Welkom terug miss sly

Wat leuk dat Senna het ook zo leuk heeft gehad, kleine charmeur

Cara, fijn dat het zo gepiept was, en wat sneu dat ie er zo'n last van heeft

Maar hopelijk heeft het het gewenste effect, en dan heeft ie in elk geval geen last meer van oorontstekingen, want dat is ook écht niet leuk he...

DJMO, gefeliciteerd met je huis!

Woeiii!
Stiemie! Esmee!

Welkom hier

En gefeliciteerd met de eerste verjaardag van je grote kleine meid

Wat leuk dat Ko het lopen zo door heeft ineens

Kruipen is voor baby's

hihi. Loopt ie nog steeds als een zombie of wordt dat al minder?
@Claudia, Willow vond de dierentuin ook niet zo boeiend hoor. Je kan niet dicht genoeg bij de dieren komen om het interessant te laten zijn voor zo'n kleintje, merkte ik. Hoewel ze het boeiend genoeg vond om niet te klagen in elk geval

Het aquarium is dan wel leuk, want daar kan je met je neus tegen het glas felgekleurde blobs zien bewegen. En de kinderboerderij is top want daar kan je beessies aaien

(Bij Willow geldt: hoe groter hoe beter. Dus de schapen waren wel leuk, maar de koeien en de paarden nog véél leuker

)
M'n mupke is weer de oude denk ik! Ze was helemaal vrolijk toen ik haar vandaag ophaalde bij het kdv. Wel wéér een schimmel, het lijkt wel een tweewekelijks gebeuren

Maar die zag ik gister al aankomen, dus smeren maar weer. En maandag maar weer eens de huisarts bellen want vier (vaginale!) schimmelinfecties voor zo'n klein meisje kan toch niet normaal zijn!
Ik heb vandaag een (plas)potje gekocht... ze komt altijd kijken als ik op de wc zit, dus ik dacht, nou, dan zet ik haar op d'r eigen potje, kan ze mooi vast oefenen. Terwijl ik het ding in m'n hand had dacht ik weemoedig: ohhh wat wordt ze al groot zeg!
Toen ik thuis dochterlief op het potje zette, begon ze echter direct hartverscheurend te huilen. Mamamamaaa!
Mijn kleine babytje
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN!
Facebook en
website