abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86548078
Oh wat leuk dat hij loopt zeg! Ziet er altijd zo lief uit die eerste stappen O+

Zijn er hier trouwens nog meer kindjes zonder tanden? Die van mij is nog volledig tandeloos :D
pi_86548088
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 19:38 schreef Stiemie het volgende:
Oh miss klinkt als een supervakantie O+

En dat van die foto's heb ik ook wel eens gehad. Vooral Japanners zijn gek op foto's maken (duh!) van kleine blonde meisjes
Chinezen ook. Ik sta in menig Chinees fotoalbum inmiddels ;( en zo klein was ik niet toen en blond ook niet :P
Ik vind het een raar fenomeen idd onbekende kindjes fotograferen. Maar goed.

Klinkt als een super vakantie miss! Welkom terug :)

Stiemie O+ *O*
gefeliciteerd met je kleine mupke! En welkom in dit topic *O* *O*
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86548135
Stiemie, wat een geweldige foto!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_86548165
*O* Lopende Ko *O*
*O* Jarige Esmee *O* Gefeliciteerd en welkom!
*O* DJMO, gefeliciteerd met het huis
*O* Ca.ra, fijn dat het goed gegaan is!
*O* Welkom thuis Miss! Klinkt als een heerlijke vakantie :Y

Mijn muppet heeft heel erg last van verlatingsangst. Vanmorgen was ze moe en heb ik haar op bed gelegd. Ze was helemaal overstuur. Ik ben bij haar gaan zitten en binnen 5 minuten sliep ze!

De nachten zijn momenteel weer helemaal bal hier. Tess hoest behoorlijk en wordt daar wakker van. Gevolg: ze kan niet meer inslapen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_86548187
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 19:51 schreef Claudia_x het volgende:
Stiemie, wat een geweldige foto!
Oh dankjewel O+ Vond het ook al zo lief wat je in het fototopic schreef :Y

Esmee was ook gek op het aquarium. Ze heeft alleen wel 20 keer haar hoofd gestoten omdat ze de vissen wilde pakken...
pi_86548274
Ik vind het zo leuk om te zien dat jonge kinderen al van die uitstapjes genieten. Als ik zoiets opper dan zegt mijn schoonmoeder dat zulke kleine kinderen daar toch niets van begrijpen en dus niks aan vinden. Ik ben ervan overtuigd dat Ivan nu een kinderboerderij of aquarium al heel leuk zou vinden. Nog eventjes en dan gaan wij ook naar een dierentuin. O+
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  vrijdag 17 september 2010 @ 20:01:15 #257
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_86548450
Om eerlijk te zeggen denk ik dat Beisan weinig heeft meegekregen van het hele dierentuin gebeuren, de prullenbak daar was wel net zo interessant. Ja, aquarium is altijd een hit (maar die hebben we ook in de dierenwinkel), maar het hele sfeertje, eruit zijn, veel kindjes, papa die bang is voor ijsberen, ik denk dat ze daar wel erg van heeft genoten. Ze was het meeste weg van de konijnen, en die hebben we in de dierenwinkel dus ook... Ach, die olifanten komen vanzelf wel een keertje :D
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
pi_86548470
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 19:55 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind het zo leuk om te zien dat jonge kinderen al van die uitstapjes genieten. Als ik zoiets opper dan zegt mijn schoonmoeder dat zulke kleine kinderen daar toch niets van begrijpen en dus niks aan vinden. Ik ben ervan overtuigd dat Ivan nu een kinderboerderij of aquarium al heel leuk zou vinden. Nog eventjes en dan gaan wij ook naar een dierentuin. O+
Joh ze zal vast geen idee hebben dat we naar Artis waren, maar ze werd echt helemaal driftig toen we bij de apenrots wegliepen. Pas bij de pelikanen werd ze weer rustig en begon ze weer te 'da! da! da!'-en. En bij de vissen bleef ze maar lachen, de vlindertuin was super enz

En ach je betaalt meestal tot 3 jaar toch geen entree dus dan kan je 'm net zo goed meenemen ;)
  vrijdag 17 september 2010 @ 20:04:31 #259
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_86548554
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 20:01 schreef Stiemie het volgende:
En ach je betaalt meestal tot 3 jaar toch geen entree dus dan kan je 'm net zo goed meenemen ;)
En dat ook!
Wij hebben meteen een jaarpas gehaald voor ons. Kindvriendelijk uitje, straks ook met de beeb, en ze hebben een mooie speeltuin, goede picknickplaatsen en veel toiletten met babyvoorzieningen. Das alles wat we nodig hebben... ;)

En wat snel van Ko, niets geen overgang, gewoon meteen hardcore alles :D
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
pi_86548856
Welkom terug miss sly :W Wat leuk dat Senna het ook zo leuk heeft gehad, kleine charmeur O+

Cara, fijn dat het zo gepiept was, en wat sneu dat ie er zo'n last van heeft ;( Maar hopelijk heeft het het gewenste effect, en dan heeft ie in elk geval geen last meer van oorontstekingen, want dat is ook écht niet leuk he... :*

DJMO, gefeliciteerd met je huis! *O* Woeiii!

Stiemie! Esmee! *O* Welkom hier O+ En gefeliciteerd met de eerste verjaardag van je grote kleine meid O+

Wat leuk dat Ko het lopen zo door heeft ineens :D Kruipen is voor baby's :{w hihi. Loopt ie nog steeds als een zombie of wordt dat al minder?

@Claudia, Willow vond de dierentuin ook niet zo boeiend hoor. Je kan niet dicht genoeg bij de dieren komen om het interessant te laten zijn voor zo'n kleintje, merkte ik. Hoewel ze het boeiend genoeg vond om niet te klagen in elk geval :P Het aquarium is dan wel leuk, want daar kan je met je neus tegen het glas felgekleurde blobs zien bewegen. En de kinderboerderij is top want daar kan je beessies aaien O+ (Bij Willow geldt: hoe groter hoe beter. Dus de schapen waren wel leuk, maar de koeien en de paarden nog véél leuker :D O+ )

M'n mupke is weer de oude denk ik! Ze was helemaal vrolijk toen ik haar vandaag ophaalde bij het kdv. Wel wéér een schimmel, het lijkt wel een tweewekelijks gebeuren :{ Maar die zag ik gister al aankomen, dus smeren maar weer. En maandag maar weer eens de huisarts bellen want vier (vaginale!) schimmelinfecties voor zo'n klein meisje kan toch niet normaal zijn!

Ik heb vandaag een (plas)potje gekocht... ze komt altijd kijken als ik op de wc zit, dus ik dacht, nou, dan zet ik haar op d'r eigen potje, kan ze mooi vast oefenen. Terwijl ik het ding in m'n hand had dacht ik weemoedig: ohhh wat wordt ze al groot zeg!
Toen ik thuis dochterlief op het potje zette, begon ze echter direct hartverscheurend te huilen. Mamamamaaa!
Mijn kleine babytje :P O+
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_86548928
Innepin, Tess is ook heel erg schimmelinfectie-gevoelig. Wat bij ons geholpen heeft is overstappen op andere luiers en sowieso bij elke luierwisseling billen schoonmaken met doekje, dan droogdeppen en dan goed insmeren met sudo.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_86549727
Stiemie gefeliciteerd met Esmee *O* en welkom in het topic! Geweldige foto O+
Senna is niet compleet tandloos, maar is nu al een week of 3 bezig met het laten groeien van haar 5e tandje :') het gaat langzaam, maar ze komen er wel :P

Iedereen was echt weg van Senna, dat was zo leuk. En ze is helemaal neit verlegen ofzo, loopt zo op mensen af en begint dan onverstaanbaar tegen ze te brabbelen. Alle dieren doen kra kra volgens haar (honden, vogels, poezen, koeien). Als ze iets van eten wil, wijst ze ernaar en roept heel enthousiast jiehaaaa! Haar pop is sinds gisteren ineens bjeebjie O+

En ze snapt echt zo veel, daar ben ik iedere keer weer verbaasd over. De eerste avond van de vakantie had ik haar haar flesje gegeven en zei: dan ga ik je nu naar bedje brengen. Begon ze heel heftig van nee te schudden. Dus ik zei: jawel, we geven papa een kusje, dan ga ik je slaapzak aandoen, tanden poetsen en dan ga je nog even bij mama drinken en dan ga je slapen. Toen zei ze Jaaah!

En ze is zo schattig met kusjes geven/vragen. De hele dag door komt ze zomaar ineens naar een van ons toe terwijl ze "hmmmm" doet, biedt haar hoofdje aan (we mogen haar op haar hoofd kussen :') ) en loopt dan naar de ander om er daar ook een te halen. ze verdeelt het heel eerlijk O+
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_86549770
Vicky, welke luiers gebruiken jullie nu dan? Maakt dat echt zo'n verschil? Wij gebruiken al vanaf de geboorte Pampers, alleen op het kdv gebruiken ze andere...
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_86549781
Ow, en wat goed dat Ko het lopen nu helemaal hip vindt!
pi_86550095
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 20:33 schreef innepin het volgende:
Vicky, welke luiers gebruiken jullie nu dan? Maakt dat echt zo'n verschil? Wij gebruiken al vanaf de geboorte Pampers, alleen op het kdv gebruiken ze andere...
wij hebben altijd pampers gebruikt, zijn toen overgestapt naar Aldi luiers en toen had Tess ineens veel vaker een schimmelinfectie. Nu zijn we dus weer terug bij Pampers
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_86550259
Miss, leuk!! Fijn dat jullie zo'n leuke vakantie hadden

Cara gelukkig is het achter de rug, en nu hopen dat Thomas ook van de ooronstekingen af is!

yeah Esmee en Stiemie ook over!!! Gefeliciteerd met je tandloosje!
Lars heeft sinds 3 weken ineens 3,5 tanden!

Kinderboerderij is heel erg leuk!
ik moet Lars echt wel erg afremmen, want het liefst klimt hij bovenop de geiten :o
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_86551380
Wow dat doet ie snel zeg Karin!

Pff heb inmiddels 37 pannenkoeken gebakken voor het feestje van morgen. Nog 1 pak te gaan -O-
pi_86551621
Wat stoer van Lars, Karin!

Oe Stiemie, nogal een karwei. Sterkte nog met het laatste pak, maar iig vast veel plezier morgen!
pi_86551912
En dan moet je morgen ook nog pannenkoeken eten.....volgens mij heb je daar straks helemaal geen zin meer in haha!
Have fun met het feestje morgen!

Tja, het klinkt als vreselijk, al die tanden ineens, en het CB had me al flink gewaarschuwd dat het wel eens heel erg vervelend kon worden en dat we maar flink moesten pcm-en, maar niks van dat alles....
Soms is er een nieuwe dag en dan zie ik ineens weer een nieuwe tand! Zomaar...zonder voortekenen...! *O*
Kan nog, bij de rest van zijn gebit natuurlijk, maar vooralsnog gaat het er zo bij door!

Poeh vanmorgen naar een verjaardag geweest...dat is wel aanpoten zo hoor, kopje thee drinken zit er niet in, want ik moest echt constant Lars bij de tafel wegslepen....er stonden natuurlijk allemaal kopjes en etenswaren enzo op, en Lars was weer in grijpmodus.....
En dan de visite...."mag hij wat slagroom? mag hij kaas? mag hij chips?"
En dan vinden ze het zielig, maar het kan echt echt niet met zijn allergie.....
  vrijdag 17 september 2010 @ 21:30:01 #270
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_86552306
Miss, klinkt als een heerlijke vakantie :)

Fijn DJMO van jullie nieuwe huis, althans jullie moeten natuurlijk nog kijken enzo...

Esmee, welkom hier :W

En Ko, als je loopt zie je de wereld weer van een andere kant, ik geef je groot gelijk hoor :)

(ik heb weer eens een hele pagina gemist, snel verder lezen gaat dus..)
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_86552482
Karin lastig hoor zo. Mensen snappen toch wel dat je het ook allemaal niet voor je lol doet zeg }:|

En bij een 2e kindje lijkt het me allemaal nog veel lastiger. Zo heb ik Linde er al een paar keer op 'betrapt' dat ze Esmee iets had gegeven wat niet helemaal de bedoeling is. Linde had laatst bij een kinderpannenkoek een lollie gekregen en die mocht ze op de terugweg in de bakfiets opeten. Drie keer raden wie er ineens met een lollie in haar mond zat :X En zo ging het ook al eens met een boterham met chocopasta en een rietjesbeker met limonadesiroop... Nu is het bij ons alleen lastig, maar in jouw geval is het echt heel lastig :*
  vrijdag 17 september 2010 @ 21:37:50 #272
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_86552673
Wat vervelend voor Willow, steeds die schimmelinfecties :{

En Stiemie, nog sterkte met bakken! :*

En ook Karin postte nog: wat lijkt me dat naar, dat je constant op je hoede moet zijn dat Lars niet iets mag wat hij niet mag hebben!
pi_86553099
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 20:12 schreef innepin het volgende:
Wat leuk dat Ko het lopen zo door heeft ineens :D Kruipen is voor baby's :{w hihi. Loopt ie nog steeds als een zombie of wordt dat al minder?
Nu loopt hij meer alsof hij een poepbroek heeft. :D
Maar hij kruipt dus geen meter meer, alleen nog maar lopen. En als hij dan moe is, in de avond, valt hij de hele tijd om, en dan stug opstaan en weer doorlopen. O+

Wauw, Stiemie, dat klinkt heerlijk, een pannenkoeken feest! Ben je al klaar?

Vervelend zeg, al die infecties, Innepin. Dat lijkt me heel naar voor Willow. Misschien helpt een wisseling van luiers wel. Beterschap. :*

Kusjes vragen is zo leuk he Miss? Als we hier om een kusje vragen, krijgen we een wang toegekeerd en zegt meneer moewhaaa. Zo schattig.

Lastig is dat, Karin. Nu let ik er met Ko ook op omdat hij van mij nog geen chips/snoep hoeft, maar hij word er in elk geval niet ziek van als hij het krijgt. Erg jammer dat je zo weinig begrip voor zijn allergieen krijgt.

[ Bericht 6% gewijzigd door oeke op 17-09-2010 21:56:03 ]
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_86553977
Arme Willow met de schimmeltjes -O-
Ik weet niet of je dat al doet, maar als Senna een poepluier heeft gehad en er ook wat poep rond/op haar schaamlipjes zit, haal ik het met een luierdoekje wel weg, maar doe dan nog even met een flink nat washandje wassen. In de luierdoekjes zit toch allerlei toevoegingen zoals parfum en ik merk als ik dat niet doe, dat Senna ook helemaal rode uitslag krijgt.

Karin, wat naar en vreemd dat er zo op wordt gereageerd op je zorgen. Hier hetzelfde als bij oeke, ze krijgt het allemaal nog niet omdat we het nog niet nodig vinden, maar ze zou er iig niet ziek van worden. DE meeste mensen vinden ons ook te streng en Senna zielig, maar in het geval van Lars is het pas echt zielig als hij iets krijgt wat hij niet mag hebben en er veel last van krijgt.

Er zitten hele leuke vakantiefoto's tussen, maar ik denk dat dat morgen wordt. We zijn vannacht naar huis gereden en zijn nu wel toe aan slaap, denk ik zo/
pi_86554437
Goedeavond allemaal,
Ik ben hier HEUL lang niet meer geweest, maar ik kwam McLaura en Vlindur tegen in het zwembad en toen dacht ik, ik moet hier ook maar weer meeposten!
Mag ik ook weer in het lijstje?
20 februari 2009, Lianne dochter van Zweefvliegje :)

Ben nu druk vanalles aan het bijlezen, want ik heb alle maanden dat ik weg ben geweest niet eens gelurkt.
pi_86554489
Even een foto die ik zo leuk vind, hoewel de kwaliteit niet al te best is:

pi_86554519
Schetig Miss :Y
en wat een heel kind al zo. Wat groot al :D
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86555013
Hoi Zweefvliegje! Welkom terug!

Senna! Grote meis! O+
pi_86555590
Miss wat is ze al groot O+ :o En dat zonnebrilletje O+

Pff nou ik heb 49 pannenkoeken gebakken (en 2 opgegeten tijdens het bakken :9 ) dus we zijn er klaar voor!
pi_86558003
zo, Senna is al een flinke dame zo :o
pi_86563652
Ko zijn eerste woord vanochtend was bal! :D
pi_86563756
Wij hebben net spontaan de box afgebroken :o wat een ruimte ineens weer. Dadelijk wat dingen in V&A zetten en op MP die in de weg staan en even op pad voor een leuk setje voor Senna voor haar speelgoed.

Ja, ze wordt groot, onze kleine smurf van (maandag weten we het zeker maar gezien haar kleertjes) nog steeds geen 74 cm O+

Ko O+ ballen zijn leuk :Y
pi_86564444
Haha Ko :D O+

Miss dat zal idd een ruimte geven zeg! Wij laten hem nog maar even staan, ze vindt het nog wel leuk soms om erin te spelen en om het ding nou in november af te breken en in januari weer op te zetten sja och.
Hoewel, ik zie ineens wel mogelijkheden voor de kerstboom :+

En ik vind zo'n leuke speelton leuk. je wordt bedankt Oeks o|O ik wil echt álles hebben van die site
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86564616
Oh, sorry Huup! :@
Ik wil de box ook weghalen maar P. vind het geloof ik nog wel fijn. Terwijl Ko er niet eens meer in kan omdat er een hobbelpaard in staat. :')
Weet je wat ik trouwens ook heel mooi vind? Van die grote manden om speelgoed in te doen. Van Piet Hein Eek. Maar dat is meer voor in het tuinhuis.

Beetje duur ook wel. :')
  zaterdag 18 september 2010 @ 11:08:57 #285
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_86565322
Oh ja, die zag ik laatst ook staan bij de wereldwinkel Oeke. Een mooie balans tussen natuurlijk en 'strak'.
Wij hebben een oude kaaskast voor Thomas, nog gemaakt door mijn opa. Onderin staat het speelgoed en bovenin de boekjes (en momenteel nog speelgoed waar hij nog niet aan toe is)
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_86577641
Het verschil tussen Bah en Bal is nog best moeilijk bleek vandaag!

Oh, ik ben benieuwd naar je kaaskast Ca.ra, foto?
  zaterdag 18 september 2010 @ 19:32:25 #287
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_86578603
Vertel Oeks?

Wat is Senna groot en stoer!

Hoe was het pannenkoekenfeest Stiemie?

Zweefvliegje en Lianne, welkom (terug) :W

Ik heb mijn kind vandaag niet veel gezien, heb de Dam tot Dam (wandel)tocht gelopen. Misschien ben ik wel bij wat fok!kers door de straat/wijk gelopen :D
pi_86579180
Oh die manden zijn mooi Oeke! Heb ik ook al eens naar staan kijken, maar ik kan nog niks bedenken om ze voor te gebruiken en dan vind ik ze toch wel erg duur :@

Oeke je maakt me nieuwsgierig O-)

Klinkt leuk zeg die wandeltocht Marie!

Het pannenkoekenfeest was leuk O+ Esmee is erg verwend, mocht zelf een stukje taart eten en ze heeft zich over de hele kinderboerderij gesleept :D
  zaterdag 18 september 2010 @ 20:09:47 #289
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_86579856
Morgen als het licht is Oeke.

Esmeetje, je pannenkoekenfeest klinkt heerlijk. En je slabber kleurt bij je ogen ;)
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_86580597
wij hebben hier thuis een echte brokkepiloot, Roy wilt zoveel maar ook dingen die hij nog helemaal niet kan.
En dus val je ineens om als je los wilt gaan staan, en dan heb je zomaar ineens een bloedneus te pakken.

Denk erover na om een helm, knie, pols en oorbeschermers aan te schaffen ;)

Alle zieken :*

Is de efteling al leuk voor kleine mannetjes van 13 maandjes?
We gaan morgen naar de efteling namelijk.

Senna knappe dame O+
En ik zie heerlijke pannenkoeken voorbij komen :9
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_86581049
Esmee, wat een heerlijke foto! Mooie ogen heb je. Fijn dat het feestje een succes voor haar was, Stiemie.
Kon je nog wel een pannenkoek zien?

Arme Roy, een bloedneus! Ik zie hem al in zo'n ijshockey-outfit Bar! :D

Het Bah-Bal-verhaal is niet heel bijzonder hoor, dames. We zaten een vijg te eten maar Ko vond het vies, dus ik zei, Bah! En hij zoeken naar de bal. O+
Dus het was even uitleggen dat sommige eten Bah is en dat je een Bal hebt.

Wat goed Marie! Kon Je jochie niet mee in de kar, dan had je een lekker leuningkje. :)

Vanavond terwijl Ko in bad zat zitten skypen met mijn vader in Z-Amerika. Dat was wel leuk, kon hij zien hoe zijn kleinkind een beetje zat te rommelen met bakjes water en zo in bad. O+
Ko vond het maar raar, die man in de laptop. :D
pi_86581151
@ Oeke heel misschien gaan we volgend jaar op wintersport, misschien dat ik daar wel zo'n pakje kan bemachtigen :P
Dan zorg ik dat die foto hier geplaatst word ;)

kobus en opa O+
pi_86581589
Och, kijk Esmee nou O+ Fijn dat het leuk was, Stiemie!

Marie, wat goed van je. Ik wist helemaal niet dat die loop vandaag was.

Arme Roy, een bloedneus. Lijkt me heel naar als je kindje zich pijn doet en er komt bloed bij kijken.

Ca.ra ik ben ook benieuwd naar het kastje :Y

haha, Bah en Bal is ook maar een klein verschilletje natuurlijk nog. Grappig is dat he?

Nou, hier is de box weg, een setje gekocht van tafeltje en 2 stoeltjes en een bankje waar speelgoed in kan. 4 plankjes van de boekenkast ingebruik genomen door boeken en speelgoed en nu heeft ze een leuk hoekje. Nog een kleedje onder het tafeltje, dat staat gezelliger. Ik dacht alleen dat Senna veel speelgoed had, maar dat valt eigenlijk best mee :D
pi_86581659
Het is ook sneu, kun je het voor je trekken, Roy had al een blauw oog, en een wondje aan zijn vinger, vandaag een bloedneus.
Hij ziet er een klein beetje gehavend uit.
Alleen als je hem bezig hoort, qua humeur is hij nog steeds op en top een blije vrolijke baby.
pi_86584736
Roy is wel een stunter zeg! Pakje ligt klaar hoor Bar, komt eran!

Die foto Miss, dat jurkje O+ te cute!

Esmee mooierd, lekker genoten dus van je feestje! super!

Ach ja, de meeste mensen om ons heen weten heel goed dat Lars dingen niet mag, en die vragen verder ook nooit of hij iets mag of niet. Maar juist vreemden doen zo moeilijk.
Laatst bij AH aan de kassa nog: Mag hij een snoepje? Ik: :? nee doe maar niet
Kassiere: nou hij mag toch wel een banaantje???? Ik: :? :o o|O nee hij is allergisch...
Alleen nee moet ook voldoende zijn lijkt me. echt soms......tssss

Oeke, wat gezellig dat Ko zo begint te kletsen!

Oh ja de box eruit, dat geeft ruimte idd! Hier is de box allang weg, we konden de ruimte ook wel gebruiken en Lars zat er toch nooit in. nu hebben we weer een gezellig speelhoekje voor de beiden.
pi_86585022
Roy kleine brokkenpiloot!

Esmee zit bijna nog dagelijks in de box :D Al is het alleen maar omdat ze zodra ik me omdraai een aanval voorbereid op haar zus, de kattenbrokjes, het waterbakje van de kat, de krantenbak, de plant etc. Heerlijk als ik haar dan even in de box kan zetten als ik de kamer uit moet en ze vermaakt zich er (meestal) prima.
pi_86585717
Pff, wat een volhoudster, karin.

Ik vind Lente ook nog veel te jong voor snoep (en die is niet eens allergisch). Het enige 'slechte' dat ze heeft gegeten is een likje ijs op vakantie, that's it. D'r eerste snoepje zal ze wel op een kinderfeestje krijgen of, maar niet van mij iig.
pi_86586804
Dames, ik wil even meedelen dat Ko en zijn familie vanaf morgen weer voor onbepaalde tijd op de tuin zitten en dus niet tot weinig online zullen zijn. ;(
Volgens mij wordt het nog best lekker weer! *O*
pi_86588348
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 09:18 schreef oeke het volgende:
Ko zijn eerste woord vanochtend was bal! :D
dat was ook Elin's eerste woordje O+
  Moderator zondag 19 september 2010 @ 08:43:34 #300
5428 crew  miss_sly
pi_86592614
Goed van Ko *O*
Veel plezier op de tuin, oeke :*

Bij Senna doet de koe sinds gisteren iedere keer boe :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')