kom je ookquote:Op maandag 6 september 2010 17:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb je haar nog wel belachelijk gemaakt.
Ezechielk, nijnja en nijn nam toch iemand mee die ook al op de huppels BBQ was geweest?quote:Op maandag 6 september 2010 17:11 schreef Ezechielk het volgende:
De volgende mensen heb ik al een keer eerder gezien:
Ratelslangetje
Oksel (+ vriendin)
Huppelmuts
Remlof
rulerofdeath
Hoef me ook niet autistisch te voelen dus
Geen idee, wie?quote:Op maandag 6 september 2010 17:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ezechielk, nijnja en nijn nam toch iemand mee die ook al op de huppels BBQ was geweest?
Leuk dat je ook komt Lotusssquote:Op maandag 6 september 2010 15:39 schreef Lotusss het volgende:
Ik meld me ook maar even als zijnde de EHBO doos
He tof dat Babybel ook komt. En jij natuurlijk.quote:Op maandag 6 september 2010 17:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, die gast die Nijn meeneemt ken ik ook. Babybel heet die.
Ja die, die was toch ook in Emmen eze?quote:Op maandag 6 september 2010 17:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, die gast die Nijn meeneemt ken ik ook. Babybel heet die.
Mag ik voor hem antwoorden? Ja hij was bij jou thuis.quote:Op maandag 6 september 2010 18:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja die, die was toch ook in Emmen eze?
* Ezechielk agrees.quote:Op maandag 6 september 2010 18:02 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Mag ik voor hem antwoorden? Ja hij was bij jou thuis.
HEEL misschien, maar aangezien ik 3 uur onderweg ben twijfel ik nogquote:
Ik ookquote:
Boeiend, ik moet ook een eeuwigheid reizen. Niet aanstellen, gewoon komen.quote:Op maandag 6 september 2010 18:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
HEEL misschien, maar aangezien ik 3 uur onderweg ben twijfel ik nog.
Sinds wanneer is reistijd en afstand een dealbreaker voor jou als het om een FOK!meet gaat?quote:Op maandag 6 september 2010 18:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
HEEL misschien, maar aangezien ik 3 uur onderweg ben twijfel ik nog.
Bij jouw vriendin natuurlijkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |