Deze meeting is een initiatief van een aantal enthousiaste FOK!usersquote:Beste Fok!'ers,
De meeting wordt niet zo groots georganiseerd als ik had gehoopt te kunnen doen. Toch zin om 11 september op de meet in Wierden te komen, om mij in reallife een faalhaas te noemen? Dan ben je van harte welkom op de bierdrink-BBQ! Maar dan American Style.. Bring Your Own!
Ik zorg voor een grote BBQ, plastic bordjes/zooi en een koelkast. Ook voor een schuur, ingericht als ouderwetse woonkamer, als het kutweer is. En ik overdek mijn terras, mocht het nodig zijn. Ik woon 1400 meter van het station, en op de weg van het station naar mijn huis vind je een supermarkt (200 meter van mijn huis), die open is tot laat genoeg. Daar kun je, als je niets van huis meeneemt, even wat fleisch kopen voor op de BBQ. En meteen paar biertjes of fles wijn.
Je wordt verwacht rond uurtje of 1-2. Wil je blijven slapen kan dat in de schuur of in je eigen tentWe steken mooi vroeg al een flink fik aan, biertje erbij, helemaal goed.
Qua kosten; ik zet wel een pot neer, als iedereen daar een paar euro in doet, komt dat ongetwijfeld goed.
Groet,
Oksel
quote:Op maandag 6 september 2010 10:43 schreef Oksel het volgende:
Zaterdag wel aardig veel kans op regen.. ik twijfel nog of ik de grote tent (8x4 meter) wel of niet annuleer. Kost mara 40 euro, dus denk dat het wel slim is. Verder overdek ik mijn terras, en heb ik een schuur, en nog een stal. En nog een schuur. Dus aan de ene kant is het niet echt nodig, maar een tent is wel gezelliger. Dus doe het maar.
Heb aan kosten (die we dus even delen die dag)
- Tent, 40 euro.
- BBQ gas, 10 euro.
- Plastic zooi, 25 euro.
75 euro / 20-30 mensen.. is paar knaken per persoon. Lijkt me prima, toch?
Het gaat ook om een goede meetquote:
Ik snap sowieso niet waarom je zoiets af zou kraken wanneer je toch niet komt, is voor hem misschien iet fijn dat andere mensen lol hebben ofzo.quote:Op maandag 6 september 2010 14:45 schreef Oksel het volgende:
En zo wordt - de door Stefan verafschuwde, veroordeelde - meet toch nog een succes..
Ik heb dus nog geen iPod docking station. Of zo iets. Is er niet iemand met een een Ghetto Blaster (inc. of ex. neger)?
Als er iemand luidsprekers heeft, kan ik eventueel wel een versterker meenemen. Laptopje erop aansluiten en klaar.quote:Op maandag 6 september 2010 14:45 schreef Oksel het volgende:
En zo wordt - de door Stefan verafschuwde, veroordeelde - meet toch nog een succes..
Ik heb dus nog geen iPod docking station. Of zo iets. Is er niet iemand met een een Ghetto Blaster (inc. of ex. neger)?
Kom je ook dan?quote:Op maandag 6 september 2010 14:47 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Als er iemand luidsprekers heeft, kan ik eventueel wel een versterker meenemen. Laptopje erop aansluiten en klaar.
Nope, sorry.quote:Op maandag 6 september 2010 14:45 schreef Oksel het volgende:
Ik heb dus nog geen iPod docking station. Of zo iets. Is er niet iemand met een een Ghetto Blaster (inc. of ex. neger)? We moeten wel muziek hebben natuurlijk.
[ afbeelding ]
Wil je mij er ook bijzetten?quote:Op maandag 6 september 2010 14:48 schreef Myraela het volgende:
swarmahoer ook in de lijst gezet.
En laten we het hier even gewoon positief houden.
Wie neemt eigenlijk de muziek mee?quote:Op maandag 6 september 2010 14:47 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Als er iemand luidsprekers heeft, kan ik eventueel wel een versterker meenemen. Laptopje erop aansluiten en klaar.
Gedaanquote:
Eeeh ja, misschien. Maar ik denk dat het voor 90% zeker is.quote:
quote:Op maandag 6 september 2010 14:45 schreef Oksel het volgende:
We zullen een pilsje op je drinken.quote:Op maandag 6 september 2010 14:59 schreef Stefan het volgende:
[..]
Zit je wel hoog he. Ik heb nergens de meet verafschuwd, alleen de manier waarop jij hoog van de toren blaast en met andere mensen omgaat. Jou zou itt de FOK!crew wel even een meet van 150 man organiseren. Maar hey, het is jouw meet, dus dat je maar veel zon mag krijgen. Ik wens jou en iedereen verder alle plezier hoor.
Doe maar 2quote:Op maandag 6 september 2010 15:01 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
We zullen een pilsje op je drinken.
Elke hand 1.quote:
Ik ookquote:Op maandag 6 september 2010 15:14 schreef Boterhamzakje het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoe sommige Fokkers in het echt zijn
Van dit clubje heb ik er nog geen één in het echt gezien.quote:Op maandag 6 september 2010 15:14 schreef Boterhamzakje het volgende:
Inderdaad, mijn lieve moderator.quote:
Rot op, jij mag niet komenquote:
Crewbash, 2 weken.quote:
Ja ben extra benieuwd naar jouquote:
Daar is een docu overquote:Op maandag 6 september 2010 15:14 schreef Boterhamzakje het volgende:
quote:
We maken wel eens uitzonderingenquote:
Gelukkig zeg, ik was al bang...quote:Op maandag 6 september 2010 15:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
We maken wel eens uitzonderingen.
Idd, Juichehil kan niet genoeg gebasht worden.quote:Op maandag 6 september 2010 15:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Heb je wat tegen mequote:Op maandag 6 september 2010 15:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Geheel terecht ook.quote:
Heb je pijn in je achy breaky heart?quote:
Zolang ik nog niet getrouwd ben met Boterhamzakje, altijd.quote:Op maandag 6 september 2010 15:20 schreef Stefan het volgende:
[..]
Heb je pijn in je achy breaky heart?
En je kent mij natuurlijk, mijn fan.quote:Op maandag 6 september 2010 15:21 schreef swarmahoer het volgende:
ik ken symphonic remlof myrdinges en sander
Wen er maar aan danquote:Op maandag 6 september 2010 15:21 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Zolang ik nog niet getrouwd ben met Boterhamzakje, altijd.
owja tuurlijkquote:Op maandag 6 september 2010 15:22 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
En je kent mij natuurlijk, mijn fan.
Weet ikquote:Op maandag 6 september 2010 15:27 schreef swarmahoer het volgende:
maar jij staat neit op de komerslijst pannekoek![]()
die had ik doorgelezen
Wat ben je alert vandaagquote:Op maandag 6 september 2010 15:27 schreef swarmahoer het volgende:
maar jij staat neit op de komerslijst pannekoek![]()
die had ik doorgelezen
quote:Op maandag 6 september 2010 15:32 schreef Myraela het volgende:
Hihihih. Der is een lijstje vol met mensen die gaan komen. hihihih komen.![]()
Heb je begeleiding?quote:Op maandag 6 september 2010 15:28 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Weet ik
Het is een misschien, omdat ik op die dag nog wat anders heb. En dan denk ik dat ik pas in de namiddag ergens zal arriveren.
Ik heb verlofquote:
Tof dat je dan kan komen (HAHAH KOMEN WEER MYR), maar je mag niet met bhzakje trouwen.quote:
daar zorg jij voorquote:Op maandag 6 september 2010 15:32 schreef Myraela het volgende:
Hihihih. Der is een lijstje vol met mensen die gaan komen. hihihih komen.![]()
doosquote:Op maandag 6 september 2010 15:39 schreef Lotusss het volgende:
Ik meld me ook maar even als zijnde de EHBO doos
Ja leuk, een sexboerderijquote:
Het zal modderworstelen worden, Oksel heeft geen hooi/stro.quote:Op maandag 6 september 2010 15:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik wil wel met jou in het stro rollen hoor.
Was je van plan zoveel compromiterend materiaal op te nemen met je telefoon dat ie moet worden bijgeladen?quote:Op maandag 6 september 2010 15:49 schreef Ezechielk het volgende:
Trouwens, Oksel, is er eventueel een stopcontact over waar een telefoon opgeladen kan worden o.i.d.?
ik was eerst hoor, miss mag je er wel bij, dat overleg ik even met drquote:Op maandag 6 september 2010 15:54 schreef Boterhamzakje het volgende:
Ik wil ook wel met Myr tussen het hooi
quote:Op maandag 6 september 2010 15:55 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Was je van plan zoveel compromiterend materiaal op te nemen met je telefoon dat ie moet worden bijgeladen?
Wie loopt snel leeg?quote:Op maandag 6 september 2010 15:58 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee, het is gewoon een toestel wat snel leegloopt bij veel gebruik.
Mag vast welquote:Op maandag 6 september 2010 15:56 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik was eerst hoor, miss mag je er wel bij, dat overleg ik even met dr
M'n zusje, ze heeft last van diarreequote:
vraag anders die vent van ELO. die heeft er nog eentje.quote:Op maandag 6 september 2010 15:47 schreef Oksel het volgende:
Ik heb misschien nog wel ergens een verdwaalde baal liggen..
quote:Op maandag 6 september 2010 16:03 schreef FUFR het volgende:
[..]
vraag anders die vent van ELO. die heeft er nog eentje.
nee gekkie, ik lees kranten.quote:
Ja maar daar las ik het niet in...quote:
Een docu? Volgens mij wat gemist.quote:
Meestal krijg je na mijn zusje opmerkingen vragen om pics, denk dat het nu wel wegblijfquote:Op maandag 6 september 2010 16:01 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
M'n zusje, ze heeft last van diarree
staat er toch echt, ik las het vanmorgen om half 10 al..quote:Op maandag 6 september 2010 16:13 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ja maar daar las ik het niet in...
Ik lees alleen de kranten op internet.quote:Op maandag 6 september 2010 16:22 schreef FUFR het volgende:
[..]
staat er toch echt, ik las het vanmorgen om half 10 al..
Ik heb je haar nog wel belachelijk gemaaktquote:Op maandag 6 september 2010 17:15 schreef Myraela het volgende:
Socios, Ratelslangetje, Nijnja, Swarma en Juicy ken ik. En de mensen die ik de vorige meet alleen even heb gezien.
Jij staat niet in het lijstje.quote:Op maandag 6 september 2010 17:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb je haar nog wel belachelijk gemaakt.
nee, das waarquote:Op maandag 6 september 2010 17:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jij staat niet in het lijstje.![]()
En dat was niet lief he meneertje.
quote:Op maandag 6 september 2010 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ken de volgende lui al:
Ratelslangetje
DrizztD
dus hoef me niet helemaal bang ende autistisch te voelen met zoveel onbekenden in de buurt
Jij mag geen bier hebben. Ik hoorde dat je dan masturbatie verhaaltjes ging vertellen.quote:Op maandag 6 september 2010 17:19 schreef Juicyhil het volgende:
Heatwave is inderdaad ook een gore klootzak
Ooh, daar weet ik niks vanquote:Op maandag 6 september 2010 17:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jij mag geen bier hebben. Ik hoorde dat je dan masturbatie verhaaltjes ging vertellen.
Op een PUB meet. Maar ik heb het alleen maar via via via gehoord. Dus misschien is het niet zo.quote:
Dat komt dus door het bierquote:
Pfff ik ben wel dronken geweest op pub meets, maar of ik daar iets over mijn masturbatie heb verteld is mij niet bekend.quote:Op maandag 6 september 2010 17:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Op een PUB meet. Maar ik heb het alleen maar via via via gehoord. Dus misschien is het niet zo.
kom je ookquote:Op maandag 6 september 2010 17:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb je haar nog wel belachelijk gemaakt.
Ezechielk, nijnja en nijn nam toch iemand mee die ook al op de huppels BBQ was geweest?quote:Op maandag 6 september 2010 17:11 schreef Ezechielk het volgende:
De volgende mensen heb ik al een keer eerder gezien:
Ratelslangetje
Oksel (+ vriendin)
Huppelmuts
Remlof
rulerofdeath
Hoef me ook niet autistisch te voelen dus
Geen idee, wie?quote:Op maandag 6 september 2010 17:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ezechielk, nijnja en nijn nam toch iemand mee die ook al op de huppels BBQ was geweest?
Leuk dat je ook komt Lotusssquote:Op maandag 6 september 2010 15:39 schreef Lotusss het volgende:
Ik meld me ook maar even als zijnde de EHBO doos
He tof dat Babybel ook komt. En jij natuurlijk.quote:Op maandag 6 september 2010 17:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, die gast die Nijn meeneemt ken ik ook. Babybel heet die.
Ja die, die was toch ook in Emmen eze?quote:Op maandag 6 september 2010 17:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, die gast die Nijn meeneemt ken ik ook. Babybel heet die.
Mag ik voor hem antwoorden? Ja hij was bij jou thuis.quote:Op maandag 6 september 2010 18:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja die, die was toch ook in Emmen eze?
* Ezechielk agrees.quote:Op maandag 6 september 2010 18:02 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Mag ik voor hem antwoorden? Ja hij was bij jou thuis.
HEEL misschien, maar aangezien ik 3 uur onderweg ben twijfel ik nogquote:
Ik ookquote:
Boeiend, ik moet ook een eeuwigheid reizen. Niet aanstellen, gewoon komen.quote:Op maandag 6 september 2010 18:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
HEEL misschien, maar aangezien ik 3 uur onderweg ben twijfel ik nog.
Sinds wanneer is reistijd en afstand een dealbreaker voor jou als het om een FOK!meet gaat?quote:Op maandag 6 september 2010 18:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
HEEL misschien, maar aangezien ik 3 uur onderweg ben twijfel ik nog.
Bij jouw vriendin natuurlijkquote:
Bij BHzakjequote:
Sinds heel lang al hoor, verste ooit was Groningen, verder eigenlijk alleen Amsterdam, Utrecht en Rotterdamquote:Op maandag 6 september 2010 18:41 schreef Stefan het volgende:
[..]
Sinds wanneer is reistijd en afstand een dealbreaker voor jou als het om een FOK!meet gaat?
Oeh lekker knusquote:Op maandag 6 september 2010 18:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik kom tussen jou en nijnja liggen.
Maar je bent dan ook top!quote:Op maandag 6 september 2010 18:47 schreef Myraela het volgende:
Voor mij is het met het OV 4 uur reizen. Maar ik mag met symph meereizen. Dus ik weet niet hoelang het dan is.
vier en een half uur, maar dat maakt niet uitquote:Op maandag 6 september 2010 18:47 schreef Myraela het volgende:
Voor mij is het met het OV 4 uur reizen. Maar ik mag met symph meereizen. Dus ik weet niet hoelang het dan is.
Oh.quote:Op maandag 6 september 2010 19:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
vier en een half uur, maar dat maakt niet uit
Whehehe, je woont toch in de buurt van Den Haag?quote:
Ghehe, Het is wel zo. Ik heb er wel zin in.quote:
Hmm, Den Haag is 2 uurtjes met het OV. Maar dat ligt meer aan het slechte OV. Hoe reis jij? Want ik kan wel naar een stad komen die op de route ligt.quote:Op maandag 6 september 2010 19:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Whehehe, je woont toch in de buurt van Den Haag?
Dan is het twee uurtjes rijden
Wie moet je oppikken in Dalfsen? Leuk omweggetje.quote:Op maandag 6 september 2010 18:52 schreef Patje1987 het volgende:
http://maps.google.nl/map(...)1.425406,3.56781&z=9
Leuk ritje
*tent inkruipt*quote:
wordt dan wel gezelligquote:Op maandag 6 september 2010 19:59 schreef rulerofdeath het volgende:
het ziet er naar uit dat ik een vijfpersoonstent mee neem
en bij mijn weten slaap ik alleenquote:
Waar heb je dan een 5 persoons tent voor nodigquote:Op maandag 6 september 2010 20:05 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
en bij mijn weten slaap ik alleen
Goede vraag die het waard is om gequote te worden.quote:Op maandag 6 september 2010 20:06 schreef swarmahoer het volgende:
komen er ook gewillige dames tussen de 18 en 22?
Daar slaap ik dus tent opzetten alvast.quote:Op maandag 6 september 2010 19:49 schreef JJH het volgende:
[..]
Wie moet je oppikken in Dalfsen? Leuk omweggetje.
wat dacht je van droog liggen?quote:Op maandag 6 september 2010 20:10 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Waar heb je dan een 5 persoons tent voor nodig
oke... goed puntquote:Op maandag 6 september 2010 20:22 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
wat dacht je van droog liggen?
quote:Op maandag 6 september 2010 20:31 schreef Myraela het volgende:
Ik verzin wel iets om te slapen. En anders, mocht je rond 3 uur 's ochtends iemand in je slaapzak voelen kruipen. Dan ben ik het.![]()
en onze afspraak danquote:Op maandag 6 september 2010 20:31 schreef Myraela het volgende:
Ik verzin wel iets om te slapen. En anders, mocht je rond 3 uur 's ochtends iemand in je slaapzak voelen kruipen. Dan ben ik het.![]()
ow je hebt t over slapenquote:Op maandag 6 september 2010 20:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ga in het stro rollen, niet slapen.
quote:Op maandag 6 september 2010 20:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Kruip bij Ruler, die heeft toch plek zat
Je kan ook met ons mee hoor!quote:Op maandag 6 september 2010 20:31 schreef Myraela het volgende:
Nee, Symph en ik komen ookquote:Op maandag 6 september 2010 22:19 schreef nikky het volgende:
Leuke meet. Er zijn twee of drie mensen die ik eens eerder heb gezien. Allemaal nieuwe gezichten
Ik ben trouwens toch niet de oudste he?
Als je zelf rijdt maak je het vast niet zo laat en als ik rij maak je het sowieso niet zo laatquote:
gezellig!quote:
ruilen?quote:Op maandag 6 september 2010 19:59 schreef rulerofdeath het volgende:
het ziet er naar uit dat ik een vijfpersoonstent mee neem
Anders ga je toch logeren bij Tessa!quote:Op dinsdag 7 september 2010 12:55 schreef Ezechielk het volgende:
Mits het geen modderpoel is. Anders duik ik wel een schuur in
Nee hoor.quote:Op maandag 6 september 2010 22:19 schreef nikky het volgende:
Leuke meet. Er zijn twee of drie mensen die ik eens eerder heb gezien. Allemaal nieuwe gezichten
Ik ben trouwens toch niet de oudste he?
Kofferbak toch?quote:Op dinsdag 7 september 2010 12:55 schreef Ezechielk het volgende:
Mits het geen modderpoel is. Anders duik ik wel een schuur in
quote:Op dinsdag 7 september 2010 12:56 schreef Stefan het volgende:
[..]
Anders ga je toch logeren bij Tessa!
Nee, bedankt.quote:Mollig, slap in het vel, hangbuik en hangtieten en ze zit onder de littekens. Sex was niet geweldig: ze kletst te veel. Kortom: in de advertentie lijkt het heel wat maar bespaar je de centen maar, ga er niet heen want het is een enorme afknapper!!
Leuk, ik gebruik iemand anders zn PC en nu heb ik op die hoerenlink geklikt.quote:Op dinsdag 7 september 2010 12:56 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik zit op mijn werkquote:Op dinsdag 7 september 2010 13:08 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Leuk, ik gebruik iemand anders zn PC en nu heb ik op die hoerenlink geklikt.En geschiedenis verwijderen kan/mag niet.
nu kom ik al helemaaaal niet meer.quote:Op dinsdag 7 september 2010 12:56 schreef Stefan het volgende:
[..]
Twee?! Wat heb jij voor plannenquote:Op dinsdag 7 september 2010 12:41 schreef Huppelmuts het volgende:
Oksel ik zet 2 tentjes op bij je hoor
Ik eet met jou mee.quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:02 schreef Patje1987 het volgende:
Hoop wel dat jullie honger hebben want ik ga gewoon veel inkopen doen
Jij blijft daar slapen neem ik aan?quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik eet met jou mee.
Ik haal wel drank, maar wat drinken mensen die geen bier drinken? Want ik ga geen fles goldstrike in mijn eentje opdrinken. Hoewel. Dat kan best.
Ik ga bij boterhamzakje slapen.quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:27 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Jij blijft daar slapen neem ik aan?
Dat neem ik me ook zo vaak voorquote:Op dinsdag 7 september 2010 20:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ga niet echt veel drinken hoor.
Dan drink je de helft op ofzo. De onderste helft bij voorkeur.quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik eet met jou mee.
Ik haal wel drank, maar wat drinken mensen die geen bier drinken? Want ik ga geen fles goldstrike in mijn eentje opdrinken. Hoewel. Dat kan best.
quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ga bij boterhamzakje slapen.Maar dat is de buurt. En anders dragen ze me maar.
ik wil hem wel meenemen hoorquote:Op dinsdag 7 september 2010 22:35 schreef -Engel- het volgende:
Neemt iemand ook een gitaar mee?
voor het geval ik toch besluit te gaan![]()
Tofquote:Op dinsdag 7 september 2010 20:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ga bij boterhamzakje slapen.Maar dat is de buurt. En anders dragen ze me maar.
quote:
Slayer - Angel of deathquote:Op dinsdag 7 september 2010 22:42 schreef -Engel- het volgende:
[..]
![]()
En kan ik ook al wat verzoekjes indienenzodat ik vast thuis al kan inzingen
*al dan niet vals natuurlijk...*
Als er nog nuchteren zijn. En anders een taxi.quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:30 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]Gezellig!
En we kunnen je zo de auto indragen hoor
The wild roverquote:Op dinsdag 7 september 2010 22:42 schreef -Engel- het volgende:
[..]
![]()
En kan ik ook al wat verzoekjes indienenzodat ik vast thuis al kan inzingen
*al dan niet vals natuurlijk...*
Mijn ervaring is dat als bepaalde mensen er zijn... het niet echt boeit of het regent of niet....quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:56 schreef Mikkie het volgende:
Het weer lijkt wel wat beter te worden van 't weekend, dus misschien geluk?
Als ik met je meerij dan gaat gemiddelde flink omhoog, hoe laat vertrek je?quote:
2 uur bij uitgang Sonsbeekzijde station Arnhem, zijn we daar om 3 uur.quote:Op woensdag 8 september 2010 00:07 schreef sig000 het volgende:
[..]
Als ik met je meerij dan gaat gemiddelde flink omhoog, hoe laat vertrek je?
Heb namelijk vrijdag ook al feest.
Volgens mij herken ik je wel maar wat voor auto?quote:Op woensdag 8 september 2010 00:08 schreef remlof het volgende:
[..]
2 uur bij uitgang Sonsbeekzijde station Arnhem, zijn we daar om 3 uur.
Ik hou nog een kleine slag om de arm trouwens, want ik ben snipverkouden
Heb je de lokale supermarkt al gewaarschuwd?quote:Op woensdag 8 september 2010 09:09 schreef Oksel het volgende:
Oh, aan iedereen; als je bier meeneemt, neem het koud mee als het kan..Dan trekt de koelkast het beter, als er koud bier in gaat.
En nee, er is qua muziek nog niets geregeld. Als we dicht bij de woonkamer staan, op het binnenpleintje, dan hoor je de muziek van binnen wel. Bij de grote tent / kampvuur / bbq dus niet.
Voor 20-25 man als er ook nog 3 andere supermarkten zijn? Nee. Mocht het echt opraken rijdt er maar ff 1 iemand met wat anderen langs de Aldi / Lidl, dat is ook om de hoek.quote:Op woensdag 8 september 2010 09:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb je de lokale supermarkt al gewaarschuwd?
Lijkt me een heel goed plan jaquote:Op woensdag 8 september 2010 09:16 schreef Oksel het volgende:
[..]
Verder zal ik vrijdag nog even aan ieders nickname een "product" koppelen.. wat je bij voorkeur, als je wilt, mee kan nemen. Zoals brood / kruidenboter / saus / chips. Zodat we niet 25 stokbroden hebben, en geen kruidenboter. Ofzo.
Isse slim!!quote:Op woensdag 8 september 2010 09:16 schreef Oksel het volgende:
[..]
Voor 20-25 man als er ook nog 3 andere supermarkten zijn? Nee. Mocht het echt opraken rijdt er maar ff 1 iemand met wat anderen langs de Aldi / Lidl, dat is ook om de hoek.
Verder zal ik vrijdag nog even aan ieders nickname een "product" koppelen.. wat je bij voorkeur, als je wilt, mee kan nemen. Zoals brood / kruidenboter / saus / chips. Zodat we niet 25 stokbroden hebben, en geen kruidenboter. Ofzo.
ik kom later, ik moet nog tot half 5 werken. BBQ staat dan nog aan?quote:Op woensdag 8 september 2010 09:16 schreef Oksel het volgende:
[..]
Voor 20-25 man als er ook nog 3 andere supermarkten zijn? Nee. Mocht het echt opraken rijdt er maar ff 1 iemand met wat anderen langs de Aldi / Lidl, dat is ook om de hoek.
Tuurlijk. En hij kan op elk moment weer aan. Zal vanavond nog even het gas checken.quote:Op woensdag 8 september 2010 09:20 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik kom later, ik moet nog tot half 5 werken. BBQ staat dan nog aan?
So truequote:Op woensdag 8 september 2010 09:22 schreef Patje1987 het volgende:
Als je je oven beschikbaar stelt heb je van die goedkope stokbroden bij de lidl waar de kruidenboter al in zit. Die zijn lekker
ideaalquote:Op woensdag 8 september 2010 09:21 schreef Oksel het volgende:
[..]
Tuurlijk. En hij kan op elk moment weer aan. Zal vanavond nog even het gas checken.
Drizzt, Ratel en ik komen ook later, als alles goed loopt tegen half 5 in Wierden.quote:Op woensdag 8 september 2010 09:20 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 september 2010 09:16 schreef Oksel het volgende:
[..]
Die dingen zijn echt meesterlijk inderdaadquote:Op woensdag 8 september 2010 09:22 schreef Patje1987 het volgende:
Als je je oven beschikbaar stelt heb je van die goedkope stokbroden bij de lidl waar de kruidenboter al in zit. Die zijn lekker
Van Sally horen we ook niets meer wat dat betreft.quote:Op woensdag 8 september 2010 09:09 schreef Oksel het volgende:
Oh, aan iedereen; als je bier meeneemt, neem het koud mee als het kan..Dan trekt de koelkast het beter, als er koud bier in gaat.
En nee, er is qua muziek nog niets geregeld. Als we dicht bij de woonkamer staan, op het binnenpleintje, dan hoor je de muziek van binnen wel. Bij de grote tent / kampvuur / bbq dus niet.
Als ik kom zit ik met hetzelfde hoor, verwacht er ook niet voor zessen te zijn in dat gevalquote:Op woensdag 8 september 2010 09:20 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Ik heb sowieso een klein legertje aan legale normale cd's in de auto liggen. Maar ouderwetse autoradio wil niet anders.quote:Op woensdag 8 september 2010 09:51 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Die dingen zijn echt meesterlijk inderdaad
[..]
Van Sally horen we ook niets meer wat dat betreft.
Ik zal wel even kijken of ik een ghettoblaster kan regelen. Dan kan iedere liefhebber zelf CD's meenemen. Normale, geen MP3. Heb ook nog een kabel voor MP3spelers en telefoons, de standaard oorpluggen aansluiting.
Is dat ook muziek die het gros kan waarderen?quote:Op woensdag 8 september 2010 09:58 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb sowieso een klein legertje aan legale normale cd's in de auto liggen. Maar ouderwetse autoradio wil niet anders.
O dat denk ik wel. Van The Prodigy tot Caro Emerald en wat er een beetje tussen zit.quote:Op woensdag 8 september 2010 09:59 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Is dat ook muziek die het gros kan waarderen?
Ik heb ook nog genoeg -foute en minder foute- muziek op mijn telefoon, en ik zal mijn MP3 spelertje dan ook wel in mijn binnenzak gooien.quote:Op woensdag 8 september 2010 10:01 schreef Mikkie het volgende:
En anders heb ik nog wel wat foute muziek. Geen legale cd's, maar wel kwaliteitsmuziek zoals stampende dance of lekker Nederlandstalig
Neem ik wel Reign in Blood voor je mee.quote:Op woensdag 8 september 2010 10:03 schreef rulerofdeath het volgende:
ik heb in de auto wel 2 unlimited
Yeuyquote:Op woensdag 8 september 2010 12:45 schreef Flippiee het volgende:
Ik meld ook nog even dat ik kom.
Edit: Moest even topic zoeken
quote:Op woensdag 8 september 2010 10:15 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Neem ik wel Reign in Blood voor je mee.
quote:Op woensdag 8 september 2010 12:45 schreef Flippiee het volgende:
Ik meld ook nog even dat ik kom.
Edit: Moest even topic zoeken
quote:Op woensdag 8 september 2010 10:15 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Neem ik wel Reign in Blood voor je mee.
Hey, wij komen. Meer heb je toch niet nodig?quote:
Definieer "wij"?quote:Op woensdag 8 september 2010 14:34 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hey, wij komen. Meer heb je toch niet nodig?
Hihihih je zei "komen"quote:Op woensdag 8 september 2010 14:34 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hey, wij komen. Meer heb je toch niet nodig?
Ik heb nog wel plek over in de tentquote:Op maandag 6 september 2010 20:31 schreef Myraela het volgende:
Bummer. Had de big bad Joezihil wel eens in het echt willen zien.quote:
Ik quote Myrquote:
Klopt.Vind je niet erg, toch?quote:
Ik had verwacht dat ie wel zou komen. Aangezien hij met me wil trouwenquote:Op woensdag 8 september 2010 14:53 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Bummer. Had de big bad Joezihil wel eens in het echt willen zien.
[..]
Ik quote Myr
[..]
Klopt.Vind je niet erg, toch?
Flips, ik, monopoly, oksel enz tellen dus niet meer meequote:Op woensdag 8 september 2010 14:53 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Bummer. Had de big bad Joezihil wel eens in het echt willen zien.
[..]
Ik quote Myr
[..]
Klopt.Vind je niet erg, toch?
Voor ons is het ook niet gratis hoorquote:Op woensdag 8 september 2010 14:59 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik wil best komen maar alles bij elkaar (treinreis,alcohol,vleesj,pot) kost het me zon 60 eurie.
Zeker nietquote:Op woensdag 8 september 2010 15:01 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Voor ons is het ook niet gratis hoor
Weet ik ook wel maar toch, ik zal er de volgende keer voor sparen,quote:Op woensdag 8 september 2010 15:01 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Voor ons is het ook niet gratis hoor
De TAL-meet bedoel je?quote:Op woensdag 8 september 2010 15:04 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Weet ik ook wel maar toch, ik zal er de volgende keer voor sparen,
Ik kom wel naar de fok meet in utrecht
Deze meet wordt echt veel gezelligerquote:
quote:Op woensdag 8 september 2010 15:15 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Deze meet wordt echt veel gezelliger
QFTquote:Op woensdag 8 september 2010 15:15 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Deze meet wordt echt veel gezelliger
Goed bezig jij.quote:Op woensdag 8 september 2010 16:06 schreef Ezechielk het volgende:
Zojuist de bevestiging al gehad, ik kan eventueel een ghettoblaster meenemen, mocht er niets anders geregeld (kunnen) worden. Hij heeft echter wel een stekkertje nodig, maar dat lijkt me geen probleem, toch Oksel?
Vergeet je niet deze post mee te nemen?quote:Op woensdag 8 september 2010 09:16 schreef Oksel het volgende:
[..]
Jij denkt dat het voor de rest gratis is?quote:Op woensdag 8 september 2010 14:59 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik wil best komen maar alles bij elkaar (treinreis,alcohol,vleesj,pot) kost het me zon 60 eurie.
En theequote:Op woensdag 8 september 2010 18:44 schreef Ezechielk het volgende:
Ik bedenk me nog iets heel belangrijks. Hoe komen de slapers aan korfie de volgende ochtend? Is er mogelijkheid tot koffie zetten Oksel?
Ik heb een grote oven. No problem.quote:Op woensdag 8 september 2010 09:22 schreef Patje1987 het volgende:
Gewoon stroom bedoel je? Een stekkerdoos? Geen probleem.quote:Op woensdag 8 september 2010 16:06 schreef Ezechielk het volgende:
Zojuist de bevestiging al gehad, ik kan eventueel een ghettoblaster meenemen, mocht er niets anders geregeld (kunnen) worden. Hij heeft echter wel een stekkertje nodig, maar dat lijkt me geen probleem, toch Oksel?
Ja, een simpele stekker. Batterijen werkt hij niet (meer) op.quote:Op donderdag 9 september 2010 08:54 schreef Oksel het volgende:
[..]
Gewoon stroom bedoel je? Een stekkerdoos? Geen probleem.
Ja, zet wel ff pot. Thee ook.quote:Op woensdag 8 september 2010 18:44 schreef Ezechielk het volgende:
Ik bedenk me nog iets heel belangrijks. Hoe komen de slapers aan korfie de volgende ochtend? Is er mogelijkheid tot koffie zetten Oksel?
Zal ik wel regelenquote:
Misschien een idee voor Fanta-stick, die komt uit Rotterdamquote:Op donderdag 9 september 2010 08:54 schreef Ezechielk het volgende:
Ghettoblaster is in mijn bezit. Muziek is er dus.
Ik heb trouwens ook een auto kunnen regelen, dus als mensen tussen Amsterdam en Wierden nog een lift nodig hebben, PM
in de op staan andere namen, volgens mij is die up to date gehoudenquote:Op donderdag 9 september 2010 08:56 schreef Oksel het volgende:
[..]
Ja, zet wel ff pot. Thee ook.
Vandaag gaat de koelkast van m'n bedrijf naar m'n huis, en vul ik hem alvast met bier.
Verder is de tent dus geregeld, ook geregeld dat er nog een extra schuur open gaat.
@Sally; dat is mooi rijtje spullen!
De komers:
Patje1987, Graseter, Raterslangetje, Symphonic, Lotusss, Sally, omearos, Oksel, Socios, Captain_Fabulous, Boterhamzakje, Burnaboy, Ugjerke, -_Guitarist_-, Myraela, Nikky, Snuitebolletje, Huppelmuts, Remlof, rulerofdeath, baggerbart, JJH, Drizzt_DoUrden, Ezechielk, Nijnja, Flippiee, -Engel-
Ik kom toch welquote:Op donderdag 9 september 2010 08:54 schreef Ezechielk het volgende:
Ghettoblaster is in mijn bezit. Muziek is er dus.
Ik heb trouwens ook een auto kunnen regelen, dus als mensen tussen Amsterdam en Wierden nog een lift nodig hebben, PM
Ik ben een ovb swarmi, al is de kans wel groot dat ik even wil gaan kijken. Ga het echter niet diep nacht maken ofzo. Ik zou tegen vijf uur hier weg kunnen...?quote:Op donderdag 9 september 2010 12:08 schreef swarmahoer het volgende:
Wie komen er nu zeker?
-lijstje-
dit is de totale lijst, OP en oksels post
Djoesiequote:Op donderdag 9 september 2010 12:09 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik kom toch weltijd net doorgekregen en moet lukken. Zou rond een uur of 4 daar kunnen zijn. Ik ga ook met de auto vanuit Amsterdam, dus als iemand een lift wil hebben kan mij dus ook bereiken in den PM box.
Dat is een beetje heel erg van de route afwijken hčquote:Op donderdag 9 september 2010 12:01 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Misschien een idee voor Fanta-stick, die komt uit Rotterdam.
klinkt goedquote:Op donderdag 9 september 2010 12:10 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik ben een ovb swarmi, al is de kans wel groot dat ik even wil gaan kijken. Ga het echter niet diep nacht maken ofzo. Ik zou tegen vijf uur hier weg kunnen...?
Ik graaaaaag lenen wilquote:
Ah. Ezechielk komt twee keer?quote:Op donderdag 9 september 2010 12:08 schreef swarmahoer het volgende:
Wie komen er nu zeker?
Patje1987
Graseter
Raterslangetje
Symphonic
Lotusss
Sally
omearos
Oksel
Socios
Captain_Fabulous
Boterhamzakje
Burnaboy
Ugjerke
-_Guitarist_-
Myraela
Nikky
Snuitebolletje
Huppelmuts
Remlof
rulerofdeath
baggerbart
JJH
Drizzt_DoUrden
Swarmahoer
Ezechielk
sander
Ezechielk
Nijnja
Flippiee
-Engel-
dit is de totale lijst, OP en oksels post
Jaja, als ik en mezelf.quote:
Ik bedoelde dan ook dat zij richting A'dam moest komenquote:Op donderdag 9 september 2010 12:12 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dat is een beetje heel erg van de route afwijken hč
Kan er niet nog iemand met jullie mee dan?quote:Op donderdag 9 september 2010 12:15 schreef Myraela het volgende:
Ik kom ook uit Rotterdam. Als de kosten echt het probleem voor Fanta zijn, kunnen we denk ik best wel iets regelen.
En nu spreek ik veel te voorbarig, want ik reis met iemand anders mee.
Will keep you postedquote:
Dan kan het.quote:Op donderdag 9 september 2010 12:59 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik bedoelde dan ook dat zij richting A'dam moest komen.
[..]
Kan er niet nog iemand met jullie mee dan?
[..]
Will keep you posted
Een poort, want die ik heb ik niet.quote:Op donderdag 9 september 2010 12:28 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik heb maar beperkt ruimte op mijn fiets en mijn rug... En uiteraard gaan mijn eh, logeerspullen als eerste in die (rug)tas(sen).
Zo'n elektrische??quote:
Oh godquote:
Ik heb me van de week bedacht dat het voor mij misschien beter is eerder naar huis te gaan. Zaterdagavond dus. Maar ik weet het nog niet zeker.quote:Op donderdag 9 september 2010 13:58 schreef Ratelslangetje het volgende:
Zijn er nog mensen die 's avonds met de trein terug gaan? Ivm dat verlaten stukje richting station. Ik loop dan liever niet alleen daar. (ik ben bang voor geesten) En ik neem aan dat tegen die tijd alle autobezitters al dronken zijn en niet meer kunnen rijden. Dus wie moet er nog meer naar het station 's avonds laat?
Als er niemand echt wegmoet loop ik wel met je mee hoor. No worries.quote:Op donderdag 9 september 2010 13:58 schreef Ratelslangetje het volgende:
Zijn er nog mensen die 's avonds met de trein terug gaan? Ivm dat verlaten stukje richting station. Ik loop dan liever niet alleen daar. (ik ben bang voor geesten) En ik neem aan dat tegen die tijd alle autobezitters al dronken zijn en niet meer kunnen rijden. Dus wie moet er nog meer naar het station 's avonds laat?
we lopen gewoon met z'n allen met Selma meequote:Op donderdag 9 september 2010 14:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als er niemand echt wegmoet loop ik wel met je mee hoor. No worries.
We laten je niet alleen, dat sowieso. Niet om je druk te maken dusquote:Op donderdag 9 september 2010 13:58 schreef Ratelslangetje het volgende:
Klinkt als een plan. Krat bier mee, met z'n allen op de trein wachtenquote:Op donderdag 9 september 2010 14:20 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
we lopen gewoon met z'n allen met Selma mee
gaan we op station wierden hangen
Lief van je maar ik laat jou niet in je eentje teruglopen.quote:Op donderdag 9 september 2010 14:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als er niemand echt wegmoet loop ik wel met je mee hoor. No worries.
Ik dacht dat jij geesten wel tof vond?quote:Op donderdag 9 september 2010 13:58 schreef Ratelslangetje het volgende:
quote:Op donderdag 9 september 2010 14:31 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Lief van je maar ik laat jou niet in je eentje teruglopen.Ik neem wel een taxi anders.
Net zo makkelijk eigenlijk.
quote:Op donderdag 9 september 2010 14:18 schreef omearos het volgende:
ik drink geen alcohol, dus kan op elk moment nog wel naar het station rijden als je dat wilt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |