Mag ik helpen? Wat een mutsquote:Op dinsdag 7 september 2010 09:48 schreef lily het volgende:
Gistermiddag bij het kdv trof ik een andere moeder van een meisje van ongeveer Leah’s leeftijd (week of 4 ouder):
Kruipt ze nog niet? Nee? Echt niet? En rollen ook niet? Huh? Wat raar? Dat doet x wel al lang. Zij is zooo knap. Die kan alles al. Staat ook en lopen duurt echt niet lang meer hoor!
Ontwikkelde je andere kinderen zich ook zo traag? Wat raar? Zijn ze nu wel normaal dan?
Je moet een baby wel stimuleren hoor!
Ik zal haar volgende keer moeten ombrengen ben ik bang
Oudste stond erbij en zei toen: ja maar die van ons heeft haarquote:
LOL das een goeiequote:Op dinsdag 7 september 2010 09:53 schreef lily het volgende:
[..]
Oudste stond erbij en zei toen: ja maar die van ons heeft haar
quote:Op dinsdag 7 september 2010 09:53 schreef lily het volgende:
[..]
Oudste stond erbij en zei toen: ja maar die van ons heeft haar
Paar maanden terug was er ook al zoiets, met dezelfde moeder...was D zich ook al aan het ergeren. Zeg niks over zijn zusje.
quote:Op dinsdag 7 september 2010 09:58 schreef Sorbootje het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker formaatje weer he?
Zou fijn zijn! Dan voelde ik het even nietquote:Op dinsdag 7 september 2010 10:01 schreef Twinkly het volgende:
[..]
argh, ik krijg plaatsvervangende pijn als ik er naar kijk
dat zeg ik tochquote:Op dinsdag 7 september 2010 15:37 schreef Sorbootje het volgende:
En natuurlijk heb jij de leukste. Ik ook!![]()
oh zalig zegquote:Op dinsdag 7 september 2010 15:37 schreef Sorbootje het volgende:
Ik heb helemaal zwangerschapverlofflashbacks! Ik zit thuis, zonder baby, met mijn pootjes omhoog Oprah te kijken
als je de uitknop kan vinden, geef dat ff aan mij door svp. gaat bij jou leander dan ook meedoen? selene blijkt iig een echt meisje te zijn, ze komt echt heel hoogquote:Op dinsdag 7 september 2010 19:02 schreef freecell het volgende:
En dat gillen? HELE DAG![]()
Wie zet hem ff uit?
gewoon negeren. eventueel afleiden als je het ziet als je het echt vervelend vindt. maar het gewoon negeren helpt vrij aardig (ik heb hier een luiergraaier gehad)quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:58 schreef Sorbootje het volgende:
Op dit filmpje kun je het goed zien. Zodra ze in de kinderstoel of maxicosi zit begint ze ermee. ze begint vaak zelfs een beetje te kreunen...ik vind het gewoon een beetje ongemakkelijk![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |