quote:Op maandag 13 september 2010 20:23 schreef oeke het volgende:
Ja! Als een zombie! Met zijn armen zo voor zich uit.
Jan heeft dat nu soms nog wel eens, en ik reageer er tegenwoordig op met .. ja joh, nog wat harder dan heb je straks hoofdpijn .. dan kijkt hij me echt zo verbaasd aan en heeft zoiets van .. hmm heeft geen zin dus. en stopt er dan weer mee ..quote:Op maandag 13 september 2010 20:49 schreef Nijna het volgende:
He Karin, het huis verkocht! Dat is op zich wel lekker! Maar jammer dat jullie er "te snel" uit moeten om gelijk naar het nieuwe huis te kunnen gaan. Kan je niet tijdelijk op t bungalowpark daar gaan zitten?
als een zombie wandelende Ko. Dat deed Iris ook, hahaha.
Inmiddels gaat t al een stuk beter. Maar mevrouw dramaqueen...
krijgt ze haar zin niet, gaat ze met haar koppie op de bank bonken... thank god nog op de bank, hoop dat ze ontdekt dat het niet helpt voordat ze bedenkt dat het vast effectiever is als je mama wilt laten schrikken om op de grond te bonken.
Volgens mij hebben we een dametje met wat meer pit dan grote zus... Maar ze is wel schattig.
Of het goed gaat of niet hangt voor een groot gedeelte aan de personen af natuurlijk. Drie maanden is nog net te doen denk ik.quote:Op maandag 13 september 2010 20:09 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Och Amelie, zo onder de indruk van Isabeau?
Of een virusje....anywayz...sterkte!
Die foto FTA, die handjes op jouw gezicht....echt heelwat lief!
En fijn dat jullie het zo leuk hebben gehad...
En het ritme komt ook vast weer goed, even weer wennen.....
Estrys, jullie wonen nu dus tijdelijk bij je ouders in?
Voor hoe lang?
En hoe bevalt dat?
Wij hebben ons huis verkocht, en moeten er in januari uit....
De kopers willen helaas niet wat langer wachten, dat hadden we gevraagd omdat ons nieuwe huis pas in maart/april klaar is.... dus dan moeten wij ook een periode overbruggen....ik zit er best mee in mijn maag hoor, niet wetende waar we terecht komen straks (we kunnen dus ook naar mijn ouders als we zouden willen) en we hebben een kat die dus ook 2 keer moet verhuizen![]()
Lastig....
Maar goed, we willen helemaal voor het huis gaan, en dan is dit nu even flink K maar straks als alles klaar is en we zitten in het nieuwe huis dan is het het allemaal waard geweest waarschijnlijk....
Oh kijk nouquote:Op maandag 13 september 2010 20:53 schreef huuphuup het volgende:
Ko![]()
![]()
even snel van de twee dametjes samen,
[ afbeelding ]
als ik dus vraag aan jan: Wat doet papa 's nachts? dan maakt hij een knorgeluid .. als ik vervolgens vraag: Wat doet een varken? precies het zelfde geluid .. tot slot de vraag .. wat is papa dan? en ik krijg meteen weer dat geluid als antwoord .. dan lach je toch wel effe hoorquote:Op woensdag 15 september 2010 13:12 schreef Nijna het volgende:
Hier is alles Aaaaaaa Biieeeee of Piieeeeee (vooral dieren en baby's).
En gisteren toen ze dierenplaatjes zat te kijken was de aap "PAPA", tja... hij probeert haar altijd mama te laten zeggen bij koeien en varkens, dat doet ze niet, dus ik vind het wel grappig.
Die mag je houden... bleeeeeeeeeeeeeeeeeeghquote:Op woensdag 15 september 2010 15:33 schreef DJMO het volgende:
in de aanbieding: poepfabriek op pootjes![]()
ja hoor, dan zijn ze moe en uitgeput van de hele dag en komt de koorts sneller opzetten dan overdag wanneer ze vol energie zitten.quote:Op woensdag 15 september 2010 19:41 schreef seilram het volgende:
Sebhints spelen is leuk!
![]()
Janpoepfabriek spelen is toch iets minder!
Amelie, hoe gaat het met het spugen meisje?
Hier een snotverkouden kereltje. De hele dag eigenlijk gewoon vrolijk, maar tegen de avond krijgt ie wat koorts (38,1/38,2) en is ie echt hangerig.... en dit is nu al de 3e avond zo. Kan dat door het verkouden zijn komen??
Stom he, ik kan me zo'n zorgen maken als ie koorts heeftquote:Op woensdag 15 september 2010 20:06 schreef DJMO het volgende:
[..]
ja hoor, dan zijn ze moe en uitgeput van de hele dag en komt de koorts sneller opzetten dan overdag wanneer ze vol energie zitten.
heb ik ook als het om mijn eigen kind(eren) gaat .. tov anderen kan ik dan wel weer nuchter zijn en helder nadenkenquote:Op woensdag 15 september 2010 20:12 schreef seilram het volgende:
[..]
Stom he, ik kan me zo'n zorgen maken als ie koorts heeft![]()
Basboussa, sterkte morgenik hoop dat het alles mee zal vallen voor jullie.
En die kindjes, die dan naar mij kijken, haal hem weg! Het is jouw baby!quote:Op woensdag 15 september 2010 21:27 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Leuk dat Ko zo lekker speelde, wat zijn ze dan nog onschuldig he....zomaar met iemand anders zijn kruiwagen zonder er ook maar enig kwaad in te zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |