Goeiemorgen! Eens even een post met TextMate er bij

Tirza een tandje! Dus toch he.. Zo zielig zijn ze dan :/
Esmee staat! Wat goed van dr!

Freecell, wat lastig dat hij reageerde. Maar wel goed dat het daarna beter ging. ben benieuwd hoe het vandaag zal gaan

Twinkly, ben benieuwd hoe het zal uitpakken met Niels' verjaardag, hoop echt dat het gunstig uitpakt voor jullie

Verjaardagen vergeet ik trouwens nooit, dat onthoud ik altijd. Sommige verjaardagen van hier weet ik uit uit mn hoofd

Verder ben ik een zeef, maar dat weet ik dan wel weer..
En gekrabd door de kat.. Kusje voor Niels!

De datum van eerste cycli onthoud ik ook echt niet hoor, dat zijn dingen die ik wel moet opschrijven!
Ivan heeft de afstandsbediening ook al gevonden

Thijs weet hem ook te vinden en richt zelfs al op de tv, lach me rot

Rienk vind voorlopig de knopjes boeiend genoeg, die weet idd ook niet dat het bij 'dat ding met die hoes' hoort. Overdag staat de tv uit, (die hoes is omdat een van de katten de vorige tv kapot gesproeid had >:( De radio staat hier altijd aan)
Meimel, hoi! Mooie foto

Emma duimt, dat ziet er vast schattig uit

En hier werkt een theelepel olijfolie door een fles goed genoeg.
Stef, reus!

Wat ga je hard zeg!
Karin, gelukkig smaakt een ei lekkerder in een taart! :w
Isabeau ophalen ging goed gelukkig! Behalve het zitten in de autostoel, dat vind ze helemaal niks. Bij Sorbo was het weer gezellig, McLaura had voor mij dr senseo meegenomen omdat ik zo'n verschrikkelijke koffieleut ben

En Isabeau is zo'n leukerd! Ze kruipt ook zo schattig!

En Thijs was echt de oudste, buldozert overal overheen

Hij heeft echt vreselijk mooi haar! *jaloers*
Rienk was er rond 16:00 helemaal klaar mee, had weer een poepluier, de 5e al die dag en deed niks anders dan krijsen. Zie ik ineens een nieuw tandje zitten!

links onder is er een bij, dus dat is vast de reden van die poepluiers.. Het nadeel is nu wel dat zn beneden verdieping helemaal gevoelig is.. Ik mag niet aan zn piemel, ballen en billen komen. Hij wilde gister niet eens in bad! Deed hem allemaal veels te zeer. Dus heb ik hem alleen afgespoeld.. (De poep kreeg ik er met een doekje niet af) Hij heeft nog steeds een loopneus en loopt as we speak weer flink te persen, dus poepbroek nummer 3? van vandaag is er ook alweer .. Hij heeft nog steeds een dikke snotneus en ik heb mega keelpijn en aangezien Johan deze week weer ziek thuis zat zal ik het wel hebben overgenomen en ik gok dat ik morgen halfdood in mn nest lig

Fijne dag meiden
[ Bericht 0% gewijzigd door Vlinder op 10-09-2010 08:54:23 (Even wat namen vernicknamed ;)) ]