abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86155605
Ik mis mijn ventje ;(
Afgelopen week druk geweest voor mijn nieuwe baan, waardoor Mart vrijdag al de gehele dag bij mijn moeder is geweest en zaterdagavond/zondag morgen ook omdat we een feestje hadden.
En vandaag begint mijn eerste officiele werkdag om 13u30. Maar mijn moeder had vandaag geen auto, dus is Mart dan vanochtend door manlief heen gebracht. -O-
Dit gevoel heb ik echt nog niet gehad. Gelukkig hoef ik morgen pas om 17u00 te beginnen en aankomend weekend gaan we een weekendje weg *O* . Kan ik alle tijd weer inhalen.
pi_86155685
Esmee heeft het woord 'mama' nu echt ontdekt. De hele dag hoor ik mama. Als ze wil eten, drinken, poep heeft, iets wil waar ze niet bij kan, mij kwijt is in huis :') , Linde iets afpakt.... Maar het blijft zo mooi om te horen O+
pi_86155710
Vervelend, Sorbo, dat haren trekken.

Je hoort het wel vaker. Schijnt toch vaak te maken te hebben met ontdekken van eigen lichaam zeg maar. Maar goed; kale plekken wil je niet.
Ik zou er niet teveel aandacht aan besteden (je merkt al zelf dat ze er baldadiger van wordt) maar haar afleiden met speeltjes (stressballetje :P ) als ze het doet.
pi_86155729
Trix, Isabeau ligt ook aan de andere kant van het huis bij ons en ik kan door een enorme onweersbui heenslapen, maar van het eerste kikje van Isabeau word ik wakker. Ik zou het gewoon eens proberen. Geloof me, je wordt wel wakker als het nodig is.

Die blik kende ik nog niet van Isabeau. Wel die glimlach en het dan toch doen. Meer een ondeugende blik. Dit was echt een obstinate blik. Ze gaf me ook een mep trouwens. Héél apart.. ik probeer dat maar gewoon te negeren en de echte emoties er doorheen te zien. Heb haar dus gewoon opgepakt en getroost. En idd, zonde van haar mooie haren. Ze heeft er nog genoeg over, maar je ziet al maanden heel duidelijk dat ze aan de zijkanten gekortwiekt is. Het haar dat overdag vaak in staartjes zit heeft ze over en dat valt er mooi overheen. Gek kind!

Free lekker dat het slapen goed gaat.
pi_86155758
Zo'n evil blik kreeg ik laatst trouwens ook van Leah voor het eerst. Toen ze me beet tijdens het voeden en ik keihard auw riep.
pi_86155864
Ja afleiden is inderdaad het sleutelwoord.. Pest is gewoon dat ik er gewoon zelf even doorheen zat door k.u.t.knie
pi_86155870
Och Isabeautje! Wel een goede reactie trouwens van jou! :Y

Stiemie: zo leuk als ze papa en mama zeggen O+
pi_86155896
Gistermiddag bij het kdv trof ik een andere moeder van een meisje van ongeveer Leah’s leeftijd (week of 4 ouder):
Kruipt ze nog niet? Nee? Echt niet? En rollen ook niet? Huh? Wat raar? Dat doet x wel al lang. Zij is zooo knap. Die kan alles al. Staat ook en lopen duurt echt niet lang meer hoor!
Ontwikkelde je andere kinderen zich ook zo traag? Wat raar? Zijn ze nu wel normaal dan?
Je moet een baby wel stimuleren hoor!

Ik zal haar volgende keer moeten ombrengen ben ik bang O-)
pi_86155903
Ymme, best moeilijk hè, je kindje missen. Volgens mij went dat ook nooit helemaal.

:*
pi_86155961
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 09:48 schreef lily het volgende:
Gistermiddag bij het kdv trof ik een andere moeder van een meisje van ongeveer Leah’s leeftijd (week of 4 ouder):
Kruipt ze nog niet? Nee? Echt niet? En rollen ook niet? Huh? Wat raar? Dat doet x wel al lang. Zij is zooo knap. Die kan alles al. Staat ook en lopen duurt echt niet lang meer hoor!
Ontwikkelde je andere kinderen zich ook zo traag? Wat raar? Zijn ze nu wel normaal dan?
Je moet een baby wel stimuleren hoor!

Ik zal haar volgende keer moeten ombrengen ben ik bang O-)
Mag ik helpen? Wat een muts }:|
pi_86156008
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 09:51 schreef Sorbootje het volgende:

[..]

Mag ik helpen? Wat een muts }:|
Oudste stond erbij en zei toen: ja maar die van ons heeft haar :D
Paar maanden terug was er ook al zoiets, met dezelfde moeder...was D zich ook al aan het ergeren. Zeg niks over zijn zusje.
pi_86156049
Gecondoleerd BJ. Wat jammer dat ze je kaart niet meer heeft kunnen lezen. Heel veel sterkte :*

Och Sorbootje wat enorm k.u.t. dat je door die rotknie niet voor je meisje kunt zorgen zeg. Ik hoop dat je er snel vanaf bent en het ook niet meer terugkomt!! :*

Ymme niet leuk om van je kindje gescheiden te moeten zijn :*

Lily, ik denk het ook }) wat een dom rotmens }:|
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_86156062
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 09:53 schreef lily het volgende:

[..]

LOL das een goeie _O-
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_86156074
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 09:53 schreef lily het volgende:

[..]

Paar maanden terug was er ook al zoiets, met dezelfde moeder...was D zich ook al aan het ergeren. Zeg niks over zijn zusje.
_O-
pi_86156151
Ja k.u.t. hè Twinkly. Heb ook even erg last van zelfmedelijden. Ik zal mijn knietje ( :') ) even showen en dan heb ik genoeg geklaagd en gezeurd(en daarnaast is het vreselijk off-topic):

Lekker formaatje weer he?

Lily, wat een geweldig antwoord van D.!! Dat zal dat mens leren! En hij heeft nog gelijk ook; die van jullie heeft haar :6 . Waarom zou ze dan nog kruipen en rollen. :6
  dinsdag 7 september 2010 @ 10:00:39 #66
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_86156205
Gecondoleerd BJ. Sterkte :*

ymme, tis inderdaad niet fijn om zoveel van je kiddie te moeten missen

Sorboo hoest nu met je knie? Wat is Isabeau er toch één. En ja, hier ben ik ook al meer dan eens geslagen van frustratie :')

Lily, :X wat een idioot.

Oh en Alexa heeft gisteren voor het eerst los gelopen *O* *O* *O* op het KDV :(
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_86156224
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 09:58 schreef Sorbootje het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker formaatje weer he?
:X argh, ik krijg plaatsvervangende pijn als ik er naar kijk
pi_86156292
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 10:01 schreef Twinkly het volgende:

[..]

:X argh, ik krijg plaatsvervangende pijn als ik er naar kijk
Zou fijn zijn! Dan voelde ik het even niet ;)

Tak, wat irritant dat je dat zelf niet gezien hebt! Maar wel superknap zeg!
pi_86156328
Wow Alexa wat ga je hard!!!!!!!! *O*

Niels slaat of krabt ook uit frustratie, ook wanneer de melk niet snel genoeg toeschiet. Ja, dat helpt :') not...
Ik las in het fototopic de theorie dat jongetjes zachtaardiger zijn, uhm, die van mij is harstikke kattig _O-
pi_86156407
Die knie :o
  dinsdag 7 september 2010 @ 10:08:04 #71
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_86156427
Twink, een jongen met temperament is ook eens weer wat anders ;)

En ach, ze gaat thuis ook nog wel lopen.

Sorbooo :X je knie. Helaas ken ik ook dat probleem (wordt bijna ENG die overeenkomsten), het is niet fijn om dan voor een grote baby te zorgen :*
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_86156651
Haha nou idd... het begint wel op te vallen! :D
  dinsdag 7 september 2010 @ 10:25:13 #73
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_86156775
Oh, mán, die knie! :X Beterschap Sorbo! :*

Hahaha, Lily, wat een briljant antwoord van D. _O- :D Wat zeikt dat mens nu? En pfff, tuurlijk ben je trots als je kind het goed doet/iets nieuws leert, maar dat showerige, daar krijg ik toch zúlke kromme tenen van. Ik geloof er heilig in dat elk kind snel is met het één, maar wat langzamer is met het ander. Stef rolde pas relatief laat, maar zitten, staan en kruipen gaat weer heel snel. En laten we het eens over slapen hebben :') Ik vind ook eigenlijk dat je je kind echt iets oplegt door altijd zo de nadruk op prestaties te leggen. Alsof het kind minder waard is als het wat langer ergens over doet.

En Alexa! Meisje, nu nog even aan mama en papa laten zien he? :)
3!
  dinsdag 7 september 2010 @ 10:28:40 #74
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_86156843
Ow, en Stef heeft uiteindelijk een half uurtje geslapen en ik ook zoiets.. Best fijn! Ik ga zo maar even boodschappen doen met hem, maar ik kan me gewoon even niet bedenken wat ik hem nu aan moet doen..

Naja, voorlopig is hij even zoet met de Teletubbies. En de net ontdekte NES ook trouwens :')
3!
pi_86156862
Zo is het! Elk kind ontwikkelt zich op z'n eigen manier in zijn eigen tempo. Je zult zien dat Leah volgend jaar zelf verbaal van zich af kan bijten tegen die moeder, terwijl haar kind nog niet verder komt dan papa en mama... en weet je, dat is dan ook helemaal prima.
pi_86157006
Ik kan echt niet tegen dat vergelijken van 'kunnen'.

Ieder kind (zoals hier al meer gezegt is) anders. En geen enkel kind valt te beschrijven in boeken en theorien. Het gaat zo als het gaat. En de een kan beter praten, de andere is sneller met lopen etc etc.
En dat overdreven gedoe met: oh maar mijn kind !!!!! Kan ik al helemaal niet tegen :D
pi_86157107
Oh Lily ik zou dan heeeel slecht mijn mond kunnen houden hoor :X Beeje haar eigen gevoel verbeteren door een ander af te kraken... En die opmerking van D :D _O-

Oei die knie :X Helaas is ziek zijn iets dat niet meer kan met een kind. Erg lastig in ieder geval. Ik had toen Linde anderhalf was mijn hand overbelast. Deed heel zeer en ik kon soms niks meer vastpakken. Dus onderzoeken in het ziekenhuis en toen de fantastische tip dat ik minder met die hand moest doen (terwijl Linde door het kantoor van de arts liep :') ) Uh ja kan ik die dan morgen bij u brengen?
pi_86158045
we hebben gemerkt dat de baby bepaalde allergien heeft en snel jeuk op bepaalde delen van de benen. heeft.
Beste om naar een huidarts te gaan of de huisarts? Het is plotseling komen opzetten sedert vorige week toen we haar even met AH zeep wasten (in een pak van 4 zijn dat)
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
pi_86158378
Jeu wat gaan jullie snel!

Sorbo, je knie! :o Ik wil deze week wel langskomen om je wat steun te bieden hoor! :* En wat naar dat ze dat doet? Ik heb helaas geen tips voor je :N

Alexa loopt! *O* *O* Nu nog thuis dametje! *O*

En dat mens! Lily, ik meld me ook aan voor je knokploeg hoor! o|O

En Stef die zo naar slaapt -O- Wat vermoeiend voor jullie ook zeg -O- :*

Met Rienk is alles weer goed. De koorts is weg en hij is weer de klauterkabouter zoals hij altijd was, alleen loopt zn neus nog leeg :{ Vanavond zou ik met McLaura mee te babyzwemmen en ik heb even getwijfeld of ik wel zou gaan met hem, maar verder oogt hij weer normaal. Hij slaapt nu lekker en om 15:00 hak ik de knoop door. Maar zoals het er nu uit ziet gaan we zwemmen! *O*
Dan is het ook nog spannend of ik zelf het wel kan, want zwemmen zelf deed altijd mega zeer met aan mijn pols, dus ik hoop dat het lukt met Rienk. De eerste keer is gratis, dus ik kan nu mooi kijken of het lukt. Zo ja gaan we inschrijven en zo nee; Jammer maar helaas.. :{
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_86159672
Jeumig Sorbootje, wat een knie :o Geen wonder dat je daar last van hebt. Bah!
Alexa *O* goed bezig meisje!
Stef, je moet wel lekker slapen mannetje... :* voor jou en je lieve mams.
Rienk weer beter *O* fijn Vlindur!
Lily, wat een hork van een vrouw, en wat een held die zoon van je! _O- Ik treft bij ons ook wel eens ouders die Minke altijd zo raar aankijken omdat ze nou eenmaal wat snel is, maar probeer het dan juist af te doen met dat ze andere dingen misschien nog niet kan of zo... vind het zo naar om iemand anders dan een rot gevoel te laten hebben. Mijn stiefzusje dacht zelfs even dat haar dochtertje misschien wel autistisch zou zijn omdat ze niet zo snel lachte als MInke... hou op joh, geniet van je eigen kind! (was wel heel blij dat zij eerder rolde dan Minke, scheelde weer iets).
Ymme, naar gevoel kan dat zijn hoor, dat je je kindje mist. Maar gelukkig heb je straks afleiding. Succes met je eerste werkdag! *O*
Rubje, ik zou gewoon eerst langs de huisarts gaan, wellicht kan die al heel wat betekenen voor je kleintje. Succes :*
Thomas een half jaar!!! *O* welkom hier Leo! Ennuh, fotos! o|O
Minke heeft de nacht redelijk doorstaan, wel werd zo eerst om half 11 al hard huilend en krijsend bijna wakker en heb ik rustig met haar een half uurtje op de stoel in haar kamer met haar gezeten om haar weer tot bedaren te brengen en zo ver dat ze weer rustig in bed ging liggen... vaonchtend was ze weer heerlijk vrolijk en actief en de koorts was weer weg. Hopelijk blijft ie weg :( / *O*
  dinsdag 7 september 2010 @ 12:50:46 #81
313287 Groofsken3
1,2,3, wat maakt het uit...
pi_86160681
Ik ben echt gaan zoeken naar de knie van Sorbo en die hork van een vrouw van Lily :o .

En my God, allebei! :')
pi_86161759
Oh dus daarom is het verschil tussen m'n dochters zo groot, m'n oudste had wel haar en Claire is praktisch kaal :D Goede opmerking van D Lily en toen je pas geleden vertelde over dat hij en Leah echt 2 handen op 1 buik zijn vond ik zo lief klinken.

Hopelijk is je knie snel weer normaal Sorbo, erg vervelend dat soort dingen als je kinderen hebt (anders ook natuurlijk).

Zo het oppassen vanmorgen is weer vlekkeloos verlopen. Claire heeft de hele tijd geslapen (tja, als je 's nachts gaat liggen spoken...). Hoeft ze vanmiddag ook niet te slapen kan ik mooi even weg.
pi_86162873
ach ja,

Ik snap het wel. Het is een mama en ze is hartstikke enthousiast enzo. En dan ook nog van het type enorme kwebbeltante en vooral dat laatste is dan wel tenenkrommend ja. Eerst blaten en dan denken (of dat laatste misschien niet eens ;) )

Ik word er echt niet (meer) onzeker van hoor en heb er ook geen rotgevoel over. Ik denk namelijk net zo over mijn baby dan de rest over de hunne.
Mijne is toch het leukste :P

[ Bericht 0% gewijzigd door lily op 07-09-2010 14:16:21 (spelvout) ]
pi_86166513
Ja natuurlijk snap je wel dat ze zo trots is op haar kind. Zijn we dat niet allemaal... maar een béétje gevoel voor wat je beter wel en niet kunt zeggen zou wel chic zijn geweest. En natuurlijk heb jij de leukste. Ik ook! :D

Ik heb helemaal zwangerschapverlofflashbacks! Ik zit thuis, zonder baby, met mijn pootjes omhoog Oprah te kijken :')
pi_86166872
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 15:37 schreef Sorbootje het volgende:
En natuurlijk heb jij de leukste. Ik ook! :D
dat zeg ik toch :7

quote:
Op dinsdag 7 september 2010 15:37 schreef Sorbootje het volgende:
Ik heb helemaal zwangerschapverlofflashbacks! Ik zit thuis, zonder baby, met mijn pootjes omhoog Oprah te kijken :')
oh zalig zeg :D en helemaal zonder de dikke buik..
pi_86166945
Idd, de dikheid is een centimetertje of 50 gezakt.
pi_86167040
ooo Sorboo; probeer het niet zo leuke, dan maar zo aangenaam mogelijk te maken; probeer te genieten van de rust en vrije tijd die je dan nu even (verplicht) hebt.. :Y lekker bakkie thee erbij enzo.. :*
en je knie is idd huge joh! auwwww

Lilly; je weet zelf dat je meisje het goed doet; gewoon ene oor in en andere oor uit zulke opmerkingen :Y

Welkom Leonieke en Thomas! leuk dat jullie er zijn...

bedankt voor de sterktewensen; heel raar dat het zo snel is gegaan; vrijdag dus een crematie... (in besloten kring). Gelukkig had ik Evie die dag al op het KDV, dus daar hoef ik niets voor te regelen.
nog steeds alle3 verkouden...
maar ook nog ff iets positiefs; Evie heeft van8 eindelijk weer doorgeslapen!! voor het eerst sinds we op vakantie gingen :Y
merk wel dat ze nog steeds wat moe en jengelig is, maar of dat nu komt van de vakantie; de verkoudheid of toch een sprongetje ofzo... i dont know.. :@
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_86174627
BJ soms is het gewoon zo ;) Florian miept ook vandaag, geen idee waarom ;)
Kan me voorstellen dat het inderdaad heel raar is! Veel sterkte vrijdag! :*

Florian heeft zijn eerste instrument gevonden:
Kort filmpje met kazoo

Hij doet er precies mee wat de bedoeling is _O-

En dat gillen? HELE DAG :{
Wie zet hem ff uit? :@
pi_86175351
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 19:02 schreef freecell het volgende:

En dat gillen? HELE DAG :{
Wie zet hem ff uit? :@
als je de uitknop kan vinden, geef dat ff aan mij door svp. gaat bij jou leander dan ook meedoen? selene blijkt iig een echt meisje te zijn, ze komt echt heel hoog :')
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_86175753
Vlindur, die KNIE! pfff. Succes er mee!
Gillen? Dat doen jongens ook ben ik achter. Doet gewoon pijn aan je oren.
Lily, gewoon slaan de volgende keer. Raar mens.

Hier weinig nieuws, vriendje lijkt over de ergste verkoudheid heen en is een beetje eenkennig aan het worden. Voor de rest heeft ie energie te veel en is niet te stoppen. Gezellig is het wel en het leidt lekker af.

BJ, gecondoleerd. Dat is inderdaad heel snel gegaan. Sterkte!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_86179259
Ja Vlindur! Succes met mijn knie _O-
zou wel heel leuk zijn als je even komt beppen O+

Herkent iemand dit: Isabeau gaat zodra ze in de kinderstoel of maxicosi zit (of in iets ander waarbij er een riempje oid tussen haar beentjes door zit) met haar 'luier' over dat riempje of bandje wrijven. Ik heb het gefilmd, maar het lijkt er gewoon echt op dat ze het lekker vindt voelen. Ik moet er erg om lachen, maar ik vind het ook wel een beetje vreemd. Nog meer baby's die hebben ontdekt dat dat best lekker voelt? :o :')
pi_86179312
even uploaden
pi_86179893
Op dit filmpje kun je het goed zien. Zodra ze in de kinderstoel of maxicosi zit begint ze ermee. ze begint vaak zelfs een beetje te kreunen...ik vind het gewoon een beetje ongemakkelijk :@
pi_86180285
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 20:58 schreef Sorbootje het volgende:
Op dit filmpje kun je het goed zien. Zodra ze in de kinderstoel of maxicosi zit begint ze ermee. ze begint vaak zelfs een beetje te kreunen...ik vind het gewoon een beetje ongemakkelijk :@
gewoon negeren. eventueel afleiden als je het ziet als je het echt vervelend vindt. maar het gewoon negeren helpt vrij aardig (ik heb hier een luiergraaier gehad)

edit: voor haar is het heel gewoon en deel van haar ontdekkingswereld. en het hoort ook gewoon bij het ontdekken. later als ze groter wordt kan je haar leren dat niet en plein public te doen ;)
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_86180308
Sorbootje, ik heb wel eens van een vriendinnetje gehoord dat dat dus inderdaad wel een beetje is wat jij denkt dat het is... "peutersex"... (*niet googlen denk ik, krijg je rare dingen van) Het schijnt dat meisjes dat wel vaker doen dus. Ik heb het trouwens alleen van horen zeggen hoor, maar ergens klinkt het best plausibel. :@
pi_86180423
sorbo, vergeef me! Ik zag je net posten en toen wist ik ' dat klopte er niet' (je kent het wel, wel weten dat er iets niet klopt, maar maar niet kunnen vinden wat dan). Ik ga even je filmpje kijken, maar ik vind het net zo klinken als Driekus die wel heeeel erg bezig is met zijn piemel. Piemelfriemel zeggen wij al...
pi_86180497
Nou weet je Simmu, ik zit er niet mee. Als zij 't leuk vindt... ik vind het prima. Maar ik bedoel dat ik het ongemakkelijk vind om het uit te leggen, aangezien je normaal gesproken geen sexuele gevoelens toedicht aan een kind van 11 maanden. Maar goed, als het lekker voelt...voelt het lekker :)

Lijnloos, ik denk echt dat dat het is. Ik dacht eerst dat ze het niet leuk vond in de kinderstoel, maar het tegendeel lijkt waar.
pi_86180550
Sorbo, ik ben toch ook wel blij om te zien dat Driekus niet de enige is die er een zooitje van maakt met eten. Vooral die voorkeur om met handjes vol eten in de ogen te gaan wrijven. Kan me niet voorstellen dat het fijn voelt!
pi_86180567
Geef niet Mefke, ik moest lachen :)
pi_86180626
Ik kan me voorstellen dat je je er ongemakkelijk bij voelt, Sorbo, maar da's gewoon jouw probleem. :+ Ik sluit me aan bij simmu; ze vindt het ook grappig/lekker als je haar even in haar nek kietelt en is zich er niet van bewust dat het een gepast en het ander ongepast is, vermoed ik. Dat lijkt me in ieder geval volstrekt plausibel.

Ivan doet dat soort dingen trouwens nooit. Hij heeft zijn jongeheer zelfs nog niet eens ontdekt.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')