Ik eet met jou mee.quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:02 schreef Patje1987 het volgende:
Hoop wel dat jullie honger hebben want ik ga gewoon veel inkopen doen
Jij blijft daar slapen neem ik aan?quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik eet met jou mee.
Ik haal wel drank, maar wat drinken mensen die geen bier drinken? Want ik ga geen fles goldstrike in mijn eentje opdrinken. Hoewel. Dat kan best.
Ik ga bij boterhamzakje slapen.quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:27 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Jij blijft daar slapen neem ik aan?
Dat neem ik me ook zo vaak voorquote:Op dinsdag 7 september 2010 20:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ga niet echt veel drinken hoor.
Dan drink je de helft op ofzo. De onderste helft bij voorkeur.quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik eet met jou mee.
Ik haal wel drank, maar wat drinken mensen die geen bier drinken? Want ik ga geen fles goldstrike in mijn eentje opdrinken. Hoewel. Dat kan best.
quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ga bij boterhamzakje slapen.Maar dat is de buurt. En anders dragen ze me maar.
ik wil hem wel meenemen hoorquote:Op dinsdag 7 september 2010 22:35 schreef -Engel- het volgende:
Neemt iemand ook een gitaar mee?
voor het geval ik toch besluit te gaan![]()
Tofquote:Op dinsdag 7 september 2010 20:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ga bij boterhamzakje slapen.Maar dat is de buurt. En anders dragen ze me maar.
quote:
Slayer - Angel of deathquote:Op dinsdag 7 september 2010 22:42 schreef -Engel- het volgende:
[..]
![]()
En kan ik ook al wat verzoekjes indienenzodat ik vast thuis al kan inzingen
*al dan niet vals natuurlijk...*
Als er nog nuchteren zijn. En anders een taxi.quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:30 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]Gezellig!
En we kunnen je zo de auto indragen hoor
The wild roverquote:Op dinsdag 7 september 2010 22:42 schreef -Engel- het volgende:
[..]
![]()
En kan ik ook al wat verzoekjes indienenzodat ik vast thuis al kan inzingen
*al dan niet vals natuurlijk...*
Mijn ervaring is dat als bepaalde mensen er zijn... het niet echt boeit of het regent of niet....quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:56 schreef Mikkie het volgende:
Het weer lijkt wel wat beter te worden van 't weekend, dus misschien geluk?
Als ik met je meerij dan gaat gemiddelde flink omhoog, hoe laat vertrek je?quote:
2 uur bij uitgang Sonsbeekzijde station Arnhem, zijn we daar om 3 uur.quote:Op woensdag 8 september 2010 00:07 schreef sig000 het volgende:
[..]
Als ik met je meerij dan gaat gemiddelde flink omhoog, hoe laat vertrek je?
Heb namelijk vrijdag ook al feest.
Volgens mij herken ik je wel maar wat voor auto?quote:Op woensdag 8 september 2010 00:08 schreef remlof het volgende:
[..]
2 uur bij uitgang Sonsbeekzijde station Arnhem, zijn we daar om 3 uur.
Ik hou nog een kleine slag om de arm trouwens, want ik ben snipverkouden
Heb je de lokale supermarkt al gewaarschuwd?quote:Op woensdag 8 september 2010 09:09 schreef Oksel het volgende:
Oh, aan iedereen; als je bier meeneemt, neem het koud mee als het kan..Dan trekt de koelkast het beter, als er koud bier in gaat.
En nee, er is qua muziek nog niets geregeld. Als we dicht bij de woonkamer staan, op het binnenpleintje, dan hoor je de muziek van binnen wel. Bij de grote tent / kampvuur / bbq dus niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |