Ja hiero... Het filmpje van Isabeau lijkt héél erg op wat Willow doet in de kinderstoel. Nooit bij bedacht dat het iets vaginaals zou kunnen zijn overigens, wij houden het maar op 'dwangmatige bewegingen', door de kinderarts die we ernaar gevraagd hebben is het bestempeld als 'zelfstimulatie', iets dat sommige kindjes doen - en sommige vinden het prettig en anderen niet. Willow lijkt het helemaal niet prettig te vinden, maar toch doet ze het áltijd in de kinderstoel en vaak in de kinderwagen. Overigens ook dezelfde kinderstoel. D'r beentjes doen dan ook zo moeilijk als die van Isabeau.quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:23 schreef Sorbootje het volgende:
Ik heb ook helemaal de behoefte niet om dit tegen te houden ofzo. Ik vroeg me alleen af of er nog meer kinderstoelwrijvers zijn
een echte manquote:Op donderdag 9 september 2010 14:50 schreef Claudia_x het volgende:
Ivan zit heel bijdehand knopjes van de afstandsbediening in te drukken en dat ding naar de tv te richten.
oh, dat heb ik ook.quote:Op donderdag 9 september 2010 13:36 schreef Claudia_x het volgende:
..dat ik slecht ben in datums onthouden.
Joh hier probeert ze het pas sinds maandag dus het kan ineens heel snel gaan hoor!quote:Op donderdag 9 september 2010 15:44 schreef sproet-je het volgende:
Ik zie nu pas de foto van Esmee!!! Wat gooooeeeeedddddd.
Ik ben benieuwd of wij dat ook nog gaan meemaken voor F haar eerste verjaardag, ik heb zo'n idee van niet.....
Dat vind ik nog best knap! en inderdaad een mannending hahaquote:Op donderdag 9 september 2010 14:50 schreef Claudia_x het volgende:
Ivan zit heel bijdehand knopjes van de afstandsbediening in te drukken en dat ding naar de tv te richten.
Machtig interessant, Discovery teletekst.
Ik dacht dat een klein drupje olijfolie door de fles al wonderen deed vaak (zelf nooit zoiets hoeven te gebruiken, dus geen ervaringen, alleen gelezen van anderen)quote:Op donderdag 9 september 2010 16:06 schreef Keshet het volgende:
Wat waren ook alweer dé tips om de stoelgang van de mini's wat te vergemakkelijken? Lijnzaadolie of olijfolie toch? En in welke hoeveelheden?
quote:Op donderdag 9 september 2010 13:32 schreef Sidn3y het volgende:
Verjaardagen vind ik ook altijd een drama. Oudste is tegelijk jarig met mijn zus en schoonzus, altijd dus eerst afstemmen over hoe en wat. Claire is eind december en ik heb al te horen gekregen 'ow fijn dan vieren we kerst bij jullie' waar ik dus ook echt niet op zit te wachten. Gelukkig weinig verdere strubbelingen.
Enne, als er iemand niet kan/komt (vanwege eigen verjaardag bijvoorbeeld), prima hebben we weer een stoel over (goede reden ook, als je zelf jarig bent).
Alle verjaardagen van iedereen in 1 keer vieren lijkt me echt ideaal trouwens!
Ja ik wist dat iemand hier dat ook zei over tandjes die doorkwamen in de vakantie, dat was jij dusquote:Op donderdag 9 september 2010 16:54 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Welkom terug Meimel, vakantieganger! Leuke foto in de band! En 2 tanden erbij?
Blijkbaar een echt vakantieverschijnsel, Lars heeft nu ook ineens 3 tandjes!
Hier ook tijdens de vakantie!quote:Op donderdag 9 september 2010 16:58 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Ja ik wist dat iemand hier dat ook zei over tandjes die doorkwamen in de vakantie, dat was jij dus![]()
Jullie krijgen vandaag nieuws, toch? Spannend!quote:Op vrijdag 10 september 2010 08:18 schreef Incantrix het volgende:
Ik kijk dan ook intens uit naar ons nieuwe huis, zodat ik niet meet met +10 kg. baby, boodschappen, zijn tas, mijn tas en de post 4 trappen op en af moet slepen enzo.
Wat ik dan nu denk is dat de 7e er nu bij is, want die heb ik echt gezien. Ik verwacht de 8e aan de andere kant ook gauw, aangezien we ze altijd gezellig met zijn tweeën kwamen jaquote:Op vrijdag 10 september 2010 08:36 schreef Claudia_x het volgende:
Wat zielig dat hij zo last heeft van zijn 'onderkant', Vlindur! Die tandjes gaan bij Rienk meestal ineens heel snel, of niet? Hoeveel heeft hij er nu al?
Ja, dat weet ik dus niet, ik weet geen gemiddelden, Rienk is met alles vlot.quote:
Awwquote:Op donderdag 9 september 2010 16:24 schreef Poppejans het volgende:
Willowdat lijkt inderdaad wel op wat Isabeau doet volgens mij, ze maakt er ook geluidjes bij!
en ik vind haar altijd best wel een vrouwelijke versie van Wolf. Zo'n zelfde lief zacht gezichtje met grote blauwe ogen en zelfde soort haartjes![]()
Leuk dat je hier even kwam spieken Innepin, ik lees soms het dreumestopic ook mee om oude bekenden (Ko,Senna,Willow,Amelie,Lars) te blijven volgen
Willow doet het in de kinderstoel en kinderwagen. Bij beide zit er wat tussen haar benen, maar volgens mij heeft dat er bij haar weinig mee te maken. Ze gaat er idd helemaal in op, zit helemaal vast en als je d'r lostrekt (lees: handen los en duwtje naar achter) gaat ze heel hard krijsenquote:Op donderdag 9 september 2010 19:08 schreef Sorbootje het volgende:
Willow! Jij tof wijf! Medestander van Isabeau!![]()
Ik dacht ook eerst dat Isabeau het niet leuk vond, omdat ze er niet bij lachte. Ze kijkt er zelfs behoorlijk serieus bij, maar ik ben er inmiddels achter dat dat een soort concentratie is. Moeilijk uit te leggen, maar ze gaat er nogal in op zeg maar...
Ze doet het ook in de maxicosi en in de buggy. Als er maar iets van een band tussen haar benen doorloopt.
Ja, dan zou je te denken dat het toch te warm is, maar er zit niet eens een kachel op de slaapkamerquote:Op vrijdag 10 september 2010 09:30 schreef Claudia_x het volgende:
Ivan moest alleen toen we op vakantie in Frankrijk waren erg zweten. Sindsdien heeft hij dat niet meer gedaan (en hij heeft het ook altijd best warm).
Hij heeft touwens wel vaak een zweetplek achterop zijn hoofd van het tegen me aan leunen als hij de fles heeft gehad.
Ha nee hoor. Hier nog steeds een tandeloos bekkie bij Esmeequote:Op vrijdag 10 september 2010 09:14 schreef Claudia_x het volgende:
Joh, lekker trots doen! Los staan zelfs al, wat knap!
Ik denk dat het soms best moeilijk kan zijn om te constateren dat je kind iets nog niet kan terwijl andere kindjes er zo vlot mee zijn, maar het alternatief is dat we hier alleen over de vervelende kanten schrijven.
Over tanden: Ivan heeft er welgeteld 2, en nummer 3 en 4 staan op doorkomen. Dat gaat bij hem altijd heel langzaam. Esmee heeft net haar eerste tandje gekregen, en ik geloof dat Linde ook laat was? Daar staat tegenover dat Isabeau volgens mij al een behoorlijke Prodentglimlach aan het krijgen is! Ik sta daar zo van versteld, die rijen tanden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |