abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86272776
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 11:03 schreef lily het volgende:
[ afbeelding ]
OMFG :X Zoiets koop je toch niet voor je kind? Als Rienk er een zou krijgen zou hij hem niet eens mogen van me :X

Claudia, als ik 'nee' zeg kijkt hij me aan en gaat dan vrolijk verder met slopen, maar Ivan is ouder, ik troost me maar dat Rienk straks ook wel luistert :)

Tan, Geen idee wat te doen.. Hier ligt ie in een pyjamatruitje, een slaapzak en een dekentje :) (Al vinden we hem 's nachts wel in een uiterst hoekje, maar ok :)

Sorboo, het was zeker grappig en leuk! Toen Rienk voor het eerst bij Sorbo thuis kwam kon hij nog niet veel meer dan op zn rug liggen en met zn armen zwaaien, Thijs kroop toen al wat en Isabeau kon al rollen, nu gingen ze met zn drieën kruipen en stappen en klauteren, het is echt gaaf! O+

Lijnloos, fijn dat ze weer opknapt! ^o^
En ja.. tandjesleed, ik weet er nu ineens alles van.. Rienk zn poept stinkt ook niet hoor, het is wel een dun en slijmerig met pitjes. En ik smeer alles wat rood is trouwens. Rienk voor President O+ _O-

Esmee zelfs nog tandenloos! Dan kan ze je iig niet bijten! :D

Lief van jullie dat ik gewoon trots mag blijven doen ^O^ Dan doe ik dat ook lekker! *O* Al is hij nu echt heeeel zielig. Er zit allemaal uitslag bij zn ballen en billen en het doet hem echt heel zeer als ik daar schoonmaak. Hij heeft nu elke verschoonbeurt een spuitluier (ik verschoon nu vaker dan normaal) en ik spoel hem maar af met de handdouche in bad.. Het is dan nog wel huilen, maar het is krijsen als ik de de laatste restjes met het washandje wegneem. De doekjes gebruik ik al niet eens meer, dat doet hem ook zeer. Heb hem nu ook in gesmeerd met sudocrem. Ik vind het echt zo sneu he.. Normaal tillen we hem op en dragen hem dan met de arm onder de billen *krijsen!* We klemmen nu zn benen vast en dat gaat wel goed. Hij ligt nu in bed, zal wel lekker slapen na al dat gehuil -O-
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_86274102
Stef is echt een langerd :D Wel goed in verhouding! Leuke curve om te zien.

Dyon ook al aan het kruipen :o Hier blijft meneer nog lekker zitten waar je hem neerplant. Mag van mij nog wel even zo blijven :@

Ravi aan de rijstwafel *O* leuk als ze het echt lekker vinden hè?

Arme Rienk met de tandjes en de luiers.... En gewoon lekker trots p hem zijn hoor!De oudste hier was ok supersnel en ik was ongegeneerd trots :+ En Florian is heel normaal en weet je? Ik ben nog steeds ongegeneerd trots 8) het maakt geen donder uit en iedereen is trots op zijn kind en bij jou voel ik het écht echt niet als opscheppen, maar meer als kijk nou O+ hij kan dingen! O+
En heus, hij gaat ooit luisteren :D het is heel onhandigals ze goed verplaatsen voor ze naar nee luisteren, ervaring :P Maar het duurde hier niet zo heel lang! (ter bemoediging)

en zweten heeft Florian ook een hele tijd gedaan en nu nog alshet ook maar een beetje te warm is ;) Dus er zijn er meer!

En het is een enge speen :X

Florian lijkt toch geen problemen te hebben met de courgette :) Relaxed!
En hij slaapt O+ Van 18:30 tot 7:30 :o al een heel aantal nachten achter elkaar!
pi_86274180
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 12:33 schreef freecell het volgende:
En hij slaapt O+ Van 18:30 tot 7:30 :o al een heel aantal nachten achter elkaar!
goed man ^O^
pi_86274343
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 12:35 schreef lily het volgende:

[..]

goed man ^O^
Jaaaa *O* Serieus geniaal O+
Maar hij is nu ook al twee dagen bleek met rode ogen? Zal zich wel niet geweldig voelen, maar ik merk er verder niks van? :? Nuja, ben zelf ook ziekig en Leander moppert ook, dus hij zal hetzelfde wel hebben ;)
pi_86274459
Leah slaapt ook als een roosje. Altijd, zonder uitzondering en overal. Lekker hoor.
Als ze wakker wordt blijft ze rustig liggen wachten totdat ik haar kom halen.
En ze eet goed en lust alles.
Ook de bv loopt nog prima!
Huilen doet ze eigenlijk nooit en ze kan uren zittend spelen met een stapeltoren of blokkendoos/clipo.
Als ze een van de katten ziet wordt ze overgelukkig en kraait ze van plezier.
Ze kwebbelt de hele dag tegen zichzelf, tegen ons, tegen haar broers, of tegen de katten. Echt schattig.
Ook is ze dol op kettingen, ringen, armbanden en lange nagels. Op schoot bij iemand met die kenmerken kan ze haar ogen er niet van afhouden en zit ze er maar aan te friemelen.
Als ze voor een spiegel "staat" glimlacht ze als een diva en draait met haar hoofd een beetje schuin.

einde verhaaltje over Leah
pi_86274522
O+
Klinkt als een baby die je er prima bij kan hebben O+ Wat heerlijk! En dat Diva-en is gewoon te schattig O+

En tandenscore is hier nog nul :P
pi_86274690
Inderdaad ja :D Ze vindt alles best :)

De tandenscore is hier nog steeds twee witte streepjes in de onderkaak. Ze zijn wel al iets hoger dan een paar dagen terug.
pi_86274789
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 12:53 schreef lily het volgende:
Inderdaad ja :D Ze vindt alles best :)

De tandenscore is hier nog steeds twee witte streepjes in de onderkaak. Ze zijn wel al iets hoger dan een paar dagen terug.
Zijn de streepjes al door of schemeren ze nog?

Ik vind het wel lief nog, zo'n tandenloos lachje O+
Leander kreeg ook pas tanden bij 9 maanden geloof ik, Van mij mag het :P
Hier zie je de ondertanden al wel zitten aan de buitenkant van zijn kaak zeg maar, maar nog vrij laag. Duurt nog wel even denk ik :)
pi_86274836
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 12:56 schreef freecell het volgende:
Zijn de streepjes al door of schemeren ze nog?
Ze zijn wel al door. Ze kan er al mee bijten :X

Ik vind zo'n tandeloos bekkie ook schattig hoor :Y
pi_86274976
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 12:58 schreef lily het volgende:

[..]

Ze zijn wel al door. Ze kan er al mee bijten :X

Ik vind zo'n tandeloos bekkie ook schattig hoor :Y
o, bijten. tof :X Maar dan zijn ze wel door inderdaad 8-)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_86275184
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 13:02 schreef freecell het volgende:

[..]

o, bijten. tof :X Maar dan zijn ze wel door inderdaad 8-)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
  vrijdag 10 september 2010 @ 13:11:21 #262
313287 Groofsken3
1,2,3, wat maakt het uit...
pi_86275234
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 09:25 schreef Claudia_x het volgende:
Ik voel me juist weer bezwaard om te zeggen dat Ivan zo makkelijk is. Dat lijkt me ook niet fijn om te horen als je zelf worstelende bent. En het klinkt alsof ik hem leuk vind ómdat hij makkelijk is, maar zo zit dat niet. Het hoort gewoon bij hem. Zo gaat dat ook bij vlotte kindjes, vermoed ik. Je vindt het geweldig wat ze doen, maar je zou ze niet minder geweldig vinden als ze het niet zouden doen of veel later.

Die laatste zin kan ik in ieder geval voor 100% beamen. Mijn dochter was erg vlot met alles eigenlijk (behalve haar tanden: 9 mnd de eerste en toen maandenlang met twee ondertandjes) en mijn zoon is juist behoorlijk langzaam. Ik ben echt niet minder trots op alles wat hij kan en doet O+ . Gisteren riep het buurmeisje verrukt toen hij haar nadeed met een muziekinstrumentje : "Ooooh, R kan alles!!!". :o O+ .

Ik heb me wel wat meer zorgen gemaakt. Over afplatting en scheve ontwikkeling enzo. Maar niet over het feit dat hij minder snel was/ is.

En check, 0 tanden en vandaag :o o|O morgen 9 maanden.
  vrijdag 10 september 2010 @ 13:14:18 #263
313287 Groofsken3
pi_86275323
Freecell, wat geweldig dat Florian zo'n goede slaper is nu :D O+ ^O^ . Wat zul je goed aan het bijkomen zijn. En dan ook nog een baantje. Goed zeg.
pi_86276474
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 12:45 schreef lily het volgende:
Leah slaapt ook als een roosje. Altijd, zonder uitzondering en overal. Lekker hoor.
Huilen doet ze eigenlijk nooit en ze kan uren zittend spelen met een stapeltoren of blokkendoos/clipo.
Ze kwebbelt de hele dag tegen zichzelf, tegen ons, tegen haar broers, of tegen de katten. Echt schattig.
Ook is ze dol op kettingen, ringen, armbanden en lange nagels. Op schoot bij iemand met die kenmerken kan ze haar ogen er niet van afhouden en zit ze er maar aan te friemelen.
Als ze voor een spiegel "staat" glimlacht ze als een diva en draait met haar hoofd een beetje schuin.

O+ Wat klinkt dat heerlijk!! O+
pi_86277432
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 10:55 schreef Stiemie het volgende:

[..]

Ha nee hoor. Hier nog steeds een tandeloos bekkie bij Esmee :D Linde kreeg op haar eerste verjaardag haar 2 boventandjes. Dat waren toen de eerste tandjes die doorkwamen.

Maar ach ze maken tegenwoordig hele mooie gebitjes, dus ik maak me geen zorgen ;)
He, ik dacht toch echt dat je dat pas schreef!

Ik zou me er ook geen zorgen om maken. Sterker nog, ik zou er blij mee zijn. Tanden, daar heb je alleen maar ellende van. :+
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_86277518
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 09:56 schreef Sorbootje het volgende:

Claudia, Isabeau heeft nu 8 tanden. Haar ondergebit staat echt schots en scheef. Waarom erft ze juist dát van haar moeder? :?
Hier zei mijn vriend pas iets over, maar ik weet niet meer precies hoe dat zat. Ik zei zoiets als "goddank dat Ivans tanden (alle twee :P) nu dan toch vrij recht lijken te staan" , waarop hij opmerkte dat het juist goed is als ze nu niet recht staan omdat het aantoont dat er straks te weinig ruimte is voor zijn volwassen gebit (?). Nou ja, misschien weet iemand anders hier meer over? Ik vraag er straks nog wel even naar.
pi_86277629
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 12:33 schreef freecell het volgende:

Florian lijkt toch geen problemen te hebben met de courgette :) Relaxed!
Wat heerlijk! Niet alleen voor hemzelf, maar ook voor jullie! Merk je dat er meer rust in het dagelijks leven komt?

Ik zie nu dat je ook werk hebt. Je vindt het vast geweldig om er even tussenuit te zijn terwijl je daarnaast nog volop tijd hebt voor je kinderen.
pi_86277723
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 12:45 schreef lily het volgende:

Ik zou zo 'Leah' kunnen vervangen door 'Ivan'. Alleen zou ik er nog aan toevoegen dat hij het leven van de kat zuur maakt , dat hij dol is op boekjes en de hele dag door het huis scharrelt terwijl hij "bwwwrrr bwwrrr" zegt.

Fijn dat je zo van haar geniet, lily! Ze is ook een prachtig meisje.
pi_86277840
Gezellig Vliindur, Sorbo en Mc, leuk zo'n date!
Die arme Rienk met zijn onderkant.....hopen dat het snel wat heelt enzo
Sorbo, hoe was de uitslag?
Minke ook al aan de tandenleed :{ domme tandjes ook....

en alle snelle baby's en lieve baby's en makkelijke baby's O+ Allemaal lieverds!

Zo ons laatste dagje hier :'( mijn kleine vriendje wordt groot!
ik hoop alleen dattie niet ziek is morgen, vanmorgen wakker met koorts, en terwijl ik Lars tempte, stond Meike naast me te overgeven, dus we hadden een gezellige start van de morgen hier.
Gelukkig was Lars er verder prima om te pas (en aan Meike merk ik ook niks verder :? )
Hij ligt nu lekker te knorren, slaapt nu nog 1 keer overdag.
Ondertussen staat "zijn" cake in de oven, als die afgekoeld is nog even versieren samen met grote zus.
Gek idee, precies een jaar geleden hadden ze besloten om Lars te gaan halen dmv inleiding, en moet je mijn ventje nu eens zien....
Een heel mannetje, met eigen wil, superlief, waar we ontzettend veel zorgen om hebben gehad, maar die het nu geweldig goed doet en waar we zo verschrikkelijk veel van houden.... O+
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_86277905
Is het morgen al zover, Karin? Jeetje! Alvast veel voorpret gewenst! En laat je een foto van de cake zien?
  vrijdag 10 september 2010 @ 14:38:37 #271
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_86278483
Ka :o je kan uren aftellen :o *O*
pi_86281591
Wat zielig dat Rienk zo extreem veel last heeft van zn doorkomende tanden

Heerlijk zo'n doorslaper Freecell!

Tan, hier geen zweterig kind.Al vind ik het wel lastig wat ik hem aan moet trekken 's nachts. Hij slaapt alweer een tijd in badstof slaapzak met hele pyjama aan. Als Elyas overdag ook gauw zweterig is kan hij volgens mij best een laagje minder kleding aan, of gewoon nog een tshirt. Ik loop zelf ook nog steeds in korte mouwen

Lars nu dan echt biiiijna 1 jaar

Wat een heerlijk makkelijk kind die Leah!
Wolf kan zichzelf ook lang vermaken, zo leuk om te zien dat hij echt geconcentreerd bezig is in zn eentje

Hier ook nog tandjesleed, al valt het in het niet bij Rienk.Wat sneller huilerig en lastiger in slaap te komen en veel zure luiers, iew!
Alleen heeft Wolf een beetje gekke manier van volgorde waar ze doorkomen: de bovenste rij zijn er meerdere aan het doorkomen incl voortanden, terwijl hij onderin nog niks heeft!
Oh en het is zo geweldig leuk nu hij tijgert, echt gaaf zo'n nieuwe periode.
Morgen gaan we naar muziek, naar Appelpop *O* gaan we al jaren naar toe, vorig jaar nog met zwangere buik bij de Heideroosjes gestaan.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_86281863
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 11:49 schreef Vlindur het volgende:

Claudia, als ik 'nee' zeg kijkt hij me aan en gaat dan vrolijk verder met slopen, maar Ivan is ouder, ik troost me maar dat Rienk straks ook wel luistert :)

Haha prachtig :D
Hier is constant de stekkerdoos erg interessant.Steeds als ik Wolf daarbij weg haal zeg ik daarbij "Nee Wolf, dat is gevaarlijk'' en kruipt Wolf er net zo hard weer naar toe daarna.
Nou deed hij het gisteren weer, en keek al heel ondeugend achterom naar mij toen hij bijna bij de stekkerdoos was :D
Hij zat dus al te wachten op reactie.Geweldig toch, hij wist gewoon dat er een reactie zou gaan volgen haha
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_86282368
Gekke Wolf O+

Lars morgen al 1?! :o *O*

Ik heb inmiddels met de huisarts gebeld en ik heb miconazolcreme gehaald bij de apotheek. Het bloedde bij zn ballen en richting de anus toe ;( Ze vermoed dat er een schimmel bij zit.
In bad spoelen is ook niet fijn meer, waarom poept hij dan nu zoveel? -O- Normaal 1 keer per dag maar nu echt elk uur een spuitluier ;( hij ligt nu met die zalf en een paracetamol op bed, hopende dat hij nu wel even slapen kan..
pi_86282542
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 16:25 schreef Vlindur het volgende:
Gekke Wolf O+

Lars morgen al 1?! :o *O*

Ik heb inmiddels met de huisarts gebeld en ik heb miconazolcreme gehaald bij de apotheek. Het bloedde bij zn ballen en richting de anus toe ;( Ze vermoed dat er een schimmel bij zit.
In bad spoelen is ook niet fijn meer, waarom poept hij dan nu zoveel? -O- Normaal 1 keer per dag maar nu echt elk uur een spuitluier ;( hij ligt nu met die zalf en een paracetamol op bed, hopende dat hij nu wel even slapen kan..
Ooh wat zielig, kan bijna zn pijn voelen :'( zo sneu ook dan steeds als hij moet plassen/poepen doet het natuurlijk hartstikke zeer nu het zo open ligt. Arm mannetje
Hier gelukkig geen bloed, wel steeds rood dus erge Sudocrem gebruiker de laatste dagen.Helpt wel vooralsnog
pi_86282823
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 16:29 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Ooh wat zielig, kan bijna zn pijn voelen :'( zo sneu ook dan steeds als hij moet plassen/poepen doet het natuurlijk hartstikke zeer nu het zo open ligt. Arm mannetje
Hier gelukkig geen bloed, wel steeds rood dus erge Sudocrem gebruiker de laatste dagen.Helpt wel vooralsnog
Hij heeft het gewoon *ineens* sinds gister. Hij huilde bij Sorbo en bij het verschonen zagen we dat het rood was. Heeft hij nog nooit zo erg gehad :N
Allemaal rode spikkels en vlekjes. Heel raar -O-
  vrijdag 10 september 2010 @ 17:56:44 #277
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_86285682
Als het vlekjes zijn klinkt het inderdaad heel erg als een schimmeltje. Dat doet erg zeer :X

Hoorde net een heel erg verhaal van een vriendin van een moeder van school... ze had haar kindje (baby dus) op de fiets gedaan toen het kon zitten, maar kennelijk toch te vroeg, ze dacht wat ligt 'ie lekker te slapen, maar bleek zijn nek gebroken... bah wat een rotverhaal... :{ voel me helemaal rot, ik heb Elyas ook vrij vroeg al op de fiets gedaan (zeg maar toen hij een paar minuten los kon zitten zonder om te vallen. Moet er niet aan denken dat mij dat was overkomen :o
pi_86285685
Zo, weer terug van vakantie.
Het was heerlijk :) Ontzettend genoten om zo met z'n drietjes te zijn O+
Ze kan heel veel nieuwe trucjes: echt kruipen, optrekken en dan staan en proberen tot ergens opklimmen wat dan natuurlijk niet lukt :') en nog veel meer.

Nu even lekker thuis zijn en bijlezen, althans een poging dan.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_86286280
Heh, gatver Tan, wat een verhaal :'(

Vervelend, zo'n schimmel, Vlindur. Leah had er ook een te pakken laatst. Billetjes en schaamlipjes helemaal open en rood (hoewel zij er verder geen kik over gaf vreemd genoeg, maar zij had wel geen spuitluiers).
Van de HA ook die zalf gekregen Ketoconazol zalf gekregen maar het heeft toch nog wel 2,5 week geduurd voordat het over was.

[ Bericht 2% gewijzigd door lily op 10-09-2010 19:56:05 ]
pi_86286373
oh, en karin, fijne dag morgen :)
pi_86289171
Karin, nou al! :o Veel plezier met je lieve kleine grote man!
Vlindur, dat doet echt auw! Helaas zelf bekend met schimmeltjes. Die zalf helpt wel snel als het echt een schimmel is. Sterkte er mee!
Driekus heeft nog steeds alleen twee ondertanden. En wij hebben al 100 keer geroepen dat de rest er aan zat te komen, dus daar zijn we ook maar mee gestopt.Driekus luistert trouwens voor geen meter. Hij weet heel goed dat dingen niet mogen, maar kijkt een keer ondeugend en doet het dan toch. Soms begint ie zelf al met nee schudden voor ie iets doet. Ach ja, het komt vast nog een keer.
En snel...nuh, ik geloof niet dat Driekus zo snel is. Maar TROTS ja...ik ben enorm trots op em. En kan ook enorm van em genieten. Hij is nu telkens bezig met zo'n stapelring ding van hout. Dus een paal waar je schijfjes om moet doen. Hij kan dan zo lekker geconcentreerd gaan zitten kijken en is helemaal blij als ie het voor elkaar krijgt. Zo gaaf om te zien.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_86289253
SPOILER
Tan, wat een naar verhaal -O- krijg er heleaal zo'n krimpende maag gevoel bij...
Heeft het kindje het nog overleefd of ook niet?
pi_86289366
Free *O* *O*
  vrijdag 10 september 2010 @ 19:53:26 #284
313287 Groofsken3
pi_86289676
Oh pfff, Tan, ik kan dat soort dingen echt helemaal niet horen of lezen. Wat verschrikkelijk verdrietig. ;(

Karin, je zoon! Hij wordt al 1 :o . Een heerlijke dag toegewenst :* .
pi_86289717
maakt toch niks uit hoe snel een kindje is, tis toch de jouwe O+

lekker trouwens free *O*

SPOILER
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_86289755
Jemig, Tan. Aan de ene kant denk ik: dit wil ik helemaal niet horen. Maar ik vraag me toch af hoe het met het kindje is afgelopen en hoe een nekje in hemelsnaam kan breken door op een fiets te zitten!
pi_86289955
Wickie: welkom terug! Ik ben benieuwd naar de foto's!

Simmu: wat goed dat je nog een fijn gesprek hebt gehad. Ik hoop dat het jullie helpt bij de verwerking. En je moet je echt niets aantrekken van zo'n topic, hoor. Er zitten veel serieuze, zinvolle reacties in maar ook reacties van idioten of mensen waar het krijgen van een kind met handicap heel ver vanaf staat. En weet je wat het is? Mensen hebben vantevoren vaak een vrij concreet beeld van hoe ze denken onder bepaalde omstandigheden te reageren. Het is echter bewezen dat je je verwachtingen bijstelt als je eenmaal in een minder ideale situatie belandt. Als ik het op mezelf mag betrekken: ik dacht dat ik de dood van mijn vader niet aan zou kunnen, maar het gaat me zelfs vrij goed af en ik ben blij om alle mooie momenten die we hebben gehad. Ik had vantevoren niet verwacht dat ik dat zou kunnen.
pi_86290216
Bah, wat een naar verhaal Tan :{

Freecell, wat leuk dat je een baantje hebt *O* Even van tijd tot tijd je gedachten verzetten is echt wel heel erg fijn.

Simmu, toch fijn dat er in Meppel in ieder geval wel goed naar jullie geluisterd is.

Wij zijn weer terug van vakantie :)
Heb veel gezien en veel gelopen en de bruiloft van mijn zwager was ook perfect. Voor Hannah was het een beetje te druk omdat we 3 verschillende hotels hadden afgelopen week (met telkens 3 uur rijden) en eigenlijk maar weinig rust hebben gehad. Elke avond in een restaurant eten is veel te vermoeiend voor de kleintjes. Bovendien is zo ongeveer het hele reisgezelschap ziek geworden. Hannah heeft vanaf dinsdag echt veel gespuugd -O-

Volgende vakantie blijven we gewoon lekker in een huisje oid waar we Hannah in bed kunnen doen als ze moe is en niet zo veel gesleep met spullen hebben.
pi_86291217
Freecell wat goed, zowel van het slapen als van je baantje! *O*

He gats Tan -O- wat een enorm naar verhaal. Ik krijg er een beetje misselijk gevoel van...ril.

Vlindur, klinkt idd als een schimmel - Willow heeft het nu al drie keer gehad en dat bestaat ook uit rode vlekken rond de schaamstreek, héél zielig en pijnlijk (vooral bij het billen afvegen, wat toch echt een noodzakelijk kwaad is ;( )

Karin, je grote jongen al bijna één! *O* Morgen kom je lekker bij ons meepraten :o :D

Poppejans, leuk, Appelpop, kom je hier even op de koffie? :P

Simmu, fijn, zo'n nagesprek, en voornamelijk dat je er zelf een prettig gevoel bij hebt :)

p.s. sorbootje :6 ik praat lekker wel mee als ik dat wil :Y)
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_86291415
ik blijf deze dingen maar onder een spoiler zetten hoor, want ik voel me er erg dubbel over of het nu wel of niet hoort om te zeggen.

tan, ik lees het nu pas van het fietsend kindje. wat eng! ze zeggen toch altijd dat het mag zodra zo'n kleintje eenmaal een beetje zelf kan zitten :'(

SPOILER
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_86291793
Simmu: ik zeg:plaats ze maar gewoon open hoor! Natuurlijk hoort dat hier, tenminste, wat mij betreft wel.
Wat goed dat het een fijn gesprek was daar! :) En wat een verschil tussen die ziekenhuizen hè?
  vrijdag 10 september 2010 @ 20:58:43 #292
313287 Groofsken3
pi_86292520
Simmu, wat fijn dat het een goed gesprek was. :*

...

[ Bericht 40% gewijzigd door Groofsken3 op 11-09-2010 09:44:49 ]
pi_86292935
Ahhhh dat filmpje :D ik moest hardop lachen :D mede door het zeer aanstekelijke gegiechel van je dochter O+
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_86305764
Groof _O-
Dat lachje erbij inderdaad ook O+

Deed Harry inderdaad iets soepeler :+ Heeft iemand Asy nog online gezien de laatste tijd? :? ik niet namelijk...
  zaterdag 11 september 2010 @ 08:39:57 #295
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_86305899
Groofs hahahah :D geniaal!

Freecell fijn zeg een baantje, gefeliciteerd! En fijn dat het allemaal wat beter slaapt bij jullie .

Tan, over dat gehoord verhaal. Ik vermoed eerlijk gezegd eerder dat het een urban legend (broodje aap) is. Toen ik met Alexa wilde fietsen, heb ik een rondje internet gedaan en toen bleken wel héél veel mensen iemand te kennen met dat verhaal. Sterker nog, ook op GB en VS fora komt het verhaal voor.

Begrijp me niet verkeerd, men moet idd niet te vroeg een baby op de fiets zetten, maar goed, of het daadwerkelijk heeft plaatsgevonden betwijfel ik. Maar goed, dat is ook de bedoeling van een urban legend, een onderliggende boodschap in een verhaal dat zo eng en echt klinkt dat het wel waar moet zijn.

Vlindur :* voor Rienks billen!

Karin, feli met Lars *O* man man man wat gaat het hard zeg!

Hier een semi-ziek Alexaatje. Kwijlen als een Bordeauxdog, flink verkouden en niet te genieteen. Dus lekker veel knuffelen.
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_86305969
Arme Alexa! Beterschap.

Nou... Als een moeder op school dat verhaal verteld over een vriendin van haar is dat toch wel dichterbij lijkt me zo :X
  zaterdag 11 september 2010 @ 08:59:42 #297
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_86306053
Zonder die iemand al te veel in twijfel te trekken, maar zo wordt een urban legend dus ook doorverteld. Via de FOAF manier (Friend of a Friend).

Maar goed, maakt het niet minder nuttig. Soms worden baby's ook te vroeg op fietsen gezet, omdat men niet alle risico's goed inschat.

Van verschillend fora, 2007 tot nu:
SPOILER
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_86306203
Bbrrrr wat een naar verhaal van dat kindje op de fiets zeg. :{ En Takkembah, het is inderdaad wel frappant dat het verhaal zo rond gaat. Dan zou je bijna zeggen dat het toch vaak voorkomt, of inderdaad een broodje aap verhaal is.
pi_86306219
mama's van buikslapers, hebben jullie ook steeds natte kindjes 's ochtends? Driekus was weer nat. Z'n luiers gaan tot 18 kilo dus dat zou het niet moeten zijn, maar wij denken dat het aan het buikslapen ligt.
Takkembah ik denk dat je gelijk hebt.
  zaterdag 11 september 2010 @ 09:27:19 #300
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_86306288
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 08:20 schreef freecell het volgende:

Heeft iemand Asy nog online gezien de laatste tijd? :? ik niet namelijk...
Asy is lekker met vakantie!! :W Maar ze komt gauw weer terug!
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')