abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86239643
Het levert me trouwens zo vaak problemen op, dat ik slecht ben in datums onthouden. Vandaag nog vroeg de assistente in het ziekenhuis wat de eerst dag van mijn laatste menstruatie is geweest. Dat weet ik dus écht niet meer. En er wordt me in het ziekenhuis heel vaak gevraagd hoelang het geleden is dat ik een longembolie heb gehad. Ik weet oprecht niet meer hoeveel jaar dat geleden is, zelfs zo'n grove schatting kan ik niet maken.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_86239848
Ik kom even binnenvallen :@

quote:
Op dinsdag 7 september 2010 21:23 schreef Sorbootje het volgende:
Ik heb ook helemaal de behoefte niet om dit tegen te houden ofzo. Ik vroeg me alleen af of er nog meer kinderstoelwrijvers zijn :D
Ja hiero... Het filmpje van Isabeau lijkt héél erg op wat Willow doet in de kinderstoel. Nooit bij bedacht dat het iets vaginaals zou kunnen zijn overigens, wij houden het maar op 'dwangmatige bewegingen', door de kinderarts die we ernaar gevraagd hebben is het bestempeld als 'zelfstimulatie', iets dat sommige kindjes doen - en sommige vinden het prettig en anderen niet. Willow lijkt het helemaal niet prettig te vinden, maar toch doet ze het áltijd in de kinderstoel en vaak in de kinderwagen. Overigens ook dezelfde kinderstoel. D'r beentjes doen dan ook zo moeilijk als die van Isabeau.
Wij gaan binnenkort de huisarts of kinderarts toch maar weer eens vragen wat we er mee moeten omdat het niet over lijkt te gaan, maar juist erger wordt, ik zal je wel op de hoogte houden, mocht het enigszins hetzelfde zijn. Zie voor een filmpje van wat Willow doet. Lijkt dat er een beetje op?

Overigens is Willow ook een harenplukker als ze moe is, hoewel gelukkig niet zo erg dat ze er kaal van wordt.

En verder: Stef staat los *O* en Esmee staat! *O* Woohoo!

@Simmu, ik wil best een doos Duplo van je overnemen O-)

En nou ga ik weer weg uit dit topic :Y)
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_86240201
O, dat kan ik ook helemaal niet Claudia. resultaat: dat soort dingen staan in mijn agenda.
Mijn agenda blijft iedereen dus ook af. Mijn cycluskaarten en alles zitten er namelijk ook in _O-
pi_86242473
Ivan zit heel bijdehand knopjes van de afstandsbediening in te drukken en dat ding naar de tv te richten.

Machtig interessant, Discovery teletekst.
pi_86243850
quote:
Op donderdag 9 september 2010 14:50 schreef Claudia_x het volgende:
Ivan zit heel bijdehand knopjes van de afstandsbediening in te drukken en dat ding naar de tv te richten.
een echte man _O-
pi_86243955
quote:
Op donderdag 9 september 2010 13:36 schreef Claudia_x het volgende:
..dat ik slecht ben in datums onthouden.
oh, dat heb ik ook.
Ik weet dat allemaal echt niet meer.

Ik heb sowieso een heel slecht geheugen. Ik houd het er altijd maar op dat ik ook wel heel veel moet onthouden (iedere dag, wie, wat, waar en dan heb ik het nog niet eens over werk) en dat er maar plaats is voor een bepaalde hoeveelheid O-)
pi_86244411
Ik zie nu pas de foto van Esmee!!! Wat gooooeeeeedddddd.
Ik ben benieuwd of wij dat ook nog gaan meemaken voor F haar eerste verjaardag, ik heb zo'n idee van niet.....
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_86244768
Ik probeer vanaf hier ook weer wat mee te lezen. We zijn weer terug van een heerlijke vakantie in Turkije :)
Dyon heeft zich er prima vermaakt (net als zn broer), maar had helaas wel wat last van 2 doorkomende tandjes.
En ik las hier over zwemmen, Dyon die is een echte waterrat hebben we wel gemerkt :D

donderdag 9 september 2010 @ 16:06:27 #209
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_86245188
Welkom terug Meimeltje!

Ik onthou ook geen verjaardagen, trouwdagen en dat soort dingen. Ik zet alles in mijn agenda, krijg ongeveer 4 dagen van te voren een reminder en ben daardoor bijna altijd op tijd voor een kaartje en kadootje etc. Ik hoor erg vaak dat ik 'zo attent' ben in dat soort dingen. _O-
Mijn moeder en (oudere) zus zijn op dezelfde dag jarig; op 28-01. Mijn moeder had het heel tof gevonden als haar kleindochter ook nog eens op 'haar dag' geboren zou worden. Ik was zo blij dat ik in mei uitgerekend was! En toen kreeg ze alsnog bijna gelijk; Emma is van 02-02. :{
Ik vier mijn verjaardag echt nooit; ik ga tegenwoordig altijd uit eten met D. Emma's verjaardag wil ik wel gaan vieren. Niets uitbundigs, D.'s familie (25 man) plus mijn familie (3 man :') ) plus wat vrienden is echt meer dan genoeg. Ik kan er nu al van in de stress schieten. :D

Emma kan tegenwoordig duimen! *O* Na maaaaanden van frustratie was ze er naar mijn idee mee gestopt om het te proberen. Sinds gistermiddag gaat die duim ineens *plop* zo dat mondje in!
Ook kan ze rollen van rug naar buik. Buik naar rug kan ze ook, dus wat dat betreft gaat het echt lekker!

*O* voor het staan van Stef en Esmee!

Ivan, ik had het toch goed geraden he, qua knopjes enzo. ;)

Wat waren ook alweer dé tips om de stoelgang van de mini's wat te vergemakkelijken? Lijnzaadolie of olijfolie toch? En in welke hoeveelheden? :@
A grand adventure has begun.
pi_86245235
quote:
Op donderdag 9 september 2010 15:44 schreef sproet-je het volgende:
Ik zie nu pas de foto van Esmee!!! Wat gooooeeeeedddddd.
Ik ben benieuwd of wij dat ook nog gaan meemaken voor F haar eerste verjaardag, ik heb zo'n idee van niet.....
Joh hier probeert ze het pas sinds maandag dus het kan ineens heel snel gaan hoor!

Ivan met de afstandsbediening _O-
pi_86245817
quote:
Op donderdag 9 september 2010 14:50 schreef Claudia_x het volgende:

Machtig interessant, Discovery teletekst.
Dat vind ik nog best knap! en inderdaad een mannending haha
Hier is de afstandbediening ook erg favoriet, maar hij heeft niet door dat het bij de tv hoort.

Welcome back Meimeltje! Wat een leuke foto, heerlijk weer gehad zo te zien. Wat zit hij trouwens mooi in de band.Wolf zat tijdens de vakantie toch nog steeds als een zoutzak eri onstabiel in terwijl hij wel goed zitten kan.

Willow O+ dat lijkt inderdaad wel op wat Isabeau doet volgens mij, ze maakt er ook geluidjes bij!
en ik vind haar altijd best wel een vrouwelijke versie van Wolf. Zo'n zelfde lief zacht gezichtje met grote blauwe ogen en zelfde soort haartjes *;
Leuk dat je hier even kwam spieken Innepin, ik lees soms het dreumestopic ook mee om oude bekenden (Ko,Senna,Willow,Amelie,Lars) te blijven volgen
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_86245882
quote:
Op donderdag 9 september 2010 16:06 schreef Keshet het volgende:

Wat waren ook alweer dé tips om de stoelgang van de mini's wat te vergemakkelijken? Lijnzaadolie of olijfolie toch? En in welke hoeveelheden? :@
Ik dacht dat een klein drupje olijfolie door de fles al wonderen deed vaak (zelf nooit zoiets hoeven te gebruiken, dus geen ervaringen, alleen gelezen van anderen)
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  donderdag 9 september 2010 @ 16:33:28 #213
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_86246205
quote:
Op donderdag 9 september 2010 13:32 schreef Sidn3y het volgende:
Verjaardagen vind ik ook altijd een drama. Oudste is tegelijk jarig met mijn zus en schoonzus, altijd dus eerst afstemmen over hoe en wat. Claire is eind december en ik heb al te horen gekregen 'ow fijn dan vieren we kerst bij jullie' waar ik dus ook echt niet op zit te wachten. Gelukkig weinig verdere strubbelingen.
Enne, als er iemand niet kan/komt (vanwege eigen verjaardag bijvoorbeeld), prima hebben we weer een stoel over (goede reden ook, als je zelf jarig bent ;) ).
Alle verjaardagen van iedereen in 1 keer vieren lijkt me echt ideaal trouwens!
:X

Dat zou voor mij juist een héél mooi excuus zijn om 'kerst met de familie' in z'n geheel af te schaffen, haha! Hebben wij vorig jaar overigens ook gedaan, tegen alle opa's en oma's gezegd dat we er geen zin in hadden omdat de weken na Stef's geboorte gewoon superdruk en heftig waren, en vervolgens schoonzus en mijn broertje uitgenodigd voor één maaltijd en dat was het.. Best jammer dat dat dit jaar waarschijnlijk niet zo gemakkelijk geaccepteerd wordt :P

Claudia, ik heb nooit bedacht dat iemand wel eens 'datumblind' zou kunnen zijn! Thnx voor het inzicht, en ja, dat lijkt me erg lastig. Ik ben slecht in 'onthouden' als geheel, maar data springen daar niet bijzonder uit. Maar zelfs met deze wetenschap zou ik eerlijkgezegd toch wel héél teleurgesteld als Stef's opa of oma zijn eerste verjaardag zou vergeten of er gewoon geen rekening mee zou houden. Maar dat is vooral gevoelsmatig, ik kan niet goed zeggen waarom :)

Dyon O+ Fijn dat jullie vakantie zo leuk was, Meimel!

Zo, en wij zijn weer naar het CB geweest. Resultaat: 77 cm., 10,22 kg., is wat voor in de ontwikkeling qua kruipen maar voor de rest prima op schema en at bijna een blokje op. Curves:

3!
pi_86246370
Wow, wat een lange lijs is Stef :o :D gewoon 7cm langer dan mijn kerel (maar dat was een meting van een maand geleden) mooi in verhouding is hij! Maar een behoorlijke last om te tillen lijkt me
Heerlijk dat hij het goed doet, en voorlopen met kruipen kan niet he, dat moet je dan maar weer afleren ~O>
pi_86246412
Poppejans: Dyon wilde steeds uit zn band klimmen, die bleef dus ook niet altijd rechtop zitten :P Zn band heeft het dus ook niet overleefd, hij kan erg hard trappen haha.

Stef wat groei je goed!! Een lange jongen zeg! En voor op ontwikkeling liggen is toch ook prima ;)
pi_86246509
Hier trouwens ook wel veel in een week tijd geleerd. Hij schuift nu vooruit ipv achteruit en doet steeds meer kruippogingen. Deze week ook maar het traphekje bevestigen, kan hij tenminste boven even zn gang gaan als ik daar bezig ben.
Ik vind hm in een week tijd ook ineens zoveel wijzer geworden, is veel aan het zwaaien maar denk niet dat het al echt bewust is hihi. De aandacht van de Turken vond hij ook erg leuk, leek wel of ze daar nog nooit baby's gezien hadden ;)
pi_86247065
Wow Stef, goed man!! ^O^
Poppejans, Lars is hier nog hoor, dat is nog steeds een baby... :P ontkenningsfase
Free, gaat het nu goed met de courgette? Hoop het! Naar he, dat provoceren steeds, maar ja, anders kom je er helemaal niet achter wat wel en niet kan. Heb je zelf dingen verzonnen om te proberen, of zegt de dietiste wat je hem moet geven?
Lars heeft gister een hapje ei gehad (omdat dat door zijn verjaardagscake moet heb ik het maar ff geprobeerd) maar hij vond het echt zum kotsen :X Dus na 1 hapje was het staking....
Nou ja, op goed geluk dan maar.....

Welkom terug Meimel, vakantieganger! Leuke foto in de band! En 2 tanden erbij?
Blijkbaar een echt vakantieverschijnsel, Lars heeft nu ook ineens 3 tandjes!

Stiemie, wat goed! Esmee staat!!! En straalt!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_86247151
@keshet: ravi kreeg een theelepeltje zonnebloemolie per dag door een fles
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_86247192
wat is stef een joekel :)
pi_86247256
quote:
Op donderdag 9 september 2010 16:54 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Welkom terug Meimel, vakantieganger! Leuke foto in de band! En 2 tanden erbij?
Blijkbaar een echt vakantieverschijnsel, Lars heeft nu ook ineens 3 tandjes!
Ja ik wist dat iemand hier dat ook zei over tandjes die doorkwamen in de vakantie, dat was jij dus :D
Hier 2 boventandjes tegelijk. Hij had er al 2 onder. Ik dacht dat die vreselijke zure dunne luiers door het eten daar kwamen, ben toen dus maar op een potje wat we meegenomen overgegaan maar dat at hij niet. Later bleken die luiers dus door de tandjes te komen (of een combi van eten en tandjes).
pi_86247373
Straks weer tassen inpakken....
We 'moeten' een weekendje met schoonfamilie weg. Opi en omi zijn 60 jaar getrouwd en hebben voor de familie wat afgehuurd voor een weekend. Morgen dus naar Markelo.
pi_86247483
Woaaah wat is Stef lang!! :D Knappe lange kerel O+

Ik ben ook ongelooflijk vergeetachtig, een warhoofd en een chaoot, daarom zet ik verjaardagen en het begin van de menstruatie in mijn telefoon :P (en "vroegah" in mijn agenda).
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_86247720
Markelo, daar gingen wij eerder nog wel eens stappen...Dieka, echt geweldig.
Veel plezier met je weekend!

ik ga zo met mijn collega's uit eten, heb voor D en Meike al lasagne gemaakt, nu voor Lars nog even wat broccoli maken en dan is de hele familie weer voorzien :Y)
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  donderdag 9 september 2010 @ 17:20:22 #224
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_86248025
Stef een aardige groeistuip de lengte in! Die is even hard gegaan zo zeg, mooi!

Welkom terug Meimel!!! Zo te zien heeft je zoon het ook heerlijk gehad. Veel plezier ook met het weekendje weg ;)

Stiemie, zie nu pas die foto van Esmee, wat een enorme glimlach. Ze straalt gewoon zo trots dat ze is.

claudia, hier ook een afstandbedieningbediener. Alexa duwt alle knopjes in en grinnikt dan omdat ze doorheeft dat zij het doet. Als het beeld zwart wordt, of ze duwt het geluid uit, dan krijg ik hem terug :')

Karin, have fun met je collega's!
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_86248055

[ Bericht 100% gewijzigd door Narr op 09-09-2010 17:21:42 ]
I have a simple philosophy: Fill what's empty. Empty what's full. Scratch where it itches.
pi_86251490
Willow! Jij tof wijf! Medestander van Isabeau! :D

Ik dacht ook eerst dat Isabeau het niet leuk vond, omdat ze er niet bij lachte. Ze kijkt er zelfs behoorlijk serieus bij, maar ik ben er inmiddels achter dat dat een soort concentratie is. Moeilijk uit te leggen, maar ze gaat er nogal in op zeg maar...

Ze doet het ook in de maxicosi en in de buggy. Als er maar iets van een band tussen haar benen doorloopt.
pi_86251599
En Vlindur en McLaura zijn lief. Die hebben me de hele middag gezelschap gehouden met hun blaagjes en me nog van koffie voorzien ook O+ Oh en Isabeau van het KDV gehaald.
pi_86251785
Meimeltje hai! :W

Trix, wat is Stef een joekel!!
pi_86254167
quote:
Op donderdag 9 september 2010 16:58 schreef Meimeltje het volgende:

[..]

Ja ik wist dat iemand hier dat ook zei over tandjes die doorkwamen in de vakantie, dat was jij dus :D
Hier ook tijdens de vakantie!

Wat lief van Vlindur en McLaura, Sorbo! O+

Stef is een lange, zeg! :o
pi_86254446
ravi heeft zijn eerste echte hapje op *O*
een hapje rijstewafel. kind ging er zomaar opeens berserk op :o

[ Bericht 0% gewijzigd door simmu op 09-09-2010 20:48:10 ]
  vrijdag 10 september 2010 @ 08:18:18 #231
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_86267768
Ravi, hahaha, meteen los ook echt :D *O* O+

En heuj, ik had eigenlijk helemaal niet zo door dat Stef zó lang is :P Maar Poppejans, het is inderdaad wel een zware zo. Ik kijk dan ook intens uit naar ons nieuwe huis, zodat ik niet meet met +10 kg. baby, boodschappen, zijn tas, mijn tas en de post 4 trappen op en af moet slepen enzo. Not to mention dat ik sinds de inbraak in onze auto en het verhaal dat er dealers bij ons om de hoek zijn komen wonen níks meer in de auto durf te laten liggen, dus dat ik ook nog eens een maxicosi en een buggy van de auto naar de berging en weer terug moet slepen.. ;(
3!
pi_86267861
Goeiemorgen! Eens even een post met TextMate er bij :D

Tirza een tandje! Dus toch he.. Zo zielig zijn ze dan :/

Esmee staat! Wat goed van dr! *O*

Freecell, wat lastig dat hij reageerde. Maar wel goed dat het daarna beter ging. ben benieuwd hoe het vandaag zal gaan :Y

Twinkly, ben benieuwd hoe het zal uitpakken met Niels' verjaardag, hoop echt dat het gunstig uitpakt voor jullie :*

Verjaardagen vergeet ik trouwens nooit, dat onthoud ik altijd. Sommige verjaardagen van hier weet ik uit uit mn hoofd :') Verder ben ik een zeef, maar dat weet ik dan wel weer..

En gekrabd door de kat.. Kusje voor Niels! :*

De datum van eerste cycli onthoud ik ook echt niet hoor, dat zijn dingen die ik wel moet opschrijven!

Ivan heeft de afstandsbediening ook al gevonden _O- Thijs weet hem ook te vinden en richt zelfs al op de tv, lach me rot :D
Rienk vind voorlopig de knopjes boeiend genoeg, die weet idd ook niet dat het bij 'dat ding met die hoes' hoort. Overdag staat de tv uit, (die hoes is omdat een van de katten de vorige tv kapot gesproeid had >:( De radio staat hier altijd aan)

Meimel, hoi! Mooie foto O+

Emma duimt, dat ziet er vast schattig uit :Y O+ En hier werkt een theelepel olijfolie door een fles goed genoeg.

Stef, reus! :o Wat ga je hard zeg!

Karin, gelukkig smaakt een ei lekkerder in een taart! :w

Isabeau ophalen ging goed gelukkig! Behalve het zitten in de autostoel, dat vind ze helemaal niks. Bij Sorbo was het weer gezellig, McLaura had voor mij dr senseo meegenomen omdat ik zo'n verschrikkelijke koffieleut ben O+ En Isabeau is zo'n leukerd! Ze kruipt ook zo schattig! :D En Thijs was echt de oudste, buldozert overal overheen _O- Hij heeft echt vreselijk mooi haar! *jaloers*
Rienk was er rond 16:00 helemaal klaar mee, had weer een poepluier, de 5e al die dag en deed niks anders dan krijsen. Zie ik ineens een nieuw tandje zitten! :o links onder is er een bij, dus dat is vast de reden van die poepluiers.. Het nadeel is nu wel dat zn beneden verdieping helemaal gevoelig is.. Ik mag niet aan zn piemel, ballen en billen komen. Hij wilde gister niet eens in bad! Deed hem allemaal veels te zeer. Dus heb ik hem alleen afgespoeld.. (De poep kreeg ik er met een doekje niet af) Hij heeft nog steeds een loopneus en loopt as we speak weer flink te persen, dus poepbroek nummer 3? van vandaag is er ook alweer .. Hij heeft nog steeds een dikke snotneus en ik heb mega keelpijn en aangezien Johan deze week weer ziek thuis zat zal ik het wel hebben overgenomen en ik gok dat ik morgen halfdood in mn nest lig :(

Fijne dag meiden :*

[ Bericht 0% gewijzigd door Vlinder op 10-09-2010 08:54:23 (Even wat namen vernicknamed ;)) ]
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_86267929
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 08:18 schreef Incantrix het volgende:
Ik kijk dan ook intens uit naar ons nieuwe huis, zodat ik niet meet met +10 kg. baby, boodschappen, zijn tas, mijn tas en de post 4 trappen op en af moet slepen enzo.
Jullie krijgen vandaag nieuws, toch? Spannend!
pi_86267956
Wat zielig dat hij zo last heeft van zijn 'onderkant', Vlindur! Die tandjes gaan bij Rienk meestal ineens heel snel, of niet? Hoeveel heeft hij er nu al?
pi_86268156
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 08:36 schreef Claudia_x het volgende:
Wat zielig dat hij zo last heeft van zijn 'onderkant', Vlindur! Die tandjes gaan bij Rienk meestal ineens heel snel, of niet? Hoeveel heeft hij er nu al?
Wat ik dan nu denk is dat de 7e er nu bij is, want die heb ik echt gezien. Ik verwacht de 8e aan de andere kant ook gauw, aangezien we ze altijd gezellig met zijn tweeën kwamen ja :') Of de 8e er al is weet ik niet, ik mag niet in de buurt van zn mond en neus komen :N

Score tot nu is 4 boven en 3 beneden *)

[ Bericht 0% gewijzigd door Vlinder op 10-09-2010 16:38:32 (:')) ]
pi_86268242
Zo, dat is écht veel!
pi_86268477
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 08:57 schreef Claudia_x het volgende:
Zo, dat is écht veel!
Ja, dat weet ik dus niet, ik weet geen gemiddelden, Rienk is met alles vlot.
Net als dat hij al loopt langs de bank en aan de handen enzo, ergens vind ik het ook moeilijk om hier heel trots te gaan doen, vooral omdat (veel) kindjes dat nog niet kunnen.. En ik wil echt niet vervelend overkomen, maar ik vind het zo knap van hem :Y

Hij staat zelfs al los soms *O* *O* :@

Maar ja, groeien doet ie dan weer niet, die dwerg is nog maar 68.5 centimeter! :o
pi_86268534
Joh, lekker trots doen! Los staan zelfs al, wat knap!

Ik denk dat het soms best moeilijk kan zijn om te constateren dat je kind iets nog niet kan terwijl andere kindjes er zo vlot mee zijn, maar het alternatief is dat we hier alleen over de vervelende kanten schrijven. :Y)

Over tanden: Ivan heeft er welgeteld 2, en nummer 3 en 4 staan op doorkomen. Dat gaat bij hem altijd heel langzaam. Esmee heeft net haar eerste tandje gekregen, en ik geloof dat Linde ook laat was? Daar staat tegenover dat Isabeau volgens mij al een behoorlijke Prodentglimlach aan het krijgen is! Ik sta daar zo van versteld, die rijen tanden. O+
pi_86268667
Ja, die vervelende kanten zijn ook weer zo eentonig ;)

Rienk zit altijd aan dingen waar hij niet aan mag komen en hij pakt de katten altijd heel hard beet en die sukkels die blijven ook maar naar hem toe gaan }:| En wat ook heel vervelend is dat hij alles van de tafels af trekt, ik heb een bord met dikke kaarsen staan en die liggen nu weer op de grond omdat hij het er weer af heeft gegooid. En alle katten eet en drink bakjes zijn kapot. Dus nu staat alles in de vensterbank :')

Maar verder is hij zo leuk en grappig en mooi en .. en.. Van Mij! *; *O* *O*
pi_86268826
Ik voel me juist weer bezwaard om te zeggen dat Ivan zo makkelijk is. Dat lijkt me ook niet fijn om te horen als je zelf worstelende bent. En het klinkt alsof ik hem leuk vind ómdat hij makkelijk is, maar zo zit dat niet. Het hoort gewoon bij hem. Zo gaat dat ook bij vlotte kindjes, vermoed ik. Je vindt het geweldig wat ze doen, maar je zou ze niet minder geweldig vinden als ze het niet zouden doen of veel later.

Je moet je huis nu echt kindproof maken, hè? Het verbaast me hoe goed Ivan doorheeft wat hij wel en niet mag. Ik voel me soms zelfs een wat te strenge ouder, omdat hij zo sterk reageert op mijn 'nee' en er ook meteen mee ophoudt. Ben ik zo intimiderend? :P
  vrijdag 10 september 2010 @ 09:27:42 #241
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_86268868
Ach het is allemaal zo relatief, de één is vlot met alles maar praten ho maar, de ander doet alles op zijn gemakkie, maar is met twee jaar ineens zindelijk, ze doen allemaal wel iets waar we apetrots op zijn, al was het maar met gewoon de liefste zijn O+

Elyas gaat op zich ook redelijk vlot, al lijkt hij van zitten maar meteen naar lopen te gaan (zonder eerst te gaan kruipen) :') Nou ja, is ook een manier.

Ik had alleen een ander vraagje waarom ik hier ben. Zweten jullie kinders ook zo? Elyas vooral tijdens het slapen en drinken. Terwijl ik hem écht niet te warm aankleed, slapen doet hij zelfs alleen in een romper, van de zomer alleen in een luier :?
pi_86268953
Ivan moest alleen toen we op vakantie in Frankrijk waren erg zweten. Sindsdien heeft hij dat niet meer gedaan (en hij heeft het ook altijd best warm).

Hij heeft touwens wel vaak een zweetplek achterop zijn hoofd van het tegen me aan leunen als hij de fles heeft gehad.
pi_86269003
quote:
Op donderdag 9 september 2010 16:24 schreef Poppejans het volgende:

Willow O+ dat lijkt inderdaad wel op wat Isabeau doet volgens mij, ze maakt er ook geluidjes bij!
en ik vind haar altijd best wel een vrouwelijke versie van Wolf. Zo'n zelfde lief zacht gezichtje met grote blauwe ogen en zelfde soort haartjes *;
Leuk dat je hier even kwam spieken Innepin, ik lees soms het dreumestopic ook mee om oude bekenden (Ko,Senna,Willow,Amelie,Lars) te blijven volgen
Aww O+
Nog drie maanden en dan mag je gewoon weer meekletsen daar :P
Ik ben helemaal niet van het 'uithuwelijken' dat hier zo enthousiast gebeurt op Fok!, maar hoe hilarisch zou het zijn als Wolf & Willow wat zouden krijgen later _O- Dat klinkt toch geweldig? :D

quote:
Op donderdag 9 september 2010 19:08 schreef Sorbootje het volgende:
Willow! Jij tof wijf! Medestander van Isabeau! :D

Ik dacht ook eerst dat Isabeau het niet leuk vond, omdat ze er niet bij lachte. Ze kijkt er zelfs behoorlijk serieus bij, maar ik ben er inmiddels achter dat dat een soort concentratie is. Moeilijk uit te leggen, maar ze gaat er nogal in op zeg maar...

Ze doet het ook in de maxicosi en in de buggy. Als er maar iets van een band tussen haar benen doorloopt.
Willow doet het in de kinderstoel en kinderwagen. Bij beide zit er wat tussen haar benen, maar volgens mij heeft dat er bij haar weinig mee te maken. Ze gaat er idd helemaal in op, zit helemaal vast en als je d'r lostrekt (lees: handen los en duwtje naar achter) gaat ze heel hard krijsen :X

En verder hou ik me maar even stil, ik ga niet eens proberen om in dit topic netjes op iedereen te blijven reageren, dat lukt me nooooit :o Dus ik lurk maar gewoon :+
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  vrijdag 10 september 2010 @ 09:38:01 #244
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_86269095
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 09:30 schreef Claudia_x het volgende:
Ivan moest alleen toen we op vakantie in Frankrijk waren erg zweten. Sindsdien heeft hij dat niet meer gedaan (en hij heeft het ook altijd best warm).

Hij heeft touwens wel vaak een zweetplek achterop zijn hoofd van het tegen me aan leunen als hij de fles heeft gehad.
Ja, dan zou je te denken dat het toch te warm is, maar er zit niet eens een kachel op de slaapkamer :{ Ik las op internet al dat zweten + baby = foute boel, dus dan maak ik me direct weer zorgen en ik moet ook niet op internet gaan lezen o|O maar ja... Lees dan dingen over hartafwijking en hartruis, maar ik neem aan dat dit dan meteen wel aan het licht was gekomen, hij heeft een week op de kinderafdeling gelegen en is helemaal nageplozen. Op het CB is ook nooit wat gehoord. Ik noem het maandag wel even (moet ik weer naar het CB). Het bed is namelijk écht drijfnat waar hij ligt. Ik stop hem al niet eens meer in, maar dek hem half toe.
pi_86269164
Het lijkt me geen foute boel, maar het kan denk ik ook geen kwaad om het even ter sprake te brengen maandag! Het is toch iets vrij uitzonderlijks. Van dat zoeken naar informatie op internet raak je denk ik eerder verontrust dan gerustgesteld.
pi_86269550
Och Tan, Isabeau zweet altijd, vooral in bed. Nu denk ik dat het door haar dikke bos haar komt, maar verder is er volgens mij echt niks aan de hand hoor.

Vlindur, wat sneu voor Rienk! Het moet ook wel vreselijk pijn doen! Isabeau heeft ook vreselijk kapotte billetjes en véél poep. Zou het besmettelijk zijn? ;)
Was grappig hè, gisteren. Wat Laura ook zei; onze kindjes waren eerst op heel verschillende niveaus en nu kunnen ze alledrie ongeveer hetzelfde. De verschillen worden nu al steeds kleiner! (en wat ben je aan het Trixen!)

Claudia, Isabeau heeft nu 8 tanden. Haar ondergebit staat echt schots en scheef. Waarom erft ze juist dát van haar moeder? :?

Innepin, je mag hier ook niet meer dan lurken, jij hebt een DREUMES! o|O :P :*

Over een uurtje krijg ik de uitslag van de onderzoeken mbt mijn knie. Ben benieuwd!
pi_86270713
Oh Vlindur, wat rot voor Rienk dat hij zo'n last heeft van de tandjes die doorkomen/kwamen en voor jou ook nog een :* voor de keelpijn/aanstormende ziek-zijn...
Maar je moet gewoon trots zijn op Rienk hoor, dat ie zo vlug is moet geen schaamte-punt worden... Ik zeg: *O* voor Rienk, Rienk for President! ;)

Sorbootje, fijn dat het al weer wat beter gaat met je knie, mag ook wel met de rust die je neemt... Klinikt trouwens als een gezellige meet met McLaura en Vlindur... O+

Hier weinig spannends te melden, MInke is weer helemaal koortsvrij, maar nog wel een tikkie hangerig met vlagen en heeft een iets korter lontje dan normaal.
Oh ja, wel effe een vraagje, in het kader van tandjesleed (ja ik probeer gewoon alles vna de laatste dagen te checken of dat het misschien tandjes kunnen zijn):
- tandjespoep, zou dun en groen en zuur moeten zijn toch? Maar wat als het nou dun, caramelkleurig en naar spinazie ruik? Kan dat ook?
- Rode billen, is dat op de buitenkant zeg maar, of rond om het gaatje? Want daar heeft MInke nu wel rode spikkeltjes/rode waas zitten... ik smeer nu maar wat extra sudocreme (terwijl ik dat normaal helemaal niet gebruik). Maar ze lijkt er niet heel veel last van te hebben, als in ik mag nog gewoon vegen met de doekjes en dan geeft ze ook geen krimp.

Verder gaat het gewoon lekker met mijn meidje... kleine klauterkabouter! Los staan kan ze nog niet, maar ze gaat wel echt heel netjes en voorzichtig naar beneden op haar billen zitten als ze vanuit stand komt. Zo lief om te zien! O+
pi_86270918
Tuurlijk lekker trots doen over jullie snelle kindjes. Zou me helemaal mooi worden :D
Ik vind het totaal niet storend en voel me ook helemaal niet rot hoor :N

En Tan, Leah zweet ook alleen als ze tegen me aan ligt (meestal in de doek dus). Of in de auto met een langere rit, heeft ze wel eens een vochtige rug.
pi_86271106
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 09:14 schreef Claudia_x het volgende:
Joh, lekker trots doen! Los staan zelfs al, wat knap!

Ik denk dat het soms best moeilijk kan zijn om te constateren dat je kind iets nog niet kan terwijl andere kindjes er zo vlot mee zijn, maar het alternatief is dat we hier alleen over de vervelende kanten schrijven. :Y)

Over tanden: Ivan heeft er welgeteld 2, en nummer 3 en 4 staan op doorkomen. Dat gaat bij hem altijd heel langzaam. Esmee heeft net haar eerste tandje gekregen, en ik geloof dat Linde ook laat was? Daar staat tegenover dat Isabeau volgens mij al een behoorlijke Prodentglimlach aan het krijgen is! Ik sta daar zo van versteld, die rijen tanden. O+
Ha nee hoor. Hier nog steeds een tandeloos bekkie bij Esmee :D Linde kreeg op haar eerste verjaardag haar 2 boventandjes. Dat waren toen de eerste tandjes die doorkwamen.

Maar ach ze maken tegenwoordig hele mooie gebitjes, dus ik maak me geen zorgen ;)
pi_86271335
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')