En wij ook?quote:Op maandag 6 september 2010 13:49 schreef ymme het volgende:
Mogen wij ook in de OP?
02 maart 2010: Mart, zoon van ymme
Dank jequote:Op maandag 6 september 2010 14:57 schreef Groofsken3 het volgende:
Ach jee Sorbo, en ach jee Rienk. Kusjes erop over doet het niet hè?
Inderdaadquote:Op maandag 6 september 2010 14:29 schreef Vlindur het volgende:
Zo, De nieuwe baby's staan er in.
En ook onze Belg Thomas! Die is gister ook verhalfjaard!![]()
gecondoleerdquote:Op maandag 6 september 2010 20:56 schreef Beessie-Jen het volgende:
ooo mijn tante is vanmiddag al overleden; mijn zus ging mijn kaart en een van dr zelf langsbrengen; maar toen bleek ze net daarvoor al overleden te zijn....
(opsturen wilden we niet; aangezien we wisten dat het dan ws te laat zou zijn... maar dat het zo snel zou gaan; dat had ik ook niet helemaal gedacht...).
Datquote:Op dinsdag 7 september 2010 09:30 schreef Stiemie het volgende:
Sorbootje dat haren trekken ken ik niet, maar vanaf 'Nee niet doen' komt hier ook regelmatig voor
Mag ik helpen? Wat een mutsquote:Op dinsdag 7 september 2010 09:48 schreef lily het volgende:
Gistermiddag bij het kdv trof ik een andere moeder van een meisje van ongeveer Leah’s leeftijd (week of 4 ouder):
Kruipt ze nog niet? Nee? Echt niet? En rollen ook niet? Huh? Wat raar? Dat doet x wel al lang. Zij is zooo knap. Die kan alles al. Staat ook en lopen duurt echt niet lang meer hoor!
Ontwikkelde je andere kinderen zich ook zo traag? Wat raar? Zijn ze nu wel normaal dan?
Je moet een baby wel stimuleren hoor!
Ik zal haar volgende keer moeten ombrengen ben ik bang
Oudste stond erbij en zei toen: ja maar die van ons heeft haarquote:
LOL das een goeiequote:Op dinsdag 7 september 2010 09:53 schreef lily het volgende:
[..]
Oudste stond erbij en zei toen: ja maar die van ons heeft haar
quote:Op dinsdag 7 september 2010 09:53 schreef lily het volgende:
[..]
Oudste stond erbij en zei toen: ja maar die van ons heeft haar
Paar maanden terug was er ook al zoiets, met dezelfde moeder...was D zich ook al aan het ergeren. Zeg niks over zijn zusje.
quote:Op dinsdag 7 september 2010 09:58 schreef Sorbootje het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker formaatje weer he?
Zou fijn zijn! Dan voelde ik het even nietquote:Op dinsdag 7 september 2010 10:01 schreef Twinkly het volgende:
[..]
argh, ik krijg plaatsvervangende pijn als ik er naar kijk
dat zeg ik tochquote:Op dinsdag 7 september 2010 15:37 schreef Sorbootje het volgende:
En natuurlijk heb jij de leukste. Ik ook!![]()
oh zalig zegquote:Op dinsdag 7 september 2010 15:37 schreef Sorbootje het volgende:
Ik heb helemaal zwangerschapverlofflashbacks! Ik zit thuis, zonder baby, met mijn pootjes omhoog Oprah te kijken
als je de uitknop kan vinden, geef dat ff aan mij door svp. gaat bij jou leander dan ook meedoen? selene blijkt iig een echt meisje te zijn, ze komt echt heel hoogquote:Op dinsdag 7 september 2010 19:02 schreef freecell het volgende:
En dat gillen? HELE DAG![]()
Wie zet hem ff uit?
gewoon negeren. eventueel afleiden als je het ziet als je het echt vervelend vindt. maar het gewoon negeren helpt vrij aardig (ik heb hier een luiergraaier gehad)quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:58 schreef Sorbootje het volgende:
Op dit filmpje kun je het goed zien. Zodra ze in de kinderstoel of maxicosi zit begint ze ermee. ze begint vaak zelfs een beetje te kreunen...ik vind het gewoon een beetje ongemakkelijk![]()
geen zorg, komt vanzelfquote:Op dinsdag 7 september 2010 21:11 schreef Claudia_x het volgende:
Ivan doet dat soort dingen trouwens nooit. Hij heeft zijn jongeheer zelfs nog niet eens ontdekt.
Als je het genant gevonden zou hebben had je het filmpje denk ik niet geplaatst, toch?quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:23 schreef Sorbootje het volgende:
Ik heb ook helemaal de behoefte niet om dit tegen te houden ofzo. Ik vroeg me alleen af of er nog meer kinderstoelwrijfers zijn
Nope. Isabeau is one of a kind.quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:23 schreef Sorbootje het volgende:
Ik heb ook helemaal de behoefte niet om dit tegen te houden ofzo. Ik vroeg me alleen af of er nog meer kinderstoelwrijvers zijn
nee. geen kinderstoelwrijvers. wel heel veel heel nieuwsgierige en grijpgrage vingertjesquote:Op dinsdag 7 september 2010 21:23 schreef Sorbootje het volgende:
Ik heb ook helemaal de behoefte niet om dit tegen te houden ofzo. Ik vroeg me alleen af of er nog meer kinderstoelwrijvers zijn
Wat goed zegquote:Op dinsdag 7 september 2010 22:02 schreef NieuweUser het volgende:
Isa zegt sinds dit weekend ook papa!Mama zei ze een week ervoor. Het wordt nu steeds duidelijker hoe ze het uitspreekt!
Lief is het inderdaad!quote:Op woensdag 8 september 2010 07:31 schreef Incantrix het volgende:
En ik vergeet Isa bijna, wat geweldig!Zo lief als ze dat zeggen he? Blijft bijzonder hoor, ik vind het ook echt grappig dat Stef hele specifieke momenten heeft dat hij mama of juist papa zegt. Als hij speelt is het vaak papa, als hij getroost wil worden zegt hij mama
Goed zeg van Stef! Ik dacht dat je schreef "En nu is hij een blokje omquote:Op woensdag 8 september 2010 06:57 schreef Incantrix het volgende:
Stef staat nu echt los!
Net wel een seconde of 10!
(En nu is hij blokjes naar de kat aan het gooien)
(Gelukkig is hij net zo beroerd met mikken als ik, de kat merkt het niet eens, haha)
Isabeau is een bikkel hoor. Die was in Italie niet uit de zee te slaan! Maar ik vind dat warme wel lekkerquote:Op woensdag 8 september 2010 14:33 schreef McLaura het volgende:
Sorbo, dat kan ook. Vooral op zondag, want dan is het 'babyzwembad' gewoon open, en dat scheelt een paar graden waardoor Isabeau het veel langer leuk vindt
Aha.quote:
Ja, wat moet ik er anders op zeggenquote:
Nou, wat dacht je van "oh wat jammer, want het is zo geweldig!". Of gewoon helemaal niets.quote:Op woensdag 8 september 2010 19:47 schreef McLaura het volgende:
[..]
Ja, wat moet ik er anders op zeggen
Oh wat jammer, want het is zo geweldigquote:Op woensdag 8 september 2010 19:56 schreef Claudia_x het volgende:
Ivan heeft ook nog nooit gezwommen.
Aha.quote:Op woensdag 8 september 2010 20:05 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Oh wat jammer, want het is zo geweldig![]()
quote:Op woensdag 8 september 2010 19:47 schreef McLaura het volgende:
[..]
Ja, wat moet ik er anders op zeggen
we kunnen wel een keertje in Delft gaan zwemmen alsje dat leuk vindt..quote:Op woensdag 8 september 2010 20:05 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Oh wat jammer, want het is zo geweldig![]()
Daan een paar keer, maar nog niet echt overtuigend enthousiast. Bad vindt hij wel super. We gaan over 4 weekjes een midweekje naar Center Parcs en daar hebben ze babyzwemmen voor opening van het zwembad. Lijkt me erg leuk. Verder zou ik hier woensdagochtend babyzwemmen maar het komt er steeds niet van![]()
ik kan alleen woensdagmorgen tot 10 uur en het komt juist zo goed uit dat het dan in de Schilp is, maar er komt steeds iets tussen. Als Daan volgende week is opgeknapt dan ga ik dan ECHT!quote:Op woensdag 8 september 2010 20:10 schreef Vicky het volgende:
[..]
we kunnen wel een keertje in Delft gaan zwemmen alsje dat leuk vindt..
Dat eerste vind ik niet gepast, dan heb ik het idee dat ik suggereer dat Lily haar kind iets ontneemt, en het tweede had gekund, maar dat vond ik lullig.quote:Op woensdag 8 september 2010 19:55 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Nou, wat dacht je van "oh wat jammer, want het is zo geweldig!". Of gewoon helemaal niets.
Jep, een simpele 'ik heb het gelezen maar weet geen reactie-aha'quote:Op woensdag 8 september 2010 20:08 schreef lily het volgende:
[..]
ik dacht aan een Ahaa ofzo (dus er komt nog wat uitleg)
maar het was een gewone: aha
![]()
joh, kun je best zeggen hoor; gewoon een: 'wat stom je van je want je mist een hoop', kan ik best hebbenquote:Op woensdag 8 september 2010 20:26 schreef McLaura het volgende:
[..]
Dat eerste vind ik niet gepast, dan heb ik het idee dat ik suggereer dat Lily haar kind iets ontneemt, en het tweede had gekund, maar dat vond ik lullig.
Ik wil het wel doen! Zie PM!quote:Op donderdag 9 september 2010 07:43 schreef Sorbootje het volgende:
Hullow daaarlings!
Naast zere knie heb ik nu ook zere keel. Ach, ik was toch al thuis zullen we maar zeggenMaar knie gaat een stuk beter! De zwelling begint af te nemen en vooral de pijn neemt af. Ik ga straks de huisarts mailen of hij al uitslag van de foto's heeft. Ik hoop vandaag! Maar als daar niets uit blijkt, is dat geen reden om niet verder te zoeken. Dan krijg ik een mri scan. Ben benieuwd! B. heeft net Isabeau naar het KDV gebracht. Nu moet ik alleen nog iets verzinnen voor 't ophalen, want B. is niet op tijd thuis. McLaura zou haar eerst ophalen, maar dat kon toch niet doorgaan. Denk dat ik zo mijn buurtjes maar eens aanklamp en anders schuifel ik er zelf wel naartoe. Eens kijken hoe dat gaat. Weet alleen niet of het verstandig is. Eerst de buren maar eens vragen, ik denk dat zij het práchtig vinden om te doen. Ze zijn helemaal weg van Isabeau.
ZO en dan ga ik nu even aan de slag met uitnodigingen voor Isabeau d'r verjaardag. Die had ik al af, maar laptop is gisteren in een coma geraakt... Ik begin maar gewoon opnieuw
Die 2 van ons spannen samen dus!quote:Op donderdag 9 september 2010 07:57 schreef Twinkly het volgende:
Had ik al gezegd dat ik het zo ontzettend knap vind dat Stef al los staat?Niels gaat snel weer zitten als hij doorheeft dat hij per ongeluk los staat
SorbootjeHmm lijkt me inderdaad verstandiger dat iemand anders Isabeau voor je ophaalt, anders zit je straks nog langer met zo'n ellendig dikke knie! Hoe vindt Isabeau het als ze ineens door iemand anders meegenomen wordt?
Isabeau is ook alweer bijna jarig inderdaadEn Niels dus ook, wah!! Ik moet ook maar eens uitnodigingen gaan maken!
We hoorden gisteren dat mijn schoonzusje net het weekend dat wij het willen vieren (hij is op vrijdag jarig) bij mijn schoonvader op bezoek gaat met haar gezin, ze zijn het dus allemaal vergeten![]()
Pff Niels heeft zooo slecht geslapen, geen idee wat er was maar hij ging steeds weer huilen. We zijn nu allemaal chagrijnig
Oh en Freecell ik leef met je mee, Niels heeft sinds een week ofzo ook het gillen ontdekt en hij doet het wanneer hij boos is, enthousiast en zomaarMijn oren toeteren ervan.
100 keer editen ftw!
Euh.. maar een bezoekje aan schoonfamilie is toch 100x stommer dan een kinderverjaardag?! Bovendien is het '' maar'' een bezoek.. verjaardag van een kindje wat 1 is geworden is dan toch specialer en ook veel leuker lijkt me. Kan je toch gewoon afzeggen en een ander keertje op bezoek gaan.quote:Op donderdag 9 september 2010 10:30 schreef Twinkly het volgende:
Hmm, mijn schoonfamilie kennende hebben ze er echt niet aangedacht, ze zijn niet zo geïnteresseerd in ons omdat wij andere keuzes maken dan zij
Moet dat meerdere keren om aan te tonen dat hij er echt op reageert? Ik zou bijna zeggen dat 1 zo'n enorme reactie echt wel genoeg zegtquote:Op donderdag 9 september 2010 09:48 schreef freecell het volgende:
Ze is er ook helemaal blij mee hè?
Ik vind het zo zielig, we hebben gisteren Florian courgette gegeven en hij lijkt er op te reageren, is gisteren de hele dag heel zielig geweest. En u is hij weer blij, maar nu moet ik hem straks (en morgen) wéér courgette geven
Jaaa, ik ben ook maar vast begonnen met de uitnodigingquote:Op donderdag 9 september 2010 10:45 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Euh.. maar een bezoekje aan schoonfamilie is toch 100x stommer dan een kinderverjaardag?! Bovendien is het '' maar'' een bezoek.. verjaardag van een kindje wat 1 is geworden is dan toch specialer en ook veel leuker lijkt me. Kan je toch gewoon afzeggen en een ander keertje op bezoek gaan.
Ik zou het echt heel gek vinden als iemand mij dat zou zeggen bij de verjaardag van mn kind ''ik kan niet want ik ga al bij mn schoonvader op bezoek''![]()
![]()
En inderdaad, volgende maand is Niels al jarig![]()
![]()
dat klinkt echt wel dichtbij
Esmee wat knap! Dat koppie er ook bij
Nou, als ze dan naar Niels verjaardag komen allemaal, dan hoeft het bezoekje aan elkaar ook niet meer, dan hebben ze schoonvader ook gezien en gesproken, klaarrrrquote:Op donderdag 9 september 2010 10:50 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Jaaa, ik ben ook maar vast begonnen met de uitnodiging![]()
![]()
Nou, die schoonvader, dat is mijn schoonvader, dus mijn man's vader, die was het ook vergeten...
Psiesquote:Op donderdag 9 september 2010 10:54 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Nou, als ze dan naar Niels verjaardag komen allemaal, dan hoeft het bezoekje aan elkaar ook niet meer, dan hebben ze schoonvader ook gezien en gesproken, klaarrrr![]()
Maar komen ze dus echt niet denk je?
Nou inderdaad. Vrienden vragen ons nu al enthousiast wat hij voor zijn verjaardag wil hebben.quote:
Hij is eind oktober jarig.Lijkt me toch lang genoeg van tevoren dat Twinkly ze heeft ingelicht en imo door de reactie is er dus wel sprake van wat desinteresse.quote:Op donderdag 9 september 2010 11:34 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind dat je je die teleurstelling niet moet aantrekken. Als je de grootouders en andere mensen die je erbij wilt hebben ruim op tijd inlicht en eraan herinnert en ze dan alsnog moeilijk doen, dán pas is er sprake van desinteresse of zo.
quote:Op donderdag 9 september 2010 11:44 schreef simmu het volgende:
ik heb hier de eerste klacht al binnen ivm de verjaardag. we vieren onze verjaardag allemaal samen en hadden gewoon een datum geprikt die ons uitkwam. dat kan natuurlijk niet. sowieso, waar halen we het vandaan om onze verjaardag 1 dag te vieren? dat is toch niet handig. is veels te druk. nee lieve simmu (aldus mijn schoonmoeder), het is toch veel fijner voor jullie om het bezoek over 3 dagen te spreiden? eenmaal jouw familie, eenmaal wij en dan een keertje schoonpapa. oh. en misschien nog een extra keer voor jullie vrienden.
moraal van het verhaal: doe gewoon lekker zoals jullie het willen want je kan het toch nooit zo doen dat de familie tevreden is. bij ons kunnen die krengen toch gewoon allemaal niet met elkaar overweg.
psiesquote:Op donderdag 9 september 2010 12:35 schreef Poppejans het volgende:
[..]
![]()
Wat een bemoeizieke schoonfamilie (ik las ook al vele andere dingetjes die je wel eens post hierover)
Ik zou zeggen dat we het gewoon echt bij 1 dag verjaardagen vieren houden, en als ze niet komen dan maar mooi lekker niet.
Oja, dat is waar ook! Vorig jaar kreeg je wel een heel bijzonder pakje op Pakjesavondquote:Op donderdag 9 september 2010 12:55 schreef Beessie-Jen het volgende:
over verjaardagen; ik kan me voorstellen dat dat hier nog wat problemen gaat geven de komende jaren...![]()
Evie jarig, en natuurlijk 2 families die ook nog sinterklaas met ons willen vieren...![]()
nou komt vast allemaal wel goed.
!
Dat weet ik allemaal niet, maar ik weet wel dat het niet bij voorbaat rekening houden met een verjaardag of het vergeten van een verjaardag niet per se desinteresse betekent. Ik denk dat ik mijn moeder er t.z.t. ook aan moet herinneren. Ze is een heel lieve oma, maar ze is net zo datumblind als ik.quote:Op donderdag 9 september 2010 12:33 schreef Poppejans het volgende:
Hij is eind oktober jarig.Lijkt me toch lang genoeg van tevoren dat Twinkly ze heeft ingelicht en imo door de reactie is er dus wel sprake van wat desinteresse.
Ik was er natuurlijk niet bij dus weet de toon niet waarop het werd gezegd dat er al een andere afspraak stond, maar ikzelf zou wel meteen opperen dat we dan met zn allen richting Twinkly konden gaan die dag.
Ja hiero... Het filmpje van Isabeau lijkt héél erg op wat Willow doet in de kinderstoel. Nooit bij bedacht dat het iets vaginaals zou kunnen zijn overigens, wij houden het maar op 'dwangmatige bewegingen', door de kinderarts die we ernaar gevraagd hebben is het bestempeld als 'zelfstimulatie', iets dat sommige kindjes doen - en sommige vinden het prettig en anderen niet. Willow lijkt het helemaal niet prettig te vinden, maar toch doet ze het áltijd in de kinderstoel en vaak in de kinderwagen. Overigens ook dezelfde kinderstoel. D'r beentjes doen dan ook zo moeilijk als die van Isabeau.quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:23 schreef Sorbootje het volgende:
een echte manquote:Op donderdag 9 september 2010 14:50 schreef Claudia_x het volgende:
Ivan zit heel bijdehand knopjes van de afstandsbediening in te drukken en dat ding naar de tv te richten.
oh, dat heb ik ook.quote:Op donderdag 9 september 2010 13:36 schreef Claudia_x het volgende:
..dat ik slecht ben in datums onthouden.
Joh hier probeert ze het pas sinds maandag dus het kan ineens heel snel gaan hoor!quote:Op donderdag 9 september 2010 15:44 schreef sproet-je het volgende:
Ik zie nu pas de foto van Esmee!!! Wat gooooeeeeedddddd.
Ik ben benieuwd of wij dat ook nog gaan meemaken voor F haar eerste verjaardag, ik heb zo'n idee van niet.....
Dat vind ik nog best knap! en inderdaad een mannending hahaquote:Op donderdag 9 september 2010 14:50 schreef Claudia_x het volgende:
Ivan zit heel bijdehand knopjes van de afstandsbediening in te drukken en dat ding naar de tv te richten.
Machtig interessant, Discovery teletekst.
Ik dacht dat een klein drupje olijfolie door de fles al wonderen deed vaak (zelf nooit zoiets hoeven te gebruiken, dus geen ervaringen, alleen gelezen van anderen)quote:Op donderdag 9 september 2010 16:06 schreef Keshet het volgende:
Wat waren ook alweer dé tips om de stoelgang van de mini's wat te vergemakkelijken? Lijnzaadolie of olijfolie toch? En in welke hoeveelheden?
quote:Op donderdag 9 september 2010 13:32 schreef Sidn3y het volgende:
Verjaardagen vind ik ook altijd een drama. Oudste is tegelijk jarig met mijn zus en schoonzus, altijd dus eerst afstemmen over hoe en wat. Claire is eind december en ik heb al te horen gekregen 'ow fijn dan vieren we kerst bij jullie' waar ik dus ook echt niet op zit te wachten. Gelukkig weinig verdere strubbelingen.
Enne, als er iemand niet kan/komt (vanwege eigen verjaardag bijvoorbeeld), prima hebben we weer een stoel over (goede reden ook, als je zelf jarig bent).
Alle verjaardagen van iedereen in 1 keer vieren lijkt me echt ideaal trouwens!
Ja ik wist dat iemand hier dat ook zei over tandjes die doorkwamen in de vakantie, dat was jij dusquote:Op donderdag 9 september 2010 16:54 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Welkom terug Meimel, vakantieganger! Leuke foto in de band! En 2 tanden erbij?
Blijkbaar een echt vakantieverschijnsel, Lars heeft nu ook ineens 3 tandjes!
Hier ook tijdens de vakantie!quote:Op donderdag 9 september 2010 16:58 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Ja ik wist dat iemand hier dat ook zei over tandjes die doorkwamen in de vakantie, dat was jij dus![]()
Jullie krijgen vandaag nieuws, toch? Spannend!quote:Op vrijdag 10 september 2010 08:18 schreef Incantrix het volgende:
Ik kijk dan ook intens uit naar ons nieuwe huis, zodat ik niet meet met +10 kg. baby, boodschappen, zijn tas, mijn tas en de post 4 trappen op en af moet slepen enzo.
Wat ik dan nu denk is dat de 7e er nu bij is, want die heb ik echt gezien. Ik verwacht de 8e aan de andere kant ook gauw, aangezien we ze altijd gezellig met zijn tweeën kwamen jaquote:Op vrijdag 10 september 2010 08:36 schreef Claudia_x het volgende:
Wat zielig dat hij zo last heeft van zijn 'onderkant', Vlindur! Die tandjes gaan bij Rienk meestal ineens heel snel, of niet? Hoeveel heeft hij er nu al?
Ja, dat weet ik dus niet, ik weet geen gemiddelden, Rienk is met alles vlot.quote:
Awwquote:Op donderdag 9 september 2010 16:24 schreef Poppejans het volgende:
Willowdat lijkt inderdaad wel op wat Isabeau doet volgens mij, ze maakt er ook geluidjes bij!
en ik vind haar altijd best wel een vrouwelijke versie van Wolf. Zo'n zelfde lief zacht gezichtje met grote blauwe ogen en zelfde soort haartjes![]()
Leuk dat je hier even kwam spieken Innepin, ik lees soms het dreumestopic ook mee om oude bekenden (Ko,Senna,Willow,Amelie,Lars) te blijven volgen
Willow doet het in de kinderstoel en kinderwagen. Bij beide zit er wat tussen haar benen, maar volgens mij heeft dat er bij haar weinig mee te maken. Ze gaat er idd helemaal in op, zit helemaal vast en als je d'r lostrekt (lees: handen los en duwtje naar achter) gaat ze heel hard krijsenquote:Op donderdag 9 september 2010 19:08 schreef Sorbootje het volgende:
Willow! Jij tof wijf! Medestander van Isabeau!![]()
Ik dacht ook eerst dat Isabeau het niet leuk vond, omdat ze er niet bij lachte. Ze kijkt er zelfs behoorlijk serieus bij, maar ik ben er inmiddels achter dat dat een soort concentratie is. Moeilijk uit te leggen, maar ze gaat er nogal in op zeg maar...
Ze doet het ook in de maxicosi en in de buggy. Als er maar iets van een band tussen haar benen doorloopt.
Ja, dan zou je te denken dat het toch te warm is, maar er zit niet eens een kachel op de slaapkamerquote:Op vrijdag 10 september 2010 09:30 schreef Claudia_x het volgende:
Ivan moest alleen toen we op vakantie in Frankrijk waren erg zweten. Sindsdien heeft hij dat niet meer gedaan (en hij heeft het ook altijd best warm).
Hij heeft touwens wel vaak een zweetplek achterop zijn hoofd van het tegen me aan leunen als hij de fles heeft gehad.
Ha nee hoor. Hier nog steeds een tandeloos bekkie bij Esmeequote:Op vrijdag 10 september 2010 09:14 schreef Claudia_x het volgende:
Joh, lekker trots doen! Los staan zelfs al, wat knap!
Ik denk dat het soms best moeilijk kan zijn om te constateren dat je kind iets nog niet kan terwijl andere kindjes er zo vlot mee zijn, maar het alternatief is dat we hier alleen over de vervelende kanten schrijven.
Over tanden: Ivan heeft er welgeteld 2, en nummer 3 en 4 staan op doorkomen. Dat gaat bij hem altijd heel langzaam. Esmee heeft net haar eerste tandje gekregen, en ik geloof dat Linde ook laat was? Daar staat tegenover dat Isabeau volgens mij al een behoorlijke Prodentglimlach aan het krijgen is! Ik sta daar zo van versteld, die rijen tanden.
OMFGquote:
goed manquote:Op vrijdag 10 september 2010 12:33 schreef freecell het volgende:
En hij slaaptVan 18:30 tot 7:30
al een heel aantal nachten achter elkaar!
Jaaaaquote:
Zijn de streepjes al door of schemeren ze nog?quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:53 schreef lily het volgende:
Inderdaad jaZe vindt alles best
De tandenscore is hier nog steeds twee witte streepjes in de onderkaak. Ze zijn wel al iets hoger dan een paar dagen terug.
Ze zijn wel al door. Ze kan er al mee bijtenquote:Op vrijdag 10 september 2010 12:56 schreef freecell het volgende:
Zijn de streepjes al door of schemeren ze nog?
o, bijten. tofquote:Op vrijdag 10 september 2010 12:58 schreef lily het volgende:
[..]
Ze zijn wel al door. Ze kan er al mee bijten![]()
Ik vind zo'n tandeloos bekkie ook schattig hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:02 schreef freecell het volgende:
[..]
o, bijten. tofMaar dan zijn ze wel door inderdaad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
Die laatste zin kan ik in ieder geval voor 100% beamen. Mijn dochter was erg vlot met alles eigenlijk (behalve haar tanden: 9 mnd de eerste en toen maandenlang met twee ondertandjes) en mijn zoon is juist behoorlijk langzaam. Ik ben echt niet minder trots op alles wat hij kan en doetquote:Op vrijdag 10 september 2010 09:25 schreef Claudia_x het volgende:
Ik voel me juist weer bezwaard om te zeggen dat Ivan zo makkelijk is. Dat lijkt me ook niet fijn om te horen als je zelf worstelende bent. En het klinkt alsof ik hem leuk vind ómdat hij makkelijk is, maar zo zit dat niet. Het hoort gewoon bij hem. Zo gaat dat ook bij vlotte kindjes, vermoed ik. Je vindt het geweldig wat ze doen, maar je zou ze niet minder geweldig vinden als ze het niet zouden doen of veel later.
quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:45 schreef lily het volgende:
Leah slaapt ook als een roosje. Altijd, zonder uitzondering en overal. Lekker hoor.
Als ze wakker wordt blijft ze rustig liggen wachten totdat ik haar kom halen.
En ze eet goed en lust alles.
Ook de bv loopt nog prima!
Huilen doet ze eigenlijk nooit en ze kan uren zittend spelen met een stapeltoren of blokkendoos/clipo.
Als ze een van de katten ziet wordt ze overgelukkig en kraait ze van plezier.
Ze kwebbelt de hele dag tegen zichzelf, tegen ons, tegen haar broers, of tegen de katten. Echt schattig.
Ook is ze dol op kettingen, ringen, armbanden en lange nagels. Op schoot bij iemand met die kenmerken kan ze haar ogen er niet van afhouden en zit ze er maar aan te friemelen.
Als ze voor een spiegel "staat" glimlacht ze als een diva en draait met haar hoofd een beetje schuin.
einde verhaaltje over Leah
He, ik dacht toch echt dat je dat pas schreef!quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:55 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Ha nee hoor. Hier nog steeds een tandeloos bekkie bij EsmeeLinde kreeg op haar eerste verjaardag haar 2 boventandjes. Dat waren toen de eerste tandjes die doorkwamen.
Maar ach ze maken tegenwoordig hele mooie gebitjes, dus ik maak me geen zorgen![]()
Hier zei mijn vriend pas iets over, maar ik weet niet meer precies hoe dat zat. Ik zei zoiets als "goddank dat Ivans tanden (alle tweequote:Op vrijdag 10 september 2010 09:56 schreef Sorbootje het volgende:
Claudia, Isabeau heeft nu 8 tanden. Haar ondergebit staat echt schots en scheef. Waarom erft ze juist dát van haar moeder?![]()
Wat heerlijk! Niet alleen voor hemzelf, maar ook voor jullie! Merk je dat er meer rust in het dagelijks leven komt?quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:33 schreef freecell het volgende:
Florian lijkt toch geen problemen te hebben met de courgetteRelaxed!
En hij slaaptVan 18:30 tot 7:30
al een heel aantal nachten achter elkaar!
Ik zou zo 'Leah' kunnen vervangen door 'Ivan'. Alleen zou ik er nog aan toevoegen dat hij het leven van de kat zuur maakt , dat hij dol is op boekjes en de hele dag door het huis scharrelt terwijl hij "bwwwrrr bwwrrr" zegt.quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:45 schreef lily het volgende:
Leah slaapt ook als een roosje. Altijd, zonder uitzondering en overal. Lekker hoor.
Als ze wakker wordt blijft ze rustig liggen wachten totdat ik haar kom halen.
En ze eet goed en lust alles.
Ook de bv loopt nog prima!
Huilen doet ze eigenlijk nooit en ze kan uren zittend spelen met een stapeltoren of blokkendoos/clipo.
Als ze een van de katten ziet wordt ze overgelukkig en kraait ze van plezier.
Ze kwebbelt de hele dag tegen zichzelf, tegen ons, tegen haar broers, of tegen de katten. Echt schattig.
Ook is ze dol op kettingen, ringen, armbanden en lange nagels. Op schoot bij iemand met die kenmerken kan ze haar ogen er niet van afhouden en zit ze er maar aan te friemelen.
Als ze voor een spiegel "staat" glimlacht ze als een diva en draait met haar hoofd een beetje schuin.
einde verhaaltje over Leah
Haha prachtigquote:Op vrijdag 10 september 2010 11:49 schreef Vlindur het volgende:
Claudia, als ik 'nee' zeg kijkt hij me aan en gaat dan vrolijk verder met slopen, maar Ivan is ouder, ik troost me maar dat Rienk straks ook wel luistert
Ooh wat zielig, kan bijna zn pijn voelenquote:Op vrijdag 10 september 2010 16:25 schreef Vlindur het volgende:
Gekke Wolf![]()
Lars morgen al 1?!![]()
![]()
Ik heb inmiddels met de huisarts gebeld en ik heb miconazolcreme gehaald bij de apotheek. Het bloedde bij zn ballen en richting de anus toeZe vermoed dat er een schimmel bij zit.
In bad spoelen is ook niet fijn meer, waarom poept hij dan nu zoveel?Normaal 1 keer per dag maar nu echt elk uur een spuitluier
hij ligt nu met die zalf en een paracetamol op bed, hopende dat hij nu wel even slapen kan..
Hij heeft het gewoon *ineens* sinds gister. Hij huilde bij Sorbo en bij het verschonen zagen we dat het rood was. Heeft hij nog nooit zo erg gehadquote:Op vrijdag 10 september 2010 16:29 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ooh wat zielig, kan bijna zn pijn voelenzo sneu ook dan steeds als hij moet plassen/poepen doet het natuurlijk hartstikke zeer nu het zo open ligt. Arm mannetje
Hier gelukkig geen bloed, wel steeds rood dus erge Sudocrem gebruiker de laatste dagen.Helpt wel vooralsnog
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tan, wat een naar verhaalkrijg er heleaal zo'n krimpende maag gevoel bij...
Heeft het kindje het nog overleefd of ook niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
Asy is lekker met vakantie!!quote:Op zaterdag 11 september 2010 08:20 schreef freecell het volgende:
Heeft iemand Asy nog online gezien de laatste tijd?ik niet namelijk...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |