abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86123670
Het vorige deel: Het grote babietjestopic (6-12 maanden) deel 48

11 september 2009: Lars, zoon van XXXKarinXXX
17 september 2009: Esmee, dochter van Stiemie
20 september 2009: Lotte, dochter van Linda2205
23 september 2009: Lente, dochter van Ssserpente
27 september 2009: 'Rocker', zoon van RockabeIIa
28 september 2009: 'Driekus', zoon van mefke79
29 september 2009: 'Xeentje', dochter van Xenia
02 oktober 2009: Alexa, dochter van Takkembah
02 oktober 2009: Sem Yesse, zoon van Rekkie
08 oktober 2009: 'Mini-sproetje', dochter van sproet-je
12 oktober 2009: Isabeau, dochter van sorbootje
16 oktober 2009: Jamie, zoon van martine1984
22 oktober 2009: Niels, zoon van Twinkly
27 oktober 2009: Mette, dochter van wickie
13 november 2009: Ivan, zoon van Claudia_x
16 november 2009: Thomas, zoon van Aoraki
23 november 2009: Emma, dochter van WupWup
24 november 2009: Stef, zoon van Incantrix
27 november 2009: Ties, zoon van Ziggyziggyziggy
05 december 2009: Evie Elleke, dochter van Beessie-Jen
10 december 2009: Wolf, zoon van Poppejans
15 december 2009: Elyas Yaël, zoon van Tan
17 december 2009: Rienk, zoon van Vlindur
18 december 2009: Dyon, zoon van Meimeltje
20 december 2009: Fabian, zoon van amaranta
23 december 2009: Minke, dochter van lijnloos
30 December 2009: Isa, dochter van NieuweUser
07 januari 2010, Aviva Gabrielle, dochter van DaviniaHR
15 januari 2010: Dijon Trevor, zoon van faja-lobi
22 januari 2010: Tirza, dochter van Elmo76
02 februari 2010: 'Teigetje', dochter van Keshet
05 februari 2010: Tessa, dochter van Marlinde
12 februari 2010: Laura, dochter van Sindell
15 februari 2010: 'Harry', zoon van Asyniur
15 februari 2010: Hannah, dochter van Octopussy
16 februari 2010: Dyr, dochter van Klaploper en Twizu
18 februari 2010: Robin Janey Kathleen, dochter van Co_OL
19 februari 2010: Ravi, zoon van simmu en sangdrax
***24 februari 2010: Daan, zoon van happyme28 en Marky***
02 maart 2010: Mart, zoon van ymme
05 maart 2010: Thomas, zoon van Leonieke

*** vermeldingen zijn officiële Fok!baby's
(Een Fok!baby is een baby geboren uit een relatie waarbij de ouders elkaar hebben leren kennen op/door Fok

[ Bericht 4% gewijzigd door BE op 08-09-2010 21:45:41 ]
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  maandag 6 september 2010 @ 13:16:18 #2
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_86123773
Holy crap Sorboo das niet zo mooi! :*

En dan nog met zo'n destructor thuis zitten :9

Iig beterschap met je knie
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
  maandag 6 september 2010 @ 13:16:20 #3
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_86123775
over het stimuleren van je kinders, ik heb echt zoiets van 'doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg'
zolang je je kind niet volledig afsluit van prikkels, loopt het wel los.
zo ook met spraakontwikkeling. eli is best langzaam ermee. tot nu. nu wil hij zelf praten, contat maken, en hop! de taalontwikkeling gaat als een tierelier. een tijd lang bestond zijn vocabulaire voor 80% uit etenswaren. :') het is maar net waar je interesse ligt. :)

zo, nu lunch! :Y)
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_86123919
Omdat Sorbo het denk ik niet doorhad.

Ik ben niet goed bijgelezen, sorry. Maar wat ik wel is blijven hangen is dat Niels niet kon slapen -O- Wat sneu zeg en wat balen! :*

En Lars had het ook niet naar zn zin? :*

En hier is Rienk ziek. Snot verkouden is hij, zo sneu! Ik heb hem nu in het campingbedje beneden naast me bij de bank slapen en dat gaat goed. Boven in bed lukte het niet. Nu schrikt hij wakker maar als hij mij dan weer ziet gaat hij weer 'lekker' verder slapen. Arm jochie.

Wat knap dat jullie kindjes al kunnen zwaaien en kusjes geven! Dat kan Rienk nog niet :N
Maar hij komt wel als je hem roept :Y En als hij is gevallen en we gaan niet naar hem toe (als het meevalt gaan we niet naar hem toe) dan komt hij naar ons toe gekropen als hij toch een knuffel wil O+
pi_86123949
Oh en gets Sorbo, wat kut van je knie! :*
pi_86124550
Hello, even helemaal niet bijgelezen. Hier een huis ziek al een ruime week. Eerst Daan verkouden, toen man verkouden en Daan nog steeds verkouden en nu ik verkouden met keelontsteeking en Daan ook nog steeds verkouden. Arme hompie komt er maar niet vanaf, al denk ik wel dat het nu gecombineerd is met tandjesleed, want hier ook al voor de lunch 3 poepbroeken en dat terwijl Daan altijd moeilijk poepte en zelfs aan de Omneo zat.

Anyhoooeee, hij is er gelukkig wel vrolijk onder maar zijn koorts blijft maar tussen de 38,5 en 38,8 hangen vandaag. Eerdere dagen begon hij gewoon rond 37 en liep het in de dag op naar 38,8 maar nu dus vanmorgen al koorts. Af en toe een 60mg zetpil erin, maar dat lijkt niet veel te doen.

Wanneer zou je de HA moeten bellen? Ik heb niet het idee dat hij er last van heeft, slaapt redelijk goed (wordt een keer wakker 's nachts maar slaapt dan wel weer verder na een spuitje otrivin en zijn speen) en is eigenlijk gewoon vrolijk en alert.

Ik ga zelf zo wel even naar de HA om naar mijn keel te laten kijken en denk een penicilinekuurtje te laten uitschrijven.

Trouwens hier mensen met zo'n luierapparaat, een daiper champ of de goedkope variant nappy wrapper? Ben benieuwd of het wat is. Wij hebben gewoon zo'n emmer maar sinds de bijvoeding zijn de poepluiers niet te harden en ruikt het hele huis ernaar als je 'm niet direct buiten weggooit.

Ik hoop vanmiddag even terug te lezen, maar voor allemaal een dikke :*
pi_86124919
Sorry, ik had het idd niet door!
pi_86125147
Mogen wij ook in de OP?

maandag 6 september 2010 @ 13:50:57 #9
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_86125219
quote:
Op maandag 6 september 2010 13:49 schreef ymme het volgende:
Mogen wij ook in de OP?

En wij ook?
22 januari 2010: Tirza, dochter van Elmo76
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
pi_86125227
Happy, ze zeiden hier bij de huisarts dat je moet bellen als een kind (baby) langer dan 3 dagen achter elkaar koorts heeft. Dus ik zou even bellen als ik jou was. waarschijnlijk zal hij een virus onder de leden hebben, en moet hij uitzieken, maar better safe then sorry.
Wel sneu he, dat gesnotter ook....Lars is er net weer een beetje vanaf, maar dat heeft ook wel 3 weken geduurd.
(maar die had er geen continue koorts bij, wel af en toe een dag maar dat wijt ik aan tandjes)
Luieremmer hebben wij niet hier, hier gaan de luiers meteen in de container. Poepluiers nog voorzien van geurzakje (action) ook. Rommel.

Sorbo, balen hee die knie van jou! Mogen ze weleens even wat aan gaan doen, dit is niet lollig!

Vlindur, die foto's van Rienk met Thijs.... O+ wat lief! En die ogen van Rienk :9~ mooi! Echt een knap kereltje!
Wel irritant dat hij zo verkouden is...doe je neussprayen?
(of ui onder het bed)

Lars is vandaag weer happy de peppy. Lekker geslapen, eet weer goed, staat echt overal, loopt langs, roept Bah als hij niet meer wil eten, enz enz
Hij heeft vandaag een tuinbroek aan, men wat lijkt ie dan ineens lang! :o Maar ja, het is ook bijna een dreumes he :P Merk wel dat ik zelf nu echt al wel aan het terugdenken ben, gister las ik de berichtjes op mijn hyves van toen Lars net geboren was....slik...
Verder voorbereiding....wel al wat boodschappen gehaald en snoep voor snoepzakjes, maar verder nog niet echt. Mijn hoofd loopt ook wel over, want er is zoveel gaande hier....
Huizenjacht, Meike die een elleboog uit de kom had :{ , koopcontract eigen huis tekenen, aannemer bezoeken...ga zo maar door.....
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_86125966
Happy, beterschap voor jullie alledrie. En ik zou als ik jou was en je toch de ha belt, ook meteen even voor Daan vragen. Wellicht kunnen ze een tip geven.
Sorbootje, wat rot van je knie, heulemaal nie leuk! :* erop (niet dat het helpt, maar het gaat om de gedachte!) Hopelijk kunnen ze iets vinden zodat ze er ook iets aan kunnen doen behalve rust hoduen.

Rienk ook al ziek, he bah... die zieke kindjes moesten verboden worden! nou ja het ziek-zijn dan he, de kindjes zelf niet natuurlijk...

Ik ben inmiddels alweer thuis, met zieke Minke. Ze had bij het kdv ineens 38.1 koorts, dus mocht haar komen ophalen. Gelukkig kost het me geen vakantieuren, maar leuk is anders. Thuis viel het gelukkig allemaal wel mee, wel af en toe een huiltje maar verder lekker aan het spelen op de bank. Net na de (3e!) poepbroek van vandaag maar meteen het bed ingeschoven. Niks meer gehoord, dus die ligt effe lekker in dromenland.
pi_86125982
Ik zet jullie straks in de op, i promise

Rienk heeft 39.8 koorts, heb de dokter al gebeld en hij hangt nu te hijgen op schoot, dus heb maar 1 hand beschikbaar. hij is echt heeeeeel zielig joh :( arm heet ding ;(
  maandag 6 september 2010 @ 14:18:40 #13
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_86126144
Jee, wat een zieken allemaal!
Wordt hier soms een virus verspreid?! ;)
Sinds ik hier ook af en toe wat post, is Tirza ineens ook snottieverkouden! Vanmorgen zat ze te bellenblazen.................met haar neus! :Y
Beterschap voor iedereen! :*
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
pi_86126271
Arm Rienkje! :'(
pi_86126503
Zo, De nieuwe baby's staan er in.

En ook onze Belg Thomas! Die is gister ook verhalfjaard! *O* *O*
pi_86126921
ik hoef hier ravi niet echt actief te stimuleren, dat doet selene wel *)

die hangt erboven: "boebiedoeboeboeboeSMAK!" en een blij ravi. je zet ravi op schoot bij selene: blije ravi. en sinds dit weekend mag ravi bij het avondeten ook aanschuiven. niet dat hij iets eet hoor, van de worteltjes, maar hij lijkt het wel leuk te vinden :)

zeer suffe tvp, maar tvps mogen niet meer
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_86127172
Beterschap voor Rienk :*
Wat zij de dokter? Of hebben jullie een afspraak?
  maandag 6 september 2010 @ 14:57:04 #18
313287 Groofsken3
1,2,3, wat maakt het uit...
pi_86127479
Ach jee Sorbo, en ach jee Rienk. Kusjes erop over doet het niet hè?

:*
pi_86127659
quote:
Op maandag 6 september 2010 14:57 schreef Groofsken3 het volgende:
Ach jee Sorbo, en ach jee Rienk. Kusjes erop over doet het niet hè?

:*
Dank je O+ maar helaas, dit soort kwalen kunnen kusjes niet wegsturen -O-

Ymme, de assistente zei dat hij 3 dagen koorts mag hebben en eventueel een zetpil.
Mochten we Rienk niet meer herkennen omdat hij te suf wordt en als hij vlekjes krijgt moeten we weer bellen, verder is drinken heel belangrijk, eten mág, drinken MOET. Hij zit nu in de box en vind het wel oké, dus de zetpil werkt iig. Hij heeft net weer even een kwartiertje geslapen en ik ga zo kijken of hij wat oude melk wil (er is nog 70cc van de fles van zonet) en anders of hij water wil.
pi_86127905
beterschap voor de zieke mama's *en* de zieke kleintjes!
pi_86127909
hier ook alle3 verkouden... niet leuk.. Evie heeft tnt nog het minste last; ook geen koorts geloof ik; alleen wat meer vermoeid; maar kan ook nog nasleep van de vakantie zijn....

een dikke :* voor Sorboo; ben verder niet bijgelezen...

net bij CB geweest:

gewicht 8585 gram en lengte 72 cm
weer helemaal goedgekeurd; pas terugkomen bij 11,5 maand (en dan inclusief prikjes) :@
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_86128112
Beterschap voor Minke en Rienk :*

en Daan ook (en Sorbo ook) :*

en mooie curve voor Evie!
pi_86128177
Nog even heh, Karin... 1 jaar!! wow
  maandag 6 september 2010 @ 16:34:45 #24
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_86130636
elmo, wist je dat niet? de kinders lezen hier mee! :o :P

sorbo, wat naar van je knie! -O- en wat nu? rust houden? hopen dat het voorbij gaat?

evie, mooie curves! *O* die lengtecurve aan het begin ook _O- briljant! :D meten is ook een vak :P

al die zieke kindjes en ouders is wel sneu, hoor! dikke :*

ik zei vanochtend op het kdv dat aviva al om half 7 had gedronken en daarna om half 8, dus kdacht dat ze de fles wel eerder zou willen. dus ik zou om half 3 ff langwippen, kijken of ze dan al honger had. word ik raar aangekeken als ik dan om 14:45u er sta. waarom ik er was? uhm, dat had ik gezegd vanochtend? nou, daar wist ze niks van.
pfff, daar ging mn quasi-goede humeur -O-

eigenlijk vond ze die tweede voeding helemaal niet meer nodig. nou, ik vind 3 voedingen een beetje weinig, eigenlijk... voortaan dus om 5 uur voeden, dan boodschapjes doen en terug om ze op te halen. is ook best. maar waarom ontkent ze iedere keer dat we iets besproken hebben? beetje irritant.
(en ze zat op een poepbroek, wat de leidster niet had geroken... kan er ook nog wel bij.)
pi_86130760
Mooie curve BJ.

Was bij de HA voor mezelf (fijn penicilinekuurtje gehad) en dus gelijk even over Daan gehad. Ze zei inderdaad dat als het al zo'n tijdje duurde ze 'm toch wel even wilde zien en we konden gelijk een uur later langskomen. Zijn amandeltjes zijn wat ontstoken en omdat hij dus al zo'n tijd koorts heeft en het niet minder wordt (haalde 'm vanmiddag uit bed dus met 39,7 graden voor ik naar de ha ging, dus was blij toch het aangekaart te hebben) een kuurtje gekregen. Hij zou woensdag bijna koortsvrij moeten zijn en het kuurtje afmaken tot flesje leeg is (ca. 1 week).

Ook beterschap voor de andere mama's en babies.
pi_86130774
davinia, dat kdv klinkt eigenlijk niet bijster fijn hoor, van wat ik er hier van meekrijg. ik heb geen ervaring met kdv'en, maar het is toch zeker jouw kind. je betaalt die mensen toch om goed voor je kind te zorgen. nou, dan mag je dus verwachten dat ze dat doen. lekker boeie wat zo'n doos vindt, tis jouw kind en jij weet het het beste. en laten liggen met een poepbroek is al zeker not done.
  maandag 6 september 2010 @ 16:41:36 #27
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_86130875
simmu, ze waren yoghurt aan het eten, en ik moest ook ff goed ruiken. tzat weer van voren, dus als je van achter ruikt, merk je het niet zo gauw ;) (sorry voor de details :* )
ach, met eli ging alles prima, dit is een andere babygroep, andere madam, gewoon beetje jammer.
kheb vanochtend nog ff gespiekt bij het fruitmoment, en ze zat er zalig om zich heen te kijken en is er op dr gemak. tis alleen onze communicatie, zeg maar.

happy, succes met daaans ab-kuur! :*
pi_86130964
Davinia dat klinkt niet super zeg. Waarom doen ze nou zo moeilijk...

Verder eigenlijk weinig te melden. Alles gaat goed met onze haakvinger O+ Ze probeert zich op te trekken (tot nu toe zonder resultaat :P ). Verder beetje lastig gedoe hier met niet lukkende banenjacht en schoonmoeder met wie het niet echt denderend gaat :{

Oja ook goed nieuws: we hebben een bakfiets. Honderd procent eerlijk verkregen in de fietsenwinkel *O*
pi_86138894
Stiemie *O* voor de bakfiets :{ voor de baan en de schoonmoeder (gaat niet met haar gezondheid of met jullie onderling?)

Happy, fijn dat hij wat gekregen heeft, koorts was ook wel hoog zeg....al kan het bij kinderen al sneller hoog oplopen, maar toch. Het zal wel een lekker kacheltje zijn als je hem tegen je aanhoudt.
Succes met het naar binnen krijgen van de AB :Y) ;)

Davinia, ik heb het zelf als leidster ook weleens gehad dat ik een kind net had verschoond, en vervolgens komt moeder 2 min later binnen, tilt het kind op en ruikt poep. Schone luiers poepen lekkerder ofzo. Je voelt je dan wel lullig, maar daar kun je gewoon niks aan doen.
Tis wel een beetje jammer dat ze eigenlijk gewoon dus niet luistert naar wat je vertelt sochtends. Dat vind ik wel echt slecht.

BJ, wat groeit Evie lekker!! Zo'n klein frummeltje in het begin maar nu met gewicht en lengte iets boven het gemiddelde en helemaal in verhouding. Fijn! ^O^
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_86139364
quote:
Op maandag 6 september 2010 14:29 schreef Vlindur het volgende:
Zo, De nieuwe baby's staan er in.

En ook onze Belg Thomas! Die is gister ook verhalfjaard! *O* *O*
Inderdaad *O*

En ik kom me heel vlug melden met het nodige bewijsmateriaal ;) Maar wat fijn dat we al in de OP staan :*
pi_86140322
Gefeliciteerd, leonieke! En welkom hier.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_86140784
Leonieke welkom! Enneh het bewijs zien we graag tegemoet O+

Karin het gaat qua gezondheid niet goed met mijn schoonmoeder helaas. Dat heeft een flinke impact op mijn vriend en zo ook op de rest van ons gezin. Heel begrijpelijk hoor, maar wel allemaal erg naar.
pi_86140909
Oh pff, wat naar, Stiemie.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_86141056
ooo mijn tante is vanmiddag al overleden; mijn zus ging mijn kaart en een van dr zelf langsbrengen; maar toen bleek ze net daarvoor al overleden te zijn....
(opsturen wilden we niet; aangezien we wisten dat het dan ws te laat zou zijn... maar dat het zo snel zou gaan; dat had ik ook niet helemaal gedacht...).
;(
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_86141317
quote:
Op maandag 6 september 2010 20:56 schreef Beessie-Jen het volgende:
ooo mijn tante is vanmiddag al overleden; mijn zus ging mijn kaart en een van dr zelf langsbrengen; maar toen bleek ze net daarvoor al overleden te zijn....
(opsturen wilden we niet; aangezien we wisten dat het dan ws te laat zou zijn... maar dat het zo snel zou gaan; dat had ik ook niet helemaal gedacht...).
;(
gecondoleerd
  maandag 6 september 2010 @ 21:17:39 #36
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_86142197
BJ, gecondoleerd! :*
  maandag 6 september 2010 @ 21:18:39 #37
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_86142248
en karin, van die poepbroek vond ik niet zo erg. (al was het wel een volle plasluier. maar ze had gezegd "gecontroleerd", dus dat zal wel. ze is nogal sneaky met poepen, dus soit.)

leonieke, welkom met thomas! *O* *O*
  maandag 6 september 2010 @ 21:31:29 #38
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_86142942
Hey meiden, wazzup?

Zag al dat Sorbo wel een dikke :* verdiend heeft.. Wat naar joh :{ Beterschap!

En BJ ook een dikke :* , wat verdrietig dat je tante er niet meer is, en wat is het inderdaad snel gegaan ineens zeg! Zit je dan ineens met je kaart.. Veel sterkte meis! Je kleine meid heeft dan wél weer een mooi lijntje erbij op haar grafiekje, looking good!

En als ik dan toch kusjes aan het uitdelen ben: :* voor de zieke poppies, beterschap! :* Vanmorgen toen we Stef uit bed haalden gloeide hij ook ontzettend en bleek hij op 38.6 te zitten. vanavond ook zoiets (ietsjes hoger), dus het kermen in zijn slaap heeft in elk geval te maken met ziek zijn.. Of er ook nog een tandje dwars zit weet ik niet, ik sluit het zéker niet uit. Lief had nogal met hem te stellen vandaag, hij is dan gewoon heel huilerig en slapen is overdag zó lastig als hij wat mankeert..

Dentinox proberen we soms wel, maar vaak pas als we zéker weten dat er een tandje doorkomt en waar dan. We merken ook niet echt dat het helpt eigenlijk, dus we zijn er vaak te laat mee. Maar wel dank voor jullie tipjes O+

Ehm.. Ohja! Leonieke, welkom hier :) Gefeliciteerd met je eerste halfjaar als mama O+

Ik wil nog veel meer, maar ik ben een beetje leeg. Morgen weer werken ook, jeuj.. Een nachtje met een kermende babyfoon naast je doet rare dingen met je, haha! Op mijn werk was het in elk geval ook erg goed te merken dat mijn kind ziek is, ik zei en deed de gekste dingen verkeerd :')

Sweet dreams allen, jullie zien me wel weer aan de andere kant van mijn volgende werkdag!
3!
pi_86154969
Mogge allemaal.

Dikke paniek hier net. Internet deed het niet :o En dan zit je met je pootje omhoog...WAT MOET JE DAN? Ik heb toch geen leven :o :X

BJ gecondoleerd! Erg jammer dat je tante niet meer heeft kunnen lezen wat je hebt geschreven. Toch mooi dat je het wél geschreven hebt. Ook voor jezelf.

Vlindur, hoe is het met je manneke?

Triksie, hoe is 't vandaag? Geen kermende babyfoon? Heb je die babyfoon echt nodig? Slapen jullie zo ver bij elkaar vandaan dat je hem niet hoort als er iets is? Ik heb nooit een babyfoon gebruikt 's nachts (wel als ik overdag beneden ben) en ik mis niks. :7

Verder weet ik het even niet meer. Zo even teruglezen.

Maar goed, internet en telefoon doen het weer na een gesprekje met een uiterst vriendelijke ziggo-meneer. Pff... ik verveel me zo al te pletter...laat staan als ik geen internet heb.

B. heeft Isabeau vanmorgen naar het KDV gebracht. Kan ik zelf niet doen. Ik kan haar ook niet thuishouden, want ik kan haar niet eens tillen en dan ergens neerzetten ofzo. Ja hooguit als ik haar onder mijn arm klem en dan mijn krukken pak, maar ik vermoed dat ze dat niet gaat pikken ;)

Davinia, er zijn gisterochtend foto's van mijn knie gemaakt en de uitslag daarvan krijg ik donderdag of vrijdag. Ook is er bloed afgenomen voor het geval het een ontsteking/reuma is, maar dat verwacht de huisarts niet. Als uit de foto's niet blijkt wat er aan de hand is volgt een scan en/of kijkoperatie. Weet je, normaal gesproken is dit natuurlijk al irritant, zo'n knie, maar ik baal er zo intens van dat ik bijna niks met Isabeau kan doen nu. :( (met als gevolg dat ik haar tóch oppak en daar nu de rekening voor betaal met een knie die nóg dikker is)
pi_86155057
Goedemorgen allemaal!
Wat een rust is het hier soms de laatste tijd, ik krijg het zelfs bij gelezen :)
Wat is het een dramatisch weertje buiten. Ik ga zo zwemmen met de oudste en dan komt mijn moeder op Claire oppassen, het idee is dan dat m'n moeder lekker met Claire gaat wandelen maar dat zit er vandaag niet in :N

BJ nog gecondoleerd met je tante. Wat een schrik dat het ineens zo snel is gegaan.

Wat zijn er veel kindjes ziek hier, zo sneu. En ook veel kindjes met tandjesleed. Gelukkig is Claire niet vaak ziek (euhh, buiten wat lichte verkoudheidjes eigenlijk niet), maar tandjes.... Afgelopen week zijn er weer 3 door gekomen, de teller staat nu op 7. Hoop dat we nu weer snel normale nachten gaan krijgen :O
Wij gebruiken dentinox alleen 's nachts als het niet meer normaal lukt om haar te laten slapen. Overdag merk ik eigenlijk weinig aan de doorkomende tandjes, zelfs het kwijlen valt wel mee.
pi_86155078
Vlindur, hoe is het vandaag? Hopelijk is de koorts of weg of stukken minder.

BJ, gecondoleerd. :*

Sorbo, sterkte met je knie. En gelukkig dat internet het snel weer deed!

Inca, weer een beetje geslapen jullie allen vannacht?
pi_86155092
BJ :* dat is lastig om echt nèt te laat te zijn met zo'n kaart....

Wat een zieken zeg hier! Wat een hoge koorts ook! het is ook wel een beetje het seizoen natuurlijk.

ik heb Florian nog maar één keer ziek gehad :o één dagje koorts en dunne poep en hij had nergens last van :P

Stef ook al ziek... Echt zielig!

Hier gaat het eigenlijk prima met de nieuwe voeding en met een streng voedingsbeleid :) Hij is blij en slaapt! gisteren van half 7 tot 7 :o en vannacht van half 7 tot 5 en na een speenplop tot 7 :) Ideaal! en overdag is het gewoon een lekkere blijerd!

Wil iemand me wel vertellen dat het gillen overgaat? het begon met een maand of drie als *hey, mijn stem doet het! 8-) ' maar het gaat niet meer over. en hij kan zó verschrikkelijk hard.
De laatste week is het vaak 'ik ben moe en daarom speel ik maar met mijn stem' dan is het bed en klaar. Dat vind ik echt geen probleem.
Maar vandaag doet hij het weer gewoon de hele dag. en lullig genoeg kan mijn humeur een héleboel aan, maar geen baby die precies over mijn pijngrens heengilt :X
pi_86155121
gecondoleerd BJ
pi_86155209
Dat zullen dan oordoppen worden Free :D
Of zit er op jouw kind misschien een knopje op zijn rug? aan/uit. ;)
pi_86155288
Gecondoleerd BJ

Free geen idee wanneer dat gillen over gaat. Linde heeft het nooit gedaan en dus doet het Esmee het nu maar voor 2 ;) Vooral als iets niet helemaal naar haar zin gaat. Kleine driftkikker O+
pi_86155337
free, geen idee wanneer het overgaat. hier doen ze het allebei. ravi gaat soms zo tekeer (ook boven in zn bed) dat je echt staat te twijfelen oftie nu aan het huilen of aan het spelen is.....
pi_86155436
Ik heb een twistpuntje met mijn dochter. Een paar maanden geleden had ze nogal de neiging om plukken haar uit haar hoofd te trekken als ze moe was. Daardoor heeft ze nu een ouderwets gabberkapseltje. Vervolgens heeft ze dat een hele poos niet gedaan, maar sinds twee dagen doet ze dat weer als ze op het aankleedkussen ligt. Ze trok een pluk haar uit haar hoofd en ik zei 'Nee, niet doen'. Ze keek me aan met een enorm baldadige blik (kan het niet anders omschrijven, ze kijkt écht met een lekker puh-blik) en ging weer trekken. Toen zei ik iets duidelijk 'nee!' en toen begon ze te gillen alsof ik zonder verdoving haar arm amputeerde ofzo. Dit hele gedoe herhaalde zich vanmorgen. :?
pi_86155519
Sorbootje dat haren trekken ken ik niet, maar vanaf 'Nee niet doen' komt hier ook regelmatig voor :')
pi_86155573
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 09:30 schreef Stiemie het volgende:
Sorbootje dat haren trekken ken ik niet, maar vanaf 'Nee niet doen' komt hier ook regelmatig voor :')
Dat :P Maar dan met de oudste rond die leeftijd.

Maar wat balen van dat haar... Je zou zeggen dat moet ook pijn doen!

Nuja, F slaapt nu lekker ondanks de meneer die letterlijk OP zijn kamertje een boiler installeert (op zolder dus) maf kind :P
  dinsdag 7 september 2010 @ 09:33:39 #50
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_86155578
Goodmornings :O Alles goed hier?

's-nachts geen kermende babyfoon.. Tot Stef wakker werd om een uur of 4. Troosten, neusspray, flesje en alles was wel. Baby sliep verder. Lief ook. Ik niet. Ja, 20 minuten voor de wekker ging.. :') Maargoed, ik haalde Stef uit bed en zag meteen al dat het niks ging worden vandaag, dus heb hem thuisgehouden. Zoals hij er nu uitziet en zich voelt vind ik het gewoon zielig om hem naar het KDV te brengen. Bovendien weet je nooit wat hij er nog weer bij oploopt he?

Free, WOAH! Wát een verschil!! GEWELDIG!! *O*

Sorbo, ik weet eigenlijk niet of we ook zonder kunnen, de babykamer zit exact aan de andere kant van het huis en wij slapen beiden nogal diep, dus ik ben altijd een beetje bang dat ik hem anders niet hoor. Voor we gaan slapen gebruik ik 'm niet meer inderdaad, omdat we hem toch wel horen vanuit de kamer. En wat een wazig verhaal van dat haren trekken :? Stef doet ook gráág met een vriendelijke lach jouw richting op de meest stoute dingen, maar haren trekken doet hij niet.

Stef ligt nu overigens in bed voor een 2e poging tot een slaapje, maar hij vind het echt HEEL verschrikkelijk. Hij was net alleen zó moe, ik weiger hem nog langer te laten spelen. De eerste poging strandde jammerlijk met een poepbroek deel 2 (de poepluier die ik eerst verschoonde bleek achteraf ongeveer 1/5e te zijn van de totale inhoud van mijn kind :')) dus hopelijk nu meer succes. Ondertussen even een boodschappenlijstje maken en mocht het kind de slaap nog vatten ren ik ook als een gek mijn bed weer in hoor..
3!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')