abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 2 januari 2010 @ 02:29:55 #1
277627 Seven.
We are Borg.
pi_76315160
OK, morgen kan ik mezelf waarschijnlijk wel voor mijn kop slaan omdat ik dit topic geopend heb. Samenvatting onderaan.

Het ondenkbare is gebeurd, ik (26) ben keihard gevallen voor een man (26). Uit de hand gelopen scharrel, zeg maar. Ik had niet verwacht dat ik me nog eens emotioneel aangetrokken zou voelen tot een vent, maar het is nu eenmaal zo en uiteindelijk moet ik hier dus 'iets' mee doen.

Samenvatting tot nu toe. Hij en ik kwamen elkaar een maand geleden tegen in mijn vaste kroeg. Er kwam direct een leuk gesprek op gang, paar drankjes erbij en de avond eindigde in mijn bed (Jaja, blabla, slet/hoer!). Een kleine 48 uur later is hij vertrokken. Daarna nog eens afgesproken, elkaar nog eens tegen gekomen, ik heb hem mee uit eten genomen, we hebben samen pizza gemaakt. Toffe gesprekken, inside jokes, goeie seks, veel geknuffel en leuke tijden gewoon. Alle ingrediënten voor een leuke prille relatie zijn er wel.

Van zijn kant geen signalen dat hij mij écht leuk vindt, buiten dat hij altijd lang blijft hangen en me altijd vraagt of ik niet even bij onder de douche spring. Van mijn kant alleen het signaal dat ik wel wou dat ik hem op een andere manier had leren kennen. Zijn respons daarop was dat dat er niet toe doet. Buiten de manier waarop we van start gegaan zijn was het eigenlijk perfectico allemaal. Maar er is één probleem want aan zijn gedrag als hij er niet is, leid ik af dat hij niet voor mij gevallen is. Hij reageert wel direct áls ik hem al eens sms (en da's weinig, en zeker niet van die onzin als 'hoi, hoe is het? lekker geslapen' etc.). Maar uit zichzelf sms-en is maar 1 of 2 keer voorgekomen. OK, dat kán natuurlijk want hij is geen smskoning en ook geen gsmfreak. Met de kerst waren we allebei druk. Ik heb de proef op de som genomen en niets laten horen. Het resultaat was 8 dagen radiostilte. In de tussentijd heb ik dus ontdekt dat ik hem mis, ik moet de neiging onderdrukken om hem elke brainfart te sms-en enzovoorts. En ik heb dus ook ontdekt dat hij mij niet mist .

Dus some advice please, is dit hopeloos? Mijn plan is sowieso om het vroeg of laat te vertellen, want 'gezellig blijven scharrelen' hou ik op deze manier ook niet lang vol. Hij is niet het impulsieve type dat halsoverkop verliefd wordt of makkelijk zijn gevoelens toont. Dus ik zal hoe dan ook meer tijd met hem door moeten brengen om hem alsnog te doen inzien hoe geweldig _! ik ben. Nou ja, bij hem voel ik me geweldig terwijl ik gewoon mezelf ben .

Oh, wees lief voor mij, deze shite is al verwarrend genoeg voor hetero's. .

Samenvatting: TS is minder lesbisch dan ze aanvankelijk dacht, verliefd geworden op een scharrel die overigens niet moeilijk doet over het feit dat er eerst gescharreld is. Indien samen is het enorm leuk, daarbuiten weinig contact. Wanneer de stekker eruit trekken?
Resistance is futile.
pi_76315308
Ben je zelf ook een man??
5 Ferrari's op videoband!
  zaterdag 2 januari 2010 @ 02:48:18 #3
104871 remlof
Europees federalist
pi_76315366
Ik denk dat je gewoon een beetje geduld moet hebben, zoals je al zei is hij niet het impulsieve type dat halsoverkop verliefd wordt of makkelijk zijn gevoelens toont.

Maar dat had ik je al gezegd geloof ik.
  Moderator zaterdag 2 januari 2010 @ 02:56:34 #4
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_76315417
OT : Geniet van de tijd zolang het duurt. En als je duidelijkheid van hem wilt van hoe of wat. Vraag het hem

Het leven is zo simpel

[ Bericht 42% gewijzigd door Mordreth op 02-01-2010 08:17:02 (nergens voor nodig) ]
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  zaterdag 2 januari 2010 @ 03:00:15 #5
269388 Swagger
wat een kut username eigenlijk
pi_76315436
Ik weet niet wat je bent...

homo/lesbisch/kat.
Groetjes,
Swagger
pi_76315449
Seven is niet lesbisch meer

Uit de kast, maar dan anders

Meer heb ik niet te melden ben wel benieuwd of je nu ooit nog andere mannen leuk gaat vinden. Na deze 'ervaring' of had je wel ervaring met mannen?
  zaterdag 2 januari 2010 @ 03:18:50 #7
277627 Seven.
We are Borg.
pi_76315541
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 02:41 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Ben je zelf ook een man??
Ik ben een vrouw die blijkbaar biseksueel is. Maar een duidelijke voorkeur voor vrouwen.
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 03:02 schreef erikkll het volgende:
Seven is niet lesbisch meer

Uit de kast, maar dan anders

Meer heb ik niet te melden ben wel benieuwd of je nu ooit nog andere mannen leuk gaat vinden. Na deze 'ervaring' of had je wel ervaring met mannen?
Ik heb veel ervaring met mannen (samengewoond, verloofd geweest en alles) . En toen kwam ik tot de conclusie dat relaties met mannen voor mij niet werken omdat 'iets' in mijn persoonlijkheid enorm botst met het mannelijk ego. Ik was al biseksueel eerst dus toen was het 1 + 1 optellen.
Resistance is futile.
  zaterdag 2 januari 2010 @ 03:19:33 #8
277627 Seven.
We are Borg.
pi_76315544
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 03:00 schreef Swagger het volgende:
Ik weet niet wat je bent...

homo/lesbisch/kat.
Zie trouwens ook de samenvatting!
Resistance is futile.
pi_76315563
Hij denkt alleen aan je als hij je ziet of hoort. Maw. het is niet wederzijds.
pi_76315579
Ben bang dat het pech hebben is.
Het gevaar zit het er nu in dat als jij heel erg je best voor hem gaat doen hij wellicht aan je gaat wennen en zichzelf overtuigt jou ook leuk te vinden. Dan wil je er eigenlijk al niet meer aan beginnen.

Wel een kut situatie.
  zaterdag 2 januari 2010 @ 03:32:42 #11
277627 Seven.
We are Borg.
pi_76315620
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 03:26 schreef Cracka-ass het volgende:
Ben bang dat het pech hebben is.
Het gevaar zit het er nu in dat als jij heel erg je best voor hem gaat doen hij wellicht aan je gaat wennen en zichzelf overtuigt jou ook leuk te vinden. Dan wil je er eigenlijk al niet meer aan beginnen.

Wel een kut situatie.
Nou nou, heel erg mijn best gaan doen . Hij heeft me maar te nemen zoals ik ben. Bovendien, ik wil gelijkwaardigheid dus als hij er uit zichzelf niet van overtuigd is dat ik leuk genoeg ben, dan is dat geen gelijkwaardige basis wat mij betreft.
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 03:23 schreef tho_Omas het volgende:
Hij denkt alleen aan je als hij je ziet of hoort. Maw. het is niet wederzijds.
. Maar is inderdaad wel mijn redenatie. Momenteel wel weer besloten om niets te laten horen, ik heb hem ook als eerste een geil nieuwjaar gewenst . Eens kijken hoe lang de radiostilte nu gaat duren.
Resistance is futile.
pi_76315642
mensen worden vaak verliefd op iemand in hun nabije omgeving, dus gewoon veel tijd met hem doorbrengen!
pi_76315652
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 03:32 schreef Seven. het volgende:

[..]

Nou nou, heel erg mijn best gaan doen . Hij heeft me maar te nemen zoals ik ben. Bovendien, ik wil gelijkwaardigheid dus als hij er uit zichzelf niet van overtuigd is dat ik leuk genoeg ben, dan is dat geen gelijkwaardige basis wat mij betreft.
Het is toch al niet gelijkwaardig, als in jij doet nu al veel meer moeite.
pi_76315658
Ik zou er niet teveel moeite in steken. De kans is groot dat hij een keer van bil wil, maar dat is dan het hoogst haalbare. Hou de eer aan jezelf.
  zaterdag 2 januari 2010 @ 03:44:45 #15
277627 Seven.
We are Borg.
pi_76315716
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 03:35 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

Het is toch al niet gelijkwaardig, als in jij doet nu al veel meer moeite.
Dat valt nogal mee. Hoewel... Ik sms niet bepaald dagelijks, maar 7 van de 10 keer ben ik degene die eerst smst. En ik heb hem in een spontane blije bui mee uit eten genomen.
Resistance is futile.
pi_76315750
Mannen sms'en gewoon niet graag. Live with it. Dat geldt trouwens ook voor andere communicatievormen.

Als je echt wil weten wat er aan het handje is, zul je het hem op de man(!) af moeten vragen. Desnoods drie keer achter elkaar.
Tegenwoordig moet je Dr. Ir. zijn om een beetje correct Nederlands te kunnen neerpleuren.
Abusing semicolons since 1987.
  zaterdag 2 januari 2010 @ 03:48:27 #17
277627 Seven.
We are Borg.
pi_76315759
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 03:37 schreef tho_Omas het volgende:
Ik zou er niet teveel moeite in steken. De kans is groot dat hij een keer van bil wil, maar dat is dan het hoogst haalbare. Hou de eer aan jezelf.
Wat heeft de eer daarmee te maken? Hij behandelt me niet respectloos, hij behandelt mij gewoon zoals de ongeschreven regels bij scharrels. En zo behandel ik hem doorgaans ook trouwens, m.u.v. uit eten. Want oh wee, hij zou toch eens lucht krijgen van mijn gevoelens. Dát en hij denkt dat ik op vrouwen val .
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 03:34 schreef apelul het volgende:
mensen worden vaak verliefd op iemand in hun nabije omgeving, dus gewoon veel tijd met hem doorbrengen!
Thanks voor de tip. Ik kijk het sowieso nog een paar weken aan, ik ben er nog niet klaar voor om de stekker eruit te trekken.
Resistance is futile.
  zaterdag 2 januari 2010 @ 03:50:43 #18
277627 Seven.
We are Borg.
pi_76315789
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 03:47 schreef rekenwonder het volgende:
Mannen sms'en gewoon niet graag. Live with it. Dat geldt trouwens ook voor andere communicatievormen.

Als je echt wil weten wat er aan het handje is, zul je het hem op de man(!) af moeten vragen. Desnoods drie keer achter elkaar.
Dat scheelt, ik ben ook niet zo'n smsert. Ik reageer wel op sms maar uit mezelf iets sturen: zelden. Tenzij ik er echt aanleiding toe heb. Dus, over een paar weken. Op dit moment zou hij gillend wegrennen en ikzelf misschien ook wel want ik ben schijtbang voor relaties en ik zie het niet zitten om weer keihard gekwetst te raken. Misschien knap ik wel enorm op hem af.
Resistance is futile.
pi_76315921
mindgames ...... Misschien is hij wel net zo " bang" of erger dan jij, en dan kunnen mannen het wellicht beter om te gaan voor wat ze nu hebben ipv de gok te durven nemen en gaan voor meer (en de kans op einde prille relatie voor lief nemen)

Weet niet of hij op de hoogte is van jouw bisexualiteit , maar het kan wel meespelen in zijn extra onzekerheid.

Maar ken de beste man niet, net zoals ik TS niet ken, dus kan ook maar zo wel alleen een scharrelaar zijn , of wat anders.

Ben zelf een onzekere romanticus die te hard van stapel loopt, die vaak het probeert te bepreken in een gesprek. Zou je dat ook normaal aanraden, ware het niet dat het toevallig net een paar niet helemaal lekker is gegaan als gevolg van zo'n gesprek
(maar dat is dan wellicht nog beter dan maar aan blijven modderen, maak ik mezelf maar wijs )

EDIT : sorry, vergeten dat dit fok was : slet !

[ Bericht 2% gewijzigd door Ted038 op 02-01-2010 04:14:33 ]
  zaterdag 2 januari 2010 @ 04:45:50 #20
277627 Seven.
We are Borg.
pi_76316210
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 04:06 schreef Ted038 het volgende:
mindgames ...... Misschien is hij wel net zo " bang" of erger dan jij, en dan kunnen mannen het wellicht beter om te gaan voor wat ze nu hebben ipv de gok te durven nemen en gaan voor meer (en de kans op einde prille relatie voor lief nemen)

Weet niet of hij op de hoogte is van jouw bisexualiteit , maar het kan wel meespelen in zijn extra onzekerheid.

Maar ken de beste man niet, net zoals ik TS niet ken, dus kan ook maar zo wel alleen een scharrelaar zijn , of wat anders.

Ben zelf een onzekere romanticus die te hard van stapel loopt, die vaak het probeert te bepreken in een gesprek. Zou je dat ook normaal aanraden, ware het niet dat het toevallig net een paar niet helemaal lekker is gegaan als gevolg van zo'n gesprek
(maar dat is dan wellicht nog beter dan maar aan blijven modderen, maak ik mezelf maar wijs )

EDIT : sorry, vergeten dat dit fok was : slet !
Voor zover hij weet, sluit ik relaties met mannen volledig uit. En inderdaad, dat zou zulke angst in de hand kunnen werken. Hij discussieerde wel bijzonder fel over het uitsluiten van mannen voor relaties. Hij loopt zijn pik niet achterna. Maar dat neemt niet weg dat ik zelden van hem hoor.
Resistance is futile.
pi_76316304
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 04:45 schreef Seven. het volgende:

[..]

Voor zover hij weet, sluit ik relaties met mannen volledig uit. En inderdaad, dat zou zulke angst in de hand kunnen werken. Hij discussieerde wel bijzonder fel over het uitsluiten van mannen voor relaties. Hij loopt zijn pik niet achterna. Maar dat neemt niet weg dat ik zelden van hem hoor.
Jij smst hem met een bericht dat je hem niet meer wil zien, omdat je verliefd op hem bent geworden. En dat hij alleen contact met je mag opnemen als hij ook verliefd is. Als hij je echt alleen als een scharrel ziet, dan hoef je geen zorgen te maken over het feit dat je dit per sms afkapte. Als het er ook maar een beetje inzit, dan zal hij reageren... hopelijk ben je tegen die tijd nog verliefd en zoniet, dan pech voor hem.

Ik dacht, ik verzin eens iets drastisch en orgineels
De waarheid ligt altijd in het midden - mahlah
  zaterdag 2 januari 2010 @ 05:08:31 #22
277627 Seven.
We are Borg.
pi_76316321
Lekker drastisch mahlah. .

En lage slagingskans, vermoed ik.
Resistance is futile.
pi_76316344
Als je zo'n drama maakt kan je het hem niet eens kwalijk nemen dat die niet reageert.
  zaterdag 2 januari 2010 @ 05:36:49 #24
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_76316429
Vertel hem dat hij je heeft "genezen"?

Seriously though, gewoon zeggen wat er aan de hand is en hem vragen wat hij ervan denkt. Enige manier om duidelijkheid te krijgen is duidelijkheid scheppen.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  zaterdag 2 januari 2010 @ 05:48:45 #25
277627 Seven.
We are Borg.
pi_76316464
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 05:36 schreef wonderer het volgende:
Vertel hem dat hij je heeft "genezen"?
Ghe, ultieme troefkaart!
quote:
Seriously though, gewoon zeggen wat er aan de hand is en hem vragen wat hij ervan denkt. Enige manier om duidelijkheid te krijgen is duidelijkheid scheppen.
Paar weken afwachten nog.
Resistance is futile.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')