Voor 20-25 man als er ook nog 3 andere supermarkten zijn? Nee. Mocht het echt opraken rijdt er maar ff 1 iemand met wat anderen langs de Aldi / Lidl, dat is ook om de hoek.quote:Op woensdag 8 september 2010 09:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb je de lokale supermarkt al gewaarschuwd?
Lijkt me een heel goed plan jaquote:Op woensdag 8 september 2010 09:16 schreef Oksel het volgende:
[..]
Verder zal ik vrijdag nog even aan ieders nickname een "product" koppelen.. wat je bij voorkeur, als je wilt, mee kan nemen. Zoals brood / kruidenboter / saus / chips. Zodat we niet 25 stokbroden hebben, en geen kruidenboter. Ofzo.
Isse slim!!quote:Op woensdag 8 september 2010 09:16 schreef Oksel het volgende:
[..]
Voor 20-25 man als er ook nog 3 andere supermarkten zijn? Nee. Mocht het echt opraken rijdt er maar ff 1 iemand met wat anderen langs de Aldi / Lidl, dat is ook om de hoek.
Verder zal ik vrijdag nog even aan ieders nickname een "product" koppelen.. wat je bij voorkeur, als je wilt, mee kan nemen. Zoals brood / kruidenboter / saus / chips. Zodat we niet 25 stokbroden hebben, en geen kruidenboter. Ofzo.
ik kom later, ik moet nog tot half 5 werken. BBQ staat dan nog aan?quote:Op woensdag 8 september 2010 09:16 schreef Oksel het volgende:
[..]
Voor 20-25 man als er ook nog 3 andere supermarkten zijn? Nee. Mocht het echt opraken rijdt er maar ff 1 iemand met wat anderen langs de Aldi / Lidl, dat is ook om de hoek.
Tuurlijk. En hij kan op elk moment weer aan. Zal vanavond nog even het gas checken.quote:Op woensdag 8 september 2010 09:20 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik kom later, ik moet nog tot half 5 werken. BBQ staat dan nog aan?
So truequote:Op woensdag 8 september 2010 09:22 schreef Patje1987 het volgende:
Als je je oven beschikbaar stelt heb je van die goedkope stokbroden bij de lidl waar de kruidenboter al in zit. Die zijn lekker
ideaalquote:Op woensdag 8 september 2010 09:21 schreef Oksel het volgende:
[..]
Tuurlijk. En hij kan op elk moment weer aan. Zal vanavond nog even het gas checken.
Drizzt, Ratel en ik komen ook later, als alles goed loopt tegen half 5 in Wierden.quote:Op woensdag 8 september 2010 09:20 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 september 2010 09:16 schreef Oksel het volgende:
[..]
Die dingen zijn echt meesterlijk inderdaadquote:Op woensdag 8 september 2010 09:22 schreef Patje1987 het volgende:
Als je je oven beschikbaar stelt heb je van die goedkope stokbroden bij de lidl waar de kruidenboter al in zit. Die zijn lekker
Van Sally horen we ook niets meer wat dat betreft.quote:Op woensdag 8 september 2010 09:09 schreef Oksel het volgende:
Oh, aan iedereen; als je bier meeneemt, neem het koud mee als het kan..Dan trekt de koelkast het beter, als er koud bier in gaat.
En nee, er is qua muziek nog niets geregeld. Als we dicht bij de woonkamer staan, op het binnenpleintje, dan hoor je de muziek van binnen wel. Bij de grote tent / kampvuur / bbq dus niet.
Als ik kom zit ik met hetzelfde hoor, verwacht er ook niet voor zessen te zijn in dat gevalquote:Op woensdag 8 september 2010 09:20 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Ik heb sowieso een klein legertje aan legale normale cd's in de auto liggen. Maar ouderwetse autoradio wil niet anders.quote:Op woensdag 8 september 2010 09:51 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Die dingen zijn echt meesterlijk inderdaad
[..]
Van Sally horen we ook niets meer wat dat betreft.
Ik zal wel even kijken of ik een ghettoblaster kan regelen. Dan kan iedere liefhebber zelf CD's meenemen. Normale, geen MP3. Heb ook nog een kabel voor MP3spelers en telefoons, de standaard oorpluggen aansluiting.
Is dat ook muziek die het gros kan waarderen?quote:Op woensdag 8 september 2010 09:58 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb sowieso een klein legertje aan legale normale cd's in de auto liggen. Maar ouderwetse autoradio wil niet anders.
O dat denk ik wel. Van The Prodigy tot Caro Emerald en wat er een beetje tussen zit.quote:Op woensdag 8 september 2010 09:59 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Is dat ook muziek die het gros kan waarderen?
Ik heb ook nog genoeg -foute en minder foute- muziek op mijn telefoon, en ik zal mijn MP3 spelertje dan ook wel in mijn binnenzak gooien.quote:Op woensdag 8 september 2010 10:01 schreef Mikkie het volgende:
En anders heb ik nog wel wat foute muziek. Geen legale cd's, maar wel kwaliteitsmuziek zoals stampende dance of lekker Nederlandstalig
Neem ik wel Reign in Blood voor je mee.quote:Op woensdag 8 september 2010 10:03 schreef rulerofdeath het volgende:
ik heb in de auto wel 2 unlimited
Yeuyquote:Op woensdag 8 september 2010 12:45 schreef Flippiee het volgende:
Ik meld ook nog even dat ik kom.
Edit: Moest even topic zoeken
quote:Op woensdag 8 september 2010 10:15 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Neem ik wel Reign in Blood voor je mee.
quote:Op woensdag 8 september 2010 12:45 schreef Flippiee het volgende:
Ik meld ook nog even dat ik kom.
Edit: Moest even topic zoeken
quote:Op woensdag 8 september 2010 10:15 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Neem ik wel Reign in Blood voor je mee.
Hey, wij komen. Meer heb je toch niet nodig?quote:
Definieer "wij"?quote:Op woensdag 8 september 2010 14:34 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hey, wij komen. Meer heb je toch niet nodig?
Hihihih je zei "komen"quote:Op woensdag 8 september 2010 14:34 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hey, wij komen. Meer heb je toch niet nodig?
Ik heb nog wel plek over in de tentquote:Op maandag 6 september 2010 20:31 schreef Myraela het volgende:
Ik verzin wel iets om te slapen. En anders, mocht je rond 3 uur 's ochtends iemand in je slaapzak voelen kruipen. Dan ben ik het.![]()
Bummer. Had de big bad Joezihil wel eens in het echt willen zien.quote:
Ik quote Myrquote:
Klopt.Vind je niet erg, toch?quote:
Ik had verwacht dat ie wel zou komen. Aangezien hij met me wil trouwenquote:Op woensdag 8 september 2010 14:53 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Bummer. Had de big bad Joezihil wel eens in het echt willen zien.
[..]
Ik quote Myr
[..]
Klopt.Vind je niet erg, toch?
Flips, ik, monopoly, oksel enz tellen dus niet meer meequote:Op woensdag 8 september 2010 14:53 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Bummer. Had de big bad Joezihil wel eens in het echt willen zien.
[..]
Ik quote Myr
[..]
Klopt.Vind je niet erg, toch?
Voor ons is het ook niet gratis hoorquote:Op woensdag 8 september 2010 14:59 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik wil best komen maar alles bij elkaar (treinreis,alcohol,vleesj,pot) kost het me zon 60 eurie.
Zeker nietquote:Op woensdag 8 september 2010 15:01 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Voor ons is het ook niet gratis hoor
Weet ik ook wel maar toch, ik zal er de volgende keer voor sparen,quote:Op woensdag 8 september 2010 15:01 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Voor ons is het ook niet gratis hoor
De TAL-meet bedoel je?quote:Op woensdag 8 september 2010 15:04 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Weet ik ook wel maar toch, ik zal er de volgende keer voor sparen,
Ik kom wel naar de fok meet in utrecht
Deze meet wordt echt veel gezelligerquote:
quote:Op woensdag 8 september 2010 15:15 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Deze meet wordt echt veel gezelliger
QFTquote:Op woensdag 8 september 2010 15:15 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Deze meet wordt echt veel gezelliger
Goed bezig jij.quote:Op woensdag 8 september 2010 16:06 schreef Ezechielk het volgende:
Zojuist de bevestiging al gehad, ik kan eventueel een ghettoblaster meenemen, mocht er niets anders geregeld (kunnen) worden. Hij heeft echter wel een stekkertje nodig, maar dat lijkt me geen probleem, toch Oksel?
Vergeet je niet deze post mee te nemen?quote:Op woensdag 8 september 2010 09:16 schreef Oksel het volgende:
[..]
Jij denkt dat het voor de rest gratis is?quote:Op woensdag 8 september 2010 14:59 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik wil best komen maar alles bij elkaar (treinreis,alcohol,vleesj,pot) kost het me zon 60 eurie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |