geen zorg, komt vanzelfquote:Op dinsdag 7 september 2010 21:11 schreef Claudia_x het volgende:
Ivan doet dat soort dingen trouwens nooit. Hij heeft zijn jongeheer zelfs nog niet eens ontdekt.
Als je het genant gevonden zou hebben had je het filmpje denk ik niet geplaatst, toch?quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:23 schreef Sorbootje het volgende:
Ik heb ook helemaal de behoefte niet om dit tegen te houden ofzo. Ik vroeg me alleen af of er nog meer kinderstoelwrijfers zijn
Nope. Isabeau is one of a kind.quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:23 schreef Sorbootje het volgende:
Ik heb ook helemaal de behoefte niet om dit tegen te houden ofzo. Ik vroeg me alleen af of er nog meer kinderstoelwrijvers zijn
nee. geen kinderstoelwrijvers. wel heel veel heel nieuwsgierige en grijpgrage vingertjesquote:Op dinsdag 7 september 2010 21:23 schreef Sorbootje het volgende:
Ik heb ook helemaal de behoefte niet om dit tegen te houden ofzo. Ik vroeg me alleen af of er nog meer kinderstoelwrijvers zijn
Wat goed zegquote:Op dinsdag 7 september 2010 22:02 schreef NieuweUser het volgende:
Isa zegt sinds dit weekend ook papa!Mama zei ze een week ervoor. Het wordt nu steeds duidelijker hoe ze het uitspreekt!
Lief is het inderdaad!quote:Op woensdag 8 september 2010 07:31 schreef Incantrix het volgende:
En ik vergeet Isa bijna, wat geweldig!Zo lief als ze dat zeggen he? Blijft bijzonder hoor, ik vind het ook echt grappig dat Stef hele specifieke momenten heeft dat hij mama of juist papa zegt. Als hij speelt is het vaak papa, als hij getroost wil worden zegt hij mama
Goed zeg van Stef! Ik dacht dat je schreef "En nu is hij een blokje omquote:Op woensdag 8 september 2010 06:57 schreef Incantrix het volgende:
Stef staat nu echt los!
Net wel een seconde of 10!
(En nu is hij blokjes naar de kat aan het gooien)
(Gelukkig is hij net zo beroerd met mikken als ik, de kat merkt het niet eens, haha)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |