Je maakt wel een onuitwisbare indruk als je daar in het donker de rode wijn op iemand zn nette pak knoeitquote:Op maandag 23 augustus 2010 18:04 schreef Re het volgende:
[..]
daar hebben ze slabbetjes voor uitgevonden...
Als in mn vriendin....quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:12 schreef Re het volgende:
[..]
dan moet je zorgen voor wat promotie zodat ze je gaan kiezen
+2quote:
alleen met written consentquote:Op maandag 23 augustus 2010 20:08 schreef TJDoornbos het volgende:
Mag ik ook mensen (anders dan mijzelf) voordragen?
Hij denkt erover na,quote:
dan stem je op anoniem1 ( de beschrijving komt er natuurlijk we'll te staan)quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:15 schreef _Boo_ het volgende:
Hoe kan het nou anoniem via PM gaan als er vervolgens gestemd moet worden?
En dan kan je zo zoeken wie anoniem1 is? Kan dat niet allemaal per PM dan?quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:20 schreef Re het volgende:
[..]
dan stem je op anoniem1 ( de beschrijving komt er natuurlijk we'll te staan)
Er komt straks een apart topic waarin de deelnemers worden 'voorgesteld'.quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En dan kan je zo zoeken wie anoniem1 is? Kan dat niet allemaal per PM dan?
Ik denk dat je dan wel minder kans maakt. Mensen zullen toch sneller op een BF'er (bekende fokker.quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Er komt straks een apart topic waarin de deelnemers worden 'voorgesteld'.
Als mensen daar zonder username voorlopig in willen staan, dan staat er dus bijvoorbeeld:
Anoniem 1
Vrouw, 24, blablabeschrijving, enz.
Had jij niet een vriendin?quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:10 schreef Jimbo het volgende:
ik wil de date wel, maar dan wel een fokster naar keuze :0
Denk het niet toch? Anders zou het geen blind date meer zijn.quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:56 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Had jij niet een vriendin?![]()
Vraagje: krijg je elkaar wel te zien voordat de date plaatsvindt?
en dan zoek je even in het andere draadje op? vrouw, 24, bladiebla?quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Er komt straks een apart topic waarin de deelnemers worden 'voorgesteld'.
Als mensen daar zonder username voorlopig in willen staan, dan staat er dus bijvoorbeeld:
Anoniem 1
Vrouw, 24, blablabeschrijving, enz.
Ze heeft het over aanmeldingen per PM. Die staan dus niet in het topic.quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
en dan zoek je even in het andere draadje op? vrouw, 24, bladiebla?
[ afbeelding ]
Dat ligt er aan, als diegene een heel leuke/grappige/aantrekkelijke beschrijving gebruikt vindt men het misschien ook wel spannend om daarop te stemmenquote:Op maandag 23 augustus 2010 21:55 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan wel minder kans maakt. Mensen zullen toch sneller op een BF'er (bekende fokker.) stemmen dan op Anoniem7...
Tenminste, dat zou ik wel doen.
Nee, ik bedoel meer voordat je het restaurant ingaat.quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:56 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Denk het niet toch? Anders zou het geen blind date meer zijn.
Maar dan moet dat inderdaad wel écht goed zijn.quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat ligt er aan, als diegene een heel leuke/grappige/aantrekkelijke beschrijving gebruikt vindt men het misschien ook wel spannend om daarop te stemmen
Je moet in het donker roepen: "wie is Sinceria! Waar zit je ongeveer!quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:56 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Had jij niet een vriendin?![]()
Vraagje: krijg je elkaar wel te zien voordat de date plaatsvindt?
En dan moet die ander blijven praten zodat je op het geluid afkan.quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je moet in het donker roepen: "wie is Sinceria! Waar zit je ongeveer!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |