Dan weet je wat je moet doen toch?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:14 schreef Seven. het volgende:
Eh, nee. Ik wíl niet meer met hem afspreken omdat het niet meer OK voelt. Zelfs nu blijkt dat hij wel echt ziek is.
Heb ik wel?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:26 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Kun je hem niet bellen ofzo?
Bedoel hoe diep gaat dit als je zijn nr niet eens hebt?
Dan zou ik weer moeten afspreken en dan wordt er toch weer geneukt. Geen zin in.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:23 schreef Garisson72 het volgende:
Wel vertellen! Anders blijf je je afvragen over what could have been. Maar niet per sms of msn, aangezien je geen contactgestoorde zwakzinnige KLB-fokker bent. Jij doet dat uiteraard face to face.
Ja, dank je. Nog wel even hersteltijd nodig.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:26 schreef drunk_on_shadows het volgende:
gefeliciteerd. je bent genezen
Wat voelt er niet meer ok dan?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:14 schreef Seven. het volgende:
Eh, nee. Ik wíl niet meer met hem afspreken omdat het niet meer OK voelt. Zelfs nu blijkt dat hij wel echt ziek is.
...nou dat is dan snel gegaan!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:39 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ja, dank je. Nog wel even hersteltijd nodig.
Oh boyquote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:14 schreef Seven. het volgende:
Daar ben je natuurlijk zelf bij.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:35 schreef Seven. het volgende:
Dan zou ik weer moeten afspreken en dan wordt er toch weer geneukt. Geen zin in.
Is ook niet raar. En ik snap zelf die pijn ook niet, het gaat alleen nergens naartoe en ik denk dat ik dat gewoon ineens inzag. Emo reactie die niet terecht is.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:39 schreef Xennia het volgende:
[..]
Wat voelt er niet meer ok dan?
Ik snap je ''pijn'' niet. Hij is ziek en kon daardoor niet met je afspreken. Dat is toch niet zo raar?
Voer dit soort gesprekken nooit maar dan ook nooit per msn, sms of telefoon. Je hebt toch ook echt nonverbale taal nodig om te kunnen zien of jullie op dezelfde golflengte zitten.
Hebben al eens afgesproken zonder te seksen. Was tof.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:41 schreef Xennia het volgende:
[..]
Daar ben je natuurlijk zelf bij.
Je zou ook kunnen kijken wat er nog meer tussen jullie is als jullie niet seksen.
Je bent gewoon bang dat het ergens heen zou kunnen gaan en krijgt een beetje last van bindingsangt nu....?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:42 schreef Seven. het volgende:
[..]
Is ook niet raar. En ik snap zelf die pijn ook niet, het gaat alleen nergens naartoe en ik denk dat ik dat gewoon ineens inzag. Emo reactie die niet terecht is.
Je weet nog helemaal niet of het nergens naartoe gaat.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:42 schreef Seven. het volgende:
[..]
Is ook niet raar. En ik snap zelf die pijn ook niet, het gaat alleen nergens naartoe en ik denk dat ik dat gewoon ineens inzag. Emo reactie die niet terecht is.
Iddquote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:44 schreef Xennia het volgende:
[..]
Je weet nog helemaal niet of het nergens naartoe gaat.
Je zoekt gewoon een excuus om jezelf maar niet kwetsbaar te hoeven opstellen..
Nee heb je, ja kun je krijgen.
Ik heb gewoon besloten dat de stekker eruit gaat, da's alles. En ik begin me nu ook beetje te irriteren aan hem.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:43 schreef DumDaDum het volgende:
[..]
Je bent gewoon bang dat het ergens heen zou kunnen gaan en krijgt een beetje last van bindingsangt nu....?
Waar erger je je dan aan?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:50 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik heb gewoon besloten dat de stekker eruit gaat, da's alles. En ik begin me nu ook beetje te irriteren aan hem.
Ik vind dit een besluit waar je op terug moet komen. Maar ik heb makkelijk praten; ik ben niet bang.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:50 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik heb gewoon besloten dat de stekker eruit gaat, da's alles. En ik begin me nu ook beetje te irriteren aan hem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |