quote:Op maandag 6 september 2010 20:31 schreef Myraela het volgende:
Ik verzin wel iets om te slapen. En anders, mocht je rond 3 uur 's ochtends iemand in je slaapzak voelen kruipen. Dan ben ik het.![]()
en onze afspraak danquote:Op maandag 6 september 2010 20:31 schreef Myraela het volgende:
Ik verzin wel iets om te slapen. En anders, mocht je rond 3 uur 's ochtends iemand in je slaapzak voelen kruipen. Dan ben ik het.![]()
ow je hebt t over slapenquote:Op maandag 6 september 2010 20:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ga in het stro rollen, niet slapen.
quote:Op maandag 6 september 2010 20:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Kruip bij Ruler, die heeft toch plek zat
Je kan ook met ons mee hoor!quote:Op maandag 6 september 2010 20:31 schreef Myraela het volgende:
Nee, Symph en ik komen ookquote:Op maandag 6 september 2010 22:19 schreef nikky het volgende:
Leuke meet. Er zijn twee of drie mensen die ik eens eerder heb gezien. Allemaal nieuwe gezichten
Ik ben trouwens toch niet de oudste he?
Als je zelf rijdt maak je het vast niet zo laat en als ik rij maak je het sowieso niet zo laatquote:
gezellig!quote:
ruilen?quote:Op maandag 6 september 2010 19:59 schreef rulerofdeath het volgende:
het ziet er naar uit dat ik een vijfpersoonstent mee neem
Anders ga je toch logeren bij Tessa!quote:Op dinsdag 7 september 2010 12:55 schreef Ezechielk het volgende:
Mits het geen modderpoel is. Anders duik ik wel een schuur in
Nee hoor.quote:Op maandag 6 september 2010 22:19 schreef nikky het volgende:
Leuke meet. Er zijn twee of drie mensen die ik eens eerder heb gezien. Allemaal nieuwe gezichten
Ik ben trouwens toch niet de oudste he?
Kofferbak toch?quote:Op dinsdag 7 september 2010 12:55 schreef Ezechielk het volgende:
Mits het geen modderpoel is. Anders duik ik wel een schuur in
quote:Op dinsdag 7 september 2010 12:56 schreef Stefan het volgende:
[..]
Anders ga je toch logeren bij Tessa!
Nee, bedankt.quote:Mollig, slap in het vel, hangbuik en hangtieten en ze zit onder de littekens. Sex was niet geweldig: ze kletst te veel. Kortom: in de advertentie lijkt het heel wat maar bespaar je de centen maar, ga er niet heen want het is een enorme afknapper!!
Leuk, ik gebruik iemand anders zn PC en nu heb ik op die hoerenlink geklikt.quote:Op dinsdag 7 september 2010 12:56 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik zit op mijn werkquote:Op dinsdag 7 september 2010 13:08 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Leuk, ik gebruik iemand anders zn PC en nu heb ik op die hoerenlink geklikt.En geschiedenis verwijderen kan/mag niet.
nu kom ik al helemaaaal niet meer.quote:Op dinsdag 7 september 2010 12:56 schreef Stefan het volgende:
[..]
Twee?! Wat heb jij voor plannenquote:Op dinsdag 7 september 2010 12:41 schreef Huppelmuts het volgende:
Oksel ik zet 2 tentjes op bij je hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |