Zo, dat is wat veel informatie natuurlijk dus even een stapje terug.quote:
Het Boek met alle Gespreksonderwerpen.
Een goed gesprek is een gebeurtenis waar mensen oprecht van kunnen genieten. Het is echter niet altijd makkelijk om een goed gesprek te starten, om geschikte onderwerpen te vinden die een gesprek aangenaam aan de gang houden en de magie van vriendschap doet ontstaan.
Met Het Boek met alle Gespreksonderwerpen heeft de lezer de bron van honderden goede gesprekken in handen die ervoor zorgen dat je gekend wordt om je goede gezelschap, je diepte en je wijsheid. Want elk van deze gespreksonderwerpen leidt tot echte kennis over de ander en geeft je gesprekspartner de gelegenheid op een zinvolle en onderhoudende manier over zichzelf te praten.
Wat zij zegtquote:Op maandag 23 augustus 2010 08:45 schreef ChipsZak. het volgende:
Haha geinig,.
Maar ik ben niet single,.
Hoi, daten?quote:Op maandag 23 augustus 2010 08:15 schreef Seven. het volgende:
Ach, waarom ook niet?
Seven.: 27, wispelturig, verveelt zich nooit, parkhanger, gitaarjammer, mic-junk, transportplanner, vrolijkheid en humor. Loyaal, begripvol, tenenkrommend irritant zo nu en dan, maar ook wel heel lief meestal. Kookt alleen voor meerdere personen. Weet wat ze wil, al verandert dat maandelijks. Geen traditioneel typje. Doet doorgaans alleen waar ze zin in heeft en maakt het zichzelf dus aangenaam. Doei.
da's een goeie... thnx, zal het er ff bijzettenquote:Op maandag 23 augustus 2010 09:43 schreef Maanvis het volgende:
Ik plaats mijn aanmelding nog wel, maar iig een toffe actie, dat wilde ik alvast melden.
En misschien handig om de users in de aanmelding iig hun geslacht neer te laten zetten en of ze op zoek zijn naar een man en/of vrouw?
Ik vergat nog:ik heb kort haar. Dus alle mannen invullen dat ze traditioneel en gezapig zijn anders zit je met een kortharige moeke opgescheept!quote:
Ik ben vrouw, zowel mannen als vrouwen welkom.quote:Op maandag 23 augustus 2010 09:43 schreef Maanvis het volgende:
Ik plaats mijn aanmelding nog wel, maar iig een toffe actie, dat wilde ik alvast melden.
En misschien handig om de users in de aanmelding iig hun geslacht neer te laten zetten en of ze op zoek zijn naar een man en/of vrouw?
damn, dat is al een rede om niet mee te doen..quote:Op maandag 23 augustus 2010 08:45 schreef ChipsZak. het volgende:
Haha geinig,.
dan moet je zorgen voor wat promotie zodat ze je gaan kiezenquote:Op maandag 23 augustus 2010 12:10 schreef Jimbo het volgende:
ik wil de date wel, maar dan wel een fokster naar keuze :0
Dit dus.quote:Op maandag 23 augustus 2010 08:45 schreef ChipsZak. het volgende:
Haha geinig,.
+1quote:Op maandag 23 augustus 2010 10:33 schreef JJH het volgende:
Leuke actie!Ik zal eens kijken of ik een leuk positief stukje over mezelf kan schrijven.
quote:Op maandag 23 augustus 2010 10:33 schreef JJH het volgende:
Leuke actie!Ik zal eens kijken of ik een leuk positief stukje over mezelf kan schrijven.
quote:
En niet te vergeten vlekken in m'n kleding.quote:Genieten van lekker eten en drinken (en elkaar!?), zonder iets te kunnen zien: dat is een ervaring die je avond gegarandeerd in een andere dimensie brengt!
daar hebben ze slabbetjes voor uitgevonden...quote:Op maandag 23 augustus 2010 17:18 schreef Friek_ het volgende:
[..]
En niet te vergeten vlekken in m'n kleding.
Je maakt wel een onuitwisbare indruk als je daar in het donker de rode wijn op iemand zn nette pak knoeitquote:Op maandag 23 augustus 2010 18:04 schreef Re het volgende:
[..]
daar hebben ze slabbetjes voor uitgevonden...
Als in mn vriendin....quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:12 schreef Re het volgende:
[..]
dan moet je zorgen voor wat promotie zodat ze je gaan kiezen
+2quote:
alleen met written consentquote:Op maandag 23 augustus 2010 20:08 schreef TJDoornbos het volgende:
Mag ik ook mensen (anders dan mijzelf) voordragen?
Hij denkt erover na,quote:
dan stem je op anoniem1 ( de beschrijving komt er natuurlijk we'll te staan)quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:15 schreef _Boo_ het volgende:
Hoe kan het nou anoniem via PM gaan als er vervolgens gestemd moet worden?
En dan kan je zo zoeken wie anoniem1 is? Kan dat niet allemaal per PM dan?quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:20 schreef Re het volgende:
[..]
dan stem je op anoniem1 ( de beschrijving komt er natuurlijk we'll te staan)
Er komt straks een apart topic waarin de deelnemers worden 'voorgesteld'.quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En dan kan je zo zoeken wie anoniem1 is? Kan dat niet allemaal per PM dan?
Ik denk dat je dan wel minder kans maakt. Mensen zullen toch sneller op een BF'er (bekende fokker.quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Er komt straks een apart topic waarin de deelnemers worden 'voorgesteld'.
Als mensen daar zonder username voorlopig in willen staan, dan staat er dus bijvoorbeeld:
Anoniem 1
Vrouw, 24, blablabeschrijving, enz.
Had jij niet een vriendin?quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:10 schreef Jimbo het volgende:
ik wil de date wel, maar dan wel een fokster naar keuze :0
Denk het niet toch? Anders zou het geen blind date meer zijn.quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:56 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Had jij niet een vriendin?![]()
Vraagje: krijg je elkaar wel te zien voordat de date plaatsvindt?
en dan zoek je even in het andere draadje op? vrouw, 24, bladiebla?quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Er komt straks een apart topic waarin de deelnemers worden 'voorgesteld'.
Als mensen daar zonder username voorlopig in willen staan, dan staat er dus bijvoorbeeld:
Anoniem 1
Vrouw, 24, blablabeschrijving, enz.
Ze heeft het over aanmeldingen per PM. Die staan dus niet in het topic.quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
en dan zoek je even in het andere draadje op? vrouw, 24, bladiebla?
[ afbeelding ]
Dat ligt er aan, als diegene een heel leuke/grappige/aantrekkelijke beschrijving gebruikt vindt men het misschien ook wel spannend om daarop te stemmenquote:Op maandag 23 augustus 2010 21:55 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan wel minder kans maakt. Mensen zullen toch sneller op een BF'er (bekende fokker.) stemmen dan op Anoniem7...
Tenminste, dat zou ik wel doen.
Nee, ik bedoel meer voordat je het restaurant ingaat.quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:56 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Denk het niet toch? Anders zou het geen blind date meer zijn.
Maar dan moet dat inderdaad wel écht goed zijn.quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat ligt er aan, als diegene een heel leuke/grappige/aantrekkelijke beschrijving gebruikt vindt men het misschien ook wel spannend om daarop te stemmen
Je moet in het donker roepen: "wie is Sinceria! Waar zit je ongeveer!quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:56 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Had jij niet een vriendin?![]()
Vraagje: krijg je elkaar wel te zien voordat de date plaatsvindt?
En dan moet die ander blijven praten zodat je op het geluid afkan.quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je moet in het donker roepen: "wie is Sinceria! Waar zit je ongeveer!"
quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:03 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar dan moet dat inderdaad wel écht goed zijn.
Eens!quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:06 schreef Cue_ het volgende:
Eigenlijk zouden alle verhalen anoniem moeten zijn, want sommige fokkers hebben een fobo met foto.. en dan is er niks meer 'blind' aan
Als ie gebanned is kun je dit beter niet doen, is niet de bedoeling dacht ikquote:
Iemand met een ban op fok die wil daten via fok?quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Als ie gebanned is kun je dit beter niet doen, is niet de bedoeling dacht ik
Volgens mij heeft is ie erg blij met z'n OV.quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:30 schreef Boterhamzakje het volgende:
Dit bericht is namens Ugjerke. Hij kan namelijk zelf niet meer posten
maar ik heb OV.
waarbij mij OV heel handig is
want ik heb een OV
want ik heb toch OV.
aangezien ik toch OV heb.
met mijn OV te maken.
ik heb toch OV.
Staat nergens in de OP dat gebande mensen niet mee mogen doen.quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Als ie gebanned is kun je dit beter niet doen, is niet de bedoeling dacht ik
En dan maar hopen dat je niet gruwelijk op je bek gaat op weg ernaartoe.quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:10 schreef JJH het volgende:
[..]
En dan moet die ander blijven praten zodat je op het geluid afkan.
Hm oke.quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:40 schreef Re het volgende:
Gebanden tijdens de wedstrijd mogen niet meedoen. Posten namens gebanden mag ook niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:36 schreef PP. het volgende:
[..]
Volgens mij heeft is ie erg blij met z'n OV..
Mag je ook iemand opgeven die je heel goed kent??quote:Op maandag 23 augustus 2010 18:04 schreef Re het volgende:
[..]
daar hebben ze slabbetjes voor uitgevonden...
zal je opgevenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 06:53 schreef gnilrednoz het volgende:
erg tof idee ditzal er nog eens over nadenken. maar wss ben ik uiteindelijk te laf
(quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:10 schreef Jimbo het volgende:
ik wil de date wel, maar dan wel een fokster naar keuze met wolvendagen
ehhmm... wie is dat ?quote:
Pick mequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:48 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ehhmm... wie is dat ?
i kwil gewoon mn chick gratis mee uit eten nemen.
Gewoon doen!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 06:53 schreef gnilrednoz het volgende:
erg tof idee ditzal er nog eens over nadenken. maar wss ben ik uiteindelijk te laf
het is een date actie... dus je mag zelf bepalen hoorquote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:57 schreef Seven. het volgende:
Ik zie mij genoodzaakt om mijn inzending voorlopig terug te trekken. Jammer want ik vind het echt een leuke wedstrijd. Momenteel ben ik exclusief aan het daten hoewel nog steeds single, dus tenzij je ook gewoon voor de gezelligheid mee mag doen maar dat lijkt me niet de bedoeling.
Ik ben in ieder geval nieuwsgierigquote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:52 schreef Schenkstroop het volgende:
Schenkstroop doet mee
Naam: Schenkstroop. 29 jaar. M. voorkeur: vrouw (of meisje)
Maar het is in het donkerquote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:30 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik ben in ieder geval nieuwsgierig![]()
Ik doe meequote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:13 schreef Inverted_World het volgende:
Ik doe mee mits alleen knappe dames uiteraard.
kun je ook gewoon normaal doen en gewoon eens een keertje niet ergens baggeren?quote:
Meer vrouwen graagquote:
Op een avond naar keuze, dat maken de koppels zelf uit. Niet alle koppels hoeven op dezelfde avond te gaan daten bv. Maar wel binnen 1 of 2 maanden na het winnen (dit overleggen we nog even). Anders moeten de stemmers en meelezers te lang op de verslagen wachten.quote:
Zijn er ook al veel via de PM aangemeld?quote:
een paar, aldanwelniet m/vquote:Op maandag 30 augustus 2010 15:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zijn er ook al veel via de PM aangemeld?
quote:
Wel hello therequote:Op maandag 30 augustus 2010 21:55 schreef Rockabella het volgende:
Sanne. 19 jaar jong, vrouw, heteroseksueel. Mijn persoonlijkheid is doordacht. Ik mag graag serieuze billenknijpende discussies voeren en daar de rest van m'n middag aan wijden. Ik ben altijd onder de mensen en kan geen minuut alleen zijn. Ik geloof in liefde en positiviteit en leef daar ook naar. Leven van dag tot dag is m'n grote motto. Ik ben vaak iets te direct maar kwetsen kan ik niet. Recht door zee en altijd vrolijk. Tevens vecht ik al 19 jaar lang voor de rechten van blondjes met brains.
Sanne, op en top: Eerlijk, sociaal, wispelturig, te direct, levensgenieter, ongelooflijk eigenwijs, muziekliefhebster, loves to travel, festivalgangster, zoveel mogelijk ontdekken, geen gat in m'n hand maar gewoon helemaal geen hand, zorgzaam, enthousiast, a-romantisch, tattoo liefhebster, voorstander van 'anders'..
En fucking vrijgezellig natuurlijk.
Zo oud is dat niet hoorquote:Op maandag 30 augustus 2010 19:45 schreef Cat22 het volgende:
Vrouw, 35 (zo oud al?Ja, zo oud
) jaar,
Die zijn druk de fotoboeken aan het bekijken merk ikquote:Op maandag 30 augustus 2010 23:05 schreef Fingon het volgende:
nou laat ik ook maar mee doen (waar blijven de vrouwen trouwens)
oh jee, zeg...quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:00 schreef Quickie_Butt het volgende:
Ik zou me _bijna_ op hebben gegeven, maar toen zag ik dat Schenkstroop zich ook inschreef. En god verhoedde het toeval dat ik daarmee op date zou moeten
dat mag ook gewoon bier en of fris zijn hoorquote:Op maandag 30 augustus 2010 23:58 schreef bioloogje het volgende:
Kut ik zie nu pas dat er een wijnarrangement bij zit... Ik lust helemaal geen wijnAch mijn aanmelding blijft staan...
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 00:00 schreef Re het volgende:
[..]
dat mag ook gewoon bier en of fris zijn hoor
Ik ga mezelf helemaal doodspemmen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 00:05 schreef Re het volgende:
maar goed, de insturing is gesloten, we gaan iedereen even op een rijtje zetten, inclusief een aantal anoniemen die ik via de PM heb verkregen, morgenavond zal er een stemtopic komen om de 3 koppels uit te kiezen, er mag promotie gemaakt worden en geronseld (niet met klonen want dat kunnen we zien)
Ik drink wel voor tweequote:Op maandag 30 augustus 2010 23:58 schreef bioloogje het volgende:
Kut ik zie nu pas dat er een wijnarrangement bij zit... Ik lust helemaal geen wijnAch mijn aanmelding blijft staan...
indien ja.... maar natuurlijk.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 01:39 schreef 08gnoT. het volgende:
Overwegen jullie dit vaker te organiseren als het een succes is?
het is aan de users natuurlijk, die mogen stemmen en koppelen maar daar moeten ze wel een gemotiveerde mening bij geven...quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:48 schreef 08gnoT. het volgende:
Wordt er rekening gehouden met leeftijd? niet dat een 19-jarige straks met iemand van 35 zit.
Dat idee heb ik ook een beetje. Ik ben al geen fan van internetdaten en dan zit er iemand naast je die 10 jaar jonger is of zoquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:48 schreef 08gnoT. het volgende:
Wordt er rekening gehouden met leeftijd? niet dat een 19-jarige straks met iemand van 35 zit.
je kunt altijd je voorkeuren kenbaar maken waardoor er daar rekening mee wordt gehouden...quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:26 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook een beetje. Ik ben al geen fan van internetdaten en dan zit er iemand naast je die 10 jaar jonger is of zo
quote:
Waarom niet?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:48 schreef 08gnoT. het volgende:
Je kan nog steeds reagerenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:39 schreef pgrferrari het volgende:
Ik zie dit topic nu pas.
Maar ik had toch niet gedurft
Wat heb je te verliezen? Nu heb je geen date, en in het ergste geval straks nog steeds niet. Dat wordt dan alleen bepaald door je gedrag in een internet topic. Dus het is dan niet eens persoonlijk gericht op jou.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:48 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Zal ik me opgeven?
Ik ben 19
Zit ik straks met jou Cat
wehehehehe!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:48 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Zal ik me opgeven?
Ik ben 19
Zit ik straks met jou Cat
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:45 schreef UIO_AMS het volgende:
Ah, ik ben dus ruim op tijd.
Man, 34 jaar, woonachtig in de Amsterdamse Jordaan, hetero.
Trefwoord: dobbelsteenavonturier. Dat zegt wel genoeg.
Indien niet: tevens IDFA-vrijwilliger, met kat, drinkt niet (op af en toe een wijntje na), draagt op 25 mei een handdoek, reist, fietst en speelt wel eens squash, werkt bij een accountancy en advies kantoor, studeert daarnaast, houdt van idiote ondernemingen, theedrinker en eet nagenoeg alles.
Okee, nu ben ik nieuwsgierigquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:45 schreef UIO_AMS het volgende:
Indien niet: tevens IDFA-vrijwilliger, met kat, drinkt niet (op af en toe een wijntje na), draagt op 25 mei een handdoek, reist, fietst en speelt wel eens squash, werkt bij een accountancy en advies kantoor, studeert daarnaast, houdt van idiote ondernemingen, theedrinker en eet nagenoeg alles.
Edit: je doet mee dus dan hou ik me in.quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:06 schreef Cue_ het volgende:
Eigenlijk zouden alle verhalen anoniem moeten zijn, want sommige fokkers hebben een fobo met foto.. en dan is er niks meer 'blind' aan
Of het "ondanks-dat-we-niet-uitgekozen-zijn-gaan-we-toch-kijken-of-er-iets-bij-zit-om-te-daten-topic", wat jij wiltquote:Op woensdag 1 september 2010 17:34 schreef Seven. het volgende:
Oh, is dit tevens het slowchat/gooi-alles-in-de-strijd-topic?
Ow, ik dacht meer "dragen" in de zin van kledingquote:Op woensdag 1 september 2010 17:38 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Internationale bring a towel day
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Eh, nee. Het is mij met name om deze ervaring te doen. Daten met fokkers interesseert mij verder totaal niet en in al de tijd dat ik hier zit heb ik dat dan ook maar 1 keer gedaan. En da's nu een van mijn beste maatjes.quote:Op woensdag 1 september 2010 17:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Of het "ondanks-dat-we-niet-uitgekozen-zijn-gaan-we-toch-kijken-of-er-iets-bij-zit-om-te-daten-topic", wat jij wilt
dus je doet nog wel mee enzo?quote:Op woensdag 1 september 2010 17:42 schreef Seven. het volgende:
[..]
Eh, nee. Het is mij met name om deze ervaring te doen. Daten met fokkers interesseert mij verder totaal niet en in al de tijd dat ik hier zit heb ik dat dan ook maar 1 keer gedaan. En da's nu een van mijn beste maatjes.
Dit is geen reclame.![]()
Het was ook maar een grapje hoorquote:Op woensdag 1 september 2010 17:42 schreef Seven. het volgende:
[..]
Eh, nee. Het is mij met name om deze ervaring te doen. Daten met fokkers interesseert mij verder totaal niet en in al de tijd dat ik hier zit heb ik dat dan ook maar 1 keer gedaan. En da's nu een van mijn beste maatjes.
Ja. Exclusief daten was een leuk experiment maar 'wel leuk' is nu eenmaal niet goed genoeg.quote:
Hey, jij bent gewoon superleuk om te zien! Wist ik niet.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:45 schreef UIO_AMS het volgende:
Mja, zelfs al zou ik met Schenk op date gaan, dan nog vermaak ik me wel hoor.quote:Op woensdag 1 september 2010 17:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Het was ook maar een grapje hoor
Omdat er nu al mensen roepen "dat zij dan wel met elkaar willen daten"
Het gaat mij ook om de ervaringEn een vriendin van me riep laatst dat zij daar ook wel een keer wil eten (redelijk dicht bij), dus dat is dubbel leuk
Arme schenk...quote:Op woensdag 1 september 2010 17:50 schreef Seven. het volgende:
[..]
Mja, zelfs al zou ik met Schenk op date gaan, dan nog vermaak ik me wel hoor.
Ik denk dat hij ook de avond van zijn leven zou hebben. Zodra hij zich overgeeft dan.quote:
lucky schenk...quote:Op woensdag 1 september 2010 17:58 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik denk dat hij ook de avond van zijn leven zou hebben. Zodra hij zich overgeeft dan.
quote:Op woensdag 1 september 2010 17:59 schreef Seven. het volgende:
Ik vind mijn tekstje een beetje karig. Ik zou er nog wel aan toe willen voegen dat de voorkeur uitgaat naar mannen van boven 25 (ik ben 27) en voor vrouwen maakt de leeftijd me niet uit, mits legaal. Verder heb ik een auto.
quote:Op woensdag 1 september 2010 17:59 schreef Seven. het volgende:
Ik vind mijn tekstje een beetje karig. Ik zou er nog wel aan toe willen voegen dat de voorkeur uitgaat naar mannen van boven 25 (ik ben 27) en voor vrouwen maakt de leeftijd me niet uit, mits legaal. Verder heb ik een auto.
Je spreekt jezelf tegenquote:Op woensdag 1 september 2010 17:42 schreef Seven. het volgende:
[..]
True. Maar als we dan toch gaan 'daten' (en iedereen heeft daar toch bepaalde verwachtingen bij) dan liever niet met iemand die bij voorbaat kansloos is. En er staat ook 'met name' natuurlijk. Buiten deze wedstrijd heb ik er geen interesse in, want in het echte leven leer ik maandelijks wel iemand kennen.quote:
Ik weet niet wat je zei.. ik ben benieuwd geraakt!quote:Op woensdag 1 september 2010 17:37 schreef Seven. het volgende:
[..]
Edit: je doet mee dus dan hou ik me in.![]()
Ow, dank je.quote:Op woensdag 1 september 2010 17:49 schreef Seven. het volgende:
Hey, jij bent gewoon superleuk om te zien! Wist ik niet.
Ach, je ziet elkaar toch niet...quote:
Nog niet op slot?quote:Op woensdag 1 september 2010 23:57 schreef Re het volgende:
en nog een paar minuutjes, wees er snel bij
Blind staat niet voor niets tussen haakjesquote:Op donderdag 2 september 2010 20:57 schreef Schenkstroop het volgende:
Is het nog een blind date als je weet hoe de ander eruit ziet?
Schiet eens op!quote:Op vrijdag 3 september 2010 08:11 schreef Re het volgende:
geduld geduld...
we zijn even een schemaatje aan het maken en wat aan het selecteren...en dan kan er gestemd worden...
maar natuurlijk... je mag jezelf ook promoten en users ronselen etc... enige waar we echt op letten is stemmen met klonen, dat wordt niet gewaardeerdquote:Op vrijdag 3 september 2010 13:01 schreef Cue_ het volgende:
Moen wij (als deelnemer) zelf ook stemmen?
Mag je ook op jezelf stemmen?quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:27 schreef Re het volgende:
en je mag natuurlijk maar 1x stemmen, maar dat leek me wel duidelijk
Van je digitale vrienden moet je het hebben he?quote:Op vrijdag 3 september 2010 20:35 schreef UIO_AMS het volgende:
Ah, het gaat om stemmen. Ben ik even blij dat mods op FOK! mateloos populair zijn.
Dat dusquote:Op zondag 5 september 2010 10:54 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb honger. Hoe zit het met de stemming?
Deal!quote:Op zondag 5 september 2010 10:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat dus![]()
Cat, als we alletwee niet gekozen worden, zullen we dan samen evengoed daar eten?
Is het al later?quote:
Niet zeuren he, straks word je gediskwalificeerdquote:
het grote ronsel en stem topic om 3 dates uit te kiezenquote:
Aha!quote:Op zondag 5 september 2010 13:49 schreef Re het volgende:
[..]
het grote ronsel en stem topic om 3 dates uit te kiezen
Hoe laat?quote:Op zondag 5 september 2010 13:49 schreef Re het volgende:
[..]
het grote ronsel en stem topic om 3 dates uit te kiezen
quote:
quote:Op zondag 5 september 2010 13:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Niet zeuren he, straks word je gediskwalificeerd
Lunch of diner?quote:
Nou..quote:Op vrijdag 3 september 2010 20:35 schreef UIO_AMS het volgende:
Ah, het gaat om stemmen. Ben ik even blij dat mods op FOK! mateloos populair zijn.
Volgens mij is Re met MB stiekem naar dat restaurant gegaan.quote:
En niemand die ze daar ziet natuurlijkquote:Op zondag 5 september 2010 20:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Volgens mij is Re met MB stiekem naar dat restaurant gegaan.![]()
*kijkt wantrouwig*
Onder het bord van Re waarschijnlijk.quote:
En wat moet ik me daarbij voorstellen?quote:Op zondag 5 september 2010 20:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Onder het bord van Re waarschijnlijk.
Wat een hoop mannen!quote:Op zondag 5 september 2010 21:26 schreef Re het volgende:
gebakken eieren
Stemmen voor de [Singles] Actie Date in the Dark
Lijkt mij niet zo heel moeilijk als je kijkt naar verhouding man/vrouw op fok hequote:Op zondag 5 september 2010 21:53 schreef Greys het volgende:
Twintig heren, negen dames.
De heren waren qua *dapper* in de meerderheid
True, true... toch had ik gedacht dat meer dames aan zoiets zouden deelnemen dan mannenquote:Op zondag 5 september 2010 21:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Lijkt mij niet zo heel moeilijk als je kijkt naar verhouding man/vrouw op fok he
Maar naar verhouding meer anoniempjes.quote:Op zondag 5 september 2010 21:53 schreef Greys het volgende:
Twintig heren, negen dames.
De heren waren qua *dapper* in de meerderheid
Zet je er nog even bij dat van dat eerste koppel de vrouwelijke helft dat boek verdient?quote:
Nee, ik durfde nietquote:Op zondag 5 september 2010 22:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zet je er nog even bij dat van dat eerste koppel de vrouwelijke helft dat boek verdient?![]()
Bij de andere koppels moet je het zelf weten.![]()
En ik dacht dat jij ook meedeed?
Maak de namen even vet, als je wilt, wat duidelijker.quote:Op zondag 5 september 2010 21:57 schreef pgrferrari het volgende:
Mijn stem is uitgebracht
En Greys, waarom ben jij niet meer zoveel in v&a sc?
Donequote:Op zondag 5 september 2010 22:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Maak de namen even vet, als je wilt, wat duidelijker.
En zet er nog even bij wie van elk koppel Het Boek mag hebben van jou
En ik zit tegenwoordig weer vaker in de F&F SC.
Misschien zitten er nog een paar in de kast, die er in het donker uit durven komen?quote:Op zondag 5 september 2010 22:11 schreef PatriQue89 het volgende:
Volgens mij ben ik automatisch uitgeschakeld nu
Hahah could be..quote:Op zondag 5 september 2010 22:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien zitten er nog een paar in de kast, die er in het donker uit durven komen?
Ach joh, in het donker merk je er niks van.quote:Op zondag 5 september 2010 22:13 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Hahah could be..
Of er gaan gewoon mensen lopen kutten, en hetero's met mij opschepen
daaromquote:Op zondag 5 september 2010 22:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ach joh, in het donker merk je er niks van.
quote:Op zondag 5 september 2010 22:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
Zie ik dat goed of kan PatriQue89 geen koppeltje met iemand vormen?
Je verdient minstens een tegoedbon!quote:Op zondag 5 september 2010 22:11 schreef PatriQue89 het volgende:
Volgens mij ben ik automatisch uitgeschakeld nu
Haha, lekkerding!quote:Op zondag 5 september 2010 22:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
[..]
Je verdient minstens een tegoedbon!
Misschien ben ik wel anoniemquote:Op zondag 5 september 2010 22:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zet je er nog even bij dat van dat eerste koppel de vrouwelijke helft dat boek verdient?![]()
Bij de andere koppels moet je het zelf weten.![]()
En ik dacht dat jij ook meedeed?
Wil je bij de andere twee koppels die je gestemd hebt ook nog even aanwijzen wie het boek mag?quote:
Dat had ik een halfuur geleden al gedaanquote:Op zondag 5 september 2010 22:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Wil je bij de andere twee koppels die je gestemd hebt ook nog even aanwijzen wie het boek mag?
Daar zou je ZOWAT homo voor worden.quote:Op zondag 5 september 2010 22:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ga net zo goed hoor!![]()
Ik ben stiknieuwsgierig naar Anoniem5
WHUT!quote:Op zondag 5 september 2010 23:01 schreef JJH het volgende:
Ik moest hier naar toe van Cat.
[..]
Daar zou je ZOWAT homo voor worden.
Jaquote:Op zondag 5 september 2010 23:01 schreef -Miauw- het volgende:
Wat leuk, ben erg benieuwd![]()
Pgr, we hebben zonder overleg bijna dezelfde uitkomst
Ik la verkeerdom en dacht dat we hier niet mochten kleppen.quote:Op zondag 5 september 2010 23:03 schreef Greys het volgende:
Hou nou dat kleppen écht ff hier, aub.
Stemmen only in dat andere topic
quote:Op zondag 5 september 2010 23:01 schreef JJH het volgende:
Ik moest hier naar toe van Cat.
[..]
Daar zou je ZOWAT homo voor worden.
Ja, eigenlijk wel! Dat zou veel leuker geweest zijn.quote:Op zondag 5 september 2010 23:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
Eigenlijk hadden ze iedereen anoniem moeten maken!
Ja mevrouw Greys.quote:Op zondag 5 september 2010 23:03 schreef Greys het volgende:
Hou nou dat kleppen écht ff hier, aub.
Stemmen only in dat andere topic
Maar die smilequote:
Ik heb mn post gewijzigd in een stemquote:Op zondag 5 september 2010 23:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja mevrouw Greys.![]()
Het was hun *wijst* schuld mevrouw Greys.
Heb jij al een favoriet?quote:Op zondag 5 september 2010 23:06 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel! Dat zou veel leuker geweest zijn.
Please, koppel hem aan die loser met zn "mits lekkere vrouwen" oidquote:
Ik schrok er zelf ook een beetje van.quote:Op zondag 5 september 2010 23:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar die smile
[..]
Ik heb mn post gewijzigd in een stem
Moet ik je daaraan koppelen? Even de televoting aanzetten!quote:Op zondag 5 september 2010 23:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Please, koppel hem aan die loser met zn "mits lekkere vrouwen" oid
mij nietquote:Op zondag 5 september 2010 23:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Moet ik je daaraan koppelen? Even de televoting aanzetten!
Dat zou wel humor zijn.quote:Op zondag 5 september 2010 23:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
mij niet
Patrique, dat zal die ander leren
Je speelt hard to get hè? Je wil hem gewoon zelf!quote:Op zondag 5 september 2010 23:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
mij niet
Patrique, dat zal die ander leren
Nee hoor, ik wil die anoniem5 wel datenquote:Op zondag 5 september 2010 23:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je speelt hard to get hè? Je wil hem gewoon zelf!
Hahaha die post van jouquote:Op zondag 5 september 2010 23:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
Zen poijntjs to....
Thenk joe vor votin, DK!
quote:Op zondag 5 september 2010 23:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
Zen poijntjs to....
Thenk joe vor votin, DK!
Zo erg ben ik nou ook weer niet in real life heurquote:Op zondag 5 september 2010 23:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik wilde je eigenlijk aan Tombo koppelen, maar dat doe ik dr niet aan
Je was niet de enige.quote:Op zondag 5 september 2010 23:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik was even vergeten dat er een boek te bemachtigen is voor de deelnemers!
[ afbeelding ]
Even mijn stem gewijzigd dus!
quote:Op zondag 5 september 2010 23:33 schreef 08gnoT. het volgende:
Eigenlijk zijn er best wel leuke Fokkers als ik de inzendingen zo lees
En je ziet zeker niks in een Schenkstroopquote:Op zondag 5 september 2010 23:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee hoor, ik wil die anoniem5 wel daten
Als je homo bent is er wellicht nog een gaatje te vinden.quote:Op zondag 5 september 2010 23:48 schreef MYV het volgende:
Kan ik er nog bij?
Of ben ik echt heel erg te laat..
quote:Op zondag 5 september 2010 23:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als je homo bent is er wellicht nog een gaatje te vinden.
Je grap kan mijn humor niet vinden sorryquote:Op zondag 5 september 2010 23:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als je homo bent is er wellicht nog een gaatje te vinden.
Ik vrees dat het nog voor een deel serieus was; er doet maar 1 homo meequote:Op zondag 5 september 2010 23:52 schreef MYV het volgende:
[..]
Je grap kan mijn humor niet vinden sorry
Kan gebeuren.quote:Op zondag 5 september 2010 23:52 schreef MYV het volgende:
[..]
Je grap kan mijn humor niet vinden sorry
Dan kom ik je persoonlijk opzoeken met dat boek (wat ik uit de bieb ga lenen want blut) om je ermee om je oren te slaan.quote:Op maandag 6 september 2010 07:47 schreef Friek_ het volgende:
Hehe, zou nu mooi zijn als ik Sinceria met iemand anders stem.
Wel spannendquote:Op maandag 6 september 2010 05:08 schreef Friek_ het volgende:
Ik raad mensen zeker niet aan om te stemmen op mij en Seven.
Tenzij ze een Derde Wereldoorlog willen, maar dan in het donker.
Aw...quote:
Jaaaaaaaahquote:Op maandag 6 september 2010 09:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Aw...
Wil je dat ik ook op je stem?
Hartstikke lief.quote:Op maandag 6 september 2010 09:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hey Thom. Lief hé. Kan je eindelijk jezelf zijn
quote:Op maandag 6 september 2010 09:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
Stemmen voor de [Singles] Actie Date in the Dark
Graag gedaan hoor
quote:
Maar dankjewelquote:Ik ben dus 20 jaar, het schijnt dat ik mannelijk ben. Ondanks een hoop verhalen die dat tegenspreken, val ik toch echt op het vrouwelijk geslacht.
Owquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |