groen, dus moet mama de paarse voor
hem plukken.
-torens bouwen maar nog meer van torens omgooien.
Mooi he..... Ik zei vanmiddag tegen Sorbo en Vlindur - toen Thijs ging huilen omdat ik wegliep - dat ik het zo mooi vind dat er een kindje is dat mij mist.... Ik heb jaren met andere kindjes 'gezeten' die verdrietig waren omdat hun vader of moeder weggingen, en nu ben ik degene die niet weg magquote:Op donderdag 9 september 2010 17:20 schreef miss_sly het volgende:
Weet je wat ik zo mooi vind? Dat ik degene ben die al die dingetjes weet van Senna. Die haar kent als geen ander. En dat zo'n lijstje dan helemaal niet uit grootse moeilijke dingen hoeft te bestaan, maar juist die kleine dingetjes waar je kleintje van houdt
Oh zo! Wat fijn dat de OTS 'weg' is! Gefeliciteerd daarmee!quote:Op woensdag 8 september 2010 16:10 schreef DJMO het volgende:
[..]
hij heeft onder toezicht gestaan van jeugdzorg, maar er was geen grond meer om dat te verlengen. toen werd de eis om de ots niet te verlengen dus dat jan naar een psz zou gaan zodat er toezicht op zijn ontwikkeling zou blijven.
Er is altijd wel iets hoor op een kinderdagverblijf. Hoewel ik de waarschuwing voor hoofdluis nog nooit heb gezien op het andere verblijf. Maar deze zit bij de basisschool in het gebouw, die andere niet, misschien is dat het verschil.quote:Op vrijdag 10 september 2010 08:40 schreef Claudia_x het volgende:
Oh, met Ivan hoef je geen medelijden te hebben, hoor.Zoals je zelf al zegt: als ze maar goed slapen is het niet zo'n drama. Wel fijn dat Amélie vaak weer zelf in slaap valt!
Nou, daar word je vrolijk van, Estrys! Heel fijn hoor, die informatievoorziening, maar zo hangt er altijd iets als het zwaard van Damocles boven je hoofd, lijkt me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |