Zo, dat is wat veel informatie natuurlijk dus even een stapje terug.quote:
Het Boek met alle Gespreksonderwerpen.
Een goed gesprek is een gebeurtenis waar mensen oprecht van kunnen genieten. Het is echter niet altijd makkelijk om een goed gesprek te starten, om geschikte onderwerpen te vinden die een gesprek aangenaam aan de gang houden en de magie van vriendschap doet ontstaan.
Met Het Boek met alle Gespreksonderwerpen heeft de lezer de bron van honderden goede gesprekken in handen die ervoor zorgen dat je gekend wordt om je goede gezelschap, je diepte en je wijsheid. Want elk van deze gespreksonderwerpen leidt tot echte kennis over de ander en geeft je gesprekspartner de gelegenheid op een zinvolle en onderhoudende manier over zichzelf te praten.
Zoiets?quote:Op maandag 6 september 2010 09:22 schreef Maanvis het volgende:
HallonGoedenMorgen en kan je de OP updaten met recente info?
Dat zal toch wel. Ik denk dat Re niet 24/7 bij de PC zit en een lijstje bijhoud.quote:
Goedzo!quote:
Je zou willen dat je dit niet gezegd had denk ikquote:Op maandag 6 september 2010 09:25 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Dat zal toch wel. Ik denk dat Re niet 24/7 bij de PC zit en een lijstje bijhoud.
Oooh wacht ffquote:Op maandag 6 september 2010 09:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je zou willen dat je dit niet gezegd had denk ik
Whahahahahahahahahahahaquote:
Ja he, wijzigen mag toch he?quote:
als je het maar overzichtelijk houdt, dus liever alleen je originele bericht editen...quote:
Okeequote:Op maandag 6 september 2010 09:33 schreef Re het volgende:
[..]
als je het maar overzichtelijk houdt, dus liever alleen je originele bericht editen...
M'n dag kan niet meer stuk!quote:
quote:Op maandag 6 september 2010 09:33 schreef Loveless85 het volgende:
Ja Stombo, met je iedere stem los in een post
Dankjequote:Op maandag 6 september 2010 09:46 schreef charmed_angel het volgende:
Rockabella + Snaavel
Ongeveer dezelfde leeftijdEn ik Snaavel ook een date gun
Boek Rockabella
quote:Op maandag 6 september 2010 09:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nog ff en je week kan niet meer stuk... je hebt er weer een stem bij
Ik ben blij van die ' nee serieus'quote:Op maandag 6 september 2010 10:15 schreef Seven. het volgende:
Friek_ en Cue_
Omdat ze allebei een grote bek over anderen hebben op internet, kunnen ze gezellig andere fokkers afzeiken. Nee, serieus, ik denk dat ze wel degelijk overeenkomsten hebben qua karakter en levensinstelling.
Boek is voor Cue_
Boek kun je wel tegen de muur smijten, lekker roddelen over andere fokkers!quote:
NOES!quote:Op maandag 6 september 2010 11:18 schreef Seven. het volgende:
Whahahaa, Schenkstroop is aan het ronselen voor tombolafan!
Ben je niet blij?quote:Op maandag 6 september 2010 11:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
NOES!
Ik wil met anoniem5, alleen al om te weten wie dat is
quote:Op maandag 6 september 2010 11:21 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ben je niet blij?Dan ga ik ook even op jullie stemmen
Ik ook!quote:Op maandag 6 september 2010 11:25 schreef -Miauw- het volgende:
Ik vind dat niet onderbouwde stemmen niet meetellen
quote:Op maandag 6 september 2010 11:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ook!
En slecht onderbouwde of "op verzoek" ook
Ik praat toch liever ergens anders over dan over fokquote:Op maandag 6 september 2010 11:19 schreef Seven. het volgende:
Boek kun je wel tegen de muur smijten, lekker roddelen over andere fokkers!
Aan de andere kant heb je natuurlijk altijd een gespreksonderwerp; andere fokkersquote:Op maandag 6 september 2010 11:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik praat toch liever ergens anders over dan over fok
sjaaaaa... monkey wrenchquote:Op maandag 6 september 2010 11:26 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
precies
'omdat het kan' kan misschien in KLB maar dit is serious business
uhuh, maar:quote:Op maandag 6 september 2010 11:41 schreef Schenkstroop het volgende:
heyhey, geen regels toevoegen nadat de stemming al is begonnen he. zijn julie effe mal. Stemmen ronselen was/is toegestaan
Die regel was er alquote:Het is zover, er kan gestemd gaan worden! Jullie mogen allemaal 3 koppels aanwijzen met een kleine motivatie, waarvan jij denkt dat een date tussen die 2 personen een goed idee zou zijn.
Ja dat bedacht ik me ook al ja. Maareh een kleine motivatie en dan is het ok?quote:Op maandag 6 september 2010 11:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
uhuh, maar:
[..]
Die regel was er al
Dus, je faalt in zelfs in dit? Iemand kiezen waar al veel op gestemd worden voor een date met een andere vent. Had je dan niet beter je matties kunnen ronselen om te laten stemmen op een van de dames die minder stemmen krijgen. Dan had je gegarandeerd een date gehad.quote:Op maandag 6 september 2010 11:50 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ja dat bedacht ik me ook al ja. Maareh een kleine motivatie en dan is het ok?
Komt voor de bakker. YOU ARE MINE! omdat je me niet mag. voor seven geldt hetzelfde ik moest kiezen![]()
(maar ergens denk ik dat ik dit ga verliezen, zeker geen goede strategie van mij, plus ik denk dat ik rockabella kwa beschrijving leuker vind.. i'm a loser..)
Verliezen doe je sowieso, maar meer door je gedrag. Zelfs als je hier een date uit sleept met mij dan vind ik je bij voorbaat al niet sympathiek door hoe je doet. HELEMAAL als je eigenlijk een ander leuker vindtquote:Op maandag 6 september 2010 11:50 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ja dat bedacht ik me ook al ja. Maareh een kleine motivatie en dan is het ok?
Komt voor de bakker. YOU ARE MINE! omdat je me niet mag. voor seven geldt hetzelfde ik moest kiezen![]()
(maar ergens denk ik dat ik dit ga verliezen, zeker geen goede strategie van mij, plus ik denk dat ik rockabella kwa beschrijving leuker vind.. i'm a loser..)
Je hebt gelijk. Maar gelukkig nam ik dit hele gebeuren niet al te serieusquote:
Zou je misschien eens wel moeten doen. Of moeten kappen met janken dat je nooit een vriendin hebt. Dit was een ultieme mogelijkheid om eens met een vrouw te daten, op een unieke locatie. En achteraf je zelfs niet druk hoeven te maken over de rekeningquote:Op maandag 6 september 2010 11:57 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Maar gelukkig nam ik dit hele gebeuren niet al te serieus
waarom niet, het zijn flinke prijzen die je kunt winnen en het is een leuk initiatief, als je dus al niet serieus erin gaat kan ik je net zo goed uit de kandidatenlijst halen...quote:Op maandag 6 september 2010 11:57 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Maar gelukkig nam ik dit hele gebeuren niet al te serieus
En ik dan? Ik krijg nu PM's dattie me echt een keer flink op me bek gaat slaan. En ohja, of ik dan wel ff voor- en achternaam wil doorgevenquote:Op maandag 6 september 2010 11:59 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb echt medelijden met Tombolala.
Liefquote:Op maandag 6 september 2010 11:59 schreef Harajuku. het volgende:
Nietquote:Op maandag 6 september 2010 12:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En ik dan? Ik krijg nu PM's dattie me echt een keer flink op me bek gaat slaan. En ohja, of ik dan wel ff voor- en achternaam wil doorgeven
quote:Op maandag 6 september 2010 12:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En ik dan? Ik krijg nu PM's dattie me echt een keer flink op me bek gaat slaan. En ohja, of ik dan wel ff voor- en achternaam wil doorgeven
Jij weet wie anoniempje 5 is?quote:Op maandag 6 september 2010 11:59 schreef Harajuku. het volgende:
Wat heb jij gedaan danquote:Op maandag 6 september 2010 12:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
ja jij bent "geweldig".quote:
quote:Op maandag 6 september 2010 12:03 schreef Seven. het volgende:
De stand tot nu toe:
Cat & UIO: 10
tombola & anoniem5: 14
Patrique & Juicy: 6
Het is iig een vrouw. Wat al een hele sprong voorwaarts zou zijn in vergelijk met je rechterhandquote:
Ik ga geen mensen bedreigen via pm omdat ik het niet met ze eens benquote:
Nou, dat is best een raar beeld van Friek, believe you me, jullie zouden leuk zijnquote:Op maandag 6 september 2010 12:03 schreef Seven. het volgende:
De stand tot nu toe:
Cat & UIO: 10
Loontjah & JJH: 1
tombola & anoniem5: 14
Sinceria & Diablo: 2
I_W & Patrique: 1
Engel & anoniem2: 1
Friek & Seven: 2. Stop daarmee mensen, ik heb echt geen behoefte aan zo'n negatief figuur.
Patrique & Juicy: 6
Schenk & tombola: 1
Maanvis & Seven: 3
Rockabella & anoniem3: 1
Sinceria & Friek: 1
Cue & venum: 1
Schenkstroop & anoniem4: 1
Cue & JJH: 1
tombola en Schenk: 4
Friek & cue: 1
Engel & Maan: 1
Cue & anoniem3: 1
Schenk & anoniem4: 1
Rockabella & Snaavel: 1
Engel & Schenk: 1
Cue & I_W: 1
Schenk & Patrique: 1
O, dan kom ik ff kijken.quote:Op maandag 6 september 2010 12:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja, Patrique en Juicy is leuk en aardig maar niet de bedoeling natuurlijk. Bovendien wil ik best wel graag met Maanvis dus dan stel ik voor dat P&J als stelletje uitgesloten worden.quote:Op maandag 6 september 2010 12:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dus deze 3 zouden dan op date gaan
quote:Op maandag 6 september 2010 12:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dus deze 3 zouden dan op date gaan
Joh, laten we zelf al kiezen met wie we op date gaanquote:Op maandag 6 september 2010 12:06 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ja, Patrique en Juicy is leuk en aardig maar niet de bedoeling natuurlijk. Bovendien wil ik best wel graag met Maanvis dus dan stel ik voor dat P&J als stelletje uitgesloten worden.
Als hij in het echte leven ook maar bij benadering de Friek_ van Fok is, dan kan ik me zo voorstellen dat ik na 10 minuten al geen eetlust meer heb. Kritiek zus, kritiek zo, en dit is slecht en dat is slecht en zwaarmoedig zwaarmoedig allemaal. Ik zou z.s.m. manieren zoeken om hem zijn mond te doen dichthouden (gewoon zelf stug over leuke dingen door blijven praten of zo.:P ).quote:Op maandag 6 september 2010 12:06 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nou, dat is best een raar beeld van Friek, believe you me, jullie zouden leuk zijn [ afbeelding ]
Ronselen mag. Om nou mensen uit te gaan sluiten lijkt me ook niet echt de bedoeling. Users kunnen nu eenmaal stemmen hoe ze willen, dus kan je onverwachte stelletjes krijgenquote:Op maandag 6 september 2010 12:06 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ja, Patrique en Juicy is leuk en aardig maar niet de bedoeling natuurlijk. Bovendien wil ik best wel graag met Maanvis dus dan stel ik voor dat P&J als stelletje uitgesloten worden.
Gaat wel ten koste van Schenkstroop. En mij en Maanvis.quote:Op maandag 6 september 2010 12:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Joh, laten we zelf al kiezen met wie we op date gaan
Ik zie er de grap wel van in... (ik hoop hun ook).
Ja, maar Juicy heeft aangegeven een date met een vrouw te willen.quote:Op maandag 6 september 2010 12:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ronselen mag. Om nou mensen uit te gaan sluiten lijkt me ook niet echt de bedoeling. Users kunnen nu eenmaal stemmen hoe ze willen, dus kan je onverwachte stelletjes krijgen
En ik wil een miljoenquote:Op maandag 6 september 2010 12:11 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ja, maar Juicy heeft aangegeven een date met een vrouw te willen.
Nee, maar een hetero homo proberen te maken is ook weer zoietsquote:Op maandag 6 september 2010 12:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ronselen mag. Om nou mensen uit te gaan sluiten lijkt me ook niet echt de bedoeling. Users kunnen nu eenmaal stemmen hoe ze willen, dus kan je onverwachte stelletjes krijgen
Als zij alletwee niet willen dan zal die date niet doorgaan denk ik, en dan schuiven jij en maanvis omhoogquote:Op maandag 6 september 2010 12:10 schreef Seven. het volgende:
[..]
Gaat wel ten koste van Schenkstroop. En mij en Maanvis.
Schenkstroop heeft zich al teruggetrokken geloof ik. En er vallen sowieso 6 stelletjes af natuurlijk, dus dat 2e is geen goed puntquote:Op maandag 6 september 2010 12:10 schreef Seven. het volgende:
[..]
Gaat wel ten koste van Schenkstroop. En mij en Maanvis.
OK.quote:Op maandag 6 september 2010 12:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Naaktpics van jou in m'n mail en ik verander Pat en Juicy in jou en Maanvis
quote:Op maandag 6 september 2010 12:14 schreef Seven. het volgende:
Oh, Maanvis en ik wonen ook bij elkaar in de buurt! Iemand had hem en Engel gematcht vanwege de afstand.
Overleg dan ook even of Juicyhill en Patrique mag? Anders ga ik mn stem veranderen als ie toch niet teltquote:Op maandag 6 september 2010 12:14 schreef Re het volgende:
ik ben even in overleg om schenkstroop uit de competitie te halen dus wacht dat maar af, en gewoon doorstemmen allemaal, hup
Mij boeit het niet, als het een toffe gast heb ik ook een leuke avond hoorquote:Op maandag 6 september 2010 12:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Joh, laten we zelf al kiezen met wie we op date gaan
Ik zie er de grap wel van in... (ik hoop hun ook).
QFTquote:Op maandag 6 september 2010 12:28 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Mij boeit het niet, als het een toffe gast heb ik ook een leuke avond hoor
quote:Op maandag 6 september 2010 12:28 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Mij boeit het niet, als het een toffe gast heb ik ook een leuke avond hoor
Het los en slap hangend handje dat overdreven meebeweegt bij elke vorm van expressie?quote:Op maandag 6 september 2010 12:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
![]()
Dan is er toch eigenlijk niks aan het handje?
Maar als jullie sowieso met elkaar willen daten hebben jullie deze actie niet nodig en kunnen jullie het etentje eigenlijk wel aan iemand anders gevenquote:
Deze redenatie begrijp ik nietquote:Op maandag 6 september 2010 13:07 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Maar als jullie sowieso met elkaar willen daten hebben jullie deze actie niet nodig en kunnen jullie het etentje eigenlijk wel aan iemand anders geven
Ik wil wel met jou gaanquote:Op maandag 6 september 2010 13:55 schreef Sinceria het volgende:
Ja jongens, zo ga ik dus nooit uit eten in het donker.
Ja, je moeder vast ook wel.quote:
Nee, ze wil nietquote:
Is het dan sowieso niet een beetje vreemd om er 1 homo tussen te zetten!?quote:Op maandag 6 september 2010 12:11 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee, maar een hetero homo proberen te maken is ook weer zoiets
quote:Op maandag 6 september 2010 14:10 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Is het dan sowieso niet een beetje vreemd om er 1 homo tussen te zetten!?
quote:Op zondag 5 september 2010 22:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien zitten er nog een paar in de kast, die er in het donker uit durven komen?
Ow ja zover heb ik niet terug gelezen sorryquote:
Alles wat ik hierop kan antwoorden is verkeerd dus ik zeg maar niks.quote:
Dat is dan wel weer leukquote:Op maandag 6 september 2010 15:12 schreef bioloogje het volgende:
Ik moet mezelf natuurlijk wel op date sturen en Cue_ lijkt mij de leukste vrouwelijke deelneemster.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |