Zo, dat is wat veel informatie natuurlijk dus even een stapje terug.quote:
Het Boek met alle Gespreksonderwerpen.
Een goed gesprek is een gebeurtenis waar mensen oprecht van kunnen genieten. Het is echter niet altijd makkelijk om een goed gesprek te starten, om geschikte onderwerpen te vinden die een gesprek aangenaam aan de gang houden en de magie van vriendschap doet ontstaan.
Met Het Boek met alle Gespreksonderwerpen heeft de lezer de bron van honderden goede gesprekken in handen die ervoor zorgen dat je gekend wordt om je goede gezelschap, je diepte en je wijsheid. Want elk van deze gespreksonderwerpen leidt tot echte kennis over de ander en geeft je gesprekspartner de gelegenheid op een zinvolle en onderhoudende manier over zichzelf te praten.
Zoiets?quote:Op maandag 6 september 2010 09:22 schreef Maanvis het volgende:
HallonGoedenMorgen en kan je de OP updaten met recente info?
Dat zal toch wel. Ik denk dat Re niet 24/7 bij de PC zit en een lijstje bijhoud.quote:
Goedzo!quote:
Je zou willen dat je dit niet gezegd had denk ikquote:Op maandag 6 september 2010 09:25 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Dat zal toch wel. Ik denk dat Re niet 24/7 bij de PC zit en een lijstje bijhoud.
Oooh wacht ffquote:Op maandag 6 september 2010 09:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je zou willen dat je dit niet gezegd had denk ik
Whahahahahahahahahahahaquote:
Ja he, wijzigen mag toch he?quote:
als je het maar overzichtelijk houdt, dus liever alleen je originele bericht editen...quote:
Okeequote:Op maandag 6 september 2010 09:33 schreef Re het volgende:
[..]
als je het maar overzichtelijk houdt, dus liever alleen je originele bericht editen...
M'n dag kan niet meer stuk!quote:
quote:Op maandag 6 september 2010 09:33 schreef Loveless85 het volgende:
Ja Stombo, met je iedere stem los in een post
Dankjequote:Op maandag 6 september 2010 09:46 schreef charmed_angel het volgende:
Rockabella + Snaavel
Ongeveer dezelfde leeftijdEn ik Snaavel ook een date gun
Boek Rockabella
quote:Op maandag 6 september 2010 09:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nog ff en je week kan niet meer stuk... je hebt er weer een stem bij
Ik ben blij van die ' nee serieus'quote:Op maandag 6 september 2010 10:15 schreef Seven. het volgende:
Friek_ en Cue_
Omdat ze allebei een grote bek over anderen hebben op internet, kunnen ze gezellig andere fokkers afzeiken. Nee, serieus, ik denk dat ze wel degelijk overeenkomsten hebben qua karakter en levensinstelling.
Boek is voor Cue_
Boek kun je wel tegen de muur smijten, lekker roddelen over andere fokkers!quote:
NOES!quote:Op maandag 6 september 2010 11:18 schreef Seven. het volgende:
Whahahaa, Schenkstroop is aan het ronselen voor tombolafan!
Ben je niet blij?quote:Op maandag 6 september 2010 11:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
NOES!
Ik wil met anoniem5, alleen al om te weten wie dat is
quote:Op maandag 6 september 2010 11:21 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ben je niet blij?Dan ga ik ook even op jullie stemmen
Ik ook!quote:Op maandag 6 september 2010 11:25 schreef -Miauw- het volgende:
Ik vind dat niet onderbouwde stemmen niet meetellen
quote:Op maandag 6 september 2010 11:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ook!
En slecht onderbouwde of "op verzoek" ook
Ik praat toch liever ergens anders over dan over fokquote:Op maandag 6 september 2010 11:19 schreef Seven. het volgende:
Boek kun je wel tegen de muur smijten, lekker roddelen over andere fokkers!
Aan de andere kant heb je natuurlijk altijd een gespreksonderwerp; andere fokkersquote:Op maandag 6 september 2010 11:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik praat toch liever ergens anders over dan over fok
sjaaaaa... monkey wrenchquote:Op maandag 6 september 2010 11:26 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
precies
'omdat het kan' kan misschien in KLB maar dit is serious business
uhuh, maar:quote:Op maandag 6 september 2010 11:41 schreef Schenkstroop het volgende:
heyhey, geen regels toevoegen nadat de stemming al is begonnen he. zijn julie effe mal. Stemmen ronselen was/is toegestaan
Die regel was er alquote:Het is zover, er kan gestemd gaan worden! Jullie mogen allemaal 3 koppels aanwijzen met een kleine motivatie, waarvan jij denkt dat een date tussen die 2 personen een goed idee zou zijn.
Ja dat bedacht ik me ook al ja. Maareh een kleine motivatie en dan is het ok?quote:Op maandag 6 september 2010 11:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
uhuh, maar:
[..]
Die regel was er al
Dus, je faalt in zelfs in dit? Iemand kiezen waar al veel op gestemd worden voor een date met een andere vent. Had je dan niet beter je matties kunnen ronselen om te laten stemmen op een van de dames die minder stemmen krijgen. Dan had je gegarandeerd een date gehad.quote:Op maandag 6 september 2010 11:50 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ja dat bedacht ik me ook al ja. Maareh een kleine motivatie en dan is het ok?
Komt voor de bakker. YOU ARE MINE! omdat je me niet mag. voor seven geldt hetzelfde ik moest kiezen![]()
(maar ergens denk ik dat ik dit ga verliezen, zeker geen goede strategie van mij, plus ik denk dat ik rockabella kwa beschrijving leuker vind.. i'm a loser..)
Verliezen doe je sowieso, maar meer door je gedrag. Zelfs als je hier een date uit sleept met mij dan vind ik je bij voorbaat al niet sympathiek door hoe je doet. HELEMAAL als je eigenlijk een ander leuker vindtquote:Op maandag 6 september 2010 11:50 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ja dat bedacht ik me ook al ja. Maareh een kleine motivatie en dan is het ok?
Komt voor de bakker. YOU ARE MINE! omdat je me niet mag. voor seven geldt hetzelfde ik moest kiezen![]()
(maar ergens denk ik dat ik dit ga verliezen, zeker geen goede strategie van mij, plus ik denk dat ik rockabella kwa beschrijving leuker vind.. i'm a loser..)
Je hebt gelijk. Maar gelukkig nam ik dit hele gebeuren niet al te serieusquote:
Zou je misschien eens wel moeten doen. Of moeten kappen met janken dat je nooit een vriendin hebt. Dit was een ultieme mogelijkheid om eens met een vrouw te daten, op een unieke locatie. En achteraf je zelfs niet druk hoeven te maken over de rekeningquote:Op maandag 6 september 2010 11:57 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Maar gelukkig nam ik dit hele gebeuren niet al te serieus
waarom niet, het zijn flinke prijzen die je kunt winnen en het is een leuk initiatief, als je dus al niet serieus erin gaat kan ik je net zo goed uit de kandidatenlijst halen...quote:Op maandag 6 september 2010 11:57 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Maar gelukkig nam ik dit hele gebeuren niet al te serieus
En ik dan? Ik krijg nu PM's dattie me echt een keer flink op me bek gaat slaan. En ohja, of ik dan wel ff voor- en achternaam wil doorgevenquote:Op maandag 6 september 2010 11:59 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb echt medelijden met Tombolala.
Liefquote:Op maandag 6 september 2010 11:59 schreef Harajuku. het volgende:
Nietquote:Op maandag 6 september 2010 12:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En ik dan? Ik krijg nu PM's dattie me echt een keer flink op me bek gaat slaan. En ohja, of ik dan wel ff voor- en achternaam wil doorgeven
quote:Op maandag 6 september 2010 12:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En ik dan? Ik krijg nu PM's dattie me echt een keer flink op me bek gaat slaan. En ohja, of ik dan wel ff voor- en achternaam wil doorgeven
Jij weet wie anoniempje 5 is?quote:Op maandag 6 september 2010 11:59 schreef Harajuku. het volgende:
Wat heb jij gedaan danquote:Op maandag 6 september 2010 12:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
ja jij bent "geweldig".quote:
quote:Op maandag 6 september 2010 12:03 schreef Seven. het volgende:
De stand tot nu toe:
Cat & UIO: 10
tombola & anoniem5: 14
Patrique & Juicy: 6
Het is iig een vrouw. Wat al een hele sprong voorwaarts zou zijn in vergelijk met je rechterhandquote:
Ik ga geen mensen bedreigen via pm omdat ik het niet met ze eens benquote:
Nou, dat is best een raar beeld van Friek, believe you me, jullie zouden leuk zijnquote:Op maandag 6 september 2010 12:03 schreef Seven. het volgende:
De stand tot nu toe:
Cat & UIO: 10
Loontjah & JJH: 1
tombola & anoniem5: 14
Sinceria & Diablo: 2
I_W & Patrique: 1
Engel & anoniem2: 1
Friek & Seven: 2. Stop daarmee mensen, ik heb echt geen behoefte aan zo'n negatief figuur.
Patrique & Juicy: 6
Schenk & tombola: 1
Maanvis & Seven: 3
Rockabella & anoniem3: 1
Sinceria & Friek: 1
Cue & venum: 1
Schenkstroop & anoniem4: 1
Cue & JJH: 1
tombola en Schenk: 4
Friek & cue: 1
Engel & Maan: 1
Cue & anoniem3: 1
Schenk & anoniem4: 1
Rockabella & Snaavel: 1
Engel & Schenk: 1
Cue & I_W: 1
Schenk & Patrique: 1
O, dan kom ik ff kijken.quote:Op maandag 6 september 2010 12:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja, Patrique en Juicy is leuk en aardig maar niet de bedoeling natuurlijk. Bovendien wil ik best wel graag met Maanvis dus dan stel ik voor dat P&J als stelletje uitgesloten worden.quote:Op maandag 6 september 2010 12:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dus deze 3 zouden dan op date gaan
quote:Op maandag 6 september 2010 12:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dus deze 3 zouden dan op date gaan
Joh, laten we zelf al kiezen met wie we op date gaanquote:Op maandag 6 september 2010 12:06 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ja, Patrique en Juicy is leuk en aardig maar niet de bedoeling natuurlijk. Bovendien wil ik best wel graag met Maanvis dus dan stel ik voor dat P&J als stelletje uitgesloten worden.
Als hij in het echte leven ook maar bij benadering de Friek_ van Fok is, dan kan ik me zo voorstellen dat ik na 10 minuten al geen eetlust meer heb. Kritiek zus, kritiek zo, en dit is slecht en dat is slecht en zwaarmoedig zwaarmoedig allemaal. Ik zou z.s.m. manieren zoeken om hem zijn mond te doen dichthouden (gewoon zelf stug over leuke dingen door blijven praten of zo.:P ).quote:Op maandag 6 september 2010 12:06 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nou, dat is best een raar beeld van Friek, believe you me, jullie zouden leuk zijn [ afbeelding ]
Ronselen mag. Om nou mensen uit te gaan sluiten lijkt me ook niet echt de bedoeling. Users kunnen nu eenmaal stemmen hoe ze willen, dus kan je onverwachte stelletjes krijgenquote:Op maandag 6 september 2010 12:06 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ja, Patrique en Juicy is leuk en aardig maar niet de bedoeling natuurlijk. Bovendien wil ik best wel graag met Maanvis dus dan stel ik voor dat P&J als stelletje uitgesloten worden.
Gaat wel ten koste van Schenkstroop. En mij en Maanvis.quote:Op maandag 6 september 2010 12:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Joh, laten we zelf al kiezen met wie we op date gaan
Ik zie er de grap wel van in... (ik hoop hun ook).
Ja, maar Juicy heeft aangegeven een date met een vrouw te willen.quote:Op maandag 6 september 2010 12:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ronselen mag. Om nou mensen uit te gaan sluiten lijkt me ook niet echt de bedoeling. Users kunnen nu eenmaal stemmen hoe ze willen, dus kan je onverwachte stelletjes krijgen
En ik wil een miljoenquote:Op maandag 6 september 2010 12:11 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ja, maar Juicy heeft aangegeven een date met een vrouw te willen.
Nee, maar een hetero homo proberen te maken is ook weer zoietsquote:Op maandag 6 september 2010 12:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ronselen mag. Om nou mensen uit te gaan sluiten lijkt me ook niet echt de bedoeling. Users kunnen nu eenmaal stemmen hoe ze willen, dus kan je onverwachte stelletjes krijgen
Als zij alletwee niet willen dan zal die date niet doorgaan denk ik, en dan schuiven jij en maanvis omhoogquote:Op maandag 6 september 2010 12:10 schreef Seven. het volgende:
[..]
Gaat wel ten koste van Schenkstroop. En mij en Maanvis.
Schenkstroop heeft zich al teruggetrokken geloof ik. En er vallen sowieso 6 stelletjes af natuurlijk, dus dat 2e is geen goed puntquote:Op maandag 6 september 2010 12:10 schreef Seven. het volgende:
[..]
Gaat wel ten koste van Schenkstroop. En mij en Maanvis.
OK.quote:Op maandag 6 september 2010 12:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Naaktpics van jou in m'n mail en ik verander Pat en Juicy in jou en Maanvis
quote:Op maandag 6 september 2010 12:14 schreef Seven. het volgende:
Oh, Maanvis en ik wonen ook bij elkaar in de buurt! Iemand had hem en Engel gematcht vanwege de afstand.
Overleg dan ook even of Juicyhill en Patrique mag? Anders ga ik mn stem veranderen als ie toch niet teltquote:Op maandag 6 september 2010 12:14 schreef Re het volgende:
ik ben even in overleg om schenkstroop uit de competitie te halen dus wacht dat maar af, en gewoon doorstemmen allemaal, hup
Mij boeit het niet, als het een toffe gast heb ik ook een leuke avond hoorquote:Op maandag 6 september 2010 12:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Joh, laten we zelf al kiezen met wie we op date gaan
Ik zie er de grap wel van in... (ik hoop hun ook).
QFTquote:Op maandag 6 september 2010 12:28 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Mij boeit het niet, als het een toffe gast heb ik ook een leuke avond hoor
quote:Op maandag 6 september 2010 12:28 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Mij boeit het niet, als het een toffe gast heb ik ook een leuke avond hoor
Het los en slap hangend handje dat overdreven meebeweegt bij elke vorm van expressie?quote:Op maandag 6 september 2010 12:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
![]()
Dan is er toch eigenlijk niks aan het handje?
Maar als jullie sowieso met elkaar willen daten hebben jullie deze actie niet nodig en kunnen jullie het etentje eigenlijk wel aan iemand anders gevenquote:
Deze redenatie begrijp ik nietquote:Op maandag 6 september 2010 13:07 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Maar als jullie sowieso met elkaar willen daten hebben jullie deze actie niet nodig en kunnen jullie het etentje eigenlijk wel aan iemand anders geven
Ik wil wel met jou gaanquote:Op maandag 6 september 2010 13:55 schreef Sinceria het volgende:
Ja jongens, zo ga ik dus nooit uit eten in het donker.
Ja, je moeder vast ook wel.quote:
Nee, ze wil nietquote:
Is het dan sowieso niet een beetje vreemd om er 1 homo tussen te zetten!?quote:Op maandag 6 september 2010 12:11 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee, maar een hetero homo proberen te maken is ook weer zoiets
quote:Op maandag 6 september 2010 14:10 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Is het dan sowieso niet een beetje vreemd om er 1 homo tussen te zetten!?
quote:Op zondag 5 september 2010 22:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien zitten er nog een paar in de kast, die er in het donker uit durven komen?
Ow ja zover heb ik niet terug gelezen sorryquote:
Alles wat ik hierop kan antwoorden is verkeerd dus ik zeg maar niks.quote:
Dat is dan wel weer leukquote:Op maandag 6 september 2010 15:12 schreef bioloogje het volgende:
Ik moet mezelf natuurlijk wel op date sturen en Cue_ lijkt mij de leukste vrouwelijke deelneemster.
Bij gebrek aan foto's, video's, dagboeken en je CV ben ik idd uitgegaan van dat ene korte verhaaltjequote:Op maandag 6 september 2010 15:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer leuk![]()
al is het natuurlijk maar op een simpel kort verhaaltje gebaseerd
quote:Op maandag 6 september 2010 15:23 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Bij gebrek aan foto's, video's, dagboeken en je CV ben ik idd uitgegaan van dat ene korte verhaaltje
Reden te meer om met haar op date te willenquote:Op maandag 6 september 2010 15:32 schreef Sinceria het volgende:
Cue_ had inderdaad een leuk verhaaltje. Maar het is dan ook een hele gezellige en leuke dame!
Dan vraag je haar tochquote:Op maandag 6 september 2010 15:38 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Reden te meer om met haar op date te willen
ik heb een blauwtje bij haar gelopenquote:Op maandag 6 september 2010 16:11 schreef skippy22 het volgende:
Sinceria ziet er ook wel aardig uit heren!
Niet alleen jij hoorquote:Op maandag 6 september 2010 16:12 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
ik heb een blauwtje bij haar gelopen
Ai! Blijft er dan nog wat te daten voor haar over dan?quote:Op maandag 6 september 2010 16:18 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Niet alleen jij hoorZe valt blijkbaar niet op vadsige nerds
Niet op fokquote:Op maandag 6 september 2010 16:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ai! Blijft er dan nog wat te daten voor haar over dan?
Welke danquote:Op maandag 6 september 2010 16:13 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Stem dan even in dat andere topic op ons...
Jullie oudjes hebben altijd gelukquote:Op maandag 6 september 2010 16:48 schreef UIO_AMS het volgende:
Je bent een weekend weg en gelijk is een date geregeld.
Jij en Sinceriaquote:Op maandag 6 september 2010 16:36 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Stemmen voor de [Singles] Actie Date in the Dark
Stem meteen ook op mij
Is onze kans op een date daarmee teniet gedaan?quote:
Er is een eeuwig vrijgezellen topicquote:Op maandag 6 september 2010 16:51 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Is onze kans op een date daarmee teniet gedaan?
Je zal van goede huize moeten komen nuquote:Op maandag 6 september 2010 16:51 schreef UIO_AMS het volgende:
Donequote:Op maandag 6 september 2010 17:00 schreef Juicyhil het volgende:
Dankjewel
Je moet trouwens ook een derde koppel kiezen, anders telt hij niet mee je stem.
quote:Op maandag 6 september 2010 19:29 schreef Snaavel het volgende:
Kom op jongens, gunnen jullie die date niet aan mij?![]()
Ja.. goodluck..quote:Op maandag 6 september 2010 19:31 schreef PatriQue89 het volgende:
Is Juicyhill uit de kast gekomen ofzo?
Niet als het mijn date in de weg looptquote:Op maandag 6 september 2010 19:29 schreef Snaavel het volgende:
Er kan pas 1 dag gestemd worden! Nog alle kans johquote:Op maandag 6 september 2010 20:02 schreef Friek_ het volgende:
Nou, die date gaat er dus niet inzitten als ik zo de stemmen tel.
Jawel hoorquote:Op maandag 6 september 2010 19:29 schreef Snaavel het volgende:
Je kan haar ook een pm sturenquote:Op maandag 6 september 2010 20:02 schreef Friek_ het volgende:
Nou, die date gaat er dus niet inzitten als ik zo de stemmen tel.
Nu willen ze allemaalquote:Op maandag 6 september 2010 21:23 schreef Snaavel het volgende:
Ow trouwens, karakter van mij..
Kennen jullie the office US?
Ik ben een mix tussen Michael Scott en Jim Halpert
Micheal:
Jim:
Je wil wel heeel graag he?quote:Op maandag 6 september 2010 21:23 schreef Snaavel het volgende:
Micheal:
Jim:
Jouw advies qua strategie bij dames opvolgen na het lezen van dit topic lijkt me toch wat discutabel.quote:
Ik ben nu al gedumpt door tombolafanquote:Op maandag 6 september 2010 21:48 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Jouw advies qua strategie bij dames opvolgen na het lezen van dit topic lijkt me toch wat discutabel.
quote:Op maandag 6 september 2010 22:01 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Ik ben nu al gedumpt door tombolafan
het wordt nu slightly embarrassingquote:Op maandag 6 september 2010 21:23 schreef Snaavel het volgende:
Micheal:
Jim:
Had ik maar...quote:Op maandag 6 september 2010 22:17 schreef Maanvis het volgende:
ik ben een kruising tussen pascal jacobs en herman den blijker
ik kan net zo goed zingen én net zo goed koken!quote:
Ja, daaromquote:Op maandag 6 september 2010 22:25 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik kan net zo goed zingen én net zo goed koken!
quote:Op maandag 6 september 2010 21:10 schreef skippy22 het volgende:
Seven lijkt me echt zown prettig gestoorde borderliner met kort haar
quote:Op maandag 6 september 2010 21:51 schreef Harajuku. het volgende:
Friek & MLIFriek & MLI
Friek & MLI
Friek & MLI
Friek & MLI
Friek & MLI
Ik ook!quote:Op maandag 6 september 2010 22:25 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik kan net zo goed zingen én net zo goed koken!
Hij is in het echt niet zoals jij hem van hier kent!quote:
Ik ook niet. Maar dat wil niet zeggen dat het een leuke date zou worden.quote:Op maandag 6 september 2010 23:39 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hij is in het echt niet zoals jij hem van hier kent!
Wel dat je dus niet weet wat voor een date het zou gaan worden en je dus niet zoveel vast moet houden aan je vooroordelenquote:Op maandag 6 september 2010 23:45 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar dat wil niet zeggen dat het een leuke date zou worden.
Ach kom toch, Friek_ heeft mij zo vaak geprobeerd te beledigen dat ik nog liever met Schenk op stap ga. Al denk ik niet dat hij in het echt zou durven.quote:Op maandag 6 september 2010 23:47 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wel dat je dus niet weet wat voor een date het zou gaan worden en je dus niet zoveel vast moet houden aan je vooroordelen
Nou nou nou zeg, het is ook weer niet zo alsof ik je om de week een verbale kopstoot geef. Verder maak je het er ontzettend zelf naar met je topics waarin je overgaat van hetero naar lesbisch, van lesbisch naar biseksueel, alles kapot analyseert en steeds terugkomt onder nieuwe nicknames. Nogal makkelijk om mij de zwartepiet te geven.quote:Op maandag 6 september 2010 23:50 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ach kom toch, Friek_ heeft mij zo vaak geprobeerd te beledigen dat ik nog liever met Schenk op stap ga. Al denk ik niet dat hij in het echt zou durven.
IK ZEI HET TOCH???!!?!!quote:Op dinsdag 7 september 2010 00:46 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Nou nou nou zeg, het is ook weer niet zo alsof ik je om de week een verbale kopstoot geef. Verder maak je het er ontzettend zelf naar met je topics waarin je overgaat van hetero naar lesbisch, van lesbisch naar biseksueel, alles kapot analyseert en steeds terugkomt onder nieuwe nicknames. Nogal makkelijk om mij de zwartepiet te geven.
Dat je me vaak probeert te beledigen, nu ook weer!quote:
Als je dat al beledigen noemt zeg, allemachtig. Ik gebruik toch nergens scheldwoorden, kwetsend taalgebruik of iets in die geest? Mij mag je best aanspreken op het hoogdravende of zwaarmoedige geleuter hoor, bij die gratie bestaat ook een forum: om discussie te voeren.quote:Op dinsdag 7 september 2010 02:43 schreef Seven. het volgende:
[..]
Dat je me vaak probeert te beledigen, nu ook weer!![]()
Ik laat jou toch ook met rust met al je zwaarmoedige en hoogdravende geleuter? Ik zal me echt niet druk maken om jou (tot er sprake is van een mogelijke date, no thanks). En ik denk echt dat ik met Schenk een toffere avond zou hebben dan met jou.
Het is slechts een observatie die me verder niet interesseert.quote:Op dinsdag 7 september 2010 03:08 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Als je dat al beledigen noemt zeg, allemachtig. Ik gebruik toch nergens scheldwoorden, kwetsend taalgebruik of iets in die geest? Mij mag je best aanspreken op het hoogdravende of zwaarmoedige geleuter hoor, bij die gratie bestaat ook een forum: om discussie te voeren.
My god, waarom haal je dit erbij? Moeten mensen jou bevestigen dat je inderdaad een toffe aardige kerel bent en ik een aandachtshoer of zo? Don't worry, jij bent de mod, jij bent de populairste hoor.quote:Op dinsdag 7 september 2010 03:12 schreef Friek_ het volgende:
Daarnaast wordt iemand 'met rust laten' beduidend moeilijker zodra diegene nieuwe nicknames aanneemt. Zo kun je bijvoorbeeld in dit topic zien dat ik op vrij redelijke wijze antwoord gaf op je probleem, maar dat zodra ik wist dat dit je zoveelste nick was, ik wel anders reageerde zoals in het deel daaropvolgend.
Veel plezier. En met je gebrek aan argumenten. Jij beschuldigt mij (van belediging) en als je de ander beschuldigd mag je gaan argumenteren. Maar dat wil je blijkbaar niet.quote:Op dinsdag 7 september 2010 03:22 schreef Seven. het volgende:
![]()
[..]
Het is slechts een observatie die me verder niet interesseert.
[..]
My god, waarom haal je dit erbij? Moeten mensen jou bevestigen dat je inderdaad een toffe aardige kerel bent en ik een aandachtshoer of zo? Don't worry, jij bent de mod, jij bent de populairste hoor.. Laat het los, man!
Ah fuck it, ik ga Star Trek kijken.
quote:
Discussies met jou heb ik geen zin in. Doei!quote:Op dinsdag 7 september 2010 03:27 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Veel plezier. En met je gebrek aan argumenten. Jij beschuldigt mij (van belediging) en als je de ander beschuldigd mag je gaan argumenteren. Maar dat wil je blijkbaar niet.
Whahahahaaaquote:
Ben ik wel Re.quote:Op dinsdag 7 september 2010 07:54 schreef Re het volgende:
tering, seven. is niet MLI, en nu weer kappen...
Ben ik verplicht deze dans uit te voeren mocht ik op date gaan?quote:
quote:Op dinsdag 7 september 2010 09:04 schreef Loveless85 het volgende:
Deze verkiezing is echt geniaal
MLI Seven. / Wie dan ook en Friek
Schenkstroop en z'n woedeaanval
Snaavel die heel nonchalant doet maar toch zo graag wil
Juicy die z'n eerste homo-erotische ervaring gaat krijgen daar in het donker.
En natuurlijk een paar leuke matches
Zwabber Anoniem 5 en Tombola
Cat en UIO
Cue_ en JJH
Het is inderdaad wel lichtelijk hilarisch.quote:Op dinsdag 7 september 2010 09:04 schreef Loveless85 het volgende:
Deze verkiezing is echt geniaal
MLI Seven. / Wie dan ook en Friek
Schenkstroop en z'n woedeaanval
Snaavel die heel nonchalant doet maar toch zo graag wil
Juicy die z'n eerste homo-erotische ervaring gaat krijgen daar in het donker.
En natuurlijk een paar leuke matches
Zwabber Anoniem 5 en Tombola
Cat en UIO
Cue_ en JJH
quote:Op dinsdag 7 september 2010 17:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ben ik verplicht deze dans uit te voeren mocht ik op date gaan?
Sinceria vind me niet leukquote:Op dinsdag 7 september 2010 18:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En jij ook natuurlijk. Maar jij bent altijd hilarisch
Stem toch maar op Seven. en Maanvis.quote:Op woensdag 8 september 2010 00:59 schreef Nosh het volgende:
Friek is een schat van een jongen en dat Maarten van Rossem-achtige laat ie heus wel varen als er een lekker wijf tegenover hem zit, danwel iemand die hem van repliek kan dienen, danwel beiden, want het één sluit het andere natuurlijk niet uit.
Zo.
Denk je dat hij daar ook van houdtquote:Op woensdag 8 september 2010 01:05 schreef Nosh het volgende:
Geen idee aan wie ik 'm gekoppeld heb, waarschijnlijk degene die het dichtst bij een 'lekker gekke' beschrijving komt, want daar houd ik van, lekker gek.
Die verhalen zijn er niet!quote:Op woensdag 8 september 2010 09:52 schreef Cat22 het volgende:
UIO_AMS en Cat22
Omdat dobbelsteenavontuur. Ik wil eindelijk wel eens de verhalen horen die niet op Fok mochten.Ow, en katten.
![]()
UIO_AMS mag het boek hebben. En wie weet is hij gentleman genoeg om het aan mij te geven [/testmodus]
Ik zie dat wij nog heel wat te bespreken hebben.quote:Op woensdag 8 september 2010 14:42 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Die verhalen zijn er niet!. Alles staat in dat topic.
En ik haat dat #$#@*%-beest. In ieder geval elke keer als ik weer m'n portemonnee mag trekken bij de dierenarts.
Natuurlijk mag je dat boek hebben. (Zo te zien heb je hem al. Stemmen genoeg voor je.)
Als ik nu nog op iemand anders stem voor een date met mij, wordt het vast heel gezellig tussen ons in het donker.quote:Op woensdag 8 september 2010 14:48 schreef Cat22 het volgende:
Ik zie dat wij nog heel wat te bespreken hebben.
Dan hebben we nog meer te bespreken.quote:Op woensdag 8 september 2010 15:06 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Als ik nu nog op iemand anders stem voor een date met mij, wordt het vast heel gezellig tussen ons in het donker.
Met die mods van tegenwoordig kun je ook nergens meer komen.quote:
quote:Op woensdag 8 september 2010 22:55 schreef JJH het volgende:
Hmm, maar als ik nu gelijk ga stemmen valt het op.
je wilt op date met mij!quote:Op donderdag 9 september 2010 11:57 schreef Venun het volgende:
Haha, wat een discussies weer hier![]()
Zou bijna Friek en seven gaan matchen alleen om te kijken wat er gebeurt op de date zelf :p
Maandag weten we wat het geworden is. Ben wel nieuwschierig geworden zo.
Zitten best leuke matches bij, en veel gezellige mensen.
*kan niet wachten*
en hopen dat ik zelf ook win natuurlijk
Ik heb ook op jullie gestemd, vond het wel een match.quote:
Ook als deelnemer?quote:Op donderdag 9 september 2010 08:37 schreef Re het volgende:
Dubbelstemmen met kloon leidt tot disqualificatie
Sorryquote:Op donderdag 9 september 2010 12:23 schreef tombolafan het volgende:
Zeg Juicyhill, ik zit helemaal mijn stem op jou en Patrique te wijzigen omdat ik het toch sneu vind, ga jij me evengoed aan Schenkstroop koppelen?
Je kan geen ruzie maken met iemand die anoniem isquote:Op donderdag 9 september 2010 13:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
Dus er wordt nu al geruzied over/door de mogelijke daters?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op donderdag 9 september 2010 13:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je kan geen ruzie maken met iemand die anoniem is
Nee gekkerd! Ik ben De_Kardinaal, de originele. Dat is heel wat anders dan een anoniem5. Die anoniempjes worden blijkbaar in grote oplages gemaakt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
Moet je wel wat mensen ronselen, want met dit tempo gaan we dat niet halen hequote:Op donderdag 9 september 2010 17:06 schreef Venun het volgende:
[..]
Lijkt me wel toch? Maarja, komen we maar op 1 manier achter natuurlijk
Je kan op mij stemmenquote:Op donderdag 9 september 2010 21:20 schreef icemotion het volgende:
Ik moet nog steeds stemmen.. *denk*denk*
En op mij...quote:Op donderdag 9 september 2010 21:20 schreef icemotion het volgende:
Ik moet nog steeds stemmen.. *denk*denk*
Of op Cue_ en Venumquote:
Of op Friek_ en mij, maar dat is een hopeloze zaak (quote:
quote:Op vrijdag 10 september 2010 05:23 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Of op Friek_ en mij, maar dat is een hopeloze zaak () en ik gun het Cue_ van harte want het is gewoon een harstikke leuke meid.
![]()
Of Venum ook leuk genoeg is voor Cue_ zal moeten blijken.![]()
Waarom ben ik nu alweer wakker rond 5 uur?
quote:Op vrijdag 10 september 2010 05:23 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Of op Friek_ en mij, maar dat is een hopeloze zaak () en ik gun het Cue_ van harte want het is gewoon een harstikke leuke meid.
![]()
Of Venum ook leuk genoeg is voor Cue_ zal moeten blijken.![]()
Waarom ben ik nu alweer wakker rond 5 uur?
quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan is je stem niet geldig zoals eerder duidelijk is gemaakt. En de melding boven de index en sticky in R&P is inderdaad zoooo te missen
Hij stond ook gewoon in de index bovenaan hoorquote:Op vrijdag 10 september 2010 10:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wel als je een break van R&P neemt van 1,5 maand miepert.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 | Cat22 & UIO_AMS 29 Juicyhill & Patrique89 10 Maanvis & Seven 10 Cue_ & Venum 10 Engel & Schenkstroop 10 Cue_ & JJH 9 Sinceria & Friek 9 Anoniem 4 & Bioloogje 7 Cue_ & Anoniem 3 5 Rockabella & Juicyhill 5 Schenkstroop & Tombolafan 4 Rockabella & Snaavel 4 Friek & Seven 3 Engel & Maanvis 3 Seven & Schenkstroop 3 Rockabella & Anoniem 3 2 Anoniem 4 & Schenkstroop 2 Sinceria & Don Diablo 2 PatriQue89 & Schenkstroop 2 Cue_ & Bioloogje 2 Juicyhill & Sinceria 2 UIO_AMS & Engel 2 JJH & Loontjah 2 Loontjah & Don Diablo 2 Inverted_World & Patrique89 1 Engel & Anoniem 2 1 Anoniem 2 & Anoniem 4 1 Cue_ & Friek 1 Cue_ & Inverted_World 1 JJH & Engel 1 Rockabella & sSchenkstroop 1 Seven & Loontjah 1 Sinceria & Maanvis 1 Cue_ & Fignon 1 Schenkstroop & Anoniem 4 1 Loontjah & Snaavel 1 Maanvis & Cat22 1 Seven & UIO_AMS 1 Engel & Friek 1 Fignon & Rockbella 1 Juicyhill & Seven 1 Schenkstroop & Loontjah 1 Seven & Kingjotte 1 Loontjah & Anoniem 2 1 Rockabella & JJH 1 Cat22 & Anoniem1 1 Loontjah & Kingjotte 1 Seven & JJH 1 Cue_ & UIO_AMS 1 Seven & Snaavel 1 Cue & Anoniem 5 1 |
OMG!quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:22 schreef Loveless85 het volgende:
Tussenstandje gemaakt
[ code verwijderd ]
Als je niets te doen hebt mag je nog wel even stemmen tellen in USquote:Op vrijdag 10 september 2010 12:24 schreef Loveless85 het volgende:
Volgens mij is het veilig te stellen dat het vooral een race om de derde plek is
Ik ben aan het werk Haraquote:Op vrijdag 10 september 2010 12:27 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Als je niets te doen hebt mag je nog wel even stemmen tellen in US
Maar goed, dergelijke fouten zie je in het donker tenminste niet!quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:47 schreef Cue_ het volgende:
Ik wordt aan iedereen gekoppeld idd!![]()
Dus.. willen jullie mij op date sturen.. op venun stemmen!!!
quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:59 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Maar goed, dergelijke fouten zie je in het donker tenminste niet!
Ik had al door dat mijn naam regelmatig genoemd werd, maar JEZUS!quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:22 schreef Loveless85 het volgende:
Tussenstandje gemaakt
[ code verwijderd ]
yayquote:Op vrijdag 10 september 2010 14:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik had al door dat mijn naam regelmatig genoemd werd, maar JEZUS!Ga ik voor het eerst iets op Fok winnen?
![]()
En wat voor een prijs.
Of je moet nog meer stemmen ronselen, maar dan wel aangeven met wie je wiltquote:
Heb ik al enorm gedaanquote:Op vrijdag 10 september 2010 15:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Of je moet nog meer stemmen ronselen, maar dan wel aangeven met wie je wilt
Owquote:Op vrijdag 10 september 2010 15:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heb ik al enorm gedaanMaar ik weet niemand meer
Oh jaquote:
Neequote:Op vrijdag 10 september 2010 16:01 schreef Maanvis het volgende:
Meer op mij en seven. stemmen jongens!
Zal nr 5 leuk vindenquote:Op vrijdag 10 september 2010 16:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh ja
Ik ben een beetje in de war
Ja, anders had ik niet ge-edit ook, dat had dan weinig nut...quote:
quote:Op vrijdag 10 september 2010 16:01 schreef Maanvis het volgende:
Meer op mij en seven. stemmen jongens!
die stemmen moet nog eens goed geteld worden....quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:22 schreef Loveless85 het volgende:
Tussenstandje gemaakt
[ code verwijderd ]
Serieus? Ik heb er nog speciaal 2x voor gekeken want op een gegeven moment waren er zoveel koppeltjes dat ik dacht 'Hier MOET vast een dubbele tussen zitten'quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:06 schreef -Engel- het volgende:
[..]
die stemmen moet nog eens goed geteld worden....
Engel en schenkstroop staan op 10....
want engel+schenkstroop 7
Maar ook Schenkstroop + engel =3....
Plot twist!quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:06 schreef -Engel- het volgende:
[..]
die stemmen moet nog eens goed geteld worden....
Engel en schenkstroop staan op 10....
want engel+schenkstroop 7
Maar ook Schenkstroop + engel =3....
1 2 3 4 5 6 7 | Cat22 & UIO_AMS 30 Cue_ & JJH 10 Juicyhill & Patrique89 10 Maanvis & Seven 10 Cue_ & Venum 10 Engel & Schenkstroop 10 |
Sow, zie die strijd voor de derde plaats!quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:11 schreef Loveless85 het volgende:
Ja je hebt gelijk. Heb het aangepast, en daarmee is dit nu de huidige Top '3' ;
[ code verwijderd ]
1 2 3 4 5 6 7 8 | Cat22 & UIO_AMS 31 Cue_ & Venum 11 ---------- Cue_ & JJH 10 Juicyhill & Patrique89 10 Maanvis & Seven 10 Engel & Schenkstroop 10 |
Stemmen mogen alleen nog gewijzigd worden als het binnen de 24 uur na het posten gebeurt.quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:50 schreef tombolafan het volgende:
Misschien de laatste stemmers op jou vragen hun stemmen te wijzigen zodat je meer stemmen met 1 persoon hebt?
En als hij na die tijd nog gewijzigd word (abo-houders kunnen langer dan 24u editen), word dan de vorige gebruikt of stem ongeldig?quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Stemmen mogen alleen nog gewijzigd worden als het binnen de 24 uur na het posten gebeurt.
Dan wordt gewoon de eerst geplaatste post (dus voor het editten) geteld.quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En als hij na die tijd nog gewijzigd word (abo-houders kunnen langer dan 24u editen), word dan de vorige gebruikt of stem ongeldig?
Nee snap ik. Ik vroeg het me gewoon ff af.quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan wordt gewoon de eerst geplaatste post (dus voor het editten) geteld.
Er is al eerder gezegd dat je mocht wijzigen, als het maar binnen 24 uur is
Anders kan iedereen op de laatste dag nog even alles gaan wijzigen, lijkt me niet de bedoeling
Heel verstandig, disclaimer.quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:26 schreef Loveless85 het volgende:
Overigens is mijn telling natuurlijk niet bindend of gegarandeerd 100% correct. Ik weet niet wie/wat evt. kloontjes zijn of wat er ge-edit is of andere omstandigheden.
Hij heet VenuNquote:Op vrijdag 10 september 2010 18:14 schreef Loveless85 het volgende:
En na het verwerken van Murmeli's stem;
[ code verwijderd ]
quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:13 schreef JJH het volgende:
[..]
Sow, zie die strijd voor de derde plaats!
En ik sta daar ook bij!
quote:Op zaterdag 11 september 2010 05:25 schreef Schenkstroop het volgende:
Is dit nog niet afgelopen?
Tombo en ano5 is gewoon doorgetsoken kaart denk ik. Zij kennen mekaar gewoon
1 2 3 4 5 6 7 8 | Cat22 & UIO_AMS 35 Cue_ & Venun 13 Cue_ & JJH 12 Maanvis & Seven 12 Juicyhill & Patrique89 11 Engel & Schenkstroop 11 Anoniem 4 & Bioloogje 10 |
Ik ook!quote:Op zaterdag 11 september 2010 10:37 schreef Sinceria het volgende:
Ik wilde alvast even zeggen dat ik het een leuke wedstrijd vond, hulde voor de organisatoren.
Ja, daar kan ik me iets bij voorstellen.quote:
Het zijn meer dan 50 koppels totaal en meer dan 230 stemmen. Dus een telfoutje is zo gemaaktquote:Op vrijdag 10 september 2010 18:26 schreef Loveless85 het volgende:
Overigens is mijn telling natuurlijk niet bindend of gegarandeerd 100% correct. Ik weet niet wie/wat evt. kloontjes zijn of wat er ge-edit is of andere omstandigheden.
quote:Op zaterdag 11 september 2010 11:40 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ja, daar kan ik me iets bij voorstellen.
Even denken... ik bied een lek aquarium (wel een hele grote hoor!), een halve zak met zaagsel en een lampenkap. Goede deal of niet?quote:Op zaterdag 11 september 2010 15:24 schreef UIO_AMS het volgende:
Ha, het wordt spannend. En ik moet nog stemmen. Uiteraard zijn mijn stemmen te koop. Wie biedt wat?
quote:Op zaterdag 11 september 2010 15:24 schreef UIO_AMS het volgende:
Ha, het wordt spannend. En ik moet nog stemmen. Uiteraard zijn mijn stemmen te koop. Wie biedt wat?
quote:Op zaterdag 11 september 2010 15:24 schreef UIO_AMS het volgende:
Als je op de goede manier voor mij stemt.. dan nietquote:Op maandag 6 september 2010 16:51 schreef UIO_AMS het volgende:
Hmmm, een lampenkap. Altijd al willen hebben.quote:Op zaterdag 11 september 2010 15:34 schreef Sinceria het volgende:
Even denken... ik bied een lek aquarium (wel een hele grote hoor!), een halve zak met zaagsel en een lampenkap. Goede deal of niet?
Wij zijn toch al zeker.quote:
Komt goed.quote:Op zaterdag 11 september 2010 16:28 schreef Cue_ het volgende:
Als je op de goede manier voor mij stemt.. dan niet
Dat is mooi. De katten hebben vanmiddag te eten gehad. Tot 1 uur redden ze wel.quote:Op zaterdag 11 september 2010 16:38 schreef Re het volgende:
Vanavond laat als ik thuis ben rond 1 uur dan gaan we eens kijken
Dat was toch al het idee?quote:Op zaterdag 11 september 2010 16:56 schreef Re het volgende:
Of om het nog spannender te maken houden we de de wedstrijd open tot zondagavond 20:00h
quote:Op zaterdag 11 september 2010 16:38 schreef Re het volgende:
Vanavond laat als ik thuis ben rond 1 uur dan gaan we eens kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |