abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86123670
Het vorige deel: Het grote babietjestopic (6-12 maanden) deel 48

11 september 2009: Lars, zoon van XXXKarinXXX
17 september 2009: Esmee, dochter van Stiemie
20 september 2009: Lotte, dochter van Linda2205
23 september 2009: Lente, dochter van Ssserpente
27 september 2009: 'Rocker', zoon van RockabeIIa
28 september 2009: 'Driekus', zoon van mefke79
29 september 2009: 'Xeentje', dochter van Xenia
02 oktober 2009: Alexa, dochter van Takkembah
02 oktober 2009: Sem Yesse, zoon van Rekkie
08 oktober 2009: 'Mini-sproetje', dochter van sproet-je
12 oktober 2009: Isabeau, dochter van sorbootje
16 oktober 2009: Jamie, zoon van martine1984
22 oktober 2009: Niels, zoon van Twinkly
27 oktober 2009: Mette, dochter van wickie
13 november 2009: Ivan, zoon van Claudia_x
16 november 2009: Thomas, zoon van Aoraki
23 november 2009: Emma, dochter van WupWup
24 november 2009: Stef, zoon van Incantrix
27 november 2009: Ties, zoon van Ziggyziggyziggy
05 december 2009: Evie Elleke, dochter van Beessie-Jen
10 december 2009: Wolf, zoon van Poppejans
15 december 2009: Elyas Yaël, zoon van Tan
17 december 2009: Rienk, zoon van Vlindur
18 december 2009: Dyon, zoon van Meimeltje
20 december 2009: Fabian, zoon van amaranta
23 december 2009: Minke, dochter van lijnloos
30 December 2009: Isa, dochter van NieuweUser
07 januari 2010, Aviva Gabrielle, dochter van DaviniaHR
15 januari 2010: Dijon Trevor, zoon van faja-lobi
22 januari 2010: Tirza, dochter van Elmo76
02 februari 2010: 'Teigetje', dochter van Keshet
05 februari 2010: Tessa, dochter van Marlinde
12 februari 2010: Laura, dochter van Sindell
15 februari 2010: 'Harry', zoon van Asyniur
15 februari 2010: Hannah, dochter van Octopussy
16 februari 2010: Dyr, dochter van Klaploper en Twizu
18 februari 2010: Robin Janey Kathleen, dochter van Co_OL
19 februari 2010: Ravi, zoon van simmu en sangdrax
***24 februari 2010: Daan, zoon van happyme28 en Marky***
02 maart 2010: Mart, zoon van ymme
05 maart 2010: Thomas, zoon van Leonieke

*** vermeldingen zijn officiële Fok!baby's
(Een Fok!baby is een baby geboren uit een relatie waarbij de ouders elkaar hebben leren kennen op/door Fok

[ Bericht 4% gewijzigd door BE op 08-09-2010 21:45:41 ]
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  maandag 6 september 2010 @ 13:16:18 #2
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_86123773
Holy crap Sorboo das niet zo mooi! :*

En dan nog met zo'n destructor thuis zitten :9

Iig beterschap met je knie
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
  maandag 6 september 2010 @ 13:16:20 #3
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_86123775
over het stimuleren van je kinders, ik heb echt zoiets van 'doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg'
zolang je je kind niet volledig afsluit van prikkels, loopt het wel los.
zo ook met spraakontwikkeling. eli is best langzaam ermee. tot nu. nu wil hij zelf praten, contat maken, en hop! de taalontwikkeling gaat als een tierelier. een tijd lang bestond zijn vocabulaire voor 80% uit etenswaren. :') het is maar net waar je interesse ligt. :)

zo, nu lunch! :Y)
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_86123919
Omdat Sorbo het denk ik niet doorhad.

Ik ben niet goed bijgelezen, sorry. Maar wat ik wel is blijven hangen is dat Niels niet kon slapen -O- Wat sneu zeg en wat balen! :*

En Lars had het ook niet naar zn zin? :*

En hier is Rienk ziek. Snot verkouden is hij, zo sneu! Ik heb hem nu in het campingbedje beneden naast me bij de bank slapen en dat gaat goed. Boven in bed lukte het niet. Nu schrikt hij wakker maar als hij mij dan weer ziet gaat hij weer 'lekker' verder slapen. Arm jochie.

Wat knap dat jullie kindjes al kunnen zwaaien en kusjes geven! Dat kan Rienk nog niet :N
Maar hij komt wel als je hem roept :Y En als hij is gevallen en we gaan niet naar hem toe (als het meevalt gaan we niet naar hem toe) dan komt hij naar ons toe gekropen als hij toch een knuffel wil O+
pi_86123949
Oh en gets Sorbo, wat kut van je knie! :*
pi_86124550
Hello, even helemaal niet bijgelezen. Hier een huis ziek al een ruime week. Eerst Daan verkouden, toen man verkouden en Daan nog steeds verkouden en nu ik verkouden met keelontsteeking en Daan ook nog steeds verkouden. Arme hompie komt er maar niet vanaf, al denk ik wel dat het nu gecombineerd is met tandjesleed, want hier ook al voor de lunch 3 poepbroeken en dat terwijl Daan altijd moeilijk poepte en zelfs aan de Omneo zat.

Anyhoooeee, hij is er gelukkig wel vrolijk onder maar zijn koorts blijft maar tussen de 38,5 en 38,8 hangen vandaag. Eerdere dagen begon hij gewoon rond 37 en liep het in de dag op naar 38,8 maar nu dus vanmorgen al koorts. Af en toe een 60mg zetpil erin, maar dat lijkt niet veel te doen.

Wanneer zou je de HA moeten bellen? Ik heb niet het idee dat hij er last van heeft, slaapt redelijk goed (wordt een keer wakker 's nachts maar slaapt dan wel weer verder na een spuitje otrivin en zijn speen) en is eigenlijk gewoon vrolijk en alert.

Ik ga zelf zo wel even naar de HA om naar mijn keel te laten kijken en denk een penicilinekuurtje te laten uitschrijven.

Trouwens hier mensen met zo'n luierapparaat, een daiper champ of de goedkope variant nappy wrapper? Ben benieuwd of het wat is. Wij hebben gewoon zo'n emmer maar sinds de bijvoeding zijn de poepluiers niet te harden en ruikt het hele huis ernaar als je 'm niet direct buiten weggooit.

Ik hoop vanmiddag even terug te lezen, maar voor allemaal een dikke :*
pi_86124919
Sorry, ik had het idd niet door!
pi_86125147
Mogen wij ook in de OP?

maandag 6 september 2010 @ 13:50:57 #9
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_86125219
quote:
Op maandag 6 september 2010 13:49 schreef ymme het volgende:
Mogen wij ook in de OP?

En wij ook?
22 januari 2010: Tirza, dochter van Elmo76
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
pi_86125227
Happy, ze zeiden hier bij de huisarts dat je moet bellen als een kind (baby) langer dan 3 dagen achter elkaar koorts heeft. Dus ik zou even bellen als ik jou was. waarschijnlijk zal hij een virus onder de leden hebben, en moet hij uitzieken, maar better safe then sorry.
Wel sneu he, dat gesnotter ook....Lars is er net weer een beetje vanaf, maar dat heeft ook wel 3 weken geduurd.
(maar die had er geen continue koorts bij, wel af en toe een dag maar dat wijt ik aan tandjes)
Luieremmer hebben wij niet hier, hier gaan de luiers meteen in de container. Poepluiers nog voorzien van geurzakje (action) ook. Rommel.

Sorbo, balen hee die knie van jou! Mogen ze weleens even wat aan gaan doen, dit is niet lollig!

Vlindur, die foto's van Rienk met Thijs.... O+ wat lief! En die ogen van Rienk :9~ mooi! Echt een knap kereltje!
Wel irritant dat hij zo verkouden is...doe je neussprayen?
(of ui onder het bed)

Lars is vandaag weer happy de peppy. Lekker geslapen, eet weer goed, staat echt overal, loopt langs, roept Bah als hij niet meer wil eten, enz enz
Hij heeft vandaag een tuinbroek aan, men wat lijkt ie dan ineens lang! :o Maar ja, het is ook bijna een dreumes he :P Merk wel dat ik zelf nu echt al wel aan het terugdenken ben, gister las ik de berichtjes op mijn hyves van toen Lars net geboren was....slik...
Verder voorbereiding....wel al wat boodschappen gehaald en snoep voor snoepzakjes, maar verder nog niet echt. Mijn hoofd loopt ook wel over, want er is zoveel gaande hier....
Huizenjacht, Meike die een elleboog uit de kom had :{ , koopcontract eigen huis tekenen, aannemer bezoeken...ga zo maar door.....
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_86125966
Happy, beterschap voor jullie alledrie. En ik zou als ik jou was en je toch de ha belt, ook meteen even voor Daan vragen. Wellicht kunnen ze een tip geven.
Sorbootje, wat rot van je knie, heulemaal nie leuk! :* erop (niet dat het helpt, maar het gaat om de gedachte!) Hopelijk kunnen ze iets vinden zodat ze er ook iets aan kunnen doen behalve rust hoduen.

Rienk ook al ziek, he bah... die zieke kindjes moesten verboden worden! nou ja het ziek-zijn dan he, de kindjes zelf niet natuurlijk...

Ik ben inmiddels alweer thuis, met zieke Minke. Ze had bij het kdv ineens 38.1 koorts, dus mocht haar komen ophalen. Gelukkig kost het me geen vakantieuren, maar leuk is anders. Thuis viel het gelukkig allemaal wel mee, wel af en toe een huiltje maar verder lekker aan het spelen op de bank. Net na de (3e!) poepbroek van vandaag maar meteen het bed ingeschoven. Niks meer gehoord, dus die ligt effe lekker in dromenland.
pi_86125982
Ik zet jullie straks in de op, i promise

Rienk heeft 39.8 koorts, heb de dokter al gebeld en hij hangt nu te hijgen op schoot, dus heb maar 1 hand beschikbaar. hij is echt heeeeeel zielig joh :( arm heet ding ;(
  maandag 6 september 2010 @ 14:18:40 #13
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_86126144
Jee, wat een zieken allemaal!
Wordt hier soms een virus verspreid?! ;)
Sinds ik hier ook af en toe wat post, is Tirza ineens ook snottieverkouden! Vanmorgen zat ze te bellenblazen.................met haar neus! :Y
Beterschap voor iedereen! :*
pi_86126271
Arm Rienkje! :'(
pi_86126503
Zo, De nieuwe baby's staan er in.

En ook onze Belg Thomas! Die is gister ook verhalfjaard! *O* *O*
pi_86126921
ik hoef hier ravi niet echt actief te stimuleren, dat doet selene wel *)

die hangt erboven: "boebiedoeboeboeboeSMAK!" en een blij ravi. je zet ravi op schoot bij selene: blije ravi. en sinds dit weekend mag ravi bij het avondeten ook aanschuiven. niet dat hij iets eet hoor, van de worteltjes, maar hij lijkt het wel leuk te vinden :)

zeer suffe tvp, maar tvps mogen niet meer
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_86127172
Beterschap voor Rienk :*
Wat zij de dokter? Of hebben jullie een afspraak?
  maandag 6 september 2010 @ 14:57:04 #18
313287 Groofsken3
1,2,3, wat maakt het uit...
pi_86127479
Ach jee Sorbo, en ach jee Rienk. Kusjes erop over doet het niet hè?

:*
pi_86127659
quote:
Op maandag 6 september 2010 14:57 schreef Groofsken3 het volgende:
Ach jee Sorbo, en ach jee Rienk. Kusjes erop over doet het niet hè?

Dank je O+ maar helaas, dit soort kwalen kunnen kusjes niet wegsturen -O-

Ymme, de assistente zei dat hij 3 dagen koorts mag hebben en eventueel een zetpil.
Mochten we Rienk niet meer herkennen omdat hij te suf wordt en als hij vlekjes krijgt moeten we weer bellen, verder is drinken heel belangrijk, eten mág, drinken MOET. Hij zit nu in de box en vind het wel oké, dus de zetpil werkt iig. Hij heeft net weer even een kwartiertje geslapen en ik ga zo kijken of hij wat oude melk wil (er is nog 70cc van de fles van zonet) en anders of hij water wil.
pi_86127905
beterschap voor de zieke mama's *en* de zieke kleintjes!
pi_86127909
hier ook alle3 verkouden... niet leuk.. Evie heeft tnt nog het minste last; ook geen koorts geloof ik; alleen wat meer vermoeid; maar kan ook nog nasleep van de vakantie zijn....

een dikke :* voor Sorboo; ben verder niet bijgelezen...

net bij CB geweest:

gewicht 8585 gram en lengte 72 cm
weer helemaal goedgekeurd; pas terugkomen bij 11,5 maand (en dan inclusief prikjes) :@
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_86128112
Beterschap voor Minke en Rienk :*

en Daan ook (en Sorbo ook) :*

en mooie curve voor Evie!
pi_86128177
Nog even heh, Karin... 1 jaar!! wow
  maandag 6 september 2010 @ 16:34:45 #24
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_86130636
elmo, wist je dat niet? de kinders lezen hier mee! :o :P

sorbo, wat naar van je knie! -O- en wat nu? rust houden? hopen dat het voorbij gaat?

evie, mooie curves! *O* die lengtecurve aan het begin ook _O- briljant! :D meten is ook een vak :P

al die zieke kindjes en ouders is wel sneu, hoor! dikke :*

ik zei vanochtend op het kdv dat aviva al om half 7 had gedronken en daarna om half 8, dus kdacht dat ze de fles wel eerder zou willen. dus ik zou om half 3 ff langwippen, kijken of ze dan al honger had. word ik raar aangekeken als ik dan om 14:45u er sta. waarom ik er was? uhm, dat had ik gezegd vanochtend? nou, daar wist ze niks van.
pfff, daar ging mn quasi-goede humeur -O-

eigenlijk vond ze die tweede voeding helemaal niet meer nodig. nou, ik vind 3 voedingen een beetje weinig, eigenlijk... voortaan dus om 5 uur voeden, dan boodschapjes doen en terug om ze op te halen. is ook best. maar waarom ontkent ze iedere keer dat we iets besproken hebben? beetje irritant.
(en ze zat op een poepbroek, wat de leidster niet had geroken... kan er ook nog wel bij.)
pi_86130760
Mooie curve BJ.

Was bij de HA voor mezelf (fijn penicilinekuurtje gehad) en dus gelijk even over Daan gehad. Ze zei inderdaad dat als het al zo'n tijdje duurde ze 'm toch wel even wilde zien en we konden gelijk een uur later langskomen. Zijn amandeltjes zijn wat ontstoken en omdat hij dus al zo'n tijd koorts heeft en het niet minder wordt (haalde 'm vanmiddag uit bed dus met 39,7 graden voor ik naar de ha ging, dus was blij toch het aangekaart te hebben) een kuurtje gekregen. Hij zou woensdag bijna koortsvrij moeten zijn en het kuurtje afmaken tot flesje leeg is (ca. 1 week).

Ook beterschap voor de andere mama's en babies.
pi_86130774
davinia, dat kdv klinkt eigenlijk niet bijster fijn hoor, van wat ik er hier van meekrijg. ik heb geen ervaring met kdv'en, maar het is toch zeker jouw kind. je betaalt die mensen toch om goed voor je kind te zorgen. nou, dan mag je dus verwachten dat ze dat doen. lekker boeie wat zo'n doos vindt, tis jouw kind en jij weet het het beste. en laten liggen met een poepbroek is al zeker not done.
  maandag 6 september 2010 @ 16:41:36 #27
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_86130875
simmu, ze waren yoghurt aan het eten, en ik moest ook ff goed ruiken. tzat weer van voren, dus als je van achter ruikt, merk je het niet zo gauw ;) (sorry voor de details :* )
ach, met eli ging alles prima, dit is een andere babygroep, andere madam, gewoon beetje jammer.
kheb vanochtend nog ff gespiekt bij het fruitmoment, en ze zat er zalig om zich heen te kijken en is er op dr gemak. tis alleen onze communicatie, zeg maar.

happy, succes met daaans ab-kuur! :*
pi_86130964
Davinia dat klinkt niet super zeg. Waarom doen ze nou zo moeilijk...

Verder eigenlijk weinig te melden. Alles gaat goed met onze haakvinger O+ Ze probeert zich op te trekken (tot nu toe zonder resultaat :P ). Verder beetje lastig gedoe hier met niet lukkende banenjacht en schoonmoeder met wie het niet echt denderend gaat :{

Oja ook goed nieuws: we hebben een bakfiets. Honderd procent eerlijk verkregen in de fietsenwinkel *O*
pi_86138894
Stiemie *O* voor de bakfiets :{ voor de baan en de schoonmoeder (gaat niet met haar gezondheid of met jullie onderling?)

Happy, fijn dat hij wat gekregen heeft, koorts was ook wel hoog zeg....al kan het bij kinderen al sneller hoog oplopen, maar toch. Het zal wel een lekker kacheltje zijn als je hem tegen je aanhoudt.
Succes met het naar binnen krijgen van de AB :Y) ;)

Davinia, ik heb het zelf als leidster ook weleens gehad dat ik een kind net had verschoond, en vervolgens komt moeder 2 min later binnen, tilt het kind op en ruikt poep. Schone luiers poepen lekkerder ofzo. Je voelt je dan wel lullig, maar daar kun je gewoon niks aan doen.
Tis wel een beetje jammer dat ze eigenlijk gewoon dus niet luistert naar wat je vertelt sochtends. Dat vind ik wel echt slecht.

BJ, wat groeit Evie lekker!! Zo'n klein frummeltje in het begin maar nu met gewicht en lengte iets boven het gemiddelde en helemaal in verhouding. Fijn! ^O^
pi_86139364
quote:
Op maandag 6 september 2010 14:29 schreef Vlindur het volgende:
Zo, De nieuwe baby's staan er in.

En ook onze Belg Thomas! Die is gister ook verhalfjaard! *O* *O*
Inderdaad *O*

En ik kom me heel vlug melden met het nodige bewijsmateriaal ;) Maar wat fijn dat we al in de OP staan :*
pi_86140322
Gefeliciteerd, leonieke! En welkom hier.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_86140784
Leonieke welkom! Enneh het bewijs zien we graag tegemoet O+

Karin het gaat qua gezondheid niet goed met mijn schoonmoeder helaas. Dat heeft een flinke impact op mijn vriend en zo ook op de rest van ons gezin. Heel begrijpelijk hoor, maar wel allemaal erg naar.
pi_86140909
Oh pff, wat naar, Stiemie.
pi_86141056
ooo mijn tante is vanmiddag al overleden; mijn zus ging mijn kaart en een van dr zelf langsbrengen; maar toen bleek ze net daarvoor al overleden te zijn....
(opsturen wilden we niet; aangezien we wisten dat het dan ws te laat zou zijn... maar dat het zo snel zou gaan; dat had ik ook niet helemaal gedacht...).
;(
pi_86141317
quote:
Op maandag 6 september 2010 20:56 schreef Beessie-Jen het volgende:
ooo mijn tante is vanmiddag al overleden; mijn zus ging mijn kaart en een van dr zelf langsbrengen; maar toen bleek ze net daarvoor al overleden te zijn....
(opsturen wilden we niet; aangezien we wisten dat het dan ws te laat zou zijn... maar dat het zo snel zou gaan; dat had ik ook niet helemaal gedacht...).
;(
gecondoleerd
  maandag 6 september 2010 @ 21:17:39 #36
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_86142197
BJ, gecondoleerd! :*
  maandag 6 september 2010 @ 21:18:39 #37
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_86142248
en karin, van die poepbroek vond ik niet zo erg. (al was het wel een volle plasluier. maar ze had gezegd "gecontroleerd", dus dat zal wel. ze is nogal sneaky met poepen, dus soit.)

leonieke, welkom met thomas! *O* *O*
  maandag 6 september 2010 @ 21:31:29 #38
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_86142942
Hey meiden, wazzup?

Zag al dat Sorbo wel een dikke :* verdiend heeft.. Wat naar joh :{ Beterschap!

En BJ ook een dikke :* , wat verdrietig dat je tante er niet meer is, en wat is het inderdaad snel gegaan ineens zeg! Zit je dan ineens met je kaart.. Veel sterkte meis! Je kleine meid heeft dan wél weer een mooi lijntje erbij op haar grafiekje, looking good!

En als ik dan toch kusjes aan het uitdelen ben: :* voor de zieke poppies, beterschap! :* Vanmorgen toen we Stef uit bed haalden gloeide hij ook ontzettend en bleek hij op 38.6 te zitten. vanavond ook zoiets (ietsjes hoger), dus het kermen in zijn slaap heeft in elk geval te maken met ziek zijn.. Of er ook nog een tandje dwars zit weet ik niet, ik sluit het zéker niet uit. Lief had nogal met hem te stellen vandaag, hij is dan gewoon heel huilerig en slapen is overdag zó lastig als hij wat mankeert..

Dentinox proberen we soms wel, maar vaak pas als we zéker weten dat er een tandje doorkomt en waar dan. We merken ook niet echt dat het helpt eigenlijk, dus we zijn er vaak te laat mee. Maar wel dank voor jullie tipjes O+

Ehm.. Ohja! Leonieke, welkom hier :) Gefeliciteerd met je eerste halfjaar als mama O+

Ik wil nog veel meer, maar ik ben een beetje leeg. Morgen weer werken ook, jeuj.. Een nachtje met een kermende babyfoon naast je doet rare dingen met je, haha! Op mijn werk was het in elk geval ook erg goed te merken dat mijn kind ziek is, ik zei en deed de gekste dingen verkeerd :')

Sweet dreams allen, jullie zien me wel weer aan de andere kant van mijn volgende werkdag!
3!
pi_86154969
Mogge allemaal.

Dikke paniek hier net. Internet deed het niet :o En dan zit je met je pootje omhoog...WAT MOET JE DAN? Ik heb toch geen leven :o :X

BJ gecondoleerd! Erg jammer dat je tante niet meer heeft kunnen lezen wat je hebt geschreven. Toch mooi dat je het wél geschreven hebt. Ook voor jezelf.

Vlindur, hoe is het met je manneke?

Triksie, hoe is 't vandaag? Geen kermende babyfoon? Heb je die babyfoon echt nodig? Slapen jullie zo ver bij elkaar vandaan dat je hem niet hoort als er iets is? Ik heb nooit een babyfoon gebruikt 's nachts (wel als ik overdag beneden ben) en ik mis niks. :7

Verder weet ik het even niet meer. Zo even teruglezen.

Maar goed, internet en telefoon doen het weer na een gesprekje met een uiterst vriendelijke ziggo-meneer. Pff... ik verveel me zo al te pletter...laat staan als ik geen internet heb.

B. heeft Isabeau vanmorgen naar het KDV gebracht. Kan ik zelf niet doen. Ik kan haar ook niet thuishouden, want ik kan haar niet eens tillen en dan ergens neerzetten ofzo. Ja hooguit als ik haar onder mijn arm klem en dan mijn krukken pak, maar ik vermoed dat ze dat niet gaat pikken ;)

Davinia, er zijn gisterochtend foto's van mijn knie gemaakt en de uitslag daarvan krijg ik donderdag of vrijdag. Ook is er bloed afgenomen voor het geval het een ontsteking/reuma is, maar dat verwacht de huisarts niet. Als uit de foto's niet blijkt wat er aan de hand is volgt een scan en/of kijkoperatie. Weet je, normaal gesproken is dit natuurlijk al irritant, zo'n knie, maar ik baal er zo intens van dat ik bijna niks met Isabeau kan doen nu. :( (met als gevolg dat ik haar tóch oppak en daar nu de rekening voor betaal met een knie die nóg dikker is)
pi_86155057
Goedemorgen allemaal!
Wat een rust is het hier soms de laatste tijd, ik krijg het zelfs bij gelezen :)
Wat is het een dramatisch weertje buiten. Ik ga zo zwemmen met de oudste en dan komt mijn moeder op Claire oppassen, het idee is dan dat m'n moeder lekker met Claire gaat wandelen maar dat zit er vandaag niet in :N

BJ nog gecondoleerd met je tante. Wat een schrik dat het ineens zo snel is gegaan.

Wat zijn er veel kindjes ziek hier, zo sneu. En ook veel kindjes met tandjesleed. Gelukkig is Claire niet vaak ziek (euhh, buiten wat lichte verkoudheidjes eigenlijk niet), maar tandjes.... Afgelopen week zijn er weer 3 door gekomen, de teller staat nu op 7. Hoop dat we nu weer snel normale nachten gaan krijgen :O
Wij gebruiken dentinox alleen 's nachts als het niet meer normaal lukt om haar te laten slapen. Overdag merk ik eigenlijk weinig aan de doorkomende tandjes, zelfs het kwijlen valt wel mee.
pi_86155078
Vlindur, hoe is het vandaag? Hopelijk is de koorts of weg of stukken minder.

BJ, gecondoleerd. :*

Sorbo, sterkte met je knie. En gelukkig dat internet het snel weer deed!

Inca, weer een beetje geslapen jullie allen vannacht?
pi_86155092
BJ :* dat is lastig om echt nèt te laat te zijn met zo'n kaart....

Wat een zieken zeg hier! Wat een hoge koorts ook! het is ook wel een beetje het seizoen natuurlijk.

ik heb Florian nog maar één keer ziek gehad :o één dagje koorts en dunne poep en hij had nergens last van :P

Stef ook al ziek... Echt zielig!

Hier gaat het eigenlijk prima met de nieuwe voeding en met een streng voedingsbeleid :) Hij is blij en slaapt! gisteren van half 7 tot 7 :o en vannacht van half 7 tot 5 en na een speenplop tot 7 :) Ideaal! en overdag is het gewoon een lekkere blijerd!

Wil iemand me wel vertellen dat het gillen overgaat? het begon met een maand of drie als *hey, mijn stem doet het! 8-) ' maar het gaat niet meer over. en hij kan zó verschrikkelijk hard.
De laatste week is het vaak 'ik ben moe en daarom speel ik maar met mijn stem' dan is het bed en klaar. Dat vind ik echt geen probleem.
Maar vandaag doet hij het weer gewoon de hele dag. en lullig genoeg kan mijn humeur een héleboel aan, maar geen baby die precies over mijn pijngrens heengilt :X
pi_86155121
gecondoleerd BJ
pi_86155209
Dat zullen dan oordoppen worden Free :D
Of zit er op jouw kind misschien een knopje op zijn rug? aan/uit. ;)
pi_86155288
Gecondoleerd BJ

Free geen idee wanneer dat gillen over gaat. Linde heeft het nooit gedaan en dus doet het Esmee het nu maar voor 2 ;) Vooral als iets niet helemaal naar haar zin gaat. Kleine driftkikker O+
pi_86155337
free, geen idee wanneer het overgaat. hier doen ze het allebei. ravi gaat soms zo tekeer (ook boven in zn bed) dat je echt staat te twijfelen oftie nu aan het huilen of aan het spelen is.....
pi_86155436
Ik heb een twistpuntje met mijn dochter. Een paar maanden geleden had ze nogal de neiging om plukken haar uit haar hoofd te trekken als ze moe was. Daardoor heeft ze nu een ouderwets gabberkapseltje. Vervolgens heeft ze dat een hele poos niet gedaan, maar sinds twee dagen doet ze dat weer als ze op het aankleedkussen ligt. Ze trok een pluk haar uit haar hoofd en ik zei 'Nee, niet doen'. Ze keek me aan met een enorm baldadige blik (kan het niet anders omschrijven, ze kijkt écht met een lekker puh-blik) en ging weer trekken. Toen zei ik iets duidelijk 'nee!' en toen begon ze te gillen alsof ik zonder verdoving haar arm amputeerde ofzo. Dit hele gedoe herhaalde zich vanmorgen. :?
pi_86155519
Sorbootje dat haren trekken ken ik niet, maar vanaf 'Nee niet doen' komt hier ook regelmatig voor :')
pi_86155573
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 09:30 schreef Stiemie het volgende:
Sorbootje dat haren trekken ken ik niet, maar vanaf 'Nee niet doen' komt hier ook regelmatig voor :')
Dat :P Maar dan met de oudste rond die leeftijd.

Maar wat balen van dat haar... Je zou zeggen dat moet ook pijn doen!

Nuja, F slaapt nu lekker ondanks de meneer die letterlijk OP zijn kamertje een boiler installeert (op zolder dus) maf kind :P
  dinsdag 7 september 2010 @ 09:33:39 #50
95408 Incantrix
pi_86155578
Goodmornings :O Alles goed hier?

's-nachts geen kermende babyfoon.. Tot Stef wakker werd om een uur of 4. Troosten, neusspray, flesje en alles was wel. Baby sliep verder. Lief ook. Ik niet. Ja, 20 minuten voor de wekker ging.. :') Maargoed, ik haalde Stef uit bed en zag meteen al dat het niks ging worden vandaag, dus heb hem thuisgehouden. Zoals hij er nu uitziet en zich voelt vind ik het gewoon zielig om hem naar het KDV te brengen. Bovendien weet je nooit wat hij er nog weer bij oploopt he?

Free, WOAH! Wát een verschil!! GEWELDIG!! *O*

Sorbo, ik weet eigenlijk niet of we ook zonder kunnen, de babykamer zit exact aan de andere kant van het huis en wij slapen beiden nogal diep, dus ik ben altijd een beetje bang dat ik hem anders niet hoor. Voor we gaan slapen gebruik ik 'm niet meer inderdaad, omdat we hem toch wel horen vanuit de kamer. En wat een wazig verhaal van dat haren trekken :? Stef doet ook gráág met een vriendelijke lach jouw richting op de meest stoute dingen, maar haren trekken doet hij niet.

Stef ligt nu overigens in bed voor een 2e poging tot een slaapje, maar hij vind het echt HEEL verschrikkelijk. Hij was net alleen zó moe, ik weiger hem nog langer te laten spelen. De eerste poging strandde jammerlijk met een poepbroek deel 2 (de poepluier die ik eerst verschoonde bleek achteraf ongeveer 1/5e te zijn van de totale inhoud van mijn kind :')) dus hopelijk nu meer succes. Ondertussen even een boodschappenlijstje maken en mocht het kind de slaap nog vatten ren ik ook als een gek mijn bed weer in hoor..
3!
pi_86155605
Ik mis mijn ventje ;(
Afgelopen week druk geweest voor mijn nieuwe baan, waardoor Mart vrijdag al de gehele dag bij mijn moeder is geweest en zaterdagavond/zondag morgen ook omdat we een feestje hadden.
En vandaag begint mijn eerste officiele werkdag om 13u30. Maar mijn moeder had vandaag geen auto, dus is Mart dan vanochtend door manlief heen gebracht. -O-
Dit gevoel heb ik echt nog niet gehad. Gelukkig hoef ik morgen pas om 17u00 te beginnen en aankomend weekend gaan we een weekendje weg *O* . Kan ik alle tijd weer inhalen.
pi_86155685
Esmee heeft het woord 'mama' nu echt ontdekt. De hele dag hoor ik mama. Als ze wil eten, drinken, poep heeft, iets wil waar ze niet bij kan, mij kwijt is in huis :') , Linde iets afpakt.... Maar het blijft zo mooi om te horen O+
pi_86155710
Vervelend, Sorbo, dat haren trekken.

Je hoort het wel vaker. Schijnt toch vaak te maken te hebben met ontdekken van eigen lichaam zeg maar. Maar goed; kale plekken wil je niet.
Ik zou er niet teveel aandacht aan besteden (je merkt al zelf dat ze er baldadiger van wordt) maar haar afleiden met speeltjes (stressballetje :P ) als ze het doet.
pi_86155729
Trix, Isabeau ligt ook aan de andere kant van het huis bij ons en ik kan door een enorme onweersbui heenslapen, maar van het eerste kikje van Isabeau word ik wakker. Ik zou het gewoon eens proberen. Geloof me, je wordt wel wakker als het nodig is.

Die blik kende ik nog niet van Isabeau. Wel die glimlach en het dan toch doen. Meer een ondeugende blik. Dit was echt een obstinate blik. Ze gaf me ook een mep trouwens. Héél apart.. ik probeer dat maar gewoon te negeren en de echte emoties er doorheen te zien. Heb haar dus gewoon opgepakt en getroost. En idd, zonde van haar mooie haren. Ze heeft er nog genoeg over, maar je ziet al maanden heel duidelijk dat ze aan de zijkanten gekortwiekt is. Het haar dat overdag vaak in staartjes zit heeft ze over en dat valt er mooi overheen. Gek kind!

Free lekker dat het slapen goed gaat.
pi_86155758
Zo'n evil blik kreeg ik laatst trouwens ook van Leah voor het eerst. Toen ze me beet tijdens het voeden en ik keihard auw riep.
pi_86155864
Ja afleiden is inderdaad het sleutelwoord.. Pest is gewoon dat ik er gewoon zelf even doorheen zat door k.u.t.knie
pi_86155870
Och Isabeautje! Wel een goede reactie trouwens van jou! :Y

Stiemie: zo leuk als ze papa en mama zeggen O+
pi_86155896
Gistermiddag bij het kdv trof ik een andere moeder van een meisje van ongeveer Leah’s leeftijd (week of 4 ouder):
Kruipt ze nog niet? Nee? Echt niet? En rollen ook niet? Huh? Wat raar? Dat doet x wel al lang. Zij is zooo knap. Die kan alles al. Staat ook en lopen duurt echt niet lang meer hoor!
Ontwikkelde je andere kinderen zich ook zo traag? Wat raar? Zijn ze nu wel normaal dan?
Je moet een baby wel stimuleren hoor!

Ik zal haar volgende keer moeten ombrengen ben ik bang O-)
pi_86155903
Ymme, best moeilijk hè, je kindje missen. Volgens mij went dat ook nooit helemaal.

pi_86155961
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 09:48 schreef lily het volgende:
Gistermiddag bij het kdv trof ik een andere moeder van een meisje van ongeveer Leah’s leeftijd (week of 4 ouder):
Kruipt ze nog niet? Nee? Echt niet? En rollen ook niet? Huh? Wat raar? Dat doet x wel al lang. Zij is zooo knap. Die kan alles al. Staat ook en lopen duurt echt niet lang meer hoor!
Ontwikkelde je andere kinderen zich ook zo traag? Wat raar? Zijn ze nu wel normaal dan?
Je moet een baby wel stimuleren hoor!

Ik zal haar volgende keer moeten ombrengen ben ik bang O-)
Mag ik helpen? Wat een muts }:|
pi_86156008
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 09:51 schreef Sorbootje het volgende:

[..]

Mag ik helpen? Wat een muts }:|
Oudste stond erbij en zei toen: ja maar die van ons heeft haar :D
Paar maanden terug was er ook al zoiets, met dezelfde moeder...was D zich ook al aan het ergeren. Zeg niks over zijn zusje.
pi_86156049
Gecondoleerd BJ. Wat jammer dat ze je kaart niet meer heeft kunnen lezen. Heel veel sterkte :*

Och Sorbootje wat enorm k.u.t. dat je door die rotknie niet voor je meisje kunt zorgen zeg. Ik hoop dat je er snel vanaf bent en het ook niet meer terugkomt!! :*

Ymme niet leuk om van je kindje gescheiden te moeten zijn :*

Lily, ik denk het ook }) wat een dom rotmens }:|
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_86156062
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 09:53 schreef lily het volgende:

[..]

LOL das een goeie _O-
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_86156074
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 09:53 schreef lily het volgende:

[..]

Paar maanden terug was er ook al zoiets, met dezelfde moeder...was D zich ook al aan het ergeren. Zeg niks over zijn zusje.
_O-
pi_86156151
Ja k.u.t. hè Twinkly. Heb ook even erg last van zelfmedelijden. Ik zal mijn knietje ( :') ) even showen en dan heb ik genoeg geklaagd en gezeurd(en daarnaast is het vreselijk off-topic):

Lekker formaatje weer he?

Lily, wat een geweldig antwoord van D.!! Dat zal dat mens leren! En hij heeft nog gelijk ook; die van jullie heeft haar :6 . Waarom zou ze dan nog kruipen en rollen. :6
  dinsdag 7 september 2010 @ 10:00:39 #66
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_86156205
Gecondoleerd BJ. Sterkte :*

ymme, tis inderdaad niet fijn om zoveel van je kiddie te moeten missen

Sorboo hoest nu met je knie? Wat is Isabeau er toch één. En ja, hier ben ik ook al meer dan eens geslagen van frustratie :')

Lily, :X wat een idioot.

Oh en Alexa heeft gisteren voor het eerst los gelopen *O* *O* *O* op het KDV :(
Alexa en Seth zijn lief
pi_86156224
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 09:58 schreef Sorbootje het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker formaatje weer he?
:X argh, ik krijg plaatsvervangende pijn als ik er naar kijk
pi_86156292
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 10:01 schreef Twinkly het volgende:

[..]

:X argh, ik krijg plaatsvervangende pijn als ik er naar kijk
Zou fijn zijn! Dan voelde ik het even niet ;)

Tak, wat irritant dat je dat zelf niet gezien hebt! Maar wel superknap zeg!
pi_86156328
Wow Alexa wat ga je hard!!!!!!!! *O*

Niels slaat of krabt ook uit frustratie, ook wanneer de melk niet snel genoeg toeschiet. Ja, dat helpt :') not...
Ik las in het fototopic de theorie dat jongetjes zachtaardiger zijn, uhm, die van mij is harstikke kattig _O-
pi_86156407
Die knie :o
  dinsdag 7 september 2010 @ 10:08:04 #71
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_86156427
Twink, een jongen met temperament is ook eens weer wat anders ;)

En ach, ze gaat thuis ook nog wel lopen.

Sorbooo :X je knie. Helaas ken ik ook dat probleem (wordt bijna ENG die overeenkomsten), het is niet fijn om dan voor een grote baby te zorgen :*
Alexa en Seth zijn lief
pi_86156651
Haha nou idd... het begint wel op te vallen! :D
  dinsdag 7 september 2010 @ 10:25:13 #73
95408 Incantrix
pi_86156775
Oh, mán, die knie! :X Beterschap Sorbo! :*

Hahaha, Lily, wat een briljant antwoord van D. _O- :D Wat zeikt dat mens nu? En pfff, tuurlijk ben je trots als je kind het goed doet/iets nieuws leert, maar dat showerige, daar krijg ik toch zúlke kromme tenen van. Ik geloof er heilig in dat elk kind snel is met het één, maar wat langzamer is met het ander. Stef rolde pas relatief laat, maar zitten, staan en kruipen gaat weer heel snel. En laten we het eens over slapen hebben :') Ik vind ook eigenlijk dat je je kind echt iets oplegt door altijd zo de nadruk op prestaties te leggen. Alsof het kind minder waard is als het wat langer ergens over doet.

En Alexa! Meisje, nu nog even aan mama en papa laten zien he? :)
3!
  dinsdag 7 september 2010 @ 10:28:40 #74
95408 Incantrix
pi_86156843
Ow, en Stef heeft uiteindelijk een half uurtje geslapen en ik ook zoiets.. Best fijn! Ik ga zo maar even boodschappen doen met hem, maar ik kan me gewoon even niet bedenken wat ik hem nu aan moet doen..

Naja, voorlopig is hij even zoet met de Teletubbies. En de net ontdekte NES ook trouwens :')
3!
pi_86156862
Zo is het! Elk kind ontwikkelt zich op z'n eigen manier in zijn eigen tempo. Je zult zien dat Leah volgend jaar zelf verbaal van zich af kan bijten tegen die moeder, terwijl haar kind nog niet verder komt dan papa en mama... en weet je, dat is dan ook helemaal prima.
pi_86157006
Ik kan echt niet tegen dat vergelijken van 'kunnen'.

Ieder kind (zoals hier al meer gezegt is) anders. En geen enkel kind valt te beschrijven in boeken en theorien. Het gaat zo als het gaat. En de een kan beter praten, de andere is sneller met lopen etc etc.
En dat overdreven gedoe met: oh maar mijn kind !!!!! Kan ik al helemaal niet tegen :D
pi_86157107
Oh Lily ik zou dan heeeel slecht mijn mond kunnen houden hoor :X Beeje haar eigen gevoel verbeteren door een ander af te kraken... En die opmerking van D :D _O-

Oei die knie :X Helaas is ziek zijn iets dat niet meer kan met een kind. Erg lastig in ieder geval. Ik had toen Linde anderhalf was mijn hand overbelast. Deed heel zeer en ik kon soms niks meer vastpakken. Dus onderzoeken in het ziekenhuis en toen de fantastische tip dat ik minder met die hand moest doen (terwijl Linde door het kantoor van de arts liep :') ) Uh ja kan ik die dan morgen bij u brengen?
pi_86158045
we hebben gemerkt dat de baby bepaalde allergien heeft en snel jeuk op bepaalde delen van de benen. heeft.
Beste om naar een huidarts te gaan of de huisarts? Het is plotseling komen opzetten sedert vorige week toen we haar even met AH zeep wasten (in een pak van 4 zijn dat)
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
pi_86158378
Jeu wat gaan jullie snel!

Sorbo, je knie! :o Ik wil deze week wel langskomen om je wat steun te bieden hoor! :* En wat naar dat ze dat doet? Ik heb helaas geen tips voor je :N

Alexa loopt! *O* *O* Nu nog thuis dametje! *O*

En dat mens! Lily, ik meld me ook aan voor je knokploeg hoor! o|O

En Stef die zo naar slaapt -O- Wat vermoeiend voor jullie ook zeg -O- :*

Met Rienk is alles weer goed. De koorts is weg en hij is weer de klauterkabouter zoals hij altijd was, alleen loopt zn neus nog leeg :{ Vanavond zou ik met McLaura mee te babyzwemmen en ik heb even getwijfeld of ik wel zou gaan met hem, maar verder oogt hij weer normaal. Hij slaapt nu lekker en om 15:00 hak ik de knoop door. Maar zoals het er nu uit ziet gaan we zwemmen! *O*
Dan is het ook nog spannend of ik zelf het wel kan, want zwemmen zelf deed altijd mega zeer met aan mijn pols, dus ik hoop dat het lukt met Rienk. De eerste keer is gratis, dus ik kan nu mooi kijken of het lukt. Zo ja gaan we inschrijven en zo nee; Jammer maar helaas.. :{
pi_86159672
Jeumig Sorbootje, wat een knie :o Geen wonder dat je daar last van hebt. Bah!
Alexa *O* goed bezig meisje!
Stef, je moet wel lekker slapen mannetje... :* voor jou en je lieve mams.
Rienk weer beter *O* fijn Vlindur!
Lily, wat een hork van een vrouw, en wat een held die zoon van je! _O- Ik treft bij ons ook wel eens ouders die Minke altijd zo raar aankijken omdat ze nou eenmaal wat snel is, maar probeer het dan juist af te doen met dat ze andere dingen misschien nog niet kan of zo... vind het zo naar om iemand anders dan een rot gevoel te laten hebben. Mijn stiefzusje dacht zelfs even dat haar dochtertje misschien wel autistisch zou zijn omdat ze niet zo snel lachte als MInke... hou op joh, geniet van je eigen kind! (was wel heel blij dat zij eerder rolde dan Minke, scheelde weer iets).
Ymme, naar gevoel kan dat zijn hoor, dat je je kindje mist. Maar gelukkig heb je straks afleiding. Succes met je eerste werkdag! *O*
Rubje, ik zou gewoon eerst langs de huisarts gaan, wellicht kan die al heel wat betekenen voor je kleintje. Succes :*
Thomas een half jaar!!! *O* welkom hier Leo! Ennuh, fotos! o|O
Minke heeft de nacht redelijk doorstaan, wel werd zo eerst om half 11 al hard huilend en krijsend bijna wakker en heb ik rustig met haar een half uurtje op de stoel in haar kamer met haar gezeten om haar weer tot bedaren te brengen en zo ver dat ze weer rustig in bed ging liggen... vaonchtend was ze weer heerlijk vrolijk en actief en de koorts was weer weg. Hopelijk blijft ie weg :( / *O*
  dinsdag 7 september 2010 @ 12:50:46 #81
313287 Groofsken3
pi_86160681
Ik ben echt gaan zoeken naar de knie van Sorbo en die hork van een vrouw van Lily :o .

En my God, allebei! :')
pi_86161759
Oh dus daarom is het verschil tussen m'n dochters zo groot, m'n oudste had wel haar en Claire is praktisch kaal :D Goede opmerking van D Lily en toen je pas geleden vertelde over dat hij en Leah echt 2 handen op 1 buik zijn vond ik zo lief klinken.

Hopelijk is je knie snel weer normaal Sorbo, erg vervelend dat soort dingen als je kinderen hebt (anders ook natuurlijk).

Zo het oppassen vanmorgen is weer vlekkeloos verlopen. Claire heeft de hele tijd geslapen (tja, als je 's nachts gaat liggen spoken...). Hoeft ze vanmiddag ook niet te slapen kan ik mooi even weg.
pi_86162873
ach ja,

Ik snap het wel. Het is een mama en ze is hartstikke enthousiast enzo. En dan ook nog van het type enorme kwebbeltante en vooral dat laatste is dan wel tenenkrommend ja. Eerst blaten en dan denken (of dat laatste misschien niet eens ;) )

Ik word er echt niet (meer) onzeker van hoor en heb er ook geen rotgevoel over. Ik denk namelijk net zo over mijn baby dan de rest over de hunne.
Mijne is toch het leukste :P

[ Bericht 0% gewijzigd door lily op 07-09-2010 14:16:21 (spelvout) ]
pi_86166513
Ja natuurlijk snap je wel dat ze zo trots is op haar kind. Zijn we dat niet allemaal... maar een béétje gevoel voor wat je beter wel en niet kunt zeggen zou wel chic zijn geweest. En natuurlijk heb jij de leukste. Ik ook! :D

Ik heb helemaal zwangerschapverlofflashbacks! Ik zit thuis, zonder baby, met mijn pootjes omhoog Oprah te kijken :')
pi_86166872
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 15:37 schreef Sorbootje het volgende:
En natuurlijk heb jij de leukste. Ik ook! :D
dat zeg ik toch :7

quote:
Op dinsdag 7 september 2010 15:37 schreef Sorbootje het volgende:
Ik heb helemaal zwangerschapverlofflashbacks! Ik zit thuis, zonder baby, met mijn pootjes omhoog Oprah te kijken :')
oh zalig zeg :D en helemaal zonder de dikke buik..
pi_86166945
Idd, de dikheid is een centimetertje of 50 gezakt.
pi_86167040
ooo Sorboo; probeer het niet zo leuke, dan maar zo aangenaam mogelijk te maken; probeer te genieten van de rust en vrije tijd die je dan nu even (verplicht) hebt.. :Y lekker bakkie thee erbij enzo.. :*
en je knie is idd huge joh! auwwww

Lilly; je weet zelf dat je meisje het goed doet; gewoon ene oor in en andere oor uit zulke opmerkingen :Y

Welkom Leonieke en Thomas! leuk dat jullie er zijn...

bedankt voor de sterktewensen; heel raar dat het zo snel is gegaan; vrijdag dus een crematie... (in besloten kring). Gelukkig had ik Evie die dag al op het KDV, dus daar hoef ik niets voor te regelen.
nog steeds alle3 verkouden...
maar ook nog ff iets positiefs; Evie heeft van8 eindelijk weer doorgeslapen!! voor het eerst sinds we op vakantie gingen :Y
merk wel dat ze nog steeds wat moe en jengelig is, maar of dat nu komt van de vakantie; de verkoudheid of toch een sprongetje ofzo... i dont know.. :@
pi_86174627
BJ soms is het gewoon zo ;) Florian miept ook vandaag, geen idee waarom ;)
Kan me voorstellen dat het inderdaad heel raar is! Veel sterkte vrijdag! :*

Florian heeft zijn eerste instrument gevonden:
Kort filmpje met kazoo

Hij doet er precies mee wat de bedoeling is _O-

En dat gillen? HELE DAG :{
Wie zet hem ff uit? :@
pi_86175351
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 19:02 schreef freecell het volgende:

En dat gillen? HELE DAG :{
Wie zet hem ff uit? :@
als je de uitknop kan vinden, geef dat ff aan mij door svp. gaat bij jou leander dan ook meedoen? selene blijkt iig een echt meisje te zijn, ze komt echt heel hoog :')
pi_86175753
Vlindur, die KNIE! pfff. Succes er mee!
Gillen? Dat doen jongens ook ben ik achter. Doet gewoon pijn aan je oren.
Lily, gewoon slaan de volgende keer. Raar mens.

Hier weinig nieuws, vriendje lijkt over de ergste verkoudheid heen en is een beetje eenkennig aan het worden. Voor de rest heeft ie energie te veel en is niet te stoppen. Gezellig is het wel en het leidt lekker af.

BJ, gecondoleerd. Dat is inderdaad heel snel gegaan. Sterkte!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_86179259
Ja Vlindur! Succes met mijn knie _O-
zou wel heel leuk zijn als je even komt beppen O+

Herkent iemand dit: Isabeau gaat zodra ze in de kinderstoel of maxicosi zit (of in iets ander waarbij er een riempje oid tussen haar beentjes door zit) met haar 'luier' over dat riempje of bandje wrijven. Ik heb het gefilmd, maar het lijkt er gewoon echt op dat ze het lekker vindt voelen. Ik moet er erg om lachen, maar ik vind het ook wel een beetje vreemd. Nog meer baby's die hebben ontdekt dat dat best lekker voelt? :o :')
pi_86179312
even uploaden
pi_86179893
Op dit filmpje kun je het goed zien. Zodra ze in de kinderstoel of maxicosi zit begint ze ermee. ze begint vaak zelfs een beetje te kreunen...ik vind het gewoon een beetje ongemakkelijk :@
pi_86180285
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 20:58 schreef Sorbootje het volgende:
Op dit filmpje kun je het goed zien. Zodra ze in de kinderstoel of maxicosi zit begint ze ermee. ze begint vaak zelfs een beetje te kreunen...ik vind het gewoon een beetje ongemakkelijk :@
gewoon negeren. eventueel afleiden als je het ziet als je het echt vervelend vindt. maar het gewoon negeren helpt vrij aardig (ik heb hier een luiergraaier gehad)

edit: voor haar is het heel gewoon en deel van haar ontdekkingswereld. en het hoort ook gewoon bij het ontdekken. later als ze groter wordt kan je haar leren dat niet en plein public te doen ;)
pi_86180308
Sorbootje, ik heb wel eens van een vriendinnetje gehoord dat dat dus inderdaad wel een beetje is wat jij denkt dat het is... "peutersex"... (*niet googlen denk ik, krijg je rare dingen van) Het schijnt dat meisjes dat wel vaker doen dus. Ik heb het trouwens alleen van horen zeggen hoor, maar ergens klinkt het best plausibel. :@
pi_86180423
sorbo, vergeef me! Ik zag je net posten en toen wist ik ' dat klopte er niet' (je kent het wel, wel weten dat er iets niet klopt, maar maar niet kunnen vinden wat dan). Ik ga even je filmpje kijken, maar ik vind het net zo klinken als Driekus die wel heeeel erg bezig is met zijn piemel. Piemelfriemel zeggen wij al...
pi_86180497
Nou weet je Simmu, ik zit er niet mee. Als zij 't leuk vindt... ik vind het prima. Maar ik bedoel dat ik het ongemakkelijk vind om het uit te leggen, aangezien je normaal gesproken geen sexuele gevoelens toedicht aan een kind van 11 maanden. Maar goed, als het lekker voelt...voelt het lekker :)

Lijnloos, ik denk echt dat dat het is. Ik dacht eerst dat ze het niet leuk vond in de kinderstoel, maar het tegendeel lijkt waar.
pi_86180550
Sorbo, ik ben toch ook wel blij om te zien dat Driekus niet de enige is die er een zooitje van maakt met eten. Vooral die voorkeur om met handjes vol eten in de ogen te gaan wrijven. Kan me niet voorstellen dat het fijn voelt!
pi_86180567
Geef niet Mefke, ik moest lachen :)
pi_86180626
Ik kan me voorstellen dat je je er ongemakkelijk bij voelt, Sorbo, maar da's gewoon jouw probleem. :+ Ik sluit me aan bij simmu; ze vindt het ook grappig/lekker als je haar even in haar nek kietelt en is zich er niet van bewust dat het een gepast en het ander ongepast is, vermoed ik. Dat lijkt me in ieder geval volstrekt plausibel.

Ivan doet dat soort dingen trouwens nooit. Hij heeft zijn jongeheer zelfs nog niet eens ontdekt.
pi_86180911
Haha goed dat je t doorgestreept hebt want ik voel me er idd niet ongemakkelijk bij. Ik moet er erg om lachen zelfs...:D
  dinsdag 7 september 2010 @ 21:18:22 #102
313287 Groofsken3
pi_86180989
Ik zou het ook gewoon laten gaan. En tegen de tijd dat ze voldoende begrijpt, haar vertellen dat dat iets voor als je alleen bent, op je kamertje ofzo.

Mijn dochter loopt heel graag in haar blootje rond en zit dan ook eigenlijk vaak wel met haar handje daar. Maar ik heb niet echt de indruk dat dat ook is om zichzelf te stimuleren zeg maar. Mijn zoon greep laatst voor het eerst raak. Maar heeft verder ook geen belangstelling nog.

Ik vind het zelf ook totaal geen probleem. Laat ze maar lekker friemelen en ontdekken hoor.
pi_86181042
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 21:11 schreef Claudia_x het volgende:
Ivan doet dat soort dingen trouwens nooit. Hij heeft zijn jongeheer zelfs nog niet eens ontdekt.
geen zorg, komt vanzelf :+
ik weet nog hoe broertje daarmee was. _O-
pi_86181207
Hier dus wel ontdekt. En dan elke keer maar weer kijken of je em er af kan trekken, of ie los kan, of je em om kan draaien, uit kan trekken enz enz. Vooral erg lachwekkend.
pi_86181250
Ik heb ook helemaal de behoefte niet om dit tegen te houden ofzo. Ik vroeg me alleen af of er nog meer kinderstoelwrijvers zijn :D
  dinsdag 7 september 2010 @ 21:24:50 #106
313287 Groofsken3
pi_86181353
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 21:23 schreef Sorbootje het volgende:
Ik heb ook helemaal de behoefte niet om dit tegen te houden ofzo. Ik vroeg me alleen af of er nog meer kinderstoelwrijfers zijn :D
Als je het genant gevonden zou hebben had je het filmpje denk ik niet geplaatst, toch? ;) Nee, ik herken het niet, het stoelwrijven :o .

[ Bericht 6% gewijzigd door Groofsken3 op 07-09-2010 21:31:45 ]
pi_86181365
quote:
Ik heb ook helemaal de behoefte niet om dit tegen te houden ofzo. Ik vroeg me alleen af of er nog meer kinderstoelwrijvers zijn :D
Nope. Isabeau is one of a kind.
  dinsdag 7 september 2010 @ 21:28:24 #108
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_86181556
ik herken het ook niet Sorboo; maar Evie is nog wat jonger.. maar denk idd ook dat het heeel normaal is :Y niet teveel aandacht aan besteden.
Mijn nichtje was op een gegeven moment ook erg van het aanraken van dr plassertje; en mijn zus heeft ook uitgelegd dat je zulke dingen maar niet moet doen met andere mensen erbij. Het was een fase en ik zie het dr nu ook nooit meer doen Zelfontdekkingstocht ofzo.

en wat zwaait ze lief aan het einde van het filmpje! en Evie *(en mama) zijn jaloers op Isabeau haar haardos... zo lijkt het direct al zoveel meer een kindje ipv een baby :Y
pi_86181587
quote:
nee. geen kinderstoelwrijvers. wel heel veel heel nieuwsgierige en grijpgrage vingertjes :+
de jouwe is gewoon wat inventiever dan de rest. die hoeft niet te wachten tot de luier uit is _O-
pi_86182559
Hier ook niet. Maar wat is Isabeau toch een leuk meisje!
Wat een vrolijk ding!!!

ik kreeg net nog wat vakantiefoto's waar ik wel erg blij van werd....Lars met mama in knuffelmodus,....heerlijk!
pi_86183351
BJ gecondoleerd! :*

Wat een grappig gezicht van Isabeau! :D Ik herken het trouwens niet.

Isa zegt sinds dit weekend ook papa! O+ Mama zei ze een week ervoor. Het wordt nu steeds duidelijker hoe ze het uitspreekt! O+
  woensdag 8 september 2010 @ 06:57:22 #112
95408 Incantrix
pi_86193188
:o

Stef staat nu echt los!

Net wel een seconde of 10!

(En nu is hij blokjes naar de kat aan het gooien :'))

(Gelukkig is hij net zo beroerd met mikken als ik, de kat merkt het niet eens, haha _O- )
3!
pi_86193205
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 22:02 schreef NieuweUser het volgende:
Isa zegt sinds dit weekend ook papa! O+ Mama zei ze een week ervoor. Het wordt nu steeds duidelijker hoe ze het uitspreekt! O+
Wat goed zeg ^O^

En ik herken het kinderstoelwrijven ook niet verder...wel grappig trouwens :D
Over piemels kan ik dan wel weer meepraten met twee zonen en ondanks dat de mijne al ouder zijn is en blijft het een hot item bij ons in huis :+
Ik zal er verder maar niet over uitwijden
pi_86193208
Stef *O*
en wat een mooie foto zag ik laatst van jou en je zoon O+
  woensdag 8 september 2010 @ 07:31:24 #115
95408 Incantrix
pi_86193324
Oh, wat lief, dank je wel :) :* Ik vind mezelf nooit echt mooi op de foto staan (in het echt ben ik natuurlijk véél knapper :+ ) maar deze foto vond ik vooral ook heel dierbaar O+ En ik trek slechts een enkele onderkin en mijn ogen zijn open! :D

Ow, en dat herken ik ook niet, Sorbo.. Maar het kan best hoor, dat het gewoon fijn voelt. Ik heb ook wel eens gelezen dat kindertjes vanaf peuter- of kleuterleeftijd (weet ik niet meer) ook écht een soort van verliefd kunnen worden, alleen is dat dan wel wat anders dan bij volwassenen. Dat is zonder sexuele lading, maar het bestaat dus wel!

Ohja, en we moeten trouwens naar het CB vandaag, het zal mij benieuwen.. Nog geen prikjes gelukkig, die moeten de volgende keer..

En ik vergeet Isa bijna, wat geweldig! *O* Zo lief als ze dat zeggen he? Blijft bijzonder hoor, ik vind het ook echt grappig dat Stef hele specifieke momenten heeft dat hij mama of juist papa zegt. Als hij speelt is het vaak papa, als hij getroost wil worden zegt hij mama O+

[ Bericht 16% gewijzigd door Incantrix op 08-09-2010 07:36:52 ]
3!
pi_86193408
Nou zeg Trix, doe es niet zo lelijk over jezelf. Ik vind je een knapperik!

Wat goed dat Stef los staat! Isabeau stond gisteren per ongeluk even los (wilde toen ze stond naar me zwaaien en als je de ene hand gebruikt doet de andere vanzelf mee ), maar zodra ze het merkte ging ze snel zitten!

Isa begint ook te kletsen. Leuk is dat he?! O+

Enneh.... ik heb gewoon een viespeukje gebaard. Heeft ze niet van mij hoor! O-)
pi_86193923
Kletsende babys :) Lijkt me ook zo leuk.
Maar voor nu vind ik het gebrabbel al helemaal geweldig en zo knap :)
pi_86193957
Wow, wat goed van Stef! *O* Ik vond je ook prachtig op die foto, Icantrix. Je schreef erbij dat het het laatste borstvoedingsmoment was. Heel bijzonder.

Isa kan gewoon al mama én papa zeggen! :o

BJ, gecondoleerd. :*

Ik kijk trouwens nu al uit naar die eerste verworvenheden, het lachen en het ontdekken van de eigen ledematen. Het blijft tof om die ontwikkeling van je eigen kind mee te maken.
pi_86195423
Ja mooi is dat hè, Claudia? Ik zat gisteren terug te lezen in de dingen die ik opgeschreven heb over de ontwikkeling van Isabeau en kon het gevoel weer oproepen van bv de eerste keer dat ze een speeltje van de ene in de andere hand overpakte.. bijzonder!
pi_86195857
Stef kan staan, wat goed zeg!! *O*

quote:
Op woensdag 8 september 2010 07:31 schreef Incantrix het volgende:

En ik vergeet Isa bijna, wat geweldig! *O* Zo lief als ze dat zeggen he? Blijft bijzonder hoor, ik vind het ook echt grappig dat Stef hele specifieke momenten heeft dat hij mama of juist papa zegt. Als hij speelt is het vaak papa, als hij getroost wil worden zegt hij mama O+
Lief is het inderdaad! :* En ze zegt inderdaad 'Mama' als iets niet lukt en ze een beetje gaat mopperen! :D
pi_86198106
:o stef! :o los staan! _O_ dat is een knappe truc zeg!
Succes op het cb! prikloze bezoekjes zijn de leukste ;)
pi_86199406
Los staan en praten alweer hier :o Wat knap zeg O+

Isabeau :D Leander hopte op zijn billen heen en weer op een bepaald moment :') Zelfde effect. Hij doet het nu niet meer :)
pi_86200411
quote:
Op woensdag 8 september 2010 06:57 schreef Incantrix het volgende:

Stef staat nu echt los!

Net wel een seconde of 10!

(En nu is hij blokjes naar de kat aan het gooien :'))

(Gelukkig is hij net zo beroerd met mikken als ik, de kat merkt het niet eens, haha _O- )
Goed zeg van Stef! Ik dacht dat je schreef "En nu is hij een blokje om :D "
pi_86200490
Sorry, overheen gelezen.

Wat super goed van je Stef. Nog heel eventjes en je mama kan echt achter je aan gaan hollen. :D
En wel een beetje lief zijn voor de kat hè ;)

Hoeveel cc kv heeft een jongeman van 6 maand en 1 week nodig? Want meneer ging van het weekend zelf over op 3 flessen. Maar nu wilde hij zojuist de fles van 12 uur ook al niet. Zo dadelijk nog maar eens proberen.
2 is wel heel weinig lijkt mij.
pi_86200539
Ymme Esmee is 11 maanden (ik zit nog in de ontkenningsfase, dat mag nog 9 dagen :P ) en die krijgt nog 3 flessen. Twee lijkt me erg weinig hoor :)
pi_86200653
Maar hij drinkt echt niet.
Naja misschien voordat hij naar bed gaat. Nog een 15 min en dan nog eens proberen :)

(denk ook wel dat dit eenmalig is hoor).

_EDIT_
Hij drinkt al :D
pi_86201318
Isabeau Wrijfstra :D

Ik mis Vlindur hier.... O-)
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_86201668
Getsie, die knie ziet er echt niet lekker uit Sorbootje.Wat vervelend zeg
en wrijf Isabeau :D ik vind het wel lollig hihi.Als ze het nou doet als ze groter is en wat meer begrijpt zou je er natuurlijk altijd nog over kunnen beginnen. Maar nu, ach...

BJ gecondoleerd, wat is dat enorm snel gegaan zeg :*

Esmee alweer 11 maanden jeetje de tijd vliegt zeg

*O* Wauw knappe Stef staat los *O* succes bij CB, ben benieuwd wat hij nu weegt

Ymme, Wolf is sinds een week of 2 over op 2 flessen.Sinds hij 2 boterhammen eet 's middags is er vanzelf een fles afgegaan.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_86202063
Stef! Wh00hoo! *O* *O*

Rienk had zn piemel even ontdekt toen hij een maand of 6 was, want zodra de luier uit ging moest hij even voelen of dat ding er nog wel zat, maar nu taalt hij er niet meer naar. Misschien is het bij Isabeau ook wel gewoon een fase.

Isa zegt al mama en papa! Waauw! Rienk zegt ook mama, maar dat is niet goed, want we heten mem en heit :) Gekke vent :) Dus het mama van hem is meer klankenstrooien want het komt er nog steeds moeilijk uit "mmmmmammmmammmmmmmaaammmaaaa"

Gister zijn we wezen babyzwemmen! Wat is dat leuk zeg! McLaura ging al met Thijs en ze vroeg of wij ook mee wilden want er was nog 1 plekje vrij. Dus we zijn gister meegegaan en het was echt geweldig! Rienk deed met alles mee en vond het helemaal niet eng! Zelfs het kopje onder ging goed, zonder proesten of hysterisch doen. Een natuurtalent! *O* *O* Hij is in totaal wel 5 of 6 keer kopje onder geweest :o En toen de les afgelopen was kwam een moeder van de groep na ons naar me toe "ken ik jou niet" En ik kijk haar eens goed aan; is het Zweefvliegje! _O- Van haar had ik de tricotslen over genomen dus we hebben nog even bijgepraat

(Rienk huilt)

Daarna zijn we weer naar Laura's huis gegaan, wat gedronken en toen naar huis. Rienk ging pas om 23:00 slapen en was om 07:00 weer wakker, om 08:00 al weer moe en om 11:45 pas wakker! En zonet had ik een mopperbaby, maar even bed spelen hielp, nu is hij aangekleed en weer vrolijk. Alleen stapt mijn vriend weer net het huis binnen.. Die is ziek -O- Die snotterdag van Rienk heeft hij nu. Die zit ook nog steeds aan de antibiotica wegens die blaasontsteking, de 2e al, want de eerste hielp niet) dus zn weerstand is lekker laag.

Nou ja, ik heb het druk vandaag met mn mannen ;)

En Ymme, hij hoeft een fles niet op 'tijd' he. Rienk krijgt zn 2e fles 'ergens' tussen 12 en 15. Hij komt er zelf wel om.
pi_86202222
Rienk is idd een natuurtalent!!!!

Thijs moet helaas nog weer wennen omdat we een half jaar niet geweest zijn ivm mijn opleiding, maar hopelijk vindt hij het ook snel weer helemaal leuk!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
pi_86204019
Dat lijkt me nou zo leuk he, lekker zwemmen met je smurf.. Zit er alleen niet in wegens geen rijbewijs enzo. Maar ik kan natuurlijk ook gewoon even met haar gaan zwemmen in het weekend. Samen met B.
Leuk dat Rienk er zo van genoot!

Het wrijven van Isabeau zal vast een fase zijn (ik mag toch hopen dat ze als ze zestien is zich een beetje weet te gedragen ;) ), maar ze doet het al behoorlijk lang. Sowieso een maand of 2. Ach, als zij er blij van wordt...

Voel vooruitgang in mijn knie! Hij is nog wel heel dik, maar de pijn is aanzienlijk minder en de stijfheid ook! Nu nog hopen op een goede uitslag van de foto's.
pi_86204249
Sorbo, dat kan ook. Vooral op zondag, want dan is het 'babyzwembad' gewoon open, en dat scheelt een paar graden waardoor Isabeau het veel langer leuk vindt :)
pi_86204415
quote:
Op woensdag 8 september 2010 14:33 schreef McLaura het volgende:
Sorbo, dat kan ook. Vooral op zondag, want dan is het 'babyzwembad' gewoon open, en dat scheelt een paar graden waardoor Isabeau het veel langer leuk vindt :)
Isabeau is een bikkel hoor. Die was in Italie niet uit de zee te slaan! Maar ik vind dat warme wel lekker :D
pi_86212292
Thijs is op zich ook een bikkel, die zat op Ameland zodra hij de kans kreeg in de zee, maar het doelgroepenbad is comfortabeler :D
pi_86212531
Leah heeft nog nooit gezwommen.

Het zwembad op vakantie was steenkoud (en diep) en het weer was er ook niet helemaal naar. De hittegolf was alweer een tijdje gedaan. Wij hebben wel nog gezwommen maar ook maar even steeds (brrr).

Thuis hebben we ook een groot opzet zwembad maar voor haar te diep (ze is er wel even ingeweest maar dat noem ik niet echt zwemmen)

Ik ben van plan om binnenkort naar het zwembad in de buurt te gaan. Daar is het echt leuk, veel verschillende baden en ook voor Leah een groot peuterbad.
Ik ging wel eens alleen met de jongens want mijn man wil niet maar met drie kinderen in mijn eentje waarvan 1 baby en 1 kind van 5 die ook niet kan zwemmen, vind ik toch te link.

Ik heb laatst gezegd dat hij toch echt mee moet en toen keek hij een beetje moeilijk (maar ik krijg hem wel zo ver hoor).

[ Bericht 47% gewijzigd door lily op 08-09-2010 18:37:51 ]
pi_86212549
quote:
Op woensdag 8 september 2010 18:30 schreef lily het volgende:
Leah heeft nog nooit gezwommen..
Aha.
pi_86212831
quote:
Op woensdag 8 september 2010 18:31 schreef McLaura het volgende:

[..]

Aha.
aha?
pi_86212892
Ik vind de zee trouwens zelf helemaal niks. Ja, in de herfst of winter naar zee, lekker wandelen, maar er in zwemmen :N
Geef mij maar een zwembad.
pi_86214116
Grappig is dat hè? :D Volgens mij vinden die kinderen water gewoon te leuk om aan kou te denken! :)
pi_86215608
quote:
Op woensdag 8 september 2010 18:38 schreef lily het volgende:

[..]

aha?
Ja, wat moet ik er anders op zeggen :D
pi_86216013
quote:
Op woensdag 8 september 2010 19:47 schreef McLaura het volgende:

[..]

Nou, wat dacht je van "oh wat jammer, want het is zo geweldig!". Of gewoon helemaal niets. :+
pi_86216027
Ivan heeft ook nog nooit gezwommen.
pi_86216291
Evie is juist een enorme waterrat; eerst al meerdere malen lekker in de tuin in dr eigen zwembadje; en ook al best vaak in het grote mensen zwembad :Y
tnt vind ze het heel erg leuk; veel lachen en spartelen.

wij zijn net terug van verjaardagsvisite; de jongste van mijn zus werd vandaag 2 O+ Was leuk en gezellig en Evie heeft heel lief meegespeeld met de andere kindjes.
(het was alleen een strijd tussen Evie en mijn nichtje wie dr bij mij 'mocht' zitten haha).

Sorboo; hoe is je knie vandaag???
pi_86216451
quote:
Op woensdag 8 september 2010 19:56 schreef Claudia_x het volgende:
Ivan heeft ook nog nooit gezwommen.
Oh wat jammer, want het is zo geweldig ;)

Daan een paar keer, maar nog niet echt overtuigend enthousiast. Bad vindt hij wel super. We gaan over 4 weekjes een midweekje naar Center Parcs en daar hebben ze babyzwemmen voor opening van het zwembad. Lijkt me erg leuk. Verder zou ik hier woensdagochtend babyzwemmen maar het komt er steeds niet van -O-

Ik kwam maar weer eens binnen vallen hier. Het gaat nog steeds niet echt best. Mijn AB kuur slaat nu iets aan dus keelpijn is een stuk minder, maar met Daan gaat het nog niet super. Nou ja, hij heeft al een week koorts (tussen 38-39,5 gr.). Helaas drinkt hij sinds gister ook erg slecht. Laat halve flessen staan enzo, maar geen idee wat het nou is. Hij lijkt nergens last van te hebben anders dan een flinke snotneus maar verder?? De HA zei dat zijn amandelen ontstoken waren en daar heeft hij een kuurtje voor. Het zit me niet lekker dat die koorts maar niet weggaat. Volgens de HA had die gister al weg moeten zijn. Hij is al de hele week niet op het KDV geweest en slaapt veel maar als hij wakker is, is hij echt mega vrolijk :?

Als het morgen nog niet weg is, dan maar weer naar de HA terug. :{
pi_86216510
quote:
Op woensdag 8 september 2010 20:05 schreef happyme28 het volgende:

[..]

Aha.
pi_86216606
quote:
Op woensdag 8 september 2010 19:47 schreef McLaura het volgende:

[..]

:D

ik dacht aan een Ahaa ofzo (dus er komt nog wat uitleg)
maar het was een gewone: aha

:P
pi_86216693
quote:
Op woensdag 8 september 2010 20:05 schreef happyme28 het volgende:

[..]

Daan een paar keer, maar nog niet echt overtuigend enthousiast. Bad vindt hij wel super. We gaan over 4 weekjes een midweekje naar Center Parcs en daar hebben ze babyzwemmen voor opening van het zwembad. Lijkt me erg leuk. Verder zou ik hier woensdagochtend babyzwemmen maar het komt er steeds niet van -O-

we kunnen wel een keertje in Delft gaan zwemmen alsje dat leuk vindt..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_86216703
Ik kan me trouwens voorstellen dat je je er zorgen om maakt, happy. Het enige wat je kunt doen is naar de huisarts gaan.
pi_86216794
Ja, erg vervelend, happy ..

wel goed dat hij vrolijk enzo is. En ze kunnen nu eenmaal snel koorts hebben, maar toch...ik snap je gevoel
pi_86217127
quote:
Op woensdag 8 september 2010 20:10 schreef Vicky het volgende:

[..]

we kunnen wel een keertje in Delft gaan zwemmen alsje dat leuk vindt..
ik kan alleen woensdagmorgen tot 10 uur en het komt juist zo goed uit dat het dan in de Schilp is, maar er komt steeds iets tussen. Als Daan volgende week is opgeknapt dan ga ik dan ECHT!
pi_86217534
quote:
Op woensdag 8 september 2010 19:55 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Nou, wat dacht je van "oh wat jammer, want het is zo geweldig!". Of gewoon helemaal niets. :+
Dat eerste vind ik niet gepast, dan heb ik het idee dat ik suggereer dat Lily haar kind iets ontneemt, en het tweede had gekund, maar dat vond ik lullig.
pi_86217624
quote:
Op woensdag 8 september 2010 20:08 schreef lily het volgende:

[..]

:D

ik dacht aan een Ahaa ofzo (dus er komt nog wat uitleg)
maar het was een gewone: aha

:P
Jep, een simpele 'ik heb het gelezen maar weet geen reactie-aha' :Y
pi_86217654
Happy, beterschap, ook met Daan!
pi_86218974
quote:
Op woensdag 8 september 2010 20:26 schreef McLaura het volgende:

[..]

Dat eerste vind ik niet gepast, dan heb ik het idee dat ik suggereer dat Lily haar kind iets ontneemt, en het tweede had gekund, maar dat vond ik lullig.
joh, kun je best zeggen hoor; gewoon een: 'wat stom je van je want je mist een hoop', kan ik best hebben ;)
het lijkt me ook best leuk maar het komt er maar niet van
pi_86219034
Nou, ga eens zwemmen met Leah joh, vindt ze vast leuk!
pi_86219110
Ik ga het binnenkort echt doen! Gewoon eerst alleen met haar, op mijn vrije dag. Met ons tweetjes.

Ja
pi_86221494
wij mogen komende zaterdag weer zwemmen na een pauze van twee maanden. Driekus is een echte waterrat, die vind het heerlijk. En hij mag nu nog een keer of vier naar het kleine bad en dan gaat ie al over naar de peuters, het grote bad en de glijbaan. Ik zelf vind dat ongeveer :D :o Driekus vast :P :D Ik kan me zo voorstellen dat het met twee of meer kindjes ook gewoon lastig is. Dan moet je maar net om ongeveer dezelfde tijd kunnen enzo.
Los staan?! Wat knap! Optrekken is helemaal gaaf, maar losstaan is een stapje te ver. En mama of papa komt er hier ook nog niet uit. Wel allerlei andere klanken in schattig japans oid en het woordje hebbuh als ie iets nodig heft, maar echte woorden helaas nog niet.
Het eten gaat ineens weer stukken beter, hij krijgt steeds vaker gewoon ons eten, maar dan klein gesneden. En drinken gaat ook prima. Tussendoor is dat eigenlijk alleen water, de flessen in de ochtend en avond zijn pap en dan krijgt ie nog melk na zijn boterham en bij het wakker worden na zijn middagslaap. Vier flessen dus. Waarvan de papflessen 220 cc zijn, de andere zijn wat minder. Op de dagen dat ie niet naar het kdv gaat probeer ik de flessen overdag langzaam te vervangen door mixjes met gewone melk, karnemelk en yoghurt. We hebben nu nog een pak poedermelk en als dat op is, ga ik geen nieuwe meer kopen, dan gaat ie over op gewone melk. Moet dat trouwens volle melk zijn of mag halfvolle ook?

Sorbo, ik hoop dat je knie snel beter gaat!
Happy, laat je niet afschepen bij de huisarts, het klinkt alsof die ab niet heel veel doet. Die koorts zegt genoeg. En niet elk kindje is zo ziek van koorts, dus dan kunnen ze wel vrolijk zijn, maar toch flink last hebben.
pi_86231335
Hullow daaarlings!

Naast zere knie heb ik nu ook zere keel. Ach, ik was toch al thuis zullen we maar zeggen :P Maar knie gaat een stuk beter! De zwelling begint af te nemen en vooral de pijn neemt af. Ik ga straks de huisarts mailen of hij al uitslag van de foto's heeft. Ik hoop vandaag! Maar als daar niets uit blijkt, is dat geen reden om niet verder te zoeken. Dan krijg ik een mri scan. Ben benieuwd! B. heeft net Isabeau naar het KDV gebracht. Nu moet ik alleen nog iets verzinnen voor 't ophalen, want B. is niet op tijd thuis. McLaura zou haar eerst ophalen, maar dat kon toch niet doorgaan. Denk dat ik zo mijn buurtjes maar eens aanklamp en anders schuifel ik er zelf wel naartoe. Eens kijken hoe dat gaat. Weet alleen niet of het verstandig is. Eerst de buren maar eens vragen, ik denk dat zij het práchtig vinden om te doen. Ze zijn helemaal weg van Isabeau.

ZO en dan ga ik nu even aan de slag met uitnodigingen voor Isabeau d'r verjaardag. Die had ik al af, maar laptop is gisteren in een coma geraakt... Ik begin maar gewoon opnieuw }:|
pi_86231441
Had ik al gezegd dat ik het zo ontzettend knap vind dat Stef al los staat? _O_ Niels gaat snel weer zitten als hij doorheeft dat hij per ongeluk los staat :D

Sorbootje :* Hmm lijkt me inderdaad verstandiger dat iemand anders Isabeau voor je ophaalt, anders zit je straks nog langer met zo'n ellendig dikke knie! Hoe vindt Isabeau het als ze ineens door iemand anders meegenomen wordt?

Isabeau is ook alweer bijna jarig inderdaad :o En Niels dus ook, wah!! Ik moet ook maar eens uitnodigingen gaan maken!
We hoorden gisteren dat mijn schoonzusje net het weekend dat wij het willen vieren (hij is op vrijdag jarig) bij mijn schoonvader op bezoek gaat met haar gezin, ze zijn het dus allemaal vergeten :'(

Pff Niels heeft zooo slecht geslapen, geen idee wat er was maar hij ging steeds weer huilen. We zijn nu allemaal chagrijnig :')
Oh en Freecell ik leef met je mee, Niels heeft sinds een week ofzo ook het gillen ontdekt en hij doet het wanneer hij boos is, enthousiast en zomaar 8)7 Mijn oren toeteren ervan.

100 keer editen ftw!
pi_86231629
quote:
Op donderdag 9 september 2010 07:43 schreef Sorbootje het volgende:
Hullow daaarlings!

Naast zere knie heb ik nu ook zere keel. Ach, ik was toch al thuis zullen we maar zeggen :P Maar knie gaat een stuk beter! De zwelling begint af te nemen en vooral de pijn neemt af. Ik ga straks de huisarts mailen of hij al uitslag van de foto's heeft. Ik hoop vandaag! Maar als daar niets uit blijkt, is dat geen reden om niet verder te zoeken. Dan krijg ik een mri scan. Ben benieuwd! B. heeft net Isabeau naar het KDV gebracht. Nu moet ik alleen nog iets verzinnen voor 't ophalen, want B. is niet op tijd thuis. McLaura zou haar eerst ophalen, maar dat kon toch niet doorgaan. Denk dat ik zo mijn buurtjes maar eens aanklamp en anders schuifel ik er zelf wel naartoe. Eens kijken hoe dat gaat. Weet alleen niet of het verstandig is. Eerst de buren maar eens vragen, ik denk dat zij het práchtig vinden om te doen. Ze zijn helemaal weg van Isabeau.

ZO en dan ga ik nu even aan de slag met uitnodigingen voor Isabeau d'r verjaardag. Die had ik al af, maar laptop is gisteren in een coma geraakt... Ik begin maar gewoon opnieuw }:|
Ik wil het wel doen! Zie PM! :*
pi_86231708
quote:
Op donderdag 9 september 2010 07:57 schreef Twinkly het volgende:
Had ik al gezegd dat ik het zo ontzettend knap vind dat Stef al los staat? _O_ Niels gaat snel weer zitten als hij doorheeft dat hij per ongeluk los staat :D

Sorbootje :* Hmm lijkt me inderdaad verstandiger dat iemand anders Isabeau voor je ophaalt, anders zit je straks nog langer met zo'n ellendig dikke knie! Hoe vindt Isabeau het als ze ineens door iemand anders meegenomen wordt?

Isabeau is ook alweer bijna jarig inderdaad :o En Niels dus ook, wah!! Ik moet ook maar eens uitnodigingen gaan maken!
We hoorden gisteren dat mijn schoonzusje net het weekend dat wij het willen vieren (hij is op vrijdag jarig) bij mijn schoonvader op bezoek gaat met haar gezin, ze zijn het dus allemaal vergeten :'(

Pff Niels heeft zooo slecht geslapen, geen idee wat er was maar hij ging steeds weer huilen. We zijn nu allemaal chagrijnig :')
Oh en Freecell ik leef met je mee, Niels heeft sinds een week ofzo ook het gillen ontdekt en hij doet het wanneer hij boos is, enthousiast en zomaar 8)7 Mijn oren toeteren ervan.

100 keer editen ftw!
Die 2 van ons spannen samen dus! }:| Rienk besloot om 04:00 klaaaaaar wakker te wezen :O En ik ben echt mega brak nu. Zometeen weer lekker met hem meeslapen dus :D

Wat flauw van je familie dat ze niet aan jullie denken zeg. Willen ze het niet verzetten voor je?

Stef staat los! *O*

En Driekus praat japans? Rienk doet hem na denk ik want ik kan ook geen touw aan Rienk vastknopen, dan speelt hij ergens en dan komen er allemaal mompeltjes uit *;

En Rienk loopt langs de bank! Ik zette hem links neer en zn speen rechts en hij liep echt gewoon daar heen! Hij liep al aan de hand, maar nu kan hij het ook bij de bank en tafel echt goed! *O*
  donderdag 9 september 2010 @ 08:48:55 #162
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_86232035
Goedemorgen deze morgen!

Geen tijd en puf gehad om alles bij te lezen helaas. Misschien dat ik daar vandaag aan toe kom!

Sorbo wat fijn dat het beter gaat met je knie! ^O^ Wel rot van je keelpijn! Beterschap ermee!
En ik zou idd maar kijken dat iemand anders Isabeau gaat halen, het gaat net beter met je knie, zonde als het straks weer erger wordt!!

En ik lees hierboven dat Stef los staat!! Woehoew! *O*

Rienk loopt langs de bank, yeah! *O*

En Twinkly, je schoonzusje gaat dat toch zeker wel verzetten he! :Y De eerste verjaardag van Niels is maar 1 keer!

Tirza was de laatste week nogal uit haar doen. Tandje, dachten wij, maar konden niks ontdekken. Wel heeft ze al langere tijd vier bobbels boven in haar kaakje. En nu zag ik gisteren, omdat ze met open mond lag te slapen/snurken (ze is nogal verkouden) 2 witte streepjes! De 2 tandjes naast de voortanden! Dus toch tandenleed...... ;(
Sinds ze heeft ontdekt dat ze kan staan, wil ze haast niks anders meer! Overal trekt ze zich aan op, van bank tot been, van stoel tot plant, het maakt niet uit, als ze maar kan staan! :)
pi_86232412
Woehoe even een zwaaaaare ego-post: Esmee staat! Ze trok zich net zomaar op O+
pi_86232465
Oeh Vlindur, las eerst je pm en heb al gereageerd. Fijn!! :*

Isabeau kan het helemaal niks schelen wie haar ophaalt. Ze is totaal niet eenkennig. En ze kent Vlindur en McLaura en ook de buren :D Maar al zou de melkboer haar ophalen... als ie maar tegen haar lacht dan is het goed. :')

Smeetje! Staan! *O*
pi_86232536
Esmeeeeee! *O*
pi_86232811
Het bewijs :7

Twinkly kunnen ze het bezoek niet gewoon verzetten? Misschien dachten ze dat jullie het op de vrijdag zouden vieren?
  donderdag 9 september 2010 @ 09:30:33 #167
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_86232813
^O^ Goedzo Esmee!!! ^O^
pi_86233012
Goed hoor Esmee :)
En kijk nu hoe ze kijkt. Die lach geweldig gewoon!!
pi_86233174
Ze is er ook helemaal blij mee hè? :D

Ik vind het zo zielig, we hebben gisteren Florian courgette gegeven en hij lijkt er op te reageren, is gisteren de hele dag heel zielig geweest. En u is hij weer blij, maar nu moet ik hem straks (en morgen) wéér courgette geven -O-
pi_86233911
Esmee *O*

niks moet hoor, freecell (of ik heb iets gemist natuurlijk?)
pi_86233913
Ze is inderdaad zo trots en wil nu alleen nog maar staan :D

Freecell wat naar zeg. Moet je het hem dan ook echt nog 2x geven? Ook als na vandaag blijkt dat hij er weer last van heeft? Lijkt me echt niet leuk om te moeten doen :*
pi_86234138
Ohh Free wat sneu -O- Zou je het niet gewoon over een maandje nog eens kunnen proberen? Als hij er echt op gereageerd heeft dan zijn zijn darmpjes nu ook nog gevoelig daarvan toch?

Woaah Esmeetje *O* Zie haar trots zijn!! O+ Cutiepie!

Hmm, mijn schoonfamilie kennende hebben ze er echt niet aangedacht, ze zijn niet zo geïnteresseerd in ons omdat wij andere keuzes maken dan zij :N
pi_86234543
quote:
Op donderdag 9 september 2010 10:30 schreef Twinkly het volgende:

Hmm, mijn schoonfamilie kennende hebben ze er echt niet aangedacht, ze zijn niet zo geïnteresseerd in ons omdat wij andere keuzes maken dan zij :N
Euh.. maar een bezoekje aan schoonfamilie is toch 100x stommer dan een kinderverjaardag?! Bovendien is het '' maar'' een bezoek.. verjaardag van een kindje wat 1 is geworden is dan toch specialer en ook veel leuker lijkt me. Kan je toch gewoon afzeggen en een ander keertje op bezoek gaan.
Ik zou het echt heel gek vinden als iemand mij dat zou zeggen bij de verjaardag van mn kind ''ik kan niet want ik ga al bij mn schoonvader op bezoek'' :? :{w
En inderdaad, volgende maand is Niels al jarig :o :o :o dat klinkt echt wel dichtbij

Esmee wat knap! Dat koppie er ook bij O+
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_86234633
quote:
Op donderdag 9 september 2010 09:48 schreef freecell het volgende:
Ze is er ook helemaal blij mee hè? :D

Ik vind het zo zielig, we hebben gisteren Florian courgette gegeven en hij lijkt er op te reageren, is gisteren de hele dag heel zielig geweest. En u is hij weer blij, maar nu moet ik hem straks (en morgen) wéér courgette geven -O-
Moet dat meerdere keren om aan te tonen dat hij er echt op reageert? Ik zou bijna zeggen dat 1 zo'n enorme reactie echt wel genoeg zegt
Ik zou dat niet kunnen/doen... zo zielig en sneu.
pi_86234695
quote:
Op donderdag 9 september 2010 10:45 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Euh.. maar een bezoekje aan schoonfamilie is toch 100x stommer dan een kinderverjaardag?! Bovendien is het '' maar'' een bezoek.. verjaardag van een kindje wat 1 is geworden is dan toch specialer en ook veel leuker lijkt me. Kan je toch gewoon afzeggen en een ander keertje op bezoek gaan.
Ik zou het echt heel gek vinden als iemand mij dat zou zeggen bij de verjaardag van mn kind ''ik kan niet want ik ga al bij mn schoonvader op bezoek'' :? :{w
En inderdaad, volgende maand is Niels al jarig :o :o :o dat klinkt echt wel dichtbij

Esmee wat knap! Dat koppie er ook bij O+
Jaaa, ik ben ook maar vast begonnen met de uitnodiging :o O+
Nou, die schoonvader, dat is mijn schoonvader, dus mijn man's vader, die was het ook vergeten...
  donderdag 9 september 2010 @ 10:53:09 #176
95408 Incantrix
pi_86234763
Hullo :)

Esmee O+ O+ Dat koppie op die foto! Priceless! O+

(Mijn manneke zit ondertussen na een mandarijn en een banaan een boterham naar binnen te werken :9 )

Qua staan ben ik wel benieuwd eigenlijk, misschien is hij een one hit wonder. Sindsdien heb ik het hem nog 2x zien doen, maar dan was het ook heel snel weer vastpakken of gaan zitten.. Ik weet niet of hij het die ene keer wel doorhad, haha :D

Ehm, ik moet verder nog even bijlezen hoor.. Sorbo :* voor je knie en Vlindur een :* voor het reddend engelen ;)

Ohja, en ken je die grap van dat ik gisteren naar het CB moest? Die afspraak was voor vandaag }:|
3!
pi_86234809
quote:
Op donderdag 9 september 2010 10:50 schreef Twinkly het volgende:

[..]

Jaaa, ik ben ook maar vast begonnen met de uitnodiging :o O+
Nou, die schoonvader, dat is mijn schoonvader, dus mijn man's vader, die was het ook vergeten...
Nou, als ze dan naar Niels verjaardag komen allemaal, dan hoeft het bezoekje aan elkaar ook niet meer, dan hebben ze schoonvader ook gezien en gesproken, klaarrrr :+
Maar komen ze dus echt niet denk je?
  donderdag 9 september 2010 @ 10:54:16 #178
95408 Incantrix
pi_86234810
Twinks, hè, wat mis ik nou? Het klinkt in elk geval nogal ;( .. :*
3!
pi_86234870
van familie moet je het hebben
pi_86234912
quote:
Op donderdag 9 september 2010 10:54 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Nou, als ze dan naar Niels verjaardag komen allemaal, dan hoeft het bezoekje aan elkaar ook niet meer, dan hebben ze schoonvader ook gezien en gesproken, klaarrrr :+
Maar komen ze dus echt niet denk je?
Psies :P Nou ik zou het wel heel vreemd vinden als ze nu besluiten niet te komen, we hebben ze gisteren wel helpen herinneren. Maar toch jammer dat ze het vergaten... Maar misschien ben ik er wel teveel mee bezig omdat het mijn zoon is.

quote:
Op donderdag 9 september 2010 10:56 schreef lily het volgende:
van familie moet je het hebben
Nou inderdaad. Vrienden vragen ons nu al enthousiast wat hij voor zijn verjaardag wil hebben.
pi_86234953
Leah schiet trouwens de lucht in zeg. Wat een lang eind is dat..
Mijn moeder had haar vanochtend vast en ik had echt zoiets van :o
  donderdag 9 september 2010 @ 11:03:12 #182
95408 Incantrix
pi_86235081
Twinks, van directe familie mag je toch heus wel verwachten dat ze een kinderverjaardag onthouden hoor! Zeker zijn eerste! En bedenk eens hoe teleurgesteld Niels zou zijn als hij wat ouder is en zijn opa vergeet zijn verjaardag.. Nu voel jij die teleurstelling en wat mij betreft is dat redelijk logisch! :*
3!
pi_86235892
Zo uitnodiging is af en verstuurd :) Hij is lelijk O+ O+
pi_86235926
hahha, dat vraagt om een foto Sorboo
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_86235976
Nou, om eerlijk te zijn vergeet ik verjaardagen altijd, ook van mijn neefje. Ik weet wanneer hij ongeveer jarig is, maar de precieze datum blijft gewoon niet hangen. En ik houd de verjaardagen ook niet bij in een boekje. Dat zou ik misschien wel moeten doen, dat weet ik, maar het betekent écht niet dat ik mijn neefje niet belangrijk vind.

Ik vind dat je je die teleurstelling niet moet aantrekken. Als je de grootouders en andere mensen die je erbij wilt hebben ruim op tijd inlicht en eraan herinnert en ze dan alsnog moeilijk doen, dán pas is er sprake van desinteresse of zo.
pi_86236277
ik heb hier de eerste klacht al binnen ivm de verjaardag. we vieren onze verjaardag allemaal samen en hadden gewoon een datum geprikt die ons uitkwam. dat kan natuurlijk niet. sowieso, waar halen we het vandaan om onze verjaardag 1 dag te vieren? dat is toch niet handig. is veels te druk. nee lieve simmu (aldus mijn schoonmoeder), het is toch veel fijner voor jullie om het bezoek over 3 dagen te spreiden? eenmaal jouw familie, eenmaal wij en dan een keertje schoonpapa. oh. en misschien nog een extra keer voor jullie vrienden.

moraal van het verhaal: doe gewoon lekker zoals jullie het willen want je kan het toch nooit zo doen dat de familie tevreden is. bij ons kunnen die krengen toch gewoon allemaal niet met elkaar overweg.
pi_86237401
Haha, gewoon vieren zoals je zelf wilt :Y
hier komt dat neer op dan-en-dan is er iemand harig, welkom van 10 tot 10.
En dan is het 12 uur lang chaos en dan is het voorbij :D

En ja, het moet 3x -O-
Met de peer leek hij de eerste keer ook heftig te reageren, maar de twee dagen daarna had hij nergens last van. Dus waarschijnlijk heeft hij toen die ochtend net stomtoevallig aan iemand gelikt die melk had gehad oid en was er niks mis met peer.
om dat uit te sluiten moet je 3x achter elkaar. Ook om te voorkomen dat het bijv. tanden zijn die klieren of gewoon 'ziek'

Maar hij slaapt! En hij was nog blij! Dus het kon ook wel eens meevallen met de courgette *O* IIG wordt het sowieso niet zo heftig als gisteren.
pi_86237728
quote:
Op donderdag 9 september 2010 11:34 schreef Claudia_x het volgende:

Ik vind dat je je die teleurstelling niet moet aantrekken. Als je de grootouders en andere mensen die je erbij wilt hebben ruim op tijd inlicht en eraan herinnert en ze dan alsnog moeilijk doen, dán pas is er sprake van desinteresse of zo.
Hij is eind oktober jarig.Lijkt me toch lang genoeg van tevoren dat Twinkly ze heeft ingelicht en imo door de reactie is er dus wel sprake van wat desinteresse.
Ik was er natuurlijk niet bij dus weet de toon niet waarop het werd gezegd dat er al een andere afspraak stond, maar ikzelf zou wel meteen opperen dat we dan met zn allen richting Twinkly konden gaan die dag.
pi_86237789
quote:
Op donderdag 9 september 2010 11:44 schreef simmu het volgende:
ik heb hier de eerste klacht al binnen ivm de verjaardag. we vieren onze verjaardag allemaal samen en hadden gewoon een datum geprikt die ons uitkwam. dat kan natuurlijk niet. sowieso, waar halen we het vandaan om onze verjaardag 1 dag te vieren? dat is toch niet handig. is veels te druk. nee lieve simmu (aldus mijn schoonmoeder), het is toch veel fijner voor jullie om het bezoek over 3 dagen te spreiden? eenmaal jouw familie, eenmaal wij en dan een keertje schoonpapa. oh. en misschien nog een extra keer voor jullie vrienden.

moraal van het verhaal: doe gewoon lekker zoals jullie het willen want je kan het toch nooit zo doen dat de familie tevreden is. bij ons kunnen die krengen toch gewoon allemaal niet met elkaar overweg.
:o :X Wat een bemoeizieke schoonfamilie (ik las ook al vele andere dingetjes die je wel eens post hierover)
Ik zou zeggen dat we het gewoon echt bij 1 dag verjaardagen vieren houden, en als ze niet komen dan maar mooi lekker niet. :W
pi_86238267
quote:
Op donderdag 9 september 2010 12:35 schreef Poppejans het volgende:

[..]

:o :X Wat een bemoeizieke schoonfamilie (ik las ook al vele andere dingetjes die je wel eens post hierover)
Ik zou zeggen dat we het gewoon echt bij 1 dag verjaardagen vieren houden, en als ze niet komen dan maar mooi lekker niet. :W
psies :+ maar die lol gunnen ze me nou nooit eens he :')
echt. die familie van ons he :') zo geef ik al 2 jaar (ja. je leest het goed. jaren) aan dat we genoeg duplo hebben. dus wat krijgen ze allebei (ja, allebei....)? je raadt het vast wel.

iemand duplo kopen hier? ik heb alles in huis. blokjes, beestjes, circusjes (ja, in meervoud ja) en dierenwinkeltje. kopuh? nog ff en ik mik het linea recta de kliko in waar de krengen bijstaan ja. sorrie damesa, ik hou al op. het is mijn persoonlijke frustatiepuntje. niemand vind het leuk om genegeerd te worden. ik ben hier de huishoudster niet!
pi_86238329
oeee hoop dat het idd nu mee gaat vallen met de courgette. :*

Fijn dat het wat beter met je knie gaat Sorboo! en wat leuk dat Vlindur je mooie meisje gaat ophalen.

over verjaardagen; ik kan me voorstellen dat dat hier nog wat problemen gaat geven de komende jaren... :@
Evie jarig, en natuurlijk 2 families die ook nog sinterklaas met ons willen vieren... :Y
nou komt vast allemaal wel goed.

ik ga vandaag weer aan het werk; vakantie is dus echt voorbij.. en Evie gaat voor het eerst weer naar de opvang. Ben wel heel benieuwd of zij ook zo duidelijk zien dat Evie de laatste maand zo hard gaat.

en oo vergeet ik het bijna;
maar Esmeee staat! wat goed joh! *O* *O* *O* *O* en wat lach je trots!
pi_86238541
quote:
Op donderdag 9 september 2010 12:55 schreef Beessie-Jen het volgende:

over verjaardagen; ik kan me voorstellen dat dat hier nog wat problemen gaat geven de komende jaren... :@
Evie jarig, en natuurlijk 2 families die ook nog sinterklaas met ons willen vieren... :Y
nou komt vast allemaal wel goed.
!
Oja, dat is waar ook! Vorig jaar kreeg je wel een heel bijzonder pakje op Pakjesavond O+
Evie krijgt vast veel kadootjes dan haha
pi_86238637
Wat heb je tegen duplo Simmu? :o geweldig spul! We zijn hier al hard aan het verzamelen!

Wat zijn kinderen leuk verschillend O+ TARA komt net naar beneden met een wakkere Florian, dus ik zeg: zet hem maar even in de box!
Hij wil niet, dus gilt al als je hem erboven houdt.
TARA zet hem er toch in, laat hem wat speeltjes zien en je ziét Florian echt denken 'hmmmm, das nog wel tof!' en hij zit nu gewon te spelen _O-

Dat had ik bij Leander niet hoeven proberen :')
  donderdag 9 september 2010 @ 13:06:34 #194
95408 Incantrix
pi_86238663
Simmu, wat wil je ervoor hebben? O-)
3!
  donderdag 9 september 2010 @ 13:24:02 #195
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_86239204
Wat een gedoe soms ook met die verjaardagen. Wij moeten ook eens aan die uitnodigingen beginnen, voor de rest nodigen we niet enorm veel uit. Ouders en zussen met kids en that's it (opa's en oma's hebben we hier niet meer) van 1 tot 4.

Onze close vrienden mogen 's avonds lekker komen voor een drankje :P

Sorbooo show je uitnodiging eens.
Alexa en Seth zijn lief
pi_86239240
ik heb niks tegen duplo hoor :) ik heb alleen al heel veel duplo. ik heb dusdanig veel duplo dat het belachelijk is (denk richting 3 kuub aan duplo)
pi_86239246
Tjongejonge Simmu, het gedrag van je schoonfamilie is bijna lachwekkend. Fijn dat ze zo goed naar je luisteren :')

Evie gaat de eerste jaren er vast zeker van zijn dat Sinterklaas speciaal voor haar naar Nederland komt :D O+

Ik denk dat ik ook teleurgesteld reageer omdat ik zelf zo anders ben. Ik verheug me op kinderverjaardagen en doe moeite een super leuk cadeautje te vinden voor dat kind op dat moment. De precieze data weet ik ook niet uit mijn hoofd, maar ik zorg er wel voor dat ik het op tijd wel weet. We zijn nou al een aantal keren niet precies op de verjaardag geweest omdat ze ons wat afhielden, hun familie gaat niet zo goed samen met die van ons en dan hadden ze geen tijd voor een bezoekje van ons (zij hebben een hele extreme mening en altijd gelijk en als wij in discussie gaan hebben we gelijk ruzie, want dat mag niet). Maar dan stuur ik een hele mooie kaart en een pakje met een cadeautje wat door de brievenbus kan, laatste keer voor mijn neefje bijvoorbeeld Loco.

Niels is net voor het eerst gekrabd door de kat, hij trok aan zijn staart. Hij heeft twee lange gele strepen over zijn gezicht lopen nu: ik heb er Bethadine opgedaan. En de kat kijkt heel schuldig.
pi_86239346
quote:
Op donderdag 9 september 2010 12:33 schreef Poppejans het volgende:

Hij is eind oktober jarig.Lijkt me toch lang genoeg van tevoren dat Twinkly ze heeft ingelicht en imo door de reactie is er dus wel sprake van wat desinteresse.
Ik was er natuurlijk niet bij dus weet de toon niet waarop het werd gezegd dat er al een andere afspraak stond, maar ikzelf zou wel meteen opperen dat we dan met zn allen richting Twinkly konden gaan die dag.
Dat weet ik allemaal niet, maar ik weet wel dat het niet bij voorbaat rekening houden met een verjaardag of het vergeten van een verjaardag niet per se desinteresse betekent. Ik denk dat ik mijn moeder er t.z.t. ook aan moet herinneren. Ze is een heel lieve oma, maar ze is net zo datumblind als ik.

Ik heb dit trouwens niet met verjaardagen waar ik mee ben opgegroeid. Ik weet precies wanneer mijn vader, moeder en broertje jarig zijn. Het heeft me daarentegen jaren gekost om de verjaardagsdatum van mijn vriend te onthouden (ik heb er eindelijk een ezelsbruggetje voor :') ). Ik zat vaak de hele maand augustus al te stressen omdat ik wist dat de verjaardag eraan kwam maar ik niet precies wist wanneer. Ik heb zelfs wel eens stiekem in zijn paspoort gekeken. :D En oh, hoe genant zijn die momenten niet dat iemand vraagt naar de geboortedatum van je geliefde en je gewoon niet weet wat je moet zeggen! De datum die we aanhouden voor onze 'verkering' heb ik zelfs nooit onthouden.

Nou ja, niet iedereen is zo datumblind als ik, natuurlijk. Maar voor ons als ouders is zo'n 1e verjaardag extra speciaal, terwijl ik me goed voor kan stellen dat het voor familieleden juist nog even wennen is en het makkelijker wordt om zo'n verjaardag te onthouden als die al wat vaker heeft plaatsgevonden.
pi_86239481
Verjaardagen vind ik ook altijd een drama. Oudste is tegelijk jarig met mijn zus en schoonzus, altijd dus eerst afstemmen over hoe en wat. Claire is eind december en ik heb al te horen gekregen 'ow fijn dan vieren we kerst bij jullie' waar ik dus ook echt niet op zit te wachten. Gelukkig weinig verdere strubbelingen.
Enne, als er iemand niet kan/komt (vanwege eigen verjaardag bijvoorbeeld), prima hebben we weer een stoel over (goede reden ook, als je zelf jarig bent ;) ).
Alle verjaardagen van iedereen in 1 keer vieren lijkt me echt ideaal trouwens!
pi_86239490
Die foto van Esmee is trouwens zó leuk! Wat knap dat ze staat en wat kijkt ze trots! Je kleine meisje wordt nu ook echt groot, Stiemie.
pi_86239643
Het levert me trouwens zo vaak problemen op, dat ik slecht ben in datums onthouden. Vandaag nog vroeg de assistente in het ziekenhuis wat de eerst dag van mijn laatste menstruatie is geweest. Dat weet ik dus écht niet meer. En er wordt me in het ziekenhuis heel vaak gevraagd hoelang het geleden is dat ik een longembolie heb gehad. Ik weet oprecht niet meer hoeveel jaar dat geleden is, zelfs zo'n grove schatting kan ik niet maken.
pi_86239848
Ik kom even binnenvallen :@

quote:
Ja hiero... Het filmpje van Isabeau lijkt héél erg op wat Willow doet in de kinderstoel. Nooit bij bedacht dat het iets vaginaals zou kunnen zijn overigens, wij houden het maar op 'dwangmatige bewegingen', door de kinderarts die we ernaar gevraagd hebben is het bestempeld als 'zelfstimulatie', iets dat sommige kindjes doen - en sommige vinden het prettig en anderen niet. Willow lijkt het helemaal niet prettig te vinden, maar toch doet ze het áltijd in de kinderstoel en vaak in de kinderwagen. Overigens ook dezelfde kinderstoel. D'r beentjes doen dan ook zo moeilijk als die van Isabeau.
Wij gaan binnenkort de huisarts of kinderarts toch maar weer eens vragen wat we er mee moeten omdat het niet over lijkt te gaan, maar juist erger wordt, ik zal je wel op de hoogte houden, mocht het enigszins hetzelfde zijn. Zie voor een filmpje van wat Willow doet. Lijkt dat er een beetje op?

Overigens is Willow ook een harenplukker als ze moe is, hoewel gelukkig niet zo erg dat ze er kaal van wordt.

En verder: Stef staat los *O* en Esmee staat! *O* Woohoo!

@Simmu, ik wil best een doos Duplo van je overnemen O-)

En nou ga ik weer weg uit dit topic :Y)
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_86240201
O, dat kan ik ook helemaal niet Claudia. resultaat: dat soort dingen staan in mijn agenda.
Mijn agenda blijft iedereen dus ook af. Mijn cycluskaarten en alles zitten er namelijk ook in _O-
pi_86242473
Ivan zit heel bijdehand knopjes van de afstandsbediening in te drukken en dat ding naar de tv te richten.

Machtig interessant, Discovery teletekst.
pi_86243850
quote:
Op donderdag 9 september 2010 14:50 schreef Claudia_x het volgende:
Ivan zit heel bijdehand knopjes van de afstandsbediening in te drukken en dat ding naar de tv te richten.
een echte man _O-
pi_86243955
quote:
Op donderdag 9 september 2010 13:36 schreef Claudia_x het volgende:
..dat ik slecht ben in datums onthouden.
oh, dat heb ik ook.
Ik weet dat allemaal echt niet meer.

Ik heb sowieso een heel slecht geheugen. Ik houd het er altijd maar op dat ik ook wel heel veel moet onthouden (iedere dag, wie, wat, waar en dan heb ik het nog niet eens over werk) en dat er maar plaats is voor een bepaalde hoeveelheid O-)
pi_86244411
Ik zie nu pas de foto van Esmee!!! Wat gooooeeeeedddddd.
Ik ben benieuwd of wij dat ook nog gaan meemaken voor F haar eerste verjaardag, ik heb zo'n idee van niet.....
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_86244768
Ik probeer vanaf hier ook weer wat mee te lezen. We zijn weer terug van een heerlijke vakantie in Turkije :)
Dyon heeft zich er prima vermaakt (net als zn broer), maar had helaas wel wat last van 2 doorkomende tandjes.
En ik las hier over zwemmen, Dyon die is een echte waterrat hebben we wel gemerkt :D

donderdag 9 september 2010 @ 16:06:27 #209
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_86245188
Welkom terug Meimeltje!

Ik onthou ook geen verjaardagen, trouwdagen en dat soort dingen. Ik zet alles in mijn agenda, krijg ongeveer 4 dagen van te voren een reminder en ben daardoor bijna altijd op tijd voor een kaartje en kadootje etc. Ik hoor erg vaak dat ik 'zo attent' ben in dat soort dingen. _O-
Mijn moeder en (oudere) zus zijn op dezelfde dag jarig; op 28-01. Mijn moeder had het heel tof gevonden als haar kleindochter ook nog eens op 'haar dag' geboren zou worden. Ik was zo blij dat ik in mei uitgerekend was! En toen kreeg ze alsnog bijna gelijk; Emma is van 02-02. :{
Ik vier mijn verjaardag echt nooit; ik ga tegenwoordig altijd uit eten met D. Emma's verjaardag wil ik wel gaan vieren. Niets uitbundigs, D.'s familie (25 man) plus mijn familie (3 man :') ) plus wat vrienden is echt meer dan genoeg. Ik kan er nu al van in de stress schieten. :D

Emma kan tegenwoordig duimen! *O* Na maaaaanden van frustratie was ze er naar mijn idee mee gestopt om het te proberen. Sinds gistermiddag gaat die duim ineens *plop* zo dat mondje in!
Ook kan ze rollen van rug naar buik. Buik naar rug kan ze ook, dus wat dat betreft gaat het echt lekker!

*O* voor het staan van Stef en Esmee!

Ivan, ik had het toch goed geraden he, qua knopjes enzo. ;)

Wat waren ook alweer dé tips om de stoelgang van de mini's wat te vergemakkelijken? Lijnzaadolie of olijfolie toch? En in welke hoeveelheden? :@
A grand adventure has begun.
pi_86245235
quote:
Op donderdag 9 september 2010 15:44 schreef sproet-je het volgende:
Ik zie nu pas de foto van Esmee!!! Wat gooooeeeeedddddd.
Ik ben benieuwd of wij dat ook nog gaan meemaken voor F haar eerste verjaardag, ik heb zo'n idee van niet.....
Joh hier probeert ze het pas sinds maandag dus het kan ineens heel snel gaan hoor!

Ivan met de afstandsbediening _O-
pi_86245817
quote:
Op donderdag 9 september 2010 14:50 schreef Claudia_x het volgende:

Machtig interessant, Discovery teletekst.
Dat vind ik nog best knap! en inderdaad een mannending haha
Hier is de afstandbediening ook erg favoriet, maar hij heeft niet door dat het bij de tv hoort.

Welcome back Meimeltje! Wat een leuke foto, heerlijk weer gehad zo te zien. Wat zit hij trouwens mooi in de band.Wolf zat tijdens de vakantie toch nog steeds als een zoutzak eri onstabiel in terwijl hij wel goed zitten kan.

Willow O+ dat lijkt inderdaad wel op wat Isabeau doet volgens mij, ze maakt er ook geluidjes bij!
en ik vind haar altijd best wel een vrouwelijke versie van Wolf. Zo'n zelfde lief zacht gezichtje met grote blauwe ogen en zelfde soort haartjes *;
Leuk dat je hier even kwam spieken Innepin, ik lees soms het dreumestopic ook mee om oude bekenden (Ko,Senna,Willow,Amelie,Lars) te blijven volgen
pi_86245882
quote:
Op donderdag 9 september 2010 16:06 schreef Keshet het volgende:

Wat waren ook alweer dé tips om de stoelgang van de mini's wat te vergemakkelijken? Lijnzaadolie of olijfolie toch? En in welke hoeveelheden? :@
Ik dacht dat een klein drupje olijfolie door de fles al wonderen deed vaak (zelf nooit zoiets hoeven te gebruiken, dus geen ervaringen, alleen gelezen van anderen)
  donderdag 9 september 2010 @ 16:33:28 #213
95408 Incantrix
pi_86246205
quote:
Op donderdag 9 september 2010 13:32 schreef Sidn3y het volgende:
Verjaardagen vind ik ook altijd een drama. Oudste is tegelijk jarig met mijn zus en schoonzus, altijd dus eerst afstemmen over hoe en wat. Claire is eind december en ik heb al te horen gekregen 'ow fijn dan vieren we kerst bij jullie' waar ik dus ook echt niet op zit te wachten. Gelukkig weinig verdere strubbelingen.
Enne, als er iemand niet kan/komt (vanwege eigen verjaardag bijvoorbeeld), prima hebben we weer een stoel over (goede reden ook, als je zelf jarig bent ;) ).
Alle verjaardagen van iedereen in 1 keer vieren lijkt me echt ideaal trouwens!
:X

Dat zou voor mij juist een héél mooi excuus zijn om 'kerst met de familie' in z'n geheel af te schaffen, haha! Hebben wij vorig jaar overigens ook gedaan, tegen alle opa's en oma's gezegd dat we er geen zin in hadden omdat de weken na Stef's geboorte gewoon superdruk en heftig waren, en vervolgens schoonzus en mijn broertje uitgenodigd voor één maaltijd en dat was het.. Best jammer dat dat dit jaar waarschijnlijk niet zo gemakkelijk geaccepteerd wordt :P

Claudia, ik heb nooit bedacht dat iemand wel eens 'datumblind' zou kunnen zijn! Thnx voor het inzicht, en ja, dat lijkt me erg lastig. Ik ben slecht in 'onthouden' als geheel, maar data springen daar niet bijzonder uit. Maar zelfs met deze wetenschap zou ik eerlijkgezegd toch wel héél teleurgesteld als Stef's opa of oma zijn eerste verjaardag zou vergeten of er gewoon geen rekening mee zou houden. Maar dat is vooral gevoelsmatig, ik kan niet goed zeggen waarom :)

Dyon O+ Fijn dat jullie vakantie zo leuk was, Meimel!

Zo, en wij zijn weer naar het CB geweest. Resultaat: 77 cm., 10,22 kg., is wat voor in de ontwikkeling qua kruipen maar voor de rest prima op schema en at bijna een blokje op. Curves:

3!
pi_86246370
Wow, wat een lange lijs is Stef :o :D gewoon 7cm langer dan mijn kerel (maar dat was een meting van een maand geleden) mooi in verhouding is hij! Maar een behoorlijke last om te tillen lijkt me
Heerlijk dat hij het goed doet, en voorlopen met kruipen kan niet he, dat moet je dan maar weer afleren ~O>
pi_86246412
Poppejans: Dyon wilde steeds uit zn band klimmen, die bleef dus ook niet altijd rechtop zitten :P Zn band heeft het dus ook niet overleefd, hij kan erg hard trappen haha.

Stef wat groei je goed!! Een lange jongen zeg! En voor op ontwikkeling liggen is toch ook prima ;)
pi_86246509
Hier trouwens ook wel veel in een week tijd geleerd. Hij schuift nu vooruit ipv achteruit en doet steeds meer kruippogingen. Deze week ook maar het traphekje bevestigen, kan hij tenminste boven even zn gang gaan als ik daar bezig ben.
Ik vind hm in een week tijd ook ineens zoveel wijzer geworden, is veel aan het zwaaien maar denk niet dat het al echt bewust is hihi. De aandacht van de Turken vond hij ook erg leuk, leek wel of ze daar nog nooit baby's gezien hadden ;)
pi_86247065
Wow Stef, goed man!! ^O^
Poppejans, Lars is hier nog hoor, dat is nog steeds een baby... :P ontkenningsfase
Free, gaat het nu goed met de courgette? Hoop het! Naar he, dat provoceren steeds, maar ja, anders kom je er helemaal niet achter wat wel en niet kan. Heb je zelf dingen verzonnen om te proberen, of zegt de dietiste wat je hem moet geven?
Lars heeft gister een hapje ei gehad (omdat dat door zijn verjaardagscake moet heb ik het maar ff geprobeerd) maar hij vond het echt zum kotsen :X Dus na 1 hapje was het staking....
Nou ja, op goed geluk dan maar.....

Welkom terug Meimel, vakantieganger! Leuke foto in de band! En 2 tanden erbij?
Blijkbaar een echt vakantieverschijnsel, Lars heeft nu ook ineens 3 tandjes!

Stiemie, wat goed! Esmee staat!!! En straalt!
pi_86247151
@keshet: ravi kreeg een theelepeltje zonnebloemolie per dag door een fles
pi_86247192
wat is stef een joekel :)
pi_86247256
quote:
Op donderdag 9 september 2010 16:54 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Welkom terug Meimel, vakantieganger! Leuke foto in de band! En 2 tanden erbij?
Blijkbaar een echt vakantieverschijnsel, Lars heeft nu ook ineens 3 tandjes!
Ja ik wist dat iemand hier dat ook zei over tandjes die doorkwamen in de vakantie, dat was jij dus :D
Hier 2 boventandjes tegelijk. Hij had er al 2 onder. Ik dacht dat die vreselijke zure dunne luiers door het eten daar kwamen, ben toen dus maar op een potje wat we meegenomen overgegaan maar dat at hij niet. Later bleken die luiers dus door de tandjes te komen (of een combi van eten en tandjes).
pi_86247373
Straks weer tassen inpakken....
We 'moeten' een weekendje met schoonfamilie weg. Opi en omi zijn 60 jaar getrouwd en hebben voor de familie wat afgehuurd voor een weekend. Morgen dus naar Markelo.
pi_86247483
Woaaah wat is Stef lang!! :D Knappe lange kerel O+

Ik ben ook ongelooflijk vergeetachtig, een warhoofd en een chaoot, daarom zet ik verjaardagen en het begin van de menstruatie in mijn telefoon :P (en "vroegah" in mijn agenda).
pi_86247720
Markelo, daar gingen wij eerder nog wel eens stappen...Dieka, echt geweldig.
Veel plezier met je weekend!

ik ga zo met mijn collega's uit eten, heb voor D en Meike al lasagne gemaakt, nu voor Lars nog even wat broccoli maken en dan is de hele familie weer voorzien :Y)
  donderdag 9 september 2010 @ 17:20:22 #224
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_86248025
Stef een aardige groeistuip de lengte in! Die is even hard gegaan zo zeg, mooi!

Welkom terug Meimel!!! Zo te zien heeft je zoon het ook heerlijk gehad. Veel plezier ook met het weekendje weg ;)

Stiemie, zie nu pas die foto van Esmee, wat een enorme glimlach. Ze straalt gewoon zo trots dat ze is.

claudia, hier ook een afstandbedieningbediener. Alexa duwt alle knopjes in en grinnikt dan omdat ze doorheeft dat zij het doet. Als het beeld zwart wordt, of ze duwt het geluid uit, dan krijg ik hem terug :')

Karin, have fun met je collega's!
Alexa en Seth zijn lief
pi_86248055

[ Bericht 100% gewijzigd door Narr op 09-09-2010 17:21:42 ]
I have a simple philosophy: Fill what's empty. Empty what's full. Scratch where it itches.
pi_86251490
Willow! Jij tof wijf! Medestander van Isabeau! :D

Ik dacht ook eerst dat Isabeau het niet leuk vond, omdat ze er niet bij lachte. Ze kijkt er zelfs behoorlijk serieus bij, maar ik ben er inmiddels achter dat dat een soort concentratie is. Moeilijk uit te leggen, maar ze gaat er nogal in op zeg maar...

Ze doet het ook in de maxicosi en in de buggy. Als er maar iets van een band tussen haar benen doorloopt.
pi_86251599
En Vlindur en McLaura zijn lief. Die hebben me de hele middag gezelschap gehouden met hun blaagjes en me nog van koffie voorzien ook O+ Oh en Isabeau van het KDV gehaald.
pi_86251785
Meimeltje hai! :W

Trix, wat is Stef een joekel!!
pi_86254167
quote:
Op donderdag 9 september 2010 16:58 schreef Meimeltje het volgende:

[..]

Ja ik wist dat iemand hier dat ook zei over tandjes die doorkwamen in de vakantie, dat was jij dus :D
Hier ook tijdens de vakantie!

Wat lief van Vlindur en McLaura, Sorbo! O+

Stef is een lange, zeg! :o
pi_86254446
ravi heeft zijn eerste echte hapje op *O*
een hapje rijstewafel. kind ging er zomaar opeens berserk op :o

[ Bericht 0% gewijzigd door simmu op 09-09-2010 20:48:10 ]
  vrijdag 10 september 2010 @ 08:18:18 #231
95408 Incantrix
pi_86267768
Ravi, hahaha, meteen los ook echt :D *O* O+

En heuj, ik had eigenlijk helemaal niet zo door dat Stef zó lang is :P Maar Poppejans, het is inderdaad wel een zware zo. Ik kijk dan ook intens uit naar ons nieuwe huis, zodat ik niet meet met +10 kg. baby, boodschappen, zijn tas, mijn tas en de post 4 trappen op en af moet slepen enzo. Not to mention dat ik sinds de inbraak in onze auto en het verhaal dat er dealers bij ons om de hoek zijn komen wonen níks meer in de auto durf te laten liggen, dus dat ik ook nog eens een maxicosi en een buggy van de auto naar de berging en weer terug moet slepen.. ;(
3!
pi_86267861
Goeiemorgen! Eens even een post met TextMate er bij :D

Tirza een tandje! Dus toch he.. Zo zielig zijn ze dan :/

Esmee staat! Wat goed van dr! *O*

Freecell, wat lastig dat hij reageerde. Maar wel goed dat het daarna beter ging. ben benieuwd hoe het vandaag zal gaan :Y

Twinkly, ben benieuwd hoe het zal uitpakken met Niels' verjaardag, hoop echt dat het gunstig uitpakt voor jullie :*

Verjaardagen vergeet ik trouwens nooit, dat onthoud ik altijd. Sommige verjaardagen van hier weet ik uit uit mn hoofd :') Verder ben ik een zeef, maar dat weet ik dan wel weer..

En gekrabd door de kat.. Kusje voor Niels! :*

De datum van eerste cycli onthoud ik ook echt niet hoor, dat zijn dingen die ik wel moet opschrijven!

Ivan heeft de afstandsbediening ook al gevonden _O- Thijs weet hem ook te vinden en richt zelfs al op de tv, lach me rot :D
Rienk vind voorlopig de knopjes boeiend genoeg, die weet idd ook niet dat het bij 'dat ding met die hoes' hoort. Overdag staat de tv uit, (die hoes is omdat een van de katten de vorige tv kapot gesproeid had >:( De radio staat hier altijd aan)

Meimel, hoi! Mooie foto O+

Emma duimt, dat ziet er vast schattig uit :Y O+ En hier werkt een theelepel olijfolie door een fles goed genoeg.

Stef, reus! :o Wat ga je hard zeg!

Karin, gelukkig smaakt een ei lekkerder in een taart! :w

Isabeau ophalen ging goed gelukkig! Behalve het zitten in de autostoel, dat vind ze helemaal niks. Bij Sorbo was het weer gezellig, McLaura had voor mij dr senseo meegenomen omdat ik zo'n verschrikkelijke koffieleut ben O+ En Isabeau is zo'n leukerd! Ze kruipt ook zo schattig! :D En Thijs was echt de oudste, buldozert overal overheen _O- Hij heeft echt vreselijk mooi haar! *jaloers*
Rienk was er rond 16:00 helemaal klaar mee, had weer een poepluier, de 5e al die dag en deed niks anders dan krijsen. Zie ik ineens een nieuw tandje zitten! :o links onder is er een bij, dus dat is vast de reden van die poepluiers.. Het nadeel is nu wel dat zn beneden verdieping helemaal gevoelig is.. Ik mag niet aan zn piemel, ballen en billen komen. Hij wilde gister niet eens in bad! Deed hem allemaal veels te zeer. Dus heb ik hem alleen afgespoeld.. (De poep kreeg ik er met een doekje niet af) Hij heeft nog steeds een loopneus en loopt as we speak weer flink te persen, dus poepbroek nummer 3? van vandaag is er ook alweer .. Hij heeft nog steeds een dikke snotneus en ik heb mega keelpijn en aangezien Johan deze week weer ziek thuis zat zal ik het wel hebben overgenomen en ik gok dat ik morgen halfdood in mn nest lig :(

Fijne dag meiden :*

[ Bericht 0% gewijzigd door Vlinder op 10-09-2010 08:54:23 (Even wat namen vernicknamed ;)) ]
pi_86267929
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 08:18 schreef Incantrix het volgende:
Ik kijk dan ook intens uit naar ons nieuwe huis, zodat ik niet meet met +10 kg. baby, boodschappen, zijn tas, mijn tas en de post 4 trappen op en af moet slepen enzo.
Jullie krijgen vandaag nieuws, toch? Spannend!
pi_86267956
Wat zielig dat hij zo last heeft van zijn 'onderkant', Vlindur! Die tandjes gaan bij Rienk meestal ineens heel snel, of niet? Hoeveel heeft hij er nu al?
pi_86268156
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 08:36 schreef Claudia_x het volgende:
Wat zielig dat hij zo last heeft van zijn 'onderkant', Vlindur! Die tandjes gaan bij Rienk meestal ineens heel snel, of niet? Hoeveel heeft hij er nu al?
Wat ik dan nu denk is dat de 7e er nu bij is, want die heb ik echt gezien. Ik verwacht de 8e aan de andere kant ook gauw, aangezien we ze altijd gezellig met zijn tweeën kwamen ja :') Of de 8e er al is weet ik niet, ik mag niet in de buurt van zn mond en neus komen :N

Score tot nu is 4 boven en 3 beneden *)

[ Bericht 0% gewijzigd door Vlinder op 10-09-2010 16:38:32 (:')) ]
pi_86268242
Zo, dat is écht veel!
pi_86268477
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 08:57 schreef Claudia_x het volgende:
Zo, dat is écht veel!
Ja, dat weet ik dus niet, ik weet geen gemiddelden, Rienk is met alles vlot.
Net als dat hij al loopt langs de bank en aan de handen enzo, ergens vind ik het ook moeilijk om hier heel trots te gaan doen, vooral omdat (veel) kindjes dat nog niet kunnen.. En ik wil echt niet vervelend overkomen, maar ik vind het zo knap van hem :Y

Hij staat zelfs al los soms *O* *O* :@

Maar ja, groeien doet ie dan weer niet, die dwerg is nog maar 68.5 centimeter! :o
pi_86268534
Joh, lekker trots doen! Los staan zelfs al, wat knap!

Ik denk dat het soms best moeilijk kan zijn om te constateren dat je kind iets nog niet kan terwijl andere kindjes er zo vlot mee zijn, maar het alternatief is dat we hier alleen over de vervelende kanten schrijven. :Y)

Over tanden: Ivan heeft er welgeteld 2, en nummer 3 en 4 staan op doorkomen. Dat gaat bij hem altijd heel langzaam. Esmee heeft net haar eerste tandje gekregen, en ik geloof dat Linde ook laat was? Daar staat tegenover dat Isabeau volgens mij al een behoorlijke Prodentglimlach aan het krijgen is! Ik sta daar zo van versteld, die rijen tanden. O+
pi_86268667
Ja, die vervelende kanten zijn ook weer zo eentonig ;)

Rienk zit altijd aan dingen waar hij niet aan mag komen en hij pakt de katten altijd heel hard beet en die sukkels die blijven ook maar naar hem toe gaan }:| En wat ook heel vervelend is dat hij alles van de tafels af trekt, ik heb een bord met dikke kaarsen staan en die liggen nu weer op de grond omdat hij het er weer af heeft gegooid. En alle katten eet en drink bakjes zijn kapot. Dus nu staat alles in de vensterbank :')

Maar verder is hij zo leuk en grappig en mooi en .. en.. Van Mij! *; *O* *O*
pi_86268826
Ik voel me juist weer bezwaard om te zeggen dat Ivan zo makkelijk is. Dat lijkt me ook niet fijn om te horen als je zelf worstelende bent. En het klinkt alsof ik hem leuk vind ómdat hij makkelijk is, maar zo zit dat niet. Het hoort gewoon bij hem. Zo gaat dat ook bij vlotte kindjes, vermoed ik. Je vindt het geweldig wat ze doen, maar je zou ze niet minder geweldig vinden als ze het niet zouden doen of veel later.

Je moet je huis nu echt kindproof maken, hè? Het verbaast me hoe goed Ivan doorheeft wat hij wel en niet mag. Ik voel me soms zelfs een wat te strenge ouder, omdat hij zo sterk reageert op mijn 'nee' en er ook meteen mee ophoudt. Ben ik zo intimiderend? :P
  vrijdag 10 september 2010 @ 09:27:42 #241
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_86268868
Ach het is allemaal zo relatief, de één is vlot met alles maar praten ho maar, de ander doet alles op zijn gemakkie, maar is met twee jaar ineens zindelijk, ze doen allemaal wel iets waar we apetrots op zijn, al was het maar met gewoon de liefste zijn O+

Elyas gaat op zich ook redelijk vlot, al lijkt hij van zitten maar meteen naar lopen te gaan (zonder eerst te gaan kruipen) :') Nou ja, is ook een manier.

Ik had alleen een ander vraagje waarom ik hier ben. Zweten jullie kinders ook zo? Elyas vooral tijdens het slapen en drinken. Terwijl ik hem écht niet te warm aankleed, slapen doet hij zelfs alleen in een romper, van de zomer alleen in een luier :?
pi_86268953
Ivan moest alleen toen we op vakantie in Frankrijk waren erg zweten. Sindsdien heeft hij dat niet meer gedaan (en hij heeft het ook altijd best warm).

Hij heeft touwens wel vaak een zweetplek achterop zijn hoofd van het tegen me aan leunen als hij de fles heeft gehad.
pi_86269003
quote:
Op donderdag 9 september 2010 16:24 schreef Poppejans het volgende:

Willow O+ dat lijkt inderdaad wel op wat Isabeau doet volgens mij, ze maakt er ook geluidjes bij!
en ik vind haar altijd best wel een vrouwelijke versie van Wolf. Zo'n zelfde lief zacht gezichtje met grote blauwe ogen en zelfde soort haartjes *;
Leuk dat je hier even kwam spieken Innepin, ik lees soms het dreumestopic ook mee om oude bekenden (Ko,Senna,Willow,Amelie,Lars) te blijven volgen
Aww O+
Nog drie maanden en dan mag je gewoon weer meekletsen daar :P
Ik ben helemaal niet van het 'uithuwelijken' dat hier zo enthousiast gebeurt op Fok!, maar hoe hilarisch zou het zijn als Wolf & Willow wat zouden krijgen later _O- Dat klinkt toch geweldig? :D

quote:
Op donderdag 9 september 2010 19:08 schreef Sorbootje het volgende:
Willow! Jij tof wijf! Medestander van Isabeau! :D

Ik dacht ook eerst dat Isabeau het niet leuk vond, omdat ze er niet bij lachte. Ze kijkt er zelfs behoorlijk serieus bij, maar ik ben er inmiddels achter dat dat een soort concentratie is. Moeilijk uit te leggen, maar ze gaat er nogal in op zeg maar...

Ze doet het ook in de maxicosi en in de buggy. Als er maar iets van een band tussen haar benen doorloopt.
Willow doet het in de kinderstoel en kinderwagen. Bij beide zit er wat tussen haar benen, maar volgens mij heeft dat er bij haar weinig mee te maken. Ze gaat er idd helemaal in op, zit helemaal vast en als je d'r lostrekt (lees: handen los en duwtje naar achter) gaat ze heel hard krijsen :X

En verder hou ik me maar even stil, ik ga niet eens proberen om in dit topic netjes op iedereen te blijven reageren, dat lukt me nooooit :o Dus ik lurk maar gewoon :+
  vrijdag 10 september 2010 @ 09:38:01 #244
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_86269095
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 09:30 schreef Claudia_x het volgende:
Ivan moest alleen toen we op vakantie in Frankrijk waren erg zweten. Sindsdien heeft hij dat niet meer gedaan (en hij heeft het ook altijd best warm).

Hij heeft touwens wel vaak een zweetplek achterop zijn hoofd van het tegen me aan leunen als hij de fles heeft gehad.
Ja, dan zou je te denken dat het toch te warm is, maar er zit niet eens een kachel op de slaapkamer :{ Ik las op internet al dat zweten + baby = foute boel, dus dan maak ik me direct weer zorgen en ik moet ook niet op internet gaan lezen o|O maar ja... Lees dan dingen over hartafwijking en hartruis, maar ik neem aan dat dit dan meteen wel aan het licht was gekomen, hij heeft een week op de kinderafdeling gelegen en is helemaal nageplozen. Op het CB is ook nooit wat gehoord. Ik noem het maandag wel even (moet ik weer naar het CB). Het bed is namelijk écht drijfnat waar hij ligt. Ik stop hem al niet eens meer in, maar dek hem half toe.
pi_86269164
Het lijkt me geen foute boel, maar het kan denk ik ook geen kwaad om het even ter sprake te brengen maandag! Het is toch iets vrij uitzonderlijks. Van dat zoeken naar informatie op internet raak je denk ik eerder verontrust dan gerustgesteld.
pi_86269550
Och Tan, Isabeau zweet altijd, vooral in bed. Nu denk ik dat het door haar dikke bos haar komt, maar verder is er volgens mij echt niks aan de hand hoor.

Vlindur, wat sneu voor Rienk! Het moet ook wel vreselijk pijn doen! Isabeau heeft ook vreselijk kapotte billetjes en véél poep. Zou het besmettelijk zijn? ;)
Was grappig hè, gisteren. Wat Laura ook zei; onze kindjes waren eerst op heel verschillende niveaus en nu kunnen ze alledrie ongeveer hetzelfde. De verschillen worden nu al steeds kleiner! (en wat ben je aan het Trixen!)

Claudia, Isabeau heeft nu 8 tanden. Haar ondergebit staat echt schots en scheef. Waarom erft ze juist dát van haar moeder? :?

Innepin, je mag hier ook niet meer dan lurken, jij hebt een DREUMES! o|O :P :*

Over een uurtje krijg ik de uitslag van de onderzoeken mbt mijn knie. Ben benieuwd!
pi_86270713
Oh Vlindur, wat rot voor Rienk dat hij zo'n last heeft van de tandjes die doorkomen/kwamen en voor jou ook nog een :* voor de keelpijn/aanstormende ziek-zijn...
Maar je moet gewoon trots zijn op Rienk hoor, dat ie zo vlug is moet geen schaamte-punt worden... Ik zeg: *O* voor Rienk, Rienk for President! ;)

Sorbootje, fijn dat het al weer wat beter gaat met je knie, mag ook wel met de rust die je neemt... Klinikt trouwens als een gezellige meet met McLaura en Vlindur... O+

Hier weinig spannends te melden, MInke is weer helemaal koortsvrij, maar nog wel een tikkie hangerig met vlagen en heeft een iets korter lontje dan normaal.
Oh ja, wel effe een vraagje, in het kader van tandjesleed (ja ik probeer gewoon alles vna de laatste dagen te checken of dat het misschien tandjes kunnen zijn):
- tandjespoep, zou dun en groen en zuur moeten zijn toch? Maar wat als het nou dun, caramelkleurig en naar spinazie ruik? Kan dat ook?
- Rode billen, is dat op de buitenkant zeg maar, of rond om het gaatje? Want daar heeft MInke nu wel rode spikkeltjes/rode waas zitten... ik smeer nu maar wat extra sudocreme (terwijl ik dat normaal helemaal niet gebruik). Maar ze lijkt er niet heel veel last van te hebben, als in ik mag nog gewoon vegen met de doekjes en dan geeft ze ook geen krimp.

Verder gaat het gewoon lekker met mijn meidje... kleine klauterkabouter! Los staan kan ze nog niet, maar ze gaat wel echt heel netjes en voorzichtig naar beneden op haar billen zitten als ze vanuit stand komt. Zo lief om te zien! O+
pi_86270918
Tuurlijk lekker trots doen over jullie snelle kindjes. Zou me helemaal mooi worden :D
Ik vind het totaal niet storend en voel me ook helemaal niet rot hoor :N

En Tan, Leah zweet ook alleen als ze tegen me aan ligt (meestal in de doek dus). Of in de auto met een langere rit, heeft ze wel eens een vochtige rug.
pi_86271106
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 09:14 schreef Claudia_x het volgende:
Joh, lekker trots doen! Los staan zelfs al, wat knap!

Ik denk dat het soms best moeilijk kan zijn om te constateren dat je kind iets nog niet kan terwijl andere kindjes er zo vlot mee zijn, maar het alternatief is dat we hier alleen over de vervelende kanten schrijven. :Y)

Over tanden: Ivan heeft er welgeteld 2, en nummer 3 en 4 staan op doorkomen. Dat gaat bij hem altijd heel langzaam. Esmee heeft net haar eerste tandje gekregen, en ik geloof dat Linde ook laat was? Daar staat tegenover dat Isabeau volgens mij al een behoorlijke Prodentglimlach aan het krijgen is! Ik sta daar zo van versteld, die rijen tanden. O+
Ha nee hoor. Hier nog steeds een tandeloos bekkie bij Esmee :D Linde kreeg op haar eerste verjaardag haar 2 boventandjes. Dat waren toen de eerste tandjes die doorkwamen.

Maar ach ze maken tegenwoordig hele mooie gebitjes, dus ik maak me geen zorgen ;)
pi_86271335
pi_86272776
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 11:03 schreef lily het volgende:
[ afbeelding ]
OMFG :X Zoiets koop je toch niet voor je kind? Als Rienk er een zou krijgen zou hij hem niet eens mogen van me :X

Claudia, als ik 'nee' zeg kijkt hij me aan en gaat dan vrolijk verder met slopen, maar Ivan is ouder, ik troost me maar dat Rienk straks ook wel luistert :)

Tan, Geen idee wat te doen.. Hier ligt ie in een pyjamatruitje, een slaapzak en een dekentje :) (Al vinden we hem 's nachts wel in een uiterst hoekje, maar ok :)

Sorboo, het was zeker grappig en leuk! Toen Rienk voor het eerst bij Sorbo thuis kwam kon hij nog niet veel meer dan op zn rug liggen en met zn armen zwaaien, Thijs kroop toen al wat en Isabeau kon al rollen, nu gingen ze met zn drieën kruipen en stappen en klauteren, het is echt gaaf! O+

Lijnloos, fijn dat ze weer opknapt! ^o^
En ja.. tandjesleed, ik weet er nu ineens alles van.. Rienk zn poept stinkt ook niet hoor, het is wel een dun en slijmerig met pitjes. En ik smeer alles wat rood is trouwens. Rienk voor President O+ _O-

Esmee zelfs nog tandenloos! Dan kan ze je iig niet bijten! :D

Lief van jullie dat ik gewoon trots mag blijven doen ^O^ Dan doe ik dat ook lekker! *O* Al is hij nu echt heeeel zielig. Er zit allemaal uitslag bij zn ballen en billen en het doet hem echt heel zeer als ik daar schoonmaak. Hij heeft nu elke verschoonbeurt een spuitluier (ik verschoon nu vaker dan normaal) en ik spoel hem maar af met de handdouche in bad.. Het is dan nog wel huilen, maar het is krijsen als ik de de laatste restjes met het washandje wegneem. De doekjes gebruik ik al niet eens meer, dat doet hem ook zeer. Heb hem nu ook in gesmeerd met sudocrem. Ik vind het echt zo sneu he.. Normaal tillen we hem op en dragen hem dan met de arm onder de billen *krijsen!* We klemmen nu zn benen vast en dat gaat wel goed. Hij ligt nu in bed, zal wel lekker slapen na al dat gehuil -O-
pi_86274102
Stef is echt een langerd :D Wel goed in verhouding! Leuke curve om te zien.

Dyon ook al aan het kruipen :o Hier blijft meneer nog lekker zitten waar je hem neerplant. Mag van mij nog wel even zo blijven :@

Ravi aan de rijstwafel *O* leuk als ze het echt lekker vinden hè?

Arme Rienk met de tandjes en de luiers.... En gewoon lekker trots p hem zijn hoor!De oudste hier was ok supersnel en ik was ongegeneerd trots :+ En Florian is heel normaal en weet je? Ik ben nog steeds ongegeneerd trots 8) het maakt geen donder uit en iedereen is trots op zijn kind en bij jou voel ik het écht echt niet als opscheppen, maar meer als kijk nou O+ hij kan dingen! O+
En heus, hij gaat ooit luisteren :D het is heel onhandigals ze goed verplaatsen voor ze naar nee luisteren, ervaring :P Maar het duurde hier niet zo heel lang! (ter bemoediging)

en zweten heeft Florian ook een hele tijd gedaan en nu nog alshet ook maar een beetje te warm is ;) Dus er zijn er meer!

En het is een enge speen :X

Florian lijkt toch geen problemen te hebben met de courgette :) Relaxed!
En hij slaapt O+ Van 18:30 tot 7:30 :o al een heel aantal nachten achter elkaar!
pi_86274180
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 12:33 schreef freecell het volgende:
En hij slaapt O+ Van 18:30 tot 7:30 :o al een heel aantal nachten achter elkaar!
goed man ^O^
pi_86274343
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 12:35 schreef lily het volgende:

[..]

goed man ^O^
Jaaaa *O* Serieus geniaal O+
Maar hij is nu ook al twee dagen bleek met rode ogen? Zal zich wel niet geweldig voelen, maar ik merk er verder niks van? :? Nuja, ben zelf ook ziekig en Leander moppert ook, dus hij zal hetzelfde wel hebben ;)
pi_86274459
Leah slaapt ook als een roosje. Altijd, zonder uitzondering en overal. Lekker hoor.
Als ze wakker wordt blijft ze rustig liggen wachten totdat ik haar kom halen.
En ze eet goed en lust alles.
Ook de bv loopt nog prima!
Huilen doet ze eigenlijk nooit en ze kan uren zittend spelen met een stapeltoren of blokkendoos/clipo.
Als ze een van de katten ziet wordt ze overgelukkig en kraait ze van plezier.
Ze kwebbelt de hele dag tegen zichzelf, tegen ons, tegen haar broers, of tegen de katten. Echt schattig.
Ook is ze dol op kettingen, ringen, armbanden en lange nagels. Op schoot bij iemand met die kenmerken kan ze haar ogen er niet van afhouden en zit ze er maar aan te friemelen.
Als ze voor een spiegel "staat" glimlacht ze als een diva en draait met haar hoofd een beetje schuin.

einde verhaaltje over Leah
pi_86274522
O+
Klinkt als een baby die je er prima bij kan hebben O+ Wat heerlijk! En dat Diva-en is gewoon te schattig O+

En tandenscore is hier nog nul :P
pi_86274690
Inderdaad ja :D Ze vindt alles best :)

De tandenscore is hier nog steeds twee witte streepjes in de onderkaak. Ze zijn wel al iets hoger dan een paar dagen terug.
pi_86274789
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 12:53 schreef lily het volgende:
Inderdaad ja :D Ze vindt alles best :)

De tandenscore is hier nog steeds twee witte streepjes in de onderkaak. Ze zijn wel al iets hoger dan een paar dagen terug.
Zijn de streepjes al door of schemeren ze nog?

Ik vind het wel lief nog, zo'n tandenloos lachje O+
Leander kreeg ook pas tanden bij 9 maanden geloof ik, Van mij mag het :P
Hier zie je de ondertanden al wel zitten aan de buitenkant van zijn kaak zeg maar, maar nog vrij laag. Duurt nog wel even denk ik :)
pi_86274836
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 12:56 schreef freecell het volgende:
Zijn de streepjes al door of schemeren ze nog?
Ze zijn wel al door. Ze kan er al mee bijten :X

Ik vind zo'n tandeloos bekkie ook schattig hoor :Y
pi_86274976
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 12:58 schreef lily het volgende:

[..]

Ze zijn wel al door. Ze kan er al mee bijten :X

Ik vind zo'n tandeloos bekkie ook schattig hoor :Y
o, bijten. tof :X Maar dan zijn ze wel door inderdaad 8-)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_86275184
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 13:02 schreef freecell het volgende:

[..]

o, bijten. tof :X Maar dan zijn ze wel door inderdaad 8-)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
  vrijdag 10 september 2010 @ 13:11:21 #262
313287 Groofsken3
pi_86275234
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 09:25 schreef Claudia_x het volgende:
Ik voel me juist weer bezwaard om te zeggen dat Ivan zo makkelijk is. Dat lijkt me ook niet fijn om te horen als je zelf worstelende bent. En het klinkt alsof ik hem leuk vind ómdat hij makkelijk is, maar zo zit dat niet. Het hoort gewoon bij hem. Zo gaat dat ook bij vlotte kindjes, vermoed ik. Je vindt het geweldig wat ze doen, maar je zou ze niet minder geweldig vinden als ze het niet zouden doen of veel later.

Die laatste zin kan ik in ieder geval voor 100% beamen. Mijn dochter was erg vlot met alles eigenlijk (behalve haar tanden: 9 mnd de eerste en toen maandenlang met twee ondertandjes) en mijn zoon is juist behoorlijk langzaam. Ik ben echt niet minder trots op alles wat hij kan en doet O+ . Gisteren riep het buurmeisje verrukt toen hij haar nadeed met een muziekinstrumentje : "Ooooh, R kan alles!!!". :o O+ .

Ik heb me wel wat meer zorgen gemaakt. Over afplatting en scheve ontwikkeling enzo. Maar niet over het feit dat hij minder snel was/ is.

En check, 0 tanden en vandaag :o o|O morgen 9 maanden.
  vrijdag 10 september 2010 @ 13:14:18 #263
313287 Groofsken3
pi_86275323
Freecell, wat geweldig dat Florian zo'n goede slaper is nu :D O+ ^O^ . Wat zul je goed aan het bijkomen zijn. En dan ook nog een baantje. Goed zeg.
pi_86276474
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 12:45 schreef lily het volgende:
Leah slaapt ook als een roosje. Altijd, zonder uitzondering en overal. Lekker hoor.
Huilen doet ze eigenlijk nooit en ze kan uren zittend spelen met een stapeltoren of blokkendoos/clipo.
Ze kwebbelt de hele dag tegen zichzelf, tegen ons, tegen haar broers, of tegen de katten. Echt schattig.
Ook is ze dol op kettingen, ringen, armbanden en lange nagels. Op schoot bij iemand met die kenmerken kan ze haar ogen er niet van afhouden en zit ze er maar aan te friemelen.
Als ze voor een spiegel "staat" glimlacht ze als een diva en draait met haar hoofd een beetje schuin.

O+ Wat klinkt dat heerlijk!! O+
pi_86277432
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 10:55 schreef Stiemie het volgende:

[..]

Ha nee hoor. Hier nog steeds een tandeloos bekkie bij Esmee :D Linde kreeg op haar eerste verjaardag haar 2 boventandjes. Dat waren toen de eerste tandjes die doorkwamen.

Maar ach ze maken tegenwoordig hele mooie gebitjes, dus ik maak me geen zorgen ;)
He, ik dacht toch echt dat je dat pas schreef!

Ik zou me er ook geen zorgen om maken. Sterker nog, ik zou er blij mee zijn. Tanden, daar heb je alleen maar ellende van. :+
pi_86277518
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 09:56 schreef Sorbootje het volgende:

Claudia, Isabeau heeft nu 8 tanden. Haar ondergebit staat echt schots en scheef. Waarom erft ze juist dát van haar moeder? :?
Hier zei mijn vriend pas iets over, maar ik weet niet meer precies hoe dat zat. Ik zei zoiets als "goddank dat Ivans tanden (alle twee :P) nu dan toch vrij recht lijken te staan" , waarop hij opmerkte dat het juist goed is als ze nu niet recht staan omdat het aantoont dat er straks te weinig ruimte is voor zijn volwassen gebit (?). Nou ja, misschien weet iemand anders hier meer over? Ik vraag er straks nog wel even naar.
pi_86277629
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 12:33 schreef freecell het volgende:

Florian lijkt toch geen problemen te hebben met de courgette :) Relaxed!
Wat heerlijk! Niet alleen voor hemzelf, maar ook voor jullie! Merk je dat er meer rust in het dagelijks leven komt?

Ik zie nu dat je ook werk hebt. Je vindt het vast geweldig om er even tussenuit te zijn terwijl je daarnaast nog volop tijd hebt voor je kinderen.
pi_86277723
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 12:45 schreef lily het volgende:

Ik zou zo 'Leah' kunnen vervangen door 'Ivan'. Alleen zou ik er nog aan toevoegen dat hij het leven van de kat zuur maakt , dat hij dol is op boekjes en de hele dag door het huis scharrelt terwijl hij "bwwwrrr bwwrrr" zegt.

Fijn dat je zo van haar geniet, lily! Ze is ook een prachtig meisje.
pi_86277840
Gezellig Vliindur, Sorbo en Mc, leuk zo'n date!
Die arme Rienk met zijn onderkant.....hopen dat het snel wat heelt enzo
Sorbo, hoe was de uitslag?
Minke ook al aan de tandenleed :{ domme tandjes ook....

en alle snelle baby's en lieve baby's en makkelijke baby's O+ Allemaal lieverds!

Zo ons laatste dagje hier :'( mijn kleine vriendje wordt groot!
ik hoop alleen dattie niet ziek is morgen, vanmorgen wakker met koorts, en terwijl ik Lars tempte, stond Meike naast me te overgeven, dus we hadden een gezellige start van de morgen hier.
Gelukkig was Lars er verder prima om te pas (en aan Meike merk ik ook niks verder :? )
Hij ligt nu lekker te knorren, slaapt nu nog 1 keer overdag.
Ondertussen staat "zijn" cake in de oven, als die afgekoeld is nog even versieren samen met grote zus.
Gek idee, precies een jaar geleden hadden ze besloten om Lars te gaan halen dmv inleiding, en moet je mijn ventje nu eens zien....
Een heel mannetje, met eigen wil, superlief, waar we ontzettend veel zorgen om hebben gehad, maar die het nu geweldig goed doet en waar we zo verschrikkelijk veel van houden.... O+
pi_86277905
Is het morgen al zover, Karin? Jeetje! Alvast veel voorpret gewenst! En laat je een foto van de cake zien?
  vrijdag 10 september 2010 @ 14:38:37 #271
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_86278483
Ka :o je kan uren aftellen :o *O*
pi_86281591
Wat zielig dat Rienk zo extreem veel last heeft van zn doorkomende tanden

Heerlijk zo'n doorslaper Freecell!

Tan, hier geen zweterig kind.Al vind ik het wel lastig wat ik hem aan moet trekken 's nachts. Hij slaapt alweer een tijd in badstof slaapzak met hele pyjama aan. Als Elyas overdag ook gauw zweterig is kan hij volgens mij best een laagje minder kleding aan, of gewoon nog een tshirt. Ik loop zelf ook nog steeds in korte mouwen

Lars nu dan echt biiiijna 1 jaar

Wat een heerlijk makkelijk kind die Leah!
Wolf kan zichzelf ook lang vermaken, zo leuk om te zien dat hij echt geconcentreerd bezig is in zn eentje

Hier ook nog tandjesleed, al valt het in het niet bij Rienk.Wat sneller huilerig en lastiger in slaap te komen en veel zure luiers, iew!
Alleen heeft Wolf een beetje gekke manier van volgorde waar ze doorkomen: de bovenste rij zijn er meerdere aan het doorkomen incl voortanden, terwijl hij onderin nog niks heeft!
Oh en het is zo geweldig leuk nu hij tijgert, echt gaaf zo'n nieuwe periode.
Morgen gaan we naar muziek, naar Appelpop *O* gaan we al jaren naar toe, vorig jaar nog met zwangere buik bij de Heideroosjes gestaan.
pi_86281863
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 11:49 schreef Vlindur het volgende:

Claudia, als ik 'nee' zeg kijkt hij me aan en gaat dan vrolijk verder met slopen, maar Ivan is ouder, ik troost me maar dat Rienk straks ook wel luistert :)

Haha prachtig :D
Hier is constant de stekkerdoos erg interessant.Steeds als ik Wolf daarbij weg haal zeg ik daarbij "Nee Wolf, dat is gevaarlijk'' en kruipt Wolf er net zo hard weer naar toe daarna.
Nou deed hij het gisteren weer, en keek al heel ondeugend achterom naar mij toen hij bijna bij de stekkerdoos was :D
Hij zat dus al te wachten op reactie.Geweldig toch, hij wist gewoon dat er een reactie zou gaan volgen haha
pi_86282368
Gekke Wolf O+

Lars morgen al 1?! :o *O*

Ik heb inmiddels met de huisarts gebeld en ik heb miconazolcreme gehaald bij de apotheek. Het bloedde bij zn ballen en richting de anus toe ;( Ze vermoed dat er een schimmel bij zit.
In bad spoelen is ook niet fijn meer, waarom poept hij dan nu zoveel? -O- Normaal 1 keer per dag maar nu echt elk uur een spuitluier ;( hij ligt nu met die zalf en een paracetamol op bed, hopende dat hij nu wel even slapen kan..
pi_86282542
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 16:25 schreef Vlindur het volgende:
Gekke Wolf O+

Lars morgen al 1?! :o *O*

Ik heb inmiddels met de huisarts gebeld en ik heb miconazolcreme gehaald bij de apotheek. Het bloedde bij zn ballen en richting de anus toe ;( Ze vermoed dat er een schimmel bij zit.
In bad spoelen is ook niet fijn meer, waarom poept hij dan nu zoveel? -O- Normaal 1 keer per dag maar nu echt elk uur een spuitluier ;( hij ligt nu met die zalf en een paracetamol op bed, hopende dat hij nu wel even slapen kan..
Ooh wat zielig, kan bijna zn pijn voelen :'( zo sneu ook dan steeds als hij moet plassen/poepen doet het natuurlijk hartstikke zeer nu het zo open ligt. Arm mannetje
Hier gelukkig geen bloed, wel steeds rood dus erge Sudocrem gebruiker de laatste dagen.Helpt wel vooralsnog
pi_86282823
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 16:29 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Ooh wat zielig, kan bijna zn pijn voelen :'( zo sneu ook dan steeds als hij moet plassen/poepen doet het natuurlijk hartstikke zeer nu het zo open ligt. Arm mannetje
Hier gelukkig geen bloed, wel steeds rood dus erge Sudocrem gebruiker de laatste dagen.Helpt wel vooralsnog
Hij heeft het gewoon *ineens* sinds gister. Hij huilde bij Sorbo en bij het verschonen zagen we dat het rood was. Heeft hij nog nooit zo erg gehad :N
Allemaal rode spikkels en vlekjes. Heel raar -O-
  vrijdag 10 september 2010 @ 17:56:44 #277
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_86285682
Als het vlekjes zijn klinkt het inderdaad heel erg als een schimmeltje. Dat doet erg zeer :X

Hoorde net een heel erg verhaal van een vriendin van een moeder van school... ze had haar kindje (baby dus) op de fiets gedaan toen het kon zitten, maar kennelijk toch te vroeg, ze dacht wat ligt 'ie lekker te slapen, maar bleek zijn nek gebroken... bah wat een rotverhaal... :{ voel me helemaal rot, ik heb Elyas ook vrij vroeg al op de fiets gedaan (zeg maar toen hij een paar minuten los kon zitten zonder om te vallen. Moet er niet aan denken dat mij dat was overkomen :o
pi_86285685
Zo, weer terug van vakantie.
Het was heerlijk :) Ontzettend genoten om zo met z'n drietjes te zijn O+
Ze kan heel veel nieuwe trucjes: echt kruipen, optrekken en dan staan en proberen tot ergens opklimmen wat dan natuurlijk niet lukt :') en nog veel meer.

Nu even lekker thuis zijn en bijlezen, althans een poging dan.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_86286280
Heh, gatver Tan, wat een verhaal :'(

Vervelend, zo'n schimmel, Vlindur. Leah had er ook een te pakken laatst. Billetjes en schaamlipjes helemaal open en rood (hoewel zij er verder geen kik over gaf vreemd genoeg, maar zij had wel geen spuitluiers).
Van de HA ook die zalf gekregen Ketoconazol zalf gekregen maar het heeft toch nog wel 2,5 week geduurd voordat het over was.

[ Bericht 2% gewijzigd door lily op 10-09-2010 19:56:05 ]
pi_86286373
oh, en karin, fijne dag morgen :)
pi_86289171
Karin, nou al! :o Veel plezier met je lieve kleine grote man!
Vlindur, dat doet echt auw! Helaas zelf bekend met schimmeltjes. Die zalf helpt wel snel als het echt een schimmel is. Sterkte er mee!
Driekus heeft nog steeds alleen twee ondertanden. En wij hebben al 100 keer geroepen dat de rest er aan zat te komen, dus daar zijn we ook maar mee gestopt.Driekus luistert trouwens voor geen meter. Hij weet heel goed dat dingen niet mogen, maar kijkt een keer ondeugend en doet het dan toch. Soms begint ie zelf al met nee schudden voor ie iets doet. Ach ja, het komt vast nog een keer.
En snel...nuh, ik geloof niet dat Driekus zo snel is. Maar TROTS ja...ik ben enorm trots op em. En kan ook enorm van em genieten. Hij is nu telkens bezig met zo'n stapelring ding van hout. Dus een paal waar je schijfjes om moet doen. Hij kan dan zo lekker geconcentreerd gaan zitten kijken en is helemaal blij als ie het voor elkaar krijgt. Zo gaaf om te zien.
pi_86289253
SPOILER
Tan, wat een naar verhaal -O- krijg er heleaal zo'n krimpende maag gevoel bij...
Heeft het kindje het nog overleefd of ook niet?
pi_86289366
Free *O* *O*
  vrijdag 10 september 2010 @ 19:53:26 #284
313287 Groofsken3
pi_86289676
Oh pfff, Tan, ik kan dat soort dingen echt helemaal niet horen of lezen. Wat verschrikkelijk verdrietig. ;(

Karin, je zoon! Hij wordt al 1 :o . Een heerlijke dag toegewenst :* .
pi_86289717
maakt toch niks uit hoe snel een kindje is, tis toch de jouwe O+

lekker trouwens free *O*

SPOILER
pi_86289755
Jemig, Tan. Aan de ene kant denk ik: dit wil ik helemaal niet horen. Maar ik vraag me toch af hoe het met het kindje is afgelopen en hoe een nekje in hemelsnaam kan breken door op een fiets te zitten!
pi_86289955
Wickie: welkom terug! Ik ben benieuwd naar de foto's!

Simmu: wat goed dat je nog een fijn gesprek hebt gehad. Ik hoop dat het jullie helpt bij de verwerking. En je moet je echt niets aantrekken van zo'n topic, hoor. Er zitten veel serieuze, zinvolle reacties in maar ook reacties van idioten of mensen waar het krijgen van een kind met handicap heel ver vanaf staat. En weet je wat het is? Mensen hebben vantevoren vaak een vrij concreet beeld van hoe ze denken onder bepaalde omstandigheden te reageren. Het is echter bewezen dat je je verwachtingen bijstelt als je eenmaal in een minder ideale situatie belandt. Als ik het op mezelf mag betrekken: ik dacht dat ik de dood van mijn vader niet aan zou kunnen, maar het gaat me zelfs vrij goed af en ik ben blij om alle mooie momenten die we hebben gehad. Ik had vantevoren niet verwacht dat ik dat zou kunnen.
pi_86290216
Bah, wat een naar verhaal Tan :{

Freecell, wat leuk dat je een baantje hebt *O* Even van tijd tot tijd je gedachten verzetten is echt wel heel erg fijn.

Simmu, toch fijn dat er in Meppel in ieder geval wel goed naar jullie geluisterd is.

Wij zijn weer terug van vakantie :)
Heb veel gezien en veel gelopen en de bruiloft van mijn zwager was ook perfect. Voor Hannah was het een beetje te druk omdat we 3 verschillende hotels hadden afgelopen week (met telkens 3 uur rijden) en eigenlijk maar weinig rust hebben gehad. Elke avond in een restaurant eten is veel te vermoeiend voor de kleintjes. Bovendien is zo ongeveer het hele reisgezelschap ziek geworden. Hannah heeft vanaf dinsdag echt veel gespuugd -O-

Volgende vakantie blijven we gewoon lekker in een huisje oid waar we Hannah in bed kunnen doen als ze moe is en niet zo veel gesleep met spullen hebben.
pi_86291217
Freecell wat goed, zowel van het slapen als van je baantje! *O*

He gats Tan -O- wat een enorm naar verhaal. Ik krijg er een beetje misselijk gevoel van...ril.

Vlindur, klinkt idd als een schimmel - Willow heeft het nu al drie keer gehad en dat bestaat ook uit rode vlekken rond de schaamstreek, héél zielig en pijnlijk (vooral bij het billen afvegen, wat toch echt een noodzakelijk kwaad is ;( )

Karin, je grote jongen al bijna één! *O* Morgen kom je lekker bij ons meepraten :o :D

Poppejans, leuk, Appelpop, kom je hier even op de koffie? :P

Simmu, fijn, zo'n nagesprek, en voornamelijk dat je er zelf een prettig gevoel bij hebt :)

p.s. sorbootje :6 ik praat lekker wel mee als ik dat wil :Y)
pi_86291415
ik blijf deze dingen maar onder een spoiler zetten hoor, want ik voel me er erg dubbel over of het nu wel of niet hoort om te zeggen.

tan, ik lees het nu pas van het fietsend kindje. wat eng! ze zeggen toch altijd dat het mag zodra zo'n kleintje eenmaal een beetje zelf kan zitten :'(

SPOILER
pi_86291793
Simmu: ik zeg:plaats ze maar gewoon open hoor! Natuurlijk hoort dat hier, tenminste, wat mij betreft wel.
Wat goed dat het een fijn gesprek was daar! :) En wat een verschil tussen die ziekenhuizen hè?
  vrijdag 10 september 2010 @ 20:58:43 #292
313287 Groofsken3
pi_86292520
Simmu, wat fijn dat het een goed gesprek was. :*

...

[ Bericht 40% gewijzigd door Groofsken3 op 11-09-2010 09:44:49 ]
pi_86292935
Ahhhh dat filmpje :D ik moest hardop lachen :D mede door het zeer aanstekelijke gegiechel van je dochter O+
pi_86305764
Groof _O-
Dat lachje erbij inderdaad ook O+

Deed Harry inderdaad iets soepeler :+ Heeft iemand Asy nog online gezien de laatste tijd? :? ik niet namelijk...
  zaterdag 11 september 2010 @ 08:39:57 #295
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_86305899
Groofs hahahah :D geniaal!

Freecell fijn zeg een baantje, gefeliciteerd! En fijn dat het allemaal wat beter slaapt bij jullie .

Tan, over dat gehoord verhaal. Ik vermoed eerlijk gezegd eerder dat het een urban legend (broodje aap) is. Toen ik met Alexa wilde fietsen, heb ik een rondje internet gedaan en toen bleken wel héél veel mensen iemand te kennen met dat verhaal. Sterker nog, ook op GB en VS fora komt het verhaal voor.

Begrijp me niet verkeerd, men moet idd niet te vroeg een baby op de fiets zetten, maar goed, of het daadwerkelijk heeft plaatsgevonden betwijfel ik. Maar goed, dat is ook de bedoeling van een urban legend, een onderliggende boodschap in een verhaal dat zo eng en echt klinkt dat het wel waar moet zijn.

Vlindur :* voor Rienks billen!

Karin, feli met Lars *O* man man man wat gaat het hard zeg!

Hier een semi-ziek Alexaatje. Kwijlen als een Bordeauxdog, flink verkouden en niet te genieteen. Dus lekker veel knuffelen.
Alexa en Seth zijn lief
pi_86305969
Arme Alexa! Beterschap.

Nou... Als een moeder op school dat verhaal verteld over een vriendin van haar is dat toch wel dichterbij lijkt me zo :X
  zaterdag 11 september 2010 @ 08:59:42 #297
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_86306053
Zonder die iemand al te veel in twijfel te trekken, maar zo wordt een urban legend dus ook doorverteld. Via de FOAF manier (Friend of a Friend).

Maar goed, maakt het niet minder nuttig. Soms worden baby's ook te vroeg op fietsen gezet, omdat men niet alle risico's goed inschat.

Van verschillend fora, 2007 tot nu:
SPOILER
Alexa en Seth zijn lief
pi_86306203
Bbrrrr wat een naar verhaal van dat kindje op de fiets zeg. :{ En Takkembah, het is inderdaad wel frappant dat het verhaal zo rond gaat. Dan zou je bijna zeggen dat het toch vaak voorkomt, of inderdaad een broodje aap verhaal is.
pi_86306219
mama's van buikslapers, hebben jullie ook steeds natte kindjes 's ochtends? Driekus was weer nat. Z'n luiers gaan tot 18 kilo dus dat zou het niet moeten zijn, maar wij denken dat het aan het buikslapen ligt.
Takkembah ik denk dat je gelijk hebt.
  zaterdag 11 september 2010 @ 09:27:19 #300
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_86306288
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 08:20 schreef freecell het volgende:

Heeft iemand Asy nog online gezien de laatste tijd? :? ik niet namelijk...
Asy is lekker met vakantie!! :W Maar ze komt gauw weer terug!
pi_86306297
Hier geen last Mefke. Wat ik trouwens wel doe bij luiers is eerder bij het minimale gewicht dan max.gewicht wat op een verpakking staat overstappen naar een grotere maat.
Hoeveel weegt hij nu? en overdag is hij niet nat? Oja en is de luier dan echt erg vol met plas of plast hij er naast denk je?
Je zou eens kunnen proberen hem alleen met slapen dan in een 4+ luier te doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')