abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86378654
Elin kan haarzelf aankleden :o

sokken, schoenen (nog niet strikken uiteraard)

t-shirt (weliswaar binnenstebuiten of andersom) en r broek helemaal goed :o
knap O+
pi_86378725
Wow! Dat is megaknap idd! Gaaf hoor.

Goed je weer eens hier te zien trouwens!
pi_86378744
ik kwam even opscheppen uiteraard :+
pi_86379347
Elin *O* goed zeg!
Fake it till you make it...
pi_86380019
welkom Karin en Lars *O*

Elin wat knap *O*

Normale niet gewateerde slaapzakken waar kun je die nog ergens vinden? vanaf 90 cm
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 13 september 2010 @ 13:43:22 #131
147316 crew  DJMO
#trut
pi_86380158
quote:
Op maandag 13 september 2010 13:38 schreef _Bar_ het volgende:
welkom Karin en Lars *O*

Elin wat knap *O*

Normale niet gewateerde slaapzakken waar kun je die nog ergens vinden? vanaf 90 cm
prenatal!
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_86380257
Knap van Elin!

Tyler helpt wel goed mee. En pakt zijn broek en gaat voor me staan met 1 been omhoog.
pi_86380400
Thx Djmo, dat word een ronde tunnel dan ;)
pi_86380521
ook bij de wibra, lekker cheapo
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 13 september 2010 @ 14:03:19 #135
147316 crew  DJMO
#trut
pi_86380789
quote:
Op maandag 13 september 2010 13:51 schreef _Bar_ het volgende:
Thx Djmo, dat word een ronde tunnel dan ;)
huh .. die vat ik effe niet :D

btw .. hoe zijn de ervaringen met verhuizen en een dreumes hier ? uit logeren laten gaan tijdens het (grote) verhuiswerk ? hoe doen andere ouders dat?
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_86380909
quote:
Op maandag 13 september 2010 14:03 schreef DJMO het volgende:

[..]

:P de dichtbijzijnde Prenatal is hier aan de andere kant van het water, en daar kun je alleen maar het snelst komen via de tunnel.

Toen mijn ouders gingen verhuizen toen ik zo klein was, hebben ze mij een paar nachten bij opa en oma laten logeren, puur vanwege de drukte enzo

@Kleurdoos hier bij de Wibra hadden ze alleen nog maar klene maten helaas
pi_86380948
quote:
Op maandag 13 september 2010 14:03 schreef DJMO het volgende:

[..]

btw .. hoe zijn de ervaringen met verhuizen en een dreumes hier ? uit logeren laten gaan tijdens het (grote) verhuiswerk ? hoe doen andere ouders dat?
jij let op Jan..en je zet dan een paar stoere mannen aan het werk :+
  maandag 13 september 2010 @ 14:09:52 #138
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_86380989
Oeke O+ die Kobus die opa nog een schouderklopje geeft!

Lars welkom *O*

Elin! Knap!

Wij eten juist bietjes uit een pot. Heb nog nooit een verse biet zelf klaargemaakt. Ik zou niet weten wat ik met zo'n ding moet doen :D Voor de rest eigenlijk alles vers. Oja en mais ook uit een pot... al twijfel ik steeds meer aan het nut van mais... bij Joep komt het er in zijn geheel weer uit. Heeft het dan wel voedingswaarde vraag ik me af.

Bar, bij de AH XL hebben ze ook normale niet gevulde slaapzakken. (Daar hebben ze trouwens nu ook hele leuke pyama's, ik heb voor Joep een badstoffen gehaald voor de winter).
Niet mieten! Door gieten!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 13 september 2010 @ 14:14:27 #139
147316 crew  DJMO
#trut
pi_86381110
bietjes: half uurtje koken, ontvellen en raspen. ui.tje en mosterd erdoor .. even opwarmen en smullen maar :Y)

Ah ik snap t Bar :P

KD: Mja, ik wil wel ook wel wat doen qua inrichten en inpakken etc etc..

maandag 13 september 2010 @ 15:23:42 #140
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_86383377
Bar, de Hema heeft ook leuke slaapzakken... :Y
Make love, not war ☮
pi_86384552
DJMO, toen wij gingen verhuizen was Mirte al anderhalf, wij hebben haar heel bewust erbij laten zijn. Er kwamen verhuizers inpakken, alles ging in de auto en we hebben ze uitgezwaaid. De volgende dag kwamen ze de spullen in het nieuwe huis brengen. We hebben die nacht bij opa en oma geslapen (halverwege) en haar daar gelaten toen wij naar het nieuwe huis gingen.
Toen de grote spullen zo'n beetje uitgeladen waren zijn mijn ouders gekomen met Mirte en heeft ze nog gezien hoe de rest uit de vrachtwagen werd geladen.
Ook om duidelijk te maken dat we echt weg gingen uit het oude huis en dat dit het nieuwe huis werd.
Ik moet zeggen dat dat best goed is gegaan eigenlijk!
Fake it till you make it...
pi_86385341
quote:
Op maandag 13 september 2010 15:54 schreef Nijna het volgende:
DJMO, toen wij gingen verhuizen was Mirte al anderhalf, wij hebben haar heel bewust erbij laten zijn. Er kwamen verhuizers inpakken, alles ging in de auto en we hebben ze uitgezwaaid. De volgende dag kwamen ze de spullen in het nieuwe huis brengen. We hebben die nacht bij opa en oma geslapen (halverwege) en haar daar gelaten toen wij naar het nieuwe huis gingen.
Toen de grote spullen zo'n beetje uitgeladen waren zijn mijn ouders gekomen met Mirte en heeft ze nog gezien hoe de rest uit de vrachtwagen werd geladen.
Ook om duidelijk te maken dat we echt weg gingen uit het oude huis en dat dit het nieuwe huis werd.
Ik moet zeggen dat dat best goed is gegaan eigenlijk!
Wij hebben Seb er niet bij betrokken eigenlijk. En ook dat ging eigenlijk zonder problemen. Oma heeft hem opgehaald en is naar huis gegaan, ook ons nieuwe tijdelijke huis dus. Hij vond er niks vreemds aan. Deed ook niet moeilijk. Alleen dat al zijn speelgoed bij opa en oma was, volgens mij dacht hij in het begin: heej dat heb ik thuis ook :)
Ik heb hem wel heel bewust niet meer meegenomen toen we ons oude huis gingen poetsen en zo. Hij heeft het dus nooit leeg gezien. Laatst moesten we post ophalen bij de nieuwe bewoners maar dan neem ik hem ook niet mee, lijkt me verwarrend voor hem dat er andere mensen wonen.

Als we in februari/maart/april :{w gaan verhuizen dan is hij natuurlijk wel ouder dus ik denk dat ik hem er dan wat meer bij ga betrekken. Hij is natuurlijk al een paar keer mee gaan kijken bij het nieuwe huis. En vorige week zijn we illigaal onder het hek door gekropen samen met hem. Nou gingen we zaterdag weer even kijken, wilde hij gelijk weer onder het hek kruipen :D
En misschien gaan we voor die tijd dus nog een keer verhuizen, maar dan gaan er weinig spullen mee dus ik denk dat we dat meer als een soort van vakantie gaan brengen. Gelukkig is het wel zo, waar wij zijn is thuis voor hem. (dat zei Sylvie van der vaart ook van de week :') )
ti amo più di ieri ma meno di domani
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 13 september 2010 @ 16:57:56 #143
147316 crew  DJMO
#trut
pi_86387090
Laat ik eerst maar afwachten of we het huis uberhaupt krijgen ;) en me dan pas echt druk maken om wat ik met Jan "aanmoet". Bedankt voor jullie ervaringen iig!

pi_86388566
quote:
Op maandag 13 september 2010 14:09 schreef seilram het volgende:
Oeke O+ die Kobus die opa nog een schouderklopje geeft!

Lars welkom *O*

Elin! Knap!

Wij eten juist bietjes uit een pot. Heb nog nooit een verse biet zelf klaargemaakt. Ik zou niet weten wat ik met zo'n ding moet doen :D Voor de rest eigenlijk alles vers. Oja en mais ook uit een pot... al twijfel ik steeds meer aan het nut van mais... bij Joep komt het er in zijn geheel weer uit. Heeft het dan wel voedingswaarde vraag ik me af.

Bij mij ook :')
maar t is wél lekker :9 dus och.

Elin wat goed!!! *O* *O*
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86389122
Zo wij komen ook weer eens even binnenvallen.
We zijn weer terug van vakantie en hebben het heerlijk gehad! Finn heeft het perfect gedaan in het vliegtuig (de terugreis zelfs van de 8 uur en 40 min. 7 uur geslapen!!)
Hij heeft de volle aandacht gekregen daar van alle vrouwen en versierde ze dan ook stuk voor stuk!
Iedere dag zwemmen vond hij helemaal geweldig, kortom gewoon echt een top vakantie!

Alleen nu thuis is het een beetje bal. Daar heeft hij geen last gehad van het tijdsverschil, maar hier thuis krijgen we het dubbelop! Iedere dag pas om half 1/1 uur willen slapen en dan tot half 12 in bed liggen. Vanochtend zijn we om 8uur opgestaan en is hij de hele dag niet te genieten. Hopelijk komt hij morgen weer een beetje in zijn ritme!

De mooiste foto van de vakantie:
pi_86393004
Oh FTA die foto O+ wat een geweldig plaatje zo O+ O+

Wij hadden Isabeau en Sorbo op visite vandaag, supergezellig! O+ En Isabeau is zo leuk, ze hebben zo leuk samen gespeeld enzo <3 maar nu is Amélie wel een beetje van de leg. Spugen en ze wil alleen maar hangen bij me. Papa is niet goed genoeg en ik mag ook niet teveel bewegen van dr :{
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86394141
Och Amelie, zo onder de indruk van Isabeau?
Of een virusje....anywayz...sterkte!

Die foto FTA, die handjes op jouw gezicht....echt heel O+ wat lief!
En fijn dat jullie het zo leuk hebben gehad...
En het ritme komt ook vast weer goed, even weer wennen.....

Estrys, jullie wonen nu dus tijdelijk bij je ouders in?
Voor hoe lang?
En hoe bevalt dat?
Wij hebben ons huis verkocht, en moeten er in januari uit....
De kopers willen helaas niet wat langer wachten, dat hadden we gevraagd omdat ons nieuwe huis pas in maart/april klaar is.... dus dan moeten wij ook een periode overbruggen....ik zit er best mee in mijn maag hoor, niet wetende waar we terecht komen straks (we kunnen dus ook naar mijn ouders als we zouden willen) en we hebben een kat die dus ook 2 keer moet verhuizen :{
Lastig....
Maar goed, we willen helemaal voor het huis gaan, en dan is dit nu even flink K maar straks als alles klaar is en we zitten in het nieuwe huis dan is het het allemaal waard geweest waarschijnlijk....
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_86394615
Elin, wat goehoed! *O* O+

FTA, wat een prachtige foto. O+
Fijn dat jullie vakantie zo goed was. Hopelijk zit Finn snel weer in een lekker ritme.

Arme Amelie. Hopelijk is ze gauw beter. Wat gezellig trouwnes die twee dametjes aan het spelen. O+

Lastig Karin, ik geloof dat het Estrys niet zo goed bevalt. :{
Sterkte.

Hier ook een jongetje van de leg. Gister was ik weg en hij wilde niet slapen.
Nu herhaalt hij het nog maar eens. Dus een rondwandelend manneke.
En het lopen gaat zo goed. O+
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_86394719
Loopt Ko los? (of zelf, hoe moet ik het zeggen, los klinkt zo of het een hond is :D ) Knap ja!!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_86394833
Ja! Als een zombie! Met zijn armen zo voor zich uit. :D
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')