abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 9 september 2010 @ 10:53:09 #176
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_86234763
Hullo :)

Esmee O+ O+ Dat koppie op die foto! Priceless! O+

(Mijn manneke zit ondertussen na een mandarijn en een banaan een boterham naar binnen te werken :9 )

Qua staan ben ik wel benieuwd eigenlijk, misschien is hij een one hit wonder. Sindsdien heb ik het hem nog 2x zien doen, maar dan was het ook heel snel weer vastpakken of gaan zitten.. Ik weet niet of hij het die ene keer wel doorhad, haha :D

Ehm, ik moet verder nog even bijlezen hoor.. Sorbo :* voor je knie en Vlindur een :* voor het reddend engelen ;)

Ohja, en ken je die grap van dat ik gisteren naar het CB moest? Die afspraak was voor vandaag }:|
3!
pi_86234809
quote:
Op donderdag 9 september 2010 10:50 schreef Twinkly het volgende:

[..]

Jaaa, ik ben ook maar vast begonnen met de uitnodiging :o O+
Nou, die schoonvader, dat is mijn schoonvader, dus mijn man's vader, die was het ook vergeten...
Nou, als ze dan naar Niels verjaardag komen allemaal, dan hoeft het bezoekje aan elkaar ook niet meer, dan hebben ze schoonvader ook gezien en gesproken, klaarrrr :+
Maar komen ze dus echt niet denk je?
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  donderdag 9 september 2010 @ 10:54:16 #178
95408 Incantrix
pi_86234810
Twinks, hè, wat mis ik nou? Het klinkt in elk geval nogal ;( .. :*
3!
pi_86234870
van familie moet je het hebben
pi_86234912
quote:
Op donderdag 9 september 2010 10:54 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Nou, als ze dan naar Niels verjaardag komen allemaal, dan hoeft het bezoekje aan elkaar ook niet meer, dan hebben ze schoonvader ook gezien en gesproken, klaarrrr :+
Maar komen ze dus echt niet denk je?
Psies :P Nou ik zou het wel heel vreemd vinden als ze nu besluiten niet te komen, we hebben ze gisteren wel helpen herinneren. Maar toch jammer dat ze het vergaten... Maar misschien ben ik er wel teveel mee bezig omdat het mijn zoon is.

quote:
Op donderdag 9 september 2010 10:56 schreef lily het volgende:
van familie moet je het hebben
Nou inderdaad. Vrienden vragen ons nu al enthousiast wat hij voor zijn verjaardag wil hebben.
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_86234953
Leah schiet trouwens de lucht in zeg. Wat een lang eind is dat..
Mijn moeder had haar vanochtend vast en ik had echt zoiets van :o
  donderdag 9 september 2010 @ 11:03:12 #182
95408 Incantrix
pi_86235081
Twinks, van directe familie mag je toch heus wel verwachten dat ze een kinderverjaardag onthouden hoor! Zeker zijn eerste! En bedenk eens hoe teleurgesteld Niels zou zijn als hij wat ouder is en zijn opa vergeet zijn verjaardag.. Nu voel jij die teleurstelling en wat mij betreft is dat redelijk logisch! :*
3!
pi_86235892
Zo uitnodiging is af en verstuurd :) Hij is lelijk O+ O+
pi_86235926
hahha, dat vraagt om een foto Sorboo
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_86235976
Nou, om eerlijk te zijn vergeet ik verjaardagen altijd, ook van mijn neefje. Ik weet wanneer hij ongeveer jarig is, maar de precieze datum blijft gewoon niet hangen. En ik houd de verjaardagen ook niet bij in een boekje. Dat zou ik misschien wel moeten doen, dat weet ik, maar het betekent écht niet dat ik mijn neefje niet belangrijk vind.

Ik vind dat je je die teleurstelling niet moet aantrekken. Als je de grootouders en andere mensen die je erbij wilt hebben ruim op tijd inlicht en eraan herinnert en ze dan alsnog moeilijk doen, dán pas is er sprake van desinteresse of zo.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_86236277
ik heb hier de eerste klacht al binnen ivm de verjaardag. we vieren onze verjaardag allemaal samen en hadden gewoon een datum geprikt die ons uitkwam. dat kan natuurlijk niet. sowieso, waar halen we het vandaan om onze verjaardag 1 dag te vieren? dat is toch niet handig. is veels te druk. nee lieve simmu (aldus mijn schoonmoeder), het is toch veel fijner voor jullie om het bezoek over 3 dagen te spreiden? eenmaal jouw familie, eenmaal wij en dan een keertje schoonpapa. oh. en misschien nog een extra keer voor jullie vrienden.

moraal van het verhaal: doe gewoon lekker zoals jullie het willen want je kan het toch nooit zo doen dat de familie tevreden is. bij ons kunnen die krengen toch gewoon allemaal niet met elkaar overweg.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_86237401
Haha, gewoon vieren zoals je zelf wilt :Y
hier komt dat neer op dan-en-dan is er iemand harig, welkom van 10 tot 10.
En dan is het 12 uur lang chaos en dan is het voorbij :D

En ja, het moet 3x -O-
Met de peer leek hij de eerste keer ook heftig te reageren, maar de twee dagen daarna had hij nergens last van. Dus waarschijnlijk heeft hij toen die ochtend net stomtoevallig aan iemand gelikt die melk had gehad oid en was er niks mis met peer.
om dat uit te sluiten moet je 3x achter elkaar. Ook om te voorkomen dat het bijv. tanden zijn die klieren of gewoon 'ziek'

Maar hij slaapt! En hij was nog blij! Dus het kon ook wel eens meevallen met de courgette *O* IIG wordt het sowieso niet zo heftig als gisteren.
pi_86237728
quote:
Op donderdag 9 september 2010 11:34 schreef Claudia_x het volgende:

Ik vind dat je je die teleurstelling niet moet aantrekken. Als je de grootouders en andere mensen die je erbij wilt hebben ruim op tijd inlicht en eraan herinnert en ze dan alsnog moeilijk doen, dán pas is er sprake van desinteresse of zo.
Hij is eind oktober jarig.Lijkt me toch lang genoeg van tevoren dat Twinkly ze heeft ingelicht en imo door de reactie is er dus wel sprake van wat desinteresse.
Ik was er natuurlijk niet bij dus weet de toon niet waarop het werd gezegd dat er al een andere afspraak stond, maar ikzelf zou wel meteen opperen dat we dan met zn allen richting Twinkly konden gaan die dag.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_86237789
quote:
Op donderdag 9 september 2010 11:44 schreef simmu het volgende:
ik heb hier de eerste klacht al binnen ivm de verjaardag. we vieren onze verjaardag allemaal samen en hadden gewoon een datum geprikt die ons uitkwam. dat kan natuurlijk niet. sowieso, waar halen we het vandaan om onze verjaardag 1 dag te vieren? dat is toch niet handig. is veels te druk. nee lieve simmu (aldus mijn schoonmoeder), het is toch veel fijner voor jullie om het bezoek over 3 dagen te spreiden? eenmaal jouw familie, eenmaal wij en dan een keertje schoonpapa. oh. en misschien nog een extra keer voor jullie vrienden.

moraal van het verhaal: doe gewoon lekker zoals jullie het willen want je kan het toch nooit zo doen dat de familie tevreden is. bij ons kunnen die krengen toch gewoon allemaal niet met elkaar overweg.
:o :X Wat een bemoeizieke schoonfamilie (ik las ook al vele andere dingetjes die je wel eens post hierover)
Ik zou zeggen dat we het gewoon echt bij 1 dag verjaardagen vieren houden, en als ze niet komen dan maar mooi lekker niet. :W
pi_86238267
quote:
Op donderdag 9 september 2010 12:35 schreef Poppejans het volgende:

[..]

:o :X Wat een bemoeizieke schoonfamilie (ik las ook al vele andere dingetjes die je wel eens post hierover)
Ik zou zeggen dat we het gewoon echt bij 1 dag verjaardagen vieren houden, en als ze niet komen dan maar mooi lekker niet. :W
psies :+ maar die lol gunnen ze me nou nooit eens he :')
echt. die familie van ons he :') zo geef ik al 2 jaar (ja. je leest het goed. jaren) aan dat we genoeg duplo hebben. dus wat krijgen ze allebei (ja, allebei....)? je raadt het vast wel.

iemand duplo kopen hier? ik heb alles in huis. blokjes, beestjes, circusjes (ja, in meervoud ja) en dierenwinkeltje. kopuh? nog ff en ik mik het linea recta de kliko in waar de krengen bijstaan ja. sorrie damesa, ik hou al op. het is mijn persoonlijke frustatiepuntje. niemand vind het leuk om genegeerd te worden. ik ben hier de huishoudster niet!
pi_86238329
oeee hoop dat het idd nu mee gaat vallen met de courgette. :*

Fijn dat het wat beter met je knie gaat Sorboo! en wat leuk dat Vlindur je mooie meisje gaat ophalen.
:*

over verjaardagen; ik kan me voorstellen dat dat hier nog wat problemen gaat geven de komende jaren... :@
Evie jarig, en natuurlijk 2 families die ook nog sinterklaas met ons willen vieren... :Y
nou komt vast allemaal wel goed.

ik ga vandaag weer aan het werk; vakantie is dus echt voorbij.. en Evie gaat voor het eerst weer naar de opvang. Ben wel heel benieuwd of zij ook zo duidelijk zien dat Evie de laatste maand zo hard gaat.

en oo vergeet ik het bijna;
maar Esmeee staat! wat goed joh! *O* *O* *O* *O* en wat lach je trots!
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_86238541
quote:
Op donderdag 9 september 2010 12:55 schreef Beessie-Jen het volgende:

over verjaardagen; ik kan me voorstellen dat dat hier nog wat problemen gaat geven de komende jaren... :@
Evie jarig, en natuurlijk 2 families die ook nog sinterklaas met ons willen vieren... :Y
nou komt vast allemaal wel goed.
!
Oja, dat is waar ook! Vorig jaar kreeg je wel een heel bijzonder pakje op Pakjesavond O+
Evie krijgt vast veel kadootjes dan haha
pi_86238637
Wat heb je tegen duplo Simmu? :o geweldig spul! We zijn hier al hard aan het verzamelen!

Wat zijn kinderen leuk verschillend O+ TARA komt net naar beneden met een wakkere Florian, dus ik zeg: zet hem maar even in de box!
Hij wil niet, dus gilt al als je hem erboven houdt.
TARA zet hem er toch in, laat hem wat speeltjes zien en je ziét Florian echt denken 'hmmmm, das nog wel tof!' en hij zit nu gewon te spelen _O-

Dat had ik bij Leander niet hoeven proberen :')
  donderdag 9 september 2010 @ 13:06:34 #194
95408 Incantrix
pi_86238663
Simmu, wat wil je ervoor hebben? O-)
3!
  donderdag 9 september 2010 @ 13:24:02 #195
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_86239204
Wat een gedoe soms ook met die verjaardagen. Wij moeten ook eens aan die uitnodigingen beginnen, voor de rest nodigen we niet enorm veel uit. Ouders en zussen met kids en that's it (opa's en oma's hebben we hier niet meer) van 1 tot 4.

Onze close vrienden mogen 's avonds lekker komen voor een drankje :P

Sorbooo show je uitnodiging eens.
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_86239240
ik heb niks tegen duplo hoor :) ik heb alleen al heel veel duplo. ik heb dusdanig veel duplo dat het belachelijk is (denk richting 3 kuub aan duplo)
pi_86239246
Tjongejonge Simmu, het gedrag van je schoonfamilie is bijna lachwekkend. Fijn dat ze zo goed naar je luisteren :')

Evie gaat de eerste jaren er vast zeker van zijn dat Sinterklaas speciaal voor haar naar Nederland komt :D O+

Ik denk dat ik ook teleurgesteld reageer omdat ik zelf zo anders ben. Ik verheug me op kinderverjaardagen en doe moeite een super leuk cadeautje te vinden voor dat kind op dat moment. De precieze data weet ik ook niet uit mijn hoofd, maar ik zorg er wel voor dat ik het op tijd wel weet. We zijn nou al een aantal keren niet precies op de verjaardag geweest omdat ze ons wat afhielden, hun familie gaat niet zo goed samen met die van ons en dan hadden ze geen tijd voor een bezoekje van ons (zij hebben een hele extreme mening en altijd gelijk en als wij in discussie gaan hebben we gelijk ruzie, want dat mag niet). Maar dan stuur ik een hele mooie kaart en een pakje met een cadeautje wat door de brievenbus kan, laatste keer voor mijn neefje bijvoorbeeld Loco.

Niels is net voor het eerst gekrabd door de kat, hij trok aan zijn staart. Hij heeft twee lange gele strepen over zijn gezicht lopen nu: ik heb er Bethadine opgedaan. En de kat kijkt heel schuldig.
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_86239346
quote:
Op donderdag 9 september 2010 12:33 schreef Poppejans het volgende:

Hij is eind oktober jarig.Lijkt me toch lang genoeg van tevoren dat Twinkly ze heeft ingelicht en imo door de reactie is er dus wel sprake van wat desinteresse.
Ik was er natuurlijk niet bij dus weet de toon niet waarop het werd gezegd dat er al een andere afspraak stond, maar ikzelf zou wel meteen opperen dat we dan met zn allen richting Twinkly konden gaan die dag.
Dat weet ik allemaal niet, maar ik weet wel dat het niet bij voorbaat rekening houden met een verjaardag of het vergeten van een verjaardag niet per se desinteresse betekent. Ik denk dat ik mijn moeder er t.z.t. ook aan moet herinneren. Ze is een heel lieve oma, maar ze is net zo datumblind als ik.

Ik heb dit trouwens niet met verjaardagen waar ik mee ben opgegroeid. Ik weet precies wanneer mijn vader, moeder en broertje jarig zijn. Het heeft me daarentegen jaren gekost om de verjaardagsdatum van mijn vriend te onthouden (ik heb er eindelijk een ezelsbruggetje voor :') ). Ik zat vaak de hele maand augustus al te stressen omdat ik wist dat de verjaardag eraan kwam maar ik niet precies wist wanneer. Ik heb zelfs wel eens stiekem in zijn paspoort gekeken. :D En oh, hoe genant zijn die momenten niet dat iemand vraagt naar de geboortedatum van je geliefde en je gewoon niet weet wat je moet zeggen! De datum die we aanhouden voor onze 'verkering' heb ik zelfs nooit onthouden.

Nou ja, niet iedereen is zo datumblind als ik, natuurlijk. Maar voor ons als ouders is zo'n 1e verjaardag extra speciaal, terwijl ik me goed voor kan stellen dat het voor familieleden juist nog even wennen is en het makkelijker wordt om zo'n verjaardag te onthouden als die al wat vaker heeft plaatsgevonden.
pi_86239481
Verjaardagen vind ik ook altijd een drama. Oudste is tegelijk jarig met mijn zus en schoonzus, altijd dus eerst afstemmen over hoe en wat. Claire is eind december en ik heb al te horen gekregen 'ow fijn dan vieren we kerst bij jullie' waar ik dus ook echt niet op zit te wachten. Gelukkig weinig verdere strubbelingen.
Enne, als er iemand niet kan/komt (vanwege eigen verjaardag bijvoorbeeld), prima hebben we weer een stoel over (goede reden ook, als je zelf jarig bent ;) ).
Alle verjaardagen van iedereen in 1 keer vieren lijkt me echt ideaal trouwens!
pi_86239490
Die foto van Esmee is trouwens zó leuk! Wat knap dat ze staat en wat kijkt ze trots! Je kleine meisje wordt nu ook echt groot, Stiemie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')