Happy, ze zeiden hier bij de huisarts dat je moet bellen als een kind (baby) langer dan 3 dagen achter elkaar koorts heeft. Dus ik zou even bellen als ik jou was. waarschijnlijk zal hij een virus onder de leden hebben, en moet hij uitzieken, maar better safe then sorry.
Wel sneu he, dat gesnotter ook....Lars is er net weer een beetje vanaf, maar dat heeft ook wel 3 weken geduurd.
(maar die had er geen continue koorts bij, wel af en toe een dag maar dat wijt ik aan tandjes)
Luieremmer hebben wij niet hier, hier gaan de luiers meteen in de container. Poepluiers nog voorzien van geurzakje (action) ook. Rommel.
Sorbo, balen hee die knie van jou! Mogen ze weleens even wat aan gaan doen, dit is niet lollig!
Vlindur, die foto's van Rienk met Thijs....

wat lief! En die ogen van Rienk

mooi! Echt een knap kereltje!
Wel irritant dat hij zo verkouden is...doe je neussprayen?
(of ui onder het bed)
Lars is vandaag weer happy de peppy. Lekker geslapen, eet weer goed, staat echt overal, loopt langs, roept Bah als hij niet meer wil eten, enz enz
Hij heeft vandaag een tuinbroek aan, men wat lijkt ie dan ineens lang!

Maar ja, het is ook bijna een dreumes he

Merk wel dat ik zelf nu echt al wel aan het terugdenken ben, gister las ik de berichtjes op mijn hyves van toen Lars net geboren was....slik...
Verder voorbereiding....wel al wat boodschappen gehaald en snoep voor snoepzakjes, maar verder nog niet echt. Mijn hoofd loopt ook wel over, want er is zoveel gaande hier....
Huizenjacht, Meike die een elleboog uit de kom had

, koopcontract eigen huis tekenen, aannemer bezoeken...ga zo maar door.....