Jij weet wie anoniempje 5 is?quote:Op maandag 6 september 2010 11:59 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb echt medelijden met Tombolala.
Wat heb jij gedaan danquote:Op maandag 6 september 2010 12:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En ik dan? Ik krijg nu PM's dattie me echt een keer flink op me bek gaat slaan. En ohja, of ik dan wel ff voor- en achternaam wil doorgeven
ja jij bent "geweldig".quote:
quote:Op maandag 6 september 2010 12:03 schreef Seven. het volgende:
De stand tot nu toe:
Cat & UIO: 10
tombola & anoniem5: 14
Patrique & Juicy: 6
Het is iig een vrouw. Wat al een hele sprong voorwaarts zou zijn in vergelijk met je rechterhandquote:
Ik ga geen mensen bedreigen via pm omdat ik het niet met ze eens benquote:
Nou, dat is best een raar beeld van Friek, believe you me, jullie zouden leuk zijnquote:Op maandag 6 september 2010 12:03 schreef Seven. het volgende:
De stand tot nu toe:
Cat & UIO: 10
Loontjah & JJH: 1
tombola & anoniem5: 14
Sinceria & Diablo: 2
I_W & Patrique: 1
Engel & anoniem2: 1
Friek & Seven: 2. Stop daarmee mensen, ik heb echt geen behoefte aan zo'n negatief figuur.
Patrique & Juicy: 6
Schenk & tombola: 1
Maanvis & Seven: 3
Rockabella & anoniem3: 1
Sinceria & Friek: 1
Cue & venum: 1
Schenkstroop & anoniem4: 1
Cue & JJH: 1
tombola en Schenk: 4
Friek & cue: 1
Engel & Maan: 1
Cue & anoniem3: 1
Schenk & anoniem4: 1
Rockabella & Snaavel: 1
Engel & Schenk: 1
Cue & I_W: 1
Schenk & Patrique: 1
O, dan kom ik ff kijken.quote:Op maandag 6 september 2010 12:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En ik dan? Ik krijg nu PM's dattie me echt een keer flink op me bek gaat slaan. En ohja, of ik dan wel ff voor- en achternaam wil doorgeven
Ja, Patrique en Juicy is leuk en aardig maar niet de bedoeling natuurlijk. Bovendien wil ik best wel graag met Maanvis dus dan stel ik voor dat P&J als stelletje uitgesloten worden.quote:Op maandag 6 september 2010 12:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dus deze 3 zouden dan op date gaan
quote:Op maandag 6 september 2010 12:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dus deze 3 zouden dan op date gaan
Joh, laten we zelf al kiezen met wie we op date gaanquote:Op maandag 6 september 2010 12:06 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ja, Patrique en Juicy is leuk en aardig maar niet de bedoeling natuurlijk. Bovendien wil ik best wel graag met Maanvis dus dan stel ik voor dat P&J als stelletje uitgesloten worden.
Als hij in het echte leven ook maar bij benadering de Friek_ van Fok is, dan kan ik me zo voorstellen dat ik na 10 minuten al geen eetlust meer heb. Kritiek zus, kritiek zo, en dit is slecht en dat is slecht en zwaarmoedig zwaarmoedig allemaal. Ik zou z.s.m. manieren zoeken om hem zijn mond te doen dichthouden (gewoon zelf stug over leuke dingen door blijven praten of zo.:P ).quote:Op maandag 6 september 2010 12:06 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nou, dat is best een raar beeld van Friek, believe you me, jullie zouden leuk zijn [ afbeelding ]
Ronselen mag. Om nou mensen uit te gaan sluiten lijkt me ook niet echt de bedoeling. Users kunnen nu eenmaal stemmen hoe ze willen, dus kan je onverwachte stelletjes krijgenquote:Op maandag 6 september 2010 12:06 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ja, Patrique en Juicy is leuk en aardig maar niet de bedoeling natuurlijk. Bovendien wil ik best wel graag met Maanvis dus dan stel ik voor dat P&J als stelletje uitgesloten worden.
Gaat wel ten koste van Schenkstroop. En mij en Maanvis.quote:Op maandag 6 september 2010 12:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Joh, laten we zelf al kiezen met wie we op date gaan
Ik zie er de grap wel van in... (ik hoop hun ook).
Ja, maar Juicy heeft aangegeven een date met een vrouw te willen.quote:Op maandag 6 september 2010 12:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ronselen mag. Om nou mensen uit te gaan sluiten lijkt me ook niet echt de bedoeling. Users kunnen nu eenmaal stemmen hoe ze willen, dus kan je onverwachte stelletjes krijgen
En ik wil een miljoenquote:Op maandag 6 september 2010 12:11 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ja, maar Juicy heeft aangegeven een date met een vrouw te willen.
Nee, maar een hetero homo proberen te maken is ook weer zoietsquote:Op maandag 6 september 2010 12:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ronselen mag. Om nou mensen uit te gaan sluiten lijkt me ook niet echt de bedoeling. Users kunnen nu eenmaal stemmen hoe ze willen, dus kan je onverwachte stelletjes krijgen
Als zij alletwee niet willen dan zal die date niet doorgaan denk ik, en dan schuiven jij en maanvis omhoogquote:Op maandag 6 september 2010 12:10 schreef Seven. het volgende:
[..]
Gaat wel ten koste van Schenkstroop. En mij en Maanvis.
Schenkstroop heeft zich al teruggetrokken geloof ik. En er vallen sowieso 6 stelletjes af natuurlijk, dus dat 2e is geen goed puntquote:Op maandag 6 september 2010 12:10 schreef Seven. het volgende:
[..]
Gaat wel ten koste van Schenkstroop. En mij en Maanvis.
OK.quote:Op maandag 6 september 2010 12:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Naaktpics van jou in m'n mail en ik verander Pat en Juicy in jou en Maanvis
quote:Op maandag 6 september 2010 12:14 schreef Seven. het volgende:
Oh, Maanvis en ik wonen ook bij elkaar in de buurt! Iemand had hem en Engel gematcht vanwege de afstand.
Overleg dan ook even of Juicyhill en Patrique mag? Anders ga ik mn stem veranderen als ie toch niet teltquote:Op maandag 6 september 2010 12:14 schreef Re het volgende:
ik ben even in overleg om schenkstroop uit de competitie te halen dus wacht dat maar af, en gewoon doorstemmen allemaal, hup
Mij boeit het niet, als het een toffe gast heb ik ook een leuke avond hoorquote:Op maandag 6 september 2010 12:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Joh, laten we zelf al kiezen met wie we op date gaan
Ik zie er de grap wel van in... (ik hoop hun ook).
QFTquote:Op maandag 6 september 2010 12:28 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Mij boeit het niet, als het een toffe gast heb ik ook een leuke avond hoor
quote:Op maandag 6 september 2010 12:28 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Mij boeit het niet, als het een toffe gast heb ik ook een leuke avond hoor
Het los en slap hangend handje dat overdreven meebeweegt bij elke vorm van expressie?quote:Op maandag 6 september 2010 12:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
![]()
Dan is er toch eigenlijk niks aan het handje?
Maar als jullie sowieso met elkaar willen daten hebben jullie deze actie niet nodig en kunnen jullie het etentje eigenlijk wel aan iemand anders gevenquote:
Deze redenatie begrijp ik nietquote:Op maandag 6 september 2010 13:07 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Maar als jullie sowieso met elkaar willen daten hebben jullie deze actie niet nodig en kunnen jullie het etentje eigenlijk wel aan iemand anders geven
Ik wil wel met jou gaanquote:Op maandag 6 september 2010 13:55 schreef Sinceria het volgende:
Ja jongens, zo ga ik dus nooit uit eten in het donker.
Ja, je moeder vast ook wel.quote:
Nee, ze wil nietquote:
Is het dan sowieso niet een beetje vreemd om er 1 homo tussen te zetten!?quote:Op maandag 6 september 2010 12:11 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee, maar een hetero homo proberen te maken is ook weer zoiets
quote:Op maandag 6 september 2010 14:10 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Is het dan sowieso niet een beetje vreemd om er 1 homo tussen te zetten!?
quote:Op zondag 5 september 2010 22:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien zitten er nog een paar in de kast, die er in het donker uit durven komen?
Ow ja zover heb ik niet terug gelezen sorryquote:
Alles wat ik hierop kan antwoorden is verkeerd dus ik zeg maar niks.quote:
Dat is dan wel weer leukquote:Op maandag 6 september 2010 15:12 schreef bioloogje het volgende:
Ik moet mezelf natuurlijk wel op date sturen en Cue_ lijkt mij de leukste vrouwelijke deelneemster.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |