Deze meeting is een initiatief van een aantal enthousiaste FOK!usersquote:Beste Fok!'ers,
De meeting wordt niet zo groots georganiseerd als ik had gehoopt te kunnen doen. Toch zin om 11 september op de meet in Wierden te komen, om mij in reallife een faalhaas te noemen? Dan ben je van harte welkom op de bierdrink-BBQ! Maar dan American Style.. Bring Your Own!
Ik zorg voor een grote BBQ, plastic bordjes/zooi en een koelkast. Ook voor een schuur, ingericht als ouderwetse woonkamer, als het kutweer is. En ik overdek mijn terras, mocht het nodig zijn. Ik woon 1400 meter van het station, en op de weg van het station naar mijn huis vind je een supermarkt (200 meter van mijn huis), die open is tot laat genoeg. Daar kun je, als je niets van huis meeneemt, even wat fleisch kopen voor op de BBQ. En meteen paar biertjes of fles wijn.
Je wordt verwacht rond uurtje of 1-2. Wil je blijven slapen kan dat in de schuur of in je eigen tentWe steken mooi vroeg al een flink fik aan, biertje erbij, helemaal goed.
Qua kosten; ik zet wel een pot neer, als iedereen daar een paar euro in doet, komt dat ongetwijfeld goed.
Groet,
Oksel
quote:Op maandag 6 september 2010 10:43 schreef Oksel het volgende:
Zaterdag wel aardig veel kans op regen.. ik twijfel nog of ik de grote tent (8x4 meter) wel of niet annuleer. Kost mara 40 euro, dus denk dat het wel slim is. Verder overdek ik mijn terras, en heb ik een schuur, en nog een stal. En nog een schuur. Dus aan de ene kant is het niet echt nodig, maar een tent is wel gezelliger. Dus doe het maar.
Heb aan kosten (die we dus even delen die dag)
- Tent, 40 euro.
- BBQ gas, 10 euro.
- Plastic zooi, 25 euro.
75 euro / 20-30 mensen.. is paar knaken per persoon. Lijkt me prima, toch?
Het gaat ook om een goede meetquote:
Ik snap sowieso niet waarom je zoiets af zou kraken wanneer je toch niet komt, is voor hem misschien iet fijn dat andere mensen lol hebben ofzo.quote:Op maandag 6 september 2010 14:45 schreef Oksel het volgende:
En zo wordt - de door Stefan verafschuwde, veroordeelde - meet toch nog een succes..
Ik heb dus nog geen iPod docking station. Of zo iets. Is er niet iemand met een een Ghetto Blaster (inc. of ex. neger)?
Als er iemand luidsprekers heeft, kan ik eventueel wel een versterker meenemen. Laptopje erop aansluiten en klaar.quote:Op maandag 6 september 2010 14:45 schreef Oksel het volgende:
En zo wordt - de door Stefan verafschuwde, veroordeelde - meet toch nog een succes..
Ik heb dus nog geen iPod docking station. Of zo iets. Is er niet iemand met een een Ghetto Blaster (inc. of ex. neger)?
Kom je ook dan?quote:Op maandag 6 september 2010 14:47 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Als er iemand luidsprekers heeft, kan ik eventueel wel een versterker meenemen. Laptopje erop aansluiten en klaar.
Nope, sorry.quote:Op maandag 6 september 2010 14:45 schreef Oksel het volgende:
Ik heb dus nog geen iPod docking station. Of zo iets. Is er niet iemand met een een Ghetto Blaster (inc. of ex. neger)? We moeten wel muziek hebben natuurlijk.
[ afbeelding ]
Wil je mij er ook bijzetten?quote:Op maandag 6 september 2010 14:48 schreef Myraela het volgende:
swarmahoer ook in de lijst gezet.
En laten we het hier even gewoon positief houden.
Wie neemt eigenlijk de muziek mee?quote:Op maandag 6 september 2010 14:47 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Als er iemand luidsprekers heeft, kan ik eventueel wel een versterker meenemen. Laptopje erop aansluiten en klaar.
Gedaanquote:
Eeeh ja, misschien. Maar ik denk dat het voor 90% zeker is.quote:
quote:Op maandag 6 september 2010 14:45 schreef Oksel het volgende:
We zullen een pilsje op je drinken.quote:Op maandag 6 september 2010 14:59 schreef Stefan het volgende:
[..]
Zit je wel hoog he. Ik heb nergens de meet verafschuwd, alleen de manier waarop jij hoog van de toren blaast en met andere mensen omgaat. Jou zou itt de FOK!crew wel even een meet van 150 man organiseren. Maar hey, het is jouw meet, dus dat je maar veel zon mag krijgen. Ik wens jou en iedereen verder alle plezier hoor.
Doe maar 2quote:Op maandag 6 september 2010 15:01 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
We zullen een pilsje op je drinken.
Elke hand 1.quote:
Ik ookquote:Op maandag 6 september 2010 15:14 schreef Boterhamzakje het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoe sommige Fokkers in het echt zijn
Van dit clubje heb ik er nog geen één in het echt gezien.quote:Op maandag 6 september 2010 15:14 schreef Boterhamzakje het volgende:
Inderdaad, mijn lieve moderator.quote:
Rot op, jij mag niet komenquote:
Crewbash, 2 weken.quote:
Ja ben extra benieuwd naar jouquote:
Daar is een docu overquote:Op maandag 6 september 2010 15:14 schreef Boterhamzakje het volgende:
quote:
We maken wel eens uitzonderingenquote:
Gelukkig zeg, ik was al bang...quote:Op maandag 6 september 2010 15:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
We maken wel eens uitzonderingen.
Idd, Juichehil kan niet genoeg gebasht worden.quote:Op maandag 6 september 2010 15:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Heb je wat tegen mequote:Op maandag 6 september 2010 15:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Geheel terecht ook.quote:
Heb je pijn in je achy breaky heart?quote:
Zolang ik nog niet getrouwd ben met Boterhamzakje, altijd.quote:Op maandag 6 september 2010 15:20 schreef Stefan het volgende:
[..]
Heb je pijn in je achy breaky heart?
En je kent mij natuurlijk, mijn fan.quote:Op maandag 6 september 2010 15:21 schreef swarmahoer het volgende:
ik ken symphonic remlof myrdinges en sander
Wen er maar aan danquote:Op maandag 6 september 2010 15:21 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Zolang ik nog niet getrouwd ben met Boterhamzakje, altijd.
owja tuurlijkquote:Op maandag 6 september 2010 15:22 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
En je kent mij natuurlijk, mijn fan.
Weet ikquote:Op maandag 6 september 2010 15:27 schreef swarmahoer het volgende:
maar jij staat neit op de komerslijst pannekoek![]()
die had ik doorgelezen
Wat ben je alert vandaagquote:Op maandag 6 september 2010 15:27 schreef swarmahoer het volgende:
maar jij staat neit op de komerslijst pannekoek![]()
die had ik doorgelezen
quote:Op maandag 6 september 2010 15:32 schreef Myraela het volgende:
Hihihih. Der is een lijstje vol met mensen die gaan komen. hihihih komen.![]()
Heb je begeleiding?quote:Op maandag 6 september 2010 15:28 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Weet ik
Het is een misschien, omdat ik op die dag nog wat anders heb. En dan denk ik dat ik pas in de namiddag ergens zal arriveren.
Ik heb verlofquote:
Tof dat je dan kan komen (HAHAH KOMEN WEER MYR), maar je mag niet met bhzakje trouwen.quote:
daar zorg jij voorquote:Op maandag 6 september 2010 15:32 schreef Myraela het volgende:
Hihihih. Der is een lijstje vol met mensen die gaan komen. hihihih komen.![]()
doosquote:Op maandag 6 september 2010 15:39 schreef Lotusss het volgende:
Ik meld me ook maar even als zijnde de EHBO doos
Ja leuk, een sexboerderijquote:
Het zal modderworstelen worden, Oksel heeft geen hooi/stro.quote:Op maandag 6 september 2010 15:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik wil wel met jou in het stro rollen hoor.
Was je van plan zoveel compromiterend materiaal op te nemen met je telefoon dat ie moet worden bijgeladen?quote:Op maandag 6 september 2010 15:49 schreef Ezechielk het volgende:
Trouwens, Oksel, is er eventueel een stopcontact over waar een telefoon opgeladen kan worden o.i.d.?
ik was eerst hoor, miss mag je er wel bij, dat overleg ik even met drquote:Op maandag 6 september 2010 15:54 schreef Boterhamzakje het volgende:
Ik wil ook wel met Myr tussen het hooi
quote:Op maandag 6 september 2010 15:55 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Was je van plan zoveel compromiterend materiaal op te nemen met je telefoon dat ie moet worden bijgeladen?
Wie loopt snel leeg?quote:Op maandag 6 september 2010 15:58 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee, het is gewoon een toestel wat snel leegloopt bij veel gebruik.
Mag vast welquote:Op maandag 6 september 2010 15:56 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik was eerst hoor, miss mag je er wel bij, dat overleg ik even met dr
M'n zusje, ze heeft last van diarreequote:
vraag anders die vent van ELO. die heeft er nog eentje.quote:Op maandag 6 september 2010 15:47 schreef Oksel het volgende:
Ik heb misschien nog wel ergens een verdwaalde baal liggen..
quote:Op maandag 6 september 2010 16:03 schreef FUFR het volgende:
[..]
vraag anders die vent van ELO. die heeft er nog eentje.
nee gekkie, ik lees kranten.quote:
Ja maar daar las ik het niet in...quote:
Een docu? Volgens mij wat gemist.quote:
Meestal krijg je na mijn zusje opmerkingen vragen om pics, denk dat het nu wel wegblijfquote:Op maandag 6 september 2010 16:01 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
M'n zusje, ze heeft last van diarree
staat er toch echt, ik las het vanmorgen om half 10 al..quote:Op maandag 6 september 2010 16:13 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ja maar daar las ik het niet in...
Ik lees alleen de kranten op internet.quote:Op maandag 6 september 2010 16:22 schreef FUFR het volgende:
[..]
staat er toch echt, ik las het vanmorgen om half 10 al..
Ik heb je haar nog wel belachelijk gemaaktquote:Op maandag 6 september 2010 17:15 schreef Myraela het volgende:
Socios, Ratelslangetje, Nijnja, Swarma en Juicy ken ik. En de mensen die ik de vorige meet alleen even heb gezien.
Jij staat niet in het lijstje.quote:Op maandag 6 september 2010 17:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb je haar nog wel belachelijk gemaakt.
nee, das waarquote:Op maandag 6 september 2010 17:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jij staat niet in het lijstje.![]()
En dat was niet lief he meneertje.
quote:Op maandag 6 september 2010 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ken de volgende lui al:
Ratelslangetje
DrizztD
dus hoef me niet helemaal bang ende autistisch te voelen met zoveel onbekenden in de buurt
Jij mag geen bier hebben. Ik hoorde dat je dan masturbatie verhaaltjes ging vertellen.quote:Op maandag 6 september 2010 17:19 schreef Juicyhil het volgende:
Heatwave is inderdaad ook een gore klootzak
Ooh, daar weet ik niks vanquote:Op maandag 6 september 2010 17:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jij mag geen bier hebben. Ik hoorde dat je dan masturbatie verhaaltjes ging vertellen.
Op een PUB meet. Maar ik heb het alleen maar via via via gehoord. Dus misschien is het niet zo.quote:
Dat komt dus door het bierquote:
Pfff ik ben wel dronken geweest op pub meets, maar of ik daar iets over mijn masturbatie heb verteld is mij niet bekend.quote:Op maandag 6 september 2010 17:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Op een PUB meet. Maar ik heb het alleen maar via via via gehoord. Dus misschien is het niet zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |