abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86180911
Haha goed dat je t doorgestreept hebt want ik voel me er idd niet ongemakkelijk bij. Ik moet er erg om lachen zelfs...:D
  dinsdag 7 september 2010 @ 21:18:22 #102
313287 Groofsken3
1,2,3, wat maakt het uit...
pi_86180989
Ik zou het ook gewoon laten gaan. En tegen de tijd dat ze voldoende begrijpt, haar vertellen dat dat iets voor als je alleen bent, op je kamertje ofzo.

Mijn dochter loopt heel graag in haar blootje rond en zit dan ook eigenlijk vaak wel met haar handje daar. Maar ik heb niet echt de indruk dat dat ook is om zichzelf te stimuleren zeg maar. Mijn zoon greep laatst voor het eerst raak. Maar heeft verder ook geen belangstelling nog.

Ik vind het zelf ook totaal geen probleem. Laat ze maar lekker friemelen en ontdekken hoor.
pi_86181042
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 21:11 schreef Claudia_x het volgende:
Ivan doet dat soort dingen trouwens nooit. Hij heeft zijn jongeheer zelfs nog niet eens ontdekt.
geen zorg, komt vanzelf :+
ik weet nog hoe broertje daarmee was. _O-
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_86181207
Hier dus wel ontdekt. En dan elke keer maar weer kijken of je em er af kan trekken, of ie los kan, of je em om kan draaien, uit kan trekken enz enz. Vooral erg lachwekkend.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_86181250
Ik heb ook helemaal de behoefte niet om dit tegen te houden ofzo. Ik vroeg me alleen af of er nog meer kinderstoelwrijvers zijn :D
  dinsdag 7 september 2010 @ 21:24:50 #106
313287 Groofsken3
1,2,3, wat maakt het uit...
pi_86181353
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 21:23 schreef Sorbootje het volgende:
Ik heb ook helemaal de behoefte niet om dit tegen te houden ofzo. Ik vroeg me alleen af of er nog meer kinderstoelwrijfers zijn :D
Als je het genant gevonden zou hebben had je het filmpje denk ik niet geplaatst, toch? ;) Nee, ik herken het niet, het stoelwrijven :o .

[ Bericht 6% gewijzigd door Groofsken3 op 07-09-2010 21:31:45 ]
pi_86181365
quote:
Ik heb ook helemaal de behoefte niet om dit tegen te houden ofzo. Ik vroeg me alleen af of er nog meer kinderstoelwrijvers zijn :D
Nope. Isabeau is one of a kind.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  dinsdag 7 september 2010 @ 21:28:24 #108
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_86181556
ik herken het ook niet Sorboo; maar Evie is nog wat jonger.. maar denk idd ook dat het heeel normaal is :Y niet teveel aandacht aan besteden.
Mijn nichtje was op een gegeven moment ook erg van het aanraken van dr plassertje; en mijn zus heeft ook uitgelegd dat je zulke dingen maar niet moet doen met andere mensen erbij. Het was een fase en ik zie het dr nu ook nooit meer doen Zelfontdekkingstocht ofzo.

en wat zwaait ze lief aan het einde van het filmpje! en Evie *(en mama) zijn jaloers op Isabeau haar haardos... zo lijkt het direct al zoveel meer een kindje ipv een baby :Y
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_86181587
quote:
nee. geen kinderstoelwrijvers. wel heel veel heel nieuwsgierige en grijpgrage vingertjes :+
de jouwe is gewoon wat inventiever dan de rest. die hoeft niet te wachten tot de luier uit is _O-
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_86182559
Hier ook niet. Maar wat is Isabeau toch een leuk meisje!
Wat een vrolijk ding!!!

ik kreeg net nog wat vakantiefoto's waar ik wel erg blij van werd....Lars met mama in knuffelmodus,....heerlijk!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_86183351
BJ gecondoleerd! :*

Wat een grappig gezicht van Isabeau! :D Ik herken het trouwens niet.

Isa zegt sinds dit weekend ook papa! O+ Mama zei ze een week ervoor. Het wordt nu steeds duidelijker hoe ze het uitspreekt! O+
  woensdag 8 september 2010 @ 06:57:22 #112
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_86193188
:o

Stef staat nu echt los!

Net wel een seconde of 10!

(En nu is hij blokjes naar de kat aan het gooien :'))

(Gelukkig is hij net zo beroerd met mikken als ik, de kat merkt het niet eens, haha _O- )
3!
pi_86193205
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 22:02 schreef NieuweUser het volgende:
Isa zegt sinds dit weekend ook papa! O+ Mama zei ze een week ervoor. Het wordt nu steeds duidelijker hoe ze het uitspreekt! O+
Wat goed zeg ^O^

En ik herken het kinderstoelwrijven ook niet verder...wel grappig trouwens :D
Over piemels kan ik dan wel weer meepraten met twee zonen en ondanks dat de mijne al ouder zijn is en blijft het een hot item bij ons in huis :+
Ik zal er verder maar niet over uitwijden
pi_86193208
Stef *O*
en wat een mooie foto zag ik laatst van jou en je zoon O+
  woensdag 8 september 2010 @ 07:31:24 #115
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_86193324
Oh, wat lief, dank je wel :) :* Ik vind mezelf nooit echt mooi op de foto staan (in het echt ben ik natuurlijk véél knapper :+ ) maar deze foto vond ik vooral ook heel dierbaar O+ En ik trek slechts een enkele onderkin en mijn ogen zijn open! :D

Ow, en dat herken ik ook niet, Sorbo.. Maar het kan best hoor, dat het gewoon fijn voelt. Ik heb ook wel eens gelezen dat kindertjes vanaf peuter- of kleuterleeftijd (weet ik niet meer) ook écht een soort van verliefd kunnen worden, alleen is dat dan wel wat anders dan bij volwassenen. Dat is zonder sexuele lading, maar het bestaat dus wel!

Ohja, en we moeten trouwens naar het CB vandaag, het zal mij benieuwen.. Nog geen prikjes gelukkig, die moeten de volgende keer..

En ik vergeet Isa bijna, wat geweldig! *O* Zo lief als ze dat zeggen he? Blijft bijzonder hoor, ik vind het ook echt grappig dat Stef hele specifieke momenten heeft dat hij mama of juist papa zegt. Als hij speelt is het vaak papa, als hij getroost wil worden zegt hij mama O+

[ Bericht 16% gewijzigd door Incantrix op 08-09-2010 07:36:52 ]
3!
pi_86193408
Nou zeg Trix, doe es niet zo lelijk over jezelf. Ik vind je een knapperik!

Wat goed dat Stef los staat! Isabeau stond gisteren per ongeluk even los (wilde toen ze stond naar me zwaaien en als je de ene hand gebruikt doet de andere vanzelf mee ), maar zodra ze het merkte ging ze snel zitten!

Isa begint ook te kletsen. Leuk is dat he?! O+

Enneh.... ik heb gewoon een viespeukje gebaard. Heeft ze niet van mij hoor! O-)
pi_86193923
Kletsende babys :) Lijkt me ook zo leuk.
Maar voor nu vind ik het gebrabbel al helemaal geweldig en zo knap :)
pi_86193957
Wow, wat goed van Stef! *O* Ik vond je ook prachtig op die foto, Icantrix. Je schreef erbij dat het het laatste borstvoedingsmoment was. Heel bijzonder.

Isa kan gewoon al mama én papa zeggen! :o

BJ, gecondoleerd. :*

Ik kijk trouwens nu al uit naar die eerste verworvenheden, het lachen en het ontdekken van de eigen ledematen. Het blijft tof om die ontwikkeling van je eigen kind mee te maken.
pi_86195423
Ja mooi is dat hè, Claudia? Ik zat gisteren terug te lezen in de dingen die ik opgeschreven heb over de ontwikkeling van Isabeau en kon het gevoel weer oproepen van bv de eerste keer dat ze een speeltje van de ene in de andere hand overpakte.. bijzonder!
pi_86195857
Stef kan staan, wat goed zeg!! *O*

quote:
Op woensdag 8 september 2010 07:31 schreef Incantrix het volgende:

En ik vergeet Isa bijna, wat geweldig! *O* Zo lief als ze dat zeggen he? Blijft bijzonder hoor, ik vind het ook echt grappig dat Stef hele specifieke momenten heeft dat hij mama of juist papa zegt. Als hij speelt is het vaak papa, als hij getroost wil worden zegt hij mama O+
Lief is het inderdaad! :* En ze zegt inderdaad 'Mama' als iets niet lukt en ze een beetje gaat mopperen! :D
pi_86198106
:o stef! :o los staan! _O_ dat is een knappe truc zeg!
Succes op het cb! prikloze bezoekjes zijn de leukste ;)
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_86199406
Los staan en praten alweer hier :o Wat knap zeg O+

Isabeau :D Leander hopte op zijn billen heen en weer op een bepaald moment :') Zelfde effect. Hij doet het nu niet meer :)
pi_86200411
quote:
Op woensdag 8 september 2010 06:57 schreef Incantrix het volgende:

Stef staat nu echt los!

Net wel een seconde of 10!

(En nu is hij blokjes naar de kat aan het gooien :'))

(Gelukkig is hij net zo beroerd met mikken als ik, de kat merkt het niet eens, haha _O- )
Goed zeg van Stef! Ik dacht dat je schreef "En nu is hij een blokje om :D "
pi_86200490
Sorry, overheen gelezen.

Wat super goed van je Stef. Nog heel eventjes en je mama kan echt achter je aan gaan hollen. :D
En wel een beetje lief zijn voor de kat hè ;)

Hoeveel cc kv heeft een jongeman van 6 maand en 1 week nodig? Want meneer ging van het weekend zelf over op 3 flessen. Maar nu wilde hij zojuist de fles van 12 uur ook al niet. Zo dadelijk nog maar eens proberen.
2 is wel heel weinig lijkt mij.
pi_86200539
Ymme Esmee is 11 maanden (ik zit nog in de ontkenningsfase, dat mag nog 9 dagen :P ) en die krijgt nog 3 flessen. Twee lijkt me erg weinig hoor :)
pi_86200653
Maar hij drinkt echt niet.
Naja misschien voordat hij naar bed gaat. Nog een 15 min en dan nog eens proberen :)

(denk ook wel dat dit eenmalig is hoor).

_EDIT_
Hij drinkt al :D
pi_86201318
Isabeau Wrijfstra :D

Ik mis Vlindur hier.... O-)
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_86201668
Getsie, die knie ziet er echt niet lekker uit Sorbootje.Wat vervelend zeg
en wrijf Isabeau :D ik vind het wel lollig hihi.Als ze het nou doet als ze groter is en wat meer begrijpt zou je er natuurlijk altijd nog over kunnen beginnen. Maar nu, ach...

BJ gecondoleerd, wat is dat enorm snel gegaan zeg :*

Esmee alweer 11 maanden jeetje de tijd vliegt zeg

*O* Wauw knappe Stef staat los *O* succes bij CB, ben benieuwd wat hij nu weegt

Ymme, Wolf is sinds een week of 2 over op 2 flessen.Sinds hij 2 boterhammen eet 's middags is er vanzelf een fles afgegaan.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_86202063
Stef! Wh00hoo! *O* *O*

Rienk had zn piemel even ontdekt toen hij een maand of 6 was, want zodra de luier uit ging moest hij even voelen of dat ding er nog wel zat, maar nu taalt hij er niet meer naar. Misschien is het bij Isabeau ook wel gewoon een fase.

Isa zegt al mama en papa! Waauw! Rienk zegt ook mama, maar dat is niet goed, want we heten mem en heit :) Gekke vent :) Dus het mama van hem is meer klankenstrooien want het komt er nog steeds moeilijk uit "mmmmmammmmammmmmmmaaammmaaaa"

Gister zijn we wezen babyzwemmen! Wat is dat leuk zeg! McLaura ging al met Thijs en ze vroeg of wij ook mee wilden want er was nog 1 plekje vrij. Dus we zijn gister meegegaan en het was echt geweldig! Rienk deed met alles mee en vond het helemaal niet eng! Zelfs het kopje onder ging goed, zonder proesten of hysterisch doen. Een natuurtalent! *O* *O* Hij is in totaal wel 5 of 6 keer kopje onder geweest :o En toen de les afgelopen was kwam een moeder van de groep na ons naar me toe "ken ik jou niet" En ik kijk haar eens goed aan; is het Zweefvliegje! _O- Van haar had ik de tricotslen over genomen dus we hebben nog even bijgepraat

(Rienk huilt)

Daarna zijn we weer naar Laura's huis gegaan, wat gedronken en toen naar huis. Rienk ging pas om 23:00 slapen en was om 07:00 weer wakker, om 08:00 al weer moe en om 11:45 pas wakker! En zonet had ik een mopperbaby, maar even bed spelen hielp, nu is hij aangekleed en weer vrolijk. Alleen stapt mijn vriend weer net het huis binnen.. Die is ziek -O- Die snotterdag van Rienk heeft hij nu. Die zit ook nog steeds aan de antibiotica wegens die blaasontsteking, de 2e al, want de eerste hielp niet) dus zn weerstand is lekker laag.

Nou ja, ik heb het druk vandaag met mn mannen ;)

En Ymme, hij hoeft een fles niet op 'tijd' he. Rienk krijgt zn 2e fles 'ergens' tussen 12 en 15. Hij komt er zelf wel om.
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_86202222
Rienk is idd een natuurtalent!!!!

Thijs moet helaas nog weer wennen omdat we een half jaar niet geweest zijn ivm mijn opleiding, maar hopelijk vindt hij het ook snel weer helemaal leuk!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
pi_86204019
Dat lijkt me nou zo leuk he, lekker zwemmen met je smurf.. Zit er alleen niet in wegens geen rijbewijs enzo. Maar ik kan natuurlijk ook gewoon even met haar gaan zwemmen in het weekend. Samen met B.
Leuk dat Rienk er zo van genoot!

Het wrijven van Isabeau zal vast een fase zijn (ik mag toch hopen dat ze als ze zestien is zich een beetje weet te gedragen ;) ), maar ze doet het al behoorlijk lang. Sowieso een maand of 2. Ach, als zij er blij van wordt...

Voel vooruitgang in mijn knie! Hij is nog wel heel dik, maar de pijn is aanzienlijk minder en de stijfheid ook! Nu nog hopen op een goede uitslag van de foto's.
pi_86204249
Sorbo, dat kan ook. Vooral op zondag, want dan is het 'babyzwembad' gewoon open, en dat scheelt een paar graden waardoor Isabeau het veel langer leuk vindt :)
pi_86204415
quote:
Op woensdag 8 september 2010 14:33 schreef McLaura het volgende:
Sorbo, dat kan ook. Vooral op zondag, want dan is het 'babyzwembad' gewoon open, en dat scheelt een paar graden waardoor Isabeau het veel langer leuk vindt :)
Isabeau is een bikkel hoor. Die was in Italie niet uit de zee te slaan! Maar ik vind dat warme wel lekker :D
pi_86212292
Thijs is op zich ook een bikkel, die zat op Ameland zodra hij de kans kreeg in de zee, maar het doelgroepenbad is comfortabeler :D
pi_86212531
Leah heeft nog nooit gezwommen.

Het zwembad op vakantie was steenkoud (en diep) en het weer was er ook niet helemaal naar. De hittegolf was alweer een tijdje gedaan. Wij hebben wel nog gezwommen maar ook maar even steeds (brrr).

Thuis hebben we ook een groot opzet zwembad maar voor haar te diep (ze is er wel even ingeweest maar dat noem ik niet echt zwemmen)

Ik ben van plan om binnenkort naar het zwembad in de buurt te gaan. Daar is het echt leuk, veel verschillende baden en ook voor Leah een groot peuterbad.
Ik ging wel eens alleen met de jongens want mijn man wil niet maar met drie kinderen in mijn eentje waarvan 1 baby en 1 kind van 5 die ook niet kan zwemmen, vind ik toch te link.

Ik heb laatst gezegd dat hij toch echt mee moet en toen keek hij een beetje moeilijk (maar ik krijg hem wel zo ver hoor).

[ Bericht 47% gewijzigd door lily op 08-09-2010 18:37:51 ]
pi_86212549
quote:
Op woensdag 8 september 2010 18:30 schreef lily het volgende:
Leah heeft nog nooit gezwommen..
Aha.
pi_86212831
quote:
Op woensdag 8 september 2010 18:31 schreef McLaura het volgende:

[..]

Aha.
aha?
pi_86212892
Ik vind de zee trouwens zelf helemaal niks. Ja, in de herfst of winter naar zee, lekker wandelen, maar er in zwemmen :N
Geef mij maar een zwembad.
pi_86214116
Grappig is dat hè? :D Volgens mij vinden die kinderen water gewoon te leuk om aan kou te denken! :)
pi_86215608
quote:
Op woensdag 8 september 2010 18:38 schreef lily het volgende:

[..]

aha?
Ja, wat moet ik er anders op zeggen :D
pi_86216013
quote:
Op woensdag 8 september 2010 19:47 schreef McLaura het volgende:

[..]

Nou, wat dacht je van "oh wat jammer, want het is zo geweldig!". Of gewoon helemaal niets. :+
pi_86216027
Ivan heeft ook nog nooit gezwommen.
pi_86216291
Evie is juist een enorme waterrat; eerst al meerdere malen lekker in de tuin in dr eigen zwembadje; en ook al best vaak in het grote mensen zwembad :Y
tnt vind ze het heel erg leuk; veel lachen en spartelen.

wij zijn net terug van verjaardagsvisite; de jongste van mijn zus werd vandaag 2 O+ Was leuk en gezellig en Evie heeft heel lief meegespeeld met de andere kindjes.
(het was alleen een strijd tussen Evie en mijn nichtje wie dr bij mij 'mocht' zitten haha).

Sorboo; hoe is je knie vandaag???
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_86216451
quote:
Op woensdag 8 september 2010 19:56 schreef Claudia_x het volgende:
Ivan heeft ook nog nooit gezwommen.
Oh wat jammer, want het is zo geweldig ;)

Daan een paar keer, maar nog niet echt overtuigend enthousiast. Bad vindt hij wel super. We gaan over 4 weekjes een midweekje naar Center Parcs en daar hebben ze babyzwemmen voor opening van het zwembad. Lijkt me erg leuk. Verder zou ik hier woensdagochtend babyzwemmen maar het komt er steeds niet van -O-

Ik kwam maar weer eens binnen vallen hier. Het gaat nog steeds niet echt best. Mijn AB kuur slaat nu iets aan dus keelpijn is een stuk minder, maar met Daan gaat het nog niet super. Nou ja, hij heeft al een week koorts (tussen 38-39,5 gr.). Helaas drinkt hij sinds gister ook erg slecht. Laat halve flessen staan enzo, maar geen idee wat het nou is. Hij lijkt nergens last van te hebben anders dan een flinke snotneus maar verder?? De HA zei dat zijn amandelen ontstoken waren en daar heeft hij een kuurtje voor. Het zit me niet lekker dat die koorts maar niet weggaat. Volgens de HA had die gister al weg moeten zijn. Hij is al de hele week niet op het KDV geweest en slaapt veel maar als hij wakker is, is hij echt mega vrolijk :?

Als het morgen nog niet weg is, dan maar weer naar de HA terug. :{
pi_86216510
quote:
Op woensdag 8 september 2010 20:05 schreef happyme28 het volgende:

[..]

Aha.
pi_86216606
quote:
Op woensdag 8 september 2010 19:47 schreef McLaura het volgende:

[..]

:D

ik dacht aan een Ahaa ofzo (dus er komt nog wat uitleg)
maar het was een gewone: aha

:P
pi_86216693
quote:
Op woensdag 8 september 2010 20:05 schreef happyme28 het volgende:

[..]

Daan een paar keer, maar nog niet echt overtuigend enthousiast. Bad vindt hij wel super. We gaan over 4 weekjes een midweekje naar Center Parcs en daar hebben ze babyzwemmen voor opening van het zwembad. Lijkt me erg leuk. Verder zou ik hier woensdagochtend babyzwemmen maar het komt er steeds niet van -O-

we kunnen wel een keertje in Delft gaan zwemmen alsje dat leuk vindt..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_86216703
Ik kan me trouwens voorstellen dat je je er zorgen om maakt, happy. Het enige wat je kunt doen is naar de huisarts gaan.
pi_86216794
Ja, erg vervelend, happy ..

wel goed dat hij vrolijk enzo is. En ze kunnen nu eenmaal snel koorts hebben, maar toch...ik snap je gevoel
pi_86217127
quote:
Op woensdag 8 september 2010 20:10 schreef Vicky het volgende:

[..]

we kunnen wel een keertje in Delft gaan zwemmen alsje dat leuk vindt..
ik kan alleen woensdagmorgen tot 10 uur en het komt juist zo goed uit dat het dan in de Schilp is, maar er komt steeds iets tussen. Als Daan volgende week is opgeknapt dan ga ik dan ECHT!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')