abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86451107
Goeiemorgen!
Nijna ze heeft redelijk geslapen. Ging wel. Ik weet ook niet zo goed wat er is of waar het van komt dat spugen eigenlijk.
Nu ben ik zelf wel ziekig aan t worden :') zul je altijd zien, dus we doen maar weer een beetje rustig aan met zn twee vandaag. T is wel redelijk weer geloof ik, misschien even een stukje fietsen ofzo.

Estrys wat schattig van die pop! O+
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86452571
Cathelientje! O+

Gelukkig Huup, wel naar dat jij je niet zo lekker voelt. :*

Poeh, al de tweede nacht dat Ko om 4 uur ineens klaarwakker is. En ook echt 2 uur erover doet om weer in slaap te vallen. :{
Hij sliep zo lekker door. Al zijn tanden en kiezen zijn door dus wat er nu aan de hand is? Hij huilt ook niet, is gewoon klaarwakker...

P. en ik hebben vanochtend besloten dat Ko nu toch echt wel loopt.
P. zei tegen iedereen dat Ko nog niet kon lopen, terwijl hij eigenlijk de hele tijd aan de wandel is. :')
Dus nu is het officieel! :D
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_86452664
Ko loopt *O*

Cathelientje ja O+
en M zegt consequent: Carolientje. Waarop ik steeds weer zeg: neehee ze heet Cathelientje :D
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_86452972
Carolientje, ik schreef net al per ongeluk Cathelijntje. Geen makkelijke naam hoor, die je op je 4de bedacht hebt. :P
pi_86453566
Mijn ouders hebben ook werkelijk geen idee waar ik de naam Cathelientje vandaan heb.

Ik heb drie poppen: Cathelientje, Maike en Loesje O+

Mijn lief wil een eventueel zusje van Seb geen Cathelientje noemen -O- Ook niet als tweede naam, flauw he
pi_86455068
hih elin heeft ook een pop :+ en t is maar goed dat ze nog geen broertje of zusje heeft, want ze gaat niet zo braaf om met LAALIEEEE (ook wel lily) en als Lily 'mama'zegt dan kan ze een klap verwachten :')

jaloers much :+?
pi_86455739
Elin :D wat een lieverd is het toch ook O+
pi_86456244
echt een schatje idd :')

maar ze geeft wel (hand)kusjes aan iedereen die ze tegenkomt :o
pi_86457901
Hier is alles Aaaaaaa Biieeeee of Piieeeeee (vooral dieren en baby's).
En gisteren toen ze dierenplaatjes zat te kijken was de aap "PAPA", tja... hij probeert haar altijd mama te laten zeggen bij koeien en varkens, dat doet ze niet, dus ik vind het wel grappig ;).
Fake it till you make it...
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 15 september 2010 @ 13:34:16 #185
147316 crew  DJMO
#trut
pi_86458637
quote:
Op woensdag 15 september 2010 13:12 schreef Nijna het volgende:
Hier is alles Aaaaaaa Biieeeee of Piieeeeee (vooral dieren en baby's).
En gisteren toen ze dierenplaatjes zat te kijken was de aap "PAPA", tja... hij probeert haar altijd mama te laten zeggen bij koeien en varkens, dat doet ze niet, dus ik vind het wel grappig ;).
als ik dus vraag aan jan: Wat doet papa 's nachts? dan maakt hij een knorgeluid .. als ik vervolgens vraag: Wat doet een varken? precies het zelfde geluid .. tot slot de vraag .. wat is papa dan? en ik krijg meteen weer dat geluid als antwoord .. dan lach je toch wel effe hoor ;)

straks bijlezen, kleintje is wakker :P
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_86458853
Zo grappig is dat he.
Seb zag laatst op zijn little people garage een sticker met een donker poppetje erop, Hij wijst het aan en zegt PAPA. Nou is papa wel getint maar niet zo donker als dat poppetje :D Vond het ook zo komisch. Mama zegt hij overigens echt nooit. Alleen als ik het 100 keer zeg dan zegt hij me uiteindelijk na.

Als hij iets duidelijk wil maken dan gaat hij gebaren. Als ik iets op moet pakken bijvoorbeeld. Dan wijst hij naar mij, vervolgens naar het ding wat ik op moet pakken en maakt hij echt het gebaar van oppakken. En dat alles zonder 1 woord te zeggen. Soms heb ik het idee dat we hints aan het spelen zijn of zo.
pi_86459808
Hihihi Jan :).

Seb, dat is ook slim! Zo weet iedereen precies wat je wilt!
Fake it till you make it...
pi_86459912
Seb heeft personeel! :D

Lars is watervlug joh, echt alles wat op tafel staat moet hij hebben. Gister had oma net een beker drinken van Meike voor zijn neus weggehaald en verderop gezet, waar Lars niet bij kon (dacht ze)
3 tellen later lag de inhoud van de beker over het vloerkleed.... :o
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 15 september 2010 @ 15:33:00 #189
147316 crew  DJMO
#trut
pi_86463016
in de aanbieding: poepfabriek op pootjes :r ;)
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_86471731
Seb :D hints spelen is leuk! :Y

Jan :D poepfabriek spelen is toch iets minder!

Amelie, hoe gaat het met het spugen meisje?

Hier een snotverkouden kereltje. De hele dag eigenlijk gewoon vrolijk, maar tegen de avond krijgt ie wat koorts (38,1/38,2) en is ie echt hangerig.... en dit is nu al de 3e avond zo. Kan dat door het verkouden zijn komen??
Niet mieten! Door gieten!
  woensdag 15 september 2010 @ 20:03:52 #191
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_86472484
quote:
Op woensdag 15 september 2010 15:33 schreef DJMO het volgende:
in de aanbieding: poepfabriek op pootjes :r ;)
Die mag je houden... bleeeeeeeeeeeeeeeeeegh :D

En nu ben ik heel alles verder vergeten. Gaat lekker...

Hier doet het kind het nog. Morgen 18 maanden prikjes en controle. Zal wel weer krijsen worden :D
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 15 september 2010 @ 20:06:09 #192
147316 crew  DJMO
#trut
pi_86472578
quote:
Op woensdag 15 september 2010 19:41 schreef seilram het volgende:
Seb :D hints spelen is leuk! :Y

Jan :D poepfabriek spelen is toch iets minder!

Amelie, hoe gaat het met het spugen meisje?

Hier een snotverkouden kereltje. De hele dag eigenlijk gewoon vrolijk, maar tegen de avond krijgt ie wat koorts (38,1/38,2) en is ie echt hangerig.... en dit is nu al de 3e avond zo. Kan dat door het verkouden zijn komen??
ja hoor, dan zijn ze moe en uitgeput van de hele dag en komt de koorts sneller opzetten dan overdag wanneer ze vol energie zitten. ;)

pi_86472858
quote:
Op woensdag 15 september 2010 20:06 schreef DJMO het volgende:

[..]

ja hoor, dan zijn ze moe en uitgeput van de hele dag en komt de koorts sneller opzetten dan overdag wanneer ze vol energie zitten. ;)
Stom he, ik kan me zo'n zorgen maken als ie koorts heeft :@

Basboussa, sterkte morgen :* ik hoop dat het alles mee zal vallen voor jullie.
Niet mieten! Door gieten!
  woensdag 15 september 2010 @ 20:15:32 #194
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_86473013
Oh koorts en zorgen, praat eens met die man van me... :D Die heeft als favoriete zorg: ze voelt warm aan. Ze voelt echt warm aan, hoe warm voelt ze wel niet aan!

Sterkte met Joep, verkouden zijn is geen pretje, en vooral, het duurt vaak zo laaaaaaaaaaaaaang... :(

Zal wel meevallen verder hier... De man zal er wel weer de meeste moeite mee hebben...
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
pi_86473145
Volgens mij is Tess alvast aan het peuterpuberen geslagen.
Ze doet dus echt ALLES dat niet mag.. op tafel klimmen, in het raamkozijn klimmen, op de basbox klimmen en dan over de leuning van de bank duiken, in de keuken kjomen als ik aan het koken ben, de prullenbak leegplukken, de schoenenkast leeghalen, de planten slopen, aan de lamp zitten..

Ik loop de hele dag alleen maar: Nee Tess, niet doen Tess, blijf af Tess.... arrgghhhhhhh
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_86475768
Geweldig KD, dat Elin zo van haar mama houdt dat zelfs Lily geen mama mag zeggen. O+
Gek kind! Doe je weer eens een fotootje?

Beterschap voor Joep! :*

Lekker hoor zo'n ondeugd in huis. Of beter een wervelwindje zo te horen, Vicky. Sterkte.

Sterkte ook met de prikken morgen, Basboussa.

Huup, dametje alweer beter? Gezellig gefietst?

Ko heeft zo lekker gespeeld in de kinderboerderij vandaag, contact maken met andere kindjes en gewoon stug doorspelen, ook al roepen die oudere kindjes dat het toch echt hun kruiwagen is.
Schattig altijd die territoriumdrang.
We hebben rozijntjes gedeeld met een meisje dat Elin heette. O+
  woensdag 15 september 2010 @ 21:21:48 #197
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_86476200
Ik sluit me volledig bij Oeke aan :)

En verder natuurlijk Ko die officieel kan lopen *O*

En Peuterpuber, hier ook één die ook begint met de "ik ben nog geen 2, maar zeg alvast nee" periode!
En als hij ondeugd uithaalt, kan hij me echt zo aankijken, vragend, "hoe ga jij nu reageren, mama?"

O ja, ik las iets over een spuugdagje gisteren Ik had dat vandaag op mijn werk, een (verstandelijk gehandicapte) cliënt ging projectiel spugen :X
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_86476528
Leuk dat Ko zo lekker speelde, wat zijn ze dan nog onschuldig he....zomaar met iemand anders zijn kruiwagen zonder er ook maar enig kwaad in te zien.

Ai Basboussa, prikjestijd...succes!

Lars heeft vanmorgen per ongeluk een verkeerd potje fruit gehad, daar zat koek bij door, met koemelk....die had mijn vriend eens meegenomen, en niet gezien dat er koemelk in zit.
De potjes staan hier in de kast te wachten tot we een keer een dagje weggaan en ze meemogen, maar vanmorgen ging oma even oppassen omdat wij naar de bank moesten, en die had hem dat potje gegeven.
Geeft ook niks, ze kon het niet weten, we hadden die potjes gewoon weg moeten doen ook.
Resultaat: 5 mega poepluiers in een paar uur tijd. Een jengelende Lars die later overging in echt huilen, echt zielig....
hij ligt nu met een zetpilletje op bed, hopelijk is het morgen weer over.
Zo sneu....

En wij maar denken dat hij misschien ook wel over de koemelkallergie heen was gegroeid.....niet dus.
nou ja, weten we dat ook weer....

Hij is vanmiddag nog wel even mee geweest naar de speeltuin met Meike en 2 grote vriendinnen (eentje van 9 en eentje van 6)
Vooral dat meisje van 9 vindt Lars helemaal geweldig en andersom.....
Toen hij haar zag begon hij er gewoon van te schaterlachen, zo blij was hij.
In de speeltuin samen met de meisjes schommelen en van de glijbaan....dat was wel heel leuk!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 15 september 2010 @ 22:07:41 #199
147316 crew  DJMO
#trut
pi_86478634
quote:
Op woensdag 15 september 2010 20:12 schreef seilram het volgende:

[..]

Stom he, ik kan me zo'n zorgen maken als ie koorts heeft :@

Basboussa, sterkte morgen :* ik hoop dat het alles mee zal vallen voor jullie.
heb ik ook als het om mijn eigen kind(eren) gaat .. tov anderen kan ik dan wel weer nuchter zijn en helder nadenken ;) :P

sterkte basboussa!

ik las trouwens over peuterpuberende tess ? bandje opnemen misschien vicky ? ik heb die periode ook (gehad) en nu is het alleen nog dat ik hem moet verbieden aan mijn toetsenbord te komen (ik heb dan ook de slaapstandknop op mijn tobo uitgeschakeld, omdat hij het geweldig vond dat de computer uitging als hij op dat knopje drukte :') ) en voor de rest .. hij klimt maar op de tafel hoor, dat scheelt mij verbieden, en het gaat hem vanzelf vervelen.. ik heb het van me afgezet, dit huis is gewoon te klein om alles te verbieden .. hopelijk komt daar zeer snel verandering in!

pi_86479359
quote:
Op woensdag 15 september 2010 21:27 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Leuk dat Ko zo lekker speelde, wat zijn ze dan nog onschuldig he....zomaar met iemand anders zijn kruiwagen zonder er ook maar enig kwaad in te zien.
En die kindjes, die dan naar mij kijken, haal hem weg! Het is jouw baby!
Of dat jongetje dat tegen me zei, Baby's horen niet in het park, die moeten thuis blijven, hoor. :{w

Arme Lars, weer zo'n last van de koemelk. Naar is het. ;(
Maar grote meisjesvriendinnen zijn wel erg leuk! Die maken het weer helemaal goed. O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')