Geen idee, wie?quote:Op maandag 6 september 2010 17:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ezechielk, nijnja en nijn nam toch iemand mee die ook al op de huppels BBQ was geweest?
Leuk dat je ook komt Lotusssquote:Op maandag 6 september 2010 15:39 schreef Lotusss het volgende:
Ik meld me ook maar even als zijnde de EHBO doos
He tof dat Babybel ook komt. En jij natuurlijk.quote:Op maandag 6 september 2010 17:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, die gast die Nijn meeneemt ken ik ook. Babybel heet die.
Ja die, die was toch ook in Emmen eze?quote:Op maandag 6 september 2010 17:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, die gast die Nijn meeneemt ken ik ook. Babybel heet die.
Mag ik voor hem antwoorden? Ja hij was bij jou thuis.quote:Op maandag 6 september 2010 18:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja die, die was toch ook in Emmen eze?
* Ezechielk agrees.quote:Op maandag 6 september 2010 18:02 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Mag ik voor hem antwoorden? Ja hij was bij jou thuis.
HEEL misschien, maar aangezien ik 3 uur onderweg ben twijfel ik nogquote:
Ik ookquote:
Boeiend, ik moet ook een eeuwigheid reizen. Niet aanstellen, gewoon komen.quote:Op maandag 6 september 2010 18:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
HEEL misschien, maar aangezien ik 3 uur onderweg ben twijfel ik nog.
Sinds wanneer is reistijd en afstand een dealbreaker voor jou als het om een FOK!meet gaat?quote:Op maandag 6 september 2010 18:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
HEEL misschien, maar aangezien ik 3 uur onderweg ben twijfel ik nog.
Bij jouw vriendin natuurlijkquote:
Bij BHzakjequote:
Sinds heel lang al hoor, verste ooit was Groningen, verder eigenlijk alleen Amsterdam, Utrecht en Rotterdamquote:Op maandag 6 september 2010 18:41 schreef Stefan het volgende:
[..]
Sinds wanneer is reistijd en afstand een dealbreaker voor jou als het om een FOK!meet gaat?
Oeh lekker knusquote:Op maandag 6 september 2010 18:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik kom tussen jou en nijnja liggen.
Maar je bent dan ook top!quote:Op maandag 6 september 2010 18:47 schreef Myraela het volgende:
Voor mij is het met het OV 4 uur reizen. Maar ik mag met symph meereizen. Dus ik weet niet hoelang het dan is.
vier en een half uur, maar dat maakt niet uitquote:Op maandag 6 september 2010 18:47 schreef Myraela het volgende:
Voor mij is het met het OV 4 uur reizen. Maar ik mag met symph meereizen. Dus ik weet niet hoelang het dan is.
Oh.quote:Op maandag 6 september 2010 19:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
vier en een half uur, maar dat maakt niet uit
Whehehe, je woont toch in de buurt van Den Haag?quote:
Ghehe, Het is wel zo. Ik heb er wel zin in.quote:
Hmm, Den Haag is 2 uurtjes met het OV. Maar dat ligt meer aan het slechte OV. Hoe reis jij? Want ik kan wel naar een stad komen die op de route ligt.quote:Op maandag 6 september 2010 19:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Whehehe, je woont toch in de buurt van Den Haag?
Dan is het twee uurtjes rijden
Wie moet je oppikken in Dalfsen? Leuk omweggetje.quote:Op maandag 6 september 2010 18:52 schreef Patje1987 het volgende:
http://maps.google.nl/map(...)1.425406,3.56781&z=9
Leuk ritje
*tent inkruipt*quote:
wordt dan wel gezelligquote:Op maandag 6 september 2010 19:59 schreef rulerofdeath het volgende:
het ziet er naar uit dat ik een vijfpersoonstent mee neem
en bij mijn weten slaap ik alleenquote:
Waar heb je dan een 5 persoons tent voor nodigquote:Op maandag 6 september 2010 20:05 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
en bij mijn weten slaap ik alleen
Goede vraag die het waard is om gequote te worden.quote:Op maandag 6 september 2010 20:06 schreef swarmahoer het volgende:
komen er ook gewillige dames tussen de 18 en 22?
Daar slaap ik dus tent opzetten alvast.quote:Op maandag 6 september 2010 19:49 schreef JJH het volgende:
[..]
Wie moet je oppikken in Dalfsen? Leuk omweggetje.
wat dacht je van droog liggen?quote:Op maandag 6 september 2010 20:10 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Waar heb je dan een 5 persoons tent voor nodig
oke... goed puntquote:Op maandag 6 september 2010 20:22 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
wat dacht je van droog liggen?
quote:Op maandag 6 september 2010 20:31 schreef Myraela het volgende:
Ik verzin wel iets om te slapen. En anders, mocht je rond 3 uur 's ochtends iemand in je slaapzak voelen kruipen. Dan ben ik het.![]()
en onze afspraak danquote:Op maandag 6 september 2010 20:31 schreef Myraela het volgende:
Ik verzin wel iets om te slapen. En anders, mocht je rond 3 uur 's ochtends iemand in je slaapzak voelen kruipen. Dan ben ik het.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |