nou laat ik ook maar mee doen (waar blijven de vrouwen trouwens

)
Ik ben Job, heterosexueel 20 jaar oud en student, woonachtig in het mooie kleine Leiden.
Ik zing bij CM(klassiek studentenkoor) en ik hoop binnenkort m'n trompet weer eens op te pakken(speelde vnl lichte muziek).
Verder lees ik zo af en toe wat, luister best veel muziek, lees veel over de actualiteit, ik heb aantal fora waar ik voornamelijk lurk, posten doe ik minder.
Ik ben naar het schijnt een aardige behulpzame lieve leuke jongen, altijd opgewekt, ik maak(probeer) vaak grapjes te maken en ben eigenlijk altijd in opperbeste stemming, mijn sarcasme weet ook vaak mijn huisgenotes weer in goede stemming te krijgen uit hun depressiveiteit

Mijn ''passie'' op het moment is boogschieten maar in mijn passies ben ik wispelturig en meestal heb ik het na een halfjaar/jaartje wel weer gezien(mooie uitzondering hierop is mijn trompet waarmee ik het al bijna 10 jaar uithou)
Oh ja ik begin te merken dat ik koken eigenlijk best wel leuk vind en ik doe ook veruit de meeste moeite hier in 't studentenhuis om goed te eten dus vandaar lijkt me dit ook wel een leuk experiment, niet alleen de date maar ook natuurlijk het blind eten
dus, willen jullie een leuke opgewekte gezellige jongen van een date voorzien, kies dan mij!

zo niet, tja...