Bij gebrek aan foto's, video's, dagboeken en je CV ben ik idd uitgegaan van dat ene korte verhaaltjequote:Op maandag 6 september 2010 15:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer leuk![]()
al is het natuurlijk maar op een simpel kort verhaaltje gebaseerd
quote:Op maandag 6 september 2010 15:23 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Bij gebrek aan foto's, video's, dagboeken en je CV ben ik idd uitgegaan van dat ene korte verhaaltje
Reden te meer om met haar op date te willenquote:Op maandag 6 september 2010 15:32 schreef Sinceria het volgende:
Cue_ had inderdaad een leuk verhaaltje. Maar het is dan ook een hele gezellige en leuke dame!
Dan vraag je haar tochquote:Op maandag 6 september 2010 15:38 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Reden te meer om met haar op date te willen
ik heb een blauwtje bij haar gelopenquote:Op maandag 6 september 2010 16:11 schreef skippy22 het volgende:
Sinceria ziet er ook wel aardig uit heren!
Niet alleen jij hoorquote:Op maandag 6 september 2010 16:12 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
ik heb een blauwtje bij haar gelopen
Ai! Blijft er dan nog wat te daten voor haar over dan?quote:Op maandag 6 september 2010 16:18 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Niet alleen jij hoorZe valt blijkbaar niet op vadsige nerds
Niet op fokquote:Op maandag 6 september 2010 16:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ai! Blijft er dan nog wat te daten voor haar over dan?
Welke danquote:Op maandag 6 september 2010 16:13 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Stem dan even in dat andere topic op ons...
Jullie oudjes hebben altijd gelukquote:Op maandag 6 september 2010 16:48 schreef UIO_AMS het volgende:
Je bent een weekend weg en gelijk is een date geregeld.
Jij en Sinceriaquote:Op maandag 6 september 2010 16:36 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Stemmen voor de [Singles] Actie Date in the Dark
Stem meteen ook op mij
Is onze kans op een date daarmee teniet gedaan?quote:
Er is een eeuwig vrijgezellen topicquote:Op maandag 6 september 2010 16:51 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Is onze kans op een date daarmee teniet gedaan?
Je zal van goede huize moeten komen nuquote:Op maandag 6 september 2010 16:51 schreef UIO_AMS het volgende:
Is onze kans op een date daarmee teniet gedaan?
Donequote:Op maandag 6 september 2010 17:00 schreef Juicyhil het volgende:
Dankjewel
Je moet trouwens ook een derde koppel kiezen, anders telt hij niet mee je stem.
quote:Op maandag 6 september 2010 19:29 schreef Snaavel het volgende:
Kom op jongens, gunnen jullie die date niet aan mij?![]()
Ja.. goodluck..quote:Op maandag 6 september 2010 19:31 schreef PatriQue89 het volgende:
Is Juicyhill uit de kast gekomen ofzo?
Niet als het mijn date in de weg looptquote:Op maandag 6 september 2010 19:29 schreef Snaavel het volgende:
Er kan pas 1 dag gestemd worden! Nog alle kans johquote:Op maandag 6 september 2010 20:02 schreef Friek_ het volgende:
Nou, die date gaat er dus niet inzitten als ik zo de stemmen tel.
Jawel hoorquote:Op maandag 6 september 2010 19:29 schreef Snaavel het volgende:
Je kan haar ook een pm sturenquote:Op maandag 6 september 2010 20:02 schreef Friek_ het volgende:
Nou, die date gaat er dus niet inzitten als ik zo de stemmen tel.
Nu willen ze allemaalquote:Op maandag 6 september 2010 21:23 schreef Snaavel het volgende:
Ow trouwens, karakter van mij..
Kennen jullie the office US?
Ik ben een mix tussen Michael Scott en Jim Halpert
Micheal:
Jim:
Je wil wel heeel graag he?quote:Op maandag 6 september 2010 21:23 schreef Snaavel het volgende:
Micheal:
Jim:
Jouw advies qua strategie bij dames opvolgen na het lezen van dit topic lijkt me toch wat discutabel.quote:
Ik ben nu al gedumpt door tombolafanquote:Op maandag 6 september 2010 21:48 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Jouw advies qua strategie bij dames opvolgen na het lezen van dit topic lijkt me toch wat discutabel.
quote:Op maandag 6 september 2010 22:01 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Ik ben nu al gedumpt door tombolafan
het wordt nu slightly embarrassingquote:Op maandag 6 september 2010 21:23 schreef Snaavel het volgende:
Micheal:
Jim:
Had ik maar...quote:Op maandag 6 september 2010 22:17 schreef Maanvis het volgende:
ik ben een kruising tussen pascal jacobs en herman den blijker
ik kan net zo goed zingen én net zo goed koken!quote:
Ja, daaromquote:Op maandag 6 september 2010 22:25 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik kan net zo goed zingen én net zo goed koken!
quote:Op maandag 6 september 2010 21:10 schreef skippy22 het volgende:
Seven lijkt me echt zown prettig gestoorde borderliner met kort haar
quote:Op maandag 6 september 2010 21:51 schreef Harajuku. het volgende:
Friek & MLIFriek & MLI
Friek & MLI
Friek & MLI
Friek & MLI
Friek & MLI
Ik ook!quote:Op maandag 6 september 2010 22:25 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik kan net zo goed zingen én net zo goed koken!
Hij is in het echt niet zoals jij hem van hier kent!quote:
Ik ook niet. Maar dat wil niet zeggen dat het een leuke date zou worden.quote:Op maandag 6 september 2010 23:39 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hij is in het echt niet zoals jij hem van hier kent!
Wel dat je dus niet weet wat voor een date het zou gaan worden en je dus niet zoveel vast moet houden aan je vooroordelenquote:Op maandag 6 september 2010 23:45 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar dat wil niet zeggen dat het een leuke date zou worden.
Ach kom toch, Friek_ heeft mij zo vaak geprobeerd te beledigen dat ik nog liever met Schenk op stap ga. Al denk ik niet dat hij in het echt zou durven.quote:Op maandag 6 september 2010 23:47 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wel dat je dus niet weet wat voor een date het zou gaan worden en je dus niet zoveel vast moet houden aan je vooroordelen
Nou nou nou zeg, het is ook weer niet zo alsof ik je om de week een verbale kopstoot geef. Verder maak je het er ontzettend zelf naar met je topics waarin je overgaat van hetero naar lesbisch, van lesbisch naar biseksueel, alles kapot analyseert en steeds terugkomt onder nieuwe nicknames. Nogal makkelijk om mij de zwartepiet te geven.quote:Op maandag 6 september 2010 23:50 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ach kom toch, Friek_ heeft mij zo vaak geprobeerd te beledigen dat ik nog liever met Schenk op stap ga. Al denk ik niet dat hij in het echt zou durven.
IK ZEI HET TOCH???!!?!!quote:Op dinsdag 7 september 2010 00:46 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Nou nou nou zeg, het is ook weer niet zo alsof ik je om de week een verbale kopstoot geef. Verder maak je het er ontzettend zelf naar met je topics waarin je overgaat van hetero naar lesbisch, van lesbisch naar biseksueel, alles kapot analyseert en steeds terugkomt onder nieuwe nicknames. Nogal makkelijk om mij de zwartepiet te geven.
Dat je me vaak probeert te beledigen, nu ook weer!quote:
Als je dat al beledigen noemt zeg, allemachtig. Ik gebruik toch nergens scheldwoorden, kwetsend taalgebruik of iets in die geest? Mij mag je best aanspreken op het hoogdravende of zwaarmoedige geleuter hoor, bij die gratie bestaat ook een forum: om discussie te voeren.quote:Op dinsdag 7 september 2010 02:43 schreef Seven. het volgende:
[..]
Dat je me vaak probeert te beledigen, nu ook weer!![]()
Ik laat jou toch ook met rust met al je zwaarmoedige en hoogdravende geleuter? Ik zal me echt niet druk maken om jou (tot er sprake is van een mogelijke date, no thanks). En ik denk echt dat ik met Schenk een toffere avond zou hebben dan met jou.
Het is slechts een observatie die me verder niet interesseert.quote:Op dinsdag 7 september 2010 03:08 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Als je dat al beledigen noemt zeg, allemachtig. Ik gebruik toch nergens scheldwoorden, kwetsend taalgebruik of iets in die geest? Mij mag je best aanspreken op het hoogdravende of zwaarmoedige geleuter hoor, bij die gratie bestaat ook een forum: om discussie te voeren.
My god, waarom haal je dit erbij? Moeten mensen jou bevestigen dat je inderdaad een toffe aardige kerel bent en ik een aandachtshoer of zo? Don't worry, jij bent de mod, jij bent de populairste hoor.quote:Op dinsdag 7 september 2010 03:12 schreef Friek_ het volgende:
Daarnaast wordt iemand 'met rust laten' beduidend moeilijker zodra diegene nieuwe nicknames aanneemt. Zo kun je bijvoorbeeld in dit topic zien dat ik op vrij redelijke wijze antwoord gaf op je probleem, maar dat zodra ik wist dat dit je zoveelste nick was, ik wel anders reageerde zoals in het deel daaropvolgend.
Veel plezier. En met je gebrek aan argumenten. Jij beschuldigt mij (van belediging) en als je de ander beschuldigd mag je gaan argumenteren. Maar dat wil je blijkbaar niet.quote:Op dinsdag 7 september 2010 03:22 schreef Seven. het volgende:
![]()
[..]
Het is slechts een observatie die me verder niet interesseert.
[..]
My god, waarom haal je dit erbij? Moeten mensen jou bevestigen dat je inderdaad een toffe aardige kerel bent en ik een aandachtshoer of zo? Don't worry, jij bent de mod, jij bent de populairste hoor.. Laat het los, man!
Ah fuck it, ik ga Star Trek kijken.
quote:
Discussies met jou heb ik geen zin in. Doei!quote:Op dinsdag 7 september 2010 03:27 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Veel plezier. En met je gebrek aan argumenten. Jij beschuldigt mij (van belediging) en als je de ander beschuldigd mag je gaan argumenteren. Maar dat wil je blijkbaar niet.
Whahahahaaaquote:
Ben ik wel Re.quote:Op dinsdag 7 september 2010 07:54 schreef Re het volgende:
tering, seven. is niet MLI, en nu weer kappen...
Ben ik verplicht deze dans uit te voeren mocht ik op date gaan?quote:
quote:Op dinsdag 7 september 2010 09:04 schreef Loveless85 het volgende:
Deze verkiezing is echt geniaal
MLI Seven. / Wie dan ook en Friek
Schenkstroop en z'n woedeaanval
Snaavel die heel nonchalant doet maar toch zo graag wil
Juicy die z'n eerste homo-erotische ervaring gaat krijgen daar in het donker.
En natuurlijk een paar leuke matches
Zwabber Anoniem 5 en Tombola
Cat en UIO
Cue_ en JJH
Het is inderdaad wel lichtelijk hilarisch.quote:Op dinsdag 7 september 2010 09:04 schreef Loveless85 het volgende:
Deze verkiezing is echt geniaal
MLI Seven. / Wie dan ook en Friek
Schenkstroop en z'n woedeaanval
Snaavel die heel nonchalant doet maar toch zo graag wil
Juicy die z'n eerste homo-erotische ervaring gaat krijgen daar in het donker.
En natuurlijk een paar leuke matches
Zwabber Anoniem 5 en Tombola
Cat en UIO
Cue_ en JJH
quote:Op dinsdag 7 september 2010 17:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ben ik verplicht deze dans uit te voeren mocht ik op date gaan?
Sinceria vind me niet leukquote:Op dinsdag 7 september 2010 18:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En jij ook natuurlijk. Maar jij bent altijd hilarisch
Stem toch maar op Seven. en Maanvis.quote:Op woensdag 8 september 2010 00:59 schreef Nosh het volgende:
Friek is een schat van een jongen en dat Maarten van Rossem-achtige laat ie heus wel varen als er een lekker wijf tegenover hem zit, danwel iemand die hem van repliek kan dienen, danwel beiden, want het één sluit het andere natuurlijk niet uit.
Zo.
Denk je dat hij daar ook van houdtquote:Op woensdag 8 september 2010 01:05 schreef Nosh het volgende:
Geen idee aan wie ik 'm gekoppeld heb, waarschijnlijk degene die het dichtst bij een 'lekker gekke' beschrijving komt, want daar houd ik van, lekker gek.
Die verhalen zijn er niet!quote:Op woensdag 8 september 2010 09:52 schreef Cat22 het volgende:
UIO_AMS en Cat22
Omdat dobbelsteenavontuur. Ik wil eindelijk wel eens de verhalen horen die niet op Fok mochten.Ow, en katten.
![]()
UIO_AMS mag het boek hebben. En wie weet is hij gentleman genoeg om het aan mij te geven [/testmodus]
Ik zie dat wij nog heel wat te bespreken hebben.quote:Op woensdag 8 september 2010 14:42 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Die verhalen zijn er niet!. Alles staat in dat topic.
En ik haat dat #$#@*%-beest. In ieder geval elke keer als ik weer m'n portemonnee mag trekken bij de dierenarts.
Natuurlijk mag je dat boek hebben. (Zo te zien heb je hem al. Stemmen genoeg voor je.)
Als ik nu nog op iemand anders stem voor een date met mij, wordt het vast heel gezellig tussen ons in het donker.quote:Op woensdag 8 september 2010 14:48 schreef Cat22 het volgende:
Ik zie dat wij nog heel wat te bespreken hebben.
Dan hebben we nog meer te bespreken.quote:Op woensdag 8 september 2010 15:06 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Als ik nu nog op iemand anders stem voor een date met mij, wordt het vast heel gezellig tussen ons in het donker.
Met die mods van tegenwoordig kun je ook nergens meer komen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |