abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86514061
Oeh, sterkte morgen, Cara. Hoop dat ie er niet te veel last van heeft. :*
pi_86514318
Och Thomas en Cara, sterkte morgen. Hopelijk is hij snel weer de oude maar dan zonder die stomme oorontstekingen. :*
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_86514393
Roy goed oefenen he, die stembanden van je :P

Och arme Amélie :* gauw weer helemaal fit worden hoor! Maar wat super leuk dat ze je navel zo te vinden weet! Vandaag toevallig met Timo ook gedaan, en ik realiseerde me ook iets te laat dat zn eigen navel wat lastig was met romper aan :P Maar bij Timo gaat het andersom, hij wijst van alles aan en ik zeg wat het is. Hoewel sommige dingen weet hij wel. Als ik "Dribbel" zeg, wijst ie meteen naar de tv O-)

Enne Oeke.. het telt wel, want ik heb het hem dus wel zelf gegeven 8)7 Maar dan wel in dichte verpakking en dat ging de hele tijd prima, tot ik heel even niet zo goed oplette.. Nou ja, hij zal er wel niks aan overhouden..
Fijn dat Ko weer een goede nacht gehad heeft!

Och Willow ook al niet lekker in dr vel :* hopelijk heeft het pyjamadagje geholpen!

Sserpente en Lente welkom hier :)

Karin herkenbaar gevoel, Elin is al zó groot en dan toch in hetzelfde topic als Timo
Fijn dat Lars geen last meer had van het potje van gisteren! En hij is ook lekker aan het ontdekken zo te lezen :D

Over praten, dat doet Timo dus echt nog niet. Ja één keer mama, af en toe per ongeluk papa en verder heel veel gebrabbel en verschillende klanken, maar hij benoemt niks. Nou ja, hoeft ook nog niet natuurlijk. Hij is wel heel goed in dingen duidelijk maken zonder woorden. Ik vind het wel een heel bijzonder idee dat dat zomaar heel anders kan zijn over een maand of 6..
pi_86514773
Thomas en Cara veel succes morgen!

Marie gezellig toch :) Timo slaapt ook wel eens tussen mn man en mij in als hij 's nachts wakker wordt. Het gebeurt niet vaak en ik vind het echt super gezellig als hij zo gezellig bij ons ligt in elk geval :)

Sserpente dat je dat al aandurft zeg :D Klinkt wel als heel handig en fijn als ze gewoon van de spullen afblijft.. Maar nee, bij Timo gaat dat écht nog niet werken, hij wil vooral alles hebben wat hij niet mag hebben :P
  donderdag 16 september 2010 @ 21:49:49 #230
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_86515052
Thomas en Cara heel veel succes morgen!

Is ook wel gezellig hoor Chan, maar er is een periode geweest dat hij zowat elke nacht bij ons lag en toen zijn we wat strenger gaan zijn (naar onszelf toe, hem niet steeds meenemen) en nu gebeurt het gelukkig nog maar zelden. Ik ben anders bang dat (ook al vinden we het heel gezellig) dat hij dan standaard 's avonds al in ons bed slaapt.
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_86515686
ghe, en dat terwijl elin pas 20 maanden is, kan je nagaan wat ze leren in een halfjaar tijd :)
maar ik snap het wel hoor, ik had t ook met Lilah en beppie enzo..dat ik dacht dat die al veeeeel groter waren :P
En toch duurt het nog een paar maanden tot Elin 2 wordt :) (en t helpt ook niet echt mee dat t best een vlotte tante was (snel lopen, kruipen zitten) dat maakt ook al een heel verschil in t fototopic... een beetje zoals lente, die gaat geloof ik gelijk op als Elin toen :)
  donderdag 16 september 2010 @ 22:05:55 #232
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_86515992
Succes morgen Cara/Thomas!

Hier slaapt dochter niet bij ons in bed, God zij dank. Dan zou ik volgens mij niet meer levend het bed uitkomen. Priemende vingers, trappende voeten, bleeeeeeegh :D Heb er overigens geen bezwaar tegen, ofzo, maar met deze dochter, neuhhhhh. Ze slaapt nog wel bij ons op de kamer, gezellig genoeg... :D

Vandaag eerste keer mee op mijn werk, was wel overdonderd door het grote (10) aantal kinderen, maar stond ze al snel te kopieren. En toen de les was afgelopen was ze heul verdrietig dat ze niet mee mocht met de kindjes, want moeders moest nog even opruimen. Ze gedroeg zich verder natuurlijk voorbeeldig. Goed opgevoed! :D Ben benieuwd hoe het volgende week zal gaan...

Verder probeert ze de hele dag te springen, maar dat gaat nog niet zo goed.... :D Wel een leuk gezicht. En ze break danst. Ze heeft youtube clipjes gezien van breakdansende peuters, en nu ligt ze dus op de vloer op Kabouter Plop te dansen. Benen in de lucht, rondje draaien, heul koeeeeeeeeel.... Laat haar voorlopig nog maar geen clipje zien van paaldansen, wat minder goed uit te leggen :D
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
  donderdag 16 september 2010 @ 22:09:34 #233
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_86516181
Aan de ene kant heb ik dat ook wel, nu 'we' hier ineens weer bij de kleintjes horen. Maar aan de andere kant is het ook zo leuk om te lezen wat ons binnenkort allemaal te wachten staat.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_86525833
Thomas en Ca.ram, succes vandaag!

Lente, was de freezia lekker...? :Y) ;).
Fake it till you make it...
  vrijdag 17 september 2010 @ 12:23:35 #235
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_86532052
Thomas en ca.ra heel veel succes vandaag!! ^O^
Make love, not war ☮
pi_86543120
Lente aan de fresia :D _O-

Ca.ra hoe is het gegaan? Hopelijk heeft Thomas verder weinig last.

Ik heb net groeimelk ingeslagen haha. Bij mijn c1000 stonden pakken van Bambix/Nutrilon die uit het assortiment gaan. Van 9.95 voor 3,50. Jeuh voor mij *O* houdbaar tot volgend jaar ergens dus t is een mooie meevaller :7
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 17 september 2010 @ 17:25:13 #237
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_86543321
Ah lekker Huup. Dan scheelt het volgens mij bijna niks meer met 'gewone' melk, toch?

De buisjes gingen goed, 10 minuten werk of minder. Daarna was het echter wel een uur lang gillen, brullen, overstekken. Meneer was het er duidelijk niet mee eens. Maar zodra ik hem aan ging kleden was het oké. Onderweg in de auto heeft hij heerlijk liggen slapen en de rest van de dag is hij heel lief geweest.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_86543492
Neuh volgens mij niet, maar normaalgesproken gebruiken we kruidvatmelk dat is 5,50 ofzo dus dat kost me ook geen vermogen :P maar hey goedkoper is altijd leuk :+

Fijn dat het goed is gegaan, t is ook niet niks voor zo'n kleintje, hoe standaard de ingreep ook is. Wel fijn dat hij verder lief is geweest.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86543959
:W
Wij zijn weer thuis van een heerlijke vakantie.
Nog niet bijgelezen, alleen die laaste post van Ca.ra, fijn dat he goed is gegaan!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_86544104
Welkom Thuis, Miss, Schaap & Lammetje!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 17 september 2010 @ 17:52:51 #241
147316 crew  DJMO
#trut
pi_86544153
fijn dat het goed gegaaan is Ca.ra!
Welkom thuis Miss ;)

Draak hier ligt op bed .. oververmoeid, ontzettend aan ;t kwijlen, slecht gegeten, niet luisteren, krabbel van de kat door het niet luisteren, dreinen dreinen en nog eens dreinen. slaap lekker knul :W

en nu ga ik me even inlezen in K&W :+
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  vrijdag 17 september 2010 @ 17:58:32 #242
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_86544348
Ca.ra fijn dat het zo goed is gegaan vandaag :)

Miss welkom thuis :)

DJMO een ander huis begrijp ik??? Wat heerlijk :)

Wij zijn zomaar eens al klaar met eten, meestal eten we pas om 6 uur, maar vandaag was W. lekker vroeg thuis en ik dus ook vroeg aan het koken gegaan. Maarten heeft zoals gewoonlijk weer heerlijk gesmult, zo toetje en dan even spelen en ook maar eens op tijd te bed :)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 17 september 2010 @ 18:11:17 #243
147316 crew  DJMO
#trut
pi_86544726
Ja Marie: gisteren en vannacht volledig in de zenuwen gezeten want we waren 2e kandidaat voor de woning (een vier kamer eensgezinswoning met bergzolder + grote tuin). De inlevertermijn voor de benodigde papieren liep gisteren af. 's middags had de nr1 nog niets laten weten, maar het kon zijn dat hun spullen nog bij de post zaten, die moesten ze nog nakijken enzo. Vanmorgen om vijf voor negen ofzo ging eindelijk mijn telefoon: "jullie zijn 1e kandidaat hoor, maandag kun je de woning bekijken" ik heb letterlijk staan dansen en schreeuwen in de woonkamer hier van blijdschap. De normale wachttijd hier in de regio is langer dan vijf jaar ( :') ) en daar konden wij absoluut niet op wachten. Nu had ik met maatschappelijk werk de afspraak gemaakt om deze week tóch een urgentie verklaring aan te vragen, ondanks het zeer waarschijnlijke afwijzen ervan. Dat is dus nu niet meer nodig, Jan krijgt een eigen kamer, de baby een eigen kamer (hoewel ik die wellicht nog wel bij ons op de kamer wil t eerste jaar). We hebben een grotere tuin ( O+ ) waar ik gras, de zandbak, een zwembad en een schommel ( :') ) in wil hebben. Zandschelp en een (peuter) glijbaan hebben we al :+ )

tot zover mijn relaas over ons nieuwe huisje O+
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  vrijdag 17 september 2010 @ 18:15:00 #244
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_86544852
Wat fijn, Ca.ra!
Welkom thuis, Miss, en nu foto's en verhalen!

Kind ligt hier te slapen, uurtje speeltuin gedaan, en het is nu op. Gisteren prikjes, ze was weg van de dokter, maar toen ze eenmaal doorhad dat het weer pijntijd was, toen pakte ze haar jas en was het tijd om te gaan. Volgens de dokter is ze 90 cm. Nou, dat is fantastisch, kind vliegt van de statistieken af, maar ik hou het toch maar op een wat gematigder 86. Nog steeds best lang, maar wat realistischer. Ze weegt nu 11 kilo, das dan wel weer heul gemiddeld, maar in combo met de lengte niet zo... :)

Verder ging ze ook nog even met de dokter meer prikjes klaarmaken, zonder ons. Ik spiekte om het hoekje, en ze zat heel netjes naast de dokter op de stoel... En ze kreeg een stickervelletje toe.
  vrijdag 17 september 2010 @ 19:24:48 #245
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_86547214
Wat knap van Beisan dat ze zo stoer meegaat met de dokter :)
pi_86547248
Gefeliciteerd met het huis, DJMO!

De foto's moet ik zelf nog bekijken, maar het was een heerlijke week. We zaten in Zuid-Frankrijk aan de Cote d'Azur op een prima camping in een huisje. We hebben de hele week heelrijk weer gehad, zonnig, lekker warm maar niet te. Behalve gisteren, toen was het wel erg heet met 32 graden :%
Senna heeft zich zo goed geamuseerd O+ Ze heeft heel wat afgewandeld, in de buggy wilde ze alleen als ze echt, echt moe was. Ze heeft gezwommen, in de speeltuin gespeeld en veeeeel gebabbeld :D Niet dat we er iets van begrijpen, maar het mondje staat niet stil. Het franse brood is aan Senna niet besteed: ze houd tniet van pain, baguette, croissants of wat voor ander brood we ook hebben geprobeerd. Ze heeft dus voornamelijk geleefd op fruit, maar dat heeft ze dan ook met smaak gegeten en gedronken.

We zijn een dagje naar St Tropez geweest, wat een lief stadje is dat O+ het pleintje in het centrum is ook erg leuk. Er liggen wat terrasjes omheen en verder is het er een komen en gaan van mensen en kinderen. Ze heeft daar lekker rondgedwaald, wildvreemde kinderen geknuffeld (die lang niet altijd gediend waren van dat veel te enthousaiste kleine grietje dat ineens op ze af kwam om ze te omhelzen :D ) en ze was de belle van het plein. Mensen kwamen in allerlei talen vertellen wat een lief, mooi, schattig meisje ze is O+ en zelfs een aantal maakten foto's :? Vond ik wel wat vreemd; wat moet je nou met de foto van een vreemd kind?

Ze had trouwens het roze jurkje met smockwerk van Elin aan en dat stond haar ook inderdaad heel schattig O+
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  vrijdag 17 september 2010 @ 19:33:03 #247
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_86547511
Klinkt als een heerlijke vakantie Miss! Een echt familiegebeuren, en ik vind dat dat steeds meer wordt naarmate ze ouder worden. Dat ze een eigen input hebben, zelf dingen ontdekken, vertellen (ook al begrijp je er niets van) en interesse tonen voor iets...

quote:
Op vrijdag 17 september 2010 19:25 schreef miss_sly het volgende:
Vond ik wel wat vreemd; wat moet je nou met de foto van een vreemd kind?
Ik zat te denken, novib kalender. Dat is mij weleens overkomen in Jordanie, stond een Amerikaanse toeriste foto's van mij en Beisan te maken. Ja, zal ze straks wel in haar kerk (want het was een Heilige Land trip, zoveel begreep ik wel) vertellen over de ontzettende welbespraakte Jordaanse dame met haar oh zo schattige kind, en vervolgens beland ik op de dia-serie. ;)

Ik heb niets gezegd natuurlijk.... Vond het zo bizar dat het grappig werd... (And you speak so well English, where did you learn that? Op school natuurlijk!)
pi_86547688
Wij mogen ons hier ook melden vanaf vandaag O+ Mijn kleine frutje is 1 geworden en we zijn vandaag naar Artis geweest. Ze vond het helemaal geweldig

Cadeautjes uitpakken was ook te gek

Morgen geven we een pannenkoekenfeestje voor haar verjaardag (jeeeh 1 pak is inmiddels gebakken, nog maar 3 te gaan :') )
pi_86547731
Oh miss klinkt als een supervakantie O+

En dat van die foto's heb ik ook wel eens gehad. Vooral Japanners zijn gek op foto's maken (duh!) van kleine blonde meisjes
pi_86547972
Gefeliciteerd Stiemie, met je mooie Esmee! En welkom hier! *O*

Welkom thuis Miss, klinkt als een heerlijke vakantie. O+
En wie wil er nu geen foto's van je knappe dochter maken? ;)
Fijn dat jullie er weer zijn!

Ca.ra, wat fijn dat het goed ging met de buisjes zetten. Tis toch even heftig he? :* voor jullie drie.

Beisan, wat slim van je dame, om er gauw vandoor te gaan voor de prikken gezet werden. :D

Leuk DJMO! Ik kan me voorstellen dat je daar even erg hard om moest juichen!

Kruipen is uit! Eergister ging hij nog kruipen als hij viel na een paar stappen, nu staat hij weer op en loopt verder. De hele dag loopt hij rond. O+
En vandaag heeft hij geleerd dat een bal bal heet. De hele tijd: ba, ba, baa, bal, ballle, bal, ba. Superlief!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')