quote:
Op woensdag 8 september 2010 09:16 schreef Oksel het volgende:[..]
Voor 20-25 man als er ook nog 3 andere supermarkten zijn? Nee. Mocht het echt opraken rijdt er maar ff 1 iemand met wat anderen langs de Aldi / Lidl, dat is ook om de hoek.
Verder zal ik vrijdag nog even aan ieders nickname een "product" koppelen.. wat je bij voorkeur, als je wilt, mee kan nemen. Zoals brood / kruidenboter / saus / chips. Zodat we niet 25 stokbroden hebben, en geen kruidenboter. Ofzo.
Vergeet je niet deze post mee te nemen?
Aanmelden 11 jaar FOK! meet Wierden (Twente) #3 - American Style!Ik heb het nu meer op een rijtje, uit mijn kasten kwamen:
- 2 potten pindakaas (die ik niet lust, maar waar best satesaus van te maken is);
- x aantal potten chocoladepasta voor op brood (te grote/te veel potten voor mij alleen, heb ik sowieso mee);
- x aantal kleinere en grotere potten jam (ook als minikuipje voor op brood, dus jam , heb ik sowieso mee)
- 2 kuipjes margarine/dieetmargarine (voor mij 'te vet' voor op brood, maar daar is zelf lekkere kruidenboter van te maken met verse kruiden en een snufje citroen/limoensap);
- 4 flesjes Heinz American Steak Sauce (gebruik ik niet echt, tenzij in een stoofpot oid);
- x aantal potten mayonaise/yogonaise/olijfonaise (gebruik ik nooit);
- 1 potje/kuipje Jumbo Romige tuinkruidensaus (voor in je kookpotje);
- 1 potje/kuipje Jumbo Romige knoflooksaus (voor in je kookpotje, of in de zelfgemaakte kruidenboter).
Ik ga morgen overdag met mijn fiets (met fietstassen) in de trein naar mijn broer in Enschede, en daar eet ik en overnacht ik ook van donderdag op vrijdag. Hij heeft voor mij wat kampeerspullen die ik goed kan gebruiken, ik heb zelf een simpel tentje voor mij alleen.
Dus ik kan op vrijdag 9 en op zondag 12 dan wel maandag 13 sept. een of meer handjes uitsteken, al fietsend vanaf station Wierden (of Almelo, met een fietskaart in de hand).
Mijn PM-box staat open (voor iedereen

), ik ga nu de laatste dingen bij elkaar verzamelen en verwacht later vandaag wel weer te kijken op FOK!
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende: :*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@