abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 15 september 2010 @ 22:07:41 #199
147316 crew  DJMO
#trut
pi_86478634
quote:
Op woensdag 15 september 2010 20:12 schreef seilram het volgende:

[..]

Stom he, ik kan me zo'n zorgen maken als ie koorts heeft :@

Basboussa, sterkte morgen :* ik hoop dat het alles mee zal vallen voor jullie.
heb ik ook als het om mijn eigen kind(eren) gaat .. tov anderen kan ik dan wel weer nuchter zijn en helder nadenken ;) :P

sterkte basboussa!

ik las trouwens over peuterpuberende tess ? bandje opnemen misschien vicky ? ik heb die periode ook (gehad) en nu is het alleen nog dat ik hem moet verbieden aan mijn toetsenbord te komen (ik heb dan ook de slaapstandknop op mijn tobo uitgeschakeld, omdat hij het geweldig vond dat de computer uitging als hij op dat knopje drukte :') ) en voor de rest .. hij klimt maar op de tafel hoor, dat scheelt mij verbieden, en het gaat hem vanzelf vervelen.. ik heb het van me afgezet, dit huis is gewoon te klein om alles te verbieden .. hopelijk komt daar zeer snel verandering in!
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_86479359
quote:
Op woensdag 15 september 2010 21:27 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Leuk dat Ko zo lekker speelde, wat zijn ze dan nog onschuldig he....zomaar met iemand anders zijn kruiwagen zonder er ook maar enig kwaad in te zien.
En die kindjes, die dan naar mij kijken, haal hem weg! Het is jouw baby!
Of dat jongetje dat tegen me zei, Baby's horen niet in het park, die moeten thuis blijven, hoor. :{w

Arme Lars, weer zo'n last van de koemelk. Naar is het. ;(
Maar grote meisjesvriendinnen zijn wel erg leuk! Die maken het weer helemaal goed. O+
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_86487893
Isabeau en Amélie O+

En Kobus wat knap jongen!!

Vicky dat klinkt héél bekend.. Ik was het zo zat de hele dag nee te moeten zeggen dat ik nu met een aantal meubels een stuk van de kamer afgeschermd heb waar níks staat waar Timo niet aan mag komen en daar mag hij dus spelen. Wát een rust ineens :D maar het scheelt wel dat hij dus nog niet op die meubels klimt :P

Jan gaat wel heel netjes weer van de tafel af! Als Timo op bed zit of zo moet je m echt vast blijven houden, hij duikt er zo voorover vanaf als je niet uitkijkt..

Lars arme jongen :* Hopelijk voel je je gauw weer beter..

Ohw ja en Elin kan zichzelf al aankleden! Knap zeg!

Timo zit tegenwoorig in de smijtfase of zo.. De gooifase hebben we een tijd geleden al gehad en ik was blij dat dat over was, maar nu is het dus nog véél erger.. En ik weet even niet meer wat ik er mee moet.. Als ik hem uitleg dat hij het niet mag doen en waarom niet en zo dan gaat hij het juist nog vaker doen, maar negeren lijkt me ook niet helemaal de oplossing.. Ik probeer nu maar telkens hem af te leiden als ik zie dat hij ergens mee wil gaan smijten.. Maar meestal ben ik gewoon te laat.
En van de week mn eerste echte blunder gehad, nou ja, moest er een keer van komen natuurlijk.. Timo heeft per ongeluk chocola gegeten (ik wilde daarmee graag wachten tot hij in elk geval 2 jaar is), en lekker dat hij het vond :o Dus boos toen ik het afpakte.. Tot zover mijn voornemen dus.
pi_86487974
Ik kan niet zoveel afschermen Chan....

*O* Tess zegt eindelijk papa :D en mama en tess en amber en bal en poes en opa en oma en oh oh en kijk en die en toeeeetttt O+
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_86488354
quote:
Op woensdag 15 september 2010 22:21 schreef oeke het volgende:

[..]

En die kindjes, die dan naar mij kijken, haal hem weg! Het is jouw baby!
Of dat jongetje dat tegen me zei, Baby's horen niet in het park, die moeten thuis blijven, hoor. :{w

Assertieve opvoeding zeker :') :D

Arme Lars, wat sneu! Maar wát een womanizer zeg!! :D en die foto's Karin in het fototopic ooooh, je mag wel dranghekken gaan bestellen alvast voor als ie 16 is, die kleine man van je O+

Chan lastig ja, smijten is van een hele andere orde inderdaad :{ Hopelijk is t snel voorbij.

Ik wilde nog wat zeggen maar k ben t vergeten :?
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86491763
Gnork }:|
alweer spuug. En omdat B. uiteraard gewoon aan het werk is ben ik er zelf heerlijk drie keer achteraan gegaan ;( T is zo sneu, het lijkt weer slijm te zijn ofzo, irritant gedoe. Er draait weer een wasje en ik hoop dat de kotslucht weg is getrokken voordat mn moeder en mn broertje over een half uur voor de deur staan :+ :Y)
Misschien sowieso wel een plan om even naar buiten te gaan met zn allen, frisse lucht enzo, kan k zelf ook wel gebruiken bet bn berdopte deus *snnrff* :')
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86491974
Oef das irritant Huup! Even een frisse neus halen zal jullie wel goed doen denk ik!
pi_86494224
Amelie, :* Huup hoop dat het snel weggetrokken is de lucht ;)

Ko officieel aan de wandel *O*
Elin zichzelf al aan kunnen kleden, helemaal super !!!
Kobus lekker slapen hoor snachts :*
Tess, ben je heerlijk aan het dreumpeuterpuberen O+ ;)
Lars weer lekker opknappen :*

Heeft iemand hier oordopjes te leen ;) Roy brabbeld niet, maar Gilt en kraait op vol volume, hij doet er ook echt zijn best voor, dan vormt hij zijn handjes tot knuistjes en je ziet hem een hap adem pakken en dan keihard gillen/kraaien. 8)7 8-) :7
En een plezier wat hij dan heeft ;)
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_86495880
Amelie :* en Huup :*

Roy ;) lolbroek :)

Tess, leuk dat geklets!

Chan, zal je zien he dat ze dat inderdaad erg lekker vinden... nou ja dat ene stukje krijgt hij vast niks van...
Fake it till you make it...
pi_86498139
Amélie en huup -O- dat arme meiske van jou blijft maar kwakkelen he ;(
Kwebbelkous Roy O+
Én kwebbelkous Tess! O+ Wat leuk dat ze zoveel woordjes zegt. En fijn dat het uiteindelijk wel komt, de 'papa'. Hier is alles nog mama :P

Mijn meiske is zielig en ik weet niet waarom -O- Eergister had ze al een hang-en-plakdag, nou ja, goed, gebeurt wel eens. Gisteren net zo. Vannacht is ze meerdere keren helemaal hysterisch wakker geworden... ze wordt wel es wakker 's nachts, we geven d'r nog wel eens een extra flesje als 't moet, maar zo ontroostbaar heb ik het nog niet eerder meegemaakt. ;( Ze was om 6 uur al wakker en na een half uurtje troosten en een klein verdund flesje is ze weer gaan slapen, tot half tien, en nu is d'r ritme helemaal in de war en zij ook. Ze blijft maar zielig en huilerig en ik weet écht niet wat er aan de hand kan zijn. Geen koorts, geen spuug, geen vlekjes of wat dan ook. Ze is gewoon uit haar hum.
Ik heb haar tien minuten geleden pas in bed kunnen leggen :{ Nu slaapt ze eindelijk (denk ik)... hoop dat ze wat tot rust komt, arme mop ;(
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_86498538
Oh, Chan, dat lijkt me pittig. Dat smijtwerk. Laat het lolletje er maar gauw af zijn. :*
Klein chocomonster. :Y)
Nou, het telt niet hoor, je hebt het toch niet zelf gegeven? ;)
Doe je weer eens een foto posten van je jochie? Ik vind hem altijd zo leuk om te zien!

Amelie, wat doe je nou? Zielig! :*

Roy, probeer je je stembanden uit? Hard kunnen ze gillen he? Die kleintjes. Het is soms niet te geloven. :N

Arme Willow, ook al niet lekker? Dat je maar snel weer je vrolijke zelf bent, meisje. :*

Ko heeft vannacht gelukkig weer doorgeslapen. Werd om half 6 wakker, lekker drinken en sliep weer lekker door. Daar waar we na 2 nachten bal weer even aan toe. :)
pi_86499466
Oh fijn Oeks! Soms kun je dat echt nodig hebben en dan merk je ook dat hij dat net zo hard nodig heeft, fjin, kunnen jullie er weer even tegen ;)

Willow -O- zielepietje. Lastig ook dat je dan niet weet wat er aan de hand is.

Het kwakkelen valt wel mee eerlijk gezegd hoor, ze is gewoon weer verkouden denk ik, dit keer ben ik zelf ook flink verkouden. Ik merk dat zij alleen niet per se heel erg snotterig wordt van een verkoudheid maar dat ze last krijgt van slijm en dat merk je met hoesten :X Het zal met een paar dagen wel weer over zijn. Ik heb in elk geval alvast wasmiddel en wasverzachter bijgekocht :')

Als ik tegenwoordig zeg "Amélie waar is mama's navel? :o " dan trekt ze heel enthousiast mn shirt omhoog en mn broek omlaag om daarna met haar vingertje in mijn krater te prikken _O- :D Echt té schattig. Als ik zeg "waar is mama/papa" dan prikt ze met haar vingertje in me/B. en zegt die!
Alleen haar eigen naveltje aanwijzen is nog wel eens lastig, ik vergeet nog wel eens dat ze een romper aanheeft en dan kan ze haar navel dus niet vinden :') in bad lukt t wel! :P
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86500416
Willow niet helemaal lekker meid :* we hebben allemaal wel eens een baaldag hoor ;) ik momenteel ook

Leuk die kleintjes die dingen na gaan doen en dingen al kunnen vinden, dat is echt nog een ver van Roy zijn bedshow.

Heerlijk is dat als je na een paar gebroken nachten ineens weer kunt slapen, helaas blijf ik daardoor best nog lang moe.
Roy besloot ook vannacht om om half 2 ineens wakker te worden, en daarna om half 6 weer, wat het was geen idee, beide keren lekker een bekertje melk gegeven en meneer sliep daarna weer fijn verder.
pi_86501188
Willow toch, niet helemaal lekker in je vel meiske? Hopelijk voel je je gauw weer beter! :*
pi_86503639
Hihi Amélie de navelprikker :D Wat knap joh!
Willow doet nooit wat op commando :') ze weet ondertussen bv best wat een oor is en waar die zit, maar ze zal never nooit luisteren als je vraagt "waar is mama's oor?" oid. Een tikkeltje eigenwijs is ze wel :X

Ze is weer wakker en wat beter gehumeurd al. Ze heeft last van d'r darmen ofzo, zit de hele tijd scheetjes te laten, misschien was dat het. Nou ja, wij houden lekker ene pyjamadagje en dan komt het wel weer goed :) O+
pi_86503765
Ik begin hier zo langzamerhand ook maar mee te posten. :)

Beterschap voor je eigenwijsje, In. Hoop dat het nu goed blijft gaan. :*

Haha, knap hoor! Lente ontdekte op vakantie ook ineens d'r navel. Normaagesproken ziet ze die niet door d'r romper, maar op het strand droeg ze alleen een zwembroekje. Ze bleef maar prikken met d'r vingertje. :D
pi_86504434
leuk he? dat ontdekken

hier is t ook raak hoor, ogen prikt ze uit *OOOOOOOOOWWWWG*
MOOOOOOOOOOOOT NEEEEEEEEEEEEEEEU, HAndjies, voetjies, oortjies haatjies vingies teenties :')

en nu zit ze in de viezehandenfase

ze wil constant r handen wassen want alles is vies :') (en vandaag lag ze op d grond te spartelen in t kruidvat, fijn die peuterpubers :D )
pi_86505953
Hahaha KD :D
mocht ze wéér niks hebben? Ze mag ook nooit wat -O- dat arme kind.
:+

Ik vind t zo leuk om t te lezen dat Elin al zo goed praat :D ze is al zo groot! Gek idee is dat vind ik, dat mijn kind over een driekwart jaar misschien ook wel zulke dingen zegt en doet. of misschien houdt ze dr mond tot ze twee-en-half is, kan ook :')
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86508470
jah en net had ze een 'ENIN HAHHA BAH' onder de douche

*O*

drolletjes terwijl ze samen met me aan t douchen was.
pi_86509948
_O- Elin. Yummie!
pi_86509978
Fee praat ook steeds meer, maar nog niet zo goed als Elin. Fee zegt nog geen woordjes achter elkaar. het zijn meer commando's die ze geeft. :+
pi_86509989
Lekkerrrrr kleurdoos ;). Maar ze had t dus wel in de gaten :).
pi_86510005
Ik vind het ook gek hoor, Elin en Lars in 1 topic, het verschil is zoooo enorm!

Huup, jouw reactie op mijn ventje O+ zo lief!
Beterschap voor jouw en je meisje..... :*
Lief dat zoeken naar haar naveltje!

Ssserpente stiekem aan het oversteken....Lente ontgroeid de baby's ook echt! wat een rappe!
Die foto's ook in het fototopic, zo groot, en lopen enzo.... O+

Is Willow al weer opgeknapt? zo sneu als ze niet lekker zijn!

Smijtende Timo.... :o lastig hoor, het is natuurlijk allemaal nog proberen en ontdekken maar toch...je hele huisraad hoeft ook niet aan diggelen.
En lekker chocola smikkelen :Y) Tis ook lekker!!! ik geef hem geen ongelijk!

Oeke weer lekker geslapen. Fijn! En ko dus ook. Enig idee waarom hij zo slecht slaapt? Tanden? :*

Lars had vandaag geen last meer van het fruitpotje van gister. Hij heeft oma weer flink laten lopen vandaag....(ik moest werken) Hij houdt je goed bezig op het moment.... >:) Maaierdemaai.....en het lijkt wel of hij alleen maar dingen opzoekt die niet mogen....snoeren trekken, cd's pakken, prullenbak leeg graaien.... :r op de tv rammen....en als je nee zegt doet Lars: *) en gaat er dan voor de volle 100% voor }:|
Maar dan komt hij vanavond weer thuis, en die uitgestoken armpjes als hij me ziet.... O+ smelt.....
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  donderdag 16 september 2010 @ 21:26:30 #222
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_86513671
quote:
Op donderdag 16 september 2010 20:04 schreef XXXKarinXXX het volgende:
het lijkt wel of hij alleen maar dingen opzoekt die niet mogen....
Check! We zitten nu al een maand ofzo aan een lege salontafel omdat alles wat er op staat 'voor Thomas' is.

Morgen gaan we naar Maastricht voor buisjes in zijn oortjes. Hopelijk is het dan eens gedaan met de oorontstekingen, want het was wat al te erg de afgelopen maanden. In 2 maanden tijd 4 keer ontstoken met koorts en 5 keer een loopoor zonder koorts.

Thomas heeft volgens mij last van twee doorkomende kiesjes. Hij moest steeds huilen tijdens het kauwen van zijn stukjes vlees. En dan wel steeds een nieuw stukje pakken, de druif. Hij ligt nu met een paracetamolletje te bed, het lijkt wel goed te gaan.
Ik ga manlief en mezelf straks ook maar op tijd naar bed schoppen, we vertrekken morgen om kwart voor zeven en om kwart voor 8 zijn we (als eerste, wel fijn) aan de beurt voor de buisjes.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  donderdag 16 september 2010 @ 21:28:28 #223
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_86513772
Ik heb net een boel gelezen echt... en alles gewoon weer half vergeten ofzo, fijn is dat, not :(

Maarten heeft vannacht (per ongeluk) tussen ons in geslapen, hij was wakker geworden en W. ging hem troosten. Ik sliep alweer half en merkte wel dat Maarten tussen ons in werd gelegd. Daarna weer heerlijk verder geslapen. Nu hoorde ik vanavond van W. dat Maarten heel lief zijn armpjes uit had gestrekt en W. had hem automatisch mee genomen, was niet echt zijn bedoeling :')

O ja, praten, nou Maarten praat wel, maar alleen als HIJ zin heeft, en enkel nog wat woordjes. Wel kan hij nu ook visje, poesje, zingen (klinkt als China met een spraakgebrek), ikke (als je vraagt wie wil er wat drinken?) en meer.
Vanavond zei hij poepen, daar verder nog geen aandacht aan besteed, maar toen ging hij toch echt poepen. Volgende keer dus maar snel op het potje laten zitten!
Maar over het algemeen houdt hij hele verhalen in zijn eigen brabbeltaaltje en snappen wij er niks van.
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_86513837
Ik heb dat ook met Elin, Huup. Heb het idee dat ze mijlen voorloopt op Lente, terwijl we straks gewoon in hetzelfde topic zitten. Oke, oke, ze is wel een stukkie ouder natuurlijk, maar in mijn hoofd is ze al een jaar of drie. :')

Ik kan me bij een pratende Lente sowieso nog nauwelijks iets voorstellen. Ze zegt iets wat op 'papa' lijkt, blert 'mamamamama' als ze iets wil wat niet lukt, zegt 'da' als ze wijst en 'prffft' tegen het paardje. Da's d'r vocabulaire tot nu toe.

Ik las dat iemand (Twinkly dacht ik) is begonnen met dingen van tafel te halen om te voorkomen dat ze alleen maar 'nee' aan het roepen is de hele dag. Ik ben sinds deze week juist begonnen met alles terug op tafel te zetten en Lente te leren dat ze er met d'r tengeltjes af moet blijven. Ze lijkt het vrij snel in de gaten te hebben gelukkig (na een halve freezia te hebben opgegeten :Y) ).
  donderdag 16 september 2010 @ 21:31:49 #225
257049 Grasjes
met bloemetje
pi_86513956
Ca.ra, heel veel sterkte morgenochtend! En met een beetje geluk is Thomas om 11 uur weer thuis gezellig aan het doen :)
pi_86514061
Oeh, sterkte morgen, Cara. Hoop dat ie er niet te veel last van heeft. :*
pi_86514318
Och Thomas en Cara, sterkte morgen. Hopelijk is hij snel weer de oude maar dan zonder die stomme oorontstekingen. :*
pi_86514393
Roy goed oefenen he, die stembanden van je :P

Och arme Amélie :* gauw weer helemaal fit worden hoor! Maar wat super leuk dat ze je navel zo te vinden weet! Vandaag toevallig met Timo ook gedaan, en ik realiseerde me ook iets te laat dat zn eigen navel wat lastig was met romper aan :P Maar bij Timo gaat het andersom, hij wijst van alles aan en ik zeg wat het is. Hoewel sommige dingen weet hij wel. Als ik "Dribbel" zeg, wijst ie meteen naar de tv O-)

Enne Oeke.. het telt wel, want ik heb het hem dus wel zelf gegeven 8)7 Maar dan wel in dichte verpakking en dat ging de hele tijd prima, tot ik heel even niet zo goed oplette.. Nou ja, hij zal er wel niks aan overhouden..
Fijn dat Ko weer een goede nacht gehad heeft!

Och Willow ook al niet lekker in dr vel :* hopelijk heeft het pyjamadagje geholpen!

Sserpente en Lente welkom hier :)

Karin herkenbaar gevoel, Elin is al zó groot en dan toch in hetzelfde topic als Timo
Fijn dat Lars geen last meer had van het potje van gisteren! En hij is ook lekker aan het ontdekken zo te lezen :D

Over praten, dat doet Timo dus echt nog niet. Ja één keer mama, af en toe per ongeluk papa en verder heel veel gebrabbel en verschillende klanken, maar hij benoemt niks. Nou ja, hoeft ook nog niet natuurlijk. Hij is wel heel goed in dingen duidelijk maken zonder woorden. Ik vind het wel een heel bijzonder idee dat dat zomaar heel anders kan zijn over een maand of 6..
pi_86514773
Thomas en Cara veel succes morgen!

Marie gezellig toch :) Timo slaapt ook wel eens tussen mn man en mij in als hij 's nachts wakker wordt. Het gebeurt niet vaak en ik vind het echt super gezellig als hij zo gezellig bij ons ligt in elk geval :)

Sserpente dat je dat al aandurft zeg :D Klinkt wel als heel handig en fijn als ze gewoon van de spullen afblijft.. Maar nee, bij Timo gaat dat écht nog niet werken, hij wil vooral alles hebben wat hij niet mag hebben :P
  donderdag 16 september 2010 @ 21:49:49 #230
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_86515052
Thomas en Cara heel veel succes morgen!

Is ook wel gezellig hoor Chan, maar er is een periode geweest dat hij zowat elke nacht bij ons lag en toen zijn we wat strenger gaan zijn (naar onszelf toe, hem niet steeds meenemen) en nu gebeurt het gelukkig nog maar zelden. Ik ben anders bang dat (ook al vinden we het heel gezellig) dat hij dan standaard 's avonds al in ons bed slaapt.
pi_86515686
ghe, en dat terwijl elin pas 20 maanden is, kan je nagaan wat ze leren in een halfjaar tijd :)
maar ik snap het wel hoor, ik had t ook met Lilah en beppie enzo..dat ik dacht dat die al veeeeel groter waren :P
En toch duurt het nog een paar maanden tot Elin 2 wordt :) (en t helpt ook niet echt mee dat t best een vlotte tante was (snel lopen, kruipen zitten) dat maakt ook al een heel verschil in t fototopic... een beetje zoals lente, die gaat geloof ik gelijk op als Elin toen :)
  donderdag 16 september 2010 @ 22:05:55 #232
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_86515992
Succes morgen Cara/Thomas!

Hier slaapt dochter niet bij ons in bed, God zij dank. Dan zou ik volgens mij niet meer levend het bed uitkomen. Priemende vingers, trappende voeten, bleeeeeeegh :D Heb er overigens geen bezwaar tegen, ofzo, maar met deze dochter, neuhhhhh. Ze slaapt nog wel bij ons op de kamer, gezellig genoeg... :D

Vandaag eerste keer mee op mijn werk, was wel overdonderd door het grote (10) aantal kinderen, maar stond ze al snel te kopieren. En toen de les was afgelopen was ze heul verdrietig dat ze niet mee mocht met de kindjes, want moeders moest nog even opruimen. Ze gedroeg zich verder natuurlijk voorbeeldig. Goed opgevoed! :D Ben benieuwd hoe het volgende week zal gaan...

Verder probeert ze de hele dag te springen, maar dat gaat nog niet zo goed.... :D Wel een leuk gezicht. En ze break danst. Ze heeft youtube clipjes gezien van breakdansende peuters, en nu ligt ze dus op de vloer op Kabouter Plop te dansen. Benen in de lucht, rondje draaien, heul koeeeeeeeeel.... Laat haar voorlopig nog maar geen clipje zien van paaldansen, wat minder goed uit te leggen :D
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
  donderdag 16 september 2010 @ 22:09:34 #233
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_86516181
Aan de ene kant heb ik dat ook wel, nu 'we' hier ineens weer bij de kleintjes horen. Maar aan de andere kant is het ook zo leuk om te lezen wat ons binnenkort allemaal te wachten staat.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_86525833
Thomas en Ca.ram, succes vandaag!

Lente, was de freezia lekker...? :Y) ;).
  vrijdag 17 september 2010 @ 12:23:35 #235
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_86532052
Thomas en ca.ra heel veel succes vandaag!! ^O^
Make love, not war ☮
pi_86543120
Lente aan de fresia :D _O-

Ca.ra hoe is het gegaan? Hopelijk heeft Thomas verder weinig last.

Ik heb net groeimelk ingeslagen haha. Bij mijn c1000 stonden pakken van Bambix/Nutrilon die uit het assortiment gaan. Van 9.95 voor 3,50. Jeuh voor mij *O* houdbaar tot volgend jaar ergens dus t is een mooie meevaller :7
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 17 september 2010 @ 17:25:13 #237
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_86543321
Ah lekker Huup. Dan scheelt het volgens mij bijna niks meer met 'gewone' melk, toch?

De buisjes gingen goed, 10 minuten werk of minder. Daarna was het echter wel een uur lang gillen, brullen, overstekken. Meneer was het er duidelijk niet mee eens. Maar zodra ik hem aan ging kleden was het oké. Onderweg in de auto heeft hij heerlijk liggen slapen en de rest van de dag is hij heel lief geweest.
pi_86543492
Neuh volgens mij niet, maar normaalgesproken gebruiken we kruidvatmelk dat is 5,50 ofzo dus dat kost me ook geen vermogen :P maar hey goedkoper is altijd leuk :+

Fijn dat het goed is gegaan, t is ook niet niks voor zo'n kleintje, hoe standaard de ingreep ook is. Wel fijn dat hij verder lief is geweest.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86543959
:W
Wij zijn weer thuis van een heerlijke vakantie.
Nog niet bijgelezen, alleen die laaste post van Ca.ra, fijn dat he goed is gegaan!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_86544104
Welkom Thuis, Miss, Schaap & Lammetje!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 17 september 2010 @ 17:52:51 #241
147316 crew  DJMO
#trut
pi_86544153
fijn dat het goed gegaaan is Ca.ra!
Welkom thuis Miss ;)

Draak hier ligt op bed .. oververmoeid, ontzettend aan ;t kwijlen, slecht gegeten, niet luisteren, krabbel van de kat door het niet luisteren, dreinen dreinen en nog eens dreinen. slaap lekker knul :W

en nu ga ik me even inlezen in K&W :+
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

vrijdag 17 september 2010 @ 17:58:32 #242
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_86544348
Ca.ra fijn dat het zo goed is gegaan vandaag :)

Miss welkom thuis :)

DJMO een ander huis begrijp ik??? Wat heerlijk :)

Wij zijn zomaar eens al klaar met eten, meestal eten we pas om 6 uur, maar vandaag was W. lekker vroeg thuis en ik dus ook vroeg aan het koken gegaan. Maarten heeft zoals gewoonlijk weer heerlijk gesmult, zo toetje en dan even spelen en ook maar eens op tijd te bed :)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 17 september 2010 @ 18:11:17 #243
147316 crew  DJMO
#trut
pi_86544726
Ja Marie: gisteren en vannacht volledig in de zenuwen gezeten want we waren 2e kandidaat voor de woning (een vier kamer eensgezinswoning met bergzolder + grote tuin). De inlevertermijn voor de benodigde papieren liep gisteren af. 's middags had de nr1 nog niets laten weten, maar het kon zijn dat hun spullen nog bij de post zaten, die moesten ze nog nakijken enzo. Vanmorgen om vijf voor negen ofzo ging eindelijk mijn telefoon: "jullie zijn 1e kandidaat hoor, maandag kun je de woning bekijken" ik heb letterlijk staan dansen en schreeuwen in de woonkamer hier van blijdschap. De normale wachttijd hier in de regio is langer dan vijf jaar ( :') ) en daar konden wij absoluut niet op wachten. Nu had ik met maatschappelijk werk de afspraak gemaakt om deze week tóch een urgentie verklaring aan te vragen, ondanks het zeer waarschijnlijke afwijzen ervan. Dat is dus nu niet meer nodig, Jan krijgt een eigen kamer, de baby een eigen kamer (hoewel ik die wellicht nog wel bij ons op de kamer wil t eerste jaar). We hebben een grotere tuin ( O+ ) waar ik gras, de zandbak, een zwembad en een schommel ( :') ) in wil hebben. Zandschelp en een (peuter) glijbaan hebben we al :+ )

tot zover mijn relaas over ons nieuwe huisje O+

vrijdag 17 september 2010 @ 18:15:00 #244
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_86544852
Wat fijn, Ca.ra!
Welkom thuis, Miss, en nu foto's en verhalen!

Kind ligt hier te slapen, uurtje speeltuin gedaan, en het is nu op. Gisteren prikjes, ze was weg van de dokter, maar toen ze eenmaal doorhad dat het weer pijntijd was, toen pakte ze haar jas en was het tijd om te gaan. Volgens de dokter is ze 90 cm. Nou, dat is fantastisch, kind vliegt van de statistieken af, maar ik hou het toch maar op een wat gematigder 86. Nog steeds best lang, maar wat realistischer. Ze weegt nu 11 kilo, das dan wel weer heul gemiddeld, maar in combo met de lengte niet zo... :)

Verder ging ze ook nog even met de dokter meer prikjes klaarmaken, zonder ons. Ik spiekte om het hoekje, en ze zat heel netjes naast de dokter op de stoel... En ze kreeg een stickervelletje toe.
  vrijdag 17 september 2010 @ 19:24:48 #245
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_86547214
Wat knap van Beisan dat ze zo stoer meegaat met de dokter :)
pi_86547248
Gefeliciteerd met het huis, DJMO!

De foto's moet ik zelf nog bekijken, maar het was een heerlijke week. We zaten in Zuid-Frankrijk aan de Cote d'Azur op een prima camping in een huisje. We hebben de hele week heelrijk weer gehad, zonnig, lekker warm maar niet te. Behalve gisteren, toen was het wel erg heet met 32 graden :%
Senna heeft zich zo goed geamuseerd O+ Ze heeft heel wat afgewandeld, in de buggy wilde ze alleen als ze echt, echt moe was. Ze heeft gezwommen, in de speeltuin gespeeld en veeeeel gebabbeld :D Niet dat we er iets van begrijpen, maar het mondje staat niet stil. Het franse brood is aan Senna niet besteed: ze houd tniet van pain, baguette, croissants of wat voor ander brood we ook hebben geprobeerd. Ze heeft dus voornamelijk geleefd op fruit, maar dat heeft ze dan ook met smaak gegeten en gedronken.

We zijn een dagje naar St Tropez geweest, wat een lief stadje is dat O+ het pleintje in het centrum is ook erg leuk. Er liggen wat terrasjes omheen en verder is het er een komen en gaan van mensen en kinderen. Ze heeft daar lekker rondgedwaald, wildvreemde kinderen geknuffeld (die lang niet altijd gediend waren van dat veel te enthousaiste kleine grietje dat ineens op ze af kwam om ze te omhelzen :D ) en ze was de belle van het plein. Mensen kwamen in allerlei talen vertellen wat een lief, mooi, schattig meisje ze is O+ en zelfs een aantal maakten foto's :? Vond ik wel wat vreemd; wat moet je nou met de foto van een vreemd kind?

Ze had trouwens het roze jurkje met smockwerk van Elin aan en dat stond haar ook inderdaad heel schattig O+
  vrijdag 17 september 2010 @ 19:33:03 #247
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_86547511
Klinkt als een heerlijke vakantie Miss! Een echt familiegebeuren, en ik vind dat dat steeds meer wordt naarmate ze ouder worden. Dat ze een eigen input hebben, zelf dingen ontdekken, vertellen (ook al begrijp je er niets van) en interesse tonen voor iets...

quote:
Op vrijdag 17 september 2010 19:25 schreef miss_sly het volgende:
Vond ik wel wat vreemd; wat moet je nou met de foto van een vreemd kind?
Ik zat te denken, novib kalender. Dat is mij weleens overkomen in Jordanie, stond een Amerikaanse toeriste foto's van mij en Beisan te maken. Ja, zal ze straks wel in haar kerk (want het was een Heilige Land trip, zoveel begreep ik wel) vertellen over de ontzettende welbespraakte Jordaanse dame met haar oh zo schattige kind, en vervolgens beland ik op de dia-serie. ;)

Ik heb niets gezegd natuurlijk.... Vond het zo bizar dat het grappig werd... (And you speak so well English, where did you learn that? Op school natuurlijk!)
pi_86547688
Wij mogen ons hier ook melden vanaf vandaag O+ Mijn kleine frutje is 1 geworden en we zijn vandaag naar Artis geweest. Ze vond het helemaal geweldig

Cadeautjes uitpakken was ook te gek

Morgen geven we een pannenkoekenfeestje voor haar verjaardag (jeeeh 1 pak is inmiddels gebakken, nog maar 3 te gaan :') )
pi_86547731
Oh miss klinkt als een supervakantie O+

En dat van die foto's heb ik ook wel eens gehad. Vooral Japanners zijn gek op foto's maken (duh!) van kleine blonde meisjes
pi_86547972
Gefeliciteerd Stiemie, met je mooie Esmee! En welkom hier! *O*

Welkom thuis Miss, klinkt als een heerlijke vakantie. O+
En wie wil er nu geen foto's van je knappe dochter maken? ;)
Fijn dat jullie er weer zijn!

Ca.ra, wat fijn dat het goed ging met de buisjes zetten. Tis toch even heftig he? :* voor jullie drie.

Beisan, wat slim van je dame, om er gauw vandoor te gaan voor de prikken gezet werden. :D

Leuk DJMO! Ik kan me voorstellen dat je daar even erg hard om moest juichen!

Kruipen is uit! Eergister ging hij nog kruipen als hij viel na een paar stappen, nu staat hij weer op en loopt verder. De hele dag loopt hij rond. O+
En vandaag heeft hij geleerd dat een bal bal heet. De hele tijd: ba, ba, baa, bal, ballle, bal, ba. Superlief!
pi_86548078
Oh wat leuk dat hij loopt zeg! Ziet er altijd zo lief uit die eerste stappen O+

Zijn er hier trouwens nog meer kindjes zonder tanden? Die van mij is nog volledig tandeloos :D
pi_86548088
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 19:38 schreef Stiemie het volgende:
Oh miss klinkt als een supervakantie O+

En dat van die foto's heb ik ook wel eens gehad. Vooral Japanners zijn gek op foto's maken (duh!) van kleine blonde meisjes
Chinezen ook. Ik sta in menig Chinees fotoalbum inmiddels ;( en zo klein was ik niet toen en blond ook niet :P
Ik vind het een raar fenomeen idd onbekende kindjes fotograferen. Maar goed.

Klinkt als een super vakantie miss! Welkom terug :)

Stiemie O+ *O*
gefeliciteerd met je kleine mupke! En welkom in dit topic *O* *O*
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86548135
Stiemie, wat een geweldige foto!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_86548165
*O* Lopende Ko *O*
*O* Jarige Esmee *O* Gefeliciteerd en welkom!
*O* DJMO, gefeliciteerd met het huis
*O* Ca.ra, fijn dat het goed gegaan is!
*O* Welkom thuis Miss! Klinkt als een heerlijke vakantie :Y

Mijn muppet heeft heel erg last van verlatingsangst. Vanmorgen was ze moe en heb ik haar op bed gelegd. Ze was helemaal overstuur. Ik ben bij haar gaan zitten en binnen 5 minuten sliep ze!

De nachten zijn momenteel weer helemaal bal hier. Tess hoest behoorlijk en wordt daar wakker van. Gevolg: ze kan niet meer inslapen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_86548187
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 19:51 schreef Claudia_x het volgende:
Stiemie, wat een geweldige foto!
Oh dankjewel O+ Vond het ook al zo lief wat je in het fototopic schreef :Y

Esmee was ook gek op het aquarium. Ze heeft alleen wel 20 keer haar hoofd gestoten omdat ze de vissen wilde pakken...
pi_86548274
Ik vind het zo leuk om te zien dat jonge kinderen al van die uitstapjes genieten. Als ik zoiets opper dan zegt mijn schoonmoeder dat zulke kleine kinderen daar toch niets van begrijpen en dus niks aan vinden. Ik ben ervan overtuigd dat Ivan nu een kinderboerderij of aquarium al heel leuk zou vinden. Nog eventjes en dan gaan wij ook naar een dierentuin. O+
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  vrijdag 17 september 2010 @ 20:01:15 #257
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_86548450
Om eerlijk te zeggen denk ik dat Beisan weinig heeft meegekregen van het hele dierentuin gebeuren, de prullenbak daar was wel net zo interessant. Ja, aquarium is altijd een hit (maar die hebben we ook in de dierenwinkel), maar het hele sfeertje, eruit zijn, veel kindjes, papa die bang is voor ijsberen, ik denk dat ze daar wel erg van heeft genoten. Ze was het meeste weg van de konijnen, en die hebben we in de dierenwinkel dus ook... Ach, die olifanten komen vanzelf wel een keertje :D
pi_86548470
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 19:55 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind het zo leuk om te zien dat jonge kinderen al van die uitstapjes genieten. Als ik zoiets opper dan zegt mijn schoonmoeder dat zulke kleine kinderen daar toch niets van begrijpen en dus niks aan vinden. Ik ben ervan overtuigd dat Ivan nu een kinderboerderij of aquarium al heel leuk zou vinden. Nog eventjes en dan gaan wij ook naar een dierentuin. O+
Joh ze zal vast geen idee hebben dat we naar Artis waren, maar ze werd echt helemaal driftig toen we bij de apenrots wegliepen. Pas bij de pelikanen werd ze weer rustig en begon ze weer te 'da! da! da!'-en. En bij de vissen bleef ze maar lachen, de vlindertuin was super enz

En ach je betaalt meestal tot 3 jaar toch geen entree dus dan kan je 'm net zo goed meenemen ;)
  vrijdag 17 september 2010 @ 20:04:31 #259
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_86548554
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 20:01 schreef Stiemie het volgende:
En ach je betaalt meestal tot 3 jaar toch geen entree dus dan kan je 'm net zo goed meenemen ;)
En dat ook!
Wij hebben meteen een jaarpas gehaald voor ons. Kindvriendelijk uitje, straks ook met de beeb, en ze hebben een mooie speeltuin, goede picknickplaatsen en veel toiletten met babyvoorzieningen. Das alles wat we nodig hebben... ;)

En wat snel van Ko, niets geen overgang, gewoon meteen hardcore alles :D
pi_86548856
Welkom terug miss sly :W Wat leuk dat Senna het ook zo leuk heeft gehad, kleine charmeur O+

Cara, fijn dat het zo gepiept was, en wat sneu dat ie er zo'n last van heeft ;( Maar hopelijk heeft het het gewenste effect, en dan heeft ie in elk geval geen last meer van oorontstekingen, want dat is ook écht niet leuk he... :*

DJMO, gefeliciteerd met je huis! *O* Woeiii!

Stiemie! Esmee! *O* Welkom hier O+ En gefeliciteerd met de eerste verjaardag van je grote kleine meid O+

Wat leuk dat Ko het lopen zo door heeft ineens :D Kruipen is voor baby's :{w hihi. Loopt ie nog steeds als een zombie of wordt dat al minder?

@Claudia, Willow vond de dierentuin ook niet zo boeiend hoor. Je kan niet dicht genoeg bij de dieren komen om het interessant te laten zijn voor zo'n kleintje, merkte ik. Hoewel ze het boeiend genoeg vond om niet te klagen in elk geval :P Het aquarium is dan wel leuk, want daar kan je met je neus tegen het glas felgekleurde blobs zien bewegen. En de kinderboerderij is top want daar kan je beessies aaien O+ (Bij Willow geldt: hoe groter hoe beter. Dus de schapen waren wel leuk, maar de koeien en de paarden nog véél leuker :D O+ )

M'n mupke is weer de oude denk ik! Ze was helemaal vrolijk toen ik haar vandaag ophaalde bij het kdv. Wel wéér een schimmel, het lijkt wel een tweewekelijks gebeuren :{ Maar die zag ik gister al aankomen, dus smeren maar weer. En maandag maar weer eens de huisarts bellen want vier (vaginale!) schimmelinfecties voor zo'n klein meisje kan toch niet normaal zijn!

Ik heb vandaag een (plas)potje gekocht... ze komt altijd kijken als ik op de wc zit, dus ik dacht, nou, dan zet ik haar op d'r eigen potje, kan ze mooi vast oefenen. Terwijl ik het ding in m'n hand had dacht ik weemoedig: ohhh wat wordt ze al groot zeg!
Toen ik thuis dochterlief op het potje zette, begon ze echter direct hartverscheurend te huilen. Mamamamaaa!
Mijn kleine babytje :P O+
pi_86548928
Innepin, Tess is ook heel erg schimmelinfectie-gevoelig. Wat bij ons geholpen heeft is overstappen op andere luiers en sowieso bij elke luierwisseling billen schoonmaken met doekje, dan droogdeppen en dan goed insmeren met sudo.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_86549727
Stiemie gefeliciteerd met Esmee *O* en welkom in het topic! Geweldige foto O+
Senna is niet compleet tandloos, maar is nu al een week of 3 bezig met het laten groeien van haar 5e tandje :') het gaat langzaam, maar ze komen er wel :P

Iedereen was echt weg van Senna, dat was zo leuk. En ze is helemaal neit verlegen ofzo, loopt zo op mensen af en begint dan onverstaanbaar tegen ze te brabbelen. Alle dieren doen kra kra volgens haar (honden, vogels, poezen, koeien). Als ze iets van eten wil, wijst ze ernaar en roept heel enthousiast jiehaaaa! Haar pop is sinds gisteren ineens bjeebjie O+

En ze snapt echt zo veel, daar ben ik iedere keer weer verbaasd over. De eerste avond van de vakantie had ik haar haar flesje gegeven en zei: dan ga ik je nu naar bedje brengen. Begon ze heel heftig van nee te schudden. Dus ik zei: jawel, we geven papa een kusje, dan ga ik je slaapzak aandoen, tanden poetsen en dan ga je nog even bij mama drinken en dan ga je slapen. Toen zei ze Jaaah!

En ze is zo schattig met kusjes geven/vragen. De hele dag door komt ze zomaar ineens naar een van ons toe terwijl ze "hmmmm" doet, biedt haar hoofdje aan (we mogen haar op haar hoofd kussen :') ) en loopt dan naar de ander om er daar ook een te halen. ze verdeelt het heel eerlijk O+
pi_86549770
Vicky, welke luiers gebruiken jullie nu dan? Maakt dat echt zo'n verschil? Wij gebruiken al vanaf de geboorte Pampers, alleen op het kdv gebruiken ze andere...
pi_86549781
Ow, en wat goed dat Ko het lopen nu helemaal hip vindt!
pi_86550095
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 20:33 schreef innepin het volgende:
Vicky, welke luiers gebruiken jullie nu dan? Maakt dat echt zo'n verschil? Wij gebruiken al vanaf de geboorte Pampers, alleen op het kdv gebruiken ze andere...
wij hebben altijd pampers gebruikt, zijn toen overgestapt naar Aldi luiers en toen had Tess ineens veel vaker een schimmelinfectie. Nu zijn we dus weer terug bij Pampers
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_86550259
Miss, leuk!! Fijn dat jullie zo'n leuke vakantie hadden

Cara gelukkig is het achter de rug, en nu hopen dat Thomas ook van de ooronstekingen af is!

yeah Esmee en Stiemie ook over!!! Gefeliciteerd met je tandloosje!
Lars heeft sinds 3 weken ineens 3,5 tanden!

Kinderboerderij is heel erg leuk!
ik moet Lars echt wel erg afremmen, want het liefst klimt hij bovenop de geiten :o
pi_86551380
Wow dat doet ie snel zeg Karin!

Pff heb inmiddels 37 pannenkoeken gebakken voor het feestje van morgen. Nog 1 pak te gaan -O-
pi_86551621
Wat stoer van Lars, Karin!

Oe Stiemie, nogal een karwei. Sterkte nog met het laatste pak, maar iig vast veel plezier morgen!
pi_86551912
En dan moet je morgen ook nog pannenkoeken eten.....volgens mij heb je daar straks helemaal geen zin meer in haha!
Have fun met het feestje morgen!

Tja, het klinkt als vreselijk, al die tanden ineens, en het CB had me al flink gewaarschuwd dat het wel eens heel erg vervelend kon worden en dat we maar flink moesten pcm-en, maar niks van dat alles....
Soms is er een nieuwe dag en dan zie ik ineens weer een nieuwe tand! Zomaar...zonder voortekenen...! *O*
Kan nog, bij de rest van zijn gebit natuurlijk, maar vooralsnog gaat het er zo bij door!

Poeh vanmorgen naar een verjaardag geweest...dat is wel aanpoten zo hoor, kopje thee drinken zit er niet in, want ik moest echt constant Lars bij de tafel wegslepen....er stonden natuurlijk allemaal kopjes en etenswaren enzo op, en Lars was weer in grijpmodus.....
En dan de visite...."mag hij wat slagroom? mag hij kaas? mag hij chips?"
En dan vinden ze het zielig, maar het kan echt echt niet met zijn allergie.....
  vrijdag 17 september 2010 @ 21:30:01 #270
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_86552306
Miss, klinkt als een heerlijke vakantie :)

Fijn DJMO van jullie nieuwe huis, althans jullie moeten natuurlijk nog kijken enzo...

Esmee, welkom hier :W

En Ko, als je loopt zie je de wereld weer van een andere kant, ik geef je groot gelijk hoor :)

(ik heb weer eens een hele pagina gemist, snel verder lezen gaat dus..)
pi_86552482
Karin lastig hoor zo. Mensen snappen toch wel dat je het ook allemaal niet voor je lol doet zeg }:|

En bij een 2e kindje lijkt het me allemaal nog veel lastiger. Zo heb ik Linde er al een paar keer op 'betrapt' dat ze Esmee iets had gegeven wat niet helemaal de bedoeling is. Linde had laatst bij een kinderpannenkoek een lollie gekregen en die mocht ze op de terugweg in de bakfiets opeten. Drie keer raden wie er ineens met een lollie in haar mond zat :X En zo ging het ook al eens met een boterham met chocopasta en een rietjesbeker met limonadesiroop... Nu is het bij ons alleen lastig, maar in jouw geval is het echt heel lastig :*
  vrijdag 17 september 2010 @ 21:37:50 #272
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_86552673
Wat vervelend voor Willow, steeds die schimmelinfecties :{

En Stiemie, nog sterkte met bakken! :*

En ook Karin postte nog: wat lijkt me dat naar, dat je constant op je hoede moet zijn dat Lars niet iets mag wat hij niet mag hebben!
pi_86553099
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 20:12 schreef innepin het volgende:
Wat leuk dat Ko het lopen zo door heeft ineens :D Kruipen is voor baby's :{w hihi. Loopt ie nog steeds als een zombie of wordt dat al minder?
Nu loopt hij meer alsof hij een poepbroek heeft. :D
Maar hij kruipt dus geen meter meer, alleen nog maar lopen. En als hij dan moe is, in de avond, valt hij de hele tijd om, en dan stug opstaan en weer doorlopen. O+

Wauw, Stiemie, dat klinkt heerlijk, een pannenkoeken feest! Ben je al klaar?

Vervelend zeg, al die infecties, Innepin. Dat lijkt me heel naar voor Willow. Misschien helpt een wisseling van luiers wel. Beterschap. :*

Kusjes vragen is zo leuk he Miss? Als we hier om een kusje vragen, krijgen we een wang toegekeerd en zegt meneer moewhaaa. Zo schattig.

Lastig is dat, Karin. Nu let ik er met Ko ook op omdat hij van mij nog geen chips/snoep hoeft, maar hij word er in elk geval niet ziek van als hij het krijgt. Erg jammer dat je zo weinig begrip voor zijn allergieen krijgt.

[ Bericht 6% gewijzigd door oeke op 17-09-2010 21:56:03 ]
pi_86553977
Arme Willow met de schimmeltjes -O-
Ik weet niet of je dat al doet, maar als Senna een poepluier heeft gehad en er ook wat poep rond/op haar schaamlipjes zit, haal ik het met een luierdoekje wel weg, maar doe dan nog even met een flink nat washandje wassen. In de luierdoekjes zit toch allerlei toevoegingen zoals parfum en ik merk als ik dat niet doe, dat Senna ook helemaal rode uitslag krijgt.

Karin, wat naar en vreemd dat er zo op wordt gereageerd op je zorgen. Hier hetzelfde als bij oeke, ze krijgt het allemaal nog niet omdat we het nog niet nodig vinden, maar ze zou er iig niet ziek van worden. DE meeste mensen vinden ons ook te streng en Senna zielig, maar in het geval van Lars is het pas echt zielig als hij iets krijgt wat hij niet mag hebben en er veel last van krijgt.

Er zitten hele leuke vakantiefoto's tussen, maar ik denk dat dat morgen wordt. We zijn vannacht naar huis gereden en zijn nu wel toe aan slaap, denk ik zo/
pi_86554437
Goedeavond allemaal,
Ik ben hier HEUL lang niet meer geweest, maar ik kwam McLaura en Vlindur tegen in het zwembad en toen dacht ik, ik moet hier ook maar weer meeposten!
Mag ik ook weer in het lijstje?
20 februari 2009, Lianne dochter van Zweefvliegje :)

Ben nu druk vanalles aan het bijlezen, want ik heb alle maanden dat ik weg ben geweest niet eens gelurkt.
pi_86554489
Even een foto die ik zo leuk vind, hoewel de kwaliteit niet al te best is:

pi_86554519
Schetig Miss :Y
en wat een heel kind al zo. Wat groot al :D
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86555013
Hoi Zweefvliegje! Welkom terug!

Senna! Grote meis! O+
pi_86555590
Miss wat is ze al groot O+ :o En dat zonnebrilletje O+

Pff nou ik heb 49 pannenkoeken gebakken (en 2 opgegeten tijdens het bakken :9 ) dus we zijn er klaar voor!
pi_86558003
zo, Senna is al een flinke dame zo :o
pi_86563652
Ko zijn eerste woord vanochtend was bal! :D
pi_86563756
Wij hebben net spontaan de box afgebroken :o wat een ruimte ineens weer. Dadelijk wat dingen in V&A zetten en op MP die in de weg staan en even op pad voor een leuk setje voor Senna voor haar speelgoed.

Ja, ze wordt groot, onze kleine smurf van (maandag weten we het zeker maar gezien haar kleertjes) nog steeds geen 74 cm O+

Ko O+ ballen zijn leuk :Y
pi_86564444
Haha Ko :D O+

Miss dat zal idd een ruimte geven zeg! Wij laten hem nog maar even staan, ze vindt het nog wel leuk soms om erin te spelen en om het ding nou in november af te breken en in januari weer op te zetten sja och.
Hoewel, ik zie ineens wel mogelijkheden voor de kerstboom :+

En ik vind zo'n leuke speelton leuk. je wordt bedankt Oeks o|O ik wil echt álles hebben van die site
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86564616
Oh, sorry Huup! :@
Ik wil de box ook weghalen maar P. vind het geloof ik nog wel fijn. Terwijl Ko er niet eens meer in kan omdat er een hobbelpaard in staat. :')
Weet je wat ik trouwens ook heel mooi vind? Van die grote manden om speelgoed in te doen. Van Piet Hein Eek. Maar dat is meer voor in het tuinhuis.

Beetje duur ook wel. :')
  zaterdag 18 september 2010 @ 11:08:57 #285
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_86565322
Oh ja, die zag ik laatst ook staan bij de wereldwinkel Oeke. Een mooie balans tussen natuurlijk en 'strak'.
Wij hebben een oude kaaskast voor Thomas, nog gemaakt door mijn opa. Onderin staat het speelgoed en bovenin de boekjes (en momenteel nog speelgoed waar hij nog niet aan toe is)
pi_86577641
Het verschil tussen Bah en Bal is nog best moeilijk bleek vandaag!

Oh, ik ben benieuwd naar je kaaskast Ca.ra, foto?
  zaterdag 18 september 2010 @ 19:32:25 #287
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_86578603
Vertel Oeks?

Wat is Senna groot en stoer!

Hoe was het pannenkoekenfeest Stiemie?

Zweefvliegje en Lianne, welkom (terug) :W

Ik heb mijn kind vandaag niet veel gezien, heb de Dam tot Dam (wandel)tocht gelopen. Misschien ben ik wel bij wat fok!kers door de straat/wijk gelopen :D
pi_86579180
Oh die manden zijn mooi Oeke! Heb ik ook al eens naar staan kijken, maar ik kan nog niks bedenken om ze voor te gebruiken en dan vind ik ze toch wel erg duur :@

Oeke je maakt me nieuwsgierig O-)

Klinkt leuk zeg die wandeltocht Marie!

Het pannenkoekenfeest was leuk O+ Esmee is erg verwend, mocht zelf een stukje taart eten en ze heeft zich over de hele kinderboerderij gesleept :D
  zaterdag 18 september 2010 @ 20:09:47 #289
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_86579856
Morgen als het licht is Oeke.

Esmeetje, je pannenkoekenfeest klinkt heerlijk. En je slabber kleurt bij je ogen ;)
pi_86580597
wij hebben hier thuis een echte brokkepiloot, Roy wilt zoveel maar ook dingen die hij nog helemaal niet kan.
En dus val je ineens om als je los wilt gaan staan, en dan heb je zomaar ineens een bloedneus te pakken.

Denk erover na om een helm, knie, pols en oorbeschermers aan te schaffen ;)

Alle zieken :*

Is de efteling al leuk voor kleine mannetjes van 13 maandjes?
We gaan morgen naar de efteling namelijk.

Senna knappe dame O+
En ik zie heerlijke pannenkoeken voorbij komen :9
pi_86581049
Esmee, wat een heerlijke foto! Mooie ogen heb je. Fijn dat het feestje een succes voor haar was, Stiemie.
Kon je nog wel een pannenkoek zien?

Arme Roy, een bloedneus! Ik zie hem al in zo'n ijshockey-outfit Bar! :D

Het Bah-Bal-verhaal is niet heel bijzonder hoor, dames. We zaten een vijg te eten maar Ko vond het vies, dus ik zei, Bah! En hij zoeken naar de bal. O+
Dus het was even uitleggen dat sommige eten Bah is en dat je een Bal hebt.

Wat goed Marie! Kon Je jochie niet mee in de kar, dan had je een lekker leuningkje. :)

Vanavond terwijl Ko in bad zat zitten skypen met mijn vader in Z-Amerika. Dat was wel leuk, kon hij zien hoe zijn kleinkind een beetje zat te rommelen met bakjes water en zo in bad. O+
Ko vond het maar raar, die man in de laptop. :D
pi_86581151
@ Oeke heel misschien gaan we volgend jaar op wintersport, misschien dat ik daar wel zo'n pakje kan bemachtigen :P
Dan zorg ik dat die foto hier geplaatst word ;)

kobus en opa O+
pi_86581589
Och, kijk Esmee nou O+ Fijn dat het leuk was, Stiemie!

Marie, wat goed van je. Ik wist helemaal niet dat die loop vandaag was.

Arme Roy, een bloedneus. Lijkt me heel naar als je kindje zich pijn doet en er komt bloed bij kijken.

Ca.ra ik ben ook benieuwd naar het kastje :Y

haha, Bah en Bal is ook maar een klein verschilletje natuurlijk nog. Grappig is dat he?

Nou, hier is de box weg, een setje gekocht van tafeltje en 2 stoeltjes en een bankje waar speelgoed in kan. 4 plankjes van de boekenkast ingebruik genomen door boeken en speelgoed en nu heeft ze een leuk hoekje. Nog een kleedje onder het tafeltje, dat staat gezelliger. Ik dacht alleen dat Senna veel speelgoed had, maar dat valt eigenlijk best mee :D
pi_86581659
Het is ook sneu, kun je het voor je trekken, Roy had al een blauw oog, en een wondje aan zijn vinger, vandaag een bloedneus.
Hij ziet er een klein beetje gehavend uit.
Alleen als je hem bezig hoort, qua humeur is hij nog steeds op en top een blije vrolijke baby.
pi_86584736
Roy is wel een stunter zeg! Pakje ligt klaar hoor Bar, komt eran!

Die foto Miss, dat jurkje O+ te cute!

Esmee mooierd, lekker genoten dus van je feestje! super!

Ach ja, de meeste mensen om ons heen weten heel goed dat Lars dingen niet mag, en die vragen verder ook nooit of hij iets mag of niet. Maar juist vreemden doen zo moeilijk.
Laatst bij AH aan de kassa nog: Mag hij een snoepje? Ik: :? nee doe maar niet
Kassiere: nou hij mag toch wel een banaantje???? Ik: :? :o o|O nee hij is allergisch...
Alleen nee moet ook voldoende zijn lijkt me. echt soms......tssss

Oeke, wat gezellig dat Ko zo begint te kletsen!

Oh ja de box eruit, dat geeft ruimte idd! Hier is de box allang weg, we konden de ruimte ook wel gebruiken en Lars zat er toch nooit in. nu hebben we weer een gezellig speelhoekje voor de beiden.
pi_86585022
Roy kleine brokkenpiloot!

Esmee zit bijna nog dagelijks in de box :D Al is het alleen maar omdat ze zodra ik me omdraai een aanval voorbereid op haar zus, de kattenbrokjes, het waterbakje van de kat, de krantenbak, de plant etc. Heerlijk als ik haar dan even in de box kan zetten als ik de kamer uit moet en ze vermaakt zich er (meestal) prima.
pi_86585717
Pff, wat een volhoudster, karin.

Ik vind Lente ook nog veel te jong voor snoep (en die is niet eens allergisch). Het enige 'slechte' dat ze heeft gegeten is een likje ijs op vakantie, that's it. D'r eerste snoepje zal ze wel op een kinderfeestje krijgen of, maar niet van mij iig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')