heb ik ook als het om mijn eigen kind(eren) gaat .. tov anderen kan ik dan wel weer nuchter zijn en helder nadenkenquote:Op woensdag 15 september 2010 20:12 schreef seilram het volgende:
[..]
Stom he, ik kan me zo'n zorgen maken als ie koorts heeft![]()
Basboussa, sterkte morgenik hoop dat het alles mee zal vallen voor jullie.
En die kindjes, die dan naar mij kijken, haal hem weg! Het is jouw baby!quote:Op woensdag 15 september 2010 21:27 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Leuk dat Ko zo lekker speelde, wat zijn ze dan nog onschuldig he....zomaar met iemand anders zijn kruiwagen zonder er ook maar enig kwaad in te zien.
Assertieve opvoeding zekerquote:Op woensdag 15 september 2010 22:21 schreef oeke het volgende:
[..]
En die kindjes, die dan naar mij kijken, haal hem weg! Het is jouw baby!
Of dat jongetje dat tegen me zei, Baby's horen niet in het park, die moeten thuis blijven, hoor.![]()
Check! We zitten nu al een maand ofzo aan een lege salontafel omdat alles wat er op staat 'voor Thomas' is.quote:Op donderdag 16 september 2010 20:04 schreef XXXKarinXXX het volgende:
het lijkt wel of hij alleen maar dingen opzoekt die niet mogen....
Ik zat te denken, novib kalender. Dat is mij weleens overkomen in Jordanie, stond een Amerikaanse toeriste foto's van mij en Beisan te maken. Ja, zal ze straks wel in haar kerk (want het was een Heilige Land trip, zoveel begreep ik wel) vertellen over de ontzettende welbespraakte Jordaanse dame met haar oh zo schattige kind, en vervolgens beland ik op de dia-serie.quote:Op vrijdag 17 september 2010 19:25 schreef miss_sly het volgende:
Vond ik wel wat vreemd; wat moet je nou met de foto van een vreemd kind?
Chinezen ook. Ik sta in menig Chinees fotoalbum inmiddelsquote:Op vrijdag 17 september 2010 19:38 schreef Stiemie het volgende:
Oh miss klinkt als een supervakantie![]()
En dat van die foto's heb ik ook wel eens gehad. Vooral Japanners zijn gek op foto's maken (duh!) van kleine blonde meisjes
Oh dankjewelquote:
Joh ze zal vast geen idee hebben dat we naar Artis waren, maar ze werd echt helemaal driftig toen we bij de apenrots wegliepen. Pas bij de pelikanen werd ze weer rustig en begon ze weer te 'da! da! da!'-en. En bij de vissen bleef ze maar lachen, de vlindertuin was super enzquote:Op vrijdag 17 september 2010 19:55 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind het zo leuk om te zien dat jonge kinderen al van die uitstapjes genieten. Als ik zoiets opper dan zegt mijn schoonmoeder dat zulke kleine kinderen daar toch niets van begrijpen en dus niks aan vinden. Ik ben ervan overtuigd dat Ivan nu een kinderboerderij of aquarium al heel leuk zou vinden. Nog eventjes en dan gaan wij ook naar een dierentuin.
En dat ook!quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:01 schreef Stiemie het volgende:
En ach je betaalt meestal tot 3 jaar toch geen entree dus dan kan je 'm net zo goed meenemen
wij hebben altijd pampers gebruikt, zijn toen overgestapt naar Aldi luiers en toen had Tess ineens veel vaker een schimmelinfectie. Nu zijn we dus weer terug bij Pampersquote:Op vrijdag 17 september 2010 20:33 schreef innepin het volgende:
Vicky, welke luiers gebruiken jullie nu dan? Maakt dat echt zo'n verschil? Wij gebruiken al vanaf de geboorte Pampers, alleen op het kdv gebruiken ze andere...
Nu loopt hij meer alsof hij een poepbroek heeft.quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:12 schreef innepin het volgende:
Wat leuk dat Ko het lopen zo door heeft ineensKruipen is voor baby's
hihi. Loopt ie nog steeds als een zombie of wordt dat al minder?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |