prenatal!quote:Op maandag 13 september 2010 13:38 schreef _Bar_ het volgende:
welkom Karin en Lars
Elin wat knap
Normale niet gewateerde slaapzakken waar kun je die nog ergens vinden? vanaf 90 cm
huh .. die vat ik effe nietquote:Op maandag 13 september 2010 13:51 schreef _Bar_ het volgende:
Thx Djmo, dat word een ronde tunnel dan
quote:
jij let op Jan..en je zet dan een paar stoere mannen aan het werkquote:Op maandag 13 september 2010 14:03 schreef DJMO het volgende:
[..]
huh .. die vat ik effe niet![]()
btw .. hoe zijn de ervaringen met verhuizen en een dreumes hier ? uit logeren laten gaan tijdens het (grote) verhuiswerk ? hoe doen andere ouders dat?
Wij hebben Seb er niet bij betrokken eigenlijk. En ook dat ging eigenlijk zonder problemen. Oma heeft hem opgehaald en is naar huis gegaan, ook ons nieuwe tijdelijke huis dus. Hij vond er niks vreemds aan. Deed ook niet moeilijk. Alleen dat al zijn speelgoed bij opa en oma was, volgens mij dacht hij in het begin: heej dat heb ik thuis ookquote:Op maandag 13 september 2010 15:54 schreef Nijna het volgende:
DJMO, toen wij gingen verhuizen was Mirte al anderhalf, wij hebben haar heel bewust erbij laten zijn. Er kwamen verhuizers inpakken, alles ging in de auto en we hebben ze uitgezwaaid. De volgende dag kwamen ze de spullen in het nieuwe huis brengen. We hebben die nacht bij opa en oma geslapen (halverwege) en haar daar gelaten toen wij naar het nieuwe huis gingen.
Toen de grote spullen zo'n beetje uitgeladen waren zijn mijn ouders gekomen met Mirte en heeft ze nog gezien hoe de rest uit de vrachtwagen werd geladen.
Ook om duidelijk te maken dat we echt weg gingen uit het oude huis en dat dit het nieuwe huis werd.
Ik moet zeggen dat dat best goed is gegaan eigenlijk!
Bij mij ookquote:Op maandag 13 september 2010 14:09 schreef seilram het volgende:
Oekedie Kobus die opa nog een schouderklopje geeft!
Lars welkom![]()
Elin! Knap!
Wij eten juist bietjes uit een pot. Heb nog nooit een verse biet zelf klaargemaakt. Ik zou niet weten wat ik met zo'n ding moet doenVoor de rest eigenlijk alles vers. Oja en mais ook uit een pot... al twijfel ik steeds meer aan het nut van mais... bij Joep komt het er in zijn geheel weer uit. Heeft het dan wel voedingswaarde vraag ik me af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |