Nou, als ze dan naar Niels verjaardag komen allemaal, dan hoeft het bezoekje aan elkaar ook niet meer, dan hebben ze schoonvader ook gezien en gesproken, klaarrrrquote:Op donderdag 9 september 2010 10:50 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Jaaa, ik ben ook maar vast begonnen met de uitnodiging![]()
![]()
Nou, die schoonvader, dat is mijn schoonvader, dus mijn man's vader, die was het ook vergeten...
Psiesquote:Op donderdag 9 september 2010 10:54 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Nou, als ze dan naar Niels verjaardag komen allemaal, dan hoeft het bezoekje aan elkaar ook niet meer, dan hebben ze schoonvader ook gezien en gesproken, klaarrrr![]()
Maar komen ze dus echt niet denk je?
Nou inderdaad. Vrienden vragen ons nu al enthousiast wat hij voor zijn verjaardag wil hebben.quote:
Hij is eind oktober jarig.Lijkt me toch lang genoeg van tevoren dat Twinkly ze heeft ingelicht en imo door de reactie is er dus wel sprake van wat desinteresse.quote:Op donderdag 9 september 2010 11:34 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind dat je je die teleurstelling niet moet aantrekken. Als je de grootouders en andere mensen die je erbij wilt hebben ruim op tijd inlicht en eraan herinnert en ze dan alsnog moeilijk doen, dán pas is er sprake van desinteresse of zo.
quote:Op donderdag 9 september 2010 11:44 schreef simmu het volgende:
ik heb hier de eerste klacht al binnen ivm de verjaardag. we vieren onze verjaardag allemaal samen en hadden gewoon een datum geprikt die ons uitkwam. dat kan natuurlijk niet. sowieso, waar halen we het vandaan om onze verjaardag 1 dag te vieren? dat is toch niet handig. is veels te druk. nee lieve simmu (aldus mijn schoonmoeder), het is toch veel fijner voor jullie om het bezoek over 3 dagen te spreiden? eenmaal jouw familie, eenmaal wij en dan een keertje schoonpapa. oh. en misschien nog een extra keer voor jullie vrienden.
moraal van het verhaal: doe gewoon lekker zoals jullie het willen want je kan het toch nooit zo doen dat de familie tevreden is. bij ons kunnen die krengen toch gewoon allemaal niet met elkaar overweg.
psiesquote:Op donderdag 9 september 2010 12:35 schreef Poppejans het volgende:
[..]
![]()
Wat een bemoeizieke schoonfamilie (ik las ook al vele andere dingetjes die je wel eens post hierover)
Ik zou zeggen dat we het gewoon echt bij 1 dag verjaardagen vieren houden, en als ze niet komen dan maar mooi lekker niet.
Oja, dat is waar ook! Vorig jaar kreeg je wel een heel bijzonder pakje op Pakjesavondquote:Op donderdag 9 september 2010 12:55 schreef Beessie-Jen het volgende:
over verjaardagen; ik kan me voorstellen dat dat hier nog wat problemen gaat geven de komende jaren...![]()
Evie jarig, en natuurlijk 2 families die ook nog sinterklaas met ons willen vieren...![]()
nou komt vast allemaal wel goed.
!
Dat weet ik allemaal niet, maar ik weet wel dat het niet bij voorbaat rekening houden met een verjaardag of het vergeten van een verjaardag niet per se desinteresse betekent. Ik denk dat ik mijn moeder er t.z.t. ook aan moet herinneren. Ze is een heel lieve oma, maar ze is net zo datumblind als ik.quote:Op donderdag 9 september 2010 12:33 schreef Poppejans het volgende:
Hij is eind oktober jarig.Lijkt me toch lang genoeg van tevoren dat Twinkly ze heeft ingelicht en imo door de reactie is er dus wel sprake van wat desinteresse.
Ik was er natuurlijk niet bij dus weet de toon niet waarop het werd gezegd dat er al een andere afspraak stond, maar ikzelf zou wel meteen opperen dat we dan met zn allen richting Twinkly konden gaan die dag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |