OMFGquote:
goed manquote:Op vrijdag 10 september 2010 12:33 schreef freecell het volgende:
En hij slaaptVan 18:30 tot 7:30
al een heel aantal nachten achter elkaar!
Jaaaaquote:
Zijn de streepjes al door of schemeren ze nog?quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:53 schreef lily het volgende:
Inderdaad jaZe vindt alles best
De tandenscore is hier nog steeds twee witte streepjes in de onderkaak. Ze zijn wel al iets hoger dan een paar dagen terug.
Ze zijn wel al door. Ze kan er al mee bijtenquote:Op vrijdag 10 september 2010 12:56 schreef freecell het volgende:
Zijn de streepjes al door of schemeren ze nog?
o, bijten. tofquote:Op vrijdag 10 september 2010 12:58 schreef lily het volgende:
[..]
Ze zijn wel al door. Ze kan er al mee bijten![]()
Ik vind zo'n tandeloos bekkie ook schattig hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:02 schreef freecell het volgende:
[..]
o, bijten. tofMaar dan zijn ze wel door inderdaad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
Die laatste zin kan ik in ieder geval voor 100% beamen. Mijn dochter was erg vlot met alles eigenlijk (behalve haar tanden: 9 mnd de eerste en toen maandenlang met twee ondertandjes) en mijn zoon is juist behoorlijk langzaam. Ik ben echt niet minder trots op alles wat hij kan en doetquote:Op vrijdag 10 september 2010 09:25 schreef Claudia_x het volgende:
Ik voel me juist weer bezwaard om te zeggen dat Ivan zo makkelijk is. Dat lijkt me ook niet fijn om te horen als je zelf worstelende bent. En het klinkt alsof ik hem leuk vind ómdat hij makkelijk is, maar zo zit dat niet. Het hoort gewoon bij hem. Zo gaat dat ook bij vlotte kindjes, vermoed ik. Je vindt het geweldig wat ze doen, maar je zou ze niet minder geweldig vinden als ze het niet zouden doen of veel later.
quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:45 schreef lily het volgende:
Leah slaapt ook als een roosje. Altijd, zonder uitzondering en overal. Lekker hoor.
Als ze wakker wordt blijft ze rustig liggen wachten totdat ik haar kom halen.
En ze eet goed en lust alles.
Ook de bv loopt nog prima!
Huilen doet ze eigenlijk nooit en ze kan uren zittend spelen met een stapeltoren of blokkendoos/clipo.
Als ze een van de katten ziet wordt ze overgelukkig en kraait ze van plezier.
Ze kwebbelt de hele dag tegen zichzelf, tegen ons, tegen haar broers, of tegen de katten. Echt schattig.
Ook is ze dol op kettingen, ringen, armbanden en lange nagels. Op schoot bij iemand met die kenmerken kan ze haar ogen er niet van afhouden en zit ze er maar aan te friemelen.
Als ze voor een spiegel "staat" glimlacht ze als een diva en draait met haar hoofd een beetje schuin.
einde verhaaltje over Leah
He, ik dacht toch echt dat je dat pas schreef!quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:55 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Ha nee hoor. Hier nog steeds een tandeloos bekkie bij EsmeeLinde kreeg op haar eerste verjaardag haar 2 boventandjes. Dat waren toen de eerste tandjes die doorkwamen.
Maar ach ze maken tegenwoordig hele mooie gebitjes, dus ik maak me geen zorgen![]()
Hier zei mijn vriend pas iets over, maar ik weet niet meer precies hoe dat zat. Ik zei zoiets als "goddank dat Ivans tanden (alle tweequote:Op vrijdag 10 september 2010 09:56 schreef Sorbootje het volgende:
Claudia, Isabeau heeft nu 8 tanden. Haar ondergebit staat echt schots en scheef. Waarom erft ze juist dát van haar moeder?![]()
Wat heerlijk! Niet alleen voor hemzelf, maar ook voor jullie! Merk je dat er meer rust in het dagelijks leven komt?quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:33 schreef freecell het volgende:
Florian lijkt toch geen problemen te hebben met de courgetteRelaxed!
En hij slaaptVan 18:30 tot 7:30
al een heel aantal nachten achter elkaar!
Ik zou zo 'Leah' kunnen vervangen door 'Ivan'. Alleen zou ik er nog aan toevoegen dat hij het leven van de kat zuur maakt , dat hij dol is op boekjes en de hele dag door het huis scharrelt terwijl hij "bwwwrrr bwwrrr" zegt.quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:45 schreef lily het volgende:
Leah slaapt ook als een roosje. Altijd, zonder uitzondering en overal. Lekker hoor.
Als ze wakker wordt blijft ze rustig liggen wachten totdat ik haar kom halen.
En ze eet goed en lust alles.
Ook de bv loopt nog prima!
Huilen doet ze eigenlijk nooit en ze kan uren zittend spelen met een stapeltoren of blokkendoos/clipo.
Als ze een van de katten ziet wordt ze overgelukkig en kraait ze van plezier.
Ze kwebbelt de hele dag tegen zichzelf, tegen ons, tegen haar broers, of tegen de katten. Echt schattig.
Ook is ze dol op kettingen, ringen, armbanden en lange nagels. Op schoot bij iemand met die kenmerken kan ze haar ogen er niet van afhouden en zit ze er maar aan te friemelen.
Als ze voor een spiegel "staat" glimlacht ze als een diva en draait met haar hoofd een beetje schuin.
einde verhaaltje over Leah
Haha prachtigquote:Op vrijdag 10 september 2010 11:49 schreef Vlindur het volgende:
Claudia, als ik 'nee' zeg kijkt hij me aan en gaat dan vrolijk verder met slopen, maar Ivan is ouder, ik troost me maar dat Rienk straks ook wel luistert
Ooh wat zielig, kan bijna zn pijn voelenquote:Op vrijdag 10 september 2010 16:25 schreef Vlindur het volgende:
Gekke Wolf![]()
Lars morgen al 1?!![]()
![]()
Ik heb inmiddels met de huisarts gebeld en ik heb miconazolcreme gehaald bij de apotheek. Het bloedde bij zn ballen en richting de anus toeZe vermoed dat er een schimmel bij zit.
In bad spoelen is ook niet fijn meer, waarom poept hij dan nu zoveel?Normaal 1 keer per dag maar nu echt elk uur een spuitluier
hij ligt nu met die zalf en een paracetamol op bed, hopende dat hij nu wel even slapen kan..
Hij heeft het gewoon *ineens* sinds gister. Hij huilde bij Sorbo en bij het verschonen zagen we dat het rood was. Heeft hij nog nooit zo erg gehadquote:Op vrijdag 10 september 2010 16:29 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ooh wat zielig, kan bijna zn pijn voelenzo sneu ook dan steeds als hij moet plassen/poepen doet het natuurlijk hartstikke zeer nu het zo open ligt. Arm mannetje
Hier gelukkig geen bloed, wel steeds rood dus erge Sudocrem gebruiker de laatste dagen.Helpt wel vooralsnog
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tan, wat een naar verhaalkrijg er heleaal zo'n krimpende maag gevoel bij...
Heeft het kindje het nog overleefd of ook niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
Asy is lekker met vakantie!!quote:Op zaterdag 11 september 2010 08:20 schreef freecell het volgende:
Heeft iemand Asy nog online gezien de laatste tijd?ik niet namelijk...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |